R§VI mmm ZBIRNIK ZflVgK/ims IN IN5TRümEtiTflL^^§ Qli15B9 ÜREJÜJE, DR- Q^miK KREK 1. decembra 1903 JZHAJA 6 KRAT NA LETO 1. VSAKEGA DRUQEQA MESECA Iii. befnik. CENA ZA LETO 8K. ZA iLETA4K50H. POSAMEZNI ZVEZKI PO 2 KRONI UREDNIŠTVO 6ospodskeul.št.10. Založniš+vo L.SCHWENTNER ljubuana UPRAVNIŠTVO Dvorski ■trg šf:3 Natisnila Jds.EMb P na Ounaji.Vll. Vsebina L letnika „jSlovih akordov": št. 1. 1. Dr. Benjamin Ipavec, „Poloneza" za klavir. 2. Fran Ferjančič, „Oj slovenska žemljica" za moški zbor. 3 Iv. pl. Zaje, „Seljanko, dušo draga" pesem za tenor ali sopran s klavirjem. 4. Risto Savin, „Sarabande" za klavir. 5. Emil Komel, „Fugirana predigra" za orgije. 6. Dr. Anton Schwab, „Moji devojčici" serenadica za mešan zbor. . 7. Karel Hoffmeister, „Ločitev" dvospev s klavirjem. 8. Josip Prochazita, „Nokturno" za gosli in klavir. 9. Lavoslav Pahor, „En starček je živel" za bariton, moški zbor in klavir. 10. Dr. Gojmir Krek, „Slovanski capriccio" za klavir. 11. Josip Prochazka, „Kaj bi te vprašal" za srednji glas in klavir. Št. 2. 1. Anton Lajovic, „Sanjarija" za klavir. 2. Dr. Benjamin Ipavec, „Ce na poljane rosa pade" za srednj glas in klavir, 3. Josip Prochazka, „Vabilo" za moški zbor. 4. Dr. Gojmir Krek, „Vabilo" za mešan zbor. 5. Viktor Parma, „Mandolinata" za klavir. 6. Dr. Gustav Ipavec, „Tiček" za mešan zbor. 7. Danilo Fajgelj, „Fuga" za orgije. 8. Risto Savin, „Étude" za klavir. 9. Fran Ferjančič, „Pokojnici v slovo" za ženski zbor. 10. Dr. Gojmir Krek, in klavir. ,Jaz nimam vec palm . za tenor St. 3. 1. Anton Lajovic, „Adagio" za velik oi'kester (čveteroročna priredba skladateljeva). 2. Davorin Jenko, „Na tujih tleh" dvospev s klavirjem. 3. Peter Jereb, „Lahko noč" za moški zbor, tenor- in bari- ton-solo. 4. Lavoslav Pahor, „Na poljani" za bariton in klavir. 5. Karel Hoffmeister, „Leži polje ravno" cveterospev. 6. Dr. Gojmir Krek, „V planinski raj!" koračnica za klavir. 7. Janez Laharnar, „Moj dom" za moški zbor. št. 4. 1. Josip Prochâzka, „Barcarola" za klavir. 2. Anton Foerster, „Povejte, ve planine!" za moški zbor. 3. Dr. Gojmir Krek, „Prošnja", za srednji glas in klavir. 4. Ignacij Hladnik, „Fuga" za orgije. 5. Fran Korun, „Potrkali na okno.cveterospev. 6. Josip Prochâzka, „Nokturno II" za gosli in klavir. 7. Oskar Dev, „Mak" za jeden glas in klavir. 8. Kari Jeraj, „Lepa Vida" gondoljera za klavir. 9. Dr. Gojmir Krek, „Idila" za mešan zbor. St. 5. 1. Josip Prochâzka, „Eomanca" za klavir. 2. Risto Savin, „Zori rumena rž., .," za moški zbor. 3. Dr. Benjamin Ipavec, „Pozabil sem mnogokaj dekle" za srednji glas in klavir. 4. Fran Gerbič, „Gondolirjeva pesem" za ženski zbor. 5. Viktor Parma, „Valček" za klavir. 6. Josip Ipavic, „Himna" za mešan zbor in orgije. 7. Emil Komel, „Fughetta" za klavir. 8. Dr. Gojmir Krek, „Misli" za tenor in klavir. 9. Emil Adamič, „Zapuščena" za moški zbor. Št. 6. 1. Josip Ipavic, „Triglavska koračnica" za klavir. 2. F. S. Vilhar, „Klevetnikom Hrvatske" za moški zbor. 3. Josip Prochâzka, „Zvezde žarijo..." za glas in klavir, 4. Dr. Gojmir Krek, „Bagatela" za klavir. 5. Stanko Premrl, „Slavnostna predigra" za orgije. 6. Emil Adamič, „Lipa" za mešan zbor. 7. Dr. Gojmir Krek, „Polka française" za klavir. Gospodu dr.Gojmiru Kreku. Nekdaj je bil _ _ Emil Adamič. Adagio molto cantabile. Klavir. con Pedale M--1 ■ H^J^—j-1 ^ A A >): ttiL it' '•ando- rit. p a tempi 1 » 1- ' ■ ^^ espressivo r-_f »- —f ^ "f—1 9 1= —ttf- ? espressivo i p ^r 1- i ' » m -i_U. • 1 \- ■ rit ¡3 i P M 3 i B / S 12 = m M R rnp i VP -s- P a tempo m poco accel. f mf ' tfej* ir S iE mf. poco accel. P 1 frffl-T V ^y-kTf i - ^ ßf m = ^ ■ ■ temi 1 7 ^ r t - ^_M__ v - A M ^ 1 ^----- w P P =r f ' ^ W-- _^__U- Slich und Druck ven Jos. Jíberle& C9 Wien, Vll.Sddengassr; 3 - 9. nir C1 _ á • ' ' —1 < cresc. ^ string. A A rit. liroko ^ eSI^ r w __^é- rrTfrrrr y ^jj ! ?-P-- : t rr^ 8............................... rTrPr 1 iCfr'tf^r 4 n^r r ^ Ly-uj /frf'ffr j • 1 r Pfr^ m í p '"»ti ffl í p m p í i wo/^o r/í^Tz. ra//. jyp PPP i Allegro con fuoco. m na p fTr p —= p 0 m t p i J I i p — p i —ir / m X.A. II1.4. -^- A • ^ •_i K • Nh iit t FÍMÍ -m— 1 ¿vit. J < —• [ --- J n- F u= m —•— —t—ft— m t— J. f ~ P iK lt J , J 1 i -m ÉE^ ta 1333 44= 1-- —H r-p ti • 1 • 1 • _1 tt mj --• — -- ----------- ^— 77 --^ T 1 P % • « ' V • • m m i =í4 J J . Hr # w w 4ti 1 - ¡n f; ri' -- s. A -^F- 1 11 «= K m. r ^ --^- — Lr —•— m—m— ■d -î-- -*- fî* « • - ■sf p p — — J J ---fi--Ç:-- - r r : --F— te -v i lÈ É ?nf 3 t? i it« J * mf « S A=r =î=i --m—r9r -f— ; 1 M --J-^- m i -J-*— m « * ■ * rf H-1- -1- W N.A. ni.4,. M I / p m m 0 0 i s mf P éy 0 t f -#— • v» di - mi l^it^l^Jlj htj I nu - - en do I m ff 1 1 F i cresc. ^J ^ it m mm i s i f f m i i i mf rt i P »-• t cr^sc. ^ accelerando ^ m* 0 —1 t M - a tempi 9 -^- 11 n 1 -fo-í-i-g fr • P 5= • • p rit. f r^ ■ f^ \ J --T— ¡ m f i m f s S zz Î I: vej. J I fii^ j)||jS I t^f J ^ Če mu du - šo jad te-ži, zri me kal - no, Î J J J I Jiju vej. espressivo m £ i f Če mu du - šo jad te-ži, m zn me r s S Î psempre m T J m i i ^r ^ I ^^ mot-no sij! M fi: f Ce ve se] î je, & m î î î \p m 1 Li > m ^—n-f 5 ^ ifi -1-»—^ ' w i ^ ■■- 1 - r 1 ""r ^ i " ' "VT—^ '----^r m î a m m 0 te - daj blis-kaj de W7 man-ta si - jaj!. P p P' ^ sel je, ^0 te - daj blis-kaj de man-ta si - jaj!_ molto rit. e • ftf Sf ff Hig^ [j^ Sa 1 111 »V L --- - raw - £¿0 " te ^^ ' J¿ -Jk- ritard. —- P espre a temp ssivo >0 1__ —-__1_ •J -3 ■ -^^ • IH* —it* —rw ■ T7- yL- y Ce ne mis-li več na me, »—B- w če je dru - gi dal sr-ce, če je dru - gi dal sr^ce^mil n če ne mis4i več na me, čedalje strastnejse in hitrejše 11,1 «r i f ip ,1 ii|i ^ ^ nr _ cfQM nlo ii pr - s 47 i i 5 an, tvoj pre-zla-ti žar po - tem - ni - sceji _ .do - mol _ _ io naj i pr" ^ stan, tvoj pre-zla-ti žar tem - nL J g -HI -3 —: J^ 1 J - scen -^ 1 ^ T r - do hj»! 1 ' -^- •J _1_ VP N. A. III. 4, ---J-L b — —J Moški zbor. Tri nove pesmi potujočega tovariša. 3. Tehtni vzrok! TrifMger Grund. (Rudolf Baumbach__Anton Aškerc.) Andante quasi allegretto. Risto Savin, Op. 2. št. 3. Bil je ples ve -Dirn - lein kommt vom i) J J •^P P P P sel no-eoj! Tru-dna Mai - en-tanz, hat sich N do-movje pri 7nú - ae ge spe - la.. sprun-gen. —^ T Piú allegretto. m p Vpra-ša jo ma - ti-.„kje Fragt die Mut - /^r. hÀ ven-ček je tvoj, ki si via- ,Wo ist de in Kranz,den ich in^s seh ga i - me Haar dir ge - schlun JU_e M m la?" y „Ko sem „Als ich a m A s mJVïï šla tam-kajprekrav - nin ve-ter pi - IMzdo-bra-ve, mir-to iz - tr-gai in roz-ma - rin schr itt durch die Fei-der hin. kam der Wind^ qe - n - ren, riss mir Myr-the undBosma rin Ú - lo - ma mi je un - ge-stüm aus den zgla - ve!" "Ma-te - ri pa o-braz je Haa - reñí Macht die Mut-ter ein ernst Ge - strog, vgu-be sieht, legt die če - lo je na -Stir - ne in % St 1 in 2 glej I. letnik str. 76. ozir. IL letnik str. 13. Tempo I. „Fan-ta zo-be - ma ro - ká - ma jaz mo-ra - la sem ob - „Muss - te mit bet- den } M }> h J Hän-den just mei-nen Frie-del urn -j) }) je - ti in ga po fas - sen, als wir uns Ijub-íja - h... Pa ta - küss-ten nachHer-zens . i ' Crp P T p PPP'p P' cas u - teg-nil lusi. Könnt ich ihn ven-cek je se sne- ti, zie - hen las - sen, u - teg-nil könnt ich ihn ven-cek se sne -zie - Jien las - y h h f p p lp P^^ IfM Spomin na Zdenka Fibicha Largo Franjo Dugan. Più mosso. 0. t. 9-^-^- >-^—- • ^ 4 i f ! y IjJ ^^ V^v o / 2. JT] h—^ ——1?.— P f p 1 1 1 H- M- py f—- m - • i ■— __■■_- •fjpf— -(9- HP -#-- Tam zunaj je sneg. (Dragotin Kette.) Glas. Klavir Allegretto. Dr. Gojmir Krek. ^a tempo i Uvod zelo hiter Tam zu-naj je sempre pedale m i •j sneg in bur-ja ne - f fTr ^ S -i»- __Ojl ^ f}' : m 5 z van - ka, a_ te-be, nev - gan-ka, le ra - dost in p S ZM TJ 't' -zrr- pirj'rr IT m- i? tJ gled ža - ri še, tvo-je li - ce ru - di še kot nekdaj le - po. Ni več na vr - teh le-pili Z y p ^ jji j: ^ m X_z -iP m M m i nf i & 1 i ro-žic raz - vi - tili, vi - jo-lic ni skri - tih, li-lij he-lih ko sneg. M gt 8 PM m i s m m i iEEi 4 i / 5 'mM 11 ^^ m To-da m ti 1 M' M si kras- - hjiftit frf 1' --■ff— —T" poco ri m IrTlrf tard. e cresc. frffrn —T— -¿J— ^ate mpo 1=^ f -H—kj-h z veliko strastjo i 'rrr rpi^f poco rit. gorko, s polnim glasom rit. assai S m 0' m' ^ 0 na, ta-ko strastna in vro - ca, stra - stna, vro_ča in sre-di na - ro-čja ti_ r ^?sebina IL letnika „Hovih akordov": st. 1. Slika: Dr. Benjamin Ipavec (* 24. dec. 1829). 1. Dr. Benjamin Ipavec, „Valček" za klavir. 2. Oskar Dev, „Vzdih" za en glas in klavir. 3. Josip Procházka, „Balada" za gosli in klavir. 4. Risto Savin, „Ponočni stražnik" za moški zbor. 5. Dr. Gojmir Krek, „Duhovna pesem" za mešan zbor in orgije. 6. Julij Junek, ,,Terpsihora" Polka française za klavir. St ^ ►jI» ^. Slika: Risto Savin 11. jul. 1859). 1. Josip Vedral (Ljubljana), „Slovanska koračnica" za klavir. 2. Risto Savin (Praga), „Skala v Savini" za en glas in klavir. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „Zaprto srce" četverospev. 4. Hinko Druzovič (Gradec), „Fuga" za orgije. 5. Dr. Gojmir Krek (Ljubljana), „Iz vseh grobov ta večnost.." za en glas in klavir. 6. Dr. Anton Schwab (Celje), „Zdaj sam le sem zahajam" mešan zbor, 7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Spominski list" za klavir. Št. 8. 1. Risto Savin (Praga), „Barcarola" za klavir. 2. Vilko Novak (Zagreb), „Himna k 40oj godišnjici hrv, pjevačkog družtva ,Kola'" za moški zbor. 3. Dr. Benjamin Ipavec (Gradec), Eomanca iz operete „Tičnik" za en glas in klavir. 4. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Spominski list" za klavir. 5. Ivan pl. Zaje (Zagreb), „Pater noster" za en glas, gosli-solo in harmonij ali klavir. 6. Josip Ipavic (Gradec), „Imel sem ljubi dve,..." četverospev, 7. Dr. Gojmir Krek (Ljubljana), „Zaprta so njena okenca...." za en glas in klavir. 8. Julij Junek (Praga), „Mazurka" za klavir. Št. 4. Slika: Fran Gerbic (* 5. oktobra 1840). 1. Josip Procházka (Ljubljana), „Impromptu" za klavir. 2. Fran Gerbic (Ljubljana), „Eožmarin" za tri ženske glasow in klavir, 3. Hinko Druzovič (Ptuj) a) „Je pa davi slanca padla" za moški zbor harmoniziran naroden napev. h) „Žalost" za mešan zbor harmoniziran naroden napev, 4. Risto Savin (Praga), „Predsmrtnica" za srednji glas in klavir. 5. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Slavnostna predigra" za orgije. 6. Viktor Parma (Črnomelj), „Ne udajmo se!" koračnica za klavir. Št. 5. Slika: Josip Procházka (* 24. febr. 1874). 1. Emil Adamič (Zagorje ob Savi) „Spominski list" za klavir. 2. Josip Procházka (Ljubljana), „Poslednja noč" za višji glas i in klavir. 3. Emil Komel (Gorica), „Fugirana predigra" za orgije. 4. Dr. Anton Schwab (Celje), „Slanica" za moški zbor. . 5, Risto Savin (Praga), „List v album" za klavir. ■ 6. Dr. Gojmir Krek (Lipsko);, „V brezupnosti" za en glas in klavir. ■ 7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „V gozdu" za mešan zbor. 8. Josip Procházka (Ljubljana), „Bolne rože" za višji glas in klavir. 9. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Povejte ve planine" za mešan zbor- Št. 6. 1. Dr. Benjamin Ipavec (Gradec), „Dve fugeti" za klavir. 2. Karel Hoffmeister (Praga), „Ko zaspal bom v smrti..." za mešan zbor. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „O ljubica..." za en glas in klavir. 4. Dr. Gustav Ipavec (Št. Jurij ob j, ž.), „Kadrilja" za klavir. 5. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Zvečer" za mešan zbor. 6. Risto Savin (Praga), „Narodna" za klavir. 7. Dr. Gojmir Krek (Lipsko), „Na tvoje zdravje, Berta,.," za en glas in klavir. ^?sebina 111. letnika ,,Novih akordov": št. 1. Slika: Viktor Parma 20. febr. 1858). 1. Viktor Parma (Črnomelj^ „Koračnica'-' iz operete „Amazonke" za klavir. 2. Vilko Novak (Zagreb), „Bi mirna noč" ^a moški zbor z bariton-solom. 3. Josip Procházka (Ljubljana), „Tak' si lepa..." za en glas in klavir. 4. Srečko Albini (Zagreb), „Arlekinade" 1. Serenata za klavir. 5. Karel HoflTmeister (Praga), „Noctm-no" dvospev s klavirjem. 6. Dr. Gustav Ipavec (Št. Jurij ob j. ž.), „Kukavica" za mešan zbor. 7. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Zimska kmečka pesem" za en glas in klavir. St. 2. 1. Risto Savin (Praga), „Večerna" za klavir. 2. Fran Gerbič (Ljubljana), „Laliko noč" moški zbor. 3. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Pa ne pojdem prek poljan" za en glas in klavir. 4. Anton Lajovic (Celje), „Pesem" za dva glasova in klavir. 5. Srečko Albini (Zagreb), „Ispod grma ljubičica. . ." mešan zbor. i?. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „V mraku" za klavir. Št. e. 1. Srečko Albini (Sarajevo), „Arlekinade 2. Rendez-vous" za klavir. 2. Anton Foerster (Ljubljana), „Spomen-piesma" za moški zbor. 3. Franjo Dugan (Zagreb), „Nočna rosa" za en glas in klavir. 4. Josip Procházka (Ljubljana), „Ptička" za mešan zbor in klavir. 5. Franjo Dugan (Zagreb), „Spominski list« za klavir. 6. Emil Adamič (Zagorje ob Savi), „Da sem jaz ptičica" za me^an zbi>'r.