URN_NBN_SI_DOC-E1UWVMYF

VLOGA ŠOLSKE K N JIŽN IC E DANES IN JUTRI Milena Ivšek, Zavod RS za šolstvo, OE Celje UDK 027.7/.8(497.12) IVŠEK, Milena: Vloga šolske knjižnice danes in jutri. Knjižnica, Ljubljana, 34(1990), št. 3, str. 123-129 K njižnica kot m edioteka m ora b iti središče vsake vzgojnoizobraževaine organiza­ cije. V n je j se srečujeta učitelj in učenec kot enakovredna uporabnika inform acij. Knjižnica kot inform acijski center se vključuje v pouk. O d takega vzgojno- izo­ braževalnega procesa je odvisen človek, k i bo ustvarjal po letu 2000. Kako na j bo ta človek izobražen, je sicer tem eljno vprašanje družbe, a tudi celotnega kolektiva na šoli, k je r deluje tudi šolska knjižnica. UDK 027.7/.8(497.12) IVŠEK, Milena: The school-library’s role today and tomorrow. Knjižnica, Ljubljana, 34(1990), št. 3, str. 123-129 The school-library is a m ultim edial centre o f each school. The teacher and the p u p il m eet there, both o f them in the role o f users. The library has to be included into the teaching process as an inform ation centre. The developm ent o f a person whose working and creative age will be after the y e a r20 00 depends on the quality o f the teaching process organization in our days. H ow this person needs to be educated is not only the basic question o f the society, bu t also the m ain preocupation o f the school o f which the school library is an in te gra l part.

RkJQdWJsaXNoZXIy