Št. 3 Maribor, petek 19.1.2018 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XIII OBČINA DORNAVA 15. Odlok o proračunu Občine Dornava za leto 2018 Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/2000, 79/01 in 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in 127/06-ZJZP, 14/07-ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 16. člena statuta Občine Dornava ( Uradno glasilo Slovenskih občin, št. 30/14), je Občinski svet Občine Dornava na 22. redni seji, dne 18.01.2018 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE DORNAVA ZA LETO 2018 1. Splošna določba 1. člen S tem odlokom se za Občino Dornava za leto 2018 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnem besedilu: proračun) 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni podkontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Skupina /Podskupina kontov Proračun leta 2018 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 2,204.639 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1,978.100 70 DAVČNI PRIHODKI 1,773.700 700 Davki na dohodek in dobiček 1,622.976 703 Davki na premoženje 121.680 704 Domači davki na blago in storitve 29.044 706 Drugi davki - 71 NEDAVČNI PRIHODKI 204.400 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 70.500 711 Takse in pristojbine 2.000 712 Denarne kazni 4.500 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev - 714 Drugi nedavčni prihodki 127.400 72 KAPITALSKI PRIHODKI 133.571 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 15.000 721 Prihodki od prodaje zalog - 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega prem. 118.571 73 PREJETE DONACIJE 730 Prejete donacije iz domačih virov - 731 Prejete donacije iz tujine - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 92.968 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 92.968 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev Proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 2,120.361 40 TEKOČI ODHODKI 821.254 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 176.150 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 26.847 402 Izdatki za blago in storitve 607.533 403 Plačila domačih obresti 10.724 409 Rezerve - 41 TEKOČI TRANSFERI 762.026 410 Subvencije - 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 541.715 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 68.980 413 Drugi tekoči domači transferi 151.331 414 Tekoči transferi v tujino - 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 483.685 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 483.685 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 53.396 431 Investicijski transferi - 432 Investicijski transferi javnim zavodom 53.396 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-lI.) 84.278 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 750 Prejeta vračila danih posojil 751 Prodaja kapitalskih deležev 752 Kupnine iz naslova privatizacije V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII ZADOLŽEVANJE (500) 44.889 50 ZADOLŽEVANJE 44.889 500 Domače zadolževanje 44.889 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 132.167 55 ODPLAČILA DOLGA 132.167 550 Odplačila domačega dolga 132.167 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV+VII.-II.-V.-VIII.) - 3.000 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) - 87.278 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+ VII.-VIII.-IX.) - 84.278 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 3.000 9009 Splošni sklad za drugo 3.000 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk-podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dornava. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen Sredstva občinskega proračuna se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov. Uporabniki sredstev občinskega proračuna morajo izvrševati svoje naloge v mejah sredstev in za namene, ki so jim odobrena z občinskim proračunom. 4. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi prihodki požarne takse po 59. členu zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/63 in 87/01). 5. člen Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna. Ne glede na prejšnjo določbo ni možna prerazporeditev strogo namenskih sredstev. Župan polletno in konec leta poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in o njegovi realizaciji. 6. člen Župan lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjihletih, če so za ta namen že planirana sredstva v proračunu tekočega leta. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami. 7. člen Proračunska rezerva za leto 2018 je oblikovana v višini 3.000,00 EUR. O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF odloča župan in o tem pisno obvešča občinski svet. 8. člen Župan lahko odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. 9. člen Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan je odredbodajalec za sredstva proračuna. 4. Obseg zadolževanja 10. člen Za izvrševanje občinskega proračuna za investicije, se Občina Dornava lahko zadolži v skladu z Zakonom o financiranju občin. Pogodbe o najetju posojila sklene župan Občine Dornava. V skladu z Zakonom o financiranju občin se lahko javna podjetja in javni zavodi zadolžujejo le s soglasjem ustanovitelja. Dana soglasja štejejo v obseg zadolževanja občine. 5. Prehodne in končne določbe 11. člen V obdobju začasnega financiranja občine Dornava v letu 2019, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana. 12. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin, uporablja pa se od 01.01.2018. Številka: 410-27/2017 Datum: 18.01.2018 Občina Dornava Rajko Janžekovič, župan OBČINA MARKOVCI 16. Sklep o začetku postopka priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Markovci, prve spremembe in dopolnitve – samo za prostorske izvedbene pogoje Na podlagi 46. člena in skladno z določili 53. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 – ZVO-1B, 108/09 – ZPNačrt-A, 80/10 – ZUPUDPP (106/10 – popravek), 43/11 – ZKZ-C, 57/12 – ZPNačrt-B, 57/12 – ZUPUDPP-A, 109/12 – ZPNačrt-C, 35/13 – sklep ustavnega sodišča, 76/14 – odločba ustavnega sodišča, 14/15 – ZUUJFO in 61/17 – Zurep-2) ter na podlagi 30. člena Statuta Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 47/17) je župan Občine Markovci dne 16. 1. 2018 sprejel SKLEP O ZAČETKU POSTOPKA PRIPRAVE SPREMEMB IN DOPOLNITEV OBČINSKEGA PROSTORSKEGA NAČRTA OBČINE MARKOVCI, PRVE SPREMEMBE IN DOPOLNITVE – SAMO ZA PROSTORSKE IZVEDBENE POGOJE 1. Začetek postopka S tem sklepom Občina Markovci začne postopek priprave prvih sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Markovci, sprejetega z Odlokom o Občinskem prostorskem načrtu Občine Markovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 29/17, 41/17 – obvezna razlaga), v nadaljnjem besedilu označen kot SD OPN1). 2. Ocena stanja in razlogi za pripravo sprememb in dopolnitev SD OPN1 S sprejemom Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Občine Markovci je začel veljati nov prostorski akt občine, to je občinski prostorski načrt, ki poleg namenske rabe prostora opredeljuje tudi pogoje za poseganje v prostor na opredeljeni namenski rabi. Pri pripravi in sprejemu so bile upoštevane smernice in pogoji, ki so jih podali posamezni nosilci urejanja prostora, pristojni za sodelovanje v postopku priprave in sprejema občinskih prostorskih aktov. Zaradi težav, ki nastajajo pri izvajanju usklajenih posegov v OPN v podeželskih naseljih občine, v katerih prevladuje pretežna kmetijska dejavnost in večinoma izhajajo iz obstoječe lastninske strukture, ter zaradi uskladitve pogojev s pogoji proizvodnje v posameznih panogah kmetijske dejavnosti, pa bo Občina Markovci dopolnila in spremenila prostorske izvedbene pogoje tako, da bo možna izvedba posegov na že usklajeni namenski rabi ob upoštevanju obstoječe lastninske strukture. Občina bo pri pripravi postopka sprememb in dopolnitev SD OPN1 upoštevala tudi ostale, že ugotovljene napake in nejasnosti v OPN. 3. Območje sprememb in dopolnitev OPN, predmet načrtovanja in vrsta postopka Ker bo občina spreminjala le del prostorskih izvedbenih pogojev za poseganje v prostor v skrajšanem postopku, območja sprememb in dopolnitev niso opredeljena. Spremembe in dopolnitve SD OPN1 (spremembe in dopolnitve prostorskih izvedbenih pogojev) bodo predpisane za celotno območje Občine Markovci. Spremembe in dopolnitve SD OPN1, ki jih bo občina sprejela po skrajšanem postopku, ne bodo spreminjale namenske rabe zemljišč oziroma grafičnega dela OPN. Po 53. členu Zakona o prostorskem načrtovanju se v primeru, ko se spremembe in dopolnitve občinskega prostorskega načrta nanašajo samo na prostorske izvedbene pogoje, ne posegajo pa v določanje namenske rabe prostora, rok za predložitev posebnih smernic in obeh mnenj skrajša na 15 dni, enako pa se skrajša tudi trajanje javne razgrnitve. Aktivnosti postopka priprave sprememb in dopolnitev OPN pa so v Zakonu o prostorskem načrtovanju določene v členih od 46 do 53. 4. Način pridobitve strokovnih rešitev Občina za pripravo SD OPN1 ne predvideva izdelave posebnih strokovnih podlag. Pri pripravi pa bo upoštevala že pridobljena strokovna mnenja za izvajanje nekaterih dejavnosti in prostorske dokumente za izvedbo teh posegov. Če bodo udeleženci v postopku ugotovili, da je za posamezen del sprememb in dopolnitev potrebno izdelati strokovne podlage, morajo biti te izdelane v skladu z veljavnimi predpisi. 5. Roki za pripravo sprememb in dopolnitev OPN in posameznih faz V postopku sprememb in dopolnitev OPN so predvideni naslednji roki: • sklep župana o začetku postopka: januar 2018, • objava sklepa o začetku postopka v uradnem glasilu (Uradnem glasilu slovenskih občin) in v svetovnem spletu (http://www.markovci.si); objavljen sklep se pošlje ministrstvu, pristojnemu za prostor, in sosednjim občinam: januar 2018, • priprava osnutka sprememb in dopolnitev OPN: 10 dni po sklenitvi pogodbe z izdelovalcem sprememb in dopolnitev OPN, • posredovanje osnutka sprememb in dopolnitev OPN v preveritev ministrstvu, pristojnemu za prostor: ministrstvo v sedmih dneh preveri digitalno gradivo, če omogoča neposredno uporabo pri pripravi mnenj (ugotovitev pomanjkljivosti pomeni podaljšanje časa do objave digitalnega gradiva na spletnem strežniku ministrstva), • pridobitev prvih mnenj nosilcev urejanja prostora in sporočila ministrstva, pristojnega za varstvo okolja, ali je potrebno izvesti postopek celovite presoje vplivov na okolje (CPVO): 40 dni po prejemu obvestila ministrstva, pristojnega za prostor, da je digitalno gradivo osnutka sprememb in dopolnitev OPN objavljeno na spletnem strežniku ministrstva; rok za izdajo prvih mnenj je 15 dni, • izdelava dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPN: 10 dni po prejemu prvih mnenj, • morebitno usklajevanje prvih mnenj, če zaradi prvih mnenj ni mogoče pripraviti dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPN: 15 dni (v kolikor ministrstvo, pristojno za prostor, zagotovi usklajevanje med občino in nosilci urejanja prostora v roku 15 dni od prejema obvestila o potrebnosti usklajevanja, sicer se rok ustrezno podaljša), • izdelava okoljskega poročila za dopolnjen osnutek sprememb in dopolnitev OPN, če je zahtevan postopek celovite presoje vplivov na okolje: 20 dni po izdelavi dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPN, • posredovanje okoljskega poročila in dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPN ministrstvu, pristojnemu za prostor, da gradivo objavi na spletnem strežniku ministrstva: 7 dni za pridobitev obvestila o objavi gradiva na strežniku, • preveritev ustreznosti okoljskega poročila na ministrstvu, pristojnem za varstvo okolja, če je zahtevan postopek celovite presoje vplivov na okolje: rok 30 dni za izdajo obvestila, ali je okoljsko poročilo ustrezno, sicer se šteje, da je okoljsko poročilo ustrezno (morebitni popravki in dopolnitve podaljšajo čas do naslednje faze, to je do javne razgrnitve), • javno naznanilo o javni razgrnitvi in javni obravnavi: objava javnega naznanila najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve, • javna razgrnitev in javna obravnava dopolnjenega osnutka sprememb in dopolnitev OPN ter okoljskega poročila (okoljsko poročilo je potrebno v primeru, ko je zahtevan postopek CPVO): 15 dni oziroma 30 dni (30 dni, če je zahtevana izvedba postopka CPVO), • priprava stališč do pripomb in predlogov, podanih v času javne razgrnitve: 10 dni po zaključku javne razgrnitve, • obravnava in sprejem stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve: 20 dni, • objava stališč do pripomb in predlogov na krajevno običajen način in v svetovnem spletu: 7 dni po sprejemu stališč, • priprava predloga sprememb in dopolnitev OPN na podlagi stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve: 10 dni po sprejemu stališč, • posredovanje predloga sprememb in dopolnitev OPN v preveritev ministrstvu, pristojnemu za prostor: ministrstvo v sedmih dneh preveri digitalno gradivo, če omogoča neposredno uporabo pri pripravi mnenj (ugotovitev pomanjkljivosti pomeni podaljšanje časa do objave digitalnega gradiva na spletnem strežniku ministrstva), • pridobitev drugih mnenj nosilcev urejanja prostora in odločbe ministrstva, pristojnega za varstvo okolja, o sprejemljivosti vplivov izvedbe sprememb in dopolnitev OPN na okolje (če je potrebno izvesti postopek CPVO): 40 dni po prejemu obvestila ministrstva, pristojnega za prostor, da je digitalno gradivo predloga sprememb in dopolnitev OPN objavljeno na spletnem strežniku ministrstva; če ni potrebno izvesti postopka CPVO, je rok krajši: rok za izdajo drugih mnenj je 15 dni, • priprava usklajenega predloga OPN: 10 dni, • sprejem usklajenega predloga sprememb in dopolnitev OPN na občinskem svetu: 15 dni, • objava odloka v uradnem glasilu (Uradnem glasilu slovenskih občin). 6. Nosilci urejanja prostora, ki podajo smernice za načrtovanje in mnenja glede načrtovanih prostorskih ureditev V postopku priprave sprememb in dopolnitev OPN sodelujejo tisti nosilci urejanja prostora, za katere se ob pripravi osnutka sprememb in dopolnitev OPN izkaže, da se vsebine sprememb in dopolnitev nanašajo na zadeve iz njihove pristojnosti. Ob sprejemu tega sklepa so za podajanje smernic in mnenj pristojni naslednji nosilci urejanja prostora: • za področje razvoja poselitve: Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za prostor, graditev in stanovanja, Sektor za prostorsko načrtovanje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, • za področje kmetijstva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za kmetijstvo, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, • za področje gozdarstva: Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Direktorat za gozdarstvo, lovstvo in ribištvo, Sektor za gozdarstvo, Dunajska 22, 1000 Ljubljana, • za področje gozdarstva: Zavod za gozdove Slovenije, Območna enota Maribor, Tyrševa 15, 2000 Maribor, • za področje rabe in upravljanja z vodami: Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Hajdrihova ulica 28 c, 1000 Ljubljana, • za področje ohranjanja narave: Zavod RS za varstvo narave, Tobačna ulica 5, 1000 Ljubljana, • za področje ohranjanja narave: Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor, • za področje varstva kulturne dediščine: Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, • za področje varstva kulturne dediščine: Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor, • za področje zdravstvenega varstva: Ministrstvo za zdravje, Direktorat za javno zdravje, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, • Občina Markovci, Markovci 43, 2281 Markovci. V kolikor se pri pripravi sprememb in dopolnitev OPN izkaže potreba po vključitvi drugih nosilcev urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihove smernice in mnenja. Za pridobitev odločitve, ali je v postopku priprave sprememb in dopolnitev OPN potrebno izvesti postopek CPVO, se vlogo poda na Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Sektor za celovito presojo vplivov na okolje, Dunajska 47, 1000 Ljubljana. 7. Objava in začetek veljavnosti Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Markovci (http://www.markovci.si). Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin se sklep pošlje ministrstvu, pristojnemu za prostor, ter sosednjim občinam Občine Markovci. Številka: 350-0002/2018 Datum: 16. 1. 2018 Občina Markovci Milan Gabrovec, župan OBČINA OPLOTNICA 17. Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016 Na podlagi tretjega odstavka 98. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 - ZJU, 110/02 - ZDT-B, 127/06 - ZJZP, 14/07 - ZSPDPO, 109/08, 49/09, 38/10 - ZUKN, 107/10, 110/11 - ZDIU12, 104/12 - ZIPRS1314, 46/13 - ZIPRS1314-A, 82/13 - ZIPRS1314-C, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 95/14 - ZIPRS1415-C, 14/15 - ZIPRS1415-D) in 16. člena Statuta Občine Oplotnica (Uradno glasilo slovenskih občin št. 49/2015), je občinski svet na 14. redni seji dne 21. 12. 2017 sprejel ZAKLJUČNI RAČUN PRORAČUNA OBČINE OPLOTNICA ZA LETO 2016 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016. 2. člen Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016 sestavljajo splošni in posebni del. V splošnem delu je podan podrobnejši prikaz predvidenih in realiziranih prihodkov in odhodkov oziroma prejemkov in izdatkov iz bilance prihodkov in odhodkov, računa finančnih terjatev in naložb ter računa financiranja, v posebnem delu pa prikaz predvidenih in realiziranih odhodkov in drugih izdatkov proračuna Občine Oplotnica za leto 2016. Sestavni del zaključnega računa je tudi načrt razvojnih programov, v katerem je podan prikaz podatkov o načrtovanih vrednostih posameznih projektov, njihovih spremembah tekom leta 201 ter o njihovi realizaciji v tem letu. Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016 izkazuje: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Konto K2/K3 Rebalans 2016 (1) Veljavni proračun 2016 (2) ZAKLJUČNI RAČUN 2016 (3) Indeks (3)/(1) Indeks (3)/(2) I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 2.917.806,00 2.917.806,00 2.838.494,21 97,3 97,3 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 2.615.192,00 2.615.192,00 2.599.539,93 99,4 99,4 70 DAVČNI PRIHODKI 2.458.912,00 2.458.912,00 2.455.840,13 99,9 99,9 700 DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK 2.240.312,00 2.240.312,00 2.240.312,00 100,0 100,0 703 DAVKI NA PREMOŽENJE 120.100,00 120.100,00 115.115,23 95,9 95,9 704 DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE 98.500,00 98.500,00 98.225,17 99,7 99,7 706 DRUGI DAVKI 0,00 0,00 2.187,73 --- --- 71 NEDAVČNI PRIHODKI 156.280,00 156.280,00 143.699,80 92,0 92,0 710 UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA 104.030,00 104.030,00 98.830,59 95,0 95,0 711 TAKSE IN PRISTOJBINE 4.500,00 4.500,00 4.882,59 108,5 108,5 712 GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI 8.250,00 8.250,00 10.281,82 124,6 124,6 713 PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV 500,00 500,00 537,00 107,4 107,4 714 DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI 39.000,00 39.000,00 29.167,80 74,8 74,8 72 KAPITALSKI PRIHODKI 6.925,00 6.925,00 3.100,00 44,8 44,8 722 PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NOPREDM. SRED. 6.925,00 6.925,00 3.100,00 44,8 44,8 74 TRANSFERNI PRIHODKI 295.689,00 295.689,00 235.854,28 79,8 79,8 740 TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INST. 295.689,00 295.689,00 235.854,28 79,8 79,8 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 2.936.974,00 2.936.974,00 2.786.955,57 94,9 94,9 40 TEKOČI ODHODKI 985.694,00 990.322,00 937.428,44 95,1 94,7 400 PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM 233.845,00 233.210,00 222.769,72 95,3 95,5 401 PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST 31.535,00 31.670,00 29.948,14 95,0 94,6 402 IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE 645.314,00 650.442,00 615.507,17 95,4 94,6 403 PLAČILA DOMAČIH OBRESTI 29.500,00 29.500,00 25.703,41 87,1 87,1 409 REZERVE 45.500,00 45.500,00 43.500,00 95,6 95,6 41 TEKOČI TRANSFERI 1.354.707,00 1.411.597,00 1.379.400,31 101,8 97,7 410 SUBVENCIJE 38.400,00 39.053,00 37.309,33 97,2 95,5 411 TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM 693.737,00 737.619,00 727.271,95 104,8 98,6 412 TRANSF. NEPRIDOBITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM 147.571,00 147.891,00 142.154,66 96,3 96,3 413 DRUGI DOMAČI TRANSFERI 474.999,00 487.034,00 472.664,37 99,5 97,1 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 443.763,00 384.319,00 319.438,79 72,0 83,1 420 NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV 443.763,00 384.319,00 319.438,79 72,0 83,1 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 152.810,00 150.736,00 150.688,03 98,6 100,0 431 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZIČNIM OSEBAM, KI NISO PRORAČUNSKI UPORABNIKI 24.300,00 22.226,00 22.200,79 91,4 99,9 432 INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM 128.510,00 128.510,00 128.487,24 100,0 100,0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (I.-II.) (Skupaj prihodki minus odhodki) -19.168,00 -19.168,00 51.538,64 --- --- III/1. PRIMARNI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (I.-7102)-(II.-403-404) (Skupaj prihodki brez prihodkov od obresti minus skupaj odhodki brez plačil obresti) 10.332,00 10.332,00 77.242,05 747,6 747,6 III/2. TEKOČI PRESEŽEK (PRIMANKLJAJ) (70+71)-(40+41) (Tekoči prihodki minus tekoči odhodki in tekoči transferi) 274.791,00 213.273,00 282.711,18 102,9 132,6 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0,00 0,00 0,00 --- --- 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 0,00 0,00 --- --- 750 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0,00 0,00 0,00 --- --- VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0,00 0,00 0,00 --- --- C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) 171.868,00 171.868,00 148.756,23 86,6 86,6 50 ZADOLŽEVANJE 171.868,00 171.868,00 148.756,23 86,6 86,6 500 DOMAČE ZADOLŽEVANJE 171.868,00 171.868,00 148.756,23 86,6 86,6 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550+551) 205.000,00 205.000,00 192.764,31 94,0 94,0 55 ODPLAČILA DOLGA 205.000,00 205.000,00 192.764,31 94,0 94,0 550 ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA 205.000,00 205.000,00 192.764,31 94,0 94,0 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -52.300,00 -52.300,00 7.530,56 --- --- X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -33.132,00 -33.132,00 -44.008,08 132,8 132,8 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) 19.168,00 19.168,00 -51.538,64 --- --- XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12.PRET. LETA 52.300,00 52.300,00 52.361,00 3. člen Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016 se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin ter na spletnih straneh občine Oplotnica http://www.oplotnica.si. Številka: 22.14/2017 Datum: 21. 12. 2017 Občina Oplotnica Matjaž Orter, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 18. Sklep o razveljavitvi Sklepa o uvrstitvi direktorjev javnih zavodov v plačne razrede za določitev osnovne plače Na podlagi petega odstavka 11. člena Zakona o sistemu plač v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 108/09 – uradno prečiščeno besedilo, 13/10, 59/10, 85/10, 107/10, 35/11 – ORZSPJS49a, 27/12 – odl. US, 40/12 – ZUJF, 46/13, 25/14 – ZFU, 50/14, 95/14 – ZUPPJS15, 82/15, 23/17 – ZDOdv in 67/17) ter 8. člena Uredbe o plačah direktorjev v javnem sektorju (Uradni list RS, št. 68/17) izdajam v zvezi z uvrstitvijo v plačni razred za določitev osnovne plače direktorja javnega zavoda, katerega ustanoviteljica je Občina Škofja Loka SKLEP O RAZVELJAVITVI SKLEPA O UVRSTITVI DIREKTORJEV JAVNIH ZAVODOV V PLAČNE RAZREDE ZA DOLOČITEV OSNOVNE PLAČE 1. člen Sklep o uvrstitvi direktorjev javnih zavodov v plačne razrede za določitev osnovne plače št. 11006-1/2005, z dne 9.2.2006, objavljen v Uradnem listu RS, št. 18/06, 47/06 (popr) in 75/09, se razveljavi. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.1.2018 dalje. Številka: 11006-1/2005 Datum: 18.1.2018 Občina Škofja Loka Miha Ješe, župan OBČINA DORNAVA Stran 15. Odlok o proračunu Občine Dornava za leto 2018 15 OBČINA MARKOVCI Stran 16. Sklep o začetku postopka priprave sprememb in dopolnitev Občinskega prostorskega načrta Občine Markovci, prve spremembe in dopolnitve – samo za prostorske izvedbene pogoje 17 OBČINA OPLOTNICA Stran 17. Zaključni račun proračuna Občine Oplotnica za leto 2016 19 OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 18. Sklep o razveljavitvi Sklepa o uvrstitvi direktorjev javnih zavodov v plačne razrede za določitev osnovne plače 20