Odgovori na vprašanja in pripombe delegacij na osnutek proračuna občine Ljubljana-Šiška za leto 1980. Pri obravnavi osnutka proračuna občine za leto 1980, izho-dišče za oblikovanje splošne porabe v občinah in Ljubljani za leto 1980 in osnutka dogovora o oblikovanju splošne porabe v občinah in mestu za leto 1978 so dale pripombe in stališča naslednje delegacije: KS Hinko Smrekar KS Koseze KS Podutik KS Litostroj .; KS Ljubo Šercer KS Komahdant Stane * KS Šentvid KS Zgornja Šiška KS Milan Majcen Delegacija LEK - DSSS Odgovore na pripombe in vprašanja je predlagatelj prora-čuna podal že na sami seji skupščine. Odgovore na pripombe in stališča, kateri bistveno ne posegajo v vsebino proračuna ne bi ponavljali, vendar želimo poudariti naslednje: Pri oblikovanju osnutka odloka je Izvršni svet izhajal \z sprejete zvezne in republiške resolucije o politiki izvajanja družbenega plana za obdobje 1976-1980 v letu 1980. Prav tako je upošteval tudi dejansko stanje pri porabnikih prora-čunskih sredstev glede na obseg nalog, katere so pred njih postavljene. S sprejeto resolucijo o politiki izvajanja družbe-nega plana za leto 1980 želimo med ostalim tudi omejiti rast tako osebne, splošne kot skupne porabe z zakonom o omeji-tvi investicij in začasni prepovedi razpolaganja z delom druž- benih sredstev za materialne izdatke in dogovorom o uresni-čevanju dmžbene usmeritve razporejanja dohodka v letu 1980. Pri oblikovanju sredstev za delo upravnih organov v glav-nem namenu Ol je Izvršni svet izhajal iz ugotovitve, da je nujtio potrebno zagotoviti sredstva za osebne dhodke tistih delavcev, ki so se zaposlili v upravnem organu v letu 1979 pa ne prenašajo dela mase osebnih dohodkov v leto 1980 in za posebej utemeljene razloge povečane zaposlitve v letu 1980. V mesecu decembru 1979 je bilo zaposlenih v upravnem organu 190 delavcev t.j. 4 delavce več kot znaša povprečje v letu 1979, kar pomeni, da z oblikovanjem 16 odstotkov pove-čane porabe kot v letu 1979 ti delavci ne bi mogli prejemati sredstva za OD. V letu 1980 bomo na novo zaposlili dva delavca in sicer: programerja organizatorja za AOP glede na nabavljeni raču-nalnik v letu 1979 in finančnega delavca glede na povečani obseg nalog zaradi novoimenovanih temeljnih upravnih orga-nov po določbah zakona o državni upravi in za novo konstitui-rane krajevne skupnosti. Iz skoraj navedenih razlogov Izvršni svet ugotavlja realnost izkaza potrebnih sredstev za delo upravnih organovf Za uresničitev zakona o začasni prepovedi razpolaganja z delom družbenih sredstev je Izvršni svet sprejel konkretne stabilizacijske ukrepe na področjih uporabe sredstev navede-nih v zakonu, tako za delovanje skupščine in izvršnega sveta kot tudi upravnega organa. Glede omejevanja porabe sredstev za negospodarske inve-sticije je Izvršni svet predlagal skupščini sklepe, katere je le-ta že sprejela. Glede financiranja delegatskega sistema v krajevnih skup-nosti bo izvršni svet skladno z izhodišči Republiške konfe-rence SZDL in z usmeritvami srednjeročnih planskih doku-mentih ponudil krajevnim skupnostim. samoupravni spora-zum o kriterijih in izhodiščih za financiranje krajevnih skup-nosti za leto 1981. Izvršni svet