BIBLIOGRAFIJA del o teoriji pouka slovenskega jezika in književnosti v osnovni in srednji šoli 1977-1987 Jože Zupan: Vloga mentoiia pri tekmovanju za bralno značka. Jezik in slovstvo 1980/81, št 6, str. 240-ov. III. Marica Nakrst: Motivacifa učencev 8. razreda za branje Bevkovega romana Kaplan Martin Čeder-mac. Vzgoja in izobraževanje 1981, ŠL 1, str. 31-33. Olga Kunst Gnamuš: Jezikovna vzgoja v osnovni šoli je pomanjkljiva. Sodobna pedagogika 1981, št 1-2, str. 49-55. Ignac Kamenik: Mediolečna vzgoja v srednjem usmerjenem izobraževanju. Vzgoja in izobraževanje 1981, št 2, str. 29-30. Martina Šircelj: Vsebinske in organizacijske osnove delovanja šolske knjižnice - medioteke. Vzgoja in izobraževanje 1981, št 2, str. 31-34. Štefan Požlep: Funkcija in oprema medioteke v šoli. Vzgoja in izobraževanje 1981, št 2, str. 34-35. Dora Gobec, Alenka Kozinc: Individualno delo učencev v medioteki - primer medpredmetne povezave po metodi projekta. Vzgoja in izobraževanje 1981, št 2, str. 45-55. Franček Bohanec: Idejne in estetske razsežnosti literarne vzgoje. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 3-6. Stjepko Težak: Vidiki povezovanja pouka književnosti, jezika in izražanja (sporočanja). Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 7-11. Breda Rant: Dialektična interakcija med učencem, učiteljem in berilom. Vzgoja in izobraŽevanje 1981, št 3, str. 12-14. 79 Zvonimir Diklić: Zapiski o metodičnem oblikovanju učbenika za književnost. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 14-20. Mihael Glavan: Koncepcija učbenikov za književnost v srednjem izobraževanju (po SVIO) z vidika učnega načrta. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 21-23. Alenka Kozinc: Zasnova učbenikov za književnost v srednji šoli. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 23-25. Vera Gregorač: Delovni zvezek ob učbeniku za književnost v SVIO. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 25-27. Silvo Fatur: Učbenik književnosti (v SVIO) ter oblike in metode dela z njim. Vzgoja in izobraževanje 1981, št 3, str. 28-31. Dora Gobec: Povezovanje književne in umetnostne vzgoje v srednjih šolah s pomočjo didaktičnih kompletov. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 3, str. 31-36. Igor Longika: Merila za ocenjevanje šolskih glasil. Mentor 1981, št. 3, str. 8-13. Olga Kunst Gnamuš: Potrebna nam je znanstveno in interdisciplinarno zasnovana metodika. Vzgoja in izobraževanje 1981, št. 4, str. 12-16. Olga Kunst Gnamuš: Sodobni koncepti jezikovne vzgoje. Sodobna pedagogika 1981, št. 7-8, str. 369-374. Lojze Kovačič: Program oblikovanja književne vzgoje za literarne krožke v osnovnih šolah. Mentor 1981, št 8, str. 4-8. Drago Bajt: Znanstvena fantastika. Pojem, njegov pomen, obseg in razvoj pri nas. Otrok in knjiga 1981, št. 12, str. 24-31. Jože Rode: Televizijska igra za otroke in mladino. Dramaturško razmišljanje. Otrok in knjiga 1981, št. 12, str. 35-41. Vili Vuk: Televizijska risanka. Otrok in knjiga 1981, št. 12, str. 42-44. Rosanda Sajko: Slovenska radijska igra za otroke in sodobno radiofonsko iskanje Franeta Puntarja. Otrok in knjiga 1981, št. 13-14, str. 5-15. Franc Žagar: Jezikovni učbenik in njegova uporaba pri pouku. Jezik in slovstvo 1981/82, ŠL 1, str. 16-20. Marjan Dolgan: Pripombe k novemu učnemu načrtu za pouk književnosti v usmerjeni srednji šoli. Jezik in slovstvo 1981/82, št 1, str. 26-32. Jože Vari: Nekaj besed o urejanju šolskih glasil. Mentor 1981, št 2, str. 7-14, št 2, str. 6-10. Hermina Jug-Kranjec: O pomenski in stilni vlogi besednega reda pri oblikovanju sporočilne perspektive povedi. Jezik in slovstvo 1981/82, št 2-3, str. 37-42. Stanko Kotnik: Problematika pravopisnega pouka in aktivnost učencev. Jezik in slovstvo 1981/82, št 5, str. 151-155. Vinko Cuderman: Poskus interpretacije lirske pesmi z metodo modificiranega programskega pouka. Jezik in slovstvo 1981/82, št. 4, str. 105-112, št 7-8, str. 225-233. Silvo Fatur: Še o učnih načrtih za slovenski jezik in književnost v usmerjenem izobraževanju ali sporočilo Marjanu Dolganu. Jezik in slovstvo 1981/82, št 4, str. 134-136-ov. III. Olga Kunst Gnamuš: Primer pomensko, funkcijsko in operativno zasnovane obravnave. Jezik in slovstvo 1981/82, št 6, str. 182-190. Helena Polakova: Češka teorija o pouku književnosti. Jezik in slovstvo 1981/82, št 7-8, str. 218-224. Olga Kunst Gnamuš: Smeri prenove jezikovne vzgoje. Sodobna pedagogika 1982, št. 3-4, str. 145-160. Bojan Erjavšek: Kako doseči učinkovitejše in hitrejše branje. Sodobna pedagogika 1982, št. 3-4, str. 179-185. Olga Kunst Gnamuš: Pouk oblikoslovja v osnovni šoli. Vzgoja in izobraževanje 1982, št 5, str. 36-42. Mihael Glavan: Slovenski jezik in književnost v skrajšanih programih. Metodični napotki za učitelje. Vzgoja in izobraževanje 1982, št 5, str. 42-46. Marija Heberle-Perat: Vpliv materinega jezika na šolske ocene. Sodobna pedagogika 1982, št 5-6, str. 262-267. Marija Heberle-Perat: Besedni zaklad otrok v migracijskem okolju. Preskus sondažnega preverjanja besednega zaklada učencev osnovne šole s prilagojenim programom in malih šolarjev na Jesenicah. Sodobna pedagogika 1982, št 7-8, str. 340-346. Olga Kunst Gnamuš: Kako učenci osnovne šole obvladajo skladnjo besedil. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 2, str. 34-44. Franc Žagar: Čustvena obarvanost besedila. (Poskus lekcije za višje razrede osnovne šole). Jezik in slovstvo 1982/83, št. 2, str. 50-53. Milan Dolgan: Oblikovanje naslova in razčlenitve (dispozicije). Jezik in slovstvo 1982/83, št 4, str. 111-117. 80 Jože Lipnik: Oblikovanje prvih jezikovnih pojmov pri učencih osnovne šole. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 5, str. 141-143. Olga Kunst Gnamuš, Vika Slabe: Sinletično-ana-litična metoda pri jezikovnem pouku. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 5, str. 144-151. Olga Kunst Gnamuš: Kako razvijati teorijo o pouku slovenskega jezika. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 6, str. 179-184. Viktor Majdič: Na rob Načrtu pravil za novi slovenski pravopis. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 6, str 190-200. Ivan Gregorčič: Literarno mentorstva - del celo-vile jezikovne vzgoje. Mentor 1982/83, šL 6, str. 5-6. Breda Pogorelec: Stilno predliodniätvo v Tavčarjevih delih. Jezik in slovstvo 1982/83, št. 7-8, str. 285-292. Jože Toporišič: Sporočanje. Jezik in slovstvo 1982/83, št 7-8, str. 308-313. Olga Kunst Gnamuš: Na pragu reforme učiteljskega izobraževanja. Usmerjeno izobraževanje osnovnošolskih učiteljev. Naši razgledi, 14. 1. 1983, št 1, str. 3-4. Eva Blumauer: Načelno razmišljanje o pogovornem jeziku v fibnu. Ekran 1983, št 1-2, str. 8-11. Janko Kos: Pouk literature v usmerjeni srednji šoli. Naši razgledi, 13. 5. 1983, št 9, str. 263. Stališče ob tako imenovanem »prečiščenem predlogu« skupnih programskih jeder v SFRJ, posebej glede pouka slovenskega jezika in književnosti. Naši razgledi, 24. 6. 1983, št 12, str. 351-352. Olga Kunst Gnamuš: O prenovi učnega načrta za slovenski jezik v osnovi šoli. Vzgoja in izobraževanje 1983, št 3, str. 25-28. Ivo Zrimšek: Slovenski jezik v prenovljenih načrtih za 1., 2. in 3. razred. Vzgoja in izobraževanje 1983, št 4, str. 12-16. Olga Kunst Gnamuš: Nadpovedna skladnja v osnovni in srednji šoli. Vzgoja in izobraževanje 1983, št 6, str. 8-13. Benjamin Gracer: Izraba umetniškega ustvarjalnega procesa pri vzgojno-izobraževalnem delu. Vzgoja in izobraževanje 1983, št 6, str. 52-54. Olga Kunst Gnamuš: Razsežnosti jezikovne vzgoje. Sodobna pedagogika 1983, št 9-10, str. 384-393. Jože Koruz^: Slovenski jezik in književnost v novih šolskih programih. Glasnik SM 1983, str. 77-81. Gustav Šilih: Problematika mladinske književnosti. Otrok in knjiga 1983, št. 18, str. 23-32. Vinko Cuderman: Kako poučevati književnost. (Ob učnem načrtu za slovenski jezik in književnost v SVIO ter o poskusnih učbenikih). Jezik in slovstvo 1983/84, št. 1, str. 30-39. Miran Hladnik: Ivan Cankar, Hlapci (drama v petih aktih). Poskus učbeniškega poglavja za 3. razred srednje šole. Jezik in slovstvo 1983/84, št 1, str. 40-42. O pouku luijiževnosti v srednjem usmerjenem izobraževanju. Stališča Društva za primerjalno književnost SRS. Jezik in slovstvo 1983/84, št 1, ov. III. Slavistično društvo Slovenije: Izjava o skupnih programskih jedrih za matemi jezik in književnost. Jezik in slovstvo 1983/84, št 2-3, str. 49. Olga Kunst Gnamuš: Kako jezikovni pouk povezati z govorno dejavnostjo. Jezik in slovstvo 1983/84, št 2-3, str. 67-78. Franc Žagar: Besedni red. Jezik in slovstvo 1983/84, št. 2-3, str. 79-83. Ljudmila Cvetek Russi: Nekaj metodičnih smernic za učenje stovenščine italijansko govorečih. Jezik in slovstvo 1983/84, št 4, str. 132-134. Franc Žagar: Tvornik in trpnik. (Poskusna lekcija za višje razrede osnovne šole). Jezik in slovstvo 1983/84, št. 4, str. 135-139. Olga Kunst Gnamuš: Ali so spremembe učnih načrtov raziskovalno zadosti podprte. Naši razgledi, 10. 2. 1984, št 3, str. 71-72. Boris Paternu: Kaj hočemo s poukom književnosti. Jezik in slovstvo 1983/84, št 5, str. 155-162. Dimitrij Rupel: Vprašanje interpretiranja poezije. Jezik in slovstvo 1983/84, št 7, str. 256-259. Silvo Fatur: Res: kako poučevati književnost ali o konstruktivnosti nekega početja. Jezik in slovstvo 1983/84, št 7, str. 269-274. Zoltan Jan: V zagovor in za pogovor. Jezik in slovstvo 1983/84, št. 7, str. 275-277. Vera Doma s sodelovanjem pedagoških svetovalcev: Predmetniki, učni načrti, učbeniški kompleti. Vzgoja in izobraževanje 1984, št 1-2, str. 13-44, slov. j. in knj. na str. 16 in 39. Olga Kunst Gnamuš: Slovenski jezik v šoli - temeljno družbeno vprašanje. Prosvetni delavec, 12. 3. 1984, št 5, str. 3. Olga Kunst Gnamuš; Slovenski jezik, 4. razred. Vzgoja in izobraževanje 1984, št. 3, str. 16-23. Ivo Zrimšek: Slovenski jezik, 4. razred. Vzgoja in izobraževanje 1984, št. 3, str. 24-26. Benjamin Gracer: Izraba poetične sposobnosti pri vzgojno-izobraževalnem delu? Vzgoja in izobraževanje 1984, št 3, str. 49-51. Olga Kunst Gnamuš: Miselne dejavnosti pri jezikovnem pouku. Sodobna pedagogika 1984, št 3-4, str. 113-122. Bogo Jakopič: Razvoj govora pri šolskem slušno in govorno prizadetem otroku. Sodobna pedagogika 1984, št 3-4, str. 128-132. Ivo Zrimšek: Prenovljeni učni načrt za slovenski jezik v 5. razredu osnovne šole. Vzgoja in izobraževanje 1984, št 4, str. 48-55. Vika Slabe: Jezikovni pouk v 5. razredu osnovne šole. Vzgoja in izobraževaje 1984, št. 4, str. 56-61. Franc Žagar: Pogovor (poskusna lekcija za 5. razred osnovne šole). Vzgoja in izobraževanje 1984, št 4, str. 61-63. Silva Novljan: Vključevanje šolskih knjižnic v enoten knjižnično-iniormaUvni sistem. Vzgoja in izobraževanje 1984, št. 5, str. 50-52. Berta Golob: O povezovanju spoznavanja narave in slovenskega jezika v 4. razredu. Vzgoja in Izobraževanje 1984, št 6, str. 31-32. Olga Kunst Gnamuš: Spoznavni proces pri (jezikovnem) pouku. Sodobna pedagogika 1984, št 7-8, str. 264-278. Olga Kunst Gnamuš: Tvorjenje in razumevanje povedi - poskus pragmatične razčlembe. Jezik in slovstvo 1984/85, št 1-2, str. 10-19. Majda Potrata: Književnost o NOB in revoluciji v slovenskih berilih in programih obveznega branja v usmerjenem izobraževanju. Jezik in slovstvo 1984/85, št 1-2, str. 56-62. Vinko Cuderman: O konstruktivni kritiki. In še enkrat: kako poučevati književnost. Jezik in slovstvo 1984/85, št 3, str. 88-91. Olga Kunst Gnamuš: Ali smo na pravi poti? Še o zasnovi pedagoškega usposabljanja predmetnih učiteljev. Prosvetni delavec, 3. 12. 1984, št 18, str. 4. Se bo nadaljevalo Stanko Šimenc Zavod SR Slovenije za šolstvo v Ljubljani