TISKOVINA POŠTNINA PlAČANA PRI POŠTI 2250 PTUJ Domoznanski oddelek 35 URADNI vestnik 2001 070.481(497 12 Ptuj) 6005843,5 Vsebina 31. ODLOK o ustanovitvi zavoda Lokalna turistična organizacija Ptuj 32. ODLOK o pristojnostih in nalogah pri upravljanju kabelsko distribucijskega sistema "CATV PTUJ" 33. ODLOK o ustanovitvi Javnega zavoda Ljudska univerza Ptuj 34. SKLEP o soglasju k spremembam in dopolnitvam Statuta Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj 35. SKLEP o soglasju k spremembam in dopolnitvam Statuta Javnega zavoda Zdravstveni dom Ptuj 36. SOGLASJE k ceni proizvodnje in distribucije vode 37. SOGLASJE k ceniku za prevzem in nadaljnje ravnanje z odpadki za pogodbene in druge individualne povzročitelje 38. JAVNI RAZPIS za prodajo nezazidanega stavbnega zemljišča za poslovno gradnjo na območju Mestne občine Ptuj 39. OBVESTILO Ministrsvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano RS obvešča 31. Na podlagi 3. člena Zakona o pospeševanju turizma (Uradni list RS, št. 57/98), Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 -odločba US, št. 45/94 - odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 - odločba US, 63/95 - obvezna razlaga, 9/96 -odločba US, 44/96 - odločba US, 26/97, 70/97, 74/98, 59/99 - odločba US in 70/00), 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91 in 8/96) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. maja 2001 sprejel ODLOK O USTANOVITVI ZAVODA LOKALNA TURISTIČNA ORGANIZACIJA PTUJ I. UVODNA DOLOČBA 1. člen S tem odlokom Mestna občina Ptuj (v nadaljevanju: ustanoviteljica) z namenom spodbujanja razvoja in promocije turizma ter oblikovanja celovite turistične ponudbe na območju Mestne občine Ptuj ustanavlja zavod z imenom Lokalna turistična organizacija Ptuj (v nadaljevanju: zavod). II. STATUSNA DOLOČBA 2. člen Ime zavoda se glasi: Lokalna turistična organizacija Ptuj. Skrajšano ime zavoda je: LTO Ptuj. Sedež zavoda je na Ptuju, Mestni trg 1. Zavod ima status pravne osebe s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi v pravnem prometu, ki jih določa ta odlok. Zavod zastopa in predstavlja direktor zavoda. Zavod ima pečat, katerega obliko in vsebino določa statut zavoda. Zavod lahko spremeni ime in sedež le s soglasjem ustanoviteljice. Ustanoviteljica daje soglasje k spremembam v organizaciji zavoda. III. DEJAVNOST ZAVODA 3. člen Zavod opravlja naslednje dejavnosti: • oblikovanje celovite turistične ponudbe na območju Mestne občine Ptuj, • informiranje obiskovalcev v okviru turistično informacijskega centra, • promocijo turistične ponudbe, • so-oblikovanje turistične ponudbe Slovenije in njene promocije, • vključevanje aktivnosti turističnih društev s statusom društev, ki delujejo v javnem interesu, • spodbujanje razvoja in urejanje objektov turistične infrastrukture na območju mestne občine. • dejavnost javnih ustanov za pospeševanje poslovnih dejavnosti (L/75.13). Poleg navedenih dejavnosti opravlja zavod neprofitno v funkciji osnovnih dejavnosti še naslednje dejavnosti: DE/22.11 Izdajanje knjig DE/22.12 Izdajanje časopisov DE/22.15 Drugo založništvo E/22.22 Drugo tiskarstvo G/52.62 Trgovina na drobno na tržnicah in stojnicah 1/63.30 Dejavnost potovalnih agencij in organizatorjev potovanj; s turizmom povezane dejavnosti, d.n. K/74.13 Raziskovanje trga in javnega mnenja K/74.14 Podjetniško in poslovno svetovanje K/74. 40 Oglaševanje K/74.50 Dejavnost agencij za zaposlovanje in posredovanje delovne sile K/74.81 Fotografska dejavnost K/74.831 Prevajanje K/74.833 Druga splošna tajniška opravila K/74.842 Oblikovanje, aranžerstvo in dekoracija K/74.841 Prirejanje razstav, sejmov in kongresov K/74.843 Druge poslovne dejavnosti, d.n. M/80.422 Drugo izobraževanje, d.n. 0/91.11 Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj 0/92.12 Distribucija filmov in videofilmov 0/92.31 Umetniško ustvarjanje in poustvarjanje 0/92.32 Obratovanje objektov za kulturne prireditve 0/92.33 Dejavnost sejmišč in zabaviščnih parkov 0/92.34 Druge razvedrilne dejavnosti, d.n. 0/92.40 Dejavnosti tiskovnih agencij 0/92.521 Dejavnost muzejev 0/92.53 Dejavnost botaničnih in živalskih vrtov ter naravnih rezervatov 0/92.623 Druge športne dejavnosti 0/92.72 Druge dejavnosti za sprostitev, d.n. 0/93.05 Druge storitvene dejavnosti, d.n.. IV. ORGANI ZAVODA 4. člen Organi zavoda so: • svet zavoda, • direktor, • strokovni svet. 5. člen Svet zavoda ima devet članov, od katerih imenuje oziroma izvoli: • tri člane ustanoviteljica, • tri člane zainteresirana javnost, ki jo predstavljajo obvezni člani po zakonu o pospeševanju turizma, od katerih pa mora biti najmanj en član iz obrtne dejavnosti, • dva člana turistična društva z območja Mestne občine Ptuj, in • enega člana delavci zavoda. Člane v svet zavoda imenujejo oziroma izvolijo pristojni organi predlagateljev, predstavniki zainteresirane javnosti pa se izvolijo na skupnem sestanku, ki ga skliče direktor zavoda. 6. člen Delo sveta zavoda vodi predsednik, ki ga določi ustanoviteljica zavoda izmed članov, ki jih je imenovala v svet zavoda. Predsednik ima namestnika, ki ga določi svet zavoda izmed članov, ki jih ni imenovala ustanoviteljica. Mandat članov sveta zavoda je pet let in prične teči z dnem prve seje sveta zavoda. Člani sveta so po preteku te dobe lahko ponovno imenovani v svet zavoda. Članu sveta preneha mandat: • če umre, • če odstopi, • če predstavniku delavcev preneha delovno razmerje, • če postane trajno nezmožen za delo, • če je s pravnomočno sodbo obsojen na nepogojno kazen zapora, daljšo od 6 mesecev, • če ga tisti, ki ga je imenoval, odpokliče. Novega člana sveta zavoda za preostanek mandatne dobe imenuje tisti, ki je imenoval člana sveta zavoda, kateremu je mandat prenehal. 7. člen Svet zavoda: • sprejema statut zavoda in njegove spremembe in druge splošne akte, če tako določa statut, s soglasjem Mestnega sveta Mestne občine Ptuj, • sprejema letni finančni načrt zavoda, • sprejema letne in dolgoročne programe dela in razvoja zavoda ter spremlja njihovo izvrševanje, • sprejema letni obračun in poročilo direktorja o poslovanju zavoda, • odloča o uporabi presežka prihodkov nad odhodki in kritju izgube, • imenuje in razrešuje direktorja, • imenuje revizorja, kolikor se svet zavoda odloči za revizijo računovodskih izkazov ali je takšna revizija predpisana, • obravnava mnenja strokovnega sveta zavoda, • daje direktorju soglasje k nakupu ali odtujitvi nepremičnin in o temeljnih usmeritvah zaposlovanja, • opravlja druge z zakonom, tem aktom ali statutom določene pristojnosti in naloge. Svet zavoda je dolžan imenovati revizorja, če zahteva revizijo ustanoviteljica. 8. člen Direktor vodi delo in poslovanje zavoda in ga zastopa z omejitvijo, ker potrebuje za: • pridobivanje, odtujitev in obremenitev nepremičnin ali drugih sredstev, če to ni izrecno opredeljeno v letnem programu dela ali v poslovnem načrtu zavoda, • izvajanje investicij, javnih del in najemanje kreditov, katerih vrednost presega 10% realiziranih prihodkov pred letom zadolževanja, kakor tudi dajanje posojil in poroštev, ki presegajo 5% realiziranih prihodkov pred letom dajanja posojil in poroštev v enaki vrednosti, • soglasje sveta zavoda. Direktorja imenuje svet zavoda za mandatno obdobje petih let. Za direktorja zavoda je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: • univerzitetno izobrazbo ustrezne smeri, • izkušnje na področju turizma oziroma s turizmom povezanih dejavnosti, • aktivno znanje najmanj enega svetovnega jezika, • poznavanje specifičnosti turistične ponudbe in potreb razvoja turizma na območju mestne občine, • druge zahteve, ki jih lahko določi svet zavoda s sklepom, ki ima naravo splošnega akta. 9. člen Direktor se imenuje na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v sredstvih javnega obveščanja. Pravice in obveznosti direktorja se podrobneje določijo v statutu. Svet zavoda lahko predčasno razreši direktorja v primerih, določenih v zakonu in statutu. 10. člen Zavod ima strokovni svet, ki določa, spremlja in usmerja strokovne zadeve s področja dejavnosti zavoda. V strokovnem svetu je osem članov, ki so s svojo dejavnostjo neposredno povezani s turizmom, kulturo, športom, rekreacijo, obrtjo, ipd. Sodelujejo pri oblikovanju turistične ponudbe in programov. Sestavo, pristojnosti in način dela strokovnega sveta določa statut. V. ČLANSTVO V ZAVODU 11. člen Člani zavoda so obvezno vse pravne osebe in podjetniki posamezniki, ki opravljajo s turizmom neposredno povezano dejavnost (12. člen Zakona o pospeševanju turizma in Odredba o opredelitvi s turizmom neposredno povezanih dejavnosti in njihovi razvrstitvi v skupine) in sobodajalci ter tisti kmetje, ki opravljajo gostinsko -turistično dejavnost, če imajo v Mestni občini Ptuj svoj sedež, poslovno enoto ali drugo obliko registrirane dejavnosti. Turistična in druga društva ter druge pravne ali fizične osebe so lahko člani zavoda. Članstvo pridobijo na podlagi pristopne izjave, ki jo izročijo direktorju zavoda. 12. člen Člani plačujejo zavodu članarino, določeno z odlokom Mestne občine Ptuj. VI. SREDSTVA ZAVODA 13. člen Ustanoviteljica bo za delovanje TlC-a in za prireditve, določene v občinskem proračunu, zavodu namenjala namenska proračunska sredstva iz naslova turistične takse oziroma druga sredstva v višini do 0,7 % proračuna. 14. člen Viri financiranja za delo zavoda so: • sredstva turistične takse, • lastni prihodki (plačilo za blago in storitve), • članarina, • prostovoljni finančni prispevki članov, • sredstva pristojnega ministrstva na podlagi javnih razpisov za projekte, prireditve in za infrastrukturo, - proračunska sredstva Mestne občine Ptuj, - sredstva sponzorjev, darila, donacije, dotacije ter drugi viri. Posamezne vrste sredstev se lahko določijo v letnem finančnem načrtu zavoda. 15. člen Presežek prihodkov nad odhodki zavoda se uporabi za opravljanje dejavnosti zavoda in vlaganja v nadaljnji razvoj turizma. Če zavod zaključi poslovno leto z dobičkom, lahko svet zavoda nameni enkratno nagrado direktorju in povečano delovno uspešnost zaposlenim, v skladu z merili, ki veljajo za javne zavode, ob predhodnem soglasju ustanoviteljice. O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda na predlog direktorja zavoda. V primeru poslovanja z izgubo direktor predloži svetu zavoda sanacijski program s predlogi za izboljšanje poslovanja in kritja nastale izgube. VII. POOBLASTILA V PRAVNEM PROMETU IN ODGOVORNOST ZA OBVEZNOSTI 16. člen Zavod je pravna oseba, ki sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle v skladu z zakonom o zavodih. 17. člen Zavod odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi razpolaga. Ustanovitelj za obveznosti zavoda ne odgovarja. 18. člen Zavod nastopa v pravnem prometu samostojno v okviru dejavnosti, ki jo opravlja z vsemi pravicami in obveznostmi v svojem imenu in na svoj račun. Premoženje, s katerim zavod upravlja in ga uporablja za dejavnosti zavoda in ga je pridobil s poslovanjem, je last zavoda, razen če s posebnimi pogodbami o vlaganju sredstev ni določeno drugače. Zavod je odgovoren ustanoviteljici za upravljanje s premoženjem. Zavod je dolžan uporabljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja. Vlil. STATUSNE SPREMEMBE IN PRENEHANJE ZAVODA 19. člen Zavod je ustanovljen za nedoločen čas in preneha iz razlogov, določenih v zakonu ali po sklepu ustanovitelja. IX. MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJEV IN ZAVODA 20. člen Mestni svet Mestne občine Ptuj daje soglasje k: a) statutu zavoda, b) tri letnemu poslovnemu načrtu, c) imenovanju direktorja, d) letnemu finančnemu načrtu zavoda, e) spremembi imena, sedeža in dejavnosti zavoda, f) vlaganju sredstev zavoda zaradi pridobitve deleža oziroma delnic v družbi ali ustanovitvi drugega zavoda, g) povezovanju zavoda v skupnost zavodov. 21. člen Zavod najmanj enkrat letno poroča ustanoviteljici o: • uresničevanju planov, programov in posameznih projektov, • finančnem stanju zavoda. Ustanoviteljica lahko zahteva tudi druga poročila v zvezi s poslovanjem zavoda, ki jih mora zavod predložiti najkasneje v 30 dneh od prejema zahtevka. X. JAVNOST DELA 22. člen Delo zavoda je javno. Javnost dela zavoda se zagotavlja z uradnimi sporočili, ter dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, z novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja, oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom zavoda. Uradna sporočila za javnost, obvestila, pojasnila v smislu prejšnjega odstavka, daje predstavnikom sredstev javnega obveščanja direktor zavoda, po njegovem pooblastilu pa tudi drugi člani strokovnega sveta zavoda. XI. VAROVANJE POSLOVNE TAJNOSTI 23. člen Direktor in drugi delavci zavoda morajo varovati listine in podatke, do katerih imajo dostop, oziroma se z njimi seznanijo pri opravljanju dejavnosti in so določeni kot poslovna tajnost. Osebe iz prvega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja. Kot poslovna tajnost se štejejo: • podatki in dokumenti, ki jih kot poslovno tajnost opredeljuje zakon ali podzakonski akt, • podatki in dokumenti, ki jih kot poslovno tajnost določi svet zavoda, • podatki in dokumenti, ki jih kot poslovno tajnost določi direktor zavoda v okviru svojih pristojnosti, • podatki in dokumenti, ki so kot poslovna tajnost opredeljeni v aktih drugega organa oziroma organizacije ali je na njihovo naravo ali vsebino očitno, da predstavljajo poslovno tajnost. XII. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 24. člen Zavod ima statut, ki ga sprejme svet zavoda s soglasjem pristojnega organa ustanoviteljice. Druge splošne akte sprejema direktor zavoda samostojno, če statut za posa- mične splošne akte ne določa soglasja drugega pristojnega organa. XIII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 25. člen Svet zavoda sprejme statut najkasneje v treh mesecih po svoji prvi seji, ki jo skliče vršilec dolžnosti direktorja takoj po vpisu zavoda v sodni register in prejemu obvestila o imenovanju vsaj šestih članov sveta. 26. člen Ustanoviteljica imenuje do imenovanja direktorja v skladu z zakonom in tem odlokom vršilca dolžnosti direktorja najdalj za obdobje enega leta. 27. člen Z dnem veljavnosti tega odloka preneha veljati odlok o ustanovitvi lokalne turistične organizacije (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 1/00). 28. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-2/01-106 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 32. Na podlagi 19.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 6/94 - odločba US, št. 45/94 -odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 -odločba US, 63/95 - obvezna razlaga, 9/96 - odločba US, 44/96 - odločba US, 26/97, 70/97, 74/98, 59/99 - odločba US in 70/00) ter 11. in 80. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. maja 2001, sprejel ODLOK O PRISTOJNOSTIH IN NALOGAH PRI UPRAVUANJU KABELSKO DISTRIBUCIJSKEGA SISTEMA "CATV PTUJ" 7. člen S tem odlokom se določajo pristojnosti in naloge Mestne občine Ptuj in mestnih četrti Center, Ljudski vrt, Panorama, Jezero in Breg ter primestnih četrti Grajena in Rogoznica (v nadaljevanju: četrtne skupnosti) pri upravljanju kabelsko distribucijskega sistema CATV PTUJ. 2. člen Zagotavljanje kabelsko distribucijskega sistem zajema: • sprejem in distribucijo radijskih in televizijskih programov, • zbiranje, usmerjanje in prenos drugih informacij ter podatkov in prenos povratnih informacij, • zagotovitev sprejema, prenosa in posredovanje informacij ter podatkov, pomembnih ali zanimivih za uporabnike na ravni Mestne občine Ptuj v obliki zapisa, zvoka, slike ali signala, • posodobitev in dograditev obstoječega kabelsko distribucijskega sistema na območju Mestne občine Ptuj z vso pripadajočo opremo za prenos televizijskih in radijskih programov in drugih storitev. 3. člen Uporabniki kabelsko distribucijskega sistema imajo naslednje pravice in obveznosti: • pravico priključitve na sistem, potem ko je na podlagi medsebojne pogodbe za izgradnjo in vzdrževanje sistema, plačan prispevek in ko je priključek tehnično prevzet, • pravico uporabe vseh možnosti, ki jih nudi sistem, če so redno plačevali stroške uporabe, • pravico sodelovati v organih, ki odločajo o programski zasnovi sistema, • pravico svobodne izključitve iz kabelsko distribucijskega sistema, • pravico do pritožbe na upravni odbor, če so kršene pravice uporabnikov, • obvezo spoštovanja navodil kabelskega operaterja in drugih predpisov, ki urejajo področje kabelske distribucije, • obvezo zagotovitve prostega dostopa operaterju do omrežja in naprav na njem, če je to potrebno zaradi tehničnih razlogov in vzdrževalnih del. 4. člen Za zagotavljanje nalog iz 2. člena tega odloka se imenuje upravni odbor, ki ima osem članov, od katerih Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje enega člana in svet vsake četrtne skupnosti po enega člana. Vsak član upravnega odbora ima en glas. Člani iz četrtnih skupnosti imajo še dodatno število glasov v sorazmerju s številom priključkov v posamezni četrtni skupnosti in sicer na vsakih dopolnjenih 300 priključkov še en glas. 5. člen Naloge upravnega odbora so: • sprejema letne programe dela, • pripravlja letno poročilo, oceno stanja na področju kabelsko distribucijskega sistema ter predloge za izboljšanje stanja, ki jih obravnavajo sveti četrtnih skupnosti in Mestni svet Mestne občine Ptuj, • zaščita interesov uporabnikov, • izvede javni razpis za izbiro kabelskega operaterja, ki izvaja storitve kabelske distribucije na podlagi dovoljenja ali drugega pravnega akta, v skladu z zakonom, ki ureja telekomunikacije, • v sodelovanju z Občinsko upravo Mestne občine Ptuj zagotavlja vodenje finančnega poslovanja v skladu z veljavno zakonodajo, pri čemer se sredstva zagotavljajo iz cene storitev oziroma naročnine za uporabo sistema, • izvaja nadzor nad dogovorjenim obsegom in kvaliteto storitev kabelskega operaterja in nad namensko porabo sredstev ter pregleduje dokumentacijo, ki se nanaša na izvajanje storitev, • daje soglasje k prispevku za priključek na sistem in k ceni storitev oziroma naročnine, • sodeluje z združenjem kabelskih operaterjev Slovenije, • daje v najem kanal, namenjen lokalnemu RTV programu, • v sodelovanju s kabelskim operaterjem vodi evidenco omrežja kabelsko distribucijskega sistema, • zagotavlja javnost dela, -• opravlja druge naloge. ---------------------------------- VE ST NIK Za naloge, ki zahtevajo posebno preučevanje ali posebno strokovnost in jih člani upravnega odbora ne morejo opraviti sami, lahko upravni odbor imenuje posebno strokovno skupino ali sklene pogodbo z ustreznim izvedencem. 6. člen Mandat članov upravnega odbora je štiri leta. Postopek njihovega imenovanja se izvede po lokalnih volitvah. 7. člen Prvo sejo upravnega odbora skliče prejšnji predsednik upravnega odbora. Člani upravnega odbora na prvi seji izvolijo izmed sebe predsednika. Pri svojem delu upravni odbor smiselno uporablja določbe poslovnika Mestnega sveta. 8. člen Članom upravnega odbora pripada za udeležbo na seji nagrada v obliki sejnine. 9. člen Kabelskega operaterja za obdobje petih let izbere upravni odbor na podlagi javnega razpisa, ki se objavi v Uradnem listu RS. Postopek javnega razpisa opravi komisija, ki jo v ta namen imenuje upravni odbor. Komisija po izvedenem javnem razpisu pripravi poročilo oziroma analizo prejetih ponudb, v kateri oceni ponudbe in obrazloži vse prednosti in slabosti posameznih ponudb, in jo predloži upravnemu odboru. W. člen Medsebojna razmerja v zvezi z izvajanjem storitve kabelske distribucije se uredijo s pogodbo, ki jo z izbranim kabelskim operaterjem sklene predsednik upravnega odbora. Sestavni del pogodbe je program posodobitve in dograditve obstoječega kabelsko distribucijskega sistema. 77. člen V skladu z zakonom kabelski operater oblikuje programski svet, ki odloča, katere programe operater prenaša oziroma oddaja. Mandat, sestavo in druge naloge programskega sveta podrobneje določi operater z notranjim pravnim aktom in pri tem upošteva zakonska določila. V programski svet iz prejšnjega odstavka kabelski operater obvezno vključi člane, ki jih predlagajo četrtne skupnosti, katerih območje pokriva z izvajanjem telekomunikacijskih storitev, predstavnika Mestne občine Ptuj in predstavnike različnih interesnih skupin z območja Mestne občine Ptuj. 72. člen Izvajanje kabelsko distribucijskega sistema se zagotavlja iz naslednjih virov: • prispevka za priključek na sistem, • cene storitev oziroma naročnine za uporabo sistema, • dotacij, donacij in • iz drugih virov. 13. člen Prispevek za priključek na sistem in cena storitev oziroma naročnina za uporabo sistema se lahko spreminja le ob soglasju upravnega odbora na podlagi utemeljenega predloga kabelskega operaterja. Ceno sestavljajo postavke, ki zagotavljajo enostavno reprodukcijo na objektih in napravah ter izvajanje dejavnosti iz 2. člena tega odloka. Cena naročnine za storitve, ki so omogočene vsem uporabnikom je enotna za celotno območje kabelsko distribucijskega sistema CATV PTUJ. Individualni plačljivi programi in ostale interaktivne usluge se plačujejo v skladu z individualnimi pogodbami. 74. člen Nadzor nad premoženjem, namembnost in smotrnost porabe sredstev nadzorujeta upravni odbor in Nadzorni odbor Mestne občine Ptuj. 75. člen Postopek imenovanja upravnega odbora v skladu s prvim odstavkom 4. člena se izvede najkasneje v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka, mandat pa traja do prvih lokalnih volitev. 76. člen Do 31.12.2002 mora upravni odbor pripraviti predlog dokončne ureditve statusa kabelsko distribucijskega sistema "CATV PTUJ". 77. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-4/01-106 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 33. Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96 in 36/00), 15. člena Zakona o izobraževanju odraslih (Uradni list RS, št. 12/96), 41 .,42. in 140. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja ( Uradni list RS, št. 12/96), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93, 57/94, 14/95 , 20/95 - odločba US, št. 9/96 - odločba US in št. 44/96 -odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 - odločba US, 74/98, 59/99 -odločba US in 70/00) in 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 -prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. maja 2001, sprejel ODLOK O USTANOVITVI JAVNEGA ZAVODA LJUDSKA UNIVERZA PTUJ I. SPLOŠNA DOLOČBA 7. člen S tem odlokom Mestna občina Ptuj, s sedežem Mestni trg 1, Ptuj (v nadaljevanju: ustanovitelj) ustanovi javni zavod Ljudska univerza Ptuj (v nadaljevanju: zavod). II. STATUSNE DOLOČBE 1. Ime, sedež in pravni status zavoda 2. člen Ime javnega zavoda je: Ljudska univerza Ptuj Sedež zavoda na Ptuju: Mestni trg 2, Ptuj. 3. člen Zavod je za svoje obveznosti odgovoren s sredstvi, ki so v pravnem prometu. Zavod je pravna oseba s popolno odgovornostjo in odgovarja za svoje obveznosti z vsem premoženjem, s katerim razpolaga. 4. člen Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču na Ptuju, na registrskem vložku št.: SRC 2004/91 pod št. 3. Zavod je vpisan v razvid zavodov vzgoje in izobraževanja, ki ga vodi ministrstvo, pristojno za šolstvo. 5. člen Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi v poslovanju in v pravnem prometu, kot jih določata zakon in ta odlok. 2. Pečat zavoda 6. člen Zavod ima in uporablja svoj pečat okrogle oblike, premera 35 mm, v katerega sredini je grb Republike Slovenije, na zunanjem obodu pa izpisano: Ljudska univerza Ptuj, Mestni trg 2, Ptuj. Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike premera 20 mm z enako vsebino kot pečat iz prvega odstavka tega člena. Pečat iz prvega odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za žigosanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja organom, organizacijam, občinam, učencem in varovancem oz. njihovim staršem. Pečat iz drugega odstavka tega člena uporablja zavod za žigosanje predvsem finančne in knjigovodske dokumentacije. 7. člen Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja določi direktor. 3. Zastopanje, predstavljanje in podpisovanje 8. člen Zavod zastopa in predstavlja direktor brez omejitev. Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec zavoda, ki ga za nadomeščanje pisno pooblasti direktor. Pooblaščeni delavec zavoda ima v času nadomeščanja pooblastila direktorja. Direktor lahko za zastopanje ali predstavljanje zavoda v posameznih zadevah pooblasti tudi druge osebe. 9. člen Za zavod podpisujejo direktor in delavci, ki so pooblaščeni za zastopanje, vsak v mejah pooblastil in poslov, ki jih opravljajo. 4. Področje zadovoljevanja izobraževalnih potreb 70. člen Zavod je ustanovljen za opravljanje javne službe, katere izvajanje je v javnem interesu. Osnovna dejavnost zavoda je izobraževanje odraslih, ki niso vključeni v redno šolsko in univerzitetno izobraževanje. Obsega področje splošnega in kulturnega izobraževanja, usposabljanja in izpopolnjevanja ter pridobivanja izobrazbe. Izobraževanje otrok in mladine, ki je vključena v redno šolsko izobraževanje, zavod izvaja kot dopolnjevanje izobrazbe. Izobraževanje poteka v obliki šolskega pouka, izrednega izobraževanja, seminarskega dela, tečajev, študijskih skupin in krožkov, inštrukcij, vodenega samoizobraževanja, učenja na daljavo, praktičnega izobraževanja in usposabljanja ter drugih oblik izobraževanja. Poleg izobraževanja zavod izdeluje in prodaja programe izobraževanja, opravlja svetovalno dejavnost predvsem na področju izobraževanja ter druge dejavnosti,ki so povezane s celovito ponudbo. III. DEJAVNOST ZAVODA 11. člen Dejavnost zavoda po standardni klasifikaciji je: M/80.101 M/80.102 M/80.103 M/80.21 M/80.22 M/80.301 M / 80.302 M/80.303 M / 80.4 M/80.421 predšolsko izobraževanje osnovnošolsko splošno izobraževanje osnovnošolsko prilagojeno izobraževanje srednješolsko splošno izobraževanje srednješolsko poklicno in strokovno izobraževanje višješolsko izobraževanje visoko strokovno izobraževanje univerzitetno izobraževanje izobraževanje odraslih in drugo izobraževanje Izobraževanje po posebnih programih, usmerjenih k razvijanju posameznih nagnjenj, ki ne spada v obvezno osnovnošolsko izobraževanje oziroma v redni šolski sistem M / 80.422 drugo izobraževanje K / 74 druge poslovne dejavnosti K / 74.14 poslovno svetovanje specializiranih strokovnjakov K/74.831 prevajanje K / 74.832 fotokopiranje, drugo razmnoževanje K / 74.841 prirejanje razstav, sejmov in kongresov K / 72.20 svetovanje, oskrba s programi DE / 22.12 izdajanje knjig DE / 22.24 priprava tiskovnih sestavkov 0/92.511 dejavnost knjižnic G / 52.47 trgovina na drobno s knjigami, časopisi, revijami, papirjem, pisalnimi potrebščinami 12. člen Zavod ne sme začeti opravljati nove dejavnosti ali spremeniti pogojev za opravljanje dejavnosti, dokler ustanoviteljica ne da soglasja in dokler pristojni organ ne izda odločbe, da so izpolnjeni predpisani pogoji za opravljanje dejavnosti glede tehnične opremljenosti in varstva pri delu ter drugi predpisani pogoji. Za nove dejavnosti ne štejejo druge dejavnosti, ki jih opravlja zavod v manjšem obsegu, s katerimi dopolnjuje in boljša ponudbo vzgojno - izobraževalnega dela, ali s katerimi prispeva k popolnejšemu izkoriščanju zmogljivosti, ki se uporabljajo za opravljanje vpisanih registriranih dejavnosti. 13. člen Zavod lahko sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle samo v okviru dejavnosti, ki je vpisana v sodni register. IV. ORGANI ZAVODA 14. člen Organi zavoda so: • svet zavoda • direktor • strokovni organi 1. Svet zavoda 15. člen Svet zavoda sestavlja pet članov, in sicer: • dva predstavnika ustanovitelja • dva predstavnika delavcev zavoda • en predstavnik odraslih, ki se izobražujejo v zavodu. Predstavnika ustanovitelja imenuje Mestni svet Mestne občine Ptuj. Predstavnika delavcev izvolijo delavci zavoda na neposrednih in tajnih volitvah, po postopku in na način, ki ga določa zakon in ta odlok. Predstavnika odraslih, ki se izobražujejo v zavodu izvolijo udeleženci izobraževanja neposredno na tajnih volitvah. Svet zavoda se konstituira na svoji seji, od katere prične članom sveta teči mandat. Na prvi seji člani izmed sebe izvolijo predsednika sveta in njegovega namestnika. Mandat članov sveta traja 4 leta. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko imenovana oziroma izvoljena le dvakrat zaporedoma. Prvo sejo sveta zavoda skliče dotedanji predsednik sveta najkasneje v roku 15 dni po izvolitvi oziroma imenovanju vseh članov sveta, ki do izvolitve predsednika sveta vodi sejo sveta. Svet odloča z večino glasov vseh članov. 76. člen Članu sveta zavoda preneha mandat pred potekom dobe, za katero je bil imenovan oziroma izvoljen, če: • sam zahteva razrešitev, • zaradi bolezni, daljše odsotnosti ali iz drugih razlogov ne more več opravljati funkcije člana sveta, • je razrešen. Člana sveta zavoda razreši za volitve oz. imenovanje pristojni organ na način in po postopku, določenem za imenovanje oz. razrešitev. Ko svet zavoda ugotovi, da je članu iz navedenih razlogov prenehal mandat, o tem takoj obvesti pristojne za imenovanje oz. izvolitev novega člana. Če je potekel mandat predstavniku delavcev, takoj določi rokovnik in tričlansko komisijo za izvedbo nadomestnih volitev. Nadomestno imenovanje ali izvolitev člana ni potrebna, če je prenehal mandat manj kot tretjini članov in je do izteka mandata manj kot šest mesecev. 77. člen Svet zavoda ima poleg pristojnosti, določenih z zakonom in drugimi akti, še naslednje pristojnosti: • sprejema pravila in druge splošne akte zavoda, • imenuje in razrešuje direktorja, • sprejema finančni načrt in zaključni račun zavoda, • sprejema letni delovni načrt in potrjuje realizacijo letnega delovnega načrta zavoda, • sprejema letni plan delovnega časa zavoda, • predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti, • odloča o najemanju posojil, • daje ustanovitelju in direktorju zavoda predloge in mnenja o posameznih vprašanjih, • spelje postopek imenovanja v svet zavoda, • sprejema program razreševanja problematike presežnih delavcev, • odloča o pritožbah v zvezi s statusom osebe, ki se izobražuje v zavodu, • določa višino prispevka šolnine udeležencev, glede na stalno prebivališče udeleženca, • opravlja druge z zakonom in splošnimi akti zavoda določene naloge. 2. Direktor 18. člen Direktor je andragoški vodja in poslovodni organ zavoda. Direktor organizira in vodi delo in poslovanje zavoda ter zastopa zavod in je odgovoren za zakonito delo zavoda. Direktor predstavlja in zastopa zavod brez omejitev. Direktor lahko za predstavljanje zavoda in za posamezna opravila pisno pooblasti druge delavce zavoda. Direktor opravlja naslednje naloge: • organizira, načrtuje in vodi delo zavoda, • pripravlja program razvoja zavoda, • pripravlja predlog letnega delovnega načrta in odgovarja za njegovo izvedbo, • oblikuje predlog nadstandardnih programov, • spodbuja strokovno izobraževanje in izpopolnjevanje strokovnih delavcev,- • organizira mentorstvo za pripravnike, • ugotavlja obstoj trajnega prenehanja potreb po delu delavcev, • določa sistemizacijo delovnih mest in jo posreduje v potrditev ustanovitelju, • odloča o sklepanju delovnih razmerij in o disciplinski odgovornosti delavcev, • opravlja druge naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi. Za direktorja je lahko imenovan kdor izpolnjuje pogoje, določene z zakonom. Direktorja imenuje in razrešuje svet zavoda v soglasju z ministrom, pristojnim za izobraževanje odraslih. Mandat direktorja traja štiri leta. Svet zavoda si mora pred imenovanjem ali razrešitvijo direktorja pridobiti mnenje andragoškega zbora in mnenje ustanoviteljice. Andragoški zbor o mnenju za imenovanje direktorja glasuje tajno. Če andragoški zbor ali ustanoviteljica ne poda mnenja v roku 20 dni od dneva , ko je bila zanj zaprošena, lahko svet zavoda imenuje direktorja brez tega mnenja. 19. člen Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. Če v 60 dneh po prenehanju mandata direktorju svet zavoda ne imenuje niti direktorja niti vršilca dolžnosti direktorja, imenuje vršilca dolžnosti direktorja v naslednjih osmih dneh minister pristojen za izobraževanje. 3. Strokovni organi 20. člen Strokovni organi v zavodu so: • andragoški zbor, • strokovni aktiv • vodja izobraževalnega področja. Glede nalog in pristojnosti se uporabljajo določbe zakona in tega odloka. 21. člen Andragoški zbor sestavljajo strokovni delavci in učitelji zavoda, ki izvajajo izobraževalne programe. Andragoški zbor: • obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih povezanih z vzgojno-izo-braževalnim delom, • daje mnenje o letnem delovnem načrtu, • odloča o posodobitvah izobraževalnega dela, • daje mnenje o predlogu za imenovanje direktorja, • daje pobude za napredovanje strokovnih delavcev in mnenje o predlogih direktorja, • opravlja druge naloge v skladu z zakonom. 22. člen Strokovni aktiv sestavljajo strokovni delavci - organizatorji izobraževanja in učitelji na posameznem izobraževalnem področju. Strokovni aktiv: • obravnava problematiko posameznega izobraževalnega področja, • usklajuje merila za preverjanje in ocenjevanje znanja udeležencev ter za evalvacijo izobraževalnega in drugega dela, • daje andragoškemu zboru predloge za izboljšanje izobraževalnega dela, • obravnava pripombe udeležencev izobraževanja, • opravlja druge strokovne naloge določene z letnim delovnim načrtom. 23. člen Vodja izobraževalnega področja vodi delo strokovnega aktiva, načrtuje in organizira izobraževanje, analizira izobraževalno delo in njegove rezultate, spremlja napredovanje udeležencev izobraževanja, opravlja in organizira svetovalno delo in opravlja druge naloge določene z letnim delovnim načrtom. 24. člen Andragoški zbor lahko določi in imenuje tudi druge začasne ali stalne strokovne organe zavoda. Naloge novega strokovnega organa določi andragoški zbor s sklepom o imenovanju. V. ZAPOSLENI V ZAVODU 25. člen V zavodu so zaposleni strokovni delavci, ki organizirajo in izvajajo izobraževanje. Strokovni delavci morajo obvladati slovenski knjižni jezik, imeti visokošolsko izobrazbo smeri, ki jo določi minister, pristojen za izobraževanje odraslih in pedagoško-andragoško izobrazbo ter strokovni izpit predpisan za področje izobraževanja. Izobraževanje v javnem zavodu opravljajo učitelji in drugi strokovni delavci, ki z njimi sodelujejo pri izvajanju strokovnih nalog, potrebnih za posamezno področje izobraževanja, ki z zavodom sklenejo ustrezno pogodbo. Strokovna, administrativna, tehnična in druga dela opravljajo delavci , določeni s sistematizacijo delovnih mest, lahko pa jih opravljajo tudi ustrezne strokovne službe izven zavoda, s katerimi zavod sklene ustrezno pogodbo. 26. člen Delovna razmerja, udeležbo delavcev pri upravljanju in uresničevanju sindikalnih pravic delavcev v zavodu, zavod uredi v skladu z zakonom in kolektivno pogodbo ter z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja. Prosta delovna mesta strokovnih in drugih delavcev v zavodu se objavijo na podlagi sistematizacije delovnih mest. Sistematizacijo delovnih mest določi na podlagi normativov in standardov direktor v soglasju s pristojnim ministrstvom in ustanoviteljem. VI. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV 27. člen Direktor in drugi delavci zavoda morajo varovati listine in podatke, do katerih pridejo oziroma se z njimi seznanijo pri opravljanju izobraževalne dejavnosti in so določeni za poslovno tajnost. Osebe iz prejšnjega odstavka morajo varovati poslovno tajnost tudi po prenehanju delovnega razmerja. Za poslovno tajnost se štejejo: • podatki in dokumenti, ko so z zakonom in drugimi predpisi določeni za tajne, • podatki in dokumenti, ki jih svet zavoda določi za poslovno tajnost, • podatki in dokumenti, ki jih direktor v okviru svojih pristojnosti določi za poslovno tajnost, • podatki in dokumenti, ki jih zavodu zaupno sporoči pristojni organ in druga organizacija. VII. FINANCIRANJE, GOSPODARJENJE IN ODGOVORNOST 28. člen Ustanovitelj in država zagotavljata pogoje za delo zavoda. Zavod bo medsebojna razmerja z ostalimi občinami na območju bivše občine Ptuj uredil tako, da bo: • z občinami podpisal pogodbo o sodelovanju. Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremičnega premoženja ali le-to obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja. Zavod je dolžan upravljati premoženje s skrbnostjo dobrega gospodarja. 29. člen Zavod pridobiva sredstva za delo iz državnega proračuna, sredstev proračuna občine ustanoviteljice, iz sredstev proračunov ostalih občin, če za njih opravljajo dejavnosti oziroma storitve, iz prispevkov odraslih in iz drugih virov v skladu z zakonom. Z odlokom o proračunu občina ustanoviteljica določi letno višino sredstev za pokrivanje dejavnosti zavoda na podlagi dogovorjenih in finančno ovrednotenih nalog iz letnega delovnega načrta zavoda. 30. člen Presežek prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti s prodajo storitev na trgu, uporablja zavod v skladu z veljavnimi predpisi. 31. člen Prihodke, ki jih zavod ustvari z dejavnostmi, ki niso financirane iz javnih sredstev, lahko zavod v skladu z internimi akti in predhodnim soglasjem ustanoviteljice nameni za plače delavcev, ki niso financirani iz javnih sredstev ter za del plač delavcev zavoda, ki so financirani iz javnih sredstev na podlagi opravljenega dela in rezultatov dela. Zavod lahko ustvarja prihodke tudi iz donacij, sponzorstev in drugih virov, določenih z zakonom. 32. člen Zavod lahko ustanovi sklad, iz katerega se financirajo dejavnosti posameznega izobraževalnega programa, ki niso sestavine rednega izobraževalnega programa oziroma se ne financirajo iz javnih sredstev, za nakup nadstandardne opreme, za zviševanje standarda pouka in podobno. Sklad pridobiva sredstva iz prispevkov udeležencev izobraževanja, donacij, zapuščin in iz drugih virov. Za delovanje sklada sprejme pravila svet zavoda. Vlil. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA 33. člen Zavod nastopa v pravnem prometu, povezanim z dejavnostjo, za katero je ustanovljen, samostojno, v svojem imenu in za svoj račun. Zavod odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga. Ustanovitelj odgovarja za obveznosti zavoda omejeno oz. subsidiarno do višine sredstev, ki so v proračunu mestne občine predvidene za opravljanje dejavnosti zavoda. Zavod je dolžan ustanovitelju vsako leto poročati o svojem poslovanju in poslovnih rezultatih ter mu zagotavljati podatke, ki so potrebni za opravljanje funkcije ustanovitelja. IX . NADZOR 34. člen Nadzor nad izvajanjem zakonov, drugih predpisov in aktov, ki urejajo organizacijo, financiranje, namensko porabo javnih sredstev in opravljanje izobraževanja po javno veljavnih izobraževalnih programih zavoda, izvaja šolska inšpekcija. Nadzor nad zakonitostjo dela zavoda iz področij, ki niso navedena v prvem odstavku tega člena, izvajajo institucije družbenega nadzora, določene z zakonom. X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 35. člen Zavod mora uskladiti svojo organizacijo, izvoliti organe zavoda in opraviti statusne spremembe v roku šestih mesecev od dneva uveljavitve tega odloka. 36. člen Dosedanji direktor opravlja svoje naloge do izteka mandata, za katerega je bil imenovan. V primeru poteka mandata direktorju zavoda, svet do imenovanja direktorja, oziroma najdlje za obdobje enega leta, imenuje v.d. direktorja. ------- Vestnik 37. člen Zavod je pravni naslednik zavoda Ljudska univerza Ptuj, ki je vpisan v sodni register pri registrskem sodišču 1/468-00/MB, pod št. SRC 2004/91 pod št.3 in prevzame vse pravice in obveznosti tega zavoda. 38. člen Z uveljavitvijo tega odloka preneha veljati Odločba o ustanovitvi delavske univerza Ptuj, ki jo je sprejela Skupščina občine Ptuj, Občinski ljudski odbor dne 23.07.1959, št. 01-1-6543-2-59 ( prejšnji ustanovitveni akt). 39. člen Ta odlok prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 414-10-129/99-4 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 34. Na podlagi 46. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96), ter 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. maja 2001, sprejel SKLEP O SOGLASJU K SPREMEMBAM IN DOPOLNITVAM STATUTA JAVNEGA ZAVODA POKRAJINSKI MUZEJ PTUJ i. Mestna občina Ptuj daje soglasje k Spremembam in dopolnitvam Statuta Javnega zavoda Pokrajinski muzej Ptuj, ki jih je sprejel Svet zavoda na 3. seji, dne 11.5.2001. 2. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 028-6/97-4 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 35. Na podlagi 46. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 55/92, 13/93, 66/93, 45/94, 8/96), ter 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na seji, dne 28. maja 2001, sprejel SKLEP O SOGLASJU K SPREMEMBAM IN DOPOLNITVAM STATUTA JAVNEGA ZAVODA ZDRAVSTVENI DOM PTUJ 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj daje soglasje k IV. spremembam in dopolnitvam Statuta javnega zavoda Zdravstveni dom Ptuj, ki jih je Svet javnega zavoda sprejel na 7. redni seji, dne 14.3.2001. 2. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 015-04-1/99 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 36. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in št. 2/01) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 27. seji, dne 28. maja 2001, sprejel naslednje SOGLASJE K CENI PROIZVODNJE IN DISTRIBUCIJE VODE 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj daje soglasje k ceni proizvodnje in distribucije vode družbi Komunalno podjetje Ptuj, d.d., Žnidaričevo nabrežje 3, Ptuj in sicer: • gospodinjstvo 118,56 SIT / m’ • gospodarstvo 175,89 SIT / m3 • negospodarstvo 166,78 SIT / m3. 1. Iz navedene cene se pokrivajo v letu 2001 tudi investicijska vlaganja na območju Mestne občine Ptuj v višini 24.550.000 SIT, stroške investicijskega vzdrževanja na območju Mestne občine Ptuj v višini 63.700.000 SIT ter obračunano amortizacijo v polni višini. 2. V skladu z navedenim se uskladi poslovni načrt družbe za leto 2001 na področju dejavnosti vodooskrbe. 3. To soglasje začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-1/01-304 Datum: 28.5.2001 Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. 37. Na podlagi 11. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/99 - prečiščeno besedilo in št. 2/01) ter 6. člena in 9. člena Pravilnika o cenah in povračilih za zbiranje, transport in odlaganje dSBšBin komunalnih odpadkov v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/96) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 27. seji, dne 28. maja 2001, sprejel naslednje SOGLASJE K CENIKU ZA PREVZEM IN NADALJNJE RAVNANJE Z ODPADKI ZA POGODBENE IN DRUGE INDIVIDUALNE POVZROČITEUE 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj daje soglasje k ceniku za prevzem in nadaljnje ravnanje z odpadki za pogodbene in druge individualne povzročitelje družbi Čisto mesto Ptuj, d.o.o., Dornavska c. 26, Ptuj in sicer: STORITEV: CENA: • delno sortirani kom. odpadki - kontejnerji 2.161,66 SIT/m3 • sortirani odpadki za odlaganje 6.193,74 SIT/m3 • mešani odpadki - zabojnik do 5 m 9.964,26 SIT/m3 • mešani odpadki - PRESS kontejnerji 10.849,52 SIT/m3 • odpadki z gradbišč 3.300,06 SIT/m3 • biološki odpadki 1.771,77 SIT/m3 • mešani odpadki s pokopališč 2.889,23 SIT/m3 • avtomobilski plašči - osebna vozila 218,59 SIT/kos • avtomobilski plašči - traktorji, tovorna vozila 1.912,68 SIT/kos • avtomobilski akumulatorji 3,78 SIT/kg • TV ekrani, monitorji (celi aparati) 8.855,98 SIT/kos • elektronika - razstavljene elektro nap. 178,20 SIT/kg • pralni in pomivalni stroji, štedilniki 1.434,21 SIT/kos • hladilniki - hladilne omare 4.093,76 SIT/kos • okensko steklo, steklena embalaža - lastna dostava 1.931,20 SIT/m3 • papir, kartoni 1.534,57 SIT/m3 • steklena embalaža 3.012,77 SIT/m3 • vulkanizerski odpadki 27.324,00 SIT/t • odpadne sveče s pokopališč 2.304,38 SIT/m3 • odpadne plastike PVC, PEHD 2.304,38 SIT/m3 • kovine 2.132,20 SIT/m3 • žimnice 1.962,85 SIT/kos • oblazinjeno pohištvo 2.341,97 SIT/kos 2. Za fizične osebe je individualni odvoz odpadkov brezplačen za količine navedene v 8. členu Pravilnika o cenah in povračilih za zbiranje, transport in odlaganje komunalnih odpadkov v Mestni občini Ptuj. Za dovoz večje količine odpadkov pa se uporabljajo cene iz 1. točke tega sklepa. 3. To soglasje začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 380-01-1/01-304 Datum: 28.5.2001 38. Mestna občina Ptuj objavlja na podlagi 47. člena Zakona o stavbnih zemljiščih (Ur. list RS, št. 44/97) in sklepa Mestnega sveta Mestne občine Ptuj, sprejetega na seji dne 28. maja 2001, JAVNI RAZPIS ZA PRODAJO NEZAZIDANEGA STAVBNEGA ZEMUIŠČA ZA POSLOVNO GRADNJO NA OBMOGU MESTNE OBČINE PTUJ 1. Predmet prodaje je zemljišče, ki ga tvorita parceli št. 822/2, neplodno, v izmeri 1343 m2 in del parcele št. 823/3, neplodno, v izmeri cca 2604 m2, pripisani pri vi. št. 163 k.. Rogoznica. 2. Izhodiščna cena za zemljišče, ki je predmet javnega razpisa, znaša 2.423,24 SIT po m2. V neposredni bližini parcele poteka primarna komunalna infrastruktura. Vsi priključki od primarnih vodov na parcelo bremenijo v celoti bodočega investitorja. 3. Na zemljišču, ki je predmet javnega razpisa, je dovoljena poslovno-proizvodnja gradnja na podlagi pogojev, ki bodo določeni v lokacijskem in gradbenem dovoljenju. 4. Na javnem razpisu lahko sodelujejo pravne osebe, ki imajo sedež na območju Republike Slovenije, in fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. 5. Interesenti za nakup zemljišča svoje pisne ponudbe pošljejo ali v zaprti kuverti oddajo do 29. junija 2001 na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako "Javni razpis za prodajo zemljišča". Osebno prinesene ponudbe je potrebno do navedenega datuma oddati na Mestno občino Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, soba št. 36/2, najkasneje do 12. ure. Ponudbi priložijo: • potrdilo o vplačilu varščine, ki znaša 10% izhodiščne vrednosti zemljišča, ki se prodaja, in mora biti nakazana na Župan Mestne občine Ptuj Miroslav LUCI, dr. med., s.r. ŽR Mestne občine Ptuj št. 52400-630-20701. Neuspelemu ponudniku se varščina vrne brezobrestno v osmih dneh po končanem postopku javnega razpisa, uspelemu pa poračuna pri plačilu zemljišča po sklenjeni pogodbi o prodaji. Če uspeli ponudnik brez opravičenega vzroka odstopi od nakupa, varščina zapade v korist Mestne občine Ptuj; • potrdilo o državljanstvu za fizične osebe oz. izpisek iz sodnega registra za pravne osebe, ki ne sme biti starejši od 30 dni; • pisno izjavo, da se s pogoji javnega razpisa strinjajo. 6. Pravočasno prispele in vsebinsko ustrezne ponudbe bo odprla in pregledala komisija dne 4. julija 2001 ob 12. uri v prostorih male sejne sobe na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj, ter v roku 7 dni po odpiranju ponudb o izboru pisno obvestila vse ponudnike, ki se bodo prijavili na javni razpis. 7. Pri izboru najugodnejšega ponudnika bo komisija upoštevala naslednje kriterije: • ponudbena cena • plačilni pogoji (op. rok plačila ne more biti daljši od 15 dni po sklenitvi pogodbe) • rok začetka gradnje in rok dokončanja gradnje objekta. 8. Z uspelim ponudnikom se sklene pisna pogodba oz. notarski zapis o prodaji zemljišča. 9. Plačilo zemljišča se opravi najkasneje v roku 15 dni po podpisu pogodbe oz. notarskega zapisa. V kolikor uspeli ponudnik v dogovorjenem roku kupnine ne plača, se pogodba razveljavi. 10. Kupec zemljišča, ki je predmet javnega razpisa, mora plačati vse stroške sestave pogodbe - notarskega zapisa, davek na promet nepremičnin in stroške zemljiškoknjižnega prenosa. Zemljiškoknjižni prenos se opravi po plačilu zemljišča. 11. Vsa pojasnila v zvezi z javnim razpisom dobijo interesenti pri Mestni občini Ptuj, Oddelek za gospodarsko infrastrukturo in okolje, Mestni trg 1, soba št. 56/3, tel. (02) 772-7311, int. 708. Mestna občina Ptuj 39. MINISTRSTVO ZA KMETIJSTVO, GOZDARSTVO IN PREHRANO REPUBLIKE SLOVENIJE OBVEŠČA VSI, KI BI RADI PRIDOBILI SREDSTVA IZ NASLOVA SUBVENCIJ 2001, BODITE POZORNI NA NASLEDNJE: 1. Kje dobite vlogo? Vlogo dobite na enotah kmetijsko svetovalne službe. Lanski vlagatelji so jo prejeli po pošti. 2. Rok za oddajo vloge: od 1.6. do 30.6.2001 Pošljite jo priporočeno na naslov: Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja, Dunajska cesta 160, 1000 Ljubljana. 3. Vlogo izpolnite čitljivo, s tiskanimi črkami: Pazite zlasti na pravilno pisanje številk 3. 5, 7, 9, in 4. 4. Priložite vsa potrebna potrdila in dokazila: V primeru, če imate zemlji v zakupu ali pa imate zemljišče v komasacijskem postopku, morate priložiti: • izjavo o zakupu zemljišč, ki mora biti obvezno podpisana tako s strani zakupodajalca, kot tudi zakupnika, • kopijo zakupnih pogodb z državo oz. lokalnimi skupnostmi, • kopijo komasacijske odločbe, če je niste priložili že lani. 5. Preverite pravilnost osebnega računa, na katerega želite imeti nakazana sredstva: Pravilnost podatkov o računu mora potrditi finančna institucija, pri kateri imate odprt osebni račun (banka, HKS, hranilnica, ...). 6. Preden vlogo oddate, jo izročite kmetijskemu svetovalcu: Pregledal jo bo in s svojim podpisom na zadnji strani potrdil, da so vse rubrike izpolnjene in da je vloga popolna in čitljiva. (Ne čakajte do konca meseca junija, da ne bo prepozno, kajti za pridobitev nekaterih potrdil in dokazil je treba pri pristojnih institucijah čakati tudi po 8 dni). 7. Kopijo vloge, vseh dokazil in potrdil hranite doma. Izdajatelj: Mestni svet Mestne občine Ptuj, Oblikovanje, teh. urejanje in tisk: Grafis, POŽEG 4, telefon: 02/ 600-41-16, elektronska pošta: repro@grafis.si. Uredništvo: Jurij Šarman - LDS, Hilda Slekovec - SDS, Slavko Brglez - SLD+SKD, Milan Zupanc - DeSUS, Boris Ceri - ZE Ptuja, Boris Gornik - ZLSD, Peter Letonja - SNS. Ignac Vrbovšek - DS, Srečko Šneberger - Lista KS mesta Ptuj, Franc Samojlenko - N.Si Nova Slovenija. Naklada: 8.750 izvodov. Na podlagi zakona o DDV sodi glasilo Ptujčan s prilogo Uradni vestnik Mestne občine Ptuj med proizvode, za katere se obračunava DDV po stopnji 8%.