Ormož, 25.10.2018 Letnik 16 Številka 9 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 36. PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2019 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - PREDLOG Proračuna Občine Ormož za leto 2019 V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bodo pri obravnavi odloka sodelovali: - Gorazd Ladinek, Direktor Občinske uprave Občine Ormož - Mirko Šerod, Vodja Oddelka za finance - mag. Karmen Štumberger, Vodja Oddelka za gospodarske dejavnosti - Boris Novak, Vodja Medobčinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž - Mateja Serec, Vodja Urada župana - Mojca Zorčič, Vodja Oddelka za družbene dejavnosti in splošne zadeve - Aleš Plohl, Vodja Oddelka za upravljanje z občinskim premoženjem - Miran Klinc, Svetovalec za kmetijstvo Ormož, dne 25.10.2018 36. Na podlagi 79. in 90. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam občinskemu svetu predlog Proračuna Občine Ormož za leto 2019 PREDLOG PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2019 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PREDLAGATELJ: Župan Občine Ormož Alojz Sok, dr. vet. med. GARADIVO PRIPRAVILA: Občinska uprava Na podlagi 28. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13 popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 - ZIPRS1617 in 13/18) in na podlagi določil 5. točke VI. poglavja Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) obveščam občinski svet in posredne uporabnike proračuna Občine Ormož o aktivnostih in predvidenih rokih za sprejem občinskega proračuna za leto 2019: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 do 25.10.2018 5.11.2018 do 29.11.2018 do 30.11.2018 2 Vložitev predloga proračuna Predstavitev predloga proračuna občinskemu svetu in splošna razprava Javna razprava o predlogu proračuna 25.10.2018 uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na __. seji, dne ___________ sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2019 1. SPLOŠNA DOLOČBA Pisne pripombe na predlog proračuna 13.12.2018 Vložitev dopolnjenega predloga proračuna do 20.12.2018 Rok za vložitev pisnih amandmajev članov občinskega sveta 27.12.2018 Obravnava in sprejem proračuna na seji občinskega sveta 28.12.2018 Objava odloka o proračunu v Uradnem vestniku Občine Ormož in na spletni strani Občine Ormož 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 - popr., 101/13, 55/15 –ZfisP, 96/15 ZIPRS1617 in 13/18) in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 9/15 – Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v eurih A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) TEKOČI PRIHODKI (70+71) 70 DAVČNI PRIHODKI 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davki na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 71 NEDAVČNI PRIHODKI 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja Proračun leta 2019 13.816.914 10.703.260 9.208.887 7.915.875 1.087.007 206.005 1.494.373 1.197.624 711 Takse in pristojbine 10.500 712 Globe in druge kazni 11.100 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 40.873 234.276 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 3 72 KAPITALSKI PRIHODKI 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 74 TRANSFERNI PRIHODKI 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije II. SKUPAJ ODHODKI 40 TEKOČI ODHODKI 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 25.10.2018 150.000 51.000 99.000 2.963.654 1.145.392 1.818.262 14.968.007 2.885.762 791.364 125.652 1.532.421 403 Plačila domačih obresti 409 Rezerve 37.165 399.160 41 TEKOČI TRANSFERI 410 Subvencije 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) 5.685.579 310.840 2.870.570 487.262 2.016.907 6.028.300 6.028.300 368.366 225.000 143.366 -1.151.093 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV Proračun leta 2019 41.560 75 Prejeta vračila danih posojil 41.560 750 Prejeta vračila danih posojil V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 41.560 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 440 Dana posojila 0 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.V.) 41.560 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov/Konto/Podkonto VII. ZADOLŽEVANJE 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje Proračun leta 2019 1.298.127 1.298.127 1.298.127 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 4 25.10.2018 VIII. ODPLAČILA DOLGA 55 ODPLAČILA DOLGA 550 Odplačila domačega dolga 588.594 588.594 588.594 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.II.-V.-VIII.) -400.000 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 709.533 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 1.151.093 0 STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta. Proračun se izvršuje skladno z določili zakona, ki ureja javne finance in podzakonski predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavkekonta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. požarna taksa, za vlaganja v opremo in vozila za zagotavljanje protipožarne varnosti, 2. prihodki iz naslova prispevkov za priklop na širokopasovno omrežje, ki se namenijo za vlaganja v širokopasovno omrežje; 3. prihodki od komunalnega prispevka, ki se namenijo za gradnjo komunalne opreme; 4. prihodki krajevnih skupnosti, ki se namenijo za namene za katere so bili pridobljeni; 5. 400.000 drugi namenski prihodki. Prihodki zbrani iz naslova »sredstev za pridobivanje novega prostora za odlaganje oz. sanacijo« na podlagi Aneksa št. 1 z dne 1.12.2004 h Koncesijski pogodbi za izvajanje gospodarske javne službe odlaganja ostankov komunalnih odpadkov z dne 16.9.2002 se namenijo za investicijska vlaganja. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika, župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami in konti. O prerazporejanju sredstev v okviru finančnih načrtov krajevnih skupnosti med proračunskimi postavkami in konti odločajo predsedniki svetov krajevnih skupnosti. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna ob polletju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpišejo javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 1. 2. 5 v letu 2020 60 % navedenih pravic porabe in v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, vode, komunalnih storitev, telefona in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz namenskih sredstev EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev. Omejitve iz drugega odstavka tega člena ne veljajo za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov proračuna Občine Ormož in so za njih pridobljeni sklepi o sofinanciranju sredstev iz državnega ali evropskega poračuna oz. drugih virov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov. Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada in 3. stanovanjski rezervni sklad. 25.10.2018 Proračunska rezerva se v letu 2019 oblikuje v višini 122.000 evrov. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 35.000 eurov brez DDV župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s predpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 10. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 eurov brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevne skupnosti si morajo pridobiti soglasje župana za sklepanje vseh poslov katerih vrednost je večja od 10.000 eurov brez DDV. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 11. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 200 eurov odpiše plačilo dolga. Skupna vrednost odpisov ne sme preseči 5.000 eurov, v kolikor je znesek večji od 5.000 eurov, o tem odloča občinski svet. Obseg sredstev se v primeru, ko dolg do posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 6 25.10.2018 dveh eurov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz drugega odstavka tega člena ne všteva. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev) Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 lahko zadolži do višine 1.298.127 eurov. Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Ormož, v letu 2019 ne sme preseči skupne višine 100.000 eurov. 13. člen (obseg zadolževanja posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) Posredni uporabniki občinskega proračuna. javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2019 zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 15. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-15/2018-5 11/11 Ormož, ____________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov OBRAZLOŽITEV: V Odloku o proračunu občine Ormož za leto 2019 so opredeljene vsebine, ki jih je potrebno zajeti v skladu z Zakonom o javnih financah. Nanašajo se na določitev višine splošnega dela proračuna in strukture posebnega dela proračuna, izvrševanje proračuna, določitev namenskih prihodkov in odhodkov proračuna, prerazporejanje pravic porabe, največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let, spreminjanje načrta razvojnih programov, proračunskih skladih, sklepanje pravnih poslov, financiranje posrednih in ostalih proračunskih uporabnikov, omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava, oblikovanju proračunske rezerve, določitev višine dolga, ki ga lahko odpiše župan, obseg zadolževanja in poroštvo občine ter javnega sektorja v letu 2019. Občinskemu svetu predlagamo, da po opravljeni predstavitvi in splošni razpravi predlog Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2019 posreduje v javno razpravo. 14. člen (začasno financiranje 2020) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2020, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. Občinska uprava TABELE:     I. SPLOŠNI DEL (v prilogi); II. POSEBNI DEL (v prilogi); III. NRP (v prilogi); IV.COFOG 2019 (v prilogi). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 7 25.10.2018 OBRAZLOŽITVE S PRILOGAMI PRORAČUNA OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2019 SO OBJAVLJENE NA SPLETNI STRANI OBČINE ORMOŽ NA SPLETNEM NASLOVU: https://www.ormoz.si/objava/157770 obsega dela, ki ga ni mogoče opravljati z obstoječim številom javnih uslužbencev in so zagotovljena finančna sredstva za nove zaposlitve. OBČINA ORMOŽ Štev. 1000-2/2018 01/9 Ormož, Župan Občine Ormož v skladu s prvim odstavkom 43. člena in 45. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) podaja KADROVSKI NAČRT OBČINE ORMOŽ ZA LETI 2019 in 2020 Skupaj s proračunom za tekoče leto se v skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 –uradno prečiščeno besedilo in 65/08) predloži občinskemu svetu tudi predlog kadrovskega načrta. V skladu z 8. členom Pravilnika o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09), ki se smiselno lahko uporabi za pripravo in predložitev kadrovskega načrta za uporabnike občinskega proračuna, se navede število zaposlenih na dan 31. decembra preteklega leta, dovoljeno število zaposlenih na dan 31. 12. iz kadrovskega načrta za tekoče leto in predlog dovoljenega števila zaposlenih za naslednji dve proračunski leti. Sklepanje delovnih razmerij in upravljanje s kadrovskimi viri na občinski ravni poteka v skladu s kadrovskim načrtom, ki se pripravlja in sprejema na podlagi 42. do 45. člena Zakona o javnih uslužbencih. S kadrovskim načrtom se prikaže dejansko stanje zaposlenosti po delovnih mestih, v skladu z delovnim področjem in delovnim programom organa pa se za obdobje dveh let določi predvideno ciljno stanje zaposlenosti po delovnih mestih, za katera se sklene delovno razmerje za nedoločen čas ter predvidene zaposlitve za določen čas. Po 42. in 43. členu Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrti zajemajo dovoljeno število zaposlenih pri neposrednih proračunskih uporabnikih v prihodnjih dveh letih. Pristojni organ (župan) izvede uskladitev kadrovskih načrtov v 60. dneh po sprejetju proračuna ali njegovih sprememb, upoštevajoč spremembe predlaganega občinskega proračuna, ki so nastale v postopku njegovega sprejemanja. Med proračunskim letom se v skladu s 45. členom Zakona o javnih uslužbencih kadrovski načrt lahko spremeni, če pride do trajnega ali začasnega povečanja -pravne podlage:  Zakon o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07 - uradno prečiščeno besedilo in 65/08),  Pravilnik o vsebini in postopkih za pripravo in predložitev kadrovskih načrtov (Uradni list RS, št. 60/06, 83/06, 70/07 in 96/09),  Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 15/99, 10/07, 21/07 in 1/16),  Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž« (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 13/07, 12/08,19/08, 21/08 – popr. in 8/11),  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi, št. 100-00035/2008 0007 9 z dne 24.7.2008, 25.2.2009, 23.4.2009, 22.8.2011, 1.3.2012, 19.10.2012, 24.4.2014, 20.1.2016, 8.6.2016, 28.4.2017, 7.12.2017 in 29.5.2018 in  Pravilnik o sistemizaciji delovnih mest v skupni Občinski upravi »Medobčinska uprava občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž«, št. 007-00029/2008 07/9 z dne 26.11.2008, 15.9.2009, 16.8.2013, 22.7.2014, 10.9.2015 in 12.9.2017. OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2019/2020: Na podlagi druge spremembe kadrovskega načrta za leto 2018/2019 z dne 29.5.2018 se predvideva na dan 31. dec. 2018 dovoljeno število zaposlenih 28, dejansko število zaposlenih prav tako 28. Vse zaposlitve, so zaposlitve za nedoločen čas. V letu 2019 se ne predvidevajo nove zaposlitve za nedoločen čas, predvidena je zaposlitev enega zaposlenega na Oddelku za upravljanje z občinskim premoženjem, v poletnem času, za do šest mesecev zaradi začasno povečanega obsega dela, za opravljanje sezonskih del (kot je košnja trave v parku in ostalih občinskih zelenic), ki po svoji naravi traja določen čas in ga ni mogoče izvrševati z obstoječim številom javnih uslužbencev. Na Oddelku za upravljanje z občinskim premoženjem se tako na dan 30.6.2019 poveča predlog dovoljenega Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 8 števila zaposlenih na 8, tako je posledično na dan 30.6.2019 povečanje zaposlenih v občinski upravi na 25 zaposlenih, skupaj z ožjimi deli lokalne skupnosti 29 zaposlenih. Zaradi zaposlitve za določen čas predlog dovoljenega števila zaposlenih na dan 31.12.2019 ostane 28 zaposlenih. 25.10.2018 sodelovanja in pomoči zainteresirane tudi srednje šole in fakultete. Le te sprejemamo na podlagi podanih vlog. V času poletnih dopustov zaposlenih, bomo v skladu z možnostmi, nudili možnost opravljanja počitniškega dela kakšnemu študentu/ ki oz. dijaku/inji, preko študentskega servisa. V letih 2019 in 2020 bo občina omogočila opravljanje obvezne delovne prakse kakšnemu dijaku/inji oziroma študentu/ki, našim občanom, ki je zanje pogoj za napredovanje v višji letnik, zelo pa so za tako obliko Zaposlitev pripravnika se za leto 2019 ne predvideva. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2018 1 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2018 iz dan 31. dec. 2019 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2020 3 4 5 SKUPAJ 1 1 1 1 Funkcionarji občin (župan) 1 1 1 1 Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2018 1 2 SKUPAJ 28 28 29 28 28 Občinska uprava 24 24 25 24 24 Urad župana 2 2 2 2 2 Direktor občinske uprave Občinska upravaposlovni sekretar Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve Oddelek za gospodarske dejavnosti Oddelek za finance 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 5 5 5 5 5 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 Oddelek za upravljanjem z občinskim premoženjem Ožji deli lokalne skupnosti Krajevna skupnost Ivanjkovci Krajevna skupnost Kog 7 7 8 7 7 4 4 4 4 4 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 1 1 1 1 1 Krajevna skupnost Dovoljeno Predlog Predlog Predlog štev. dovoljenega dovoljenega štev. dovoljenega zaposlenih štev. zaposlenih na dan štev. zaposlenih dan 31. dec. zaposlenih 31. dec. 2019 na dan 31. dec. 2018 iz na dan 30. 2020 kadrovska jun. 2019 načrta 3 4 5 6 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 9 25.10.2018 Miklavž pri Ormožu Krajevna skupnost Ormož Krajevna skupnost Podgorci Krajevna skupnost Velika Nedelja Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 1 1 1 1 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 0,5 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2018 1 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2018 iz dan 31. dec. 2019 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2020 3 4 5 SKUPAJ 0 0 0 0 Pripravniki za določen čas 0 0 0 0 Na podlagi druge spremembe kadrovskega načrta za leto 2019/2020 z dne 29.5.2018 se predvideva na dan 31. dec. 2018 dovoljeno število zaposlenih 6, dejansko število zaposlenih prav tako 6. Vse zaposlitve, bodo zaposlitve za nedoločen čas. SKUPNA OBČINSKA UPRAVA -predlog kadrovskega načrta za leto 2019/2020: Skupna občinska uprava opravlja upravne, strokovne in pospeševalne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic na področju občinskega inšpekcijskega nadzorstva, varstva okolja, urejanja prostora in urejanja prometa. V letu 2019 bo v skupni občinski upravi število zaposlenih ostalo enako, prav tako se ne predvideva nobena sprememba števila zaposlenih za leto 2020. Tabela zaposlenosti v ciljnem obdobju Organi za katere velja predlog kadrovskega načrta 1 Štev. zaposlenih na dan 31. dec. 2018 2 Dovoljeno štev. Predlog dovoljenega Predlog zaposlenih dan 31. štev. zaposlenih na dovoljenega dec. 2018 iz dan 31. dec. 2019 štev. zaposlenih kadrovska načrta na dan 31. dec. 2020 3 4 5 SKUPAJ 6 6 6 6 Skupna Občinska uprava 6 6 6 6 V skladu s 43. členom Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07- uradno prečiščeno besedilo ZLS in št. 65/08) bo predlog Kadrovskega načrta Občine Ormož za leti 2019 in 2020 posredovan Organizaciji sindikata Občinske uprave Ormož, izvršilnemu odboru, da oblikuje svoje mnenje. Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi drugega odstavka 24. in prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU PRIDOBIVANJA NEPREMIČNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2019 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2019. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 10 lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi prvega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) je odplačni način pridobitve lastninske pravice na nepremičnem 25.10.2018 premoženju v breme proračunskih sredstev mogoč na podlagi veljavnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja. 2. člen Letni načrt pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2019 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 90.181,00 EUR. Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt pridobivanja nepremičnega premoženja: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap.št. Vrsta nepremični ne zemljišče Parcelna št. Šifra k.o. Površina v m2 Okvirna cena v EUR 1. Samoupravna lokalna skupnost Občina Ormož 1376/3 175 700 2. Občina Ormož zemljišče del 638/1, 832/1, 638/7, 638/4 331-Velika Nedelja 292-Runeč 4.156 3. Občina Ormož zemljišče 4. Občina Ormož zemljišče 5. 6. 7. 8. Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož Občina Ormož zemljišče zemljišče zemljišče zemljišče 9. 10. Občina Ormož Občina Ormož zemljišče zemljišče 11. 12. Občina Ormož Občina Ormož zemljišče zemljišče 380/3, 380/5, 380/6, 380/8 535/9, 535/7, 536/4, 535/5 201/0 30/8 674/10 609/1, 608/2, 608/3, 608/4 48/4 del 413/0, del 414/2 Obrtna cona Kolesarske poti Svetinje cca 250+350+ 237+202= 1.039 18+1+14+ 3=36 21+27+16 +6=70 cca 200 34 661 347+65+9 +16=437 528 cca 1400 323-Senešci 323-Senešci 318-Hardek 327-Podgorci 318-Hardek 290-Lahonci 302-Miklavž 332-Ormož 332-Ormož 297-Veličane 298-Mihalovci 180 350 800 170 25.000 2.185 2.640 14.000 30.000 10.000 SKUPAJ: 90.181 3. člen Posli pridobivanja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2018, se lahko nadaljujejo v letu 2019. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2019, znaša največ 18.036,20 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2019. Številka: 478-122/2018 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 11 Obrazložitev: Priprava letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja občine temelji na določbi 2. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018). Na zemljišču s parc. št. 1376/3 k.o. Velika Nedelja v naravi stoji avtobusno postajališče Mihovci, zato je potrebno urediti lastništvo in zemljišče prenesti na Občino Ormož. Na zemljiščih s parc. št. 638/1, 832/1, 638/7, 638/4 vse k.o. Runeč, parc. št. 380/3, 380/5, 380/6, 380/8, 535/9, 535/7, 536/4, 535/5 vse k.o. Senešci, parc. št. 201/0, 674/10 obe k.o. Hardek, parc. št. 30/8 k.o. Podgorci, parc. št. 609/1, 608/2, 608/3, 608/4 vse k.o. Lahonci v naravi dejansko poteka cesta, zato mora Občina Ormož predmetna zemljišča prenesti v svoje lastništvo. Na zemljišču s parc. št. 48/4 k.o. Miklavž stoji mrliška vežica, zato je potrebno lastništvo prenesti na Občino Ormož. Za potrebe izgradnje in vzdrževanja protipoplavnega ukrepa, bo Občina Ormož odkupila del zemljišč s parc. št. 413/0 in 414/2 obe k.o. Ormož. Za nakup preostalih zemljišč v obrtni coni bo občina v načrtu pridobivanja zagotovila sredstva za primer potrebe po nakupu zemljišč na tem območju. Za potrebe ureditve kolesarske in sprehajalne poti v Krajinskem parku Jeruzalem bo Občina Ormož v prihodnjem letu morala pristopiti k odkupu nekaterih zemljišč na tem območju. V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ 20% skupne vrednosti Letnega načrta pridobivanja nepremičnega premoženja za leto 2019, kar v primeru tega letnega načrta znaša 18.036,20 EUR. 25.10.2018 Na podlagi drugega odstavka 24. in drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018), določb Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji __. redni seji, dne _________ sprejel SKLEP O LETNEM NAČRTU RAZPOLAGANJA Z NEPREMIČNIM PREMOŽENJEM OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2019 1. člen S tem sklepom se določi letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2019. Na podlagi drugega odstavka 24. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) letni načrt ravnanja z nepremičnim premoženjem za samoupravne lokalne skupnosti sprejme svet samoupravne lokalne skupnosti na predlog organa, odgovornega za izvrševanje proračuna samoupravne lokalne skupnosti, torej na predlog župana, v rokih, določenih za sprejetje proračuna samoupravne lokalne skupnosti za tekoče oziroma prihodnje proračunsko leto. Na podlagi drugega odstavka 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) se postopek razpolaganja z nepremičnim premoženjem lahko izvede, če je nepremično premoženje vključeno v veljavni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem. 2. člen Letni načrt razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2019 iz 1. člena tega sklepa se načrtuje v orientacijski vrednosti v višini 316.966,00 EUR. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 12 25.10.2018 Letni načrt vključuje naslednje nepremičnine: Tabela A – Načrt razpolaganja z zemljišči: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost Šifra k.o. Parcelna št. Površina v m2 Razpolaganje 1. 2. Občina Ormož Občina Ormož 332-Ormož 332-Ormož 546 prodaja prodaja 3. Občina Ormož 292-Runeč 1031/24 Obrtna cona Ormož 956/1 316 4. Občina Ormož 327-Podgorci 36/7 321 5. 6. Občina Ormož Občina Ormož 330-Trgovišče 323-Senešci 811/0 570/30 6683 4 7. Občina Ormož 314-Hum 272/1, 727, 272/2 8. Občina Ormož 322-Vičanci 9. Občina Ormož 10. 11. Občina Ormož Občina Ormož 12. Občina Ormož 337-Grabe pri Središču 318-Hardek 287Ključarovci pri Ormožu 331-Velika Nedelja *49/4, 1424/2, 1421, 1422, *173, 1423/1, 588/4, 596/11 108/0, 109/0 674/14 1649/0 3276+3154 +5790=12. 220 36+3342+ 502+825+ 213+1337 +839+288 9=9.983 prodaja/menja va prodaja/menja va prodaja prodaja/menja va prodaja 1206/0 Okvirna vrednost v EUR 16.380 50.000 1.500 2.300 10.024 20 7.000 prodaja 12.091 1130+391 =1521 3428 17771 prodaja 1.300 prodaja prodaja 68.560 1.900 2734 prodaja 31.500 SKUPAJ: 202.575 Tabela B – Načrt razpolaganja s stavbami/deli stavb ter z zemljišči s stavbo: Upravljavec: OBČINA ORMOŽ Zap. št. Samoupravna lokalna skupnost 1. Občina Ormož 2. Občina Ormož 3. Občina Ormož 4. Občina Ormož Stavba Velika Nedelja 11 1127/0 Grabe 25 *61/0, 203/3 Šardinje 22 *96, 245, 243, 244/2, 244/3, 244/1 Veliki Brebrovnik 58 Šifra k.o. Površina v m2 Solastniški delež 331-Velika Nedelja 73,30 1/1 Okvirna vrednost v EUR 30.000 337-Grabe pri Središču 557+189=74 6 1/1 12.110 321-Šardinje 112+1798+3 52+257+41+ 539=3099 8/12 18.681 300-Veliki Brebrovnik 328 2/9 2.600 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 5. 13 Občina Ormož *130/0 Svetinje 6 110/1, *3/0 298Mihalovci 25.10.2018 564+245=80 9 1/1 Skupaj: 3. člen Posli razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2018, se lahko nadaljujejo v letu 2019. 4. člen Skupna vrednost pravnih poslov, ki niso predvideni v predmetnem Letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine Ormož za leto 2019, znaša največ 63.393,20 EUR. 5. člen Ta sklep velja s 01.01.2019. Številka: 478-121/2018 01\29 Ormož, dne ______________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Obrazložitev: Na podlagi druge točke 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. 51.000 114.391 Zemljišče s parc. št. 36/7 k.o. Podgorci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala interes za pridobitev tega zemljišča. Stranka bo na občino z menjalno pogodbo prenesla zemljišče s parc. št. 30/8 k.o. Podgorci, ki je v naravi pločnik. Zemljišče s parc. št. 811/0 k.o. Trgovišče bo prodano stranki, ki je podala vlogo za nakup zemljišča. Zemljišče s parc. št. 570/30 k.o. Senešci je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala vlogo za odkup predmetnega zemljišča. Parc. št. 272/1, 727 in 272/2 vse k.o. Hum so kmetijska zemljišča, ki jih je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za varovanko, ki ji je občina plačevala bivanje v domu za starejše občane. Parc. št. *49/4, 1424/2, 1421/0, 1422/0, *173/0, 1423/1, 588/4 in 596/11 vse k.o. Vičanci ter parc. št. 108/0 in 109/0 obe k.o. Grabe pri Središču so v pretežnem delu kmetijska zemljišča, ki jih je Občina Ormož pridobila na podlagi sklepa o dedovanju za plačevanje bivanja v domu za starejše občane. Solastniški delež zemljišča s parc. št. 1649/0 k.o. Ključarovci pri Ormožu, ki je v naravi kmetijsko zemljišče bo Občina Ormož prodala solastniku zemljišča, ki le-tega že obdeluje. Občini Ormož je podana vloga za nakup parcele št. 674/14 k.o. Hardek, ki bo prodana na podlagi metode javnega zbiranja ponudb ali javne dražbe. Priprava letnega načrta razpolaganja z nepremičnim premoženjem občine temelji na določbi 3. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/2018). Občini Ormož je podana vloga za nakup parcele št. 1206/0 k.o. Velika Nedelja, ki je v naravi funkcionalno zemljišče k objektu stranke, ki je podala vlogo za nakup. Pri vinski kleti so po opravljeni parcelaciji nastale gradbene parcele, ki so zainteresiranim ponujene v odkup. Stavbe/deli stavb ter zemljišča s stavbami iz tabele B so starejše stavbe, ki so potrebne temeljite obnove. Glede na to, da je bil podan interes za nakup predlagamo prodajo teh objektov. Poslovna cona Ormož je vključena v program prodaje za primer morebitnih interesentov oz. kupcev zemljišč na tem območju. Zemljišče s parc. št. 956/1 k.o. Runeč meji na zemljišča, ki so v lasti stranke, ki je izrazila interes za pridobitev tega zemljišča. Stranka pa bo na Občino Ormož s prodajo ali menjavo (odvisno od določenih pogojev) prenesla zemljišča, ki bodo po pravnomočni odmeri v naravi cesta. V skladu z drugim odstavkom 27. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/2018) lahko upravljavec nepremičnega premoženja lokalne skupnosti, torej občina v primeru spremenjenih prostorskih potreb in drugih potreb upravljavcev stvarnega premoženja, ki jih ni bilo mogoče določiti ob pripravi načrta ravnanja s stvarnim premoženjem, ali ob nepredvidenih okoliščinah na trgu, ki narekujejo hiter odziv, sklepa pravne posle, ki niso predvideni v veljavnem načrtu ravnanja s stvarnim premoženjem. Vendar skupna vrednost teh poslov lahko znaša največ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 14 25.10.2018 20% skupne vrednosti Letnega načrta razpolaganja nepremičnega premoženja za leto 2019, kar v primeru tega letnega načrta znaša 63.393,20 EUR. PROGRAM DELA IN FINANČNI NAČRT JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE OBČINE ORMOŽ ZA 2019 I. UVOD Javna razvojna agencija Občine Ormož, agencija ( v nadaljevanju JARA) je bila ustanovljena na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/92-I., 55/92, 13/93, 66/93, 45/94-odl. US, 8/96, 36/00) in Odlokov Občine Ormož, ki so bili objavljeni v:  Uradnem vestniku občine Ormož št. 8/2002 z dne 22. 7. 2002,  Uradnem vestniku občine Ormož št. 14/2006,  Uradnem vestnik občine Ormož št.12/I 2007 (prečiščeno besedilo Odloka o ustanovitvi Javne razvojne agencije Občine Ormož in v  Uradnem vestniku občine Ormož št.10/2011. Cilj ustanovitve JARE je bil v opravljanju strokovnih, razvojnih in tekočih nalog s področja pospeševanja gospodarskega, socialnega, okoljskega in prostorskega razvoja občine. Zaradi razvojne celovitosti, skladnosti, sonaravnosti in trajnosti sodeluje pri pripravi regionalnih in skupnih razvojnih programov. Z načrtovanjem, organiziranjem, vodenjem in nadzorom razvojnih programov in projektov ter angažiranjem optimalnih dodatnih virov želi prispevati k hitrejšemu razvoju občine. II. VIZIJA RAZVOJA JARA namerava postati v svojem okolju prijazna in koristna ustanova, ki bo s spodbujanjem, usmerjanjem in povezovanjem poslovnega in tehnološkega razvoja prispevala k višji ravni življenja vseh ljudi v občini. III. POSLANSTVO IN TEMELJNI SMOTRI RAZVOJNE AGENCIJE S pomočjo ljudem pri sproščanju njihovih potencialov želimo vplivati in prispevati k razvoju območja, lokalnega razvojnega partnerstva in tukaj živečih ljudi. Poslanstvo agencije bi lahko opredelili z naslednjimi usmeritvami in smotri:  povezati javni in podjetniški interes z razvojnimi cilji lokalnega okolja.  vzpodbujati razvoj podjetništva in malega gospodarstva,  izvajanje nalog iz razvojnih programov lokalnega območja,  vzpostaviti kvalitetne storitve podpornega okolja za podjetnike,  strokovna pomoč občini. IV. STRATEGIJA Strategija Jare temelji na povezovanju in organiziranju lokalnih deležnikov razvoja, pripravi, izvajanju in spremljanju, ter pomoči pri pridobivanju finančnih sredstev za sofinancirane njihovega izvajanja. V. VREDNOTE Temeljna vrednota delovanja javne agencije je poslovna odličnost in poslovanje z najvišjimi pravnimi in etičnimi standardi. Cenimo svoje partnerje in stranke ter se hitro odzivamo na njihova pričakovanja. Spoštujemo svoje sodelavce in skrbimo za njihov stalen razvoj v prijetnem in stimulativnem delovnem okolju. VI. OKVIRNI PROGRAM DELOVANJA JARE ZA LETO 2019 1. Strokovna gradiva za potrebe občine:   priprava investicijskih študij, programov in dokumentacije za občinske projekte lokalnega, regijskega in nacionalnega pomena kot so lokalne ceste, sodelovanje v pripravi turističnih dogodkov občine Ormož, Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9     15 25.10.2018 priprava izvedbenih načrtov območnih programov kjer je nosilec občina Ormož, priprava prijav za razpise za evropska in državna sredstva za vse tri občine, priprava razpisov za spodbujanje razvoja podjetništva, turizma in kmetijske dejavnosti na področju UE Ormož, upravljanje Lokalne akcijske skupine UE Ormož. 2. Podpora regionalnemu razvoju     izvajanje regijskih projektov, sodelovanje in podpora pri delovanju sveta regije, regijske razvojne mreže in območnih razvojnih partnerstev, prenos znanja in dobrih praks regionalnega razvoja ter druge naloge na področju regionalnega razvoja, 3. Področje podjetništva in obrti      Informiranje in svetovanje o podjetništvu, podpora Mrežnemu podjetniškemu inkubatorju Ormož d.o.o., priprava poslovnih načrtov, izdelava projektov (investicijskih, marketinških, sanacijskih) – po dogovoru, izvajanje projektov v sodelovanju s partnerji. 4. Naloge vodilnega partnerja LAS UE Ormož:                   skrbel bo za izvrševanje ciljev postavljenih v SLR LAS UE Ormož, poročal bo KO CLLD o izvrševanju ciljev iz SLR LAS UE Ormož, spodbujal bo fizične in pravne osebe za sodelovanju v projektih LAS, nudil pomoč organom LAS, pripravljal in izvajal bo javne pozive LAS, izvajal bo animacije, izobraževanje in usposabljanje potencialnih prijaviteljev operacij LAS, pomagal bo potencialnim prijaviteljem pri izpolnjevanje dokumentacije na javne pozive LAS vodil bo ločeno računovodsko evidentiranje vseh transakcij, ki so povezane z delovanjem LAS, vzdrževal bo spletne strani LAS, izdelal bo dopolnitve SLR LAS UE Ormož in jih poslal v potrditev KO CLLD, izvajal nadzor nad izvedbo projektov LAS, vnašal bo predloge operacij v aplikacije organov upravljanja EKSRP in ESRR, vnašal bo zahtevke za povračila stroškov za upravičence posameznih operacij LAS, vodil bo arhiv LAS, vlagal zahtevke za refundacijo stroškov animacije in tekočih stroškov LAS, sodeloval bo kot partner v operacijah 19.3. Priprava in izvajanje dejavnosti sodelovanja lokalne akcijske skupine, zastopal bo LAS v upravnih in finančnih zadevah LAS in opravljal druge naloge v skladu z Uredbo CLLD in potrebami LAS. VII. FINANČNI NAČRT JAVNE RAZVOJNE AGENCIJE ZA LETO 2019 Finančni načrt Jare temelji na usmeritvami ZUJF-a, Navodila o pripravi finančnih načrtov posrednih uporabnikov državnega in občinskih proračunov in na upoštevanju proračunskih načel občin, ki sofinancirajo Jaro. Finančni načrt Jare je odraz predvidenega programa delovanja Javne razvojne agencije v letu 2019. Preglednica prihodkov in odhodkov je prikazana na strani 4 in 5. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 16 25.10.2018 Tabela 1: Finančni načrt Jare za leto 2019. A. PRIHODKI Prihodki iz proračuna občine Ormož JARA A1 A 1.1. Realizacija plan ocena 2017 2018 2018 A2 A3 A4 A5 A6 P2019/P2018 2019 133.174 114.654 139.282 104,6 64.742 59.127 64.947 100,3 46.018 64.742 59.127 64.947 100,3 64.467 0 0 0 11.605 10.565 12.138 104,6 11.352 10.336 11.298 99,5 9.159 1.000 6.166 1.000 100,0 696 500 0 0 0.0 0 26.900 26.546 27.000 100,4 137.108 110.485 TIC - Ormož Prihodki iz proračuna občine Središče ob Dravi Prihodki iz proračuna občine Sveti Tomaž Prihodki iz tržne dejavnosti* Prihodki iz sofinanciranja razvojnih nalog prihodki iz sofinanciranja nalog vodilnega partnerja A 1.2. Indeks Plan 8.482 8.286 prihodki iz sofinanciranja nalog vodilnega partnerja LAS UE Ormož iz ESRR prihodki iz sofinanciranja nalog vodilnega partnerja iz občin1 0 25.154 25.200 25.630 101,9 0 A7 Projekti LAS 0 1.346 18.200 1.346 1.914 1.370 23.333 101,8 128,2 A 7.1 Projekt PPPT LAS 0 13.801 561 13.235 95,9 A 7.1.1. Prihodek PPPT iz ESRR 0 9.160 390,66 8.769 95,7 A 7.1.2. Prihodek PPPT od občin 4.641 175 4.466 96,2 A 7.2. Projekt NOST 0 0 3.275 1.353 1.922 58,7 A 7.2.1 Prihodek NOST iz EKSRP 0 2.720 1.085 1.634 60,1 A 7.2.2 Prihodek NOST iz občin Projekt LAS 19.3 Aktivno z Dravo Prihodek Projekt LAS Aktivno z Dravo-prihodek od EKSRP Prihodek Projekt LAS Aktivno z Dravo-prihodek od Občin 0 555 268 287 51,7 0 0 0 8.176 0 0 0 6.709 0 0 0 1.467 A 6.1 A 6.2 A 7.3 A 7.3.1 A 7.3.2 B. ODHODKI 104.081 126.030 110.592 139.716 101,3 Odhodki Jara 85.474 126.030 110.592 139.716 101,3 31.652 46.346 33.692 53.216 88,8 2.083 2.500 2.500 3.500 140 29.569 43.846 31.192 49.716 85,9 B 1.2.1 najem poslovnih prostorov 4.027 4.027 4.027 4.027 100,0 B 1.2.2 Intelektualne storitve 6.628 6.700 6.700 22.000 328,4 B1 stroški materiala in storitev B. 1.1. Stroški materiala B 1.2 stroški storitev Sofinanciranje vodilnega partnerja LAS UE Ormož in projektov LAS s strani občin je zajeto v postavkah A 1, A 2 in A 3. 1 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 17 B 1.2.3 avtorske storitve 25.10.2018 4.591 4.591 4.591 4.591 100,0 587 700 700 800 114,3 208 208 208 208 100,0 22 200 200 200 100,0 1.118 900 900 900 100,0 B 1.2.8 Poštne storitve 290 350 350 400 114,3 B 1.2.9 Vzdrževanje računalniške opreme B zdravstvene storitve 1.2.10 B stroški reklam in oglasov 1.2.11 B mobilna telefonija 1.2.12 B 1.13 ostalo, LAS 486 500 500 500 100,0 250 250 0,00 0,0 2.135 3.000 3.000 3000 100,0 205 200 200 200 100,0 9.272 22.220 9.816 12.590 56,7 B 1.4. Stroški dela 61.338 79.684 76.900 86.500 B2 Odhodki Tic 17.097 0 0 0 108,6 0 B 2.1 Stroški dela Tic 9.723 B 2.2. Stroški materiala in storitev Tic 1.249 B 2.3. Stroški projektov Tic Presežek prihodkov odhodki 6.126 1.949 1.949 0 0 B 1.2.4 Izdatki za službena potovanja Sejnine članov sveta javne B 1.2.5 agencije B 1.2.6 Reprezentanca B 1.2.7 Fiksna telefonija B3 nad 1.510 Plan prihodkov agencije je sestavljen na podlagi financiranja iz proračunskega vira občin Ormož, Središče ob Dravi ter Sveti Tomaž, prihodkov iz naslova vodilnega partnerja LAS UE Ormož, realizacije na trgu in sofinanciranja projektov LAS UE Ormož v katerih sodeluje Jara. Sofinanciranje stroškov rednega dela Jare, projektov NOST in PPPT LAS temelji na dogovorjenemu razmerju med občinami 74,3 % (Občina Ormož), 13 % (Občina središče ob Dravi in 12,7 % (Občina Sveti Tomaž), sofinanciranje projekta 19.3 Aktivno z Dravo (ob sestavljanju Programa dela in finančnega načrta Jare za leto 2019 je projekt v fazi prijave na 4. JR iz podukrepa 19.3 Priprava in izvajanje dejavnosti sodelovanja lokalne akcijske skupine) pa temelji na višini stroškov Občin Ormož in Središče ob Dravi v projektu Aktivno z Dravo. Prihodke iz tržne dejavnosti in prihodke iz naslova LAS smo upoštevali kot odbitno postavko pri obveznostih financiranja občin, tako da ne bo prišlo do dvojnega financiranja (zahteva EU). Odhodki temeljijo na predpostavki, da bo kadrovska zasedba v letu 2019 enaka, kot se je vzpostavila s 1. 7. 2018 (tri osebe za polni delovni čas). Pri stroških dela smo upoštevali tudi napredovanje Borisa Zadravca iz 38. v 39. plačni razred in napredovanje Matjaž Kosija iz 29. v 30. plačni razred. V kolikor se ustanovitelj s tem predlogom ne bi strinjal, se stroški dela povečajo za odpravnino dosedanjega direktorja Jare in stroške dela novega direktorja Jare. V stroških dela pa ni vračunanih morebitnih povišanj urnih postavk, ki bodo lahko nastopile kot rezultat pogajanj med vlado RS in sindikati javnega sektorja. V kolikor se ustanovitelj strinja s predlogom kadrovskega načrta za leto 2019, bi stroški uvajanja novega direktorja Jare in odpravnine za obstoječega direktorja Jare in višjega svetovalca področja 1 nastopili v letu 2020. VIII. Rekapitulacija financiranja po občinah Tabela 2: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Sveti Tomaž v letu 2019 Zap. Plan 2019 ocena vsebina realizacij št. plan 2018 realizacije Plan 2019 a 2017 Plan 2018 2018 1. Stroški dela Jara 4.668 7.812 7.473 7.812 100 2. Materialni stroški Jara 1.646 2.755 2.636 2.709 98,3 3. LAS sofinanciranje nalog vodilnega partnerja LAS UE Ormož 67 830 227 777 93,6 67 171 171 174 101,8 3.1. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 18 25.10.2018 3.1.1 stroški materiala in storitev 50 150 171 150 100,0 3.1.2 stroški dela 17 21 0 24 114,3 3.2. Prihodek PPPT od Občine Sv. Tomaž 0 589 22 567 96,2 3.2.1 stroški dela 0 25 22 11 44,0 3.2.2 Stroški materiala in storitev 564 1 556 98,6 3.3. Prihodek NOST od občine Sv. Tomaž 70 34 36 52,0 3.3.1 Stroški dela 54 31 36 66,7 3.3.2 16 16 0 4. Stroški materiala in storitev Skupaj Jara 6.381 11.397 10.336 11.298 99,1 5. Skupaj brez Las 6.314 10.567 10.109 10.521 99,6 0 Tabela 3: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Ormož v letu 2019 vsebina ocena realizacija Plan Zap. realizacije 2017 2018 Št. 2018 1. Stroški dela Tic-a 0 0 2. Stroški programa Tica 0 0 4. Skupaj Tic 11.430 0 0 5. Stroški dela Jara 28.823 44.845 43.287 6. Materialni stroški Jara 13.033 15.033 14.511 7. LAS 392 4.861 1.329 sofinanciranje vodilnega partnerja 392 1.000 1.000 7.1 LAS UE Ormož 7.1.1 Stroški dela 122 0 7.1.2 Stroški materiala 878 1000 7.2 Prihodek PPPT 3.448 130 7.2.1 Stroški dela 146 123 7.2.2 Stroški materiala 3.302 7 7.3 Prihodek NOST 413 199 7.3.1 Stroški dela 316 105 7.3.2 Stroški materiala 97 94 2 0 0 7.4 Prihodek Aktivno z Dravo 7.4.1 Stroški dela 0 0 8. Skupaj Jara 42.248 64.739 59.127 9. Skupaj Jara+Tic 53.678 64.739 59.127 10. Skupaj brez LAS 53.286 59.878 57.798 Plan 2019 P2019/ P2018 44.485 15.033 5.429 100,0 100,0 1.018 101,8 140 878 3.318 64 3.254 213 211 2 880 880 64.947 64.947 59.518 100,0 114,7 96,2 44,0 98,5 51,6 66,7 2,5 100,3 100,3 99,4 Tabela 4: Prikaz planskih stroškov, ki bremenijo Občino Središče ob Dravi v letu 2019 zap. vsebina št. realizacija 2017 Plan 2018 Plan 2019 1. Stroški dela Jara 4.536 8.000 5.149 8.000 100,0 2. Materialni stroški Jara 1.984 2.755 2.755 2.755 100,0 69 850 175 1.383 162,7 69 175 175 178 100,0 21 0 24 114,3 3. LAS Sofinanciranje nalog 3.1 vodilnega partnerja LAS UE Ormož 3.1.1 Stroški dela 2 P 2019/ P 2018 ocena realizacije 2018 začasna delitev stroška, projekt v kandidaturi na 4. JR iz 19.3 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 19 25.10.2018 3.1.2 Stroški materiala 154 175 154 100,0 3.2 Prihodek PPPT LAS 603 23 581 96,2 3.2.1 Strošek dela Strošek materiala in 3.2.2 storitev 3.3 Prihodek NOST 26 21 11 44,0 578 1 569 98,5 72 35 37 51,6 3.3.1 Stroški dela 55 18 37 100,7 3.3.2 Stroški materiala Prihodek Aktivno z 3.4 Dravo 3.4.1 Stroški dela 17 17 0 0 0 587 0 0 587 5. Skupaj 6.589 11.605 8.079 12.138 101,0 6. Skupaj brez LAS 6.520 10.755 7.904 10.321 96,0 Postavka LAS v tabelah 2, 3 in 4 zajema financiranja stroškov Jare s strani občin, ki niso financirani iz podukrepa PRP 19.4 Podpora za animacijo in tekoče stroške LAS vodilnega partnerja LAS UE Ormož in financiranje neupravičene stroške operacij LAS, ki tangirajo Jaro kot partnerja v operacijah LAS UE Ormož in niso sofinancirane iz podukrepa PRP 19.2 in 19.3. IX. Kadrovski načrt Jare za leto in 2019 in 2020 Tabela 5: Načrt zaposlenih na Jari 2019 in 2020 Število PDM Zap. Naziv DM 2019 financiranje Št. 1. 2. 3. 4. LAS, Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, ostali projekti Direktor zavoda 0,5 Področni svetovalec III višji svetovalec področja 3 višji svetovalec področja 1 1 LAS, Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, ostali projekti 1 LAS, Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, ostali projekti 0,5 LAS, Občine Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, ostali projekti V letu 2020 bi po tem predlogu prišlo do razpisa novega direktorja Jare. Tak predlog se utemeljuje s pripravljenostjo dosedanjega direktorja Jare, da nadaljuje z delom v letu 2019 in delno tudi v letu 2020 in z zahtevnostjo dela na delih vodilnega partnerja LAS UE Ormož v letu 2019, ki mora poleg poročanja na mejnik 31. 12. 2018 pripraviti tudi 2. spremembo SLR LAS UE Ormož, vlagati zahtevke za veliko operacij, ki bodo v letu 2019 v izvajanju in pripraviti 4 razpise LAS. V letu 2020 je namreč po 1. spremembi SLR LAS načrtovano, da se razdelijo vsa preostala sredstva v okviru finančnega okvirja za izvedbo operacij LAS UE Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 9 20 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 25.10.2018