Osnutek Na podlagi 16. in 23. člena Zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v družbenopolitičnih skupnostih (Uradnj list SRS, št.: 39/74 in 4/78) in 83. člena Statuta občine Ljubljana-Šiška (Uradni list SRS št.: 13/86) je skupščina občine Ljubljana-Šiška na . . . seji zbora združenega dela in . . . seji zbora krajevnih skupnosti dne . . . sprejela ODLOK o proračunu občine Ljubljana-Šiška za leto 1987 1. člen S proračunom občine Ljubljana-Šiška (v nadaljnem besedilu: občinski proračun) se zagotavljajo sredstva za financiranje splošnih družbenih potreb v okviru pravic in dolžnosti občine Ljubljana-Šiška (v nadaljnem besedilu: občina). 2. člen din Skupni prihodki občinskega proračuna za leto 1987 znašajo: 4.072,902.000 in se razporedijo: > - za posebni del proračuna 2.707,537.000 - zatekočoproračunskorezervo ?.., 13,418.000 - zazdruževanjesredstevvLjubljani ¦ *¦ 1.210,940.000 - za prihodke nad dogovorjeno porabo 141.007,000 3. Clen Občina odstopa mestu Ljubljana (v nadaljnem besedilu: mesto) del proračunskih prihodkov. Odstopljene prihodke razporedi mesto na podlagi dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu za leto 1987 s svojim prora-čunom. Občina pooblašča službo družbenega knjigovodstva, podružnico Ljubljana, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih računov odvaja v proračun mesta 30,95 odstotka vseh tekočih izvirnih prihodkov, razen od prihodkov turističnih taks, taks na promet parklarjev in kopitarjev ter lastnih prihodkov upravnih organov, vendar največ do zneska 1.210,240.000 din. ¦•-¦-¦ 4. člen Proračunski prihodki, ki presegajo dovoljeno raven splošne porabe, bodo izločeni rta posebno partijo žiro računa proračuna mesta. Občina pooblašča službo družbenega knjigovodstva, podružnico Ljubljana, da ob vsakokratni praznitvi zbirnih računov odvaja na posebno partijo žiro računa proračuna mesta 3,60 odstotka vseh tekočih izvirnih prihodkov, razen od prihodkov turističnih taks, taks na promet parklarjev in kopitarjev, ter lastnih prihodkov upravnih organov, vendar največ do zneska 141,007.000 din. 5. člen Turistične takse se uporabljajo za pospeševanje turistične dejav-nosti in se združujejo na posebnem računu pri Ljubljanski turistični 6. člen Takse na promet parklarjev in kopitarjev se samo evidenčno izkazujejo v občinskem proračunu in se združujejo po načelu solidarnosti in vzajemnosti na posebnem računu za zdravstveno varstvo živali pri mestu. 7. člen Od izvirnih prihodkov, ki so opredeljeni v drugem členu tega odloka, zmanjšanih za odstopljene prihodke proračuna po tretjem členu in za prihodke, ki presegajo dovoljeno raven splošne porabe po četrtem členu tega odloka, se 1 odstotek izloča v sredstva rezerv proračuna. 8. člen Upravnim organom, sekretariatu skupščine in izvršnega sveta, ter strokovnim službam, družbenopolitičnim in družbenim organi-zacijam, skupnim upravnim organom in organizacijam in krajev-nim skupnostim se sredstva za delo za realizacijo programa dela med letom dodeljujejo enakomerno kot mesečne akontacije. Organi in organizacije ter strokovne službe poročajo izvršnerau svetu Skupščine občine Ljubljana-Šiška (v nadaljnem besedilu: izvršni svet) o realizaciji programov dela. '¦ '9. člen Sredstva, ki jih delavci v občinskih upravnih organih, sekretari-atu skupščine in izvršnega sveta in strokovnih službah pridobivajo kot dohodek delovne skupnosti primerno načelom svobodne menjave dela, se bodo povečala v skladu s sprejetimi dogovori in v odvisnosti od realizacije programa dela. V primeru, da se bodo osebni dohodki v gospodarstvu med letom povečali. bo skupščina občine z rebalansom proračuna zagotovila dodatna sredstva za usklajeno rast osebnih dohodkov. .. ... 10. člen ...__ . . , Upravni organi, sekretariat skupščine in izvršnega sveta in stro-kovne službe obračunavajo amortizacijo skladno z določbami zakona o amortizaciji družbenih sredstev. Zaradi učinkovitejše in racionalnejše uporabe sredstev amortizacije bodo združevali sred-stva amortizacije, uporabljali pa po usklajenem programu, ki ga na predlog sekretariata za občo upravo sprejme izvršni svet. I 11. člen . ' Skladno s sporazumom o merilih in kriterijih za udeležbo posa-mezne krajevne skupnosti na dohodku iz sredstev proračuna, izvršni svet z ugotovitvenim sklepom določi udeležbo posamezne krajevne skupnosti iz sredstev proračuna za leto 1987. ' 12. člen ¦¦ ~":' Za izvrševanje proračuna je odgovoren izvršni svet. Če prihodki občinskega proračuna ne pritekajo tako kot je predvideno v prora-čunu, sme izvršni svet, da bi ohranil proračunsko ravnovesje, začasno zmanjšati zneske sredstev, ki so razporejeni za posamezne namene, vendar največ do 10% ali pa začasno zadrži uporabo sredstev za posamezne namene. Izvršni svet sme, če nastanejo pri financiranju nalog nepričako-vane težave ali če se odloči za vavčnejšo ali bolj smotrno uporabo sredstev zaradi ohranitve proračunskega ravnotežja spremeniti namen in višino sredstev, ki so v proračunu razporejena za posebne namene. B.člen Iz razporejenih prihodkov v posebnem delu proračuna se naka-zujejo sredstva na ustrezne račune naslednjim porabnikom: - upravnim organom, sekretariatu skupščine in izvršnega sveta ter strokovnim službam občine, temeljnim pravosodnim organom in samostojnim organom in organizacijam mesta in regije, - družbenopolitičnim in družbenim organizacijam, - sekretariatu za ljudsko obrambo in štabu za teritorialno obrambo, - krajevnim skupnostim in drugim samoupravnim skupnostim, - posebnim računom proiačuna in drugim neposrednim porab-nikom proračuna. 11 Sredstva navedena v 3., 4., 5., 6., 7., 8. in 11., členu tega odloka, se nakazujcjo neposredno iz proračuna. 14. člen Porabniki morajo sredstva, ki jih prejemajo iz občinskega prora-čuna, uporabljati za namene za katere so jim biia dana skladno s predpisi, dogovori oz. sporazumi o njihovi uporabi. Za izvajanje tega čiena sta odgovora odredbodajalec in vodja računovodstva uporabnika. 15. člen Porabniki proračunskih sredstev morajo opraviti naloge s svo-jega področja v mejah sredstev, ki so jim določena s tem prora-čunom. Uporabniki ne smejo na račun občinskega proračuna prevzeti obveznosti, ki bi presegale zneske, določene v tem proračunu, razen če se s posebnim aktom oz. dogovorom skupščine občine ne določi drugače. 16. člen Vsi prihodki, ki jih upravni organi, sekretariat skupščine in izvršnega sveta ter strokovne službe ustvarijo s svojo dejavnostjo ali za delo s pogodbami, so prihodek občinskega proračuna, razen če ni s tem odlokom drugače določeno. Za prihodke upravnih organov, sekretariata skupščine in izvrš-nega sveta ter strokovnih služb v smislu prejšnjega odstavka se ne štejejo prihodki prejeti od prodaje najdenih predmetov, tiskovin in obrazcev, dejanskih stroškov uporabe občinske stavbe po drugih uporabnikih, od razmnoževanja ter fotokopiranja in sloritev SIS družbenih dejavnosti. H.člen . Odredbodajalec za sredstva občinskega proračuna je predsednik izvršnega sveta, pomožni odredbodajalec pa je član izvršnega sveta, ki ga na podlagi predloga predsednika izvršncga sveta imenuje izvršni svet. 18. člen Izvršni svet je pooblaščen, da odloča: 1. o prenosu sredstev med posameznimi postavkami občinskega proračuna, 2. o uporabi sredstev rezerv za namene iz prve in druge točke 39. člena zakona o financiranju splošnih družbenih potreb v druž-benopolitičnih skupnostih do zneska 5,000.000 din, 3. o uporabi sredstev tekoče proračunske rezerve za namene, ki ji ob sprejemanju občinskega proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo predvidenih zadosti sredstev, 4. o začasni uporabi sredstev rezerv, če prihodki pritekajo neenakomerno. 19. dlen Služba za proračun in finance spremlja in kontrolira pri porabni-kih proračuna porabo sredstev in po potrebi predlaga izvršnemu svetu sprejem potrebnih ukrepov. 20. člen Bilanca prihodkov in odhodkov je sestavni del tega odloka. 21.člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu SRS, uporablja pa se od 1. januarja 1987 dalje. Številka: Dalum: 21.11.1986 Predsednik skupščine občine Ljubljana-Siška Rado Roter 1. r.