39. ZAKLJUCNI RACUN proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020 (str. 1) 40.SKLEP o spremembah in dopolnitvah Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza nepravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 10) 41.SKLEP o potrditvi ocene izvajanja obcinskega programa varnosti Mestne obcine Ptuj v letu 2020 (str. 10) 42. OBVEZNA RAZLAGA o dopustnih odstopanjih od dolocil Odloka o obcinskem podrobnem prostorskem nacrtu za obmocje urejanja P11 – R5 Rogoznica – pokopališce (str. 10) 43.SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. (str. 11) 44.SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (str. 11) 45.SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zdravstvenega zavoda Splošna bolnišnica dr. Jožeta Potrca Ptuj (str. 11) 46. RAZPIS za podelitev priznanj Mestne obcine Ptuj naziv castni obcan, naziv zaslužni obcan, zlata plaketa in plaketa (str. 12) 47. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti, projektov in prireditev, ki niso predmet drugih razpisov v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 (str. 12) 48.JAVNI RAZPIS za dodelitev denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile škodo poslovnim subjektom na obmocju Mestne obcine Ptuj (str. 15) 39. Na podlagi tretjega odstavka 98. clena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno precišceno besedilo, 14/13, 110/11 - ZDIU12, 46/13 - ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 - ZI­PRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 14/15 - ZIPRS1415-D, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617, 80/16 - ZIPRS1718, 71/17 - ZIPRS1819, 13/18, 75/19 - ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20, 195/20 - odl. US, 203/20 - ZIUPOPDVE, 174/20 -ZIPRS2122 in 15/21 - ZDUOP) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Me-stne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, na predlog županje sprejel ZAKLJUCNI RACUN proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020 1. clen Sprejme se zakljucni racun proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020. 2. clen Zakljucni racun proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020 sesta­vljata splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrob­nejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, racuna financnih terjatev in naložb ter racuna financiranja, v po­sebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020. Se-stavni del zakljucnega racuna je tudi nacrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o nacrtovanih vrednostih posa­meznih projektov ter o njihovi realizaciji v tem letu. 3. clen Splošni del zakljucnega racuna proracuna Mestne obcine Ptuj za leto 2020 se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj, po­sebni del in nacrt razvojnih programov pa na spletni strani Mestne obcine Ptuj. Številka: 410-254/2019 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja ZAKLJUCNI RACUN PRORACUNA MESTNE OBCINE PTUJ ZA LETO 2020 I. SPLOŠNI DEL BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 26.131.217,06 26.131.217,0625.867.374,4999,0 99,0 TEKOCI PRIHODKI (70+71) 22.130.904,84 22.130.904,8422.041.604,3999,6 99,670 DAVCNI PRIHODKI 16.852.615,07 16.852.615,0716.981.703,53100,8 100,8700 Davki na dohodekin dobicek 13.235.161,00 13.235.161,0013.235.161,00100,0 100,0 7000 Dohodnina 13.235.161,00 13.235.161,0013.235.161,00100,0 100,0 703 Davki na premoženje 3.364.506,00 3.364.506,003.416.950,71101,6 101,6 7030 Davki na nepremicnine 2.911.600,00 2.911.600,002.918.772,62100,3 100,3 7031 Davki na premicnine 4.506,00 4.506,004.431,9998,4 98,4 7032 Davkina dedišcineindarila 98.400,00 98.400,00134.262,41136,5 136,5 7033 Davki na promet nepremicnin in na financno premoženje 350.000,00 350.000,00359.483,69102,7 102,7 704 Domaci davki na blago in storitve 250.448,07 250.448,07321.408,42128,3 128,3 7044 Davki naposebnestoritve 7.501,00 7.501,005.389,7271,9 71,9 7047 Drugi davki na uporabo blaga in storitev 242.947,07 242.947,07316.018,70130,1 130,1 706 Drugi davki in prispevki 2.500,00 2.500,008.183,40327,3 327,3 7060 Drugi davki in prispevki 2.500,00 2.500,008.183,40327,3 327,3 71 NEDAVCNI PRIHODKI 5.278.289,77 5.278.289,775.059.900,8695,9 95,9710 Udeležba na dobicku in dohodki odpremoženja 4.166.134,45 4.166.134,454.141.918,3399,4 99,4 7100 Prihodkiodudeležbe nadobickuindividendter presežkovprihodkov nad odhodki 966,08 966,08915,2094,7 94,7 7102 Prihodki od obresti 3.400,00 3.400,003.476,57102,3 102,3 7103 Prihodki od premoženja 4.161.768,37 4.161.768,374.137.526,5699,4 99,4 711 Takse in pristojbine 27.100,00 27.100,0025.903,0495,6 95,6 7111 Upravne takse in pristojbine 27.100,00 27.100,0025.903,0495,695,6 BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) 712 Globe in druge denarne kazni 82.750,00 82.750,00122.680,14148,3 148,3 7120 Globe in druge denarne kazni 82.750,00 82.750,00122.680,14148,3 148,3 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.115,06 1.115,061.115,06100,0 100,0 7130 Prihodki od prodaje blaga in storitev 1.115,06 1.115,061.115,06100,0 100,0 714 Drugi nedavcni prihodki 1.001.190,26 1.001.190,26768.284,2976,7 76,7 7141 Drugi nedavcni prihodki 1.001.190,26 1.001.190,26768.284,2976,7 76,7 72 KAPITALSKI PRIHODKI 869.129,56 869.129,56826.391,4795,1 95,1720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 249.129,56 249.129,56261.393,32104,9 104,9 7200 Prihodki od prodaje zgradb in prostorov 248.499,56 248.499,56252.463,32101,6 101,67203Prihodkiodprodaje drugihosnovnihsredstev 630,00 630,008.930,00-----­ 722 Prihodki od prodaje zemljišc inneopredmetenih sredstev 620.000,00 620.000,00564.998,1591,1 91,1 7221 Prihodki od prodaje stavbnih zemljišc 620.000,00 620.000,00564.998,1591,1 91,1 73 PREJETE DONACIJE 141.941,01 141.941,0191.611,8164,5 64,5730 Prejete donacije iz domacih virov 141.941,01 141.941,0191.611,8164,5 64,5 7300 Prejete donacije in darila oddomacihpravnihoseb 141.811,81 141.811,8191.611,8164,6 64,67301 Prejete donacije in darila oddomacihfizicnihoseb 129,20 129,200,000,0 0,0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.989.241,65 2.989.241,652.907.766,8297,3 97,3740 Transferni prihodki iz drugih javnofinancnihinstitucij 1.873.372,62 1.873.372,621.791.897,7995,7 95,7 7400 Prejetasredstvaizdržavnegaproracuna 949.912,67 949.912,671.020.753,23107,5 107,57401 Prejetasredstvaizobcinskih proracunov 923.459,95 923.459,95771.144,5683,5 83,5 741 Prejeta sredstva iz državnega proracuna iz sredstevproracuna Evropske unijein iz drugihdržav 1.115.869,03 1.115.869,031.115.869,03100,0 100,0 7412 Prejetasredstvaizdržavnegaproracunaizsredstevproracuna Evropskeunijeizstrukturnih skladov 734.749,20 734.749,20734.749,20100,0 100,07413 Prejetasredstvaizdržavnegaproracunaizsredstevproracuna Evropskeunijeizkohezijskegasklada 381.119,83 381.119,83381.119,83100,0100,0 BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 29.952.121,55 29.952.121,5527.210.269,4890,9 90,940 TEKOCI ODHODKI 9.208.699,60 9.220.924,327.837.456,1585,1 85,0400 Place indrugi izdatki zaposlenim 3.040.646,27 3.040.619,152.845.536,8693,6 93,6 4000 Place in dodatki 2.722.493,62 2.723.356,942.574.682,7694,6 94,54001 Regres zaletnidopust 111.641,09 111.641,09105.808,5094,8 94,84002 Povracila in nadomestila 141.898,50 140.854,38119.309,5284,1 84,74003 Sredstva za delovno uspešnost 19.000,00 19.000,0012.233,2864,4 64,44004 Sredstva za nadurno delo 26.730,57 26.730,5714.763,2355,2 55,24009 Drugi izdatki zaposlenim 18.882,49 19.036,1718.739,5799,2 98,4 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 488.133,72 488.160,84460.395,1694,3 94,3 4010 Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje 242.234,49 242.113,15227.280,2993,8 93,94011 Prispevek za zdravstveno zavarovanje 196.474,19 196.589,19185.555,6294,4 94,44012 Prispevek za zaposlovanje 2.115,79 2.129,052.049,6196,9 96,34013 Prispevek za starševsko varstvo 2.782,06 2.788,382.614,4994,0 93,84015 Premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, na podlagi ZKDPZJU 44.527,19 44.541,0742.895,1596,3 96,3 402 Izdatki za blago in storitve 4.570.758,61 4.582.983,333.997.424,0887,5 87,2 4020 Pisarniški in splošni material in storitve 344.593,28 349.727,17238.266,8869,1 68,14021 Posebnimaterialinstoritve 172.716,79 153.821,86110.638,7464,1 71,94022 Energija, voda,komunalnestoritveinkomunikacije 416.616,75 418.487,15374.926,8990,0 89,64023 Prevozni stroški in storitve 154.264,87 116.044,3893.368,2460,5 80,54024 Izdatki za službena potovanja 10.595,44 9.968,952.231,2521,1 22,44025 Tekoce vzdrževanje 2.174.219,97 2.322.658,782.236.194,16102,9 96,34026 Poslovnenajemninein zakupnine 156.814,45 112.620,6195.842,7861,1 85,14027 Kazni in odškodnine 30.478,87 30.478,8727.750,0091,1 91,14029 Drugi operativni odhodki 1.110.458,19 1.069.175,56818.205,1473,776,5 Stran 3 od 8 BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) 403 Placila domacihobresti 116.000,00 116.000,00106.873,4492,1 92,1 4031 Placila obresti od kreditov -poslovnim bankam 96.000,00 96.000,0089.098,1192,8 92,84033 Placila obresti od kreditov - drugim domacim kreditodajalcem 20.000,00 20.000,0017.775,3388,9 88,9 409 Rezerve 993.161,00 993.161,00427.226,6143,0 43,0 4090 Splošna proracunska rezervacija 50.000,00 50.000,000,000,0 0,04091 Proracunska rezerva 45.000,00 45.000,0045.000,00100,0 100,04093 Sredstva za posebne namene 898.161,00 898.161,00382.226,6142,6 42,6 41 TEKOCI TRANSFERI 10.191.394,02 10.143.706,829.855.422,1596,7 97,2410 Subvencije 426.039,00 427.458,70419.282,8798,4 98,1 4100 Subvencije javnim podjetjem 278.239,00 278.239,00278.239,00100,0 100,04102 Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom 147.800,00 149.219,70141.043,8795,4 94,5 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 4.461.382,77 4.590.213,024.538.570,81101,7 98,9 4111 Družinski prejemki in starševska nadomestila 20.000,00 20.000,0018.700,0093,5 93,54112 Transferi zazagotavljanjesocialne varnosti 5.300,00 6.118,206.118,20115,4 100,04117 Štipendije 23.136,00 23.160,0023.160,00100,1 100,04119 Drugi transferi posameznikom 4.412.946,77 4.540.934,824.490.592,61101,8 98,9 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 837.083,00 848.905,88814.362,3197,3 95,9 4120 Tekoci transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 837.083,00 848.905,88814.362,3197,3 95,9 413 Drugi tekoci domaci transferi 4.466.889,25 4.277.129,224.083.206,1691,4 95,5 4130 Tekoci transferi obcinam 51.546,82 52.661,8252.661,82102,2 100,04131 Tekoci transferi v sklade socialnega zavarovanja 301.000,00 301.889,02301.889,02100,3 100,04132 Tekocitransferivjavnesklade 3.209,00 3.209,00469,7014,6 14,64133 Tekoci transferi v javne zavode 3.847.649,41 3.653.603,703.468.935,6590,2 95,04135 Tekocaplaciladrugimizvajalcemjavnihslužb,kinisoposredniproracunskiuporabniki 263.484,02 265.765,68259.249,9798,497,6 BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 8.633.308,86 8.926.797,058.007.542,7292,8 89,7420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 8.633.308,86 8.926.797,058.007.542,7292,8 89,7 4200 Nakup zgradb in prostorov 586.501,21 586.501,21586.500,46100,0 100,04202 Nakup opreme 97.249,87 476.730,08467.110,03480,3 98,04203 Nakup drugih osnovnih sredstev 25.376,23 26.657,0826.657,08105,1 100,04204Novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije 5.161.880,22 5.689.564,405.171.983,53100,2 90,94205 Investicijsko vzdrževanjeinobnove 1.365.935,37 869.574,18777.812,4456,9 89,54206 Nakup zemljišc in naravnih bogastev 441.148,97 430.586,65375.299,4485,1 87,24207 Nakup nematerialnega premoženja 42.846,95 24.158,1623.996,9756,0 99,34208 Študije o izvedljivosti projektov, projektna dokumentacija, nadzor in investicijski inženiring 912.370,04 823.025,29578.182,7763,4 70,3 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 1.918.719,07 1.660.693,361.509.848,4678,7 90,9431 Investicijski transferi pravnim in fizicnim osebam, ki nisoproracunski uporabniki 1.775.494,85 1.462.594,851.393.857,9578,5 95,3 4310 Investicijski transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 422.920,57 422.920,57413.874,5097,9 97,94313 Investicijski transferi privatnim podjetjem 819.099,64 819.099,64800.514,0097,7 97,74315 Investicijskitransferidrugimizvajalcemjavnihslužb,kinisoposredniproracunskiuporabniki 533.474,64 220.574,64179.469,4533,6 81,4 432 Investicijski transferi proracunskimuporabnikom 143.224,22 198.098,51115.990,5181,0 58,6 4323 Investicijski transferi javnim zavodom 143.224,22 198.098,51115.990,5181,058,6 BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV A. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) III. PRORACUNSKI PRESEŽEK (PRORACUNSKI PRIMANJKL-3.820.904,49 -3.820.904,49 -1.342.894,9935,2 35,2 - II.) (I. (Skupaj prihodki minus skupaj odhodki) III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)-3.708.304,49 -3.708.304,49 -1.239.498,1233,4 33,4 - 7102) - ( II.(I. - 403 - 404) (Skupaj prihodki brez prihodkov odobresti minus skupaj odhodki brezplacil obresti) III/2. TEKOCI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ)2.730.811,22 2.766.273,70 4.348.726,09159,3157,2(70+ 71) - (40 + 41) (Tekoci prihodki minustekoci odhodki in tekoci transferi) RACUN FINANCNIH TERJATEV IN NALOŽB B. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) IV. 73.641,04 73.641,0473.720,47100,1 100,1 75 PREJETA VRACILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIHDELEŽEV 73.641,04 73.641,0473.720,47100,1 100,1750 Prejeta vracila danih posojil 68.533,04 68.533,0468.612,47100,1 100,1 7504 Prejeta vracila danih posojil od privatnih podjetij 68.533,04 68.533,0468.612,47100,1 100,1 751 Prodaja kapitalskih deležev 5.108,00 5.108,005.108,00100,0 100,0 7511 Sredstva, pridobljena sprodajo kapitalskihdeležev v financnih institucijah 5.108,00 5.108,005.108,00100,0 100,0 PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN VI. 73.641,04 73.641,04 73.720,47100,1100,1 SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) RACUN FINANCIRANJA C. v EUR Sprejeti proracunVeljavni proracunRealizacija 2020 Sekcija/Podsekcija/K2/K3/K4 2020 2020 Indeks Indeks (1) (2) (3) (3)/(1) (3)/(2) VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) 2.524.882,00 2.524.882,002.524.882,00100,0 100,050 ZADOLŽEVANJE 2.524.882,00 2.524.882,002.524.882,00100,0 100,0500 Domace zadolževanje 2.524.882,00 2.524.882,002.524.882,00100,0 100,0 5001 Najeti krediti pri poslovnih bankah 2.000.000,00 2.000.000,002.000.000,00100,0 100,05003 Najeti krediti pri drugih domacih kreditodajalcih 524.882,00 524.882,00524.882,00100,0 100,0 VIII. ODPLACILA DOLGA (550+551) 600.000,00 600.000,00559.794,3793,3 93,355 ODPLACILA DOLGA 600.000,00 600.000,00559.794,3793,3 93,3550 Odplacila domacega dolga 600.000,00 600.000,00559.794,3793,3 93,3 5501 Odplacila kreditov poslovnim bankam 390.000,00 390.000,00356.333,3591,4 91,45503 Odplacila kreditovdrugimdomacimkreditodajalcem 210.000,00 210.000,00203.461,0296,9 96,9 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RACUNU (I.+IV.+VII.--1.822.381,45 -1.822.381,45 695.913,11-----­II.-V.-VIII.) NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) X. 1.924.882,00 1.924.882,00 1.965.087,63102,1 102,1 NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) XI. 3.820.904,49 3.820.904,49 1.342.894,9935,2 35,2 XII. STANJE SREDSTEVNA RACUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LE 2.323.001,11 2.323.001,112.323.001,11 40. Na podlagi 59. clena Zakona o gospodarskih javnih službah (Ura­dni list RS, št. 32/93, 30/98-ZZLPPO, 127/06-ZJZP, 38/10-ZUKN in 57/11), drugega odstavka 19. clena Odloka o koncesiji za opra­vljanje dolocenih lokalnih gospodarskih javnih služb v Mestni obcini Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/08, 10/12, 13/13, 15/13, 5/14 in 3/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20), je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 24. seji, dne 22. 3. 2021, sprejel nasle­dnji SKLEP o spremembah in dopolnitvah Sklepa o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza nepravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. (1) V Sklepu o potrditvi cen storitev izbirne lokalne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja javnih parkirišc in odvoza ne­pravilno parkiranih vozil na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/19, 6/19 in 8/20; v nadaljevanju: Sklep) se v 1. clenu v tabeli v rubriki PARKIRIŠCA (dolgotrajno parkiranje) izbrišeta 16. in 17. vrstica. (2) V 1. clenu v tabeli v rubriki MODRA CONA (kratkotrajno parkiranje do 120 minut) se doda nova vrstica in sicer: » Parkirišce ZD Ptuj (pri Rimski plošcadi) / mesecni pavšal za do 40 parkirnih mest 12,2951 2,7049 15,00 «. 2. Ta sklep zacne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 007-20/2012 Datum: 22. 3. 2021 Nuška Gajšek, županja 41. Na podlagi tretjega odstavka 6. clena Zakona o obcinskem redar­stvu (Uradni list RS, št. 139/06 in 9/17) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, spre­jel naslednji SKLEP o potrditvi ocene izvajanja obcinskega programa varnosti Mestne obcine Ptuj v letu 2020 1. Mestni svet Mestne obcine Ptuj ocenjuje, da so bili doseženi za­stavljeni cilji Obcinskega programa varnosti Mestne obcine Ptuj za leto 2020. 2. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na seji Mestnega sveta Me-stne obcine Ptuj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 223-4/2010-16 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 42. Na podlagi 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) in 104. clena Poslovnika Me-stnega sveta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 13/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, sprejel naslednjo OBVEZNO RAZLAGO o dopustnih odstopanjih od dolocil Odloka o obcinskem podrobnem prostorskem nacrtu za obmocje urejanja P11 – R5 Rogoznica – pokopališce 1. clen V Odloku o obcinskem podrobnem prostorskem nacrtu za obmo-cje urejanja P11 – R5 Rogoznica – pokopališce (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 10/11 in 16/17 - v nadaljevanju: odlok) se za 1. alineo 2. odst. 72. clena odloka v povezavi s 75. clenom in petim odstavkom 2. clena ter 27. clenom Odloka poda naslednja obvezna razlaga: 1. Odlok v petem odstavku 2. clena, med drugim doloca: »Gradnja novih pokopaliških objektov s pripadajoco zunanjo ureditvijo je predvidena zahodno od obstojece stavbe z vežicami, le-ta se delno adaptira.«. 2. 27. clen Odloka z naslovom »prilagoditev obstojece stavbe z mr­liškimi vežicami« med drugim doloca, da se obstojeca stavba preuredi in prenovi. 3. Dolocila 72. clena Odloka z naslovom »dopustna odstopanja od nacrtovanih rešitev« v prvi alineji drugega odstavka nava­jajo, da so dopustna manjša odstopanja od dolocil, podanih v podrobnem nacrtu, vendar ta odstopanja niso izražena kvanti­ficirano, niti opisno. 4. Dolocila 75. clena Odloka z naslovom »tolerance za odmike in gabarite objektov« v prvem odstavku navajajo: »Podrobni na-crt v pisnem in kartografskem delu prikazuje okvirne tlorisne in višinske gabarite objektov, ki upoštevajo odmike od prometnic in med samimi objekti. Horizontalni in vertikalni gabariti se lahko na obmocju podrobnega nacrta spremenijo pod pogojem, da ne vplivajo na sosednje objekte, naprave in površine. Dopustna so tudi odstopanja v programu etaže poslovilnega objekta ter do-locitvi vhodov na nivojske plošcadi in v objekt.«. Iz zgoraj navedenega izhaja, da sta rekonstrukcija in prizidava objekta dopusten in skladen poseg s petim odstavkom 2. clena in 27. clenom Odloka. Za dopustna manjša odstopanja iz 72. clena Odloka v povezavi s 75. clenom Odloka se štejejo odstopa­nja ±10 %, kar velja za vse relevantne parametre kot so lokacija, horizontalni gabarit, vertikalni gabarit ipd. 2. clen Obvezna razlaga je sestavni del Odloka o obcinskem podrobnem prostorskem nacrtu za obmocje urejanja P11 – R5 Rogoznica – pokopališce. 3. clen Ta obvezna razlaga zacne veljati naslednji dan po objavi v Ura­dnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 3505-11/2008 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 43. Na podlagi 26. clena Odloka o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 7/13, 9/14, 11/16, 14/17, 1/18 in 1/20) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, sprejel nasle­dnji SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. 1. Andreju CUŠU preneha dolžnost clana Nadzornega sveta podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. 2. Mestni svet Mestne obcine Ptuj imenuje Aleksandra VODO za no-vega predstavnika mestnega sveta ustanoviteljice v Nadzorni svet podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. Mandat clana nadzornega sveta traja štiri leta, vezan pa je na clanstvo v mestnem svetu oziroma na mandat župana. 3. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na Mestnem svetu Mestne obcine Ptuj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-128/2008-46 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 44. Na podlagi 16. clena Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/04, 7/08 in 12/08) in 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Ura­dni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, sprejel SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj 1. Andreju CUŠU preneha dolžnost clana Sveta zavoda javnega zavo­da Center interesnih dejavnosti Ptuj. 2. Mestni svet Mestne obcine Ptuj imenuje Mateja SIEBENREICHA za novega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 3. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-84/2009-22 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 45. Na podlagi 28. clena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 — uradno precišceno besedilo, 15/08 — ZPacP, 23/08, 58/08 — ZZdrS-E, 77/08 — ZDZdr, 40/12 — ZUJF, 14/13, 88/16 — ZdZPZD, 64/17, 1/19 — odl. US in 73/19, 82/20, 152/20 – ZZUO­OP in 203/20 – ZIUPOPDVE) in 6. clena Sklepa o preoblikovanju Splošne bolnišnice dr. Jožeta Potrca Ptuj v javni zdravstveni zavod (št. 511-02/93-13/1-8 z dne 11. 2. 1993, št. 022-03/97-32 z dne 29. 5. 1997, št. 01403-40/2005/4 z dne 27. 9. 2005, št. 01403-63/2007/4 z dne 9. 1. 2008, št. 01403-12/2009/4 z dne 13. 1. 2009, št. 01403­33/2012/4 z dne 4. 12. 2012, št. 01403-13/2014/6 z dne 6. 5. 2014, št. 01403-30/2018/4 z dne 16. 10. 2018, št. 01403-10/2019/4 z dne 28. 5. 2019 in št. 01403-20/2019/5 z dne 16. 7. 2019) ter 12. clena Statuta Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 9/07 in 14/20) je Mestni svet Mestne obcine Ptuj na 25. seji, dne 19. 4. 2021, sprejel SKLEP o prenehanju dolžnosti clana in o imenovanju novega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zdravstvenega zavoda Splošna bolnišnica dr. Jožeta Potrca Ptuj 1. Andreju CUŠU preneha dolžnost clana Sveta zavoda javnega zdra­vstvenega zavoda Splošna bolnišnica dr. Jožeta Potrca Ptuj. 2. Mestni svet Mestne obcine Ptuj imenuje Miho POŽGAIA za no-vega predstavnika Mestne obcine Ptuj v Svet zavoda javnega zdra­vstvenega zavoda Splošna bolnišnica dr. Jožeta Potrca Ptuj do izte­ka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 3. Ta sklep zacne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne obcine Ptuj. Številka: 100-30/2009-30 Datum: 19. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 46. Na podlagi 23. clena Odloka o priznanjih Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 5/12, 9/15, 16/17 in 5/21) Komisija za odlikovanja in priznanja Mestne obcine Ptuj objavlja RAZPIS za podelitev priznanj Mestne obcine Ptuj naziv castni obcan, naziv zaslužni obcan, zlata plaketa in plaketa 1. Mestni svet Mestne obcine Ptuj podeljuje priznanja: Naziv castni obcan Mestne obcine Ptuj, posameznikom, izredno zaslužnim za ugled, pomen in razvoj Mestne obcine Ptuj. Kriteriji za podelitev naziva castni obcan so izjemni dosežki ži­vljenjskega dela, ki ga odlikujejo: vizionarstvo, odlicnost, dobrobit, sodelovanje ali skrb za blaginjo v Mestni obcini Ptuj ali promociji Mestne obcine Ptuj. Naziv zaslužni obcan Mestne obcine Ptuj, posameznikom, za posebne zasluge, razvoj in dobrobit Mestne obcine Ptuj in njene prebivalce. Kriteriji za podelitev naziva zaslužni obcan so pomembna dejanja, ki vplivajo na družbeni razvoj in dobrobit Mestne obcine Ptuj in njene prebivalce, ter za prepoznavnost Ptuja v slovenskem in med-narodnem prostoru. Zlato plaketo Mestne obcine Ptuj, za posebne zasluge in posebno požrtvovalna, nesebicna in pogumna dejanja. Kriterij za podelitev priznanja so posebne zasluge in posebno po­žrtvovalna, nesebicna in pogumna dejanja. 2. Župan Mestne obcine Ptuj podeljuje priznanje: Plaketa Mestne obcine Ptuj za izjemne uspehe na posameznih podrocjih dela in življenja. Kriterij za podelitev priznanja je izje-men uspeh na posameznih podrocjih dela in življenja. 3. Pobuda za priznanje mora vsebovati: – podatke o kandidatu: ime in priimek oziroma naziv pravne ose-be, rojstni datum v primeru fizicne osebe, naslov, telefon ter v primeru pravne osebe še kontaktno osebo, – pisno soglasje kandidata za kandidaturo in v primeru, da je kan­didat fizicna oseba, soglasje za uporabo osebnih podatkov, koli­kor je to mogoce, – podatke o pobudniku: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, naslov, telefon ter v primeru pravne osebe še kontaktno osebo, – vrsto priznanja in – utemeljitev pobude. K utemeljitvi pobude so lahko priložena tudi druga mnenja, ki podpirajo pobudo. 4. Pobude za podelitev priznanj Mestne obcine Ptuj lahko dajo posa­mezniki in pravne osebe s stalnim prebivališcem oziroma sedežem v Mestni obcini Ptuj. Pobudnik za priznanje ne more predlagati samega sebe. 5. Predloge za podelitev priznanj je potrebno poslati Komisiji za odlikovanja in priznanja Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj do 28. maja 2021. 6. Priznanja se podeljujejo na svecanosti ob praznovanju praznika Mestne obcine Ptuj, lahko pa se podeljujejo tudi ob drugih prilo­žnostih na slavnosten nacin. Številka: 094-1/2021-1 Datum: 23. 4. 2021 Komisija za odlikovanja in priznanja Mestne obcine Ptuj 47. Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Re-publike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16 in 164/20) in Odloka o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 16/20 in 2/21), Mestna obcina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov dejavnosti, projektov in prireditev, ki niso predmet drugih razpisov v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 1. Predmet razpisa Predmet razpisa je sofinanciranje programov dejavnosti, projektov in prireditev za namene, ki niso zajeti v programih drugih javnih razpisov Mestne obcine Ptuj za leto 2021. Razpis vkljucuje preven­tivne programe varovanja in krepitve zdravja, mednarodne nasto­pe in promocijo, vecje tradicionalne prireditve ter druge splošne in posebne prireditve in projekte, ki pomenijo prispevek k zadovolje­vanju javnih potreb in prepoznavnosti Mestne obcine Ptuj. Raz­pisana sredstva so namenjena sofinanciranju programov: društev, neprofitnih organizacij, zavodov (za programe, ki niso del njihove redne dejavnosti), posameznikov in drugih pravnih subjektov. 2. Pogoji za sodelovanje na razpisu: Na razpis se lahko prijavijo vlagatelji s programi, projekti in pri­reditvami iz prejšnje tocke tega razpisa, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: a. pravne in fizicne osebe, ki imajo sedež oziroma stalno prebi­vališce na obmocju Mestne obcine Ptuj in izvajajo programe in projekte, ki se odvijajo na obmocju Mestne obcine Ptuj ali izven obmocja Mestne obcine Ptuj, ko gre za predstavitev in promocijo obcine doma in v tujini, b. pravne in fizicne osebe, ki nimajo sedeža oziroma stalnega prebivališca na obmocju Mestne obcine Ptuj, izvajajo pa pro-grame in projekte, ki se pretežno nanašajo ali se odvijajo na obmocju Mestne obcine Ptuj, c. programi ali vlagatelji neposredno prispevajo k zadovoljeva­nju interesov lokalnega prebivalstva, d. programi in projekti so odprtega tipa, dostopni širšemu krogu obiskovalcev in jim ni moc pripisati pretežno komercialnega namena, e. programi imajo svojo prepoznavno vsebino in znacaj, f. programi ali vlagatelji prispevajo k obogatitvi celovite kultur­ne, turisticne in druge ponudbe obcine, g. vlagatelji pri pripravi in izvedbi projekta sodeluje z drugimi lokalnimi deležniki, h. pri predstavitvah in promociji so uporabljene oblike in obseg promocijskih aktivnosti, ki pomenijo tudi splošno promocijo obcine, i. so vlogi priložili program dejavnosti, nacrt projekta oziroma program prireditve, j. so vlogi priložili vsa potrebna dokazila, na podlagi katerih bo mogoce ugotavljati izpolnjevanje meril, ki so dolocena v raz­pisni dokumentaciji, k. vlagatelji, ki bodo uspeli z vlogo na predmetnem razpisu, bodo na povabilo obcine pripravljeni sodelovati pri njenih aktivnostih, l. sredstev za te prireditve in dogodke niso dobili že na katerem drugem javnem razpisu Mestne obcine Ptuj za leto 2021. 3. Višina razpisanih sredstev Skupna višina razpisanih sredstev za Javni razpis za sofinancira­nje programov dejavnosti, projektov in prireditev, ki niso predmet drugih razpisov v Mestni obcini Ptuj za leto 2021 znaša 39.570,00 EUR, zagotovljenih na proracunski postavki 450 Sofinanciranje programov in projektov, ki niso predmet drugih razpisov v Mestni obcini Ptuj, razdeljenih na sklope A, B in C: SKLOP A/ Programi varovanja in krepitve zdravja - projekti društev: 3.000,00 EUR Pod sklop A se lahko prijavijo pravne osebe z odlocbo o statusu invalidske ali humanitarne organizacije, ki jo izda Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti RS ali Ministr­stvo za zdravje RS oziroma pravne osebe s statusom, da delujejo v javnem interesu na podrocju socialnega ali zdravstvenega var-stva. Hkrati morajo izpolnjevati tudi ostale pogoje iz 2. tocke tega razpisa. Program vlagatelja ne sme biti program, katerega osrednji namen je izvedba taborov, letovanj, letnih srecanj ali ki se izvaja kot dnevni center. Pod sklop A lahko izvajalci programov prijavijo najvec 1 program ali projekt. SKLOP B/ Splošne in posebne prireditve,programi ter projekti, ki pomenijo prispevek k zadovoljevanju javnih potreb in pre­poznavnosti Mestne obcine Ptuj: 32.970,00 EUR Pod sklop B lahko izvajalci programov prijavijo najvec 2 progra-ma, projekta ali prireditvi. SKLOP C/ Vecje tradicionalne prireditve in dogodki širšega javnega interesa (npr. Vino ni voda, festival mladinske ustvar­jalnosti,…): 3.600,00 EUR Pod sklop C se lahko prijavijo izvajalci z vecjimi tradicionalnimi prireditvami in dogodki, ki ponujajo zanimive in turisticno pri­vlacne programe prireditev in dogodkov, pomenijo obogatitev ce­lovite turisticne ponudbe Mestne obcine Ptuj, imajo mednarodni znacaj oz. so mednarodno zanimivi, poudarjajo kulturno identi­teto in tradicijo mesta Ptuja, pomenijo oživitev mestnega jedra in drugo. Pod sklop C lahko izvajalci programov prijavijo najvec 1 priredi­tev ali dogodek širšega javnega pomena. Prijave programa, prireditve ali projekta pod tockami A, B in C se izkljucujejo. 4. Nacin dolocanja deleža sofinanciranja Višina sofinanciranja dolocenega programa dejavnosti, projekta oziroma prireditve bo odvisna od izpolnjevanja meril. Najvecji možni odstotek sofinanciranja znaša (ne glede na število doseženih tock) 50 % upravicenih stroškov celotne vrednosti pro-grama dejavnosti, projekta oziroma prireditve, vendar bo znesek dodeljenih sredstev po posamezni vlogi v sklopih A in B znašal najvec 450,00 EUR in v sklopu C najvec 1.200,00 EUR po posa­mezni vlogi. 5. Merila Strokovna komisija bo pravocasne in formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje za kandidiranje in bodo skladne s predmetom tega javnega razpisa in upravicenostjo stroškov, oce­nila na podlagi spodaj navedenih meril po posameznih sklopih. Merila za ocenjevanje in vrednotenje prijav po posameznih sklo­pih so ovrednotena s tockami. Vrednost tocke se izracuna na osnovi razpoložljivih sredstev zno­traj posameznega sklopa in skupnega števila tock ovrednotenih programov v posameznem sklopu. Višina deleža sofinanciranja po posamezni vlogi bo dolocena glede na vrednost tocke za posame­zni sklop in glede na število prejetih tock, ob upoštevanju najve-cjega možnega dodeljenega zneska na posamezno vlogo v sklopih A in B (450,00 EUR) in v sklopu C (1.200,00 EUR). 5.1. Merila za sklop A: 1. sedež - izvajalec ima sedež oz. enoto v Mestni obcini Ptuj: 2. število udeležencev programa - ocenjuje se število udeležencev programa: 3. promocija - program spodbuja k zdravemu nacinu življenja in varuje zdravje: 4. kvaliteta, realnost, inovativnost - ocenjuje se vsebina programa, izvedljivost glede na metode dela, inovativnost: sedež v Mestni obcini Ptuj 10 tock izven Mestne obcine Ptuj 0 tock 30 in vec uporabnikov 10 tock manj kot 30 uporabnikov 5 tock v celoti 10 tock delno 5 tock zelo dobro 10 tock dobro 5 tock neustrezno 0 tock Najvecje možno število tock: 40. Sofinancirani bodo programi de­javnosti, projekti, prireditve, ki bodo pri tockovanju dosegli 25 in vec tock. 5.2. Merila za sklop B: 1. sedež - izvajalec ima sedež, enoto oz. stalno prebivališce v Me-stni obcini Ptuj (najvec možnih 10 tock): sedež v Mestni obcini Ptuj 10 tock izven Mestne obcine Ptuj 0 tock 2. interes - izvajalec s svojim projektom ali prireditvijo prispeva in koristi interesom lokalne skupnosti (najvec možnih 15 tock): 3. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organi­zator je Mestna obcina Ptuj (najvec možnih 10 tock): 4. promocija - projekti in prireditve prispevajo k prepoznavnosti Mestne obcine Ptuj ter razvoju cezmejnih in mednarodnih par-tnerstev (najvec možnih 5 tock): 5. kvaliteta - ocenjuje se vsebina programa, nacin predstavitve, poudarjanje kulturne identitete kraja, projekt je okolju prijazen,… (najvec možnih 7 tock): 6. preglednost in izvedljivost - cilji ter nameni projektov in pri­reditev so jasno opredeljeni in izvedljivi glede na metode dela in cloveške vire (najvec možnih 7 tock): 7. realnost - ocenjuje se izvedljivost projekta glede na ekonomic­nost in realnost financne konstrukcije (najvec možnih 10 tock): velik 15 tock srednji 10 tock ožji 5 tock dva ali veckrat letno 10 tock enkrat letno 5 tock ne sodelujejo 0 tock mednarodna 5 tock državna 4 tocke regijska 3 tocke obcinska 2 tocki visoka 7 tock zadovoljiva 3 tocke nezadovoljiva 0 tock v celoti 7 tock delno 3 tocke ne 0 tock 50 % in vec lastnih sredstev 10 tock 40 % - 49 % lastnih sredstev 5 tock 30 % - 39 % lastnih sredstev 4 tocke 20 % - 29 % lastnih sredstev 3 tocke 10 % - 19 % lastnih sredstev 2 tocki 0 % - 9 % lastnih sredstev 1 tocka Najvecje možno število tock: 64. Sofinancirani bodo projekti in prireditve, ki bodo pri tockovanju dosegli 33 in vec tock. 5.3. Merila za sklop C: S sofinanciranjem programov in projektov znotraj sklopa C Me-stna obcina Ptuj zasleduje predvsem naslednje cilje: – programi in projekti ponujajo zanimive in turisticno privlacne programe prireditev in dogodkov, – pomenijo obogatitev celovite turisticne ponudbe Mestne obcine Ptuj, – imajo mednarodni znacaj oz. so mednarodno zanimivi, – poudarjajo kulturno identiteto in tradicijo mesta Ptuja, – pomenijo oživitev mestnega jedra, – ki jih ocenjujemo preko naslednjih meril: 1. sedež - izvajalec ima sedež, enoto oz. stalno prebivališce v Me-stni obcini Ptuj (najvec možnih 10 tock): 2. vrsta prireditve oz. dogodka - uvrstitev prireditve oz. dogodka (najvec možnih 10 tock) 3. interes - izvajalec s svojo prireditvijo prispeva in koristi intere­som lokalne skupnosti (najvec možnih 15 tock): 4. sodelovanje - izvajalci sodelujejo pri aktivnostih, katerih organi­zator je Mestna obcina Ptuj (najvec možnih 5 tock): 5. promocija - prireditev prispeva k prepoznavnosti lokalne sku­pnosti ter razvoju cezmejnih in mednarodnih partnerstev (najvec možnih 10 tock): 6. kvaliteta - ocenjuje se vsebina programa (raznovrsten, aktualen, atraktiven predlagani program…), nacin predstavitve, poudarja­nje kulturne identitete obmocja, projekt je okolju prijazen,… (naj­vec možnih 20 tock): 7. preglednost in izvedljivost - cilji ter nameni projektov in priredi­tev so jasno opredeljeni; izvedljivi glede na metode dela in cloveške vire (najvec možnih 10 tock): 8. realnost - ocenjuje se izvedljivost glede na financno konstruk­cijo; natancno, pregledno in realno izdelan financni nacrt (najvec možnih 10 tock): sedež v Mestni obcini Ptuj 10 tock izven Mestne obcine Ptuj 0 tock velik 15 tock srednji 10 tock ožji 5 tock dva ali veckrat letno 5 tock enkrat letno 3 tocke ne sodelujejo 0 tock mednarodni znacaj 10 tock državni 8 tock regijski 6 tock obcinski 4 tocke visoka 20 tock zadovoljiva 10 tock nezadovoljiva 0 tock v celoti 10 tock delno 5 tock ni 0 tock 50 % in vec lastnih sredstev 10 tock 40 % - 49 % lastnih sredstev 5 tock 30 % - 39 % lastnih sredstev 4 tocke 20 % - 29 % lastnih sredstev 3 tocke 10 % - 19 % lastnih sredstev 2 tocki 0 % - 9 % lastnih sredstev 1 tocka Najvecje možno število tock: 90. Sofinancirani bodo projekti in prireditve, ki bodo pri tockovanju dosegli 50 in vec tock. 6. Rok izvedbe in poraba dodeljenih sredstev Rok za izvedbo prijavljenih projektov mora biti do konca leta 2021. Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v proracunskem letu 2021, v skladu s predpisi, ki dolocajo izvrševanje proracuna. Mestna obcina Ptuj bo z izbranimi vlagatelji sklenila pogodbo o sofinanciranju programa v letu 2021. 7. Vsebina prijave Vloga na razpis mora biti izdelana izkljucno na obrazcu, ki je se­stavni del razpisne dokumentacije. Vloge na razpis morajo biti vložene posebej za vsak sklop (A, B in C), vsaka v svoji pisemski ovojnici. V kolikor vlagatelj prijavlja vec programov znotraj po­sameznega sklopa, mora za vsak posamicni program izpolniti locen obrazec, odda pa jih lahko v eni pisemski ovojnici. Vloga mora vsebovati vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so na­vedena v razpisnem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnava­na kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopol­nili v postavljenem roku, se bodo zavrgle. 8. Rok za oddajo vlog in nacin oddaje Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj je ce-trtek, 20. 5. 2021, do 15. ure, oziroma najkasneje ta dan oddana vloga na pošti kot priporocena pošiljka. Nepravocasne vloge se zavržejo. Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami, dostavite v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporoceno pošiljko na naslov: Mestna obci­na Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj z oznako: »NE ODPIRAJ - PRIJAVA NA RAZPIS - SKLOP A« ali »NE ODPIRAJ - PRIJAVA NA RAZPIS - SKLOP B« ali »NE ODPIRAJ - PRIJAVA NA RAZPIS - SKLOP C«. Na hrbtni strani pisemske ovojnice mora biti naveden naziv in polni naslov vlagatelja. Nepravilno oznacene vloge (pisemske ovojnice) ne bodo obravnavane. 9. Datum odpiranja Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo strokovna komisija opravila v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi vecjega števila razpisanih programov ter zainteresiranih vlagateljev odpiranje ponudb na podlagi tretjega odstavka 222. clena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Republike Slovenije ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravil-no izpolnjene in oznacene pisemske ovojnice, ki vsebujejo vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. 10. Izid razpisa Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev, meril in kriterijev bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sred­stev in ga predložila v odlocitev direktorju obcinske uprave. Na podlagi sprejete odlocitve bo direktor obcinske uprave izdal sklep z utemeljitvijo in izbranim kandidatom dolocil rok, v katerem lah­ko podpišejo pogodbo o sofinanciranju, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obvešceni v 60-tih dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagate­lji lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni od prejema sklepa, pri orga-nu, ki je izdal sklep. O pritožbi odloca županja. Mestna obcina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le dolocen del razpolo­žljivih sredstev. 11. Kraj in cas, kjer lahko zainteresirani dvignejo razpisno do-kumentacijo Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka prijavnega roka dostopna na spletni strani Mestne obcine Ptuj www.ptuj.si in dosegljiva v casu uradnih ur sprejemne pisarne tudi v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Vse dodatne in-formacije v zvezi z razpisom daje predsednica strokovne komisije Klavdija Petek na Mestni obcini Ptuj, e-naslov: klavdija.petek@ ptuj.si, telefon 02 748 29 40 ali gsm 051 311 260. Številka: 410-107/2021-2 Datum: 20. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja 48. Na podlagi 14. clena Pravilnika o dodeljevanju denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile ško-do poslovnim subjektom na obmocju Mestne obcine Ptuj (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 4/21) ter v skladu s Pravilnikom o postopkih za izvrševanje proracuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07, 61/08, 99/09 - ZIPRS1011, 3/13, 81/16 in 164/20) in Odlokom o proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 (Uradni vestnik Mestne obcine Ptuj, št. 16/20 in 2/21) Mestna ob­cina Ptuj objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile škodo poslovnim subjektom na obmocju Mestne obcine Ptuj 1. Namen razpisa Namen razpisa je dodeljevanje denarne pomoci podjetnikom za blaženje poslovne škode, ki je nastala zaradi posledic epidemije COVID-19, razglašene na obmocju Republike Slovenije in spre­jetih ukrepov za zajezitev epidemije COVID-19, s ciljem ohrani­tve obstoja podjetij in zaposlenih ter lažjega zagona dejavnosti po sprostitvi ukrepov zaradi zajezitve epidemije COVID-19. Pomoci po tem razpisu se dodeljujejo kot »de minimis« pomoci, v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU L 352, 24. 12. 2013), spremenjena z Uredbo Komisije (EU) št. 2020/972 z dne 2. julija 2020 in Zakonom o spremljanju državnih pomoci (Uradni list RS, št. 37/04). 2. Splošni pogoji za sodelovanje na razpisu Na razpis se lahko prijavijo podjetja, ki imajo sedež v Mestni obci­ni Ptuj in izvajajo dejavnost na obmocju obcine. Pomoc »de minimis« po tem razpisu se dodeli enotnemu podjetju. Za enotno podjetje se po tem razpisu šteje: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 2 milijonov EUR), – majhno podjetje (zaposluje manj kot 50 oseb ter letni promet in/ ali bilancna vsota ne presega 10 milijonov EUR). Enotno podjetje pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbe­nikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati vecino clanov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoc vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali dolocbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delnicar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delnicarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje vecino glasovalnih pravic delnicarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz tock (a) do (d) preko enega ali vec drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje. Do pomoci po tem razpisu niso upravicena podjetja, ki: – so v prisilni poravnavi, stecaju ali likvidaciji, – so v stanju kapitalske neustreznosti po zakonu o financnem po­slovanju podjetij, – so v težavah in dobivajo državno pomoc za reševanje in pre­strukturiranje (po 18. tocki 2. clena Uredbe 651/2014/ES), – so nenamensko koristili javna sredstva in od ugotovitve nepra­vilnosti še ni preteklo 5 let, – imajo neporavnane financne obveznosti do obcine in države ter nimajo placanih prispevkov in poravnanih obveznosti do delav­cev, pri cemer neporavnana obveznost presega 50,00 EUR, – so že koristili pomoc za iste upravicene stroške do višine, ki jo omogocajo posamezna pravila »de minimis«, – so že prejeli pomoc »de minimis« in naložbe oziroma storitve niso izvedli v skladu s podpisano pogodbo, – so iz sektorja ribištva in akvakulture, – so iz sektorja primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz se­znama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije, – delujejo na podrocju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije v naslednjih primerih: – ce je znesek pomoci dolocen na podlagi cene ali kolicine zadev­nih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg, – ce je pomoc pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. Prav tako do pomoci po tem razpisu niso upravicena podjetja, v katerih so lastniško udeleženi država oziroma obcine. Pomoci »de minimis« po tem razpisu se lahko dodelijo pod pogo-jem, da upravicenec v izogib morebitni preseženi zgornji meji »de minimis« pomoci ter intenzivnosti pomoci po drugih predpisih, pred dodelitvijo sredstev poda pisno izjavo o: – že prejetih »de minimis« pomoceh, vkljucno z navedbo pri kate­rih dajalcih in v kakšnem znesku, – kandidaturi za »de minimis« pomoc in o že odobreni in še ne izplacani »de minimis« pomoci, – drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomoceh za iste upravicene stroške, – o povezanih družbah ter o združitvi ali razdelitvi podjetij. Pomoci »de minimis« ne smejo biti neposredno povezane z izvo­zno dejavnostjo upravicenca in se ne smejo dodeljevati pod pogo-jem, da se domacim proizvodom daje prednost pred uvoženimi. Pomoci »de minimis« niso namenjene nabavi vozil za cestni pre­voz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo dejavnost tovornega prometa. Obcina bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoc dodelje­na po pravilu »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi clenov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoci »de minimis« (Uradni list EU 352, 24. 12. 2013) ter o znesku »de minimis« po­moci. Obcina bo kot dajalec pomoci hranila evidence o individualni po­moci »de minimis« 10 let od datuma dodelitve pomoci. V zvezi z istimi upravicenimi stroški se pomoc »de minimis« ne sme kumulirati z drugo državno pomocjo, ce bi bila s tako kumu­lacijo presežena najvecja dovoljena intenzivnost pomoci, dolocena v uredbi o skupinskih izjemah ali v odlocbi, ki jo je sprejela Ko­misija. Skupni znesek pomoci, dodeljen enotnemu podjetju ne bo prese-gel 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proracunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoci ter ne glede na to, ali se pomoc dodeli iz sredstev države, obcine ali Unije (v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu, znaša zgor­nja dovoljena meja pomoci 100.000,00 EUR). Pomoc »de minimis« dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dode­ljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, dolocene v uredbi 360/2012. Pomoc »de minimis«, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomocjo »de minimis«, dodelje-no v skladu z drugimi uredbami »de minimis« do ustrezne zgornje meje (200.000,00 EUR oz. 100.000,00 EUR).« Pomoci »de minimis« po tem razpisu se dodeljujejo kot nepovra­tna sredstva v obliki dotacij. Pomoc, odobrena po pravilu »de minimis«, lahko pokriva do 100 % upravicenih stroškov (neto vrednost, brez vkljucenega DDV in drugih dajatev). Pomoci po pravilu de minimis, se lahko seštevajo z drugimi pomo-cmi za iste upravicene stroške, vendar le do višine najvecje dovo­ljene intenzivnosti teh pomoci. 3. Višina razpisanih sredstev Sredstva so zagotovljena v proracunu Mestne obcine Ptuj za leto 2021 v višini 50.000,00 EUR, na proracunski postavki 6599 Po­moc malemu gospodarstvu zaradi epidemije. 4. Dodatni pogoji za dodelitev denarne pomoci Vlogo za denarno pomoc lahko oddajo podjetja, ki ob splošnih pogojih izpolnjujejo naslednje dodatne pogoje: · da zaradi razglašene epidemije COVID-19 na podlagi Odloka o razglasitvi epidemije nalezljive bolezni COVID-19 na obmocju Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 146/20) in vseh nasle­dnjih odlokov o razglasitvi epidemije na obmocju RS, sprejetih do roka za oddajo vlog na ta razpis in zaradi zacasne prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev na podlagi Odloka o zacasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev po­trošnikom v Republiki Sloveniji (Uradni list RS, št. 152/20, 157/ 20, 159/20 in 163/20) in vseh naslednjih odlokov o zacasni pre­povedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji, sprejetih do roka za oddajo vlog na ta raz-pis, vsaj en mesec niso izvajali poslovne dejavnosti (na primer prepoved izvajanja dejavnosti) ali so imeli vsaj en mesec omeji­tve pri poslovanju oz. izvajanju dejavnosti (na primer dovoljeno samo omejeno število strank v prostorih, možen samo prevzem hrane in podobno). 5. Ukrep pomoci po razpisu in upraviceni stroški Ukrep pomoci »de minimis« po tem razpisu je sofinanciranje nuj­nih obratovalnih stroškov zaradi razglašene epidemije COVID-19. Namen ukrepa sofinanciranja nujnih obratovalnih stroškov je bla­ženje poslovne škode, ki je nastala upravicencem, kot posledica prepovedi obratovanja (poslovanja) ali omejenega obratovanja (poslovanja) zaradi razglašene epidemije COVID-19 na obmocju Republike Slovenije. Predmet pomoci po tem ukrepu je sofinanciranje nujnih obrato­valnih stroškov upravicencem za cas razglašene epidemije CO­VID-19, oziroma za cas, ko jim je bilo obratovanje (poslovanje) s posebnimi akti Republike Slovenije prepovedano ali omejeno. Upravicenci po tem ukrepu so vsi upravicenci, opredeljeni s tem razpisom, ki v casu epidemije COVID-19 niso smeli obratovati (poslovati) oziroma jim je bilo to s posebnimi akti Republike Slo­venije prepovedano ali omejeno. Upraviceni stroški so nujni obratovalni stroški, povezani s poslo­vanjem subjektov, in sicer v celoti za mesec, ko je veljala prepoved ali omejitev poslovanja. V kolikor je veljala prepoved ali omejitev izvajanja dejavnosti vsaj en dan v tekocem mesecu, veljajo upravi-ceni stroški za tisti mesec v celoti. Upraviceni stroški veljajo samo za obratovalne stroške, nastale pri dejavnosti podjetja, za katero velja prepoved ali omejitev poslova­nja zaradi epidemije in samo za obratovalne stroške v poslovnem prostoru, kjer se ta dejavnost opravlja. Upraviceni stroški po tem ukrepu so stroški, povezani z obratova­njem (poslovanjem) upravicenca, v poslovnih prostorih, v katerih upravicenec izvaja svojo dejavnost, in sicer stroški za: – elektricno energijo, – oskrbo s pitno vodo, – odvajanje in cišcenje odpadne vode, – ravnanje s komunalnimi odpadki, – vodenje racunovodstva, – storitve upravljanja, – ogrevanje, – telekomunikacijske storitve, – zavarovanje premoženja, potrebnega za opravljanje dejavnosti, – stroški najemnine za prostor v zasebni lasti, ki ga subjekt upo­rablja za poslovno dejavnost (upraviceni stroški za izracun najemnine bodo upoštevani v znesku do najvec 4,00 EUR/m˛ poslovnega prostora; ce znaša najemnina vec kot 4,00 EUR/ m˛ poslovnega prostora, se znesek nad to omejitvijo ne šteje za upravicen strošek - vrednost je dolocena skladno z vrednostjo povprecne vrednosti najemnine, ki jo Mestna obcina Ptuj zara-cunava najemnikom poslovnih prostorov v njeni lasti). Neupraviceni stroški po tem ukrepu so: – stroški davka na dodano vrednost in drugih davcnih dajatev, ra-zen ce upravicenec nima pravice do odbitka DDV, kar dokaže s potrdilom pristojnega financnega urada, – zamudne obresti, – stroški najemnine za prostor v javni lasti, – vsi ostali stroški, ki niso neposredno vezani na izvedbo ukrepa. 6. Merila za dodelitev denarne pomoci Vsem vlagateljem, ki izpolnjujejo splošne pogoje za sodelovanje na razpisu in dodatne pogoje za dodelitev pomoci, se dodeli zne­sek denarne pomoci za posamezne upravicene stroške, v deležu in znesku, ki bo izracunan glede na skupno višino vseh prejetih upra­vicenih stroškov upravicencev in višino razpoložljivih sredstev. Višina dodeljene pomoci lahko znaša do najvec 100 % upravice­nih stroškov (neto vrednost brez DDV in drugih davcnih dajatev, razen v primeru, ce upravicenec nima pravice do odbitka DDV), vendar je lahko najvecji dodeljen znesek denarne pomoci po upra-vicencu 5 odstotkov od razpoložljivega zneska po razpisu, to je 2.500,00 EUR. Višino zneska po posamezni vlogi bo dolocila komisija, glede na število vlog in razpoložljiva proracunska sredstva. V kolikor sredstva ne bodo razdeljena, ostanejo v proracunu Me-stne obcine Ptuj. 7. Poraba dodeljenih sredstev Dodeljena sredstva bodo upravicencem izplacana v letu 2021 in morajo biti tudi porabljena v proracunskem letu 2021. Mestna obcina Ptuj bo z izbranimi vlagatelji sklenila pogodbo o dodelitvi denarne pomoci za blaženje posledic epidemije COVID-19, ki so povzrocile škodo poslovnim subjektom na obmocju Mestne obci­ne Ptuj. 8. Razpisna dokumentacija in vsebina prijave Razpisna dokumentacija obsega: · besedilo javnega razpisa, · navodilo za izpolnjevanje vloge · prijavni obrazec na javni razpis z izjavami in zahtevanimi pri­ logami, · vzorec pogodbe, · obvestilo po 13. clenu splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR). Vloga na razpis mora biti izdelana izkljucno na prijavnem obraz-cu, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Vloga mora vsebova-ti vse zahtevane priloge oziroma dokazila, ki so navedena v razpi­snem obrazcu. Tako izdelana prijava bo obravnavana kot popolna. Vlagatelji nepopolnih vlog bodo pisno pozvani k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v postavlje­nem roku, se bodo zavrgle. 11. Rok za oddajo vlog in nacin oddaje Rok za oddajo vlog v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj je po­nedeljek, 17. maj 2021, do 15. ure, oziroma najkasneje ta dan od­dana vloga na pošti kot priporocena pošiljka. Vlogo, izpolnjeno na obrazcu, ki je del razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi prilogami, dostavite v zaprti pisemski ovojnici v sprejemno pisarno ali oddajte po pošti kot priporoceno pošiljko na naslov: Mestna obcina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako: »Ne odpiraj - prijava na javni razpis za dodelitev denarne pomoci zaradi epidemije COVID-19« Na hrbtni strani pisemske ovojnice morata biti naziv in polni naslov vlagatelja. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in ozna-cene pisemske ovojnice. Nepravilno in nepopolno oznacene vloge, oddane na razpis, bodo zavržene. 12. Datum odpiranja Odpiranje pravocasno prispelih in pravilno oznacenih vlog bo iz­vedeno v roku 8 dni od roka za dostavo vlog. Zaradi vecjega števila zainteresiranih vlagateljev odpiranje vlog na podlagi tretjega od­stavka 222. clena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proracuna Republike Slovenije ne bo javno. Odpirajo se samo v roku dosta­vljene, pravilno izpolnjene in oznacene kuverte, ki vsebujejo vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Ce vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obvešcen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelj ne bo dopolnil v dolocenem roku, bo komisija zavr­gla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne za­vrnejo. Vloge, ki ne bodo prispele v roku se kot prepozne zavržejo. 13. Izid razpisa Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje županja. Na podlagi preverjanja izpolnjevanja razpisanih pogojev in me-ril bo strokovna komisija pripravila predlog razdelitve sredstev in ga predložila v odlocitev direktorju obcinske uprave. Na podlagi sprejete odlocitve bo direktor obcinske uprave izdal sklep z ute­meljitvijo in izbranim kandidatom dolocil rok, v katerem lahko podpišejo pogodbo o dodelitvi pomoci, v kateri bodo opredeljene medsebojne pravice in obveznosti. O izidu razpisa bodo vlagatelji pisno obvešceni v 70-tih dneh od datuma odpiranja vlog. Vlagate­lji lahko vložijo pritožbo v roku 8 dni od prejema sklepa, pri orga-nu, ki je izdal sklep. O pritožbi odloca županja. Mestna obcina Ptuj lahko javni razpis po svoji prosti presoji brez kakršnih koli posledic razveljavi ali dodeli le dolocen del razpolo­žljivih sredstev. 14. Poraba sredstev Dodeljena sredstva morajo biti porabljena v skladu s predpisi, ki dolocajo izvrševanje proracuna. V primeru, da se ugotovi, da sredstva niso bila porabljena za namen, za katerega so bila dode­ljena, ali so bila dodeljena na podlagi neresnicnih podatkov ali je prejemnik prekršil druga dolocila pogodbe, je obcina na predlog pristojnega obcinskega upravnega organa upravicena zahtevati vracilo dodeljenih sredstev s pripadajocimi zakonitimi zamudni-mi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje. 15. Kraj in cas, kjer lahko zainteresirani dvignejo razpisno do-kumentacijo Dokumentacija razpisa je od dneva objave do izteka prijavnega roka dostopna na spletni strani Mestne obcine Ptuj www.ptuj.si in dosegljiva v casu uradnih ur sprejemne pisarne tudi v sprejemni pisarni Mestne obcine Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Vse dodatne in-formacije v zvezi z razpisom daje Klavdija Petek na Mestni obcini Ptuj, e-naslov: klavdija.petek@ptuj.si, telefon 02 748 29 40, gsm 051 311 260. Številka: 410-6/2021 Datum: 21. 4. 2021 Nuška Gajšek, županja Izdajatelj: Mestna obcina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: dr. Štefan CELAN (Lista dr. Štefana Celana), Matevž TOPLAK (Ptuj je naš), Crtomir POTOCNIK (Levica), Peter PRIBOŽIC (NSi), mag. Sonja PURGAJ (SD), Andreja ROJKO (SDS), Jožica TEŽAK (DeSUS), Nataša VUK (ZA Ptuj) in Anja ZELENIK (Lista Andreja Cuša). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj.