Št. 1 Maribor, petek 5.1.2018 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIII OBČINA BLOKE 1. Sklep o začasnem financiranju Občine Bloke v obdobju januar – marec 2018 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in Statuta Občine Bloke (Uradni list RS, št. 65/2007, 54/2010, 9/2012) je župan Občine Bloke, 13.12.2017, sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE BLOKE V OBDOBJU JANUAR – MAREC 2018 1. Splošna določba 1. člen S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Bloke v obdobju od 1. januarja do 31. marca 2018. 2. člen Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2017. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB in 110/11 – ZDIU12) in Odlokom o proračunu Občine Bloke za leto 2017. 2. Obseg začasnega financiranja 3. člen V obdobju začasnega financiranja se financiranje nalog in drugih, s predpisi določenih namenov, nadaljuje na podlagi proračuna Občine Bloke za leto 2017 in za iste programe kot v letu 2017 V obdobje začasnega financiranja se smejo porabiti sredstva do višine porabljenih sredstev v enakem obdobje leta 2017. V obdobje začasnega financiranja se lahko nadaljuje izvajanje in financiranje investicij, ki so sprejete v proračune Občine Bloke za leto 2017. Po preteku obdobja začasnega financiranja se v tem obdobju plačane obveznosti vključijo v proračun Občine Bloke za leto 2018. 4. člen V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. 3. Izvrševanje začasnega financiranja 5. člen V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. 6. člen V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. Končna določba 7. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. januarja 2018 dalje. Številka: 410-0001/2018 Datum: 13.12.2017 Občina Bloke Jože Doles, župan OBČINA GORNJI GRAD 2. Razpis prostega delovnega mesta direktorja Javnega komunalnega podjetja Komunala d.o.o. Gornji Grad RAZPIS PROSTEGA DELOVNEGA MESTA DIREKTORJA JAVNEGA KOMUNALNEGA PODJETJA KOMUNALA d.o.o. GORNJI GRAD Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Občine Gornji Grad, Attemsov trg 3, Gornji Grad, na podlagi 28. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO, 127/06 - ZJZP, 38/10 - ZUKN in 57/11), 515. člena Zakona o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 - uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 100/11 - skl. US, 32/12, 57/12, 44/13 - odl. US, 82/13, 55/15 in 15/17), 16. člena Statuta Občine Gornji Grad (Uradno glasilo slovenskih občin št. 08/16) in 28. člena Statuta Javnega komunalnega podjetja Komunala d.o.o. Gornji Grad, razpisuje prosto delovno mesto direktorja Javnega komunalnega podjetja Komunala d.o.o. Gornji Grad. 1. Na razpis se lahko prijavi vsaka poslovno sposobna fizična oseba, razen oseba, ki: • je že član drugega organa vodenja ali nadzora podjetja Komunala d.o.o. Gornji Grad, razen direktorja, • je bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivega dejanja zoper gospodarstvo, zoper delovno razmerje in socialno varnost, zoper pravni promet, zoper premoženje, zoper okolje, prostor in naravne dobrine, če še ni minilo pet let od pravnomočnosti sodbe in dve leti po prestani kazni zapora, • ji je bil izrečen varnostni ukrep prepovedi opravljanja poklica, in sicer dokler traja prepoved, • je bila kot član organa vodenja ali nadzora družbe, nad katero je bil začet stečajni postopek, pravnomočno obsojena na plačilo odškodnine upnikom v skladu z določbami zakona, ki ureja finančno poslovanje podjetij, o odškodninski odgovornosti, in sicer še dve leti po pravnomočnosti sodbe. Kandidat ali kandidatka (v nadaljevanju: kandidat) mora prijavi na razpis priložiti pisno izjavo, da v zvezi z njim ne obstajajo omejitve iz prejšnjega odstavka ter pisno potrdilo o nekaznovanosti, ki ga izda Ministrstvo za pravosodje. 2. Kandidat mora, poleg pogojev iz 1. točke, izpolnjevati še naslednje pogoje: • da ima najmanj višje šolsko izobrazbo, • da ima najmanj pet (5) let delovnih izkušenj na vodilnih mestih, • da ima sposobnost za uspešno gospodarjenje in organizacijske sposobnosti, razvidne iz dosedanjih zaposlitev, • da je državljan RS, • da ima opravljen strokovni izpit iz splošnega upravnega postopka, • da aktivno obvladuje slovenski jezik, • da ima znanja ter kompetence v govorni in slušni ter pisni in bralni komunikaciji v vsaj enem svetovnem jeziku (angleščina/nemščina) najmanj nivoja B2 po lestvici Sveta Evrope, • da pozna področje delovanja podjetja, • da zna pri delu učinkovito uporabljati sodobno informacijsko-telekomunikacijsko tehnologijo, zlasti pisarniški programski paket MS Office ter da zna samostojno pridobivati informacije iz različnih splošnih in namenskih virov svetovnega spleta, • da ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih vozil kategorije B. 3. Kandidat mora listinsko dokazati izpolnjevanje pogojev iz prve, četrte in pete alinee prejšnjega odstavka, izpolnjevanje ostalih pogojev pa mora izrecno zatrditi v predloženem pisnem življenjepisu, ki mu lahko priloži tudi druga listinska dokazila, če jih poseduje (npr. tudi za morebitna dodatna znanja). Kandidat naj pri izkazovanju izpolnjevanja pogoja delovnih izkušenj na vodilnih mestih izrecno navede delovno mesto z opisom vrste in obsega delovnih nalog na delovnem mestu ter navede časovno obdobje zasedbe posameznega delovnega mesta. 4. Kandidat mora k prijavi na razpis, poleg izjave in potrdila iz drugega odstavka 1. točke tega razpisa, priložiti tudi naslednja dokazila: • dokazilo o izobrazbi v obliki fotokopije diplome ali potrdila o uspešnem zaključku izobraževanja (fotokopija mora biti overjena na upravni enoti), • dokazilo o opravljenem izpitu iz splošnega upravnega postopka (fotokopija mora biti overjena na upravni enoti), • potrdilo o državljanstvu, • življenjepis v formatu Europass, v katerem izrecno navede in opiše znanja in kompetence iz druge, tretje ter šeste do desete alinee prvega odstavka 2. točke tega razpisa, • program dela podjetja, ki naj vsebuje vizijo razvoja, dolgoročne in kratkoročne cilje ter glavne aktivnosti za doseganje zastavljenih ciljev (največ 2 strani). 5. Delovno razmerje bo s kandidatom sklenjeno za mandatno obdobje štirih let, s polnim delovnim časom. Kandidati, ki ob prijavi ne bodo v celoti ravnali v skladu z zahtevami iz 1. do 4. točke razpisa, ne bodo uvrščeni na listo kandidatov, s katerimi bo Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja občine Gornji Grad opravila izbirni postopek. Nepravočasne prijave ne bodo uvrščene v izbirni postopek in bodo kandidatom vrnjene na njihov naslov. O neuvrstitvi v nadaljnji postopek se kandidatov ne bo obveščalo. Izbrani kandidat in neizbrani kandidati bodo v 8-ih dneh po zaključenem postopku izbire pisno obveščeni o izbiri oziroma neizbiri, po elektronski pošti, na izbrani naslov kandidata, o katerem je kandidat seznanil delodajalca za namen obveščanja o zaključku izbirnega postopka. Rok za vlaganje prijav je 19. 1. 2018. Za pravočasne se štejejo tudi prijave, ki bodo na ta dan oddane priporočeno po pošti ali neposredno na sedežu Občine Gornji Grad, na naslov: Občina Gornji Grad, Attemsov trg 3, 3342 Gornji Grad, s pripisom »Razpis za direktorja Komunale d.o.o. Gornji Grad – Ne odpiraj«. Dodatne informacije o izvedbi razpisa lahko dobite na sedežu Občinske uprave Občine Gornji Grad, tel. št. 03/839 18 50. V besedilu uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške. Predsednik Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Petek Klemen, l. r. OBČINA ŠKOFJA LOKA 3. Sklep o spremembi Sklepa o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Škofja Loka (sprememba 01) Na podlagi 46. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, s spremembami in dopolnitvami, v nadaljnjem besedilu: ZPNačrt) ter v povezavi z 28. členom Statuta Občine Škofja Loka (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/16 – UPB-2, 35/16) je župan Občine Škofja Loka dne 03.01.2018 sprejel naslednji SKLEP O SPREMEMBI SKLEPA O ZAČETKU PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PROSTORSKEGA NAČRTA OBČINE ŠKOFJA LOKA (SPREMEMBA 01) 1. člen Uvodna določba 1) S tem sklepom se spremeni Sklep o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Škofja Loka (sprememba 01), ki je bil sprejet dne 31.5.2017 in objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin št. 27/2017 (dne 2.6.2017). 2) Sprememba se nanaša na 6. člen, ki navaja seznam državnih ter lokalnih nosilcev urejanja prostora, ki predložijo smernice za načrtovanje in mnenja glede načrtovanih prostorskih ureditev. Pri pripravi osnutka sprememb 01 se je izkazalo, da spremembe in dopolnitve ne posegajo na delovno področje vseh, v prvotnem sklepu navedenih nosilcev urejanja prostora. Zato se navedejo le tisti nosilci urejanja prostora, v delovno področje katerih segajo spremembe in dopolnitve 01. 2. člen Vsebina spremembe 1) Spremeni se 6. člen sklepa, ki se glasi: Državni in lokalni nosilci urejanja prostora, ki predložijo smernice za načrtovanje in mnenja glede načrtovanih prostorskih ureditev 1) Nosilci urejanja prostora, ki v tem postopku podajajo smernice in mnenja: Za področje razvoja poselitve: 1. Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Dunajska 48, 1000 Ljubljana Za področje kmetijstva: 2. Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana Za področje zaščite in reševanja: 3. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana Za področje varstva kulturne dediščine: 4. Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana Za lokalno cestno omrežje: 5. Občina Škofja Loka, Mestni trg 15, 4220 Škofja Loka Za področja oskrbe s pitno vodo, odvajanja in čiščenja odpadnih voda, odpadkov: 6. Loška komunala, d.d. Škofja Loka, Kidričeva cesta 43a, 4220 Škofja Loka 2) Če se v postopku priprave SD OPN 01 ugotovi, da je potrebno pridobiti mnenja organov, ki niso našteti v prejšnjem odstavku, se njihova mnenja pridobijo tekom postopka. 3) V skladu z zakonom se osnutek prostorskega akta pošlje ministrstvu pristojnemu za varstvo okolja, ki odloči, ali je za načrtovano prostorsko ureditev potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje. 3. člen Objava in začetek veljavnosti sklepa 1) Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in v svetovnem spletu ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3505-0002/2016 Datum: 03.01.2018 Občina Škofja Loka Miha Ješe, župan OBČINA VITANJE 4. Akt o spremembah Akta o ustanovitvi javnega zavoda Kulturno-gospodarsko središče evropskih vesoljskih tehnologij Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP) in statuta Občine Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 49/17) sta Vlada Republike Slovenije na 161. redni seji dne 21. 12. 2017 in občinski svet Občine Vitanje na 14. korespodenčni seji dne 11. 12. 2017 sprejela AKT O SPREMEMBAH AKTA O USTANOVITVI JAVNEGA ZAVODA KULTURNO-GOSPODARSKO SREDIŠČE EVROPSKIH VESOLJSKIH TEHNOLOGIJ 1. člen V naslovu Akta o ustanovitvi javnega zavoda Kulturno-gospodarsko središče evropskih vesoljskih tehnologij (Uradni list RS, št. 15/17) se besedilo »Kulturno-gospodarsko središče evropskih vesoljskih tehnologij« nadomesti z besedilom »Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga«. 2. člen V 1. členu se prvi odstavek spremeni tako, da se glasi: »(1) S tem aktom se ustanovi javni zavod Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga (v nadaljnjem besedilu: zavod).« Drugi odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(2) Ime zavoda je: Center vesoljskih tehnologij Hermana Potočnika Noordunga.« Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(3) Angleško ime zavoda je: Centre of space technologies Herman Potočnik Noordung.« Četrti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(4) Skrajšano ime zavoda je: Center Noordung.« Osmi odstavek se spremeni tako, da se glasi: »(8) Zavod pri svojem poslovanju uporablja žig okrogle oblike s premerom 30 mm, ki ima na svoji površini izpisano Center Noordung.« 3. člen V prvem odstavku 12. člena se 3. točka spremeni tako, da se glasi: »3. ima specializacijo po visokošolski izobrazbi (prejšnja) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnja) ali magistrsko izobrazbo (2. bolonjska stopnja).«. 5. točka se spremeni tako, da se glasi: »5. ima znanje angleškega jezika najmanj na ravni B2.«. KONČNA DOLOČBA 4. člen Ta akt se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in Uradnem glasilu slovenskih občin, veljati pa začne naslednji dan po dnevu zadnje objave. Številka: 00726-16/2017 Datum: 21.12.2017 Občina Vitanje Mirko Polutnik, župan Republika Slovenija Zdravko Počivalšek, minister OBČINA ZAVRČ 5. Pravilnik o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Zavrč Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09, 51/10), določil Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe odvajanja in čiščenju komunalne odpadne vode v občini Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2017) in 6. in 14. člena Statuta občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 22/2011) izdaja je občinski svet občine Zavrč na 20. redni seji dne 21. decembra 2017 sprejel PRAVILNIK O SOFINANCIRANJU MALIH KOMUNALNIH ČISTILNIH NAPRAV NA OBMOČJU OBČINE ZAVRČ 1. člen S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, pogoji in merila za dodelitev proračunskih sredstev, namenjenih za nakup in vgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav za stanovanjske objekte na območju občine Zavrč (v nadaljevanju: občina). 2. člen (1) Sredstva se dodeljujejo upravičencem v obliki subvencij. (2) Upravičenci dodelitve proračunskih sredstev po tem pravilniku so fizične osebe – lastniki stanovanjskih objektov s stalnim prebivališčem v občini. (3) V primeru izgradnje skupne male čistilne naprave za več stanovanjskih objektov, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitorji medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo. (4) Sredstva se ne morejo pridobiti za objekte na območju aglomeracij in na drugih območjih kjer je že zgrajena ali se planira izgradnja javne kanalizacije. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci so podrobneje določeni v 8. členu tega pravilnika. (5) Sredstva se lahko pridobijo tudi za objekte na območju aglomeracij, kjer se ne predvideva izgradnja javne kanalizacije. (6) Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci so podrobneje določeni v 8. členu tega pravilnika. (7) Upravičenec lahko kandidira na proračunska sredstva za en objekt le enkrat. 3. člen Sredstva za izgradnjo malih komunalnih čistilnih naprav v občini se zagotavljajo iz občinskega proračuna. Višino sredstev za posamezno leto določi občinski svet z odlokom o proračunu. Na podlagi določene višine sredstev se na podlagi sklepa župana objavi javni razpis, ki natančno določa pogoje za dodelitev proračunskih sredstev v skladu s tem pravilnikom. Za dodelitev sredstev se po objavi razpisa zaprosi s pisno vlogo na občino. 4. člen Javni razpis se objavi na občinski spletni strani in v Uradnem glasilu slovenskih občin. V javnem razpisu se določi: 1. naziv in sedež občine, 2. pravna podlaga za izvedbo razpisa, 3. predmet javnega razpisa, 4. osnovne pogoje za kandidiranje na razpisu z morebitnimi dodatnimi merili, 5. okvirna višina sredstev, 6. določitev obdobja, do katerega morajo biti sredstva porabljena, 7. rok in naslov vložitve vlog, 8. rok, v katerem bodo potencialni upravičenci obveščeni o izidu, 9. kraj, čas in osebo, pri kateri lahko upravičenci pridobijo informacije in razpisno dokumentacijo. 5. člen (1) Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpisnimi pogoji vodi tri članska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Komisija je imenovana za obdobje mandata župana. (2) Naloge komisije: 1. odpiranje in pregled vlog, 2. ocena upravičenosti vlog, 3. priprava poročila s predlogom prejemnikov in višine sredstev, 4. druge naloge povezane z uspešno izvedbo razpisa. (3) Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge (z vsemi zahtevanimi dokazili) po vrstnem redu prispetja in pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 15 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi proračunskih sredstev. Sredstva se dodeljujejo enkrat letno do porabe finančnih sredstev sprejetega proračuna. (4) Na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev se izda sklep. Zoper sklep je mogoča pritožba pri županu občine. Odločitev župana je dokončna. (5) O izidu javnega razpisa se vse vlagatelje obvesti v roku 15 dni od dne, ko komisija pripravi predlog dodelitve proračunskih sredstev. 6. člen (1) Višina pomoči znaša do 50 % upravičenih stroškov oziroma največ 1.400,00 EUR na stanovanjski objekt za postavitev male komunalne čistilne naprave pri zamenjavi obstoječe greznice z malo komunalno čistilno napravo ali pri novogradnji. (2) Za objekte, ki ležijo znotraj aglomeracij, na območjih kjer pa se gradnja javne kanalizacije ne predvideva, višina pomoči znaša do 70 % upravičenih stroškov, oziroma največ do 2.000 EUR na stanovanjski objekt. (3) Sofinancira se postavitev ene male komunalne čistilne naprave za en stanovanjski objekt kot tudi postavitev ene komunalne čistilne naprave za več stanovanjskih objektov. 7. člen (1) Upravičeni so stroški nakupa male komunalne čistilne naprave velikosti do 50 PE, v skladu z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15). (2) Upravičeni stroški lahko nastanejo od 1. 1. 2017 naprej. Vlagatelji lahko vložijo vlogo za sofinanciranje najkasneje v 3 letih od nakupa in vgradnje. (3) DDV ni upravičen strošek. 8. člen (1) Vloga mora zadostiti naslednjim pogojem: • da enostanovanjska ali večstanovanjska stavba leži izven območja aglomeracij in da ima lastnik prijavljeno stalno prebivališče v občini; • da ima objekt veljavno gradbeno dovoljenje za stanovanjski objekt zgrajen po letu 1967 ali potrdilo, da je stanovanjski objekt zgrajen pred letom 1967; • MKČN mora biti izven predvidenih območij aglomeracij ali izven območij na katerih je že izvedena ali se predvideva izgradnja kanalizacije; • mala komunalna čistilna naprava mora imeti certifikat oziroma listino o skladnosti izdelka z zahtevami glede doseganja mejnih vrednostih parametrov odpadnih vod, kot jih predpisuje Uredba o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15); • mala komunalna čistilna naprava je lahko postavljena tudi na območju predvidenih aglomeracij, vendar mora biti na podlagi soglasja občine razvidno, da objekt na javno kanalizacijo ne bo priklopljen; • lokacija postavitve male komunalne čistilne naprave mora omogočati dostop in neovirano praznjenje; • upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem na podlagi lastninske ali katere druge stvarnopravne pravice na katerem se načrtuje postavitev male komunalne čistilne naprave; • čistilna naprava mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja (v času vložitve zahtevka); • upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno čistilno napravo, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov male komunalna čistilne naprave, ki ni časovno omejen in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje male komunalna čistilne naprave, ter sklenjeno služnostno pogodbo med lastniki zemljišč in investitorji; • v primeru biološke čistilne naprave je potrebno zahtevku za izplačilo sredstev priložiti dokazilo o pozitivno opravljeni prvi meritvi; • ob zagonu male komunalne čistilne naprave mora biti ukinjena obstoječa greznica v skladu s pogoji izvajalca javne službe; • sredstva se ne dodelijo za naložbe izven območja občine; • upravičenci lahko pridobijo sredstva za isto naložbo le enkrat, v kolikor je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen. (2) Čistilna naprava mora zadostiti naslednjim tehničnim zahtevam: • čistilna naprava mora biti izdelana v skladu z enim od gradbenih standardov: SIST EN 12566-1, SIST EN 12566-2, SIST EN 12566-3, SIST EN 12566-4 ali SIST EN 12566-5 in iz katere se v skladu s temi standardi odvaja očiščena odpadna voda neposredno v površinsko vodo, kar se dokazuje z ustreznim atestom oziroma certifikatom; • čistilna naprava mora imeti kot gradbeni proizvod izjavo o skladnosti, da ustreza standardom iz prejšnje alineje in je izdelana v skladu s predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označevanja gradbenih proizvodov; • za čistilno napravo mora biti izdelano poročilo o opravljenih prvih meritvah, iz katerega mora biti razvidno, da je obratovanje male komunalne čistilne naprave v skladu z določbami Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/15). • 9. člen (1) Izpolnjevanje pogojev iz prejšnjega člena pravilnika se dokazuje z naslednjimi dokumenti: • izpolnjena in podpisana vloga z zahtevanimi prilogami po priloženih navodilih. (2) Če vloga ob vložitvi ni popolna, se prosilca pozove, naj vlogo v roku 8 dni dopolni. Če tega ne stori, se vloga s sklepom zavrže. 10. člen (1) Upravičenci na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev na občino pošljejo zahtevek za izplačilo z vsemi zahtevanimi prilogami najkasneje do 1. 11. v tekočem letu. (2) Pred vložitvijo zahtevka mora biti naložba zaključena in plačani vsi računi ter priloženo poročilo o opravljenih prvih meritvah. Po predložitvi vse dokumentacije, skladno s priloženimi navodili, se z upravičencem sklene pogodba o dodelitvi nepovratnih sredstev in ostalih medsebojnih obveznostih in pravicah. Nakazilo sredstev se izvrši na osebni račun upravičenca v roku 30 dni od podpisa pogodbe. (3) Proračunska sredstva se lahko porabijo samo za namen, za katerega so dodeljena. 11. člen Nadzor nad izvajanjem namenske porabe proračunskih sredstev, skladno z javnim razpisom, izvaja občinska uprava. 12. člen (1) Pogodba o sofinanciranju mora vsebovati: pogodbene stranke, višino sofinanciranja in opredelitev pravic in obveznosti pogodbenih strank. (2) Prejemnik po pogodbi se zaveže, da: • bo hranil dokumentacijo še najmanj 5 let po izplačilu sredstev iz strani občine; • bo omogočil občini vpogled v dokumentacijo in nadzor koriščenja namenskih sredstev na terenu. 13. člen Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obresti, ki se obračunavajo od dneva izplačila upravičencu, do dneva vračila sredstev v primerih, če se ugotovi: • da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena, • da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke, • druge nepravilnosti pri uporabi sredstev. 14. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 354-1/2018-001 Datum: 21. 12. 2017 Občina Zavrč Miran Vuk, župan OBČINA ZREČE 6. Popravek Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za del območja enote urejanja MOEUP OP7/24 za stanovanjsko naselje Stranice – območje severno od ceste Stranice – Vitanje Popravek Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za del območja enote urejanja MOEUP OP7/24 za stanovanjsko naselje Stranice – območje severno od ceste Stranice - Vitanje POPRAVEK V Odloku o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za del območja enote urejanja MOEUP OP7/24 za stanovanjsko naselje Stranice – območje severno od ceste Stranice – Vitanje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 57/17), se v prvem odstavku 4. člena parc. št. »3650/5« nadomesti tako, da se pravilno glasi »350/5«. Številka: 3505-0009/2016-35 Datum: 29.12.2017 Občina Zreče Boris Podvršnik, župan OBČINA BLOKE Stran 1. Sklep o začasnem financiranju Občine Bloke v obdobju januar – marec 2018 1 OBČINA GORNJI GRAD Stran 2. Razpis prostega delovnega mesta direktorja Javnega komunalnega podjetja Komunala d.o.o. Gornji Grad 2 OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 3. Sklep o spremembi Sklepa o začetku priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Škofja Loka (sprememba 01) 3 OBČINA VITANJE Stran 4. Akt o spremembah Akta o ustanovitvi javnega zavoda Kulturno-gospodarsko središče evropskih vesoljskih tehnologij 3 OBČINA ZAVRČ Stran 5. Pravilnik o sofinanciranju malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Zavrč 4 OBČINA ZREČE Stran 6. Popravek Odloka o občinskem podrobnem prostorskem načrtu za del območja enote urejanja MOEUP OP7/24 za stanovanjsko naselje Stranice – območje severno od ceste Stranice – Vitanje 6