li Uradne objave NAVODILO za predstavnike Občine Logatec v organih upravljanja za obravnavo na organu upravljanja in to v istih rokih, kot ga prejmejo člani organa upravljanja. 1. člen (1) S tem navodilom se določa sodelovanje med predstavniki Občine Logatec v organih upravljanja zavodov, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je Občina Logatec (v nadaljevanju: predstavnik ustanovitelja) in Občino Logatec (v nadaljevanju: občina). (2) To navodilo se ne uporablja za predstavnike občine v organih upravljanja gospodarskih družb, v katerih ima občina svoje predstavnike. (3) V tem navodilu uporabljeni izrazi za posameznike, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za moške in ženske. 5. člen (1) Občina zagotovi mnenje, ki je predmet tega navodila, vsaj en dan pred obravnavo na organu upravljanja. (2) V primeru, da predstavnik ustanovitelja ne dobi mnenja v zgoraj navedenem roku, se šteje, da občina k predlogu ali gradivu nima pripomb oziroma posebnega stališča, ki naj bi ga predstavnik ustanovitelja zastopal na organu upravljanja. 6. člen Kontaktna oseba je dolžna predstavnika ustanovitelja pravočasno obveščati o zadevah, pomembnih za delo zavoda oz. organa (npr. o sprejetem planu investicij, o novih programih in usmeritvah na področju dela itd.). 2. člen (1) Župan določi kontaktno osebo za sodelovanje s predstavnikom ustanovitelja za posamezen organ upravljanja oziroma za posamezni zavod, ob izdaji sklepa o imenovanju. 7. člen (1) Predstavnik ustanovitelja je dolžan občini preko kontaktne osebe poročati o odločitvah glede vprašanj iz 3. člena tega navodila. (2) Župan predstavnika ustanovitelja pisno obvesti, katera kontaktna oseba mu je določena in kdo jo nadomešča v primeru njene odsotnosti ter na kakšen način bo potekala njihova medsebojna komunikacija. Komunikacija praviloma poteka pisno. (2) Predstavnik ustanovitelja mora o svojem delu in odločanju v organih upravljanja, po zaključku poslovnega leta, poročati županu. To lahko stori na sestanku, ki ga po potrebi, za namen poročanja predstavnikov, skliče župan. (3) Kontaktna oseba poroča županu. 3. člen Predstavnik ustanovitelja je dolžan preko kontaktne osebe pred obravnavo na organu upravljanja pridobiti stališče oziroma mnenje občine v primerih predvidene obravnave: - statuta, akta o notranji organizaciji in sistemizaciji ter drugih splošnih aktov, - programa dela, finančnega načrta ter poslovnega poročila, - imenovanja ali razrešitve direktorja zavoda, sklenitve individualnih pogodb o zaposlitvi, - imenovanja ali odpoklica predsednika organa upravljanja, - v drugih primerih, pomembnih za finančno ali strokovno poslovanje zavoda, predvsem v primerih, ki lahko pripeljejo do zahteve po povečanju proračunskih sredstev (izguba, prekoračitev planiranih sredstev za investicijo, povečan odliv kadrov, ki lahko bistveno oslabi strokovnost dela in poslovanja, itd.). 4. člen (1) Predstavnik ustanovitelja pridobi mnenje občine na podlagi pisno predloženih gradiv, izjemoma, v nujnih primerih, pa tudi po telefonu. (2) Predstavnik ustanovitelja je dolžan zahtevati za že konstituirane organe upravljanja, na prvi naslednji seji organa upravljanja, sicer pa na konstitutivni seji organa upravljanja, da se kontaktni osebi občine pošilja v vednost gradivo, ki je predvideno (3) Če je v istem organu upravljanja več predstavnikov ustanovitelja, poročajo županu s skupnim pisnim poročilom. 8. člen Predstavnik ustanovitelja je dolžan občino obvestiti o primerih daljše odsotnosti oziroma neudeležbe v organu upravljanja. 9. člen V primeru, da predstavnik ustanovitelja ne upošteva tega navodila ali s svojim delovanjem prispeva k dodatni obremenitvi proračuna ali poslabšani kvaliteti storitev, ki jih izvaja zavod oz. drug organ upravljanja, je to razloga za razrešitev. 10. člen Kontaktna oseba se za že imenovane predstavnike ustanovitelja določi po uveljavitvi tega navodila, sicer pa ob izdaji sklepa o imenovanju predstavnika ustanovitelja. 11. člen To navodilo začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice. Številka: 007-14/2011-4 Logatec, 15. 4. 2011 Berto MENARD, l. r., ŽUPAN hJ X -i 'E -M C fS & s u "S M O -J ■■J >3 .C o (S 3 1 li Uradne objave Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99 in 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 110/02-ZDT-B, 127/06-ZJZP, 14/07-ZSDP0, 109/08, 49/09 in 11/2011 - ZJF-UPB4) in 16. člena Statuta Občine Logatec (LN št. 7-8/2008) je Občinski svet Občine Logatec na 5. redni seji dne,14. 4. 2011 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE LOGATEC ZA LETO 2010 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2010, ki zajema vse prihodke in druge prejemke ter odhodke in druge izdatke proračuna. 2. člen Prihodki in drugi prejemki ter odhodki in drugi izdatki proračuna Občine Logatec so bili v letu 2010 realizirani v naslednjih zneskih: A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR l a O oi S" rt L o cro t fB O a Ki O fB t = X L 2 Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2010 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 11.901.577 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 11.316.264 70 DAVČNI PRIHODKI 8.444.232 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 7.191.160 943.803 309.268 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.872.033 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 1.635.838 9.779 23.558 41.804 1.161.053 72 KAPITALSKI PRIHODKI 126.188 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 31.572 94.616 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 459.125 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 423.847 35.278 li Uradne objave II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 12.095.147 40 TEKOČI ODHODKI 2.189.217 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 685.101 108.163 1.323.995 31.958 40.000 41 TEKOČI TRANSFERJI 4.822.669 410 Subvencije 411 Transferji posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 414 Tekoči transferi v tujino 30.013 2.758.587 475.130 1.558.940 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4.758.742 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4.758.742 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 324.519 430 Investicijski transferi 431 Investicijski transferi pravnim osebam, ki niso PU 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 151.878 172.640 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) - 193.570 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2010 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL - 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) - 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPITALSKIH DELEŽEV - 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti - VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) - hJ X -i 'E -M v C fS & s u v "S M O -J tU >3 .C o (S 3 3 li Uradne objave C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Realizacija 2010 VII. ZADOLŽEVANJE (500) - 50 ZADOLŽEVANJE - 500 Domače zadolževanje - VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 300.000 55 ODPLAČILA DOLGA 300.000 550 Odplačila domačega dolga 300.000 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) - 493.570 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) - 300.000 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 193.570 STANJE SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2009 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2009 18.401 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2010 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računu finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Logatec za leto 2010. Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznik projektov, njihovih spremembah tekom leta 2010 ter o njihovi realizaciji v tem letu. 4. člen Stanje sredstev na računu Občine Logatec ob koncu leta 2010 je -475.169,65 EUR, ki so sestavni del proračuna za leto 2011. 5. člen Zaključni račun proračuna Občine Logatec za leto 2010 se objavi v uradnem glasilu Občine Logatec. Številka: 410-175/2010-11 Logatec, 14. 4. 2011 l a i o O oi S" ft L o CT9 t ft r> a Ki O fB t = o X L Župan Občine Logatec Berto Menard l.r. Na podlagi 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, 10/10-uradno prečiščeno besedilo) in v povezavi s 96. členom Poslovnika Občinskega sveta Občine Logatec (Logaške novice, št. 12/08) je Občinski svet Občine Logatec, na svoji 5. redni seji, dne 14. 4. 2011 sprejel OBVEZNO RAZLAGO Prvi odstavek 48. člena Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za ureditveno območje naselja Logatec (Uradni list RS, št. 32/97, 27/05, 34/06; Logaške novice 1-2/2008, 4/2008) se razume tako, da je pod pojmom »v celoti vkopana klet« mišljena klet, vkopana z vseh strani, popolnoma pod nivojem zemljišča, namenjenega za gradnjo, pri čemer so dopustni vertikalni svetlobni jaški za okna. Stene kleti so pokrite z raščenim terenom, strop kleti je nižji, ali največ enako visok od terena na vseh straneh vkopa. V celoti vkopana klet dopušča stopnice z višine vkopanosti (stropa) do vhodnih vrat. Pojem »v celoti vkopana klet« se enako razume tudi v 42., 43. in 46. členu Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za ureditveno območje naselja Logatec (Uradni list RS, št. 32/97, 27/05, 34/06; Logaške novice 1-2/2008, 4/2008). Prvi odstavek 57. člena Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za ureditveno območje naselja Logatec (Uradni list RS, št. 32/97, 27/05, 34/06; Logaške novice 1-2/2008, 4/2008) se razume tako, da je pod minimalno širino dovoza do individualnega objekta mišljena le dovozna pot do individualnega objekta, kjer je predvidena enodružinska zazidava, in mora znašati najmanj 3,5 m, do skupine objektov, kjer je predvidena gostejša stanovanjska zazidava (vz) pa najmanj 5 m, pri čemer pa mora biti širina cestišča, po kateri poteka javni promet, najmanj 6 m, širina vozišča pa najmanj 4,2 m. Pod dovozom je mišljena zgolj dovozna pot, po kateri se pešci in vozila vključujejo v javni promet, in ki poteka od individual- 4 li Uradne objave nega objekta oz. od skupine objektov do kategorizirane ceste, po kateri poteka javni promet. Peti odstavek 67. člena Odloka o prostorsko ureditvenih pogojih za ureditveno območje naselja Logatec (Uradni list RS, št. 32/97, 27/05, 34/06; Logaške novice 1-2/2008, 4/2008) se razume tako, da se dikcijo o pridobljenem soglasju lastnika in tistega, čigar interes je prizadet, ki je zapisana v sedmem odstavku istega člena, smiselno uporablja tudi v petem odstavku oz. v vseh ostalih odstavkih tega člena. Številka: 007-11/2011-4 Datum: 15. 4. 2011 Berto Menard, l. r., župan Občine Logatec Na podlagi sedmega odstavka 14. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Logatec (Logaške novice št. 12/08) je Občinski svet na svoji 5. redni seji, dne 14. 4. 2011, sprejel P R A V I L N I K o pogojih za delo svetniških skupin 1. člen S tem pravilnikom se urejajo pravice in dolžnosti svetniških skupin o uporabi finančnih sredstev, ki jih v proračunu za njihovo delo zagotavlja Občina Logatec. 2. člen Svetniške skupine so dolžne s sredstvi iz prejšnjega člena tega pravilnika ravnati kot dober gospodar in jih uporabljati v skladu z določili tega pravilnika. 3. člen Občinski svet določi višino finančnih sredstev za delo svetniških skupin v proračunu Občine Logatec za posamezno leto. 4. člen (1) Svetniškim skupinam pripadajo sredstva iz proračuna Občine Logatec, glede na število izvoljenih članov, mesečno po dvanajstinah, pri čemer se v tekoči mesec prenesejo morebitna neporabljena sredstva prejšnjih mesecev. (2) V primeru izstopa svetnika iz svetniške skupine ostanejo finančna sredstva iz prejšnjega odstavka tega člena svetniški skupini, iz katere je izstopil. 5. člen Finančna sredstva za delo svetniških skupin se vodijo za vsako svetniško skupino ločeno po stroškovnih mestih. 6. člen Sredstva, ki svetniškim skupinam pripadajo iz proračuna Občine Logatec za njihovo delo, se lahko uporabljajo za naslednje namene: - plačilo administrativne in strokovne pomoči svetnikom, - nakup in vzdrževanje osnovnih sredstev, - nakup pisarniškega materiala, - plačilo poštnih storitev, - plačilo potnih stroškov svetnikov, - plačilo raziskav javnega mnenja, - nakup strokovne literature, - plačilo stroškov fotokopiranja, - plačilo stroškov izobraževanja, - plačilo stroškov telefona, - drug splošen material in storitve, - plačilo obvestil o delovanju članov sveta v javnosti, - plačilo stroškov organizacije neposrednih stikov z občani (javne tribune, okrogle mize...). 7. člen (1) Odredbe za uporabo finančnih sredstev v skladu z določili tega pravilnika izdaja na predlog vodje svetniške skupine župan. Župan lahko pooblasti druge osebe za izdajanje odredb za uporabo finančnih sredstev. (2) Vodja svetniške skupine mora osebno oziroma po pooblaščencu prevzeti nabavljeno blago, ki je last Občine Logatec, na Občini Logatec in pisno potrditi prevzem. 8. člen Kolikor svetniška skupina blago oziroma storitev ne uporabi za namene, določene s tem pravilnikom, je vodja svetniške skupine osebno odgovoren za nastalo škodo občini. 9. člen Poraba sredstev za namene iz 6. člena tega pravilnika je mogoča samo do višine razpoložljivih sredstev, določenih v proračunu občine za posamezno leto in samo za dejavnost svetniških skupin v povezavi z njihovimi nalogami v občinskem svetu. 10. člen Svetniška skupina je dolžna ob koncu vsakega proračunskega leta Nadzornemu odboru Občinskega sveta Občine Logatec predložiti pisno poročilo o namenski rabi sredstev. Svetniška skupina je dolžna omogočiti nadzor nad izvajanjem porabe iz 6. člena tega pravilnika Nadzornemu odboru Občine Logatec in pooblaščenim osebam občinske uprave. 11. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice. Številka: 007-13/2011-4 Logatec, 15. 4. 2011 Berto MENARD, l. r., ŽUPAN hJ X -i 'E -M C fS & s u "S M O -J ■■J >3 .C o (S 3 5 li Uradne objave Na podlagi tretjega in četrtega odstavka 20. člena Zakona o vrt- (2) Komisijo sestavljajo: cih (Uradni list RS, št. 100/05-uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 36/10, 62/10-ZUPJS) in 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo), je Občinski svet na svoji 5. redni seji, dne 14. 4. 2011, na predlog Sveta zavoda Vrtec Kurirček Logatec, sprejel - predstavnik sveta staršev, - predstavnik ustanovitelja, - predstavnik strokovnih delavcev vrtca. PRAVILNIK o sprejemu otrok v vrtec 1. člen (1) Vrtec vpisuje in sprejema predšolske otroke v svoje programe na podlagi vlog za vpis in sprejem otroka v vrtec (v nadaljevanju: vloga) in prostih mest vse leto. (2) Vrtec lahko sprejme otroka, ko je dopolnil starost enega leta oziroma, ko je dopolnil starost najmanj enajst mesecev, če starši oziroma skrbniki (v nadaljevanju: starši) ne uveljavljajo več pravice do starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti z dela. (3) Pristojni center za socialno delo posreduje vrtcu, na njegovo zahtevo, podatke o izteku pravice starševskega dopusta v obliki polne odsotnosti dela za starše otrok, ki so oddali vlogo za vpis otroka v vrtec. 2. člen Vrtec najmanj enkrat letno objavi javni vpis novincev, ki ga predhodno uskladi z občino ustanoviteljico. Javni vpis praviloma objavi v mesecu marcu za naslednje šolsko leto, in sicer na svoji spletni strani ter v lokalnih sredstvih javnega obveščanja. (3) Člani komisije izmed sebe izvolijo predsednika komisije, ki vodi delo komisije. 7. člen (1) Komisija se mora sestati najkasneje v 15 dneh po izteku roka za prijavo vpisa otrok. Javnost je pri odločanju komisije izključena. Prisotni so lahko samo člani komisije, oseba, ki vodi postopek, in zapisnikar. (2) Na seji se piše zapisnik, ki mora vsebovati: - ime in sedež vrtca, kjer komisija deluje, - kraj, datum in ura seje komisije, na kateri se odloča o sprejemu otrok v vrtec, - imena navzočih oseb, - kratek potek postopka z navedbo listin, ki so podlaga za odločanje (podatki o predvidenem številu prostih mest po oddelkih in enotah s 1. 9. tekočega koledarskega leta, skupno število vseh vlog za vpis otroka v vrtec in prednostni vrstni red), - sprejete sklepe komisije. (3) Zapisnik podpiše predsednik komisije. l a 0 c 1 S" rt L o CTQ t fB O a Ki O fB t = Sc X L 3. člen Starši vpišejo otroka tako, da oddajo vlogo na predpisanem obrazcu. Vlogo odda eden od staršev. 4. člen Vrtec mora na svojih spletnih straneh objaviti informacije o številu mest, ki jih zagotavlja za predšolske otroke, o številu prostih mest, ki so staršem na voljo, in podatek o predvideni čakalni dobi, ki predstavlja čas od vpisa otroka v vrtec do možnosti njegove vključitve v program vrtca. 5. člen (1) Kadar je v vrtcu dovolj prostih mest, odloča o sprejemu otrok ravnatelj vrtca ali od njega pooblaščena oseba, sicer je za to pristojna komisija (v nadaljevanju: komisija). (2) V primeru, ko o sprejemu otrok odloča komisija, vrtec staršem dodeli šifro otroka. Starši vključijo otroka v vrtec s 1. septembrom tekočega leta oziroma naslednji dan, ko otrok dopolni starostni pogoj za vključitev v vrtec oziroma naslednji dan po poteku starševskega dopusta, če je bil le-ta podaljšan. Otroka s posebnimi potrebami starši vključijo v vrtec z dnem, ki je določen v odločbi o usmeritvi otroka v vrtec. 6. člen (1) Komisijo imenuje ravnatelj vrtca za mandatno obdobje štirih let, pri čemer je lahko mandat predstavnika sveta staršev krajši, saj je vezan na vključenost otroka v vrtec. (4) Zapisnik je potrebno hraniti v dokumentaciji vrtca, skladno z veljavnimi predpisi. 8. člen (1) Komisija odloča po določbah skrajšanega ugotovitvenega postopka, določenega v zakonu, ki ureja splošni upravni postopek. (2) Če starši oddajo nepopolno vlogo ali če vrtec zaradi uporabe kriterijev za sprejem potrebuje še druge podatke, lahko starše pozove k odpravi pomanjkljivosti ali dopolnitvi vloge tudi po elektronski pošti, telefonu ali osebno, v vrtcu. O tem se sestavi uradni zaznamek. Če vloga ni dopolnjena, se jo obravnava in o sprejemu otroka odloči na podlagi podatkov, ki jih vsebuje vloga. (3) Komisija lahko preverja pravilnost podatkov, navedenih v vlogah, pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov, ki jih vodijo v skladu z zakonom. Če komisija ugotovi nepravilnost podatkov, navedenih v vlogi, odloči na podlagi podatkov, pridobljenih pri upravljavcih zbirk osebnih podatkov. 9. člen (1) Komisija določi na podlagi kriterijev prednostni vrstni red tako, da razvrsti vse vpisane otroke po doseženem številu točk, od najvišjega do najnižjega števila. Otroci se vključujejo v vrtec s prednostnega vrstnega reda glede na starost, prosto mesto v posamezni enoti in posameznem oddelku ter glede na program vrtca, ki se izvaja v oddelku. (2) Vrtec v osmih dneh po seji komisije, glede na število pro- 6 li Uradne objave stih mest po posameznih oddelkih in enotah vrtca in v skladu s prednostnim vrstnim redom, odloči, koliko otrok bo sprejetih v vrtec. (3) Otroci, ki niso sprejeti v vrtec, se v skladu s prednostnim vrstnim redom uvrstijo na čakalni seznam. (4) Vrtec izda v osmih dneh po seji komisije prednostni vrstni red, iz katerega izhaja seznam sprejetih otrok in čakalni seznam, ki se objavi na oglasni deski in na spletnih straneh vrtca. (5) Seznam sprejetih otrok vsebuje naslednje podatke: - šifro otroka, - število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka, - datum vključitve otroka v vrtec, - sporočilo staršem, da bodo po končanem vpisnem postopku pozvani k sklenitvi pogodbe z vrtcem. (4) Vrtec o vpisu in vključitvi otroka obvesti tudi občino ustanoviteljico in občino zavezanko za plačilo. 12. člen Odločitve vrtca in druge listine v postopku sprejemanja otroka v vrtec se vročajo po pošti z navadno poštno pošiljko. Šteje se, da je pošiljka vročena naslovniku osmi dan od odpreme na pošto. 13. člen (1) Prednost pri sprejemu v vrtec ima, na podlagi odločbe pristojnega organa, otrok s posebnimi potrebami, prednost pri sprejemu ima tudi otrok, za katerega starši predložijo mnenje centra za socialno delo o ogroženosti zaradi socialnega položaja družine. Mnenje o ogroženosti otroka zaradi socialnega položaja družine mora vsebovati navedbe, da je družina v skladu s predpisi, ki urejajo socialno varnost oziroma položaj družine, obravnavana kot socialno ogrožena družina s strani centra za socialno delo, kar je razvidno iz uradnih evidenc, ki jih vodijo centri za socialno delo. (6) Čakalni seznam otrok vsebuje naslednje podatke: - šifro otroka, - število točk po posameznih kriterijih za vsakega otroka, - sporočilo staršem, da lahko zaradi zavrnitve sprejema otroka v vrtec, v 15 dneh po vročitvi obvestila v skladu s tem zakonom, vložijo v vrtec ugovor, - rok veljavnosti čakalnega seznama. 10. člen (1) Vrtec pošlje staršem v osmih dneh po seji komisije obvestilo z izpisom vseh podatkov iz seznama sprejetih otrok ali čakalnega seznama za njihovega otroka z navadno poštno pošiljko in po elektronski pošti, če so starši navedli elektronski naslov, na katerega želijo prejemati obvestila vrtca. (2) Zoper obvestilo iz prejšnjega odstavka o prednostnem vrstnem redu lahko starši v 15 dneh po vročitvi obvestila vložijo ugovor na svet vrtca, ki o ugovoru odloči najkasneje v 15 dneh po prejemu ugovora v skladu z zakonom, ki ureja področje predšolske vzgoje, in s smiselno uporabo zakona, ki ureja splošni upravni postopek. Ugovor se lahko vloži zaradi nepravilnega upoštevanja kriterijev. Ugovor na kriterij in težo posameznega kriterija ni dopusten. 11. člen (1) Ko je v vrtcu odločeno o vseh ugovorih staršev zoper obvestilo o prednostnem vrstnem redu otrok, vrtec staršem otrok, ki so sprejeti v vrtec, pošlje poziv k sklenitvi pogodbe o medsebojnih pravicah in obveznostih med vrtcem in starši. V pozivu vrtec izrecno navede, da se šteje, da so starši umaknili vlogo za vpis otroka v vrtec, če v 15 dneh od vročitve poziva ne podpišejo pogodbe z vrtcem. (2) V primeru iz prejšnjega odstavka vrtec pozove k sklenitvi pogodbe starše naslednjega otroka po vrstnem redu iz čakalnega seznama. (3) S podpisom pogodbe med vrtcem in starši se šteje, da je otrok vključen v vrtec. (2) Komisija odloča o sprejemu otrok v vrtec na podlagi naslednjih kriterijev: Zap. številka Kriteriji Število točk 1. Stalno prebivališče vlagatelja skupaj z otrokom na območju občine Logatec 50 2. Zaposlenost obeh staršev oz. starša, če gre za enoroditeljsko družino 20 3. Uvrščenost na čakalno listo v preteklem letu in tekom šolskega leta otrok ni bil sprejet v vrtec 15 4. Družina ima v ta vrtec že vključenega enega ali več otrok 10 5. Zaposlenost samo enega od staršev 5 6. Na dan 1. 9. tekočega leta bo otrok dopolnil: 11 mesecev ali več 10 10 mesecev 8 9 mesecev 6 8 mesecev 4 7 mesecev 2 hJ X -i 'E -M C fS & s u "S M O -J ■■J >3 .C o e (S 3 7 li Uradne objave (3) Vloge se točkujejo tako, da se pri vsakem kriteriju, ki je izpolnjen, dodeli pripadajoče število točk. (4) Če dva ali več otrok doseže enako število točk, komisija pri določitvi prednostnega vrstnega reda upošteva naslednja dodatna kriterija po tem zaporedju: 1. starost otroka - prednost ima starejši otrok, 2. datum oddane prijave - prednost ima otrok, katerega prijava je bila prej oddana. V sredini polkroga se ulica odcepi v slepi krak v dolžini približno 50 m. Območje ulice in oštevilčenje sta vrisana v grafični prilogi. 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice. (5) Pri uvrščanju že sprejetih otrok v želeno enoto, imajo prednost tisti, katerih sorojenci (bratci, sestrice) so v to enoto že vključeni. 14. člen Starši lahko otroka kadarkoli trajno izpišejo iz vrtca. Izpisani otrok nima prednosti pri ponovnem sprejemu v vrtec. Izjavo o izpisu otroka iz vrtca morajo starši izpolniti v roku 15-ih dni pred želenim datumom izpisa. Številka: 031-1/2010 Datum: 15. 4. 2011 Berto Menard, l. r., župan Občine Logatec 15. člen Članom strokovne komisije preneha mandat z iztekom dobe, za katero je bila imenovana. Po izteku mandata se imenujejo člani na način in po postopku, določenim s tem pravilnikom. 16. člen Z uveljavitvijo tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sprejemu otrok v vrtec, ki ga je na svoji 12. seji, dne 18. 5. 2007, sprejel Svet zavoda Vrtec Kurirček Logatec. 17. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v občinskem glasilu Logaške novice. Številka: 007-15/2011-4 Logatec, 15. 4. 2011 Berto MENARD, l.r. ŽUPAN l a O oi S" rt L o CTQ t fB O a Ki O fB t = X L Na podlagi 21. člena Zakona o določanju območij ter o imenovanju in označevanju naselij, ulic in stavb (Uradni list RS, št. 25/08) in 30. člena Statuta Občinskega sveta Občine Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 5. redni seji, dne 14. 4. 2011 sprejel naslednji ODLOK o dopolnitvi Odloka o imenovanju ulic v naselju Logatec 1. člen V naselju Logatec se na novo poimenuje ulico - POD BORI. V 1. členu Odloka o imenovanju ulic v naselju Logatec (Logaške novice, št. 10/10 - uradno prečiščeno besedilo) se doda novo zaporedno številko 80: Območje ulice se začne na začetku ulice Pri lesniki in se polkro-žno v dolžini približno 250 m navezuje nazaj na ulico Pri lesniki. 8