SKUPŠČINAOBČINE LJUBLJANA-ŠIŠKA Zbor združenega dela Št.: 1-06-3/82-443/86 Datum: 10.2.1986 SKRAJŠANI ZAPISNIK 45. seje zbora združenega dela skupščine občine Ljubljana-Šiška, ki je bila v sredo, dne 5. februarja 1986 ob 15.30 v desni sejni dvo-rani skupščine občine Ljubljana-Šiška, Trg prekomorskih brigad 1, Ljubljana. Delegati zbora združenega dela so poslušali skupne uvode z zborom krajevnih skupnosti in družbenopolitičnim zborom k nas-lednjim točkam dnevnega reda: - oceni razmer in potencialnih kritičnih točk v slovenskem gospo-darstvu s poudarkom na gospodarskih gibanjih v občini. katerega je podal tov. Peter Hočevar, predsednik izvršnega sveta, - uresničevanju splošne Ijudske obrambe in določenih nalog družbene samozaščite v obdobju 1981 -1985 z informacijo o gra-ditvi zaklonišč na območju Ijubljanskih občin v obdobju 1981 -1985, katerega je podal tov.Janez Kozinc, sekretar sekretariata za Ijudsko obrambo in - osnutku odloka o proračunu občine Ljubljana-šiška za leto 1986, katerega je podal tov. Aleksander Vavpotič, sekreor sekreta-riata za finance in proračun. Uvodne obrazložitve k navedenim gradivom so sestavni del arhivskega zapisnika. Tov. Peter Hočevar, predsednik izvršnega sveta je v uvodu tudi pojasnil delegatom, da zaenkrat še ni potrebno uvesti hujše ukrepe v DO Agrostroj, da pa bo do prihodnje seje zbora združenega dela pripravljeno poročilo o sanaciji DO Agrostroj v pisni obliki, da ga bodo delegati zbora lahko proučili in podali nanj svoja mnenja in sta-lišča. Hkrati je opozoril delegate tudi na dopolnitve k predlogu dol-goročnega plana, ki so bile sprejete na novembrskih sejah skupš-čme mesta Ljubljane in objavljene v gradivu skupščine mesta Ljub-Ijane št. 39. Pojasnil je, da je izvršni svet skupščine mesta Ljublja-ne tokrat prvič objavil dopolnitve in s tem pripomogel k boljši se-znanjenosti delegatov tudi z dopolnitvami drugih Ijubljanskih občin. Dejal je, da bo potrebno s temi dopolnitvami uskladiti tudi šišenski srednjeročni plan, ki smo ga sprejeli decembra 1985. Sejo je vodil predsednik zbora združenega dela tov.Andrej Cimerman. Predlagan je bil naslednji dnevni red: I. Izvolitev komisije za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklepčnosti zbora združenega dela 2. Potrditev zapisnika 42. seje zbora 3. Predlogi ih vprašanja delegatov 4. Poročilo o delu skupščine mesta Ljubljane za obdobje 1982-1986 5. Osnutek dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu za leto 1986 6. Osnutek odloka o proračunu občine Ljubljana-Šiška za leto 1986 7. Osnutek odloka o spremembah odloka o ureditvi nekaterih vprašanj s področja gospodarskih dejavnosti iz obrtnega zakona 8. Odločba o ugotovitvi splošnega interesa 9. Osnutek dogovora o usklajevanju meril za določanje območij, na katerih se plačuje nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča in meril za odmero tega nadomestila 10. Osnutek odloka o delegiranju delegatov v zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana-Šiška I1. Obravnava gradiva za zbor občin skupščine mesta Ljubljane in določitev delegata 12. Kadrovske zadeve K 1. točki dnevnega reda: V komisijo za verifikacijo pooblastil in ugotovitev sklepčnosti je predsednik zbora predlagal naslednje delegate, in sicer: - tov. Franc Kostevc - predsednik, - tov. Nevenka Bijelič - član in - tov. Janez Gonšek - član. Predlagana verifikacijska komisija je bila soglasno potrjena. Nato je predsednik verifikacijske komisije podal poročilo o nav-zočnosti delegatov na seji zbora, in sicer: Zbor združenega dela šteje 61 delegatskih mest. Na seji zbora je bilo prisotnih 40 delegatov, odsotnih 21, od tega so svojo odsotnost opravičile 3 konference delegacij. Odsotni so bili delegati naslednjih konferenc delegacij: št. 1 - AGROSTROJ DSSS št. 12 - ISKRA CENTER ZA ELEKTROOPTIKO št. 15 - COLOR TOZD PREMAZI št. 17 - SLOVENIJALES - opr. št. 27 - IMP DO IKO TOZD SKIP št. 29 - SLOVIN št. 31 -GIPINGRADCELJE št. 32 - STANDARD INVEST DSSS št. 33 - PAP TOZD PROIZVODNJA št. 34 - TISKARNA SLOVENIJA št. 42 - UNITAS št. 43 - PAP TOZD RAZVOJNIINŽENIRING št. 44 - EMONA MERKUR TOZD MALOPRODAJA št. 45 - GORENJE TIKI št. 49 - ISKRA TOZD TOVARNA ŽARNIC - opr. št. 50 - KIT KMETIJSKAZADRUGA MEDVODE - opr. št. 53 - VVZ H. C. ANDERSEN št. 54 - OŠ MILAN MRAVLJE št. 57 - KLINICNI CENTER V LJUBLJANI št. 61 - DELOVNI LJUDJE - SVOBODNI UMETNIKI S tem je bil zbor sklepčen in je lahko nadaljeval z delom. K 2. točki dnevnega reda: Zapisnik 42. seje zbora združenega dela so delegati potrdili brez pripomb. K 3. točki dnevnega reda: Pisna delegatska vprašanja so posredovale konference delega-cij št. 22 in 23 - Lek in št. 36 in 37 - Integral. Delegate Leka je zanimalo. kakšno je stališče izvršnega sveta do prekoračiteljev OD po ZR/85, ki pričakovanih delitvenih razmerij niso dosegli, kerso bili pri formiranju cen svojih proizvodov pod kon-trolo ZIS, kot panoga posebnega družbenega pomena. Odgovor bodo delegati prejeli v pisni obliki in bo tudi objavljen v delegatski prilogi JT. Delegate Integrala pa \e zanimalo, kdo je odgovoren. da so bile prispevne stopnje za začasno financiranje družbenih dejavnosti objavljene v Uradnem listu drugačne, kot pa so bile sprejete z odlo-kom na decembrskem zasedanju zbora združenega dela. Tov.Cimerman je pojasnil, da bo delegatom Integrala posre-dovan odgovor v pisni obliki in tudi objavljen v delegatski prilogi JT. Nato je tov. Cimerman podal kratko informacijo o izvajanju skle-pov, ki jih je sprejel zbor združenega dela na junijski skupščini ob obravnavi problematike DO »Vektor«. Informacija je bila nasled-nja: 1. Opravili smo poslopke za imenovanje individualnih poslovod-nih organov na nivoju DO ter TOZD Organizacija transporta. Na nivoju DO »Vektor« je bil imenovan individualni poslovodni organ s sklepom delavskega sveta DO dne 5.12.1985, za TOZD OT pa ravno tako s sklepom delavskega sveta TOZD OT dne 5.12.1985. Oba imenovana že opravljata svoja dela in naloge. Prav tako smo zaposlili strokovne kadre na pravnem ter samoupravnem področju. 2. Področju samoupravnih splošnih aktov smo posvetili posebno pozornost ter velike napore, tako da lahko danes podamo informa-cijo, da smo vse akte tako na nivoju DO kot na nivoju TOZD dopolnili oziroma uskladili s pozitivno zakonodajo ali pa naredili na novo. Ravno tako smo že vse akte prek samoupravnih organov posredo-vali v poprejšnje javne razprave, tako da smo lahko na osnovi pri-pomb izdelali predloge. Delavska sveta DO in TOZD sta objavila referendumsko sprejemanje samoupravnih splošnih aktov za 18.2.1986, tako da pričakujemo, da bomo poleg že sprejetih tudi te akte formalno sprejeli najkasneje do konca meseca februarja 1986. Delavska sveta DO »Vektor« ter TOZD Organizacija transporta sta razpisala referendume za naslednje samoupravne splošne akte: - samoupravni sporazum o združitvi temeljnih organizacij v delovno organizacijo za organizacijo in izvajanje transporta »Vek-tor« Ljubljana; -statutDO »Vektor«; - samoupravni sporazum o medsebojnih pravicah, obveznostih m odgovornostih med združenimi TOZD in DSSS v sestavi DO »Vektor«; - statut TOZD Organizacija transporta; - samoupravni sporazum o združevanju dela delavcev v temeljni organizaciji; - pravilnik o reševanju stanovanjskih potreb delavcev DO Vek-tor, TOZD OT; - dopolnitev pravilnika o osnovah in merilih zadelitev sredstev za OD in skupno porabo TOZD OT s katalogom del in nalog. Pripravili smo tudi osnutek samoupravnega sporazuma o skup-nih osnovah in merilih za razporejanje čistega dohodka in delitvi sredstev za osebne dohodke. 3. Pri oblikovanju SaS smo tudi uskladili opravljanje naše dejav-nosti v skladu z veljavno zakonodajo. 4. Pričeli smo z urejevanjem odnosov s kooperanti, kar smo poleg opredelitve v tehnologiji dela opredelili tudi s planskimi doku- menti; glede na dejstvo, da delo s kooperanti oziroma sodelovanje zahteva veliko angažiranosti, bomo te odnose oziroma sodelovanje še vnaprej krepili ter razvijali v skladu z našo zakonodajo. 5. Pri oblikovanju SaS smo tudi ponovno preanalizirali prenos komerciale vTOZD Moramo poudariti, da smo pri tem imeli na umu tudi status DO kot gospodarskega subjekta ter smo na osnovi tega opredelili komercialno razvojno funkcijo na nivoju DO na tistih področjih, kjer se pojavljata obe TOZD oziroma DO kot celota v pravnem prometu, ter celotno poslovanje na področju zunanjetrgo-vinskega prometa. 6. Sprejeli smo SaS oziroma pravilnik o poslovnem kreditiranju. vendar mormo kljub temu poudariti, da naša delovna organizacija ter TOZD OT nista najemala nobenih kreditov. 7. O investicijah smo odločali oziroma smo jih realizirali na tistih področjih, kjer smo za to investicijo zagotovili ter se odločali o inve-sticijah na samoupravnih organih v skladu s predpisi. 8 Na področju planiranja smo na delavskem svetu tako delovne organizacije kot TOZD OT razpisali referendumsko odločanje za sprejem skupnih temeljev plana DO »Vektor« za srednjeročno obdobje 1986-1990 Ravno tako pa smo zaključili javno razpravo za letne gospodarske plane, tako da bomo skupne temelje planov kot letne gospodarske plane sprejeli do konca februarja. Sklepe pod točkami 9 do 14 smo uredili oziroma odpravili pomanjkljivosti v začetku urejanja naših razmer, tako tud; sklep o zagotovitvi dela samoupravnih organov v skladu s sklepom zbora združenega dela. Poslovno leto 1985 smo tudi sicer zaključili z uspehom. Glede na predhodno navedeno pripravljamo v delovni organiza-ciji in TOZD OT končno poročilo, katerega bomo dostavili izvrš-nemu svetu skupščine občine Ljubljana-Siška do 20 2.1986 za obravnavo na zboru združenega dela v mesecu marcu 1986. To našo informacijo podajamo zboru združenega dela z name-nom, da ta zbor informiramo o poteku aktivnosti v naši delovni orga-nizaciji pred končnim poročilom. K 4. točki dnevnega reda: O tej točki dnevnega reda so razpravljali odbor za finance in pro-račun, odbor za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospo-darstvo in OK SZDL Stališča so delegati prejeli na mizo. Pisno pripombo je posredovala konferenca delegacij št. 19 - TZ Litostroj. Ker ni bilo razprave. so delegati soglasno sprejeli naslednji sklep: Delegate za zbor občin m zbor združenega dela skupščine mesta Ljubljane pooblaščamo, da glasujejo za sprejem poročila, s tem da uveljavljajo sprejete pripombe na zborih občinske skupščine. K 5. točki dnevnega reda: Uvodno obrazložitev k tej točki dnevnega reda je podal tov. Alek-sander Vavpotič, članjzvršnega sveta. O tej točki dnevnega reda je razpravljala OK SZDL, katera sta-lišča so delegati prejeli na mizo in izvršni svet. 1. Izvršni svet ugotavlja, da v Ljubljani oziroma v občini Ljubljana-Siška ne krijemo z lasinimi izvirnimi prihodki skupno dogovorjeno porabo in priznavalnine borcem NOV Zato je izkazan zahtevek do republike. da odstopi del posebnega republiškegadavka na promet proizvodov v znesku 421,135.000 din; od tega občina Siška 101,957.000 din oziroma 0,7 % od pobranega prometnega davka v Ljubljani. Republiška uprava za družbene prihodke je izvršila oceno kalku-lativnih prihodkov-davkov občanov. Le-ta je višja kot so te prihodke načrtovale uprave za družbene prihodke občin v Ljubljani, zato je potrebna uskladitev ocen teh prihodkov do sestave predloga prora-čuna. Občini Ljubljana-Center in Ljubljana-Siška izkazujeta večje lastne izvirne prihodke in odstopljeni davek kot je potrebno prihodkov za kntje dogovorjene porabe. Naša občina bo morala ob vsakokratni praznitvi računov pri SDK odvajati na posebno partijo proračuna 362,956.000 din. Občine Ljubljana-Bežigrad. Moste-Polje in Vič-Rudnik pa ne dosegajo dovolj prihodkov in bodo prejele za kritje svoje dogovorjene porabe 487,767.000 din. 2. Izvršni svet ugotavlja, da je razporedrtev dogovorjene porabe na posamezne občine izvršene po kriterijih in merilih iz 4. člena dogovora. Delež našeobčineje24,21 % (vletu 1985 24,82%) Od skupno dogovorjene porabe v Ljubljani 7.646,369.000 din je delež naše občine 1.851.186.000 din. Od tako oblikovane dogovorjene porabe bomo skladno z dogovorom združevali sredstva za skupne naloge mesta 579,837.000 din oziroma 25,71 % od izvirnih prihod-kov občine. 3. V okviru 16. člena dogovora so načrtovana sredstva tudi za izgradnjo postaje milice v občini Šiška za 20,000.000 din in občina Center 10,000.000 din. Dne 13.12.1985 pa smo izvršnemu svetu skupščine mesta Ljubljane poslali zahtevek za sofinanciranje postaje milice Šiška 309,434.714 din. Občina Ljubljana-Center z dogovorjeno porabo ne krije potreb, ki so ugotovljene po enaki metodologiji za Ijubljanske občine, zato v proračunu zagotavljamo v okviru 16 člena dogovora za sofinanci-ranje nalog v občini Center 25,362.000 din. 4. Sredstva splošne porabe za krajevne skupnosti se oblikujejo skladno s sprejetimi izhodišči od rasti OD in materialnih stroškov. Delež posamezne občine pa je izračunan skladno s kriteriji m merili oziroma deleži pg 21. členu dogovora. Od skupnega zneska dogo-vorjene porabe za KS v Ljubljani 459,377.000 din, je delež naše občine za financiranje delegatskega sistema in krajevne samo-uprave v naši občini 22,50 % oziroma 103,360.000 din. 5. Izvršni svet sprejema osnutek dogovora o oblikovanju in raz-porejanju sredstev splošne porabe v občinah in mestu Ljubljana v ietu 1986 in predlaga delegatski skupščini, da ga obravnava in sprejme. Ker ni bilo razprave, je zbor soglasno sprejel naslednji sklep: Delegate za zbor občin in zbor združenega dela skupščine mesta Ljubljane pooblaščamo, da glasujejo za sprejem osnutka dogovora o oblikovanju in razporejanju sredstev spiošne porabe v občinah m mestu Ljubljani za leto 1986. s tem da prenesejo in uveljavljajo podane pripombe. K 6. točki dnevnega reda: O tej točki dnevnega reda so razpravljali OK SZDL OS ZSS. odbor za finance in proračun, odbor za urbanizem, stanovanjsko in komunalno gospodarstvo. Stališča in pripombe so delegati prejeli na mizo. Normativno-pravna komisija predlaga, da zbor sprejme osnutek odloka o proračunu, s tem da se črta 2. stavek 22. člena odloka. Pisne pripombe so posredovale konference delegacij št. 22 in 23 - Lek, št. 14 - Aero Medvode in TZ Litostroj št. 19. Konferenca delegacij št. 14 - Aero Medvode meni. da se je v letu 1986 dobila sredstva za kritje investicijsko tehnične dokumen-tacije za izgradnjo postaje milice v Šiški. Konferencadelegacn zah-teva pisno obrazložitev problematike gradnje postaje milice v Siški. Konferenca delegacij št. 14 Aero - Medvode meni. da se je nerealno pristopilo k planiranju splošne porabe (primer: osebni dohodki in matenalni stroški. predvideno povišanje od 35-40%). kar bo sigurno imelo za posledico sprejemanje rebalansa prora-čuna. Delegacija meni. da je potrebno realno pristopiti k izdelavi proračuna. ki naj bo osnova za nadaljnje delo. Konferenca delegacij TZ Litostroj št. 19 pa |e izoblikovala nas-lednje pripombe: - Delegati ugotavljajo, da je višina indeksov pri posameznih po-stavkah res izjemna in to terja dodatno obrazložitev vsaj za primer indeksa nad 200. - Delegati tudi menijo, da so pooblastila, dana izvršnemu svetu glede izvrševanja proračuna in definirana v 12.. 20. in 21. členu pn-merjalno s pooblastili izvršnega sveta mesta v mestnem proračunu. preširoka. - Delegati so bili mnenja, da se ne uresničujejo pnporočila dana ob prejšnjih obravnavah v smislu čiščenja proračunskih namenov in se zajeten spisek uporabnikov ni zmanjšal. tako da je to še vedno poglavitni vir in način delitve družbenih sredstev. Radi bi predvsem primerjavo, kaj se je na tem področju spreme-nilo v zadnjem mandatnem obdobju Tov. Aleksander Vavpotič je najpre) podal odgovor delegatom TZ Litostroja: - davek iz osebnega dohodka delavcev je večji zaradi uvedbe povečanja stopnje od 0.35 na 0,75 \z osebnega dohodka delavcev. - davek iz kmetijske dejavnosti zaradi uvedbe novih osnov in sto-penj za leto 1986. - sklad skupne porabe voljenim in imenovanim funkcionarjem je večji zaradi načrtovanih sredstev za jubilejne nagrade in odprav-nino, - za kritje negativne razlike v ceni Dnevnika in dejavnosti mestne geodetske uprave imamo v proračunu delež od skupno dogovor|e-nega zneska po Ijubljanskem dogovoru. Na podlagi zahtevka komiteja za urejanje prostora smo načrtovali sredstva za izdelavo prostorskih ureditvenih pogojev za določena območja in za izdelavo evidence na ravni kulturne dediščine in varstveni režimi vse za potrebe srednjerocnega druzbenega plana obcine. - visok indeks izkazujejo drugi odhodki občine zaradi izredno visokega zneska prihodkov nad dogovorjeno porabo. - iz proračuna odplačujemo anuitete Ljubljanski banki za 42 vrst kreditov za nakup stanovanj. Anuitete so po nominalni vrednosti majhne glede na dolgo odplačilno dobo. Zaradi priporočila Ljub-Ijanske banke za enkratno odplačilo anuitet zaradi racionalnosti poslovanja saj v nekaterih primerih je strošek obdelave večji od višine anuitete. | V tem osnulku proračuna tmamo poleg izdatkov za financiranje rednih dejavnosti upravnih organov, pravosodnih organov, druž-benopolitičnih organizacij, krajevrtih skupnosti in skupnih upravnih organov samo še izdatke, za katere je skupščina oziroma izvršni ¦svet sklenil dogovor ali sporazum oziroma smo se odločili za naloge kot je izgradnja doma varnosti v Šiški. Konferenci delegacij Lek je sicer podal odgovor, vendarso dele-gati zahtevali še odgovor v pisni obliki. Delegatu Aera Medvode je pojasnil, da sprejemamo rebalanse proračuna zaradi sprememb v razporejanju sredstev v gospo-darstvu, kar pa ni možno predvidevati ob vsakoletnem sprejemanju •proračuna. V razpravi pa je podal ustno pripombo delegat konference dele-gacij št. 8 ISKRA TOZD Magneti tov. Branko Dolinar, in sicer: Po pregledu občinskega proračuna in dogovora o oblikovanju splošne porabe so opazili, da je v dogovoru skupen znesek prihod-kov za financiranje splošne porabe za občino Ljubljana-Siška 2.255,174.000 dinarjev v proračunu občina Ljubljana-Šiška pa 2.355,340.000. Sprašujejo kje so manjkajoča sredstva v znesku ca. 100 milijonov dinarjev. Tov. Vavpotič je delegatu Iskre TOZD Magneti pojasnil, da razlika 95,522.000 din pomeni nelimitirane prihodke proračuna, katere moramo prištetik seštevku kolone 7-3. člen dogovora. Poleg tega pa imamo v proračunu še druge obččnske prihodke v znesku 3,216.000 din. Odgovor na pripombo OS ZSS Ljubljana-Šiška je identičen z odgovorom, ki ga je tov. Vavpotič podal litostrojskimde(egatom. Nato so detegati soglasno sprejeli nasfednji sklep: Zbor združenega dela sprejema osnutek odloka o proračunu občine Ljubljana-Siška za leto 1986 s podanimi pripombami, ki se posredujejo predlagatelju, da jih prouči in upošteva pri pripravi predloga odioka oziroma obrazloži tiste, katere ne bo mogel upoštevati. K 7. točki dnevnega reda: Pisno pripombo je posredovata konferenca delegacijšt. 22 m 23 - Lek. Delegati predlagajo da se iz 3. člena odioka črta naslednje besedilo: »mnenje občinskega sveta ZSS« V razpravi. ki je sledila, so sodelovali tov. Boško Vugrinec, pod-predsednik skupščine, tov. Franc Kostevc, delegat TZ Litostroj št. 19, tov.Lado Rutar, Avtomontaža št. 6, tov.Andrej Cimerman. predsednik zbora in tov Saša Sedmak, predsednik komiteja za družbeno planiranje in gospodarstvo V razpravi so delegati menili, da ni potrebno mnenje OS ZSS pred izdajo odločbe, da sme zaposliti tudi večkot 7. loda največ 10 delavcev Izrazili so pomislek tudi glede dajanja mnenj sveta KS pred izdajo odločb o zaposlitvi več delavcev. Tov. Saša Sedmak je pojasnil, da obrini zakon določa glede dajanja mnenj sveta KS in OS ZSS. Menil je. da je prav, da sindikat preverja minimalne standarde, ki jih mora samostojni obrtnik zago-toviti zaposlenim. Delegati so s podanimi odgovori soglašali. Predsednik zbora je predlagal. da delegak sprejroejo prekvalifi-kacijo osnutka odloka v predlog. Delegati so s predlaganim sogla-šali in soglasno sprejeli naslednje sklepe: 1. Zbor sprejema osnutek odloka o spremembah odloka o ure-ditvi nekaterih vprašanj spodročja gospodarskih dejavnosti izobrt-nega zakona. 2. Zbor sprejema prekvalifikacijo osnutka odloka v predlog 3. Zbor sprejema predlog odloka o spremembah odloka o ureditvi ¦nekaterih vprašanj s področja gospodarskih dejavnosti iz obrtnega zakona. K q. točki dnevnega reda: Pisnih pripomt) s strani konferenc delegacij nismo prejeli Ker ni bilo razprave, je predsednikzbora predlagal v sprejemnas-tednji sklep: Zbor sprejema odločbo o ugotovitvi splošnega mteresa cekon-strukcije ceste Koseze-Vojsko. Predlagani sklep je bil soglasno sprejet K 9. točki dnevnega reda: O tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor za urbanizem, sta- vnovanjsko in komunalno gospodarstvo, odbor za finance in prora- čun Stališča so delegati prejeli na mizo. Normativno-pravna komi- sija pa predlaga, da se prouči 5člen dogovora, kjer so navedene kategorije zemljišč v III. stopnji ter popravi numeracijo členov tPisnih pripomb s strani konferenc detegacij Tifsmo prejeli. Razprave ni bilo in delegati so soglasno sprejeli naslednji sklep. Zbor sprejema osnutek dogovora in pooblaščadelegate^a sejo zbora občin in zbor združenega dela skupščine mesta Ljubljane, da glasujejo za sprejem osnutka dogovora, stemidauvetjavljajospre-jete priporabe na zborih občinskeskupščine K tO.točki dnevnega reda: 0 tej točki dnevnega reda je razpravljal odbor zatlružbenoeko-»nomske odnose in odbor.za "družbenoekonomski'.razvoj .- po mnenju odborov je sicer odlok primeren za razpravo na zboru zdru-ženega dela, izrazili pa so pomislek, kako se bodo v delchzbora vključevali delegati po funkciji. Mnenja sta bila, da bi o tem moral OS ZSS podati stališče kot usmeritev za nadaljnje delo teh delega-cij. Pisne pripombe so posredovale konference delegacij št. 58 -Zdravstveni dom Ljubljana, TOZD Osnovnega zdravstvenega varstva Šiška, št.3 - DOEnergetika in št. 19 - TZLitostroj. Tov. Cimerman je predlagal delegatom, da sprejmejo prekvalifi-Jcacijo osnutka odloka v predlog. Delegati so s predlaganim sogla-šali Konference delegacij so soglašale z normaftvnim delom odloka, hkrati pa so podali mnenje o oblikovanju posamezmh konferenc Razprave ni bilo. Delegatisosoglasnosprejeti naslednje sklepe: 1. Zbor združenega dela sprejemaosnutek odiokao detegtraniu delegatov v zbor združenega dela skupščine občine Ljubljana-Šiška. 2. Zbor združenega dela sprejema prekvalifikacijo osnutka odloka v predlog. 3. Zbor združenega dela sprejema predlog odloka o delegiranju delegatov v zbor združenega deia skupščine občine L|ubljana-Siška. X i 1.4očkhdnevnega.reda: Pri obravnavi gradiva za zbor občin skupščine mesta Ljubljane ]e predsednik zbora izpostavil točko dnevnega reda Uresničevanje splošne Ijudske obrambe in določenih naiog družbene samo-zaščite v obdobju 1981-1985 z informacijo o gradnji zaklonišč na območju IjutJtjanskiti občin vTJbdobju 1981-1985, za katero je uvod podal tov Kozinc, sekretarsekretariatazaljudskoobrambo Uvodna obrazložitev je sestavni del arhivskega zapisnika. Stališča k posameznim točkam dnevnega reda je podal izvršni svet. Pisno pnpombo je posredovala konferenca delegaci| št. 22 in 23 Lek, m sicer predlagajo, da se turistična taksa, ki jo plačujejo tun-sti m potniki za začasno bivanje na območju mesta Ljubljane pn domačih zmanjša iz predlaganih 180 din na 150 din - pri tujih pa poveča iz 260 din na 300 din. Ker ni bilo razprave, |e predsednikzbora predlagal vsprejem nas-ledn|e sklepe: 1 Delegata za sejo skupščine mestaLjubljanepooblaščamo. da glasujejo za sprejem predlaganih gradiv in uveljavljajopodane pri-pombe 2. Skupna stališča pripravi skupnastrokovnaslužba. 1 3. Delegat za 41 sejo zbora občin skupščmeTnesta Ljubljane )e i lov. Slavko Veršič, delegat iz Leka. Predlagani sklepi so bili soglasncnsprejeti. K 12.točki dnevnega reda: Pisnih pripomb na to točko dnevnegaredaTiismoprejeli. -Kadrovske zadeve so v celoti objavljene v zapisnfku '42>.seje .. zbora krajevnih skupnosti. Delegati so soglasno potrdili kadrovske zadeve Ker ni bito več razprave. je tov Andrej Cimerman predlagal dele-¦ gatom, da ob obravnavi zaključnega računa za leto 1985 razprav-Ijajo na zborih delavcev tudi o samoupravnih sporazumih o srednje-ročnih planih SIS družbenih dejavnosti in materialne proizvodnje in prispevajo svoja mnenja, stališča in pripombe Pojasnil je delegatotn, da bo na prvi marčevski iseji zborov občinske skupščine obravnavan tudipredlog statutavobbine Lju-bljana-Šiška, ki je sprejet v primeru, čezanjglasuje 2/3-večinadete-gatov posameznega zbora. Delegate je pozval naj v svojih okoljih opozorijo na to in se polno-številno udeležijo seje zbora. Seja zbora je bila zaključena ob 17.30. Tajnik zbora zdruienega dela Živa Isajlovic, I. r. Predsednik zbora združenega dela Andrej Cimerman, I. r.