Predgovor V tretji številki drugega letnika revije Management je pet ˇ clankov: dvavanglešˇ ciniintrijevslovenšˇ cini.Vtejštevilkiuvajamotudinovo rubriko–Poroˇ cila–,vkateribodoobjavljeniprispevkizrazliˇ cnihse- minarjev, konferenc in podobnih sreˇ canj. Tokrat je Viktorija Sulˇ ciˇ c pripravila poroˇ cilo o poteku 1. nacionalne konference Moodle.si, ki jo je maja 2007 organizirala Fakulteta za management Koper v so- delovanju s Šolo za ravnatelje, in o skupnosti Moodle v Sloveniji ter o možnostihspletnegauˇ cnega okolja zapodporo izobraževalnegain sodelovalnegadela. ˇ Clankavanglešˇ cini so napisali Marek Pawlak iz Poljske ter Chi- -Ming Tsou, Chuan Chen in Deng-Yuan Huang iz Tajvana. Marek Pawlak obravnava sestavo upravnih odborov in nadzornih svetov ter komercialno zastopanost v delniških družbah na Poljskem. Chi- -Ming Tsou, Chuan Chen in Deng-Yuan Huang pa v svojem pri- spevku predstavijo model za raˇ cunalniško klasifikacijo v iskanju in napovedovanju. ˇ Clankoma v anglešˇ cini sledijo trije ˇ clanki v slovenšˇ cini. Danijel Bratina predstavi modele za vrednotenje blagovnih znamk in iz- postavi model kot orodje za kvantitativno analizo za opredelitev fi- nanˇ cneocenepremoženjablagovnihznamkskvalitativnimipodatki. Vedenjski dejavniki premoženja blagovne znamke omogoˇ cajo de- narno izraženo vrednotenje. Vasja Roblek predstavi rezultate in- tervjujev in aktivnega opazovanja delovanja slovenskih managerjev v dveh poslovnih združenjih ter možnosti za oblikovanje virtualne mreže in razširitev poslovnih povezav. Marjan Krajnik empiriˇ cno preverja pomen poslovnega naˇ crta v poslovanju najhitreje rastoˇ cih slovenskihpodjetijinugotavlja,dajeposlovninaˇ crttemeljnoorodje podjetnikaprinovihposlovnihpriložnostih. ŠtefanBojnec,glavniurednik MitjaI.Tavˇ car,odgovorni urednik management 2 (3): 187 187