®)M\§ss@ ®mm @ib@hi]’ §wnfn mmi Sveti Tomaž 19.11.2015 Letnik 1 Številka 13/2015 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 29. ODLOK o ustanovitvi režijskega obrata Občine Sveti Tomaž 30. PRAVILNIK o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov 31. SKLEP o določitvi cene programa predšolske vzgoje in otroškega varstva v Osnovni šoli Tomaž 32. SKLEP o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Sveti Tomaž za leto 2016 33. SKLEP o postopni obremenitvi NUSZ za leto 2016 34. SKLEP o javni razpravi o predlogu Proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2016 35. SKLIC ZBORA OBČANOV za območje občine Sveti Tomaž 29. Na podlagi določil 21. in 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15- ZUUJFO), 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07), 15. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 9/2007) in Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO, 127/06 - ZJZP, 38/10 - ZUKN in 57/11 -ORZGJS40) in 10. člena Odloka gospodarskih javnih službah v Občini Sveti Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 2/2009) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na 7. redni seji, dne 18.11.2015 sprejel ODLOK o ustanovitvi režijskega obrata Občine Sveti Tomaž I. UVODNE DOLOČBE 1. člen Ustanovitelj režijskega obrata je Občina Sveti Tomaž (v nadaljevanju: občina). 2. člen Ta odlok določa status, delovno področje ter pooblastila režijskega obrata v občini. 3. člen Režijski obrat deluje na območju Občine Sveti Tomaž. Režijski obrat je organiziran kot nesamostojna notranja organizacijska enota v okviru občinske uprave Občine Sveti Tomaž in ni pravna oseba. II. DELOVNO PODROČJE REŽIJSKEGA OBRATA 4. člen Režijski obrat pokriva naslednja področja: 1. urejanje in čiščenje javnih površin; 2. vzdrževanje občinskih javnih cest; 3. upravljanje s pokopališči, urejanje ter vzdrževanje pokopališč; 4. vzdrževanje stavb in prostorov v lasti občine 5. izvajanje programa javnih del; 6. druga priložnostna dela 7. opravljanje drugih nalog,ki po svoji naravi sodijo v to področje Režijski obrat lahko opravlja tudi druge dejavnosti, ki so opredeljene v Odloku o lokalnih gospodarskih javnih službah in zakonu. Za izvajanje posameznih opravil v okviru svojih dejavnosti lahko režijski obrat odda javno naročilo za oddajo del zunanjemu izvajalcu. III. ORGANIZACIJA REŽIJSKEGA OBRATA 5. člen Režijski obrat vodi vodja režijskega obrata, ki je neposredno odgovoren županu in direktorju občinske uprave. Zaposlovanje v režijskem obratu se izvaja v skladu s kadrovskim načrtom občine in aktom o sistemizaciji delovnih mest ter predpisih, ki urejajo položaj javnih uslužbencev. V okviru režijskega obrata lahko delujejo zaposleni kot redno zaposleni, zaposleni po pogodbah ali zaposleni preko programov javnih del. Strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge za režijski obrat na področju gospodarskih javnih služb opravlja občinska uprava občine. IV. FINANCIRANJE DEJAVNOSTI REŽIJSKEGA OBRATA 6. člen Sredstva za delo režijskega obrata se zagotovijo v proračunu občine. Režijski obrat se financira: - s prihodki ustvarjeni s prometom v okviru delovanja režijskega obrata - iz proračuna občine, - iz drugih virov, določenih z zakonom. 7. člen Za režijski obrat kot obliko izvajanja lokalne gospodarske javne službe, vodi občinska uprava občine Sveti Tomaž ločeno računovodsko- knjigovodsko evidenco, kar omogoča obračun odhodkov in prihodkov po načelih, ki veljajo za gospodarske službe. 8. člen Za vsa vprašanja, ki niso urejena s tem odlokom, se smiselno uporabljajo določila Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sveti Tomaž, Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Sveti Tomaž ter določbe predpisov, ki urejajo gospodarske javne službe. V. KONČNA DOLOČBA 9. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Sveti Tomaž, uporabljati pa se začne s 01.01.2016. Št.: 007-15/2015 01/ZH Sveti Tomaž, 18.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 30. Na podlagi 34a člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS, Uradni list RS, št. 94/07-UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 -ZUJF in 14/15-ZUUJFO) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 7. redni seji, dne 18.11.2015 sprejel PRAVILNIK o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Za opravljanje občinskih funkcij imajo občinski funkcionarji pravico do plače, če funkcijo opravljajo poklicno, ali do plačila za opravljanje funkcije, če funkcijo opravljajo nepoklicno. Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, ter članom nadzornega odbora in volilne komisije pripadajo nagrade za njihovo delo, ki se oblikujejo na podlagi tega pravilnika. 2. člen Občinski funkcionarji so: člani občinskega sveta, župan in podžupan. Občinski funkcionarji opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. Župan se lahko odloči, da bo svojo funkcijo opravljal poklicno. V soglasju z županom se lahko podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno. 3. člen Plača za župana, ki funkcijo opravlja poklicno, je določena v skladu z zakonom, ki ureja plače v javnem sektorju. Županu pripada za nepoklicno opravljanje funkcije plačilo v višini 50% plače, oblikovane na podlagi zakona, ki ureja plače v javnem sektorju. Dodatek za delovno dobo se za nepoklicno opravljanje funkcije ne upošteva. Plača za podžupana, ki funkcijo opravlja poklicno, je določena v skladu z zakonom, ki ureja plače v javnem sektorju. Višino plačila za nepoklicno opravljanje funkcije podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil, vendar ta ne sme preseči 50% plače za poklicno opravljanje funkcije podžupana. Dodatek za delovno dobo se za nepoklicno opravljanje funkcije podžupana ne upošteva. 4. člen Z zakonom določeni najvišji dovoljeni obseg sredstev, v okviru katerega se lahko oblikuje plačilo za nepoklicno opravljanje funkcije člana občinskega sveta, je podlaga za ugotovitev najvišjega možnega letnega obsega sredstev, iz katerih se izplačujejo plače članom občinskega sveta ter nagrade članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, in članom nadzornega odbora ter drugih organov Občine Sveti Tomaž. Sredstva iz prejšnjega odstavka se zagotovijo v proračunu. II. VIŠINA IN NAČIN DOLOČANJA PLAČILA ZA OPRAVLJANJE FUNKCIJE OZIROMA SEJNIN 5. člen Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta je sejnina za udeležbo na seji občinskega sveta oziroma seji delovnega telesa občinskega sveta. Letni znesek sejnin vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu občinskega sveta, ne sme presegati 7,5% plače župana. Pri tem se ne upošteva dodatek za delovno dobo. V okviru teh določil se članu občinskega sveta določi plačilo za posamezni mesec glede na delo, ki ga je opravil, in sicer za: - vodenje seje občinskega sveta po pooblastilu župana 2,25% - udeležbo na redni seji občinskega sveta 4,5% - udeležbo na izredni seji občinskega sveta 3,0% - udeležba in predsedovanje na seji delovnega telesa občinskega sveta 1,2 % - udeležbo na seji delovnega telesa občinskega sveta, katerega član je, 0,9% od višine mesečne plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka za delovno dobo. Izplačilo se opravi na podlagi evidence o opravljenem delu, ki jo vodi občinska uprava. Za neudeležbo in za manj kot 2/3 časa prisotnosti na seji občinskega sveta oziroma seji delovnih teles občinskega sveta, se sejnine ne izplačujejo. Za korespondenčno sejo se sejnina ne izplačuje. 6. člen Osnova za obračun plačila za nepoklicno opravljanje funkcije na podlagi tega pravilnika je znesek mesečne plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka za delovno dobo. Plačilo posameznega občinskega funkcionarja se ugotovi tako, da se osnova za obračun pomnoži z odstotkom, določenim v skladu s 5. členom tega pravilnika. V okviru ugotovljenega zneska plače župana za poklicno opravljanje funkcije se določi najvišji možni znesek plačila za nepoklicno opravljanje funkcije posameznega občinskega funkcionarja ter zagotovi, da ta letno ne preseže najvišjega možnega zneska, ki ga določa zakon. 7. člen Občinski funkcionar, ki opravlja funkcijo poklicno, pridobi posamezne pravice iz delovnega razmerja na podlagi akta o izvolitvi oziroma akta o imenovanju. S sklepom komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja se županu določi pravica do plače oziroma plačilo za nepoklicno opravljanje funkcije. S sklepom župana se podžupanu določi pravica do plače oziroma plačila za nepoklicno opravljanje funkcije. III. NAGRADE 8. člen Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, se za opravljanje dela v komisiji ali odboru občinskega sveta določi nagrada v obliki sejnine, ki se izplača za udeležbo na seji na podlagi akta o imenovanju. Članom delovnih teles občinskega sveta, ki niso člani občinskega sveta, pripada sejnina za udeležbo na posamezni seji v enaki višini kot članom delovnih teles, ki so člani občinskega sveta. 9. člen Predsedniku in članu nadzornega odbora pripada za udeležbo na seji (seja Nadzornega odbora ali seja drugega organa na kateri se obravnava poročilo nadzornega odbora), ki traja do 3 ur sejnina v višini 3,5 % od mesečne plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka na delovno dobo. Za vsako naslednjo polno uro pripada članu nadzornega odbora še 1 % od mesečne plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka na delovno dobo. Bruto sejnina posameznega člana ne sme letno preseči 50 % od osnovne plače župana. Za izvajanje nadzora pripada članu, ki opravlja nadzor nagrada v višini 1 % od mesečne plače župana za poklicno opravljanje funkcije brez dodatka na delovno dobo za 1 uro opravljenega nadzora. Za nadzor smejo vsi člani skupaj porabiti največ: 50 ur za nadzor zaključnega računa občine 25 ur za zahtevni nadzor 12 ur za srednji nadzor 6 ur za manj zahtevni nadzor. Bruto nagrada posameznega člana ne sme letno preseči 75 % od osnovne plače župana. Nagrade predsednika in članov nadzornega odbora se izplačujejo na podlagi podjemne pogodbe sklenjene za posamezni mandat, v skladu z evidenco opravljenega dela, ki jo vodi občinska uprava. Predsednik in člani nadzornega odbora imajo pravico do dnevnice in do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo. Stroški se povrnejo v skladu s predpisi. Predsednik in člani nadzornega odbora imajo pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti. Stroški prenočevanja se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi. 10. člen Člani volilnih organov imajo zaradi dela v volilnih organih ob vsakih volitvah pravico do enkratnega nadomestila. Nadomestilo se izplača na podlagi odločb o imenovanju. Predsednik in tajnik občinske volilne komisije je upravičen do nadomestila v znesku, ki je enak 50% osnovne mesečne plače za poklicno opravljanje funkcije župana v občini. Namestnik predsednika občinske volilne komisije in namestnik tajnika je upravičen do nadomestila v znesku 80% nadomestila predsednika občinske volilne komisije. Člani občinske volilne komisije in njihovi namestniki imajo pravico do nadomestila v znesku 20% nadomestila predsednika občinske volilne komisije. Pravico do nadomestila imajo tudi predsednik in člani volilnih odborov ter njihovi namestniki ob vsakem glasovanju v skladu z veljavno zakonodajo. IV. POVRAČILA, NADOMESTILA IN DRUGI PREJEMKI 11. člen Občinski funkcionarji imajo pravico do povračil, nadomestil in drugih prejemkov v skladu s predpisi, ki urejajo te pravice. Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo. Pravico do povračila potnih stroškov lahko občinski funkcionar uveljavlja, če gre za službeno potovanje izven območja Občine sveti Tomaž. Stroški prevoza se povrnejo v skladu s predpisi. Občinski funkcionar ima pravico do dnevnice za službeno potovanje v skladu s predpisi. Občinski funkcionar ima pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti. Stroški prenočevanja se povrnejo na podlagi predloženega računa v skladu s predpisi. 12. člen Pravice iz 11. člena tega pravilnika uveljavlja občinski funkcionar na podlagi naloga za službeno potovanje. Nalog za službeno potovanje izda župan ali direktor občinske uprave. Če gre za službeno potovanje župana, izda nalog direktor občinske uprave oziroma druga pooblaščena oseba. V. NAČIN IZPLAČEVANJA 13. člen Sredstva za izplačevanje plač, sejnin, nagrad in povračil stroškov, kijih imajo občinski funkcionarji, se zagotovijo iz sredstev proračuna. 14. člen Plače, sejnine in nagrade se izplačujejo v skladu z Zakonom o izvrševanju proračuna in na podlagi zakona izdanih podzakonskih predpisov. Prejemki, določeni v 11. členu tega pravilnika, se izplačajo najkasneje v petnajstih dneh po končanem službenem potovanju. 15. člen Osnova za obračun sejnin in nagrad se usklajuje skladno s spremembo zneska osnovne plače župana za poklicno opravljanje funkcije, to je glede na spremembo vrednosti plačnih razredov plačne lestvice v skladu z veljavno zakonodajo. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 16. člen Določbe tega pravilnika, ki se nanašajo na člane komisij in odborov občinskega sveta, se smiselno uporabljajo tudi za izplačilo sejnin članom štaba za civilno zaščito, uredniškega odbora in članom drugih komisij, odborov, svetov, kijih ustanovi ali imenuje občinski svet ali župan. 17. člen Sestavni del evidence o opravljenem delu članov občinskega sveta in drugih organov občine, so liste prisotnosti na seji, kijih zapisnikar odda v računovodstvo. 18. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah občinskih funkcionarjev in nagradah članov delovnih teles občinskega sveta ter članov drugih občinskih organov ter o povračilih stroškov (Uradni vestnik občine Ormož št. 9/07 in 16/07). Šifra:007-19/2015 01/ZH Sveti Tomaž, dne 18.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 31. Na podlagi 30. in 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05, ZVrt-UPB2 in 25/08, 36/2010), 22. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05 in 120/05) in 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradno vestnik občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na svoji 7. redni seji, dne 18.11.2015 sprejel SKLEP o določitvi cene programa predšolske vzgoje in otroškega varstva v Osnovni šoli Tomaž 1. Cena programa predšolske vzgoje in varstva v Osnovni šoli Sveti Tomaž, enota vrtec, mesečno po otroku znaša: v oddelkih za prvo starostno obdobje (homogeni) 446,64 EUR. v oddelkih za prvo in drugo starostno obdobje (kombinirani) 344,41 EUR. v oddelkih za drugo starostno obdobje (heterogeni) 313,13 EUR. 2. Za dneve odsotnosti otroka v primeru bolezni, se staršem višina plačila zniža za stroške neporabljenih živil. 3. Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi cene programa predšolske vzgoje in otroškega varstva v Osnovni šoli Tomaž (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 13/2013). 4. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž, uporablja pa se od 1. decembra 2015 dalje. Sveti Tomaž, 18.11.2015 Številka: 007-20/2015 01/ZH ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 32. Na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/03 in 23/05) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/07) je Občinski svet na svoji 7. redni seji, dne 18.11.2015 sprejel naslednji Sklep 1. Vrednost točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča na območju občine Sveti Tomaž za leto 2016 znaša 0,00268 EUR. 2. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2015 (Uradno glasilo občine Sveti Tomaž, štev. 16/2014). 3. Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž, uporablja pa se od 01.01.2016 dalje. Štev.: 007-21/2015 01/ZH Sveti Tomaž, dne 18.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 33. Na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 21/03) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na svoji 7. redni seji, dne 18.11. 2015 sprejel naslednji Sklep 1. Zavezanci za plačilo nadomestila, ki se jim odmeri nadomestilo od celotne površine nezazidanega stavbnega zemljišča se v letu 2016 obremenijo v višini 50 % pripadajočega nadomestila. 2. Ne glede na 1. točko tega sklepa se v letu 2016 obremenijo v višini 15 % pripadajočega nadomestila naslednja nezazidana stavbna zemljišča: k.o. Koračice- 128, 117, 422, 421/3, 420, 415, 411,413, 414, 409, 405, 406, 447/1,402, 401. k.o. Tomaž - 79/2, 85/1, 83/2, 81/2-del, 80/1, 76/1, 76/3, 94/1, 93/1, 93/3, 94/4, 95/2, 2, 3, 4, 5, 10/3, 10/4, 10/5, 8/6. 3. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž, uporablja pa se od 01.01.2016 dalje. Številka: 007-21/2015 01/ZH Sveti Tomaž, dne 18.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 34. Na podlagi 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) in 99. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) je Občinski svet občine Sveti Tomaž na 7. redni seji dne 18.11.2015 sprejel naslednji SKLEP o javni razpravi o predlogu Proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2016 1. člen Izvede se javna razprava o Predlogu proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2016. 2. člen Predlog proračuna občine Sveti Tomaž za leto 2016 bo na vpogled vsak delovni dan (od ponedeljka do petka) v prostorih občinske uprave Občine Sveti Tomaž, in sicer od 20. novembra 2015 do 08. decembra 2015. 3. člen V času javne razprave od 20. novembra 2015 do 8. decembra 2015 obravnavajo predlog proračuna delovna telesa sveta ter zainteresirana javnost. 4. člen Pripombe in predlogi k predlogu proračuna se pisno pošljejo županu v času javne razprave in sicer od 20. novembra 2015 do 8. decembra 2015. 5. člen Ta sklep in predlog proračuna se objavi na oglasni deski občine in na spletni strani občine http://www.sv-tomaz.si/ pod rubriko obvestila. 6. člen Ta sklep velja takoj. Številka: 410- 25/2015 01/ SK Sveti Tomaž, dne 18.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r. 35. Na podlagi 76. in 77. Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07) SKLICUJEM ZBOR OBČANOV za območje celotne občine Zbor občanov bo v nedeljo 06. decembra 2015 ob 19,00 uri v Kulturnem domu Sveti Tomaž, Sveti Tomaž 44 za območje celotne občine Za zbor občanov predlagam naslednji dnevni red: 1. Ugotovitev navzočnosti in potrditev dnevnega reda 2. Predstavitev idejnega osnutka za Medgeneracijski center Sveti Tomaž 3. Poročilo o izvedenih investicijah v letu 2015 4. Predstavitev predloga proračuna za leto 2016 s poudarkom na investicijah 5. Razno Prosimo vas, da se zbora občanov udeležite. Številka:030-90/2015 01/ZH Datum: 19.11.2015 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko Cvetko l.r.