V DO Igo ukrep odpravljen, a pravega zadovoljstva ni Kar precej časa je bilo namenjenega na zadnji seji zbora združenega dela problema-tiki DO Iga. Na dnevnem redu je bilo na-mreč poročilo začasnega kolektivnega orga-na družbenega varstva. Delegatom je bilo tako kot na februarski seji predloženo celot-no poročilo vključeno s stališčem občinske-ga izvršnega sveta. Slednji je ugotovil, da je začasni kolegijski organ (ZKO) izpolnil veči-no nalog, postavljenih v sklepu o uvedbi začasnih ukrepov (aprila 1987) in ukrenil vse potrebno, da opravi tudi preostale. V te-ku je tudi uvajanje novega sistema nagraje-vanja, vendar ob tem izvršni svet opozarja na dosledno povezavo nagrajevanja z rezul-tati dela. Na sami seji je ZKO v svojem poročilu opozoril predvsem na naslednje: poslovanje v tem enoletnem obdobju je bilo v Igu rela-tivno dobro, plan je bil presežen za 10 od-stotkov (nad povprečjem v občini in republi-ki) ob sicer zmanjšanem obsegu v SZ je prišlo do novih pogodb, v izvozu je bil na-pravljen korak dlje v odnosu med konverti-bilnim in klirinškim (v dobrobit prvega), povečan je obrat zalog, trend rasti v zaposlo-vanju režijskih delavcev med proizvodnimi je ustavljen, opazni so premiki v tehnolo-škem procesu, povprečni OD je bil decem-bra 1986 12,6, februarja 1988 pa 44 starih milijonov, pripravljene so že zasnove nove-ga sistema nagrajevanja ... V tem enolet-nem obdobju ZKO ves čas ni deloval v polni sestavi, saj je bil član zadolžen za razvoj precej časa odsoten zaradi bolezni, v tem času pa ga ni nihče nadomeščal. Pa tudi sicer ZKO pri saniranju problemov - predvsem kadrovskih - ni imel najbolj srečne roke, kar je potrdil tudi prvi razpis, saj na večino razpisanih mest ni bilo odziva. Prav na slednje je bilo na sami seji slišati največ pripomb, tudi razmeroma »obtožujo-čih«, kajti po mnenju delegata Iga (hkrati je tudi predsednik konference OO ZSS v Igu) ZKO ni zadovoljivo opravil svojega dela, saj ni poskrbljeno za kadrovske rešitve, (finanč-ni, tehnični direktor . . .), pri čemer pa je bilo del kritike namenjene tudi »občinskim strukturam«. To je bila hkrati ocena OO ZSMS in OO ZK v Igu. Zamerijo pa jim tudi še ne vpeljan nov sistem nagrajevanja, ki naj bi ga po njihovem mnenju v celoti izdelal in tudi uvedel ZKO. S tega vidika pa seveda niso pripravljeni podpreti sedanjih članov ZKO za morebitne nosilce vodilnih dolžnosti v svoji delovni organizaciji. V raz-pravi na zboru je bilo posebej poudarjeno, da se je treba zavedati tudi širših družbeno-ekonomskih razmer, ki vplivajo tudi na ka-drovsko področje. Ljudi z zahtevanimi spo-sobnostmi in znanjem, ki bi bili pripravljeni prevzemati tovrstne odgovorne dolžnosti pravzaprav ni na razpolago, kar potrjujejo tudi številne težave drugih OZD (npr. Lito-stroj), še najmanj pa jih ima na zalogi občin-ski izvršni svet, kar je tudi vzrok »nezamen-Ijivosti« obolelega člana ZKO. Postavljena so bila tudi vprašanja o sodelovanju in po-moči kolektiva ZKO, pa tudi o tem, da bi ukrep družbenega varstva podaljšali. Žal, ukrep lahko traja največ leto dni in ga tako ni moč podaljšati. V sklepu, ki so ga delegati sprejeli, ukrep družbenega varstva preneha s 24. aprilotn. V tem času pa si mora ZKO prizadevati za odpravo tudi teh vprašanj. Ne gre prezreti, da je bil ukrep družbene-ga varstva uveden sprifio kadrovskih težav v tej DO, kot tudi ne gre prezreti grenkega priokusa, da v letu dni obojestransko sode-lovanje ni rodilo takih sadov, da bi s skupni-mi močmi in predvsem razumevanjem sku-šali poiskati primerne kadrovske rešitve. Še toliko bolj, ko je takšno nezadovoljstvo bilo izraženo šele sedaj, na februarski seji zbora združenega dela pa o teh problemih ni bilo slišati praktično nič.