skupSCina obCine ¦ • LJUBLJANA-SlSKA Družbenopolitični zbor St: 1-06-5/86-540/86 Datum: 17. 6. 1986 SKRAJŠANI ZAPISNIK 2. seje družbenopolitičnega zbora skupščine občine Ljubljana-Siška, ki je bila dne 28. 5. 1986 po končani skupni seji zborov skupščine v srednji sejni dvorani SO Ljubljana-Siška, Trg prekomorskih brigad 1. Pred začetkom ločenih sej zborov so delegati poslu-šali skupne uvode k: — Poročilu o uresničevanju resolucije občine Ljub-ljana-Siška o politiki izvajaja družbenega plana z ob-dobje 1981—1985 v letu 1985 z oceno gospodarskih gi-banj v prvih mesecih leta 1986 in predlogu programa poračuna preveč razporejenih sredstev za OD in skup-no porabo v obdobju januar-marec 1986 in — Oceni politično-varnostnih razmer v občini Ljub-ljana-Siška za leto 1985, s predlogi stališč komileja za SLO in DS. Uvoda sta sestavni del arhivskega zapisnika. Sejo je vodil podpredsednik zbora, tov. Jože Mencin-ger. Pred prehodom na dnevni red je predlagal umik 7. točke dnevnega reda »Poročilo o delu upravnih or-ganov in skupns strokovne služba za leto 1985«. Umik je ustno obrazložil. V razpravi, v kateri sta sodelovala tov. Plevnik in tov. Bravne, je bila podana pripomba na preobsežnost dnevnega reda in čas sklica seje. Po-dan je bil predlog, da bi moral ta zbor vsebovati ]e dve vsebinski točki dnevnega reda, o katerih bi lahko razpravljal konstiuktivno in vsebinsko. V bodoče se je potrebno izogibati tudi metodam dela podajanja stališč in sklepov na delegatske klopi, predvsem takrat, ko zbori obravnavajo normativne akte občinske skupščine. Dslegati so podane predloge in pripombe sprejeli na znanje. Po razpravi je bil sprejet naslednji dnevni red: 1. Poročilo komisije za verifikacijo pooblastil in imunitetna vprašanja diužbenopolitičnega zbora 2. Potrditev zapisnika 1. seje zbora 3. Pobude, vprašanja in predlogi delegatov 4. Poročilo o uresničevanju resolucije občine Ljub-ljana-Siška o politiki izvajanja družbenega plana za obdobje 1981—1985 v letu 1985 5. Ocena politično-varnostnih razmer v občini Ljub-ljana-Siška za leto 1985 6. Poročila temeljnih pravosodnih organov in druž-benega pravobranilca samoupravJjanja za ]eto 1985 7. Delovno gradivo poslovnika o delu skupščine ob-čine Ljubljana-Šiška 8. Predlog sprememb dogovora o štipendijski poli-tiki v SR Sloveniji 9. Izvolitev delovnih teles skupščine — komisije za vprašanja borcev NOV — komisije za družbeno nadzorstvo — komisije za vloge in pritožbe — komisije za odnose z verskimi skupnostmi 10. Obravnava gradiva za sejo ZO SML in določitev delegatov 11. Kadrovske zadeve K 1. točki dnevnega reda: Poročilo komisije za verifikacijo pooblastil in imu-nitetna vprašanja je podal namestnik predsednice, tov. Ljubo Golub. Delegate je seznanil, da je na seji zbora prisotnih 17 delegatov, od 25 delegatskih mest v zboru. Opravičeno odsotni so bili naslednji delegati: Alenka Stanič, Miro Podbevšek, Marija Novak, Vesna Kovač, Alojz Ivančič, Andrej Cimerman in Aleksander Bole. Odsotnosti ni opi-avičil Matjaž Jelovčan. K 2. točki dnevnega reda: Podpredsednik zbora je podal v razpravo zapisnik 1. seje z dne 14. 4. 1986. V razpravi je tov. Milan Plevnik opozoril na veliko tiskarskih napak v zapisniku ter predlagal, da se le-te v bodoče odpiavijo. Ker ni bilo vsebinskih pripomb, so delegati soglasno potrdili zapis-nik 1. seje. K 3. točki dnevncga reda: Na pobudo zbora združenega dela je bil delegatom posredovan seznam OZD, ki so v prvem trimesečju 1986 poslovale z izgubo in tistih, ki so poslovale na meji ren-tabilnosti. Delegati so soglašali, da pobudo obravnava-mo pod točko 4. »Poročilo o uresničevanju resolucije v letu 1985«. K 4. točki dnevncga reda: Uvodno obrazložitev je podal predsednik IS, tov. Pe-ter Hočevar, po končani skupni seji vseh zboiov. O tej točki so razpravljali OK SZDL, OS ZSS in iz-vršni svet občinske skupščine. Stališča in sklepe so de-legati prejeli na mizo. Predsednik občinske skupščine je delegate seznanil ustno s stališči in sklepi zbora združenega dela, sprejs-timi ob obravnavi ocene zaključnih računov za leto 1985 v OZD občine Ljubljana-Siška in nadaljnjimi go-spodarskimi usmeritvami, podanimi v uvodnam izvaja-nju v republiški skupščini 28. 5. 1986. V razpravi, v ka-teri so sodelovali: tov. Plevnik, Mencinger, Roter, Slo-sar, Bizant, Košmrlj, Bravna, Budihna, Lutovac in Ve-ber, je bilo poudarjeno, da so bili rezultati gospodar-jenja v letu 1985 dobri. Ocenjujejo pa, da je v zaključ-kih in ugotovitvah IS posvečeno premalo pozornosti ne-realiziranim nalogam iz preteklega srednjeročnega ob-dobja na področju urejanja piostora in stanovanjskega gospodarstva. Zato delegati predlagajo, da skupščina sprejme prostorske sestavine družbanega plana za ob-dobje 1986—1990 v mesecu juliju 1986. Menili so, da je razprava o resoluciji nekoliko pozna, saj je že mssec maj, ukrepi, ki bodo na osnovi te razprave spiejeti, pa bodo pozni. Pri predlogih sklepov v zvezi s problema-tiko razporejanja dohodka in čistega dohodka so dele-gati podpili ugotovitve izvršnaga sveta, ki kažejo, da gre v nekaterih primeiih za motenje poslovanja, v dru-gih pa najedanje družbena akumulacije. Predlagali so, da je potrebno preprečiti sprejemanie interventnih in linearnih ukrepov, ki bi onemogočali nagrajevanje po-zitivno doseženih rezultatov, temveč je potrebno z za-vestnimi aktivnostmi samoupravnih, poslovodnih in po-litičnih stiuktur zagotoviti korekcijo neustreznih gibanj na področju delitve dohodka, čistega dohodka in oseb-nih dohodkov. Posamezni razpravljalci so opozorili na pojave fluktuacije delavcev, ki je nastala že pred po-večanjem osebnih dohodkov, čeprav so le-ti bili prila-gojeni le rasti življenjskih stroškov in ne rezultatom ustvarjenega dohodka. Menili so, da delavci že več let nosijo breme stabilizacije, velik odstotek le-teh pa je zaradi nenehno padajočega življenjskega standarda na meji eksistence, zato bo potrebno akcijo korigiranja nastalih neustreznih gibanj na področju delitve dohod-ka in osebnih dohodkov voditi na vseh področjih druž-bene režije in ne samo v organizacijah združenega dela s področja gospodarstva. Akcijo bo potrebno voditi po samoupravni poti, za tiste poslovodne organe, ki ne spo-štujejo skupno dogovorjenih in družbeno sprejetih od-ločitev, pa je potrebno ustrezno ukrepati. Zato so zah-tevali, da mora biti vsako povečanje sredstev za OD utemeljeno z doseženimi delovnimi in poslovnimi re-rezultati, določili planskih dokumentov organizacij združenega dela ter z resolucijskimi usmeritvami ob-činske, mestne in republiške resolucije. Po mnenju de-legatov zbora se mnoge organizacije združenega dela pri svojem poslovanju srečujejo s pomanjkanjem re-produkcijskega materiala, zato so delegati zbora posta-vili vprašanje, kako stimulirati delavce za doseganje večje storilnosti, s tem pa tudi ustvarjanje dohodka, kar je predpogoj za delitev le-tega. Opozorili so na velike težave, s katerimi se srečujejo organizacije združenega dela pri izvajanju zakona o deviznem poslovanju. Več pozornosti kot doslej pa je po mnenju delegatov potrebno nameniti pravočasnemu in resničnemu informiranju ter preprečitvi dezinforma-cij, ki so neresnične oz. neutemeljene. Po razpravi so bili sprejeti naslednji sklepi: 1. Zbor ugotavlja, da je situacija na področju politi-ke razporejanja dohodka in čistega dohodka v OZD go-spodarstva v prvem trimesečju kritična z vidika zago-tavljanja reprodukcije družbenih sredstev, s katerimi organizacije upravljajo. Porasti dohodkovnih kategorij poslovanja OZD so pietežno inflacijskega značaja in ne odraz učinkovitejšega gospodarjenja. Delitvena razmer-ja se slabšajo že od lanskega leta. Pri razporejanju či-stega dohodka so še intenzivnejši pritiski za večanje osebne potrošnje in sredstev družbenega standarda na račun bodoče investicijske porabe. Razkorak je vedno večji in načenja tako razširjeno kot tudi enostavno re-produkcijo ter s tem zmanjšuje možnosti za nadaljnji razvoj celotne družbe. Taka delitvena politika pred-stavlja anticipirano porabo, saj gospodarstvo že v na-prej deli dohodek, ki ga še ni ustvarilo. 2. Večina organizacij združenega dela gospodarstva je oblikovala svoje planske dokumente v skladu z re-solucijskimi usmeritvami za leto 1986. Odstopanja, ki se pojavljajo pri posameznih nosilcih planiranja, pome-nijo neizvajanje sprejete politike, zato družbenopolitič-ni zbor naioča samoupravnim organom teh organizacij, da do konca meseca junija 1986 uskladijo svoje plan-ske dokumente z usmsritvami iz resolucije. 3. Resolucija za leto 1986 na področju delitve dohod-ka ne postavlja omejitev za nagrajevanje dobrih rezul-tatov gospodarjenja in povečanja produktivnosti dela, temveč preprečuje delitev neustvarjensga dohodka. Za-to je potrebno za družbeno sprejemljivo gospodarjenje z družbenimi sredstvi odpraviti nsskladnost pvi delitvi sredstev za osebne dohodke in akumulacijo oziroma za-ustaviti tendenco zmanjšanja deleža akumulacije v či-stem dohodku, ki je namenjen za enostavno in razširje-no reprodukcijo. 4. Razporejanje sredstev za osebne dohodke ob perio-dičnem obračunu za prvo trimesečje 1986 v občini ne sledi sprsjeti politiki na področju razporejanja dohod-ka, ki zahteva kiepitev materialne baze združenega de-la. Nsspoštovanje sprejete politike ima lahko daljno-sežne posledice tako za nadaljnji razvoj samih OZD, kot tudi na inflacijska gibanja in na neustrezno rast sredstev za splošno in skupno porabo. 5. Preprečiti je potrebno sprejemanje interventnih in linearnih ukrepov, ki bi onemogočali nagrajevanje po-zitivnih rezultatov, zato zbor smatra, da je trenutno po-trebno z zavestnimi aktivnostmi poslovodnih, samo-upiavnih in političnih struktur zagotoviti korigiranje nEUstreznih gibanj na področju delitve dohodka. Aktiv-nosti ne smejo biti le politična akcija, temveč zavestno ukrepapjc za izvedbo resolucijskih usmeritev. 6. Zbor sprejema program aktivnosti, ki jih bo vodil IS usklajano z družbenopolitičnimi organizacijami na področju delitve osebnih dohodkov. 7. Zbor ugotavlja, da aktivnosti za uskladitev rasti razporejenih sredstev za OD z resolucijo pomenijo uskladitev neustreznih gibanj, katere je potrebno od-praviti z boljšimi rezultati dela. Zato zbor zadolžuje samoupravne organe v OZD, kjer je prišlo do pretirane rasti OD, da: — ugotovijo vzroke neusklajenosti na področju de-litve OD s sprejetimi letnimi plani in samoupravnimi splošnimi akti, — opredelijo morebitne posledice takšne rasti OD na finančne rezultate v letu 1986, — sprejmejo program poračuna preveč razporejenih sredstev za OD in skupno porabo v obdobju januar-marec 1986 ter o tem obveste ustrezni organ. 8. Zbor združenega dela naj poročilo obravnava na svoji seji dne 25. 6. 1986 in proti OZD, ki ne bodo upo-števale usmeritev sklepov družbenopolitičnega zbora in zbora združenega dela, predlaga ukrepe družbenega varstva. 9. Zbor sprejema poročilo o uresničevanju resolucije o politiki izvajanja družbenega plana občine za obdob-je 1981—1986 v letu 1985 s stališči OK SZDL, OS ZSS in iz razprave. 10. Pri izvajanju DP v letu 1986 je potrebno priori-tetno razreševati odpite probleme na področju ureja-nja prostora in zagotoviti stabilnejše pogoje gospodar-jenja, predvsem na področju izvoza. K 5. točki dnevnega reda: Uvodno obrazložitev k oceni varnostno-političnih raz-mer v občini je podal tov. Stanislav Bradeško — pred-sednik komiteja za SLO in DS. O tej točki so razpravljali OK SZDL in občinski svet ZSS. OK SZDL je zavzel naslednja stališča: 1. Predsedstvo OK SZDL izpostavlja prostorsko pro-blematiko kot enega od perečih problemov, ki vplivajo na varnostno-politične razmere v občini. Nerešena vprašanja prostorskega urejanja predstavljajo resno oviro nemotenega razvoja. 2. Tudi nsrešena vprašanja komunalne pioblematike, predvsem v primestnih krajevnih skupnostih, terjajo hitrejše reševanje in tudi pogojujejo varnostno-politič-ne razmsrs. 3. V oceni razmer za tekoče obdobje izstopajo nere-šena delitvena razmerja v OZD, saj je prišlo do resne ogroženosti akumulacije v mnogih OZD. Povečano šte-vilo OZD, ki poslujejo z izgubo, gospodarjenje na meji rentabilnosti in cela vrsta prekoračiteljev dogovora o razporejanju dohodka v prvih mesecih letošnjega leta terjajo odločnejšo bitko za boljše gospodarjenje in ust-varjanje večje rasti dohodka in s tem odpravljanje vzrokov za neurejenost delitvenih razmerij, začrtanih z resolucijami. Stališča OS ZSS so delegati prejeli na mizo. V razpravi, v kateri so sodelovali tov. Mencinger, Ve-ber, Roter in Košmrlj je bilo izpostavljeno zaskrblju-joče vprašanje mladoletniškega prestopništva in sploš-nega odnosa mladine do samoupravne socialistične ure-ditve. Vzrok za tako stanje je po mnenju zbora v ne-zadostni zaposlenosti mladine, kar pa je posledica vla-ganja vedno manjšega dela družbene akumulacije v razvoj novih delovnih mest. Razvijati in ohranjevati pa je potrebno družbeno sa-mozaščito in samoupravno delavsko kontrolo kot os-novna elementa samoupravno dogovorjenih načel. De-legati se odločno zavzemajo za dosledno izvajanje ustavnosti in zakonitosti, s čimer bomo ustvarili zaupa-nje delavskega razreda kot celote, s tem pa tudi zaupa-nje mladih. Po razpravi so bili soglasno sprejeti naslednji sklepi: 1. Zbor sprejema Oceno varnostno-politifinih razmer v občini Ljubljana-Šiška za leto 1985 in za tekoče ob-dobje, s stališči OK SZDL, OK ZSS in razprave. 2. Zbor ocenjuje, da obstajajo možnosti za pojave konfliktnih situacij in nekaterih elementov izrednih razmer, predvsem, če bi te naraščale ob eventualni po-vezavi z drugimi dejavniki subverzivnega delovanja. Do takih pojavov lahko pride v organizacijah zdiuže-nega dela, ki poslujejo z izgubo ali so na meji renta-bilnosti. Natančna opredelitev teh organizacij je težav- na zaradi trenda slabšanja ekonomskega položaja in različne narave izgub. V organizacijah združenega dela, ki so v težki situaciji zaradi pomanjkanja finančnih sredstev za zagotovitev obratnih sredstev, sredstev za osebne dohodke in tekoče poslovanje, kot posledica vi-sokih obresti na najete kredite. V organizacijah zdru-ženega dela, v katerih je bilo že izraženo politično ne-razpoloženje (izsiljeni sestanki, prekinitev dela) zaradi nizkih osebnih dohodkov, nerazvitih samoupravnih od-nosov, nejasnih razvojnih perspektiv itd. Skupščina predlaga, da se navedeni ukrepi za prepre-čevanje izrednih pojavov vnesejo v akcijske programe družbenopolitičnih organizacij in sanacijske programe organizacij združenega dela. V okviru družbenopolitič-ne skupnosti pa bo potrebno z usklajeno akcijo družbe-nopolitičnih organizacij stalno spodbujati in spremljati aktivnosti na tem področju. 3. Izvršni svet občinske skupščine in zbor združenega dela morata tekoče spremljati uresničevanje in izdela-vo sanacijskih načrtov ter dajati pobude za ustrezne kadrovske, samoupravne in ekonomske ukrepe ter spremljati njihovo izvajanje. 4. Zbor opozarja, da na področju družbenih dejavno-sti ob nadaljnjem zaostrovanju ekonomskih razmer in prepočasnem uveljavljanju svobodne menjave dela lahko pride do izrazov nezadovoljstva. Zato predlaga, da se v okviru samoupravnih interesnih skupnosti za-gotovi večji vpliv uporabnikov za oblikovanje progra-mov ter nadaljuje z aktivnostmi za hitrejše izenačenje materialnega položaja delavcev v organizacijah zdru-ženega dela s področja družbenih dejavnosti z delavci v materialni proizvodnji. Posebno odgovornost za iz-vedbo te naloge nosijo komite za družbene dejavnosti, strokovne službe ter zveza sindikatov kot nosilec poli-tične akcije. 5. Zbor ugotavlja, da lahko pride do konfliktnih situ-acij tudi v tistih organizacijah združenega dela in posa-meznih okoljih, kjer je izrazita večnacionalna sestava delovnih ljudi in občanov ter večja migracija zaposle-nih občanov; ob zanemarjanju načel enakopravnosti ju-goslovanskih narodov in narodnosti ter neustreznem vključevanju v samoupravne aktivnosti. Zato predlaga okrepitev družbene aktivnosti vseh subjektivnih sil pri vključevanju v samoupravno delovanje ter zagotavlja-nje minimalnih standardov pri zaposlovanju preko ustreznih organov, posebej pa se mora angažiruti kra-jevna skupnost in krajevna konferenca SZDL pri vklju-čevanju delovnih ljudi in občanov za razieševan.je te-kočih problemov. Krepiti je potrebno tudi idejno-politično delo v v/.goj-no-varstvenih organizacijah in šolah tei vzgojno delo z mladimi v vseh okoljih. 6. Zbor ugotavlja, da lahko pride pod vplivom spleta različnih okoliščin do eksponiranja našemu sistemu na-sprotnih sil, delovni ljudje in občani pa bi pri nadalj-njem zaostrovanju ekonomskih razmer lahko temu podlegli. To pa narekuje potrebo po večji aktivnosti družbenopolitičnih organizacij in samoupravnih orga-nov za večjo učinkovitost ter krepitev samoupravnega delovanja posameznikov in odgovornih subjektov. Zaradi prisotnega malomarnega odnosa do družbene-ga premoženja morajo komiteji za splošno ljudsko ob-rambo in družbeno samozaščito, zlasti pa organi samo-upravne delavske kontrole, delavski sveti, sindikati, po-slovodni organi, hišni sveti in drugi organi obravnavati stanje na področju varovanja družbenega premoženja v sklopu ocenjevanja politično-varnostnih razmer v slehernih delovnih sredinah in bivalnih okoljih. Z na-črtno akcijo pa morajo vsi dejavniki družbene samo-zaščite stalno usmerjati svoje aktivnosti v obveščanje delovnih ljudi in občanov o nastalih družbeno škodlji-vih pojavih in njihovem odpravljanju. 7. V ospredje interesov vedno večjega števila obča-nov stopajo tudi nova odprta vprašanja, povezana z varstvom okolja. Nekateri pojavi v preteklem letu v naši občini opozaijajo, da neprevidno ravnanje na tem področju v posameznih sredinah lahko ogroža tudi širšo družbeno skupnost, s tem pa neposredno vpliva tudi na politično-varnostne razmere. Zato predlaga čimprejšnje sprejetje družbenega plana za obdobje 1986—1990 s pro-storskimi izvedbenimi načrti. 8. Predpogoj za uresničevanje navedenih nalog pa je, da se vsi nosilci varnostno-političnega delovanja, pred- vsem organizacije združenega dela in krajevne skupno-sti, temeljito seznanijo z vsebino varnostnih načrtov v posameznih okoljih ter da redno ocenjujejo varnostno-politične razmere, ki morajo postati sestavni del var-nostnih načrtov in ukrepov za reševanje nastalih raz- K 6. točki dnevnega reda: O tej točki dnevnega reda je razpravljal izvršni svet, OK SZDL in skupina delegatov za obravnavo pravo-sodnih poročil. Stališča OK SZDL so delegati prejeli na mizo. Izvršni svet je do obravnavanih poročil pra-vosodnih organov zavzel stališča in pripombe, ki se po-sredujejo skupščini mesta Ljubljane v obravnavo in sprejem. V razpravi, v kateri so sodelovali tov. Plevnik, Roter. Košmrlj in Mencinger, je bil podan piedlog, da je po-trebno vzpostaviti večjo povezanost diužbenega pravo-branilča samoupravljanja z organi samoupravne delav-ske kontrole v organizacijah združenega dela v smislu vzgoje, usposabljanja in nudenja strokovne pomoči. Opozorili so tudi na spremembe nekaterih sistemskih zakonov ter predlagali DPS, naj se intenzivno vklju-čuje v proces teh sprememb ter s temi tekoče seznanja organizacije združenega dela. Po razpravi sta bila sprejeta naslednja sklepa: 1. Zbor sprejema poročila temeljnih pravosodnih or-ganov DPS s stališči IS, OK SZDL in iz razprave. 2. Delegate za ZO SML pooblaščamo, da glasujejo za sprejem predlaganih poročil s tem, da prenesejo poda-ne pripombe in stališča zbora. K 7. točki dnevnega reda: O tej točki dnevnega reda so razpravljali OK SZDL, OS ZSS in statutarno-pravna komisija. Stališča in pripombe so delegati prejeli na mizo in so sestavni del arhivskega zapisnika. V razpravi, v kateri so sodelovali tov. Košmrlj, Ro-ter, Slosar in Braune, je bilo poudarjeno, da je potieb-no pri pripravi predloga poslovnika proučiti vse po-dane pripombe, predloge in stališča iz razprave. V ob-razložitvi pa je potrebno odgovoriti na tiste predloge. katerih predlagatelj ne bo mogel upoštevati. Izpostav-ljeno je bilo vprašanje trajanja mandata imenovanim skupščinskim komisijam ter podan predlog, da se Vo vprašanje prouči do pripiave predloga poslovnika. V 106. členu naj se poenoti besedilo »skupne seje«, »skup-na zasedanja«, ker navedeni člen govori le o skupnem zasedanju. Po razpravi so bili sprejeti naslednji: sklepi: 1. Zbor sprejema delovno gradivo poslovnika o delu skupščine občine Ljubljana-Siška s predlaganimi pri-pombami in dopolnitvami statutarno-pravne komisije, stališči OK SZDL, OS ZSS in iz razprave. 2. Zbor sprejema piekvalifikacijo delovnega gradiva poslovnika v osnutek poslovnika. 3. Zbor sprejema osnutek poslovnika o delu skupšči-ne qbčine Ljubljana-Siška in pooblašča statutarno-pravno komisijo, da pri pripravi predloga poslovnika skupščine upošteva podane predloge in stališča. Kolikor pripomb, predlogov in stališč predlagatelj ne bo mogel upoštevati, naj jih obrazloži. K 8. točki dnevnega reda: O tej točki je razpravljal IS, ki piedlaga zborom, da podprejo sprejem sprememb družbenega dogovora o štipendijski politiki v SR Sloveniji. Ker ni bilo razprave, sta bila sprejeta naslednja sklepa: 1. Zbor sprejema predlog sprememb družbenega do-govora o štipendijski politiki v SR Sloveniji. Za podpisnika družbenega dogovora pooblašča tov. Rada Roterja, predsednika občinske skupščine. 2. Pripombe temeljnih delegacij, konferenc delegacij in iz razprave v ostalih zborih se posredujejo odboru podpisnikov družbenega dogovora. K 9. točki dnevnega reda: Na predlog komisije za volitve in imenovanja je zbor soglasno imenoval — komisijo za vprašanja borcev NOV, — komisijo za družbeno nadzorstvo, • — komisijo za vloge in pritožbe, — komisijo za odnose z verskimi skupnostmi. Predlogi za imenovanje članov v navedene komisije so sestavni del aihivskega zapisnika. K 10. točki dnevnega reda: Delegati so osrednje točke dnevnega reda seje ZO SML obravnavali pod točko 6 in 8. K ostalim točkam dnevnega reda nimajo vsebinskih pripomb in poobla-ščajo delegate, da glasujejo za sprejem predloženih gradiv. Stališča in predloge za sejo ZO SML pripravi skupna strokuvna služba in jih posreduje skupščini mesta Ljubljane. Za delegata seje ZO SML dne 5. 6. 1986 sta bila iz-voljena tov. Aleksander Bole in tov. Janez Braune. Sestanek delegacije za ZO SML je predsednik sklical za četrtek dne 5. 6. 1986 ob 15.30. K 11. točki dnevnega reda: Na piedlog komisije za volitve in imenovanja so bili soglasno izvoljeni: — v svet glasbene šole Franc Šturm tov. Borštner Mojca, dipl. pravnica, stanujoča v Ljubljani, Zofke Kvedrove 30; — v odbor za spremljanje izvajanja družbenega do-govora o uresničevanju kadrovske politike v SRS, tov. Branka Predikaka, predmetna učiteljica, stanujoča v Ljubljani, Žibertova 1 in Bežan Iztok, dipl. oec, stanu-joč v Ljubljani, Cesta na Rožnik 7; — v komisijo za spiemljanje uresničevanja družbe-nega dogovora o oblikovanju in izvajanju kadrovske politike na obmcčju ljubljanskih občin tov. Kološa-Rop Jadranka, dipl. novinar, stanujoča v Ljubljani, Pruš-nikova 66. Seja je bila zaključena ob 18.45. Tajnik zbora Katja Krivic, 1. r. Podpredsednik zbora Jože Mencinger, 1. r.