Št. 7 Maribor, petek 18.2.2022 OBČINA BELTINCI 89. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe urejanja in čiščenja javnih površin v Občini Beltinci Na podlagi 61. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 149. člena Zakona o varstvu okolja /ZVO-1/ (Uradni list RS, št. 39/06 – uradno prečiščeno besedilo, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15, 102/15, 30/16, 61/17 – GZ, 21/18 – ZNOrg, 84/18 – ZIURKOE in 158/20), 3. člena Zakona o prekrških /ZP-1/ ( Uradni list RS, št. 29/11 – uradno prečiščeno besedilo, 21/13, 111/13, 74/14 – odl. US, 92/14 – odl. US, 32/16, 15/17 – odl. US, 73/19 – odl. US, 175/20 – ZIUOPDVE in 5/21 – odl. US), Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Beltinci (Ur. l. RS, št. 43/2012 in Uradno glasilo slovenskih občin, št. 65/2020) in 19. člena Statuta Občine Beltinci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 47/19), je Občinski svet Občine Beltinci na 24. seji dne 10.02.2022 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O NAČINU OPRAVLJANJA LOKALNE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE UREJANJA IN ČIŠČENJA JAVNIH POVRŠIN V OBČINI BELTINCI 1. člen V Odloku o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe urejanja in čiščenja javnih površin v Občini Beltinci se spremeni 5. člen tako, da po novem glasi; »5. člen (pomen pojmov) Javne površine so površine, katerih raba je pod enakimi ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVIII pogoji namenjena vsem; 1. utrjene javne površine so: utrjene poti, med katere se med drugim uvrščajo tudi poljske poti v lasti Občine Beltinci oziroma v lasti krajevnih skupnosti Občine Beltinci; pešpoti; javne športne površine na javnih utrjenih površinah; trgi in tržnice; otroška igrišča na utrjenih javnih površinah ter druge utrjene javne površine določene s predpisi občine. 2. zelene javne površine so: javni parki; drevoredi, nasadi in travnate površine (zelenice), ki se nahajajo ob javnih cestah in poteh, javnih športnih površinah in spominskih obeležjih izven pokopališč; posamezne skupine dreves in rastišča posameznih dreves, pomembnih za naravno okolje; otroška igrišča na javnih zelenih površinah; parkovno urejeni gozdovi; parkovno urejene vodne brežine ter druge zelene javne površine določene s predpisi občine.«. 2. člen (prepovedi) Spremeni se 12. člen odloka na način, da po novem glasi; »12. člen »Na javnih površinah na območju občine je prepovedano: 1. odvajati na javne površine komunalno odpadno in padavinsko vodo in izlivati okolju nevarne snovi, 2. puščati na javnih površinah sneg ali led, ki pade ali zdrsne na javno površino, 3. ovirati odtekanje vode iz javne površine, 4. namerno zažigati ob javnih površinah strnišča, odpadne ali druge gorljive snovi, 5. z mazili ali drugimi snovmi zamastiti ali drugače onesnažiti javne površine, 6. voziti, ustavljati ali parkirati po delu javnih površin, ki ni namenjen za vožnjo z vozili, razen če sta parkiranje in ustavljanje izrecno dovoljena, 7. opustiti dolžnost rednega vzdrževanja okolic zgradb, dvorišč, živih mej in podobno, ki mejijo na javne prometne in druge urejene javne površine (oziroma so nad njimi – primer drevesa), katere morajo lastniki redno vzdrževati, tako da se doseže in ohrani primeren videz, prepreči onesnaževanje in zagotovi normalno rabo javnih površin, Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 8. postavljati ograje, zasaditi živo mejo, drevje, trto ali druge visokonasadne poljščine, nameščati les, opeko in drugi material ali predmete, če se s tem poslabša ali onemogoča preglednost in prevoznost javne površine ali drugače ovira ali ogroža promet ali če se s tem kakorkoli poškoduje javna površina, 9. orati v razdalji 1,5 m od javne površine v smeri proti njej ali v širini 1 m od javne površine vzporedno z njo, 10. obračati na javni površini traktorje, živali, pluge in drugo kmetijsko orodje in opremo tako, da s tem ovira ali drugače ogroža promet na javni površini ali kakorkoli poškoduje javna površina, 11. nameščati in uporabljati na javni površini ali ob njej luči in druge svetlobne naprave, ki bi lahko ovirale ali ogrožale promet, 12. vlačiti po javnih površinah hlode, veje, skale in podobne predmete kot tudi pluge, brane in drugo kmetijsko mehanizacijo ter druge dele tovora, 13. spuščati po brežinah ob javnih površinah kamenje, les ali drug material ali predmete, 14. uporabljati za dostop na javno površino kraj izven območja obstoječih priključkov nanjo, 15. puščati ali metati na javno površino kakršnekoli predmete, razsipati po javnih površinah sipek material ali kako drugače onesnaževati javne površine, 16. odmetavati odpadke izven košev za odpadke, 17. v koše za odpadke odlagati nevarne frakcije, 18. uporabljati urbano opremo, opremo otroških igrišč ter drugo opremo na javnih površinah v nasprotju z njenim namenom, jo prevračati, premeščati, poškodovati ali odstranjevati, 19. javne površine, infrastrukturne objekte in opremo poslikati z grafiti brez predhodnega soglasja pristojnega organa občinske uprave, 20. puščati komunalne odpadke na javnih površinah, za katere ni zagotovljen poseben prevoz, 21. se po javnih zelenih površinah voziti s kolesi, motornimi vozili, delovnimi stroji, razen pri vzdrževanju teh površin, ali zagotavljanju javnega reda in miru, 22. uničevati, mehansko poškodovati, odstranjevati rastline in infrastrukturne objekte, ki so namenjeni rabi zelenih površin, obsekovati, lomiti ali kako drugače poškodovati drevje, grmovje ali druge nasade in poškodovati žive meje, 23. hoditi po javnih zelenih površinah izven dovoljenih in urejenih poti, 24. pritrjevati na drevje in grmovje obvestila in reklame, 25. odlagati na javne zelene površine raznovrstne odpadke, obrezano vejevje in listje, 26. odlagati in skladiščiti na javnih zelenih površinah najrazličnejše materiale in predmete, graditi ali postaviti pomožne in začasne objekte na zelenih površinah brez soglasja upravljavca, 27. zažigati travnate površine, suhljad, odpadke in grmičevje, 28. uporabljati predmete in naprave, ki so sestavni del javnih zelenih površin v nasprotju z njihovo naravo in namenom, 29. postavljati šotore ali bivalne prikolice in kuriti, razen na za to določenih mestih, 30. namerno vznemirjati, poškodovati, odvzemati iz trave ali ubijati prosto živeče živali, 31. izvajati športno rekreativne dejavnosti na javnih zelenih površinah, če za to niso posebej urejene, in bi s tem povzročili poškodbe zelenice ali ogrožali varnost obiskovalcev, stanovalcev v sosednjih stanovanjskih objektih ter povzročili škodo na objektih ob javnih zelenih površinah, Stran 194 32. jezditi, razen uradnim osebam pri opravljanju službene dolžnosti, 33. puščati iztrebke domačih živali.«. 3. člen Spremeni se 17. člen tako, da po novem glasi; » 9. KAZENSKE DOLOČBE 17. člen (prekrški) (1) Z globo 1.500,00 EUR se kaznuje za prekršek izvajalec javne službe, odgovorna oseba izvajalca pa z globo 500,00 evrov, če ne izvaja, ali v celoti ne izvaja storitve iz 7. člena tega odloka. (2) Z globo 1.000,00 EUR se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik in posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, njihova odgovorna oseba pa z globo 500,00 EUR, če ravnajo v nasprotju z drugim odstavkom 11. člena in v nasprotju z določili 12. člena tega odloka. (3) Z globo 500,00 EUR se za prekršek iz drugega odstavka tega člena kaznuje posameznika. 4. člen (objava in veljavnost odloka) Odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati petnajsti dan po objavi, uporabljati pa se začne s 01.01.2023. Številka: 032-1/2022-24-262/VII Datum: 10.02.2022 Občina Beltinci Marko Virag, župan 90. Odlok o spremembah Odloka o kategorizaciji občinskih cest in kolesarskih poti v Občini Beltinci Na podlagi 39. člena Zakona o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15, 10/18 in 123/21 – ZPrCP-F) ter 19. člena Statuta Občine Beltinci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 47/19), je Občinski svet Občine Beltinci na 24. seji dne 10.02.2022 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH ODLOKA O KATEGORIZACIJI OBČINSKIH CEST IN KOLESARSKIH POTI V OBČINI BELTINCI 1. člen V 3. členu Odloka o kategorizaciji občinskih cest in kolesarskih poti v Občini Beltinci (Uradni list RS, št. 70/2017) se:  v tabeli črtata celotni vrstici tabele pod zap. št. 5 in 6,  v zadnji vrstici tabele pa se spremeni besedilo tako, da glasi; » SKUPAJ: 26.322,00 m«. 2. člen K spremembi kategorizacije občinskih cest s tem odlokom je bilo, v skladu z določbo 18. člena Uredbe o merilih za kategorizacijo javnih cest (Uradni list RS, št. 49/97, 113/09 in 109/10 – ZCes-1), s strani Direkcije RS za infrastrukturo pridobljeno Mnenje k predlogu kategorizacije občinskih cest v Občini Beltinci št. 371623/2022-16 (509) z dne 17.01.2022. Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljati pa se začne s 01.03.2022. Številka: 032-1/2022-24-263/VII Datum: 10.02.2022 Občina Beltinci Marko Virag, župan OBČINA BRDA 91. Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju socialne pomoči v Občini Brda Na podlagi 21. in 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 30/18), Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev (Uradni list RS, št. 62/10, 40/11, 14/13, 99/13, 57/15, 90/15, 88/16, 75/17, 77/18, 47/19), Zakona o socialno varstvenih prejemkih (Uradni list RS, št. 61/10, 40/11, 14/13, 99/13, 90/15, 88/16, 31/18, 73/18) ter 9. in 18. člena Statuta Občine Brda (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/17, 16/18) je Občinski svet Občine Brda na 24. redni seji dne 15. 2. 2022 sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA O DODELJEVANJU SOCIALNE POMOČI V OBČINI BRDA Stran 195 5. člen Spremeni se 19. člen Pravilnika, tako da se glasi: »V primeru, da se denarna pomoč nakaže neposredno upravičencu oziroma njegovemu zakonitemu zastopniku, je ta dolžan v roku 30 dni po nakazilu sredstev predložiti dokazila o namenski porabi dodeljenih sredstev, iz katerih izhaja, da je račune poravnal upravičenec oz. njegov zakoniti zastopnik. Če upravičenec tega ne stori ali pa se iz dokazil ugotovi, da pomoč ni bila namensko porabljena, v naslednjem koledarskem letu ni upravičen do denarne socialne pomoči. V primeru dodelitve sredstev iz tretjega odstavka 11. člena Pravilnika mora upravičenec dokazila o namenski porabi dodeljenih sredstev dostaviti v roku 90 dni od nakazila sredstev s strani Občine Brda.« 6. člen V 20. členu Pravilnika se doda nov drugi odstavek, ki se glasi: »Predložitev dokazil o namenski porabi sredstev je odgovornost in dolžnost upravičenca. V primeru, da upravičenec dokazil ne dostavi do rokov določenih v 19. členu tega Pravilnika ali se iz predloženih dokazil ugotovi, da denarna pomoč ni bila namensko porabljena, upravičenec v naslednjem koledarskem letu ni upravičen do denarne pomoči po tem Pravilniku.« 7. člen V drugem odstavku 21. člena Pravilnika se znesek »500 evrov« nadomesti z zneskom »600 evrov«. 8. člen Ta Pravilnik začne veljati 8. dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. 1. člen V Pravilniku o dodeljevanju socialne pomoči v Občini Brda (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/15 in 13/16 – v nadaljnjem besedilu: Pravilnik) se spremeni tretja alineja prvega odstavka 6. člena tako, da se glasi:  »regresiranju stroškov šolske prehrane, ki jih ne pokrije subvencija«. Številka: 1221-10/2015-10 Datum: 15. 2. 2022 2. člen Prva alineja prvega odstavka 9. člena Pravilnika se spremeni tako, da se glasi:  »če je materialna ogroženost posledica težje bolezni, hujše nesreče ali trenutne socialne stiske posameznika ali težje bolezni, hujše nesreče ali trenutne socialne stiske ali smrti v družini, zakonski ali zunajzakonski skupnosti«. 92. 3. člen V drugem odstavku 11. člena Pravilnika se znesek »400 evrov« nadomesti z zneskom»500 evrov«. Tretji odstavek 11. člena Pravilnika se spremeni, tako da se glasi: »Če se je upravičenec znašel v položaju materialne ogroženosti zaradi elementarne nesreče, težje bolezni, hujše nesreče ali trenutne socialne stiske posameznika ali smrti v družini, zakonski ali zunajzakonski skupnosti, se denarna pomoč lahko izjemoma dodeli v višjem znesku, vendar največ do štirikratnika maksimalne vrednosti denarne pomoči iz prejšnjega odstavka.« 4. člen V tretjem odstavku 15. člena se za besedo »šol« doda besedna zveza »zdravstvene službe« ter vejica. Občina Brda Franc Mužič, župan Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika Občine Brda o sofinanciranju programov mladih Na podlagi 27. člena Zakona o javnem interesu v mladinskem sektorju (Uradni list RS, št. 42/10), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO in 76/16-odl. US) in 9. in 18. člena Statuta Občine Brda (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/17, 16/18), je Občinski svet Občine Brda, na svoji 24. redni seji, dne 15. 2. 2022, sprejel PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA OBČINE BRDA O SOFINANCIRANJU PROGRAMOV MLADIH 1. člen V Pravilniku Občine Brda o sofinanciranju programov mladih (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/18 – v nadaljnjem besedilu: pravilnik), se spremenijo 3., 4. in 5. odstavek 9. člena tako, da se glasijo: Št. 7/18.2.2022 3. Uradno glasilo slovenskih občin Stran 196 kriterij inovativnosti, po katerem prijavitelj lahko prejme maksimalno 28 točk, in sicer: ocenjevano dejstvo utež program v lokalno okolje prinaša primere dobre prakse in predstavlja nadgradnjo sicer tradicionalnega programa 13 točk program predstavlja inovativnost v pristopu v mladinskem sektorju 15 točk skupaj kriterij 4. 28 točk kriterij referenc, po katerem lahko prijavitelj prejme maksimalno 12 točk, in sicer: ocenjevano dejstvo utež program izvaja prijavitelj z večletno tradicijo uspešnega dela (več kot 3 leta) 4 točk prijavljen program je v lokalnem okolju tradicionalen in uspešen (več kot 5 let) 8 točk skupaj kriterij 5. 12 točk kriterij sodelovanja, po katerem lahko prijavitelj prejme maksimalno 15 točk, in sicer: ocenjevano dejstvo utež prijavitelj v prijavljenem programu sodeluje z več (3 in več) društvi, subjekti lokalnega družbenega življenja (npr. poleg društev tudi zavodi, lokalne inštitucije, zveze, zadruge, gospodarski subjekti ipd.), ki si v smislu sinergije rezultatov/ciljev programa delijo naloge in odgovornosti pri njihovi izvedbi 8 točk v prijavljenem programu sodeluje referenčen partner/sodelavec, ki daje programu značaj več nacionalnosti/multikulturnosti/medgeneracijskosti 7 točk skupaj kriterij 2. člen Ta pravilnik začne veljati 8 dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 0324-01/2022-05 Datum: 15. 2. 2022 Občina Brda Franc Mužič, župan 93. Sklep o določitvi razmerja grobnine za posamezno vrsto groba glede na enojni grob Na podlagi 34. člena Zakona o pogrebni in pokopališki dejavnosti /ZPPDej/ (Uradni list RS, št. 62/16 in 3/22 ZDeb), četrtega odstavka 55. člena Odloka o pogrebni in pokopališki dejavnosti ter pokopališkem redu v Občini Brda (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 14/2021) ter 18. člena Statuta Občine Brda (Uradno glasilo slovenskih občin št. 26/2017 in 16/2018), je Občinski svet Občine Brda na 24. redni seji dne 15. 2. 2022 sprejel SKLEP O DOLOČITVI RAZMERJA GROBNINE ZA POSAMEZNO VRSTO GROBA GLEDE NA ENOJNI GROB 1. člen Ta sklep določa razmerja grobnine za posamezno vrsto groba glede na enojni grob na vseh pokopališčih v Občini Brda. 15 očk 2. člen Razmerje grobnine glede na enojni grob znaša: zvrsti grobov faktor – razmerje med dimenzijami grobnih enot 1 1 1,6 0,66 3 4 žarni grob enojni grob dvojni grob otroški grob povečan grobni prostor grobnica 3. člen Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati Sklep o določitvi višine najemnine za najem prostora za grobove na pokopališčih v Občini Brda za leto 2008 oziroma do naslednje spremembe, številka 3546-02/2008-02 z dne 18.3.2008. 4. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in se uporablja za obračun grobnin od 1.1.2022 dalje do naslednje spremembe. Številka: 3546-01/2022-02 Datum: 15. 2. 2022 Občina Brda Franc Mužič, župan Št. 7/18.2.2022 94. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o pridobitvi statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena Na podlagi 18. člena Statuta Občine Brda (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2017, 16/2018 ) in 245. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) je občinski svet na 24. redni seji dne 15. 2. 2022 sprejel SKLEP O PRIDOBITVI STATUSA GRAJENEGA JAVNEGA DOBRA LOKALNEGA POMENA 1. S tem sklepom pridobijo status grajenega javnega dobra lokalnega pomena nepremičnine z ID znakom:  ID znak: parcela 2281 348/6 katastrska občina 2281 ŠMARTNO parcela 348/6 (ID 1242484),  ID znak: parcela 2281 348/5 katastrska občina 2281 ŠMARTNO parcela 348/5 (ID 4937097),  ID znak: parcela 2281 348/7 katastrska občina 2281 ŠMARTNO parcela 348/7 (ID 402718), ki so v lasti Občine Brda. 2. Nepremičnine iz 1. točke tega sklepa pridobijo status grajenega javnega dobra lokalnega pomena v lasti Občine Brda z ugotovitveno odločbo, ki jo na podlagi tega sklepa po uradni dolžnosti izda občinska uprava. Po pravnomočnosti odločbe se predlaga zaznamba javnega dobra v zemljiški knjigi. 3. Ta sklep prične veljati osmi dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 4781-0003/2022-02 Datum: 15. 2. 2022 Občina Brda Franc Mužič, župan OBČINA CERKVENJAK 95. Sklep o potrditvi elaborata o oblikovanju cene 24 urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerkvenjak Na podlagi 15. člena Statuta Občine Cerkvenjak (UGSO, št. 46/2016) in v skladu z Odlokom o predmetu in pogojih Opis storitve Stran 197 za dodelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe 24 urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerkvenjak (UGSO, št. 54/2018), Občinski svet Občine Cerkvenjak na svoji 20. redni seji dne 16. 2. 2022, sprejme SKLEP O POTRDITVI ELABORATA O OBLIKOVANJU CENE 24 URNE DEŽURNE POGREBNE SLUŽBE V OBČINI CERKVENJAK 1. člen Občinski svet Občine Cerkvenjak potrjuje elaborat o oblikovanju cene 24 urne dežurne pogrebne službe, ki ga je predložila ALMAJA d.o.o., Jurovska cesta 23, 2230 Lenart v Slovenskih goricah. 2. člen Predračunska cena prvega prevoza na pokojnika znaša 175,20 EUR brez DDV oz. 191,84 EUR z DDV. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Slovenskih občin (UGSO). Številka: 35402-0003/2017 Datum: 16. 2. 2022 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan 96. Sklep o potrditvi cen storitev pogrebne in pokopališke dejavnosti v Občini Cerkvenjak Na podlagi 15. člena Statuta Občine Cerkvenjak (UGSO št. 46/2016) in 45. člena Odloka o pokopališkem redu v Občini Cerkvenjak (UGSO št. 54/2018), Občinski svet Občine Cerkvenjak na svoji 20. redni seji dne 16. 2. 2022, sprejme naslednji SKLEP O POTRDITVI CEN STORITEV POGREBNE IN POKOPALIŠKE DEJAVNOSTI V OBČINI CERKVENJAK 1. člen Občinski svet Občine Cerkvenjak potrjuje cene storitev, ki se zaračunavajo naročniku pogreba: Cena brez DDV DDV Cena z DDV * po veljavni stopnji DDV na dan sprejema OBČINA: Uporaba mrliške vežice 35,00 EUR/dan 7,7 EUR 42,70 EUR/dan Grobnina (cena letnega najema groba) – 9,00 EUR/m2 - enojni grob – 2,2 m2 (2 m x 1,1 m) 19,80 EUR 4,36 EUR 24,16 EUR - družinski grob – 3,8 m2 (2 m x 1,9 m) 34,20 EUR 7,52 EUR 41,72 EUR * grobnica se upošteva 2 x površina * 68,40 EUR *15,05 EUR *83,45 EUR 9,90 EUR 2,18 EUR 12,08 EUR družinskega groba 7,6 m2) - žarni grob – 1,1 m2 (1,1 m x 1,0 m) Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 198 IZVAJALEC POGREBNE DEJAVNOSTI: Izkop in zasutje grobne jame 170,00 EUR 16,15 EUR 186,15 EUR Žarni pokop 40,00 EUR 3,80 EUR 43,80 EUR Pogrebno moštvo 1 oseba (nedelja ali praznik + 50%) 33,20 EUR 3,15 EUR 36,35 EUR (nedelja in prazniki +50%) Prva ureditev groba: - enojni in družinski grob 50,00 EUR 4,75 EUR 54,75 EUR - žarni grob ali raztros pepela 30,00 EUR 2,85 EUR 32,85 EUR Ekshumacija-prekop 340,00 EUR 74,80 EUR 414,80 EUR Prekop žare 40,00 EUR 8,80 EUR 48,80 EUR Vgradnja žarne niše 50,00 EUR 4,75 EUR 54,75 EUR 2. člen Stroški porabe električne energije za električno luč na grobnem prostoru znašajo 2,00 €/letno in se zaračunajo pri letni grobnini imetnikom električne luči na grobnem prostoru. 3. člen Vse navedene cene so izražene v EUR. Davek na dodano vrednost se obračuna na dan izdaje računa po predpisani davčni stopnji. Grobnina se poravna po položnicah v enkratnem znesku za tekoče leto, stroški prve ureditve groba in stroški uporabe poslovilnega objekta pa v roku 30 dni od izstavitve računa oziroma položnice. 4. člen Z veljavnostjo tega sklepa preneha veljavnost Sklepa o potrditvi cenika uporabe pokopališča, pokopaliških objektov in naprav ter druge pokopališke infrastrukture in storitev v Občini Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56/2019). 5. člen Ta cenik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in velja do naslednje spremembe cen. Številka: 35402-0003/2017 Datum: 16. 2. 2022 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan OBČINA DIVAČA 97. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o uresničevanju javnega interesa na področju športa v Občini Divača – postopki in merila za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Divača Na podlagi Zakona o športu (ZŠpo-1), (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18-ZNOrg), Zakona o prostovoljstvu (ZProst), (Uradni list RS, št. 10/11, 16/11-popr., 82/15), Zakona o nevladnih organizacijah (ZNOrg), Uradni list RS, št. 21/18), Resolucije o nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014-2023, (Uradni list RS, št. 26/14), Izvedbenega načrta Resolucije o nacionalnem programu športa v Republiki Sloveniji za obdobje 2014-2023, Statuta Občine Divača (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 4/14, 24/14, 9/15, 55/17, 4/19), je Občinski svet Občine Divača na svoji 22. redni seji, dne 9.2.2022, sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O URESNIČEVANJU JAVNEGA INTERESA NA PODROČJU ŠPORTA V OBČINI DIVAČA – POSTOPKI IN MERILA ZA SOFINANCIRANJE LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI DIVAČA 1. člen V Odloku o uresničevanju javnega interesa na področju športa v občini Divača – postopki in merila za sofinanciranje letnega programa športa v občini Divača (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 29/18, 58/20) (v nadaljevanju: Odlok) se v PRILOGI Odloka: MERILA IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE PRISPELIH VLOG NA JAVNI RAZPIS ZA IZBIRO IZVAJALCEV IN SOFINANCIRANJE PROGRAMOV ŠPORTA V OBČINI DIVAČA na koncu obstoječega besedila pod poglavjem 2. ŠPORTNI OBJEKTI IN POVRŠINE ZA ŠPORT V NARAVI doda naslednje besedilo: 1. Izvajalci programov športa v občini Divača, ki so izbrani na javnem razpisu za tekoče leto, so lahko upravičeni do brezplačnega koriščenja športnih prostorov in površin za izvajanje naslednjih programov športa: 1.1 Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine (ŠVOM PP) 1.1.1 Prostočasna športna vzgoja predšolskih otrok 1.1.2 Prostočasna športna vzgoja šoloobveznih otrok in mladine 1.2 Športna vzgoja otrok in mladine s posebnimi potrebami 1.3 Športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport (ŠVOM usmerjeni) 1.4 Šport invalidov (ŠI) 1.5 Šport starejših (ŠSta) 2. Izvajalci programov športa v občini Divača, ki so izbrani na javnem razpisu za tekoče leto, so lahko upravičeni tudi do brezplačnega koriščenja športnih prostorov in površin za izvajanje ŠPORTNIH PRIREDITEV in ŠPORTNIH TEKMOVANJ, ki so izvedena v okviru navedenih športnih programov. 3. Brezplačna uporaba športnih površin se upošteva v obsegu realiziranih ur za posamezni program iz 1. in 2. Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin točke, vendar največ v obsegu ur kot je navedeno za posamezni program v javnem razpisu tekočega leta. 4. Za izvedbo športnih prireditev v občini Divača in/ali športnih tekmovanj v občini Divača, ki jih organizirajo izbrani izvajalci programov športa v tekočem letu se za brezplačno uporaba športnih površin upošteva število dogodkov, ki so odobreni posameznemu izvajalcu v okviru vrednotenja javnega razpisa in v obsegu ur, kot ga navede organizator, vendar največ v skupnem obsegu 10 ur na dogodek. 2. člen Ostalo besedilo Odloka ostane nespremenjeno. 3. člen Ta Odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 032-0001/2022-03 Datum: 9.2.2022 Občina Divača Alenka Štrucl Dovgan, županja Občina Kobilje Darko Horvat, župan 99. ODLOK O PREDMETU IN POGOJIH ZA DODELITEV KONCESIJE ZA OPRAVLJANJE LOKALNE GOSPODARSKE JAVNE SLUŽBE ZBIRANJA KOMUNALNIH ODPADKOV NA OBMOČJU OBČINE KOBILJE Letni program športa v Občini Kobilje za leto 2022 Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 40/12 - ZUJF), 13. člena Zakona o športu ZŠpo-1 (Uradni list RS št. 29/2017), 18. člena Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 10/2020) in 5. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 17. redni seji, dne 10.2.2022 sprejel LETNI PROGRAM ŠPORTA V OBČINI KOBILJE ZA LETO 2022 Letni program športa v Občini Kobilje za leto 2022 zagotavlja, da bo Občina Kobilje iz občinskega proračuna za leto 2022 izvajalcem športnih programov namenila 6.000,00 € sredstev za izvajanje programov športa, ki se financirajo iz javnih sredstev. Izvajalcem športnih programov se na osnovi Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Kobilje v letu 2022 sofinancirajo naslednji programi: PROGRAMI: - Delovanje društva (vodenje, administracija…) - Redna dejavnost in dogodki društva SKUPAJ: SREDSTVA V€ 480,00 v % 10,00 4.320,00 90,00 4.800,00 100,00 Na osnovi sprejetega Letnega programa športa v Občini Kobilje za leto 2022 ter Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v Občini Kobilje, bo po sprejemu letnega programa športa objavljen javni razpis za sofinanciranje programov športa v Občini Kobilje za leto 2022. Številka: 189 Datum: 10.2.2022 Odlok o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov na območju Občine Kobilje Na podlagi 149. člena Zakona o varstvu okolja /ZVO-1/ (Uradni list RS, št. 39/06 – UPB1, 49/06 – ZMetD, 66/06 – odl. US, 33/07 – ZPNačrt, 57/08 – ZFO-1A, 70/08, 108/09, 108/09 – ZPNačrt-A, 48/12, 57/12, 92/13, 56/15 in 102/15, 30/16, 61/17 – GZ, 21/18 – ZNOrg, 84/18 – ZIURKOE in 158/20), 32. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), Uredbe o obvezni občinski gospodarski javni službi zbiranja komunalnih odpadkov (Uradni list RS, št. 33/17 in 60/18) 13. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) je Občinski svet Občine Kobilje na 17. redni seji dne 10.2.2022 sprejel OBČINA KOBILJE 98. Stran 199 I. Splošne določbe 1. člen (vsebina odloka) (1)S tem odlokom, kot koncesijskim aktom, se določijo predmet in pogoji opravljanja obvezne lokalne gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov na območju Občine Kobilje (v nadaljevanju: občina). (2) S tem odlokom se določijo:  dejavnosti, ki so predmet javne službe,  območje izvajanja javne službe, uporabnike ter razmerja do uporabnikov,  pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar,  javna pooblastila koncesionarju,  splošni pogoji za izvajanje javne službe in za uporabo javnih dobrin, ki se z njo zagotavljajo,  vrsta in obseg monopola ali način njegovega preprečevanja,  začetek in čas trajanja koncesije,  viri financiranja javne službe,  nadzor nad izvajanjem javne službe,  prenehanje koncesijskega razmerja,  organ, ki opravi izbor koncesionarja,  organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe in  druge sestavine, potrebne za določitev in izvajanje javne službe. II. Predmet javne službe 2. člen (1) Dejavnost javne službe je zbiranje komunalnih odpadkov in njihovo oddajanje v nadaljnje ravnanje z njimi v skladu s hierarhijo ravnanja z odpadki in predpisi, ki urejajo odpadke. V okviru javne službe se zagotavlja zbiranje: 1. ločenih frakcij iz podskupin 15 01 in 20 01 s seznama odpadkov, Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 200 2. kosovnih odpadkov, 3. odpadkov z vrtov, parkov in pokopališč, 4. odpadkov s tržnic, 5. odpadkov iz čiščenja cest, 6. mešanih komunalnih odpadkov in 7. izrabljenih gum v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z izrabljenimi gumami 8. nevarnih odpadkov. (2) Ne glede na prejšnji odstavek se v okviru javne službe ne zbirajo: 1. odpadna embalaža, ki v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z embalažo in odpadno embalažo, nastaja kot odpadna embalaža, ki ni komunalni odpadek, 2. odpadki z vrtov in parkov od izvirnih povzročiteljev, ki so izvirni povzročitelji iz dejavnosti v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki in zelenim vrtnim odpadom, 3. biološko razgradljivi kuhinjski odpadki od izvirnih povzročiteljev, ki so izvirni povzročitelji kuhinjskih odpadkov iz gostinstva v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z biološko razgradljivimi kuhinjskimi odpadki in zelenim vrtnim odpadom, 4. odpadna jedilna olja od izvirnih povzročiteljev, ki so povzročitelji odpadnih jedilnih olj iz gostinstva v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z odpadnimi jedilnimi olji in mastmi. 6. člen (javno pooblastilo) Izvajalec javne službe v okviru storitev javne službe nima javnih pooblastil. Strokovno-tehnične, organizacijske in razvojne naloge javne službe, ki jih občina ne prenesene na izvajalca, opravlja občinska uprava. Občinska uprava skrbi za koordinacijo aktivnosti med občino in izvajalcem III. VIII. Območje izvajanja javne službe, uporabniki ter razmerja do uporabnikov 3. člen (območje izvajanja javne službe) Dejavnost javne službe se kot koncesionirana dejavnost izvaja na celotnem območju občine. 4. člen (uporabniki ter razmerja do uporabnikov) Uporabniki javne službe prepuščajo komunalne odpadke izvajalcu javne službe z odlaganjem v tipizirane in označene posode, postavljene na prevzemnih mestih, zbiralnicah in zbirnih centrih pod pogoji in na način, določen Odlokom o načinu izvajanja gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov na območju občine in letnim programom dela. IV. VI. 7. člen (splošni pogoji za izvajanje javne službe) (1) Koncesionar izvaja javno službo v skladu z zakonom, ki ureja področje varstva okolja ter podzakonskimi akti sprejetimi na njuni podlagi. (2) V zvezi z izvajanjem javne službe prevzame koncesionar večino tveganj, kar se podrobneje uredi s koncesijsko pogodbo. VII. Obseg monopola 8. člen (obseg monopola) Koncesionar pridobi posebno in izključno pravico za izvajanje dejavnosti javne službe na območju občine. Začetek in čas trajanja koncesije 9. člen (začetek koncesije) Koncesijsko razmerje se začne s podpisom koncesijske pogodbe. 10. člen (trajanje koncesije) Koncesija se podeli za obdobje 10 let. IX. Viri financiranja javne službe 11. člen (viri financiranja javne službe) Koncesionar pridobiva sredstva za opravljanje javne službe iz cene storitve, proračuna občine in iz drugih virov. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar X. 5. člen (pogoji) (1) Koncesionar je lahko fizična ali pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe. Koncesionar je lahko tudi tuja oseba, če zakon ne določa drugače. (2) Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe so:  da je registriran za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javne službe,  da je organizacijsko, kadrovsko in tehnično usposobljen za izvajanje javne službe,  da ima ustrezna dovoljenja za izvajanje dejavnosti, če so z zakonom predpisana. (3) Koncesionar mora za podelitev koncesije koncedentu predložiti letni program ravnanja s komunalnimi odpadki na območju občine. (4) Podrobneje se pogoji za opravljanje javne službe določijo z razpisno dokumentacijo. V. Splošni pogoji za izvajanje javne službe Javna pooblastila koncesionarju Nadzor nad izvajanjem gospodarske javne službe 12. člen (nadzor) (1) Nadzor nad izvajanjem koncesije izvajajo pristojne službe občinske uprave in občinski svet. (2) Nadzor nad zakonitostjo dela koncesionarja izvršuje pristojni organ občinske uprave. XI. Prenehanje koncesijskega razmerja 13. člen (prenehanje koncesijskega razmerja) Koncesijsko razmerje preneha:  s prenehanjem koncesijske pogodbe,  z odkupom koncesije,  z odvzemom koncesije,  s prevzemom javne službe v režijo,  v drugih primerih določenih s koncesijsko pogodbo. 14. člen (prenehanje koncesijske pogodbe) (1) Koncesijska pogodba preneha: Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin  po preteku časa, za katerega je bila sklenjena,  z odpovedjo,  z razdrtjem. (2) Razlogi in pogoji za odpoved in razdrtje pogodbe ter druge medsebojne pravice in obveznosti ob odpovedi oziroma razdrtju pogodbe se določijo v koncesijski pogodbi. 15. člen (odkup koncesije) (1) Z odkupom koncesije preneha koncesijsko razmerje tako, da koncesionar preneha opravljati dejavnost javne službe pred potekom časa trajanja koncesije, koncedent pa v določenem obsegu prevzame objekte in naprave, ki jih je koncesionar zgradil ali pridobil za namen izvajanja dejavnosti javne službe. (2) Način, obseg in pogoji odkupa koncesije se določijo v koncesijski pogodbi. 16. člen (odvzem koncesije) (1) Koncedent odvzame koncesijo koncesionarju ne glede na določila koncesijske pogodbe:  če ne začne z izvajanjem dejavnosti javne službe v za to določenem roku,  če je v javnem interesu, da se dejavnost preneha izvajati kot gospodarska javna služba ali kot koncesionirana gospodarska javna služba,  če dejavnosti ne izvaja redno, strokovno in pravočasno, skratka tako, da so povzročene motnje v izvajanju dejavnosti,  če dejavnosti ne izvaja v skladu s predpisi, standardi in navodili koncedenta,  zaradi ponovljenih in dokazanih grobih kršitev predpisov in določil koncesijske pogodbe,  če koncesionar kot fizična ali pravna oseba preneha obstajati. (2) Koncedent mora koncesionarju, pred odvzemom koncesije, dati primeren rok za odpravo kršitev iz tretje, četrte in pete alineje prvega odstavka tega člena. (3) V primeru odvzema koncesije v skladu z drugo alinejo prvega odstavka tega člena ima koncesionar pravico do odškodnine v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb. 17. člen (prevzem javne službe v režijo) (1) Koncedent lahko prevzame javno službo v režijo. (2) Pogoji in način prevzema se določijo v koncesijski pogodbi. XII. 20. člen (vsebina javnega razpisa) (1) Vsebina javnega razpisa se določi ob smiselni uporabi zakona, ki ureja področje o javno-zasebnem partnerstvu in zakona o gospodarskih javnih službah. (2) Javni razpis mora ob vsebini iz prejšnjega odstavka tega člena vsebovati tudi pogoje, ki jih mora izpolnjevati koncesionar in so določeni v 6. členu tega odloka. (3) Merila za izbor koncesionarja se določijo v javnem razpisu. Kot merilo se lahko določi le ekonomsko najugodnejša ponudba. 21. člen (postopek izbire koncesionarja) (1) Za izbiro koncesionarja se uporabi postopek konkurenčnega dialoga v skladu z določili zakona, ki ureja javno-zasebno partnerstvo in smiselni uporabi zakona, ki ureja javno naročanje. (2) Za vodenje postopka razpisa in oceno prijav in ponudb imenuje župan strokovno komisijo, ki jo sestavljajo predsednik in štirje člani. Vsi člani strokovne komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in delovne izkušnje z delovnega področja, da omogočajo strokovno presojo vlog. Dva člana strokovne komisije se imenujeta izmed članov občinskega sveta. V kolikor se postopek izbire koncesionarja izvede za več občin skupaj, imenuje župan posamezne občine v strokovno komisijo enega člana. (3)Komisija oceni prijave in prijaviteljem, ki izpolnjujejo pogoje izda obvestilo o priznanju sposobnosti. S kandidati, ki jim je bila priznana sposobnost izvede dialog in na tej podlagi komisija pripravi razpisno dokumentacijo za oddajo končnih ponudb. Po pregledu ponudb le te oceni in pripravi poročilo, katera izmed ponudb najbolj ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom. (4) Komisija pošlje poročilo občinski upravi. XIII. 19. člen (oblika in postopek javnega razpisa) (1) Javni razpis se opravi po določbah tega koncesijskega akta, v skladu z določili zakona, ki ureja področje gospodarskih javnih služb, in predpisi o javnozasebnem partnerstvu. (2) Javni razpis je veljaven, če se nanj prijavi vsaj en ponudnik, ki izpolnjuje s tem koncesijskim aktom določene pogoje. (3) Če javni razpis ni uspel, se lahko ponovi. Organ, ki opravi izbor koncesionarja 22. člen (organ, ki opravi izbor koncesionarja) (1) Koncesionarja izbere občinska uprava z upravno odločbo na podlagi predloga strokovne komisije iz drugega odstavka 22. člena tega odloka. (2) V postopku izbire koncesionarja imajo vsi kandidati, ki so sodelovali v postopku javnega razpisa, položaj stranke v upravnem postopku. XIV. Način podelitve koncesije 18. člen (javni razpis) Koncedent pridobiva koncesionarje na podlagi javnega razpisa. Stran 201 Organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe 23. člen (organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe) Koncesijsko pogodbo v imenu občine sklene župan. XV. Druge sestavine potrebne za določitev in izvajanje javne službe 1. Prenos koncesije 24. člen (prenos koncesije) (1) Koncesionar lahko prenese izvajanje javne službe na drugo osebo samo z dovoljenjem koncedenta. (2) Koncedent lahko v celoti ali delno prenese izvajanje javne službe samo v primerih določenih z zakonom, ki ureja področje gospodarskih javnih služb, ali zaradi Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 202 razlogov, določenih v koncesijski pogodbi, drugače pa samo s soglasjem koncesionarja. 100. 2. Na podlagi 11. in 12. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) in 10. ter 11. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/2016, 40/2019), je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 17. redni seji dne 10.2.2022 sprejel Višja sila 25. člen (dolžnosti in pravica koncesionarja) (1) Koncesionar mora v okviru objektivnih možnosti izvajati javno službo tudi v nepredvidljivih okoliščinah, nastalih zaradi višje sile. (3) Zaradi nepredvidljivih okoliščin, ki so nastale zaradi višje sile, lahko koncesijsko razmerje preneha, vendar samo sporazumno med koncedentom in koncesionarjem. 3. Odgovornost zaposlenih koncesionarja za ravnanje 26. člen (odgovornost za škodo) Koncesionar je v skladu z zakonom odgovoren za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam. 4. Začasen prevzem 27. člen (začasen prevzem) Če koncesionar v primerih, ki so posledica ravnanja pri njem zaposlenih ljudi, ne zagotovi izvajanja javne službe, lahko njeno izvajanje začasno zagotovi koncedent s prevzemom javne službe v režijo ali na drug način, določen v koncesijski pogodbi. 5. Zavarovanje odgovornosti za škodo 28. člen (zavarovanje) (1) Koncesionar mora biti ustrezno zavarovan za škodo, ki jo pri izvajanju ali v zvezi z izvajanjem javne službe povzročijo pri njem zaposleni ljudje uporabnikom ali drugim osebam in za škodo, ki nastane zaradi nepravilnega izvajanja javne službe. (2) Obseg zavarovanja iz prejšnjega odstavka se določi s koncesijsko pogodbo. XVI. Končni določbi 29. člen Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov na območju občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 21/2011) Sklep o potrditvi mandatov svetnikov Občine Kobilje SKLEP O POTRDITVI MANDATOV SVETNIKOV OBČINE KOBILJE I. Občinski svet Občine Kobilje skupaj odloči o potrditvi mandatov 2 (dvema) članoma Občinskega sveta Občine Kobilje, ki sta bila izvoljena na nadomestnih volitvah dne 30.1.2022: 1. 2. KANDIDAT MATEJ PUHAN BOŠTJAN BALAŽIC PREDLAGATELJ Darko Horvat SDS OO Kobilje II. Mandat svetnikov traja do potrditve mandata svetnikov, ki bo izvoljeni na lokalnih volitvah jeseni leta 2022. III. Ta sklep prične veljati z dnem sprejema na Občinskem svetu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 188 Datum: 10.2.2022 Občina Kobilje Darko Horvat, župan 101. Sklep o imenovanju Odbora za gospodarske dejavnosti - sprememba Na podlagi 18. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) in 62. in 103. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/2016, 40/2019)), je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 6. izredni seji dne 8.12.2021 sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA GOSPODARSKE DEJAVNOSTI - SPREMEMBA 30. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati osmi dan po objavi. 1. V Odboru za gospodarske dejavnosti se razrešuje člana Darka Horvata in namesto njega imenuje članico Simono Bukovec. Ostala določila ostanejo nespremenjena. Številka:192 Datum: 10.2.2022 2. Ta sklep prične veljati z dnem sprejema na Občinskem svetu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Občina Kobilje Darko Horvat, župan Številka: 180b Datum: 8.12.2021 Občina Kobilje Darko Horvat, župan Št. 7/18.2.2022 102. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o imenovanju Odbora za negospodarske dejavnosti - sprememba OBČINA MAJŠPERK 104. Na podlagi 18. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) in 61. in 103. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/2016, 40/2019), je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 6. izredni seji dne 8.12.2021 sprejel SKLEP O IMENOVANJU ODBORA ZA NEGOSPODARSKE DEJAVNOSTI - SPREMEMBA 1. V Odbor za negospodarske dejavnosti se razreši član Darko Horvat in se namesto njega imenuje član Boštjan Balažic. Ostala določila ostanejo nespremenjena. 2. Ta sklep prične veljati z dnem sprejema na Občinskem svetu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 180a Datum: 8.12.2021 Sklep o imenovanju komisije - sprememba Statutarno pravne Na podlagi 18. člena Statuta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 26/2016, 40/2019) in 65. in 103. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Kobilje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 51/2016, 40/2019), je Občinski svet Občine Kobilje na svoji 6. izredni seji dne 8.12.2021 sprejel SKLEP O IMENOVANJU STATUTARNO PRAVNE KOMISIJE SPREMEMBA Na podlagi 3. odstavka 218. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17, 175/20-ZIUOPDVE, 199/21-ZUreP-3), ob upoštevanju določb Pravilnika o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na osnovi povprečnih stroškov opremljanja stavbnih zemljišč s posameznimi vrstami komunalne opreme (Uradni list RS, št. 66/18 in 199/21-ZUreP-3), Uredbe o programu opremljanja stavbnih zemljišč in odloku o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter o izračunu in odmeri komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 20/19, 30/19-popr., 34/19, 199/21-ZUreP-3) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/15, 55/15, 50/17, 16/19), je Občinski svet Občine Majšperk, na 26. redni seji, dne 16. 2. 2022 sprejel 1. člen V Odloku o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 8/21) se v 7. členi v tretji alineji spremni številka »15« v številko »50«. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-6/2020-3 Datum: 16. 2. 2022 Občina Majšperk dr. Darinka Fakin, županja 1. V Statutarno pravni komisiji se razrešuje z mesta predsednika Darka Horvata in imenuje za predsednika Borisa Nemeta. Ostala določila ostanejo nespremenjena. 105. 2. Ta sklep prične veljati z dnem sprejema na Občinskem svetu in se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 180c Datum: 8.12.2021 Občina Kobilje Darko Horvat, župan Odlok o spremembi Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Majšperk ODLOK O SPREMEMBI ODLOKA O PODLAGAH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA OBSTOJEČO KOMUNALNO OPREMO NA OBMOČJU OBČINE MAJŠPERK Občina Kobilje Darko Horvat, župan 103. Stran 203 Sklep o ukinitvi zaznambe javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-UPB, 76/08, 79/09, 51/10), v skladu s 247. členom Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/55, 55/15, 50/17, 16/19) je Občinski svet Občine Majšperk na 26. redni seji, dne 16. 2. 2022 sprejel SKLEP O UKINITVI ZAZNAMBE JAVNEGA DOBRA 1. člen S tem sklepom se nepremičninam:  parc. št. 788/5 in 788/13 obe k.o. 500 – Bolfenk,  parc. št. 1432/4 in 1432/22 obe k.o. 442 – Skrblje,  parc. št. 275/1 k.o. 439 – Ptujska Gora,  parc. št. 957/4 k.o. 443 – Janški Vrh ukine zaznamba javnega dobra. Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 2. člen Nepremičnine, ki so navedene v 1. členu tega sklepa, postanejo last pravne osebe: Občina Majšperk, Majšperk 39, 2322 Majšperk, matična številka: 5883644, do celote, s čimer odpade zakonska prepoved pravnega prometa. 3. člen Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Občina Majšperk dr. Darinka Fakin, županja Sklep o višini pokopališčih plačila za govornika PRAVILNIK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH PRAVILNIKA O SOFINANCIRANJU LJUBITELJSKE KULTURNE DEJAVNOSTI V OBČINI POLJČANE 1. člen S tem pravilnikom se spreminja in dopolnjuje Pravilnik o sofinanciranju ljubiteljske kulturne dejavnosti v občini Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 53/2019) (v nadaljevanju: pravilnik). 2. člen V 6. členu pravilnika se 5. alineja spremeni tako, da se odslej glasi: »- kandidati, ki se prijavljajo na razpis ne smejo imeti na dan prijave odprtih obveznosti do Občine Poljčane za preteklo leto;« Številka: 7113-3/2011-299 Datum: 16. 2. 2022 106. na Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 27/08-ol.US, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO, 76/16-odl.US, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20-ZIUZEOP-A, 80/20ZIUOOPE) in 16. člena Statuta Občine Majšperk (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 25/12, 34/15, 55/15, 50/17 in 16/19) je Občinski svet Občine Majšperk na svoji 26. redni seji, dne 16. 2. 2022 sprejel naslednji SKLEP O VIŠINI PLAČILA ZA GOVORNIKA NA POKOPALIŠČIH I. Višina plačila za govornika na pokopališčih v Občini Majšperk znaša 65,00 evrov neto na posamezni govor. II. Sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in začne veljati naslednji dan po objavi. Z veljavnostjo tega sklepa, preneha veljati sklep št. 900-5/2014, z dne 23. 12. 2014. Številka: 900-5/2014-5 Datum: 16. 2. 2022 Občina Majšperk dr. Darinka Fakin, županja 3. člen V Prilogi 1: Merila za sofinanciranje programov in delovanja društev na področju ljubiteljske kulturne dejavnosti v občini Poljčane se v prvi opombi črta besedna zveza: »preteklega leta«. 4. člen V Prilogi 2: Vsebina meril in kriterijev, se v točki 1: Programi ljubiteljske kulture, pri vseh navedenih sekcijah (pevski zbori, komorne skupine in vokalno instrumentalne skupine, godbe na pihala, brass skupine in tamburaške skupine, pevci ljudskih pesmi, godci ljudskih viž, folklorne skupine, mažoretke in druge plesne skupine, gledališke in lutkovne skupine, recitatorske skupine in literarne skupine, likovna, keramičarska, fotografska in video dejavnost) besedna zveza »so v preteklem letu« Spremeni tako, da se odslej glasi »bodo v tekočem letu«. 5. člen V Prilogi 2: Vsebina meril in kriterijev, se v točki 4 v tretjem odstavku besedna zveza: »vsebin točk 3 in 4« nadomesti z: »programov ljubiteljske kulture«, ter se v celoti črta zadnji stavek. 6. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-0005/2019 Datum: 15. 2. 2022 Občina Poljčane Stanislav Kovačič, župan OBČINA POLJČANE 107. Stran 204 Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sofinanciranju ljubiteljske kulturne dejavnosti v Občini Poljčane Zakon o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), ter 15. člena Statuta Občine Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2021 – UPB -1, v nadaljevanju: Statut) je Občinski svet Občine Poljčane na svoji 22. redni seji, dne 15. 2. 2022 sprejel 108. Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za rekonstrukcijo ceste R3-688/1233 Poljčane – Majšperk z novim priključkom na R1-219/1410 Poljčane ter ureditev parkirišč in pešpoti do OŠ Poljčane Na podlagi 110. v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju prostora (ZUreP-2; Uradni list RS, št. 61/17, 199/21 – ZureP-3) in 15. člena Statuta Občine Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2021 – UPB1) je župan Občine Poljčane sprejel Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin SKLEP O ZAČETKU PRIPRAVE OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA REKONSTRUKCIJO CESTE R3-688/1233 POLJČANE – MAJŠPERK Z NOVIM PRIKLJUČKOM NA R1-219/1410 POLJČANE TER UREDITEV PARKIRIŠČ IN PEŠPOTI DO OŠ POLJČANE 1. člen (splošno) (1) S tem sklepom se začne priprava občinskega podrobnega prostorskega načrta za rekonstrukcijo ceste R3-688/1233 Poljčane – Majšperk z novim priključkom na R1-219/1410 Poljčane ter ureditev parkirišč in pešpoti do OŠ Poljčane (v nadaljevanju: OPPN). (2) Pravna podlaga za izdelavo OPPN je Zakon o urejanju prostora (ZUreP-2, Uradni list RS, št. 61/17, 199/21 – ZureP-3) in ostali relevantni predpisi. (3) Pobudnik, investitor in pripravljavec OPPN je Občina Poljčane, Bistriška cesta 65, 2319 Poljčane. Izdelovalec OPPN je družba URBIS d.o.o. Maribor, Partizanska cesta 3, 2000 Maribor. 2. člen (razlogi in izhodišča za pripravo OPPN) (1) Razlog za pripravo OPPN je predvidena rekonstrukcija ceste R3-688/1233 Poljčane - Majšperk z novim priključkom na R1-219/1410 Poljčane ter ureditev parkirišč in pešpoti do OŠ Poljčane. Zaradi navedenega je Občina Poljčane začela s postopkom sprejemanja OPPN. (2) Z OPPN se podrobneje določi prometne, krajinske in oblikovalske rešitve prostorskih ureditev, parcelacija zemljišč, etapnost izvedbe prostorske ureditve, če bo ta potrebna, rešitve in ukrepe za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepe za varstvo okolja, naravnih virov in ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoje glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro. 3. člen (območje in predmet načrtovanja) (1) V skladu z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu občine Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin štev. 22/2020) se območje uvršča v Center naselja Poljčane s starim jedrom - osrednje območje centralnih dejavnosti CU z oznako EUP PO5, druga območja centralnih dejavnosti CD/1 z oznako EUP PO06, stanovanjske površine SS/1 z oznako EUP PO01, gospodarska cona Stran 205 IG z oznako EUP PO17, površine cest PC v EUP PO01 in PO05 in območja celinskih voda VC v EUP PO05. Velikost območja je cca. 1,7 ha. Na območju je predvidena celovita ureditev prometne, vodnogospodarske in komunalne infrastrukture. (2) Ureditveno območje OPPN zajema parcele ali dele parcel št.: *144, *184, 1/2, 1/3, 1/5, 5/2, 5/3, 5/4, 5/5, 5/6, 5/7, 5/8, 5/9, 5/10, 6/1, 96/3, 180/1, 181/4, 181/2, 181/3, 181/4, 734/1, 750, 755/2, 755/5, 755/6, 755/7, 756/3, 757, 758, 761/3, 765/25, 769, 775/10, 779/2, 779/3, 786/1, 786/6, 788 in 3624, vse k.o. 779 – Pekel. Podrobneje se parcelne številke zemljišč določijo na podlagi izdelanega geodetskega načrta in rešitev iz strokovnih podlag, ki bodo natančno opredelile območje in obseg posegov v prostor. Območje obdelave se lahko v samem postopku priprave OPPN tudi spremeni z namenom, da se zagotovijo celovite funkcionalne, prometne in urbanistične ureditve. (3) Predmet priprave OPPN je določitev podrobnejših izvedbenih pogojev za rekonstrukcijo ceste ter ureditev parkirišč in pešpoti. V OPPN se prikažejo tudi vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora. (4) V OPPN se lahko vključijo tudi druge ureditve na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora kot tudi ostale pobude v območju, če se bo za to pokazala potreba. 4. člen (način pridobitve strokovnih rešitev) Strokovne rešitve načrtovanih prostorskih ureditev obravnavanega območja bodo izdelane v sklopu izdelave OPPN. V sklopu izdelave, se po potrebi oz. na podlagi usmeritev pristojnih nosilcev urejanja prostora (NUP) zagotovijo tudi vse potrebne strokovne podlage oz. rešitve in ukrepi za celostno ohranjanje kulturne dediščine, rešitve in ukrepi za varstvo okolja in naravnih virov ter ohranjanje narave, rešitve in ukrepi za obrambo ter varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, vključno z varstvom pred požarom in pogoji glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro ter morebitne potrebne uskladitve teh rešitev v zvezi z izdanimi smernicami in mnenji ter drugimi zahtevami pristojnih nosilcev urejanja prostora. 5. člen (vrsta postopka in okvirni roki za pripravo OPPN) (1) Pri pripravi se upošteva postopek, določen z ZUreP-2. V primeru postopka celovite presoje vplivov na okolje (CPVO) se aktivnosti s tega področja ustrezno vključijo v faze izdelave OPPN in izvajajo skladno z določili Zakona o varstvu okolja (ZVO-1). Za izvedbo posameznih aktivnosti so predvideni naslednji roki oz. trajanje: Aktivnost priprava sklepa o pripravi OPPN in objava v uradnem glasilu objava sklepa in izhodišč za pripravo OPPN v PIS in poziv pristojnim NUP za konkretne smernice in za mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje pridobitev odločbe o potrebnosti izvedbe CPVO analiza smernic/mnenj, izdelava vseh potrebnih strokovnih podlag (po potrebi tudi okoljskega poročila) in osnutka OPPN objava osnutka OPPN in okoljskega poročila (če se izdela) v PIS in poziv NUP za izdajo mnenja; državni NUP, ki sodelujejo v postopku CPVO, hkrati podajo mnenje o sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje in mnenje o ustreznosti okoljskega poročila pridobitev odločbe o ustreznosti okoljskega poročila (če se izdela) dopolnitev osnutka OPPN ter okoljskega poročila (če se izdela) na podlagi prejetih mnenj NUP Rok oz. trajanje aktivnosti februar 2022 zakonski rok za smernice in mnenja je 30 dni zakonski rok je 21 dni od prejema mnenj NUP 30 dni od prejema smernic zakonski rok za izdajo mnenj je 30 dni po objavi gradiv zakonski rok je 30 dni od prejema mnenj državnih NUP 15 dni po prejemu in analizi mnenj Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 206 objava dopolnjenega osnutka OPPN na spletni strani občine in javna razgrnitev ter javna obravnava priprava strokovnih stališč do pripomb in predlogov iz javne razgrnitve in javne razprave sprejem stališč do pripomb po uskladitvi stališč z naročnikom in načrtovalcem in objava, objava stališč v PIS izdelava predloga OPPN objava predloga OPPN (in okoljskega poročila) na spletni strani občine, pridobitev mnenj NUP ter mnenj o sprejemljivosti izvedbe vplivov OPPN na okolje če se izvaja CPVO uskladitev in izdelava usklajenega predloga OPPN druga obravnava in sprejem OPPN na občinskem svetu objava OPPN v uradnem glasilu izdelava končnih elaboratov OPPN objava v PIS javna razgrnitev traja 30 dni, v tem času se izvede javna obravnava 10 dni po predaji zbranih pripomb v času javne razgrnitve (2) Predvideni roki se lahko zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev pristojnih nosilcev urejanja prostora ter drugih udeležencev pri urejanju prostora tudi spremenijo. Roki faz, ki niso v pristojnosti pripravljavca, so odvisni od pogodbenega razmerja med investitorjem priprave OPPN in izdelovalci strokovnih podlag in OPPN. 6. člen (nosilci urejanja prostora) (1) Nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo in se usklajujejo v postopku priprave OPPN glede načrtovanih prostorskih ureditev iz njihove pristojnosti, so: 1. Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova 61, 1000 Ljubljana 2. Ministrstvo za okolje in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova 17, 2000 Maribor 3. Ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za kopenski promet, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana 4. Ministrstvo za kulturo, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana 5. Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, OE Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor 6. Zavod RS za varstvo narave, OE Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor 7. Občina Poljčane, Bistriška cesta 65, 2319 Poljčane 8. Komunala Slovenska Bistrica d.o.o., Ulica Pohorskega bataljona 12, 2310 Slov. Bistrica 9. OKP Rogaška Slatina d.o.o., Celjska cesta 12, 3250 Rogaška Slatina 10. Elektro Maribor d.d., PE Slovenska Bistrica, Kolodvorska ulica 21 a, 2310 Slov. Bistrica 11. Telekom Slovenije d.d., PE Maribor, Titova cesta 38, 2000 Maribor 12. Telemach d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 21, 1000 Ljubljana Pristojni državni nosilci urejanja prostora podajo mnenje o verjetnosti pomembnejših vplivov OPPN na okolje, Ministrstvo za okolje in prostor, Direktorat za okolje, Dunajska cesta 48, 1000 Ljubljana, pa bo odločilo, ali je za predmetni OPPN treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje. (2) V kolikor bo v postopku priprave OPPN ugotovljeno, da je potrebno vključiti tudi druge nosilce urejanja prostora, se jih bo vključilo v postopek naknadno. (3) Če nosilci urejanja prostora aktov in podatkov iz prvega odstavka tega člena v rokih, ki jih določa ta zakon, ne dajo, se šteje, da jih nimajo. V nadaljevanju postopka priprave prostorskega akta ni treba upoštevati aktov in podatkov, izdanih po izteku roka, upoštevajo pa se vse zahteve, ki jih za pripravo teh aktov določajo področni predpisi. 15 dni po sprejemu stališč do pripomb zakonski rok je 30 dni po prejemu poziva 7 dni po pridobitvi mnenj na seji občinskega sveta 10 dni po objavi v uradnem glasilu 7. člen (načrt vključevanja javnosti) (1) Javnost je bila seznanjena z izhodišči za pripravo OPPN, ki so bila objavljena na spletni strani občine. (2) V nadaljevanju postopka priprave in sprejema OPPN bo javnost seznanjena z načrtovanimi rešitvami v fazi dopolnjenega osnutka OPPN, ko bo skladno z določili 112. člena ZUreP-2 izvedena javna razgrnitev in javna obravnava. V času javne razgrnitve, ki traja najmanj 30 dni, lahko zainteresirana javnost poda pripombe na načrtovane rešitve. Občina bo pripombe preučila in do njih zavzela stališča, ki bodo javno objavljena na spletni strani občine. 8. člen (obveznosti investitorja in izdelovalca OPPN ter drugih udeležencev) (1) Vse obveznosti financiranja v zvezi z izdelavo OPPN in izdelavo vseh potrebnih strokovnih podlag, vključno z morebiti potrebno izdelavo okoljskega poročila in drugih dodatno potrebnih strokovnih podlag oz. rešitev, če bo zanje izkazana potreba v postopku izdelave OPPN, nosi naročnik. (2) Naročnik mora v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem OPPN zagotoviti, da bo le-ta izdelan v skladu z veljavno zakonodajo. (3) Izdelovalec OPPN zagotovi ustrezna gradiva oz. obliko gradiv za posamezne faze izdelave in sprejema OPPN in objavo v prostorsko informacijskem sistemu, v ustrezni analogni in digitalni obliki. Za obravnavi na občinskem svetu ter za javno razgrnitev in javno obravnavo je potrebno oddati gradivo v po dveh analognih in enem digitalnem izvodu ter pet izvodov povzetka gradiva. Končni elaborat mora biti oddan v petih izvodih v analogni obliki ter v dveh izvodih v digitalni obliki, ki je predpisana za objavo v prostorsko informacijskem sistemu. Digitalna in analogna oblika morata biti skladni, kar načrtovalec potrdi z izjavo. (4) Naročnik zagotovi udeležbo načrtovalca na javni obravnavi, sejah komisije za okolje in prostor ter na sejah Občinskega sveta – kot poročevalca. 9. člen (objava in začetek veljavnosti sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in na spletni strani Občine Poljčane (www.poljcane.si) ter začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 3500-0011/2021-201 Datum: 17. 2. 2022 Občina Poljčane Stanislav Kovačič, župan Št. 7/18.2.2022 109. Uradno glasilo slovenskih občin Sklep o ukinitvi javnega dobra Na podlagi 247. člena Zakon o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17) in 15. člena Statuta Občine Poljčane (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 9/2021 – UPB1), je Občinski svet Občine Poljčane na 22. redni seji dne 15. 2. 2022 sprejel SKLEP O UKINITVI JAVNEGA DOBRA 1. člen S tem sklepom se ukine status javnega dobra pri nepremičnini z ID:  katastrska občina 782 Poljčane parcela 1210/1 (ID 4983676). 2. člen Na podlagi tega sklepa Občinska uprava Občine Poljčane po uradni dolžnosti izda ugotovitveno odločbo o ukinitvi statusa grajenega javnega dobra in jo pošlje pristojnemu zemljiškoknjižnemu sodišču v izvršitev. 3. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-0007/2018-39 Datum: 15. 2. 2022 Občina Poljčane Stanislav Kovačič, župan 110. Javni razpis za izbiro programov ljubiteljske kulture, ki se bodo v letu 2022 sofinancirali iz proračuna Občine Prevalje Na podlagi 114. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/2007 – UPB1, 56/2008, 4/2010, 20/2011, 111/2013, 68/2016 in 61/2017), 5., 7. in 15. člena Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov ljubiteljske kulture v Občini Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/2021), sprejetega Odloka o proračunu Občine Prevalje za leto 2022 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 4/2022), Programa kulture Občine Prevalje za obdobje 2019-2022 in Izvedbenega načrta kulture Občine Prevalje za leto 2022 Občina Prevalje objavlja JAVNI RAZPIS ZA IZBIRO PROGRAMOV LJUBITELJSKE KULTURE, KI SE BODO V LETU 2022 SOFINANCIRALI IZ PRORAČUNA OBČINE PREVALJE I. Naročnik javnega razpisa: Naročnik javnega razpisa je Občina Prevalje, Trg 2/a, 2391 Prevalje. Stran 207 gledališke, literarne, likovne, filmske, video, idr dejavnosti posameznih izvajalcev na področju ljubiteljske kulture, ki poteka redno, organizirano in ustrezno strokovno vodeno in ki je v javnem interesu in jo občina sofinancira z namenom spodbujanja kulturne ustvarjalnosti in uresničevanja trajnega kulturnega razvoja v občini. Iz občinskega proračuna se bodo sofinancirali programi ljubiteljske kulture, ki bodo izpolnjevali naslednje pogoje:  program sodi na področje ljubiteljske kulture;  program je nekomercialne narave (kar pomeni, da mu ni moč pripisati pretežno komercialnega namena in člani za izvajanje programa ne prejemajo plačila);  program poteka redno, organizirano in ustrezno strokovno vodeno v strnjenih oblikah vsaj enkrat tedensko oziroma najmanj osem mesecev v posameznem koledarskem letu;  program bo izveden v tekočem koledarskem letu;  rezultati vadbe bodo predstavljeni v občini Prevalje najmanj enkrat letno na samostojnem koncertu oz. javni prireditvi ali enkrat letno na koncertu oz. javni prireditvi, ki združuje več društev, razen kadar je s Pravilnikom o sofinanciranju programov in projektov ljubiteljske kulture v Občini Prevalje določeno drugače;  izvajalec na zahtevo občine (in v skladu z zahtevanimi kriterijih in standardi občine) vsaj enkrat sodeluje na protokolarnih in drugih javnih prireditvah v občini, sodeluje na promocijskih prireditvah Občine Prevalje, organizira prireditev občinskega pomena. IV. Pogoji za sodelovanje na javnem razpisu: Pravico do sofinanciranja imajo naslednji izvajalci programov ljubiteljske kulture: a) kulturna društva, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:  da so registrirana v skladu z Zakonom o društvih, s sedežem v Občini Prevalje in imajo v svoji dejavnosti registrirano kulturno dejavnost,  da imajo zagotovljene materialne, kadrovske, organizacijske in prostorske pogoje za uresničitev načrtovanih kulturnih programov,  da na območju Občine Prevalje delujejo že najmanj eno leto,  da imajo urejeno evidenco članstva; b) javni zavodi na področju vzgoje in izobraževanja s sedežem v Občini Prevalje, katerih ustanoviteljica je Občina Prevalje, za kulturne programe oziroma projekte, ki presegajo osnovno dejavnost iz ustanovitvenega akta javnega zavoda in niso financirani na podlagi letne pogodbe o sofinanciranju dejavnosti in imajo zagotovljene ustrezne kadrovske, prostorske in druge pogoje za kakovostno izvedbo programa oziroma projekta. II. Predmet javnega razpisa: Predmet javnega razpisa je izbira programov ljubiteljske kulture, ki se bodo v letu 2022 sofinancirali iz proračuna Občine Prevalje. V. Merila in kriteriji za vrednotenje programov: Programi ljubiteljske kulture, s katerimi posamezni izvajalci kandidirajo na tem javnem razpisu, bodo vrednoteni na osnovi meril in kriterijev Pravilnika o sofinanciranju programov in projektov ljubiteljske kulture v Občini Prevalje (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 61/2021). III. VI. Področja kulturnih programov, ki so predmet javnega razpisa: Iz proračuna Občine Prevalje se bodo v letu 2022 sofinancirali naslednji programi ljubiteljske kulture: instrumentalno glasbene, vokalno glasbene, plesne, Okvirna višina sredstev za sofinanciranje programov: Sredstva za sofinanciranje programov ljubiteljske kulture so zagotovljena v sprejetem proračunu občine za leto 2022 v skupni višini 40.000 €, od tega sredstva v višini Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 24.000 € za programe redne ljubiteljske kulturne dejavnosti v letu 2022 in sredstva v višini 16.000 € za nagrajevanje uspešnosti in kvalitete izvedenih programov. Dodeljena sredstva za sofinanciranje programov ljubiteljske kulture morajo biti porabljena v letu 2022. VII. Vsebina vloge in razpisna dokumentacija: Vloga na javni razpis za sofinanciranje programov ljubiteljske kulture v Občini Prevalje mora biti izdelana izključno na obrazcih iz razpisne dokumentacije. Razpisna dokumentacija obsega: besedilo razpisa, prijavne obrazce z navodili za izpolnjevanje in vzorec pogodbe. Vlagatelji lahko prevzamejo razpisno dokumentacijo na Občini Prevalje, Trg 2/a, Prevalje, v času uradnih ur, od objave do izteka roka javnega razpisa. Razpisna dokumentacija je na voljo tudi na spletni strani www.prevalje.si. VIII. Dodatne informacije v zvezi z razpisom: Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom lahko vlagatelji dobijo na Občini Prevalje, pri Mariji Orešnik, v času uradnih ur, na tel. št. 02/82 46 121. IX. Razpisni rok in način oddaje prijav: Vlagatelji morajo pisne vloge oddati v zaprti kuverti najpozneje do 28.3.2022 na naslov: Občina Prevalje, Trg 2/a, 2391 Prevalje, s pripisom: »Prijava na javni razpis – ne odpiraj!« in z oznako: »Sofinanciranje programov ljubiteljske kulture v Občini Prevalje v letu 2022«. Ne glede na način oddaje vloge se šteje, da je vloga prispela pravočasno, če je do naročnika prispela najkasneje na zadnji dan roka za oddajo prijav, do 12.00 ure. Vloga, ki ni pravočasna, se s sklepom zavrže in neodprta vrne vlagatelju. Na zaprti pisemski ovojnici mora biti prilepljen izpolnjen obrazec Oprema vloge, oz. morajo biti na ovojnici razvidni podatki: naziv in naslov vlagatelja in prejemnika ter pripis in oznaka skladno z zahtevo točke IX. javnega razpisa. X. Datum odpiranja vlog: Odpiranje vlog bo komisija opravila 29.3.2022 ob 9.00 uri v sejni sobi Občine Prevalje. Vsi vlagatelji bodo v roku 30 dni po sprejeti odločitvi obveščeni o izidu javnega razpisa. Z izbranimi izvajalci programov ljubiteljske kulture bo občina sklenila pogodbe o sofinanciranju programov ljubiteljske kulture v letu 2022. Številka: 410-0007/2022 Datum: 16.2.2022 Občina Prevalje dr. Matija Tasič, župan OBČINA VOJNIK 111. Sklep o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za prostorsko enoto EUP FR-25 na Frankolovem ID prostorskega akta 2031 Na podlagi 119. člena Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/2017), Sklepa o začetku priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta, Statuta Občine Vojnik Stran 208 (Uradno glasilo slovenskih občin št. 3/2016), je župan Občine Vojnik sprejel SKLEP O JAVNI RAZGRNITVI DOPOLNJENEGA OSNUTKA OBČINSKEGA PODROBNEGA PROSTORSKEGA NAČRTA ZA PROSTORSKO ENOTO EUP FR-25 NA FRANKOLOVEM ID PROSTORSKEGA AKTA 2031 I. Župan Občine Vojnik odreja javno razgrnitev osnutka občinskega podrobnega prostorskega, ki ga je izdelalo podjetje AR PROJEKT Planinska cesta 5, Sevnica št. 1/2021, za del prostorske enote EUP FR-25 v Občini Vojnik (v nadaljevanju: OPPN). II. Občina Vojnik je na podlagi Zakona o urejanju prostora (Ur. l. RS, št. 61/2017) pristopila k izdelavi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za prostorsko enoto EUP FR -25 na Frankolovem. Sklep o začetku postopka priprave OPPN je bil objavljen v uradnem glasilu slovenskih občin. Predmet načrtovanja OPPN je umestitev treh enostanovanjskih stavb s pripadajočo javno gospodarsko infrastrukturo in priključitvijo nanjo. Območje OPPN meri cca 3050m2 in obsega zemljiške parcele št. 425/20, 425/21, 425/22, 424/2, 425/4-del in 1140/5-del vse k.o. 1053 – Loka. Podrobna namenska raba zemljišč znotraj EUP je SSn – stanovanjske površine. Načrtovana je gradnja eno do dvostanovanjskih stavb, objektov za šport, rekreacijo in prosti čas ter mirne storitvene dejavnosti in komunalne infrastrukture. FZ (faktor zazidanosti) je 0,4. Višinski gabarit so K(vkopana)+P+M ali P+I+M, višina kolenčnega zidu v obeh primerih maksimalno 1,50 m. Velikost parcele namenjene gradnji je 450m2 do 700 m2 na ravnih in položnih zemljiščih in 700m2 do 900 m2 na strmih zemljiščih. III. Javna razgrnitev osnutka OPPN, se začne naslednji dan po objavi tega sklepa v Uradnem glasilu slovenskih občin, in sicer v prostorih Občine Vojnik, Keršova 8, 3212 Vojnik. Javna razgrnitev traja 30 dni (od 18.2.2022, do 21.3.2022. Javna obravnava bo v sredo 9.3.2022 ob 15.30 v sejni sobi Občine Vojnik (I. nadstropje), Keršova 8, Vojnik. Na tem naslovu je na vpogled tudi javno razgrnjeni osnutek, ki je objavljen tudi na spletni strani občine https://www.Vojnik.si/. Pripombe in predloge na javno razgrnjeni osnutek lahko podajo vsi zainteresirani. (Zaradi nastale situacije, morajo stranke upoštevati vse pogoje in omejitve nastale zaradi morebitnih okužb in v kolikor javne razprave nebo dopustno izvesti bomo sporočili nov datum javne razprave) IV. V tridesetih dneh javne razgrnitve lahko pristojni posredujejo pripombe in svoja stališča županu Občine Vojnik. Če v tem roku pripomb ni, se šteje, da se KS strinja s predlogom. Pripombe in stališča iz prvega odstavka ter druge pripombe in predloge, ki so jih podale fizične ali pravne osebe, se pošiljajo županu Občine Vojnik. Le-ta zavzame do njih stališče, ki jih posreduje v potrditev Občinskemu svetu Občine Vojnik. V. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Občina Vojnik skladno z 298. člen ZUreP-2 objavi ta sklep na svetovnem spletu (spletne strani Občine Vojnik, https://www.Vojnik.si/). Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin Številka: 350-0053-2022/5 Datum: 16.2.2022 Občina Vojnik Branko Petre, župan OBČINA ZAVRČ 112. Sklep o soglasju k organizaciji oddelkov v zavodu OŠ Cirkulane – Zavrč, OE Vrtec Zavrč Na podlagi 17. člena Zakon o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 – uradno prečiščeno besedilo, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 55/17 in 18/21) prvega odstavka 24. člena Pravilnika o normativih za opravljanje dejavnosti predšolske vzgoje Uradni list RS, št. 27/14, 47/17 in 43/18) in 15. člena Statuta Občine Zavrč (Uradno glasilo slovenskih občin št. 60/2018) je Občinski svet Občine Zavrč , na 17. dopisni seji, dne 18.02. 2022, sprejel SKLEP O SOGLASJU K ORGANIZACIJI ODDELKOV V ZAVODU OŠ CIRKULANE – ZAVRČ, OE VRTEC ZAVRČ 1. člen Občinski svet Občine Zavrč daje soglasje k predlogu povečanja števila otrok za 2 v vsakem oddelku vrtca, skladno s Pravilnikom o normativih za opravljanje predšolske vzgoje;  Kombiniran oddelek starostnega obdobja (1-6 letnih otrok): 17 otrok s povečanjem za 2 otroka – JEŽKI: 19 otrok  Kombiniran oddelek starostnega obdobja (1-6 letnih otrok): 17 otrok s povečanjem za 2 otroka – MEDVEDKI: 19 otrok 2. člen S sprejemom tega sklepa se spreminja 1. člen Sklepa o številu in vrsti oddelkov v zavodu OŠ Cirkulane – Zavrč, OE vrtec Zavrč, številka: 900-4/2018-010 (009-a) z dne 31.07. 2019, vsa ostala določila navedenega sklepa ostanejo v veljavi. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.03. 2022 naprej. Številka: 900-4/2018-031(001) Datum: 18.02. 2022 Občina Zavrč Slavko Pravdič, župan Stran 209 Št. 7/18.2.2022 Uradno glasilo slovenskih občin 108. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. OBČINA BELTINCI Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o načinu opravljanja lokalne gospodarske javne službe urejanja in čiščenja javnih površin v Občini Beltinci Odlok o spremembah Odloka o kategorizaciji občinskih cest in kolesarskih poti v Občini Beltinci Stran 193 OBČINA BRDA Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju socialne pomoči v Občini Brda Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika Občine Brda o sofinanciranju programov mladih Sklep o določitvi razmerja grobnine za posamezno vrsto groba glede na enojni grob Sklep o pridobitvi statusa grajenega javnega dobra lokalnega pomena Stran 195 OBČINA CERKVENJAK Sklep o potrditvi elaborata o oblikovanju cene 24 urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerkvenjak Sklep o potrditvi cen storitev pogrebne in pokopališke dejavnosti v Občini Cerkvenjak Stran 197 OBČINA DIVAČA Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o uresničevanju javnega interesa na področju športa v Občini Divača – postopki in merila za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Divača Stran 198 OBČINA KOBILJE Letni program športa v Občini Kobilje za leto 2022 Odlok o predmetu in pogojih za dodelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe zbiranja komunalnih odpadkov na območju Občine Kobilje Sklep o potrditvi mandatov svetnikov Občine Kobilje Sklep o imenovanju Odbora za gospodarske dejavnosti - sprememba Sklep o imenovanju Odbora za negospodarske dejavnosti sprememba Sklep o imenovanju Statutarno pravne komisije - sprememba Stran 199 OBČINA MAJŠPERK Odlok o spremembi Odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Majšperk Sklep o ukinitvi zaznambe javnega dobra Sklep o višini plačila za govornika na pokopališčih Stran 203 OBČINA POLJČANE Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o sofinanciranju ljubiteljske kulturne dejavnosti v Občini Poljčane Stran 204 194 109. 110. Stran 210 Sklep o začetku priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za rekonstrukcijo ceste R3-688/1233 Poljčane – Majšperk z novim priključkom na R1-219/1410 Poljčane ter ureditev parkirišč in pešpoti do OŠ Poljčane Sklep o ukinitvi javnega dobra 204 OBČINA PREVALJE Javni razpis za izbiro programov ljubiteljske kulture, ki se bodo v letu 2022 sofinancirali iz proračuna Občine Prevalje Stran 207 OBČINA VOJNIK Sklep o javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka Občinskega podrobnega prostorskega načrta za prostorsko enoto EUP FR-25 na Frankolovem ID prostorskega akta 2031 Stran 208 OBČINA ZAVRČ Sklep o soglasju k organizaciji oddelkov v zavodu OŠ Cirkulane – Zavrč, OE Vrtec Zavrč Stran 209 207 195 111. 196 197 197 199 202 202 203 203 203 204 112.