Vi : S T! mijK leto xxiii 3. januar ■ 2018 f Mestne občine Ptuj iš n 2463-9362 številka 1 1. ODLOK o mladini v Mestni občini Ptuj 2. ODLOK o izvajanju izbirne lokalne gospodarske javne službe oskrba s toplotno energijo v Mestni občini Ptuj 3. ODLOK o spremembi Odloka o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. 1. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US), 6. člena Zakona o javnem interesu v mladinskem sektorju (Uradni list RS, št. 42/10), 2. člena Zakona o mladinskih svetih (Uradni list RS, št. 70/00 in 42/10) ter 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 35. seji, dne 18. 12. 2017, sprejel ODLOK o mladini v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (namen) S tem odlokom Mestna občina Ptuj ureja položaj in delovanje mladine v Mestni občini Ptuj, zlasti pa opredeljuje pogoje za sodelovanje mladine pri odločanju o za njih pomembnih odločitvah, uresničevanje javnega interesa pri dejavnostih za mlade, sodelovanje med formalnimi in neformalnimi oblikami združevanja mladine, področja delovanja mladine in nosilce mladinskih dejavnosti ter sofinanciranje delovanja mladinskih organizacij. 2. člen (cilj) Cilj tega odloka je celovito urediti položaj mladih v Mestni občini Ptuj, opredeliti strategijo razvoja mladih in izboljšati sodelovanje med formalnimi in neformalnimi oblikami združevanja mladih v občini. 3. člen (definicije) V tem odloku so uporabljeni naslednji pojmi: - »Mladina« so vsi državljani Republike Slovenije, državljani držav članic Evropske unije ali tujci, ki živijo, delajo ali se izobražujejo v Mestni občini Ptuj ter so stari med 15 in 29 let. - »Mladinske organizacije« in »Organizacije, ki izvajajo dejavnost za mlade« so vse nevladne organizacije, ki imajo sedež v Mestni občini Ptuj ali delujejo na območju Mestne občine Ptuj, ter spodbujajo, izvajajo in sodelujejo v lokalnih dejavnostih za mlade. - »Mladinski svet lokalne skupnosti« - Mladinski svet Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: mladinski svet) je združenje mladinskih organizacij različnih interesnih, nazorskih in političnih usmeritev. - »Mladinska politika« je usklajen nabor ukrepov različnih sektorskih javnih politik z namenom spodbujanja in lajšanja integracije mladih v ekonomsko, kulturno in politično življenje skupnosti, vključno z ukrepi za spodbujanje razvoja mladinskega dela ter delovanja mladinskih organizacij in drugih podpornih mehanizmov za razvoj mladinskega dela. - »Mladinsko delo« je organizirana oblika delovanja mladih, v kateri mladi na osnovi lastnih prizadevanj prispevajo k vključevanju v družbo na podlagi krepitve svojih kompetenc ter tako prispevajo k razvoju skupnosti. II. PODROČJA DELOVANJA MLADINE 4. člen (področja delovanja mladine) (1) Področja delovanja mladine v Mestni občini Ptuj so predvsem naslednja: - prostovoljno delo; - izobraževanje in usposabljanje za mladinsko delo; - neformalno izobraževanje; - mobilnost mladih; - sodelovanje pri odločanju; - informiranje; - socialna kohezija; - mednarodno mladinsko delo. (2) Vsa področja delovanja mladine morajo biti dostopna vsem mladim, ne glede na njihov družbeni položaj, starost, narodnost, jezik, raso, državljanstvo, spol, spolno usmerjenost, vrsto šolanja, veroizpoved in politično prepričanje ali katerokoli drugo osebno okoliščino. 1 ŠTEVILKA 1 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XIV / 3. 1. 2018 5. člen (uresničevanje delovanje mladine) Delovanje mladine se uresničuje: - z zagotavljanjem pogojev za izvajanje in razvoj delovanja mladine, to je z zagotavljanjem infrastrukture za mlade, prostorov za izvajalce dejavnosti za mlade, izvajanjem ter spodbujanjem programov in projektov za mlade; - z zagotavljanjem sredstev za sofinanciranje mladinskih programov in projektov v Mestni občini Ptuj. III. NOSILCI MLADINSKIH DEJAVNOSTI 6. člen (izvajalci mladinske dejavnosti) Izvajalci mladinskih dejavnosti so javni zavodi, mladi, organizirani v različnih društvih, organizacijah in neformalnih skupinah, mladinske organizacije, mladinski delavci/ke in ostali zainteresirani posamezniki/ce. 7. člen (mladinska organizacija v Mestni občini Ptuj) Mladinska organizacija v Mestni občini Ptuj (v nadaljevanju: mladinska organizacija) je organizacija mladih s sedežem v Mestni občini Ptuj ali organizacija mladih, ki deluje na območju Mestne občine Ptuj, ter izpolnjuje pogoje za članstvo v mladinskem svetu lokalne skupnosti, opredeljene v Zakonu o mladinskih svetih. IV. SODELOVANJE MLADIH PRI ODLOČANJU V MESTNI OBČINI PTUJ 8. člen (komisija za mladinska vprašanja) (1) Župan imenuje Komisijo za mladinska vprašanja Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: komisija za mladinska vprašanja), ki je sestavljena iz 7 članov: - 3 predstavnike predlaga mladinski svet, od teh treh mora biti najmanj eden predstavnik »organizacije, ki izvaja dejavnost za mlade«; - 4 predstavnike predlaga župan, od teh štirih mora biti eden za- poslen v pristojnem oddelku Občinske uprave Mestne občine Ptuj, eden pa predstavnik zaposlenih v javnem zavodu Centra interesnih dejavnosti Ptuj (v nadaljevanju: CID Ptuj). (2) Predsednika in namestnika predsednika izvolijo člani komisije izmed sebe. Mandat članov komisije traja štiri leta in so po poteku mandata lahko ponovno imenovani. (3) Strokovna, administrativna, tehnična in druga opravila za komisijo za mladinska vprašanja opravlja CID Ptuj. 9. člen (obravnavanje področja mladine) (1) Komisija za mladinska vprašanja, kot posvetovalno telo župana, obravnava delovanje mladine v Mestni občini Ptuj in o tem podaja mnenja in stališča. Komisija za mladinska vprašanja predvsem: - skrbi za razvoj mladinskih dejavnosti; - sodeluje z Mestno občino Ptuj in organizacijami mladih; - pripravlja in obravnava strateške in razvojne programe na področju dejavnosti mladih, zlasti pa pripravlja letne in srednjeročne načrte, ki temeljijo na potrebah mladih v občini ter jih usklajuje z nacionalnimi programi, ter oblikuje smernice za dolgoročni razvoj mladinskih aktivnosti v Mestni občini Ptuj; - pripravlja letni program uresničevanja interesov mladih v Mest- ni občini Ptuj (v nadaljevanju: program) in spremlja njegovo izvajanje; - spremlja izvajanje tega odloka in predlaga njegove morebitne spremembe in dopolnitve; - obravnava mladinsko problematiko in pripravlja pobude za reševanje le-te; - spremlja izvajanje mladinskih dejavnosti v Mestni občini Ptuj in - obravnava druga vprašanja povezana z mladino. (2) Komisija za mladinska vprašanja v sodelovanju s pristojnim oddelkom Občinske uprave Mestne občine Ptuj, pripravlja letna poročila o delovanju in problematiki mladine v Mestni občini Ptuj in poroča županu. (3) Komisija za mladinska vprašanja obravnava predloge odločitev organov Mestne občine Ptuj, ki vplivajo na življenje in delo mladih v Mestni občini Ptuj. Za predloge odločitev se štejejo predlogi neposrednih odločitev o mladini v obliki splošnih pravnih, drugih aktov ali sklepov, ki zajemajo predvsem vprašanja mladine. 10. člen (pravočasnost obveščanja o predlogih odločitev o mladini) O predlogih odločitev o mladini mora biti komisija za mladinska vprašanja pravočasno obveščena. Predloge neposrednih odločitev komisija obravnava na svoji seji, na kateri oblikuje tudi mnenje, ki ga posreduje pristojnemu organu Mestne občine Ptuj. V. SOFINANCIRANJE MLADINSKIH DEJAVNOSTI 11. člen (mladinska dejavnost in programi za mlade) Sredstva za sofinanciranje mladinskih dejavnosti s strani Mestne občine Ptuj se zagotavljajo v proračunu Mestne občine Ptuj. Sofinancira se: - delovanje mladinskih organizacij in organizacij, ki izvajajo dejavnost za mlade in - programe in druge projekte mladinskih organizacij in organizacij, ki izvajajo dejavnost za mlade. 12. člen (mladinski svet lokalne skupnosti) (1) Mladinski svet je financiran s strani Mestne občine Ptuj z namenom zagotavljanja kvalitetnega in kontinuiranega delovanja. Sredstva za financiranje delovanja mladinskega sveta so zagotovljena v občinskem proračunu. (2) Mestna občina Ptuj financira mladinski svet na podlagi predloženega letnega programa dela in finančnega načrta. 13. člen (letni program mladinskega sveta lokalne skupnosti) Letni program delovanja iz prejšnjega člena zajema opis načrtovanega projektnega in programskega delovanja mladinskega sveta v enem letu, v skladu z nameni kot so opredeljeni v statutu mladinskega sveta. 14. člen (poročanje mladinskega sveta lokalne skupnosti) Mladinski svet dvakrat letno poroča o svojem delu komisiji za mladinska vprašanja, in sicer ob zaključku prvega polletja in ob koncu leta. LETO XIV / 3. 1. 2018 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 1 VI. STRATEGIJA ZA MLADE V MESTNI OBČINI PTUJ IN DELOVANJE V JAVNEM INTERESU 15. člen (priprava in sprejem strategije za mlade) (1) Strategije za mlade v Mestni občini Ptuj (v nadaljevanju: strategija za mlade) je temeljni programski dokument, ki v skladu s tem odlokom opredeljuje prednostne naloge in ukrepe občine za uresničevanje javnega interesa v mladinskem sektorju na ravni lokalne skupnosti. (2) Pripravo strategije za mlade vodi pristojni oddelek Občinske uprave Mestne občine Ptuj, v sodelovanju s komisijo za mladinska vprašanja. Strategija za mlade se sprejme za obdobje petih let. V pripravo strategija za mlade se vključi zainteresirana javnost. (3) Strategijo za mlade sprejme Mestni svet Mestne občine Ptuj in obsega predvsem: - izhodišča, usmeritve ter cilje delovanja mladih; - vsebino in obseg posameznih dejavnosti mladih, ki se financirajo ali sofinancirajo iz javnih sredstev; - vsebino in obseg ukrepov občine za razvoj mladinskega sektorja, ki se financirajo, ali sofinancirajo iz občinskega proračuna in - razvojne in strokovne naloge za razvoj mladinskega sektorja v občini. 16. člen (področja strategije za mlade) Področja, ki jih v okviru področij mladinskega sektorja obravnava strategija za mlade, so zlasti: - izobraževanje; - zaposlovanje in podjetništvo; - bivanjske razmere mladih; - zdravje mladih; - mladi in družba ter - kultura, ustvarjalnost, dediščina in mediji. VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 17. člen (1) Komisija za mladinska vprašanja prične z delovanjem najkasneje v roku 6 mesecev od uveljavitve tega odloka. (2) Strategija za mlade mora biti sprejeta v roku 18 mesecev od poteka zadnje strategije za mlade. 18. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-21/2017 Datum: 18. 12. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 2 Na podlagi 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO, 127/06 - ZJZP, 38/10 - ZUKN in 57/11 - 0RZGJS40), 284. člena Energetskega zakona (Uradni list RS, št. 17/14 in 81/15), Odloka o lokalnih gospodarskih javnih službah v Mestni občini Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj št. 7/05, 5/06, 6/08) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 35. seji, dne 18. 12. 2017, sprejel ODLOK o izvajanju izbirne lokalne gospodarske javne službe oskrba s toplotno energijo v Mestni občini Ptuj I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen (vsebina odloka) (1) Ta odlok določa način, predmet in pogoje izvajanja izbirne lokalne gospodarske javne službe oskrbe s toplotno energijo iz lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja (v nadaljnjem besedilu: gospodarska javna služba / GJS), in sicer: - organizacijsko in prostorsko zasnovo izvajanja GJS; - pogoje za zagotavljanje storitev GJS, upravljanje in vzdrževanje omrežja daljinskega ogrevanja in oskrbe s toplotno energijo ter pravice in obveznosti izvajalca javne službe; - pravice in obveznosti uporabnikov; - način financiranja GJS; - druge elemente, ki so pomembni za razvoj in opravljanje dejavnosti GJS. (2) Ta odlok je obvezen za vse udeležence pri načrtovanju in projektiranju, pri vodenju upravnega postopka, komunalnem opremljanju ter uporabi in izvajanju gospodarske javne službe oskrbe s toplotno energijo iz lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja. 2. člen (izvajalec gospodarske javne službe) Izvajalec gospodarske javne službe oskrbe s toplotno energijo iz lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja so Javne službe Ptuj, d. o. o., Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (v nadaljnjem besedilu: distributer/ izvajalec gospodarske javne službe). 3. člen (odjemalec toplote) Odjemalci oskrbe s toplotno energijo so fizične in pravne osebe, ki so lastniki ali najemniki stanovanj, stanovanjskih stavb in poslovnih hiš ter poslovnih prostorov na območju daljinskega ogrevanja (v nadaljnjem besedilu: odjemalec). 4. člen (pojmi in definicije) Pojmi uporabljeni v tem odloku imajo enak pomen, kot je določen v predpisih s področja energetike in sledečih podzakonskih predpisih: - Sistemskih obratovalnih navodilih za distribucijsko omrežje za oskrbo s toploto za geografsko območje Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 7/2014 z dne 31.1.2014) (v nadaljevanju: Sistemska obratovalna navodila); - Tarifnem sistemu za dobavo in odjem toplote iz distribucijskega omrežja na območju Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 113/2006 z dne 6.11.2006) (v nadaljevanju: Tarifni sistem); - Splošnih pogojih za dobavo in odjem toplote iz distribucijskega omrežja na območju Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 113/2006 z dne 6.11.2006) (v nadaljevanju: Splošni pogoji). ŠTEVILKA 1 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XIV / 3. 1. 2018 II. NAČIN IZVAJANJA IZBIRNE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE 5. člen (obseg izvajanja GJS) (1) Gospodarska javna služba obsega dobavo in distribucijo toplote ter upravljanje in vzdrževanje lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja. (2) V obseg izvajanja GJS spada tudi dograjevanje objektov in naprav omrežja daljinskega ogrevanja v Mestni občini Ptuj. Vsako posamezno investicijo v skladu s prejšnjim stavkom predhodno potrdi občina. Način in pogoji izvajanja investicij po tem odstavku se podrobneje uredijo v koncesijski pogodbi. 6. člen (proizvodnja in uporaba toplote) (1) Distributer lahko proizvaja toploto sam ali pa jo kupuje od zunanjih proizvajalcev, če je ekonomsko upravičeno. Natančne odnose med zunanjim proizvajalcem definira posebna pogodba, ki mora biti v skladu z zakoni in podzakonskimi akti. (2) Distributer mora pred podpisom pogodbe o dobavi toplote ali pred vsako spremembo pogodbe z zunanjim proizvajalcem pridobiti soglasje nadzornega sveta izvajalca GJS. (3) Toplota, ki jo dobavlja distributer, se lahko uporablja za ogrevanje prostorov ter pripravo tople sanitarne vode. Vrsta posameznega odjema je določena v Sistemskih obratovalnih navodilih. III. OBJEKTI IN NAPRAVE DISTRIBUTERJA IN ODJEMALCEV 7. člen (objekti in naprave v lasti Mestne občine Ptuj) (1) Objekti in naprave v lasti Mestne občine Ptuj, ki jih ima v najemu distributer na podlagi posebne pogodbe, so: - proizvodni viri; - distribucijsko omrežje; - s ekundarno toplovodno in vročevodno omrežje do prvega ventila v toplotni postaji odjemalcev; - priključni toplovod oz. vročevod. (2) Distributer je dolžan te objekte in naprave vzdrževati v skladu s predpisi in določili Sistemskih obratovalnih navodilih. (3) Objekti in naprave omrežja daljinskega ogrevanja, ki jih zgradi distributer, so v obdobju koncesijskega razmerja v lasti distributerja, po prenehanju koncesijskega razmerja pa jih občina lahko odkupi po takratni neamortizirani vrednosti. (4) Natančen prostorski obseg distribucijskega območja za opravljanje GJS, kot ga določa tretji odstavek 284. čelna Energetskega zakona, je javno dostopen na portalu PISO - Prostorski informacijski sistem občin. 8. člen (objekti in naprave v lasti odjemalca) (1) Objekti in naprave odjemalcev so: - priključni vod; - toplotna postaja; - merilnik toplotne energije; - vodomer sanitarne vode; - interne toplotne naprave; - delilniki stroškov energije. (2) Vsako spremembo na napravah iz prvega odstavka tega člena so odjemalci dolžni sporočiti distributerju. (3) Vzdrževanje in nadzor na objektih in napravah v lasti odjemalca izvajajo pooblaščeni delavci distributerja v skladu z veljavnimi predpisi. IV. JAVNA POOBLASTILA DISTRIBUTERJA 9. člen (javna pooblastila distributerja) S tem odlokom se podelijo distributerju na območju izvajanja gospodarske javne službe javna pooblastila za: - izdajo projektnih pogojev pred izdelavo projektov za pridobitev gradbenega dovoljenja in soglasij k projektnim rešitvam za načrtovane posege v območje varovalnih pasov omrežja daljinskega ogrevanja; - podajo smernic in mnenj na načrtovane prostorske ureditve; - podajo smernic in mnenj za načrtovanje sistemskih rešitev stalnega nadzora toplotnih postaj in druge pripadajoče opreme; - izdajo soglasij za priključitev na omrežje daljinskega ogrevanja; - izdajo ostalih dokumentov, ki jih na podlagi področnih predpisov mora podati upravljavec področne javne infrastrukture; - vodenje katastra javne infrastrukture in drugih evidenc v skladu s predpisi. V. LETNI PROGRAM GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE, LETNO POROČILO O IZVAJANJU GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE IN KATASTER JAVNE INFRASTRUKTURE 10. člen (letni program GJS) (1) Gospodarska javna služba se izvaja na podlagi letnega programa, ki ga distributer izdela in predloži organu občinske uprave pristojnemu za gospodarske javne službe v uskladitev vsako leto do konca meseca oktobra za naslednjo leto. Usklajen letni program distributer posreduje v obravnavo in potrditev nadzornemu svetu distributerja ter v seznanitev mestnemu svetu. (2) Letni program za oskrbo s toploto vsebuje predvsem: - program izvajanja javne službe; - obseg predvidenega investicijskega vzdrževanja; - obseg predvidenega rednega - tekočega vzdrževanja. 11. člen (letno poročilo GJS) Distributer je dolžan vsako leto ob koncu ogrevalne sezone, oziroma najkasneje do konca meseca junija tekočega leta, mestni občini predložiti letno poročilo o poslovanju in izvajanju gospodarske javne službe v preteklem letu. Letno poročilo potrdi nadzorni svet distributerja, mestni svet pa se z njim seznani. 12. člen (vodenje katastra GJS) (1) Distributer je dolžan voditi kataster omrežij in infrastrukture, ki jih upravlja, vključno z zbirko podatkov o odjemalcih in oboje posredovati lokalni skupnosti, v kolikor to lokalna skupnost zahteva. (2) Distributer mora voditi kataster ažurno. LETO XXIV / 26. 1. 2018 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 2 VI. POGOJI IN OBVEZNOSTI ZA PRIKLJUČITEV NA OMREŽJE DALJINSKEGA OGREVANJA 13. člen (priključitev na sistem daljinske oskrbe s toploto) (1) Priključitev objektov na sistem daljinske oskrbe s toploto na območju mesta Ptuj (v nadaljevanju: območje daljinskega ogrevanja), je obvezna. (2) Določilo iz prvega odstavka je zavezujoče tudi za objekte, za katere bo investitor vložil zahtevo za izdajo gradbenega dovoljenja za gradnjo novega objekta in ne velja za izvedbo del, s katerimi se objekt dozida ali nadzida ter ne velja za rekonstrukcijo objekta, skladno s predpisi o graditvi objektov, v kolikor se zmogljivosti naprave za ogrevanje ne poveča za več kot 20 %. (3) V primeru objektov, ki so že priključeni na lokalno omrežje daljinskega ogrevanja, se za začetek priključitve smatra dan pridobitve uporabnega dovoljenja, če tega ni, pa dan izdaje gradbenega dovoljenja. 14. člen (gradnja objektov in naprav ter nadzor nad gradnjo) (1) Objekti in naprave lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja, priključni vodi, toplotne in priključne postaje ter interne toplotne naprave inštalacije morajo biti zgrajeni v skladu s standardi in predpisi. (2) Distributer v fazi izgradnje priključnega omrežja in toplotne postaje ali rekonstrukcije investitorjevega objekta izvaja obvezen nadzor, ki obsega preveritev izpolnjevanja veljavnih predpisov in standardov. Ugotovitve o nepravilnostih posreduje nadzorniku, ki po določilih zakona o graditvi objektov opravlja strokovno tehnični nadzor. V primeru neupoštevanja pripomb lahko distributer do odprave pomanjkljivosti odkloni oskrbovati objekt s toploto. 15. člen (pridobitev soglasja) (1) Izvajalci gradbenih, rekonstrukcijskih, vzdrževalnih in drugih del na objektih komunalne infrastrukture, ki s svojimi deli posegajo v in na območje toplovodnega omrežja oziroma drugih objektov in naprav, ki so potrebni za oskrbo s toplotno energijo iz omrežja, si morajo predhodno pridobiti soglasje distributerja. (2) Izvajalci zagotovijo, da ostanejo naprave lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja nepoškodovane. V primeru poškodb, ki jih napravijo izvajalci iz predhodnega odstavka tega člena, morajo vzpostaviti prvotno stanje na svoje stroške in po navodilih distributerja. 16. člen (priključitev interne toplotne naprave) (1) Odjemalec mora za priključitev svoje interne naprave na omrežje daljinskega ogrevanja ali za spremembo priključne moči pridobiti ustrezno soglasje distributerja. Soglasje se izdaja v skladu z Zakonom o splošnem upravnem postopku, Zakonom o graditvi objektov in drugimi predpisi. (2) Odjemalec predloži k vlogi za pridobitev soglasja po prvem odstavku tega člena, pred priključitvijo, dokumentacijo, ki je podrobneje opredeljena v Splošnih pogojih. 17. člen (priključitev na sistem daljinske oskrbe s toploto) (1) Distributer mora dopustiti priključitev, če je odjemalec izpolnil vse pogoje določene v soglasjih, če poravna vse obveznosti in predloži vso potrebno dokumentacijo. (2) V primeru, da so zmogljivosti lokalnega omrežja daljinskega ogrevanja premajhne, distributer zavrne oziroma izda negativno soglasje za priklop, dokler niso zagotovljene tehnične možnosti za priklop. 18. člen (upravljavski nadzor) (1) Distributer izvaja upravljavski nadzor v smislu izpolnjevanja standardov distributerja in kontrole nedovoljenih posegov v infrastrukturo v lasti mestne občine. Dejavnosti in nadzor za priklop vseh priključkov na omrežje daljinskega ogrevanja, izvaja distributer. (2) Poseganje nepooblaščenim osebam v omrežje daljinskega ogrevanja je prepovedano. VII. SKLEPANJE POGODB O DOBAVI IN ODJEMU 19. člen (pogodba o dobavi toplote) (1) Distributer in odjemalec sta se o načinu oskrbe s toplotno energijo dolžna dogovoriti s pogodbo o načinu oskrbe s toplotno energijo, ki jo skleneta v pisni obliki. Pogodba o dobavi toplote se sklepa za nedoločen čas in je ni možno prekiniti, razen v izjemnih primerih, ki so podrobneje določena v Splošnih pogojih. (2) Vsebina pogodbe ter ostala razmerja med distributerjem in odjemalcem so podrobneje opredeljena v Splošnih pogojih. VIII. DOBAVA TOPLOTE 20. člen (zagotovitev potrebne količine toplote) (1) Distributer zagotavlja odjemalcu toploto za ogrevanje na odje-mnem mestu v času ogrevalne sezone, potrebno količino toplote za pripravo sanitarne tople vode pa v obdobju celega leta, če to dovoljujejo tehnične zmožnosti toplotne postaje na objektu. Trajanje ogrevalne sezone je podrobneje opredeljeno v Sistemskih obratovalnih navodilih in Splošnih pogojih. (2) O dobavi toplote v ogrevalni sezoni ali izven nje za posebne toplotne naprave ali primere, se dogovorita distributer in odjemalec in skleneta posebno pogodbo. Na pisno naročilo in proti plačilu ter v skladu s tehničnimi možnostmi dobavlja distributer odjemalcu toplotno energijo tudi izven ogrevalne sezone. 21. člen (tehnične spremembe) (1) V primeru tehničnih sprememb ali sprememb Sistemskih obratovalnih navodil za dobavo toplote, ki so skladni z dolgoročnim razvojem oskrbe s toploto, potrebne stroške prilagoditve ali zamenjave distributerjevih in odjemalčevih toplotnih naprav, pokriva distributer na svojih toplotnih napravah, odjemalec pa na odjemalčevih toplotnih napravah. (2) Če odjemalec ne prevzame stroškov sanacije svojih naprav in če sanacija ni izvedena pravočasno in časovno usklajena z deli na ŠTEVILKA 1 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIV / 26. 1. 2018 napravah distributerja, mu distributer ni dolžan dobavljati toplote, dokler niso izpolnjeni vsi pogoji za varno in pravilno obratovanje. IX. ODJEMNO MESTO, MERILNO MESTO IN MERILNE NAPRAVE 22. člen (meritev porabljene toplote) (1) Distributer meri porabljeno količino dobavljene toplote z merilnikom porabe toplote na odjemnem mestu. Distributerju mora biti omogočen dostop v prostor z merilnikom porabe toplote zaradi vzdrževalnih del, pregledov in odčitavanj. Odčitavanje in vzdrževanje merilnega mesta opravlja distributer. (2) Podrobnosti o odjemnem mestu ter merilnikih porabe toplote so določene v Splošnih pogojih in Sistemskih obratovalnih navodilih. 23. člen (stroški nabave merilnika toplote) Distributer mora poravnati stroške prve nabave in namestitve merilnikov porabe toplotne energije na odjemnem mestu. 24. člen (odgovornost za škodo na infrastrukturi) Distributer je odgovoren za škodo, ki jo zaradi malomarnosti oz. negospodarnega ravnanja povzroči pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem predmetne GJS na infrastrukturi v lasti mestne občine. X. OBVEZNOSTI DISTRIBUTERJA IN ODJEMALCEV 25. člen (obveznosti distributerja) (1) Distributer ima za zagotovitev toplotne oskrbe naslednje obveznosti: - dobavlja odjemalcu toplotno energijo za obratovanje odjemal-čevih toplotnih naprav; - skrbi za normalno obratovanje objektov in naprav omrežja daljinskega ogrevanja; - sistematično pregleduje omrežje; - redno kontrolira kvaliteto vode v omrežju daljinskega ogrevanja; - redno pregleduje in zamenjuje merilnike porabe toplotne energije, v skladu s predpisi; - obvešča odjemalce o času, trajanju in ukrepih ob prekinitvah in omejitvah toplotne oskrbe preko sredstev javnega obveščanja ali neposredno; - vodi kataster toplovodnih objektov in naprav ter ostale evidence; - ažurno izdaja soglasja in omogoča priključitve na omrežje daljinskega ogrevanja; - odgovarja za škodo in posledice, ki so nastale zaradi prekinitve oskrbe s toplotno energijo po krivdi distributerja. (2) Ostale obveznosti distributerja so določene v Splošnih pogojih. 26. člen (obveznosti odjemalca) (1) Odjemalci imajo naslednje obveznosti: - skrbijo za normalno obratovanje svojih toplotnih naprav; - kontrolirajo porabo toplotne energije; - upoštevajo vso zakonodajo, ki se nanaša na oskrbo s toplotno energijo; - omogočijo distributerju dostop do merilnih naprav; - izvajajo varčevalne in druge ukrepe v razmerah omejevanja oskrbe s toplotno energijo; - sproti obveščajo distributerja o motnjah pri dobavi toplotne energije; - odgovarjajo za škodo in posledice, ki so nastale zaradi obratovalne nesposobnosti toplotnih naprav po krivdi odjemalca; - skrbijo, da z obratovanjem svojih toplotnih naprav ne motijo drugih odjemalcev ali distributerja; - svoje objekte in naprave vzdrževati v skladu s predpisi; - če gre za povečanje priključne moči, mora odjemalec pridobiti od distributerja pisno soglasje. (2) Ostale obveznosti odjemalca so določene v Splošnih pogojih. XI. FINANCIRANJE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE 27. člen (financiranje GJS) Vse naloge in dejavnosti, ki predstavljajo gospodarsko javno službo se financirajo iz cene za toploto, ki jo plačujejo uporabniki, iz občinskega proračuna in iz drugih virov. XII. OSNOVE ZA OBLIKOVANJE CEN IN OBRAČUN OSKRBE S TOPLOTNO ENERGIJO 28. člen (oblikovanje cene toplote) (1) Cena oskrbe s toploto se oblikuje v skladu z Aktom o metodologiji za oblikovanje cene toplote za daljinsko ogrevanje, ki ga je izdala Agencija za energijo Republike Slovenije (v nadaljevanju: AGEN). (2) Vsakokrat oblikovano ceno oskrbe s toploto potrdi AGEN. 29. člen (interna delitev stroškov) Interna delitev stroškov za oskrbo s toploto posameznim odjemalcem ni obveznost distributerja. 30. člen (obračun oskrbe s toploto) Obračun oskrbe s toploto pri posameznem odjemnem mestu se opravi skladno s Tarifnim sistemom po veljavnem ceniku. 31. člen (načina plačila oskrbe s toploto) Odjemalci plačujejo oskrbo s toploto na podlagi mesečnih izdanih računov, položnic ali drugih veljavnih dokumentov. 32. člen (pooblastilo pravne ali fizične osebe) (1) V primeru, da je v objektu več odjemalcev z enim odjemnim mestom, lahko le-ti z medsebojnim sporazumom pooblastijo določeno pravno ali fizično osebo, ki z distributerjem opravlja posle v zvezi z obračunom toplote. (2) Distributer v tem primeru mesečno izstavi račun pooblaščeni osebi iz prvega odstavka. 33. člen (okvara merilnika toplote) V primeru tehničnih okvar merilnika porabe toplote ali drugih LETO XIV / 3. 1. 2018 težav, katerih posledica je neznana poraba toplote na odjemnem mestu, se primer rešuje skladno s Splošnimi pogoji. XIII. PREKINITEV OSKRBE S TOPLOTNO ENERGIJO 34. člen (prekinitev dobave toplote) Distributer ima pravico prekiniti oskrbo s toploto skladno z določili Energetskega zakona ter na njegovi podlagi sprejetimi Sistemskimi obratovalnimi navodili. XIV. OMEJEVANJE OSKRBE S TOPLOTNO ENERGIJO 35. člen (omejitev dobave toplote) V primerih višje sile ima distributer pravico brez nadomestila škode prekiniti ali zmanjšati oskrbo s toploto, mora pa obvestiti odjemalce in postopati v skladu z določili Sistemskih obratovalnih navodil. Za višjo silo se štejejo izredne nepredvidene okoliščine, na katere distributer ne more vplivati. XV. NADZOR NAD IZVAJANJEM OSKRBE S TOPLOTO 36. člen (inšpekcijski in strokovni nadzor) (1) Inšpekcijski nadzor nad izvajanjem določil tega odloka opravljajo pristojne inšpekcijske službe, pooblaščeni delavci distributerja pa opravljajo strokovni nadzor v skladu z veljavnimi splošnimi akti. (2) Strokovni nadzor nad distributerjem izvaja organ občinske uprave, pristojen za gospodarske javne službe. XVI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 37. člen (smiselna uporaba predpisov) Sklicevanje v določbah tega odloka na sledeče tri (3) predpise: - Sistemska obratovalna navodila za distribucijsko omrežje za oskrbo s toploto za geografsko območje Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 7/2014 z dne 31.1.2014), - Tarifni sistem za dobavo in odjem toplote iz distribucijskega omrežja na območju Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 113/2006 z dne 6.11.2006), - Splošne pogoje za dobavo in odjem toplote iz distribucijskega omrežja na območju Mestne občine Ptuj (Uradni list RS, št. 113/2006 z dne 6.11.2006), se z dnem uveljavitve novih Sistemskih obratovalnih navodil za distribucijski sistem toplote za geografsko območje Mestne občine Ptuj (v nadaljevanju: nova SON), ki so v času sprejema tega odloka v potrjevanju na AGEN, nadomesti s sklicevanjem na nova SON. 38. člen (veljavnost odloka) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. ŠTEVILKA 1 3. Na podlagi 25. in 28. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO, 127/06 - ZJZP, 38/10 -ZUKN in 57/11 - ORZGJS40), 473. člena Zakona o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 - uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 - odl. US, 82/13, 55/15 in 15/17), drugega odstavka 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 76/16 - odl. US) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07), je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 35. seji, dne 18. 12. 2017, sprejel ODLOK o spremembi Odloka o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d. o. o. 1. člen V Odloku o ustanovitvi podjetja Javne službe Ptuj, d.o.o. (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 7/13, 9/14, 11/16 in 14/17; v nadaljevanju: odlok) se 10. člen spremeni tako, da glasi: »10. člen (osnovni kapital in poslovni deleži) (1) Osnovni kapital podjetja znaša nominalno 600.650,00 (šeststo tisoč šeststo petdeset eurov 00/100) EUR. (2) Celotni znesek osnovnega kapitala predstavlja poslovni delež edinega družbenika Mestne občine Ptuj, in izražen v odstotkih, znaša 100 (sto) %. (3) Ustanoviteljica podjetja lahko sklene, da se poveča osnovni kapital podjetja.«. 2. člen Ta odlok prične veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 007-12/2008 Datum: 18. 12. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Barbara Ferčič, telefon: 748 29 20, e-pošta: barbara.fercic@ptuj.si. Uredništvo: mag. Darja Harb (Lista župana dr. Štefana Čelana), Mateja Lapuh (Lista ZA Ptuj), Jožef Lenart (SDS), mag. Sonja Purgaj (SD), Dejan Klasinc (SMC), Jožica Težak (DeSUS), Peter Pribožič (NSi), Slavko Kolar (Mladi in upokojenci za delovna mesta), Branko Brumen (SLS), dr. Vlasta Kokol Voljč (Neodvisna lista za razvoj MO Ptuj). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ Številka: 007-25/2017 Datum: 18. 12. 2017 Miran SENČAR, s. r. župan Mestne občine Ptuj 7