info inf or! Celje - skladišče D-Per 159/1972 5000017777,6 5) s COBISS s 11. GORENJE tovarna p o d i n j s k e opreme velenje 5. 1972 - št. 6 POZDRAVNA BESEDA GENERALNEGA DIREKTORJA Tov. Atelšek se je takole obrnil h gostom: »Želim vam dober dan, dober dan, kot ga želi prijatelj prijatelju, sodelavec sodelavcu ...« Med drugim je dejal: . . . Kakšne sadove lahko rodi uspešno zastavljeno sodelovanje, ste danes videli. V proizvodnih halah Gorenja ste videli tudi Vaše proizvode. Videli ste, kako nastajajo kvalitetni gospodinjski aparati in oprema. Prav ta kvaliteta pa je uspeh, na katerega smo lahko vsi skupaj ponosni. Zakaj vsi? Zato, ker kvaliteta vsakega proizvoda ali polproizvoda kateregakoli kooperanta odločilno vpliva na končno kvaliteto naših aparatov. Da pa je ta kvaliteta dobra, dokazujejo številne znamke kvalitete, ki so jih dobili naši aparati doma, v evropskih in izvenevropskih državah. Končno izpričujejo visoko kvaliteto naših aparatov tudi številni kontejnerji v katerih se širom sveta pazljivo prenaša kvaliteten tovor — gospodinjski in drugi proizvodi Gorenja. In v teh proizvodih je zapisano tudi ime Vaše firme. Kot našemu poslovnemu sodelavcu Vam torej lahko rečemo, da je naše sodelovanje rodilo dobre rezultate. In prav je, da se na tem skupnem sestanku natančno pogovorimo o našem nadaljnjem delu, o nadaljnjem sodelovanju in o nadaljnjih ciljih. Menimo pa, da je prvo, za kar se moramo soglasno dogovoriti, predvsem naslednje: Kot naš kooperant si boste še naprej prizadevali, da bi bila kvaliteta Vaših proizvodov čim boljša, dobava pa vedno pravočasna. Gorenje pa si bo še naprej prizadevalo, da z večanjem serij tudi Vam zagotovi čim večje serije in da v okviru svojih programov išče tudi za Vašo firmo nove možnosti. Taka pot in na tak način začrtano poslovno sodelovanje gotovo vodita k Vašemu in našemu poslovnemu uspehu. Uspeh tako široko zasnovanega sodelovanja pa se nujno mora odraziti tudi v širši družbeni skupnosti — v večjem blagostanju in zadovoljstvu delovnih ljudi... OBISK KOOPERANTOV V PODJETJU Naše podjetje je v torek, 9. maja 1972 obiskalo nad 210 predstavnikov naših kooperantov. Med povabljenimi gosti pa so bili tudi predstavniki tiska, radia in televizije. Naj omenimo, da so prišli tudi predsedniki občinskih skupščin Radlje ob Dravi, Slovenj Gradec, Mozirje in Velenje, na območju katerih so tovarne združenega podjetja Gorenje. Gostje, kooperanti in predstavniki tiska so si ogledali tovarno, v kulturnem domu pa so se zbrali na delovnem sestanku. Po sestanku in ogledu Velenja so prisotni bili povabljeni na piknik ob jezeru, kjer so se kooperanti spoznali med seboj in opravili tudi uspešne poslovne dogovore. To je bil drugi delovni sestanek in srečanje kooperantov, ki je lepo uspelo. DELOVNI SESTANEK V veliki dvorani kulturnega doma v Velenju je kooperantom in povabljenim gostom ter predstavnikom tiska spregovoril generalni direktor tov. Ivan Atelšek. Kooperanti in dobavitelji so z zanimanjem prisluhnili njegovemu izvajanju. Ko je govoril o razvoju jugoslovanske predelovalne industrije, je tov. Atelšek poudaril, da so naši delavci sposobni prav tako pridno in uspešno delati, kot delajo delavci v Italiji, Franciji, Nemčiji in drugod. To pa je mogoče le z uspešno delitvijo dela, z uspešnim sodelovanjem celotne jugoslovanske industrije, kar bo odprlo širše obzorje za jutrišnji dan. Prisotnim, ki so pravzaprav predstavljali potencial kovinske predelovalne industrije, je dejal, da mora biti napredek prisoten povsod. Prednost pred zahtevami po povišanju cen pa je treba dati produktivnosti. Ko je spregovoril o jugoslovanski enotnosti, je generalni direktor dejal, da se strinja z enotnostjo nastopa in enotnim obravnavanjem vseh vprašanj. Plod vsakega dela lahko rodi le sodelovanje, ki je prisotno na delovnem mestu vsakega našega delavca, kar pa bo tudi utrdilo naše odnose in samoupravljanje. SREDNJEROČNI NAČRT Pomočnik generalnega direktorja tov. Avgust Jeriha je prisotnim obrazložil srednjeročni plan Gorenja. Številke in dejstva so jasno pokazale, da je plan izdelan že dolgo časa in je tudi uresničljiv. Zahteva pa večjo iniciativo kooperantov pri osvajanju novih proizvodov in dosledno izpolnjevanje obveznosti in pravočasnost dobav ter boljšo kvaliteto. Garancija kvalitete, velike serije in izdelani plani odpirajo izredno perspektivo kooperantov in dobaviteljev. PISMO ZIS Eden izmed predlogov, ki jih je rodil delovni sestanek, je bil tudi ta, da se Zveznemu izvršnem svetu napiše pismo. Gorenju in kooperantom se naj zagotovi redno poslovanje. DOBAVA IN KONTROLA KVALITETE Direktor nabave tov. Zilli je pojasnil kooperantom, kakšne težave povzročajo nepravočasne dobave. Menil je, da morajo to imeti stalno pred očmi. Vodja tehničnega oddelka nabave tov. Dmitrovič je poudaril, da je pri kooperantih, še posebej v začetku kooperira-nja, še premalo dinamike. Izpopolniti pa bodo morali tudi službe razvoja in tehnične kooperacije. Ing. Dolinar, šef kontrole, je pojasnil, kakšne izgube lahko nastanejo, če material ni dovolj kvaliteten. MEDSEBOJNO SPOZNAVANJE Prijetno popoldne ob jezeru so kooperanti in predstavniki podjetja izkoristili za poslovne dogovore. Z zadovoljstvom pa so dobavitelji in kooperanti dali izjave o dosedanjem sodelovanju za uredništvo »Relacij«. Gostje so pozdravili tak sestanek in srečanje. Ves čas so bili prisotni predstavniki sedme sile. Omogočen jim je bil ogled tovarne. Prisostvovali so tudi delovnemu sestanku, poleg tega pa je zanje bila pripravljena tiskovna konferenca. aero celje 1972