SKUPŠČINA OBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Zbor krajevnih skupnosti Štev.: 1-06-2/78-568/80 Datum: 21. 10.1980 SKRAJŠANI ZAPISNIK 31. sejo zbora krajevnih skupnosti, ki je bila dne 20.10. 1980 po skupnem zasedanju v mali sejni dvorani skupščine občine Ljubljana—Šiška, Trg prekomorskih brigad 1. / Sejoje vodila predsednica zbora tov. Maruška LETNAR. ' Predsednica zbora krajevnih skupnosti je predlagala naslednji dnevni red: 1. Izvolitev komisije za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklepčnosti zbora krajevnih skupnosti 2. Predlogi in vprašanja delegatov 3. Predlog statutarnega odloka o spremembi določbe 186. člena, statuta občine Ljubljana-Šiška 4. Osnutek ugotovitev, stališč in sklepov Skupščine SRS o zagotavljanju materialne osnove za zadovoljevanje skupnih in splošnih potreb delovnih Ijudi in občanov v krajevni skupnosti. -Tako predlagani dnevni red so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli. Prehajam na 1. točko dnevnega reda: IZVOLITEV KOMISIJE ZA VERlFlKACIJO POOBLASTIL IN UGOTOVITEV SKLEPČNOSTI ZBORA KRAJEVNIH SKUP-NOSTI V komisijo za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklepčnosti zbora krajevnih skupnosti, je predsednica predlagala naslednje delegate: 1. Tov. Vujanovič Dušana, kot predsednika , « 2. Tov. KrebeljLeopolda, kotčlana ' : 3. Tov. Gržinič Natašo, kot člana ^ Ker delegati zbora krajevnih skupnosti na predlagano komisijo niso imeli pripomb, so predlagano komisijo soglasno potrdili. Predsednik komisije za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklepčnosti zbora krajevnih skupnosti tov. Vujanovič Dušan je podal naslednje poročilo o navzočnosti delegatov zbora krajevnih skupnosti: , Zbor krajevnih skupnosti Iteje 35 delegatov. Na seji je prisotnih 28. delegatov, 7. delegatov pa je odsotnih. Odsotni sobili delegati naslednjih delegacij KS: — delegat delegacije KS Hinko Smrekar — delegat delegacije KS Litostroj — delegat delegacije KS Vodice — delegat delegacije KS Smlednik — delegat delegacije KS Trnovec—Topol — delegat del. KS Milan Majcen in delegat delegacije KS Medvode Po podanem poročilu je predsednica zbora ugotovila, da je zbor sklepčen in nadaljevala s sejo. K Z točki dnevnega reda: . PREDLOGI IN VPRAŠANJA DELEGATOV Pismenih delegatskih vpraša nj delegacij KS niso posredovali, ker ni bilo na sami seji postavljeno nobeno delegatsko vprašanje je predsednica zbora prešla na naslednjo točko dnevnega reda. K 3. točki dnevnega reda: Predlog statutarnega odloka o sprertiembi 186. člena statuta občine Ljubljana—Šiška 0 tej točki dnevnega reda je razpravljala normativno-pravna komisija, ki je predlagala naslednji amandma; Naziv statutarnega odloka se spremeni in glasi: ,,Statutarni odlok o spremembi določbe 186. člena statuta občine Ljubljana—Šiška." Pismenih pripomb na to točko delegacije niso posredovale. Ker ni bilo razprave je predsednica zbora predlagala v sprejem naslednji - - ' ¦ • ' amandma: Naziv statutarnega odloka se spremeni in glasi: ,,Statutarni odlok o spremembi določbe 186. člena statuta občine Ljubljana-Šiška." Predlagani amandma so delegati zbora krajevnih skupnosti soglasno sprejeli. Na podlagi sprejetega amandmaja je predsednica zbora predlagala v sprejem naslednji '. sklep: Predlog statutarnega odloka o spremembi 186. člena določbe statuta občine Ljubljana—Šiška se sprejme, s predhodno sprejetim amandmajem. Delegati zbora krajevnih skupnosti so predlagani sklep soglasno sprejeli. , K 4 točki dnevnega reda: ¦ Osnutek ugotovitev, stališč in sklepov skupščine SRS o zagotavljanju materialne osnove za zadovoljevanje skupnih in splošnih potreb delovnih Ijudi in občanov v krajevni skupnosti. Predsednica zbora je delegate zbora krajevnih skupnosti seznanila, da je o tej točki dnevnega reda razpravljal odbor za družbenopolitični sistem, ki je sprejel naslednji sklep: Odbor je obravnaval problematiko financiranja KS in smatra, da so zadeve na tem področju res učinkovite, ker KS ne morejo pravilno planirati zato, ker ne vedo iz katerih virov in koliko finančnih sredstev bodo lahko črpale za svoje potrebe. Zato odbor predlaga, da se financiranje uredi sistemsko, z dogovori. Odbor hkrati podpira pobudo skupščine občine Zagorje ob Savi. Ob tej točki je razpravljal tudi IS, ki je sprejel naslednja stališča: Pri tem je izhajal iz dejstva, da imamo tudi v naši občini vpeljane štiri osnovne oblike financiranja delovanja KS, in sicer: a) iz splošne porabe (proračuna) financiranje delova nja delegat-skega sistema; b) financiranje planov in programov razvoja krajevnih skupnosti iz združenih sredstev delavcev TOZD in drugih delovnih skupnosti; < c) financiranje prekoSIS; d) zadovoljevanje nekaterih skupnih zadev z udeležbo krajevnega samoprispevka. Pri tem tudi ugotavlja, da ravno financiranje s strani SIS na podlagi svobodne menjave dela v tem srednejročnem obdobju rff zaživelo. Svetla izjoma pri tem sta samoupravna komunalna skupnost in SIS za varstvo pred požarom. Prav tako IS ugotavlja, da tudi sedanji osnutki SS o temeljih planov za obdobje 1981—1985 ne zagotavljajo sredstev in ne upoštevajo elementov KS za zadovoljevanje nekaterih skupnih potreb in interesov delovnih Ijudi in občanov, ki jih organizirajo KS. To poudarja še posebno zato, ker obravnavano gradivo temelji predvsem na izhodiščih tovrstnega financiranja krajevnih skupnosti. O tinanciranju KS s strani SIS in s tem v zvezi o povezovanju SIS s krajevnimi skupnostmi pri planiranju, je bilo s strani predstavnikov KS doslej podano veliko kritike, sploh pa sprejemu vsakoletnih planov razvoja KS. Tako je bila podana kritika, da SIS v svojih programih vse premalo upoštevajo planirane naloge, ki so krajevnega pomena, oz. naloge, ki jih organizira jo organi krajevne samoupravne in DPO krajevne skupnosti in ne registrirana društva na območju KS. Nadalje IS ugotavlja, da je bilo dosedanje financiranje planov in programov razvoja KS s strani delavcev TOZD in drugih delovnih skupnosti v naši občini kljub 65% realizaciji glede na število aktivnega prebivalstva, zelo uspešno in da je bilo v tem petletnem obdobju po KS rešeno veliko nerešenih problemov. Glede na to, da v letošnjem letu poteče veljavnost sedanjemu regijskemu družbenemu dogovoru in občinskemu samoupravnemu sporazumu in smo v fazi priprav planskih dokumentov za obdobje 1981—85, katerih brez jasnih finančnih pokazateljem ni mogoče izdati, ja nujno, da se torej pristopi k pripravi neke sistemske ureditve za financiranje Ks v naslednjem srednjeročnem obodbju. Pismeno pripombo je posredovala delegacija KS Dravlje, KS Bratov Babnik, KS Gunclje — Male Vižmarje, KS Komandant Stane, KS Zgornja Šiška, KS Njledvode, KS Šentvid, ter KS Koseze. Vrazpravi so sodelovali; , Tov. Šetina Jože, delegat KS Kozese , * Tov. Kobentar Matilda, delegat KS Ljubo Sercer Tov. Zorc Engelbert, delegat KS vižmarje—Brod Po končani razpravi je predsednica zbora predlagala zboru v sprejem naslednji , , :"~ sklep; Zbor KS sprejema predlagane sklepe Skupščine SR Slovenije s tem, da se pristopi k pripravi enotnih meril za sistemsko financiranje KS v naslednjem srednjeročnem obdobju, pri čemer pa ne smejo biti finančno okmjene. Predlagani sklep sodelegati zbora soglasnosprejeli. v Seja je bila zaključena ob 20.45 uri. Zapisala: ŽivalSAJLOVIČI. r. PREDSEDNICAZBORA KRAJEVNIHSKUPNOSTI Maruška LETNAR I. r.