VESTNIK ?g?K LETNIK VH KOPER, 15. JUNIJA 1962 ST. 7 V S E B t N A Objave Okrajnega ljudskega odbora 134 Resolucija 135 Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o udeležbi občin okraja Koper v skupnih virih dohodkov 136 Odlok o višini premije kmetijskih proizva-javcev za sklad zdravstvenega zavarovanja 137 Odlok o položajnih plačah uslužbencev državnih organov, ki se financirajo iz proračuna okraja Koper 138 Odlok o spremembi odloka o dnevnicah, nadomestilu za ločeno življenje in kilometrini uslužbencev organov Okrajnega ljudskega odbora Koper Objave občinskih ljudskih odborov Občina Ilirska Bistrica 139 Odlok o premijah za mleko, prodano neposrednim potrošnikom 140 Odredba o obveznem izkoreninjenju tuberkuloze govedi na območju občine Občina Izola 141 Odlok o potrditvi zaključnega računa o izvršitvi proračuna občine Izola za ieto 1961 142 Odlok o spremembah in dopolnitvah odloka o občinskem prometnem davku od prometa na drobno 143 Odlok o spremembi odloka o občinski dokladi na dohodek od kmetijstva in na dohodek od zasebne obrti, svobodnih poklicev in premoženja za leto I960 144 Odlok o obvezni uvedbi telefonske inštalacije v stanovanjskih zgradbah, ki se gradijo na novo 145 Odlok o dopolnitvi odloka o prispevku investitorjev k stroškom za pripravo in komunalno ureditev stavbnih zemljišč 146 Odlok o spremembah odloka o dnevnicah, nadomestilu za ločeno življenje in kilometrini uslužbencev organov Občinskega ljudskega odbora Izola Občina Koper 147 Odlok o spremembah in dopolnitvah tarife občinskega prometnega davka v občini 148 Odlok o posebnem dodatku za uporabo italijanskega jezika pri okrajnem sodišču Koper 149 Odredba o ukrepih proti požarom v gozdovih Objave Okrajnega jjndskega odbora 134 RESOLUCIJA Zbor proizvajalcev okrajnega ljudskega odbora Koper je obravnaval na svoji seji 8. junija 1962 ^Poročilo o osnovnih problemih v gospodarstvu okraja v letošnjem letu«. Seji so prisostvovali tudi predstavniki večjih gospodarskih organizacij, Narodne in Komunalne banke, predsedniki občin ter predstavniki političnih in družbenih organizacij. Na osnovi poročila ter referata predsednika sveta za gospodarstvo in razprave je zbor proizvajalcev prišel do naslednjih ugotovitev: 1. Dinamika proizvodnje in storitev v okraju močno zaostaja za planirano, v nekaterih dejavnostih in strokah pa je celo pod lansko ravnjo. To velja še posebej za industrijsko proizvodnjo, ki je bila v prvih petih mesecih letos za 7 "/o nižja od ustreznega razdobja lani, medtem ko predvideva plan, da bi se morala povečati za 19 "/o. Precejšnje zaostajanje proizvodnje je zlasti v kovinski stroki, industriji gradbenega materiala in clektro industriji, deloma pa tudi v lesni, živilski in tekstilni stroki. Medtem ko se je v zadnjih letih naše gospodarstvo vedno bolj usmerjalo na zunanje tržišče, se ugotavlja letos tudi v tem pogledu določen zastoj. Omeniti je treba zlasti industrijo, ki ni povečala izvoza iznad ravni lanskega leta ter je tako dosegla v štirih mesecih le 27,5% letnega plana izvoza. Na tako stanje v proizvodnji in uvozu so deloma vplivale tudi objektivne težave, ki so prišle najbolj do izraza v nezadostni preskrbi z reprodukcijskim materialom, zlasti iz uvoza, ponekod pa tudi v neugodnih vremenskih razmerah. Vendar so tudi slabosti subjektivne narave, ki bi jih bilo treba čimprej odstraniti. Tako se ugotavlja, da gospodarske organizacije še vedno premalo upoštevajo pogoje in načela novega gospodarskega sistema, ki zahteva hitrejše prilagajanje proizvodnje in storitev zahtevam trga ter njeno močnejše vključevanje v mednarodno delitev dela. 2. Nagel razvoj gospodarstva v okraju v zadnjih letih zahteva vse močnejša vlaganja v obratna sredstva gospodarskih organizacij. Dosedanja vlaganja v poslovni sklad za obratna sredstva pa niso bila zadostna, zlasti ne za redna obratna sredstva. Tudi bančna likvidna sredstva ne morejo zadostiti potrebam zaradi razdrobljenosti sredstev po petih bankah in zaradi močnega nihanja likvidnih sredstev poedinih bank. 3. Tendence po hitrejšem naraščanju osebnih dohodkov v gospodarstvu kot pa proizvodnje se kažejo tudi v letošnjem letu. Te neskladnosti se ugotavljajo predvsem v nekaterih industrijskih strokah, v gozdarstvu, v prometu in večinoma v trgovini. Ugotavlja se tudi, da so osebni dohodki pri višjih kategorijah neprimerno hitreje naraščali kot pri nižjih. Precej zaskrbljujoče stanje se kaže tudi v strukturi vnovčene realizacije celotnega dohodka gospodarskih organizacij, kjer materialni stroški tudi letos hitreje naraščajo. Hitrejše naraščanje osebnih dohodkov od produktivnosti in močnejša udeležba izdatkov za materialne stroške v strukturi celotnega dohodka predstavljata vsekakor negativen moment za nadaljnje uspešno razvijanje gospodarstva in družbenega standarda. Nov gospodarski sistem je zlasti te odnose postavil na zelo jasne in čvrste osnove, kaže pa, da določeno število podjetij ne upošteva dovolj teh načel ter se ni docela vključilo v nove pogoje gospodarjenja, v borbo za bolj ekonomično poslovanje, ki naj prispeva k večji rentabilnosti in produktivnosti kot prvim pogojem za naraščanje osebnih dohodkov. Osnovna slabost, ki se pri tem kaže, je predvsem v pomanjkljivi izdelavi notranjih in- Str. 108 _____ .URADNI VESTNIK*______________St. 7 — Koper. 15. junija 1962 strumentov delitve čistega in osebnega dohodka v podjetju ter v neupoštevanju osnovnih načel in principov v že sprejetih pravilnikih. 4. Ena izmed osnovnih nalog v okviru splošnega prizadevanja za večanje proizvodnosti dela je tudi skrb za hitrejšo in nenehno rast delovnih sposobnosti proizvajalcev. S tega vidika so naložbe v izobraževanje strokovnih kadrov enakovredne investicijam za mehanizacijo in drugim vlaganjem v gospodarstvu. Resolucija Zvezne ljudske skupščine o izobraževanju strokovnih kadrov in priporočilo Ljudske skupščine LRS o nalogah na področju strokovnega izobraževanja vsebujeta načela in smernice za strokovno usposabljanje kadrov po sodobnih vzgojnih izobraževalnih metodah in v skladu s potrebami gospodarstva. Ugotoviti pa moramo, da se je v tem pogledu v našem okraju še vse premalo napravilo ter da bo potrebno v bodoče vprašanje strokovnega izobraževanja reševati bolj načrtno in sistematično. 5. Neurejena in slaba organizacija poslovanja v posameznih dejavnostih in strokah sta tudi precejšnja ovira za uspešnejše in rentabilnejše poslovanje. 2e lanske analize ob priložnosti uvedbe novega ekonomskega sistema so pokazale, da so v novih pogojih ekonomsko močnejša podjetja z dobro organizacijo v neprimerno boljšem položaju od tistih, ki so ekonomsko in organizacijsko šibkejša. To je narekovalo, da se je začelo že v drugi polovici lanskega leta z intenzivnim delom na proučevanju boljših organizacijskih oblik v smeri združevanja podjetij. 6. Za lansko in letošnje leto je značilen tudi močan porast cen tako pri proizvajalcih kakor v grosistični in detajlistični mreži. Na porast cen pri proizvajalcih in porast marž v trgovini so vplivali predvsem tile osnovni činitelji: zaostajanje proizvodnje in njeno počasno prilagajanje potrebam trga, nesmotern uvoz določenega blaga za široko potrošnjo, za proizvodnjo katerega so na razpolago zmogljivosti domače industrije, težnja po konjunkturnih zaslužkih, hitrejše naraščanje kupnih od blagovnih fondov ter večje družbene dajatve, ki so jih uvedli zvezni predpisi in občinski ljudski odbori. 7. Na področju investicijske potrošnje se ugotavlja tudi v letošnjem letu precejšnje zaostajanje za planirano dinamiko investicijske graditve. V primerjavi z ustreznim razdobjem lani so nižje investicije zlasti v gospodarstvu, medtem ko je potrošnja v negospodarskih dejavnostih višja. Ugotavlja se, da so največji problemi in slabosti v investiranju v našem okraju še vedno posledica ne dovolj smotrnih in načrtnih vlaganj sredstev, večinoma zaradi nezadostno proučenih dokumentacij. 8. V našem družbeno ekonomskem sistemu so nastale v zadnjem času deformacije, ki so bile v veliki meri posledica nepravilnega tolmačenja pravic in dolžnosti samoupravnih organov, zlasti pa deformacije v škodo zakonitosti. Razne intervencije, partikularistične in lokalistične tendence so v nasprotju z načeli prostega razpolaganja s sredstvi na podlagi zakonite delitve dohodka povzročile nezakonita dejanja, ki so škodovala našemu nadaljnjemu razvijanju socialističnih odnosov, hkrati pa izzvala protiukrepe s političnimi in drugimi intervencijami. Na osnovi teh ugotovitev sprejema zbor proizvajalcev naslednja priporočila in zaključke: 1. Glede na gibanje gospodarstva v letošnjem letu ter spričo ugotovljenih pomanjkljivosti in slabosti naj občinski zbori proizvajalcev in organi delavskega upravljanja v podjetjih proučijo vzroke zaostajanja in stagnacije proizvodnje, v podjetjih, kjer se razvija proizvodnja po predvidenem planu, pa najdejo možnosti za še večji porast proizvodnje. 2. Glavna skrb v letošnjem letu mora biti usmerjena na doseganje večje proizvodnje in storitev ter na iskanje novih možnosti za izvoz. V iz- voz naj sc vključijo tudi podjetja, ki do sedaj niso izvažala, imajo pa za to pogoje. V ta namen bodo morala podjetja še nadalje stremeti za izboljšanjem organizacije dela v proizvodnji ip v poslovanju na splošno, da bi se na ta način dosegla večja ekonomičnost, rentabilnost in produktivnost in s tem tudi uspešnejše uveljavljanje tako na domačem kot na tujih tržiščih. Bodoča gospodarska zbornica se bo morala intenzivneje ukvarjati s problemi proizvodnje ter skupaj z gospodarskimi organizacijami proučevati možnosti plasmana in enotnega nastopanja na zunanjem tržišču. 3. Da se omogoči intenzivnejše izkoriščanje proizvajalnih zmogljivosti, je potrebno, da gospodarske organizacije vlagajo večja sredstva za redna obratna sredstva in da odpravljajo odvišne zaloge reprodukcijskega materiala, polizdelkov in končnih izdelkov. Zaradi zadostne in časovno vsklajene preskrbe z obratnimi sredstvi za nabavo reprodukcijskega materiala in blaga široke potrošnje je potrebno, da se bančna sredstva čimbolj koncentrirajo. V tej zvezi se kaže nujna potreba po združitvi komunalnih bank v eno močno komunalno banko. Zaradi tega priporoča zbor proizvajalcev združitev komunalnih bank s 1. julijem 1962. Občinski ljudski odbori naj že na prvi svoji seji sprejmejo tozadevne sklepe. 4. Odpraviti je treba neskladnosti med gibanjem osebnih dohodkov in produktivnostjo dela ter prevelikimi razponi v osebnih dohodkih med posameznimi kategorijami zaposlenih. Osebne prejemke je treba vskladiti po eni strani z rezultati prizadevanj kolektiva za boljše gospodarjenje, po drugi strani s pomembnostjo delovnega mesta oziroma z vloženim delom s strani posameznika. To zahteva od gospodarskih organizacij, da temeljito proučijo tudi že sprejete pravilnike ter da že postavljena načela in merila o delitvi čistega in osebnega dohodka vskladijo s pravkar izdanimi navodili Zvezne ljudske skupščine. V tej zvezi se postavljajo pred občinske komisije za izvajanje predpisov o delitvi čistega dohodka in pred zbore proizvajalcev zelo odgovorne in težke naloge. Pri tem opozarja zbor proizvajalcev na pravilno razmerje osebnih dohodkov med najnižjimi in naj višjimi kategorijami. 5. Glede na ugotovljeno problematiko s področja strokovnega izobraževanja daje zbor proizvajalcev naslednja priporočila: — da politično izvršilni in upravni organi ljudskih odborov, sekcije, gospodarske zbornice, sindikati in SZDL v okraju in občinah podprejo akcijo Sveta za strokovno izobraževanje LRS ter da javno razpravo o problemih strokovnega izobraževanja organizirajo tako, da bo v resnici zajela slehernega proizvajalca. Doseči je treba, da bodo samoupravni organi ter odgovorni činitelji v vseh gospodarskih in družbenih organizacijah, ustanovah itd. o teh problemih temeljito razpravljali, dajali svoje pripombe, mnenja in predloge, zlasti pa, da bodo s konkretnimi ukrepi prispevali svoj delež k uresničitvi postavljenih smotrov; — da se v skladu s potrebami in možnostmi okrepi operativna služba za usmerjanje, koordinacijo in konkretno organizacijo strokovnega izobraževanja, in sicer: a) z ustanovitvijo sveta ali komisije LO za strokovno izobraževanje pri tistih občinah, kjer to še ni urejeno; b) z okrepitvijo socialno-kadrovske službe v gospodarskih organizacijah in zavodih, z namestitvijo inštruktorjev za organizacijo strokovnega izobraževanja in ustreznih svetovalcev v prosvetno-pedagoških zavodih itd.; — da gospodarske organizacije in zavodi na podlagi analitične ocene delovnih mest izdelajo profile potrebnih strokovnih kadrov ter na podlagi analize sedanjega stanja strokovnosti delavcev in v skladu s perspektivnim razvojem svoje dejavnosti &t. ' — ivoper, io. junija iMbz ^URADMi VESTNIK« Str. 1U9 pripravijo načrt stvarnih potreb po kadrih v bodočih 5—10 letih ter program za njihovo izobraževanje oziroma strokovno usposobitev. 6. Da bi se povečala ekonomičnost in rentabilnost v poslovanju gospodarskih organizacij, odpravile tendence zapiranja lokalnih tržišč ter dosegla boljša povezava med trgovsko mrežo in proizvodnjo, je potrebno intenzivnejše proučevanje in iskanje boljših organizacijskih oblik, zlasti v zvezi z združevanjem podjetij posameznih dejavnosti ter strok. V to akcijo se morajo angažirati predvsem občinski zbori proizvajalcev in organi delavskega samoupravljanja v podjetjih in v ta namen čimprej pripraviti temeljite in nepristranske analize, ki jih je treba dati v proučitev prizadetim kolektivom in drugim organom v komuni. Razne ovire pri združevanju podjetij, ki so večkrat subjektivne narave, je treba hitreje in energičneje odpravljati. Glede na sedanje stanje organizacije v poslovanju v posameznih dejavnostih priporoča zbor proizvajalcev, da se čimprej proučijo oziroma izvedejo ustrezne organizacijske spremembe z združitvijo gospodarskih organizacij, zlasti v naslednjih strokah: — v stroki distribucije električne energije ni potrebe po obstoju dveh podjetij, zato naj bi se združili sedanji podjetji Elektro Koper in Elektro Sežana v eno podjetje; — pripojitev podjetja Jadranka k Mehanoteh-nlki v Izoli je gospodarsko nujna, ker bo s tem dana možnost preusmeritve proizvodnje tega podjetja, ki je pogoj za doseganje večje rentabilnosti v Jadranki; — v lesni industriji je umestna združitev podjetja Topol Ilirska Bistrica in podjetja Javor v Pivki. To združitev narekuje zlasti potreba po zagotovitvi skladnega razvoja te stroke in večje rentabilnosti ; — združitev gradbenih podjetij in industrije gradbenega materiala v obalnem področju naj bi omogočila oblikovanje ekonomsko močnejše gospodarske organizacije, ki bi bila konkurenčno sposobnejša in bi imela možnosti za boljše koriščenje obstoječih zmogljivosti in povečanje produktivnosti; — s pripojitvijo Tovarne mesnih izdelkov v Postojni k podjetju Emona v Ljubljani kot samostojnega obrata bi bila dana možnost hitrejšega razvoja in specializacije v proizvodnji; — zaradi boljšega koriščenja zmogljivosti in zagotovitve večje rentabilnosti naj bi se Mlekarna v Dekanih pripojila h KZ Koper. Ostale organizacijske spremembe v kmetijstvu je treba na osnovi analiz čimprej proučiti in izvesti tozadevne ukrepe; — novi predpisi o organizaciji prometa, ki bodo predvidoma kmalu izdani, in razdrobljenost v prometu narekujejo, da se takoj pristopi k smotrnejši organizaciji javnega cestnega prometa; — v zunanjetrgovinski dejavnosti ni razlogov za obstoj treh podjetij (Fructus, Imex in Jadran). Združitev zaradi oblikovanja enega večjega podjetja je potrebna in nujna ter bo vplivala ne samo na znižanje režije, temveč tudi omogočila enotno nastopanje na zunanjem in notranjem trgu. Glede organizacijskih oblik na področju notranje trgovine je zbor proizvajalcev v cilju zmanjšanja režijskih stroškov in ustvarjanja boljših materialnih pogojev poslovanja v trgovini na drobno osvojil stališče zadnjega občnega zbora trgovinske zbornice, in sicer da bi se oblikovali: — iz sedaj že združenih podjetij s>Klas« in ^Jestvina« v Kopru, )>Jadranka« v Izoli, obrata &Nanos« v Piranu in trgovskega podjetja &KoIoniale« v Piranu dve detajlistični podjetji za območje obalnih občin; — združile vse delikatesne trgovine na območju obalnih občin; — trgovsko podjetje )>Soča<* v Kopru naj hi prevzelo prodajo tekstilnega blaga na območju vseh treh občin ter ustanovilo svoje enote še v Sežani in Postoini; — trgovsko podjetje ^Mavrica« v Izoti naj bi se specializiralo za prodajo železnine in elektroteh- ničnega materiala s tem, da bi prevzelo ostale trgovine tovrstne branže na obalnem področju; podjetjema & Mavrica« in & Soča« bi konkurirale veleblagovnice; — združila naj bi se trgovska podjetja ^Tehno-servis« in *Bor« v Kopru; — občuti se velika potreba tudi po močni trgovski organizaciji, ki bi trgovala z vsemi potrebščinami za motorna vozila; v sklopu tega bi bila prodaja motornih vozil in nadomestnih delov za vozila, servisne delavnice ter prodaja tekočih goriv za območje celotnega okraja. Na področju gornjih občin so nove organizacijske oblike v poslovanju trgovine še precej nerazčiščene ter bodo morali občinski ljudski odbori tudi tu hitreje proučevati in energičneje reševati vsa vprašanja v zvezi z reorganizacijo trgovskih podjetij. Boljše organizacijske oblike poslovanja v gostinstvu, obrti in komunalnem gospodarstvu naj proučijo predvsem občinski zbori, proizvajalcev. Potrebe po združevanju se kažejo zlasti pri pekarnah, kinopodjetjih, pri oblikovanju uslužnostnih obrtnih centrov itd. Za predlagane konkretne organizacijske spremembe naj bi se stremelo, da bi začele veljati že s 1. julijem 1962. Da bi sedanje zbornice kot strokovna združenja v pogojih novega gospodarskega sistema mogle odigrati svojo ekonomsko družbeno vlogo na vseh gospodarskih področjih, je potrebno takoj formirati gospodarsko zbornico. 7. V okviru naporov za splošno stabilizacijo razmer na tržišču ter z namenom, da se zaustavi nadaljnji porast cen v trgovini na drobno, oziroma zniža cene industrijskega blaga na nivo cen meseca decembra 1961. leta in cene kmetijskih pridelkov in živil na nivo cen ustreznega razdobja lani, je potrebno, da se v mejah zakonskih izdanih predpisov in ukrepov izvedejo zlasti tele osnovne naloge: a) upravni organi občinskih ljudskih odborov naj pospešijo delo v zvezi z določitvijo in regulacijo marž v maloprodajni mreži; b) občinski ljudski odbori naj ponovno proučijo družbene dajatve, ki so jih s svojimi predpisi letos uvedli oziroma povečali, kot na primer občinski prometni davek, najemnine za poslovne prostore in tako dalje, ter jih vskladijo z gornjimi načeli o formiranju cen in marž; c) za uspešno izvajanje predpisov o regulaciji cen in marž je potrebno, da inšpekcijski organi občinskih ljudskih odborov poostrijo kontrolo in proti kršilcem izdanih predpisov in navodil o formiranju cen oziroma marž ter proti vsakemu neupravičenemu dviganju cen strogo nastopijo. Večjo kontrolo nad cenami bo treba voditi tudi v drugih strokah in dejavnostih. Bolj aktivno vlogo pri oblikovanju cen bo morala imeti zlasti novoustanovljena gospodarska zbornica. 8. Dosedanje izkušnje na področju investicijske graditve so pokazale, da je treba nujno odpraviti nekatere slabosti in pomanjkljivosti v investiranju, zlasti glede iskanja bolj cenenih načinov gradnje, bolj rentabilnih naložb in večjega deviznega efekta. V ta namen naj investitorji skupaj z občinskimi ljudskimi odbori in gospodarsko zbornico pravočasno pripravijo ustrezno investicijsko dokumentacijo za prihodnje in naslednja leta. 9. Zaradi boljšega in popolnejšega družbenega upravljanja v okviru delitve dohodkov in decentralizacije sredstev je potrebno, da samoupravni organi uveljavljajo svoje pravice in izpolnjujejo svoje dolžnosti v okviru zakonov, ki so temelj socialistične družbe. Da se čimprej odpravijo nezakonita dejanja in posledice, je potrebno, da se striktno upoštevajo sklepi Izvršnega komiteja CK ZKJ in iz teh izhajajoči oblastveni ukrepi. Za zagotovitev izvršitve vseh sklepov in ukrepov in za čuvanje zakonitosti pa je potrebno okre- Str. 110 > URADNI .L i, -UK« gt. 7 — Koper, 15. junija 1962 piti inšpekcijske službe, zlasti službo družbenega knjigovodstva in jim nuditi vso podporo pri njihovem delu. 10. Občinski zbori proizvajalcev in delavski sveti podjetij so dolžni proučiti to resolucijo ter o pod-vzetih ukrepih pismeno obvestiti okrajni zbor proizvajalcev do 10. julija 1962. Št. 30-2/62-3 Koper, 8. junija 1962 Predsednik Albin Dujc, 1 r. 135 . Na podlagi 7. in 8. člena zakona o proračunih m o financiranju samostojnih zavodov (Uradni list FLRJ, št. 52/59) in 26. člena statuta okraja Koper je Okrajni ljudski odbor Koper na seji okrajnega zbora in na seji zbora proizvajavcev 29. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O UDELEŽBI OBČIN OKRAJA KOPER V SKUPNIH VIRIH DOHODKOV 1. člen Za 3. členom odloka o udeležbi občin okraja Koper v skupnih virih dohodkov (Uradni vestnik okraja Koper, št. 4/62) se doda nov, 4. člen, ki se glasi: ^Pobrane sodne takse pripadajo po odbitku udeležbe za republiški sklad in republiški proračun okrajnemu proračunu.« Dosedanji 4. člen postane 5. člen. 2. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. januarja 1962. Št. 400-3,62-5 Koper, 29. maja 1962 Podpredsednik OLO Ing. Peter Aljančič, 1 r 136 Na podlagi 18. in 19. člena zakona o zdravstvenem zavarovanju kmetijskih proizvajavcev (Uradni list LRS, št. 30 61) in 26. člena statuta okraja Koper je Okrajni ljudski odbor Koper na seji okrajnega zbora in na seji zbora proizvajavcev 29. maja 1962 sprejel ODLOK O VIŠINI PREMIJE KMETIJSKIH PROIZVAJAVCEV ZA SKLAD ZDRAVSTVENEGA ZAVAROVANJA 1. člen Premija, ki jo plačujejo kmetijski proizvajavci za kritje dela stroškov za zdravstvene storitve po 8. členu zakona o zdravstvenem zavarovanju kmetijskih proizvajavcev, znaša 1.700.—dinarjev na leto za vsako zavarovano osebo in 6 "/o od katastrskega dohodka zavarovanih kmetijskih gospodarstev. 2. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. januarja 1962. Št. 422-25/62 Koper, 29. maja 1962 Podpredsednik OLO !ng. Peter Aljančič, 1. r. 137 Na podlagi četrtega odstavka 158. Člena zakona o javnih uslužbencih (Uradni list FLRJ št. 53/57, 44/58, 1/59, 52. 59, 27/60, 53/60 in 52/61) in 26. člena statuta okraja Koper je Okrajni ljudski odbor Koper na seji okrajnega zbora in na seji zbora proizvajavcev 29. maja 1962 sprejel ODLOK O POLOŽAJNIH PLAČAH USLUŽBENCEV DRŽAVNIH ORGANOV. KI SE FINANCIRAJO fZ 1. Člen Mesečne položajne plače uslužbencev organov Okrajnega ljudskega odbora Koper, ki se financirajo iz okrajnega proračuna, se določijo v . o- pinah in mejah razponov: I tajnik okrajnega ljudskega odbora in starešine pravosodnih ustanov do 30.000 din II starešine upravnih organov okrajnega ljudskega odbora, okrajni javni pravobranilec, predsednik senata za prekrške, sodniki okrožnega sodišča in sodniki okrožnega gospodarskega sodišča, namestnika okrožnega javnega tožilca in okrajni javni tožilec v Sežani III šefi odsekov in inšpektorji z visoko strokovno izobrazbo, sodnik za prekrške, referenti v zavodu za planiranje na delovnih mestih, za katera je predpisana visoka strokovna izobrazba do 28.000 din do 24.000 din IV šefi odsekov in inšpektorji z višjo strokovno izobrazbo, referenti na delovnih mestih, za katera je predpisana visoka strokovna izobrazba do 21.000 din V inšpektorji s srednjo in referenti na delovnih mestih, za katera je predpisana višja strokovna izobrazba, vodja registra VI izvršilni uslužbenci s srednjo strokovno izobrazbo, vodje glavne pisarne, strojepisnice in eko-nomata, upravitelj sodne pisarne in vodja pisarne okrožnega javnega tožilstva VII referenti s srednjo strokovno izobrazbo, vodje pisarn predsednika, tajnika in okrajnega javnega pravobranilca, vodje vpisnikov in vodja pisarne okrajnega javnega tožilca v Sežani VITI pisarniški uslužbenci s srednjo strokovno izobrazbo, vodje drugih pisarn IX izvršilni uslužbenci z nižjo strokovno izobrazbo, strojepisci I. razreda X pisarniški uslužbenci z nižjo strokovno izobrazbo, strojepisci II in III XI pripravniki: sodni pripravnik za naziv I. vrste za naziv II. vrste za naziv III. vrste za naziv IV. vrste do 19.000 din do 17.000 din do 16.000 din do 14.000 din do 12.500 din do 11.000 din do 13.000 din do 11.000 din do 10.000 din do 9.000 din do 8.000 din V izjemnih primerih se lahko uslužbencu do položajna placa neposredno višje skupine, kadar za izredne kvalitete uslužbenca, za posebno od z-Tb^d^' na delovnem mestu za jzreden obseg dela zaradi nezasedenih delov 3. člen oisanih^z^d^f^ izpolnjujejo pogojev, pred- poltž^na JlačT"r f ^ določi do 20 "/. nižjs orednisana za - od gornje meje. ki je predpisana za njegovo skupino. Št. 7 — Koper, 15. junija 1962 »URA-! . VESTNIK« Str. 111 4. člen Pripravnikom sistemizirani# delovnih mest se določi do 30% nižja položajna plača, računajoč od gornje meje skupine, v katero je uvrščeno njegovo delovno mesto. 5. člen Uslužbencem, ki prejemajo posebne dodatke, se določi sorazmerno nižja položajna plača. 6. člen Skupni mesečni prejemki posameznega uslužbenca ne smejo presegati zneska 72.000 dinarjev v pravosodnih organih oziroma 68.000 dinarjev v upravnih organih okrajnega ljudskega odbora. 7. člen Uslužbenci, katerih skupni prejemki bi po tem odloku znašali manj. kakor so znašali njihovi zakoniti prejemki na dan 31. decembra 1961, obdržijo dosedanje prejemke. 8. člen Položajne plače za uslužbence oddelka za notranje zadeve določi Državni sekretariat za notranje zadeve LR Slovenije. 9. člen Položajne plače uslužbencev prosvetnih in drugih samostojnih zavodov, v katerih izvršuje pravice ustanovitelja Okrajni ljudski odbor Koper, določijo na j višji organi tel\ zavodov. 10. člen Odlok o položajnih plačah uslužbencev Okrajnega ljudskega odbora Koper in odlok o položajnih plačah v pravosodnih organih, ki se financirajo iz proračuna okraja Koper (Uradni vestnik okraja Koper, št. 4/62), se odpravita. Odlok o okvirih za določanje položajnih plač uslužbencev Okrajnega ljudskega odbora Koper in njegovih zavodov (Uradni vestnik okraja Koper, št. 26/59, 28/59, 6/60, 19/60 in 11/61) preneha veljati. 11. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Urad- nem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. januarja 1962. Št. 010-5/62 Koper, 29. maja 1962 Podpredsednik OLO Ing. Peter Aljančič, 1. r 138 Na podlagi 5. člena uredbe o povračilih potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev (Uradni list FLRJ, št. 9/60, 15 61. 24/61 in 16/62) in 28. člena statuta okraja Koper je Okrajni ljudski odbor Koper na seji okrajnega zbora 29. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O DNEVNICAH, NADOMESTILU ZA LOČENO ŽIVLJENJE IN KILOMETRINI USLUŽBENCEV ORGANOV OKRAJNEGA LJUDSKEGA ODBORA KOPER 1. člen Prvi odstavek 1. člena odloka o dnevnicah, nadomestilu za ločeno življenje in kilometrini uslužbencev organov Okrajnega ljudskega odbora Koper (Uradni vestnik okraja Koper, št. 9/60 in 11/60) se spremeni tako, da se glasi: »Dnevnice uslužbencev organov Okrajnega ljudskega odbora Koper znašajo: 1. za uslužbence, razvrščene do vštetega XI. plačilnega razreda in za tehnično osebje — 2.000 dinarjev; 2. za uslužbence, razvrščene od X. plačilnega razreda navzgor in za tehnično osebje z izobrazbo visokokvalificiranega delavca — 2.500 dinarjev.« 2. člen Ta odlok začne veljati z dnem objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 18. aprila 1962. St. 114-4/62 Koper, 29. maja 1962 Podpredsednik OLO Ing. Peter Aljančič, 1. r. Objave občinskih ijudsMh odborov OBČINA ILIRSKA BISTRICA 139 Na podlagi 2. točke 26. člena statuta občine Ilirska Bistrica je občinski ljudski odbor Ilirska Bistrica na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 24. aprila 1962 sprejel ODLOK O PREMIJAH ZA MLEKO, PRODANO NEPOSREDNIM POTROŠNIKOM 1. člen Gospodarskim organizacijam z območja občine Ilirska Bistrica, ki prodajajo sveže kravje mleko, se bo izplačevalo iz občinskega proračuna premije za mleko, ki ga prodajajo neposrednim potrošnikom. Premija iz prvega odstavka tega člena se izplačuje iz občinskega proračuna in znaša 5.— dinarjev za 1 liter. 2. člen Premija se izplačuje samo za sveže kravje mleko, ki so ga proizvedle kmetijske proizvajalne organizacije z območja občine in ga prodale gospodarskim organizacijam iz prvega odstavka 1. člena tega odloka po cenah, ki ne smejo biti nižje od 12,5 din za eno maščobno enoto. 3. člen Premijski upravičenec uveljavi premijo z zahtevo, ki jo vloži pri oddelku za finance občinskega ljudskega odbora Ilirska Bistrica. K zahtevku se mora priložiti dokumentacija, ki je predpisana z odredbo o pogojih in načinu izplačevanja premije za mleko, prodano neposrednim potrošnikom (Uradni list FLRJ. št. 5/62). 4. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. aprila 1962 dalje. Št. 010-22/62-4/5 Ilirska Bistrica, 24. aprila 1962 Podpredsednik Rado Skrij, 1. r. 140 Na podlagi 47. člena temeljnega zakona o varstvu živine pred živalskimi kužnimi boleznimi (Uradni list FLRJ št. 26 54) v zvezi s 27. točko 42. člena zakona o pristojnosti občinskih in okrajnih ljudskih odborov in njihovih organov (Uradni list FLRJ št. 52/57) in na podlagi odredbe o množičnih veterinarskih ukrepih, ki se opravljajo na stroške lastnikov ali imetnikov živine (Uradni list LRS št. 2/59) je občinski ljudski odbor Ilirska Bistrica na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev 24. aprila 1962 izdal Str. 112 URADNI VESTNIK St. 7 — Koper, 15. junija 1962 ODREDBO O OBVEZNEM IZKORENINJANJU TUBERKULOZE GOVEDI NA OBMOČJU OBČINE ILIRSKA BISTRICA 1. Zaradi izkoreninjanja tuberkuloze govedi in varstva ljudskega zdravja se mora na območju občine Ilirska Bistrica preiskati na tuberkulozo vsa goveja živina, stara nad 1 mesec. Preiskava s pomočjo tuberkulinizacije mora biti izvršena najkasneje do 31. decembra 1962. 2. Vse goveje živali, stare nad mesec dni, v okuženih dvoriščih, ki ostanejo v preiskavi zaradi suma TBC, je treba ob tuberkulinizaciji trajno oštevilčiti, kolikor še niso. 3. Izkoreninjanje tuberkuloze goved organizira in vodi veterinarski inšpektor ObLO Ilirska Bistrica. Za tehnično izvedbo pa se pooblasti veterinarsko-živinorejski zavod v Ilirski Bistrici in po potrebi tudi drugi veterinarji. 4. Rok oddaje v zakol in ostale ukrepe določi upravni organ občinskega ljudskega odbora, pristojen za kmetijstvo, s posebno odločbo po določbi prvega odstavka 46. člena uvodoma citiranega zakona. 5. Tuberkulinizacija in pregled živine se opravlja po hlevih oziroma na določenih mestih. Lastniki in imetniki živali plačajo stroške v znesku 300 dinarjev na glavo goveje živine. 6. Vsa goveja živina, ki jo lastniki ali imetniki nabavijo na novo za rejo. mora imeti potrdilo pristojnega občinskega veterinarskega inšpektorja, da ni reagirala na tuberkulin in da izhaja iz hleva, ki ni okužen s tuberkulozo. 7. Kršitev določb te odredbe se kaznuje po določilih 72. in 73. člena temeljnega zakona o varstvu živine pred živalskimi kužnimi boleznimi. * 8. Ta odredba začne veljati na dan objave v Uradnem vestniku okraja Koper. Št. 010-21/62-4/5 Ilirska Bistrica, 24. aprila 1962 Podpredsednik Rado Škrlj, 1. r. OBČINA IZOLA 141 Na podlagi 168. člena zakona o proračunih in o financiranju samostojnih zavodov (Uradni list FLRJ št. 52/59, 23/61 in 5^61) in 26. člena statuta občine Izola je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 15. maja 1962 sprejel ODLOK O POTRDITVI ZAKLJUČNEGA RAČUNA O IZVRŠITVI PRORAČUNA OBČINE IZOLA ZA LETO 1961 1. člen Potrdi se zaključni račun o izvršitvi proračuna občine Izola za leto 1961, sestavljen po določbah 166. in 167. člena zakona o proračunih in o financiranju samostojnih zavodov. 2. člen Zaključni račuH o izvršitvi proračuna občine Izola za leto 1961 z zaključnimi računi proračunskih skladov je sestavni del tega odloka. 3. člen Doseženi dohodki in izvršeni izdatki so znašali po občinskem zaključnem računu za leto 1961: dohodki din 191,134.088 manj 10 "/o obvezna rezerva din 14.697.759 din 176,436.329 izdatki din 158,293.627 presežek dohodkov din 18,142.702 4. člen Doseženi dohodki in izvršeni izdatki so znašali po zaključnem računu proračunskih skladov za leto 1961: dohodki din 6,325.146 manj 10 "/o obvezna rezerva din 632.395 din 5,692.751 izdatki 2,336.919 presežek dohodkov 3,355.832 5. člen Presežek dohodkov nad izdatki po zaključnem računu proračuna občine Izola v znesku 18,142.702 dinarjev se razdeli: a) v proračun občine za leto 1962 din 18,000.000 b) v rezervni sklad občine din 142.702 6. člen Sredstva proste 10 "/o obvezne rezerve po zaključnem računu občine Izola v znesku 14,697.759 dinarjev se razdelijo: a) v proračun občine za 1. 1962 din 13,000.000 b) v rezervni sklad občine din 1,697.759 7. člen Presežek dohodkov proračunskih skladov v znesku 3,355.832 din se prenese kot dohodek teh skladov v leto 1962. 8. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper. Št. 401-6/62-3 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1. r. PREGLED DOHODKOV IN IZDATKOV PO ZAKLJUČNEM RAČUNU OBČINE IZOLA ZA LETO 1961 Dohodki 1. del — Plan Izvršitev skupni dohodki 11. del — 120,224.000 135.695.475 posebni dohodki MI. del — 40,818.000 47,147.748 dohodki drž. organov IV. del — ostali in nepredvideni 100.000 dohodki VI. del — 2,858.000 1,291.865 prenesena sredstva 7.000.000 7,000.000 Skupaj Manj 10 "/o obvezna 171,000.000 191,134.088 rezerva Razpoložljiva sredstva 12,700.000 14.697.759 dohodki 158.300.000 176.436.329 1 z d a tk i 1. del — Plan Izvršitev prosveta in kultura 1,560.000 1,533.753 Št. 7 — Koper, 15. junija 1962 "URADNI VESTNIK« Str. 113 II. del — socialno varstvo 8,690.000 8,514.738 III. del — zdravstvena zaščita 3,245.000 2,896.760 V. del — državna uprava 50,330.000 49,800.260 VI. del — komunalna dejavnost 400.000 399.992 VII. del — negospod. investicije 600.000 600.000 VIII. del — dotacije 75,027.000 75,179.640 IX. del — obveznosti in garanc. X. del — 7.210.000 7,773.479 proračunska rezerva 11,238.000 11,595.005 Skupaj 158,300.000 158,293.627 Presežek dohodkov 18.142.702 Vsega skupaj 176,436.329 142 Na podlagi dela V- tarife prometnega davka (Uradni list FLRJ št. 19 61, 27,61, 31/61, 45/61, 6/62, 11/62 in 16/62) in 26. člena statuta občine Izola je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajalcev 15. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O OBČINSKEM PROMETNEM DAVKU OD PROMETA NA DROBNO 1. člen Drugi odstavek 1. člena odloka o občinskem prometnem davku od prometa na drobno (Uradni vestnik okraja Koper št. 43/57, 5 59, 18/59, 4 60. 6'61 in 3/62) se spremeni in se glasi: ^Občinski prometni davek od naravnega vina v gostinstvu in trgovini na drobno se plačuje po stopnji 10 "/c.« Za drugim odstavkom se doda nov, tretji odstavek, ki se glasi: "Na prodajo in točenje ostalih alkoholnih pijač na drobno v trgovini in gostinstvu se plačuje prometni davek po stopnji 20 "/o od prodajne cene.« 2. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper. Št. 421-9/62-3 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1. r. 143 Na podlagi 1. člena temeljnega zakona o občinski dokladi in o posebnem krajevnem prispevku (Uradni list FLRJ, št. 19/55. 19/57, 55/57, 52 58 in 52/59) in 26. člena statuta občine Izola je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 15. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O OBČINSKI DOKLADI NA DOHODEK OD KMETIJSTVA IN NA DOHODEK OD ZASEBNE OBRTI, SVOBODNIH POKLICEV IN PREMOŽENJA ZA LETO 1960 I. člen Odlok o občinski dokladi na dohodek od kmetijstva in na dohodek od zasebne obrti, svobodnih poklicev in premoženja za leto 1960 (Uradni vestnik okraja Koper, št. 6'60) velja tudi za leto 1962. 3. člen se spremeni tako, da se glasi: "Na katastrski dohodek od kmetijstva se obračuna in plača občinska doklada za leto 1962 po naslednjih stopnjah: Ce znaša letni katastrski dohodek nad din do din se obračuna in plača občinska do-kiada od osnove po stopnji: — 30.000 8 "/o 30.000 50.000 9 "/o 50.000 80.000 10 "/o 80.000 120.000 11 "/o 120.000 160.000 12% 160.000 200.000 13% 200.000 250.000 15% 250.000 300.000 16% 300.000 400.000 17% 400.000 500.000 18% 500.000 2. Člen 19 % Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. januarja 1962 dalje. St. 422-80/62-3 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1. r. 144 Na podlagi 113. člena zakona o organizaciji Jugoslovanskih pošt, telegrafov in telefonov (Uradni list FLRJ, št. 50/60) je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 15. maja 1962 sprejel ODLOK O OBVEZNI UVEDBI TELEFONSKE INŠTALACIJE V STANOVANJSKIH ZGRADBAH. KI SE GRADIJO NA NOVO 1. člen V vseh novih stanovanjskih zgradbah, ki se gradijo na območju občine Izola, razen v enostanovanj-skih in dvostanovanjskih, se morajo obvezno izvršiti vse priprave za izvedbo notranje telefonske inštalacije. 2. člen Priprave za notranje inštalacije morajo biti izvršene tako, da je mogoča napeljava telefona v vsako stanovanje brez sekanja hišnih zidov. Za notranjo inštalacijo je obvezno vgraditi le bergmanove cevi, inštalacija pa mora biti zaključena s priključnimi letvicami v posebni, vsak čas dostopni omari, ki mora imeti od PTT podjetja pred-pisanq enotno ključavnico ter zadostno dimenzionirano cev za priključne kable. 3. člen Dokler tehnična dokumentacija ni v skladu z določbami tega odloka in dokler pristojno PTT podjetje ne izda soglasja k projektu za notranje telefonske inštalacije, ni mogoče izdati dovoljenja za graditev zgradbe. 4. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper. Št. 34-11/62-2 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1 r. 145 Na podlagi 1. člena uredbe o začasnem načinu ureditve prispevka investitorjev k stroškom za pripravo in komunalno ureditev stavbnih zemljišč (Uradni list FLRJ št. 19/59) je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 15. maja 1962 sprejel Str. 114 Št. 7 — Koper, 15. junija 1962 .URADNI VESTNIK* ODLOK O DOPOLNITVI ODLOKA O PRISPEVKU INVESTITORJEV K STROŠKOM ZA PRIPRAVO IN KOMUNALNO UREDITEV STAVBNIH ZEMLJIŠČ 1. člen V 5. členu odloka o prispevku investitorjev k stroškom za pripravo in komunalno ureditev stavbnih zemljišč (Uradni vestnik okraja Koper št. 3/61) se za točko a) doda nova točka b), ki se glasi: »b) 1 "/o za hiše, ki jih gradijo narodni heroji, udeleženci španske državljanske vojne, udeleženci NOB iz leta 1941 in njihove vdove; 2 "/o za hiše, ki jih gradijo udeleženci NOB iz leta, 1942 in njihove vdove; 3 "/o za hiše, ki jih gradijo udeleženci NOB iz leta 1943 in njihove vdove in 5 "/d za hiše, ki jih gradijo udeleženci NOB iz leta 1944 in njihove vdove. Osebe iz prejšnjega odstavka, ki v roku 15 let na katerikoli način odtujijo stanovanjsko hišo, morajo ob odtujitvi hiše vplačati razliko do višine rednega prispevka.* Dosedanja točka b) postane točka c). 2. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se takoj. Št. 420-18/62-2 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1. r. 146 Na podlagi 5. Člena uredbe o povračilih potnih in drugih stroškov javnih uslužbencev (Uradni list FLRJ, št. 9'60, 15/61, 24/61 in 16/62) in 31. člena statuta občine Izola je občinski ljudski odbor Izola na seji občinskega zbora 15. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O DNEVNICAH. NADOMESTILU ZA LOČENO ŽIVLJENJE IN KILOMETRINI USLUŽBENCEV ORGANOV OBČINSKEGA LJUDSKEGA ODBORA IZOLA 1. člen Prvi odstavek 1. člena odloka o dnevnicah, nadomestilu za ločeno življenje in kilometrini uslužbencev organov občinskega ljudskega odbora Izola (Uradni vestnik okraja Koper, št. 12/60 in 12/61) se spremeni tako, da se glasi: »Dnevnica uslužbencev organov ObLO Izola znaša: 1. za uslužbence, razvrščene do vštetega XI. plačilnega razreda in za tehnično osebje — 2.000 dinarjev; 2. za uslužbence, razvrščene od X. plačilnega razreda navzgor, in za tehnično osebje z izobrazbo visokokvalificiranega delavca — 2.500 dinarjev.« 2. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se takoj. Št: 114-2/62-1 Izola, 15. maja 1962 Predsednik Srečko Vičič, 1. r. ' ir . OBČINA KOPER 147 Na podlagi 8. točke I. razdelka dela V tarife prometnega davka (Uradni list FLRJ št. 19/61) in tretjega odstavka 5. člena uredbe o spremembah in dopolnitvah tarife prometnega davka (Uradni list FLRJ Št. 6/62) ter 26. člena statuta občine Koper je občinski ljudski odbor Koper na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 7. maja 1962 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH TARIFE OBČINSKEGA PROMETNEGA DAVKA V OBČINI KOPER 1. člen Spremeni in dopolni se tarifa občinskega prometnega davka v občini Koper (Uradni vestnik okraja Koper št. 3/62), in sicer: 1. V delu C tarife se tar. št. 7 spremeni in se glasi: »Od prometa alkoholnih pijač v gostinstvu: a) od naravnega vina 10 "/o, b) od drugih alkoholnih pijač 20 "/o « 2. V delu C tarife se doda nova tarifna številka 8, ki se glasi: »Na telegrafske in telefonske storitve po odloku podjetja za PTT promet Koper o posebni poštni, telegrafski in telefonski tarifi z 29. 5. 1961 100 "/o. Opombe: 1. Davčna osnova za obračun davka po tej tarifni številki je vrednost telefonskih in telegrafskih storitev po naslednjih tarifnih postavkah odloka o posebni poštni, telegrafski in telefonski tarifi: — po tar. post. 28 a — telefonske naročnine; — po tar. post. 53 a — ročne centrale, in sicer samo za naročnike II. in III. skupine; — po tar. post. 53 b — avtomatske centrale, in sicer samo za naročnike II. in III. skupine. 2. Davčni zavezanec je podjetje za PTT promet Koper. 3. Davek po tej tarifni številki ni vračunan v davčni osnovi. 4. Davek po tej tarifni številki se plačuje na ustrezni račun pri Narodni banki ločeno od drugega občinskega prometnega davka. 3. V delu D tarife se v tar. št. 1 pod a) doda besedilo: »izvzemši naravnega vina«, ter doda nova točka b), ki se glasi: »b) od naravnega vina 10 "/o.« Dosedanji točki d) in c) tar. štev. 1 postaneta točki c) in d). 2. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati odlok občinskega ljudskega odbora Koper o občinskem prometnem davku na lokalne telefonske in telegrafske storitve (Uradni vestnik okraja Koper št. 3/62). 3. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se: glede sprememb tarifne številke 7 dela C in tarifne številke 1 dela D tarife od 20. maja 1962. glede nove tarifne številke 8 dela C tarife pa od 1. marca 1962. Št. 421-26/62 Koper, 7. maja 1962 Podpredsednik inž. Franc Špacapan, 1. r. 148 Na podlagi 15. člena zakona o občinskih ljudskih odborih (Uradni list LRS št. 19 52) in 26. člena statuta občine Koper je občinski ljudski odbor Koper na seji občinskega zbora in na seji zbora proizvajavcev 7. maja 1962 sprejel ODLOK O POSEBNEM DODATKU ZA UPORABO ITALIJANSKEGA JEZIKA PRI OKRAJNEM SODIŠČU KOPER 1. člen Pri okrajnem sodišču Koper se uvede poseben dodatek na delovnih mestih, ki v uradnem poslovanju uporabljajo tudi italijanski jezik. Št. 7 — Koper, 15. junija 1962 "URADNI VESTNIK Str. 115 Posebni dodatek iz prejšnjega odstavka lahko znaša do 4.000 dinarjev na mesec. 2. člen Delovna mesta, na katerih se prizna posebni dodatek iz prejšnjega člena, določi svet za splošno upravo in notranje zadeve ObLO Koper. 3. člen Višino dodatka določi predsednik občinskega ljudskega odbora Koper na predlog predsednika okrajnega sodišča Koper. 4. člen Ta odlok velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper, uporablja pa se od 1. januarja 1962. Št. 113-39/62 Koper, 7. maja 1962 Podpredsednik inž. Franc Špacapan, 1. r. 149 Na podlagi 36. člena temeljnega zakona o gozdovih (Uradni list FLRJ št. 16/61) in 64. člena statuta občine Koper je svet za kmetijstvo in gozdarstvo občinskega ljudskega odbora Koper v soglasju s svetom za notranje zadeve ObLO Koper izdal na seji 10. marca 1962 ODREDBO O UKREPIH PROTI POŽAROM V GOZDOVIH 1. Na območju občine ^oper je prepovedano netiti ogenj na prostem od 1/12—15/4. Za ogenj na prostem se šteje netenje ognja zunaj zgradb, delavnic, delavskih barak in podobnih pokritih prostorov. 2. V dneh od 1/12—15/4 je prepovedano netenje ali prinašanje ognja v gozdove oziroma mlade gozdne nasade. Prav tako je prepovedano kuriti v kladah, votlih deblih in štorih. 3. V času od 1/12—15/4 je prepovedano požiganje trave na pašnikih in senožetnih površinah, ne glede na njihovo oddaljenost od roba gozda. 4. V navedenem času brez posebnega dovoljenja upravnega organa za gozdarstvo ni dovoljeno v gozdu ali na robu gozda graditi hiš, hlevov, žgati oglja in postavljati apnenice. 5. Ta odredba velja od dneva objave v Uradnem vestniku okraja Koper. Št. 22-31/62 Koper, 10. marca 1962 Predsednik Miran Bertok, 1. r. . . * - -* ' * ' . izdaj* Zavod Uradni vestnik okraja Koper — Ureja uredniški odbor OLO Koper — Nasiov: Uradni vestnik. Koper, Ver* dijev* ulic* 10, telefon M5, interno Ì — Ceioietna naročnina 1.000 — dinarjev, polletna naročnina 500,— dinarjev — bančni račun 002-11-2-300 pri Komunalni banki Koper — Foštnina plačana v gotovini — Odg. urednik France FodlunSek