LETO XXIX 21. DECEMBER 2023 Mestne občine Ptuj 98. ODLOK ISSN 1318-900X ŠTEVILKA 12 102. SKLEP o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2024 (str. 1) o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja enote urejanja prostora BT29 Ptuj – površine za industrijo ob Dravi (str. 6) 99. SKLEP o dopolnitvi Sklepa o pripojitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj (str. 5) 103. SKLEP o uporabi manjše notranje igralne površine na otroka v enotah Vrtca Ptuj za obdobje od 1. 9. 2023 do 31. 8. 2028 (str. 10) 100. SKLEP 104. RAZPIS o imenovanju vršilca dolžnosti poslovodnega organa za opravljanje tekočih poslov javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj (str. 5) za podelitev priznanj Mestne občine Ptuj na področju kulturne dejavnosti (Str. 10) 101. SKLEP o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda »Lokalna energetska agentura Spodnje Podravje, Zavod za promocijo in pospeševanje trajnostnega energetskega razvoja, Ptuj« (str. 6) 98. postopke izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 - odl. US, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odl. US, 11/18-ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 - ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 - uradno prečiščeno besedilo, 14/13, 110/11 - ZDIU12, 46/13 - ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 - ZIPRS1415, 38/14 - ZIPRS1415-A, 14/15 - ZIPRS1415-D, 55/15 - ZFisP, 96/15 - ZIPRS1617, 80/16 ZIPRS1718, 71/17 - ZIPRS1819, 13/18, 75/19 - ZIPRS2021, 36/20 - ZIUJP, 61/20 - ZDLGPE, 89/20, 195/20 – odl. US, 203/20 – ZIUPOPDVE, 174/20 – ZIPRS2122, 15/21 – ZDUOP, 187/21 – ZIPRS2223, 29/22 – ZUOPDCE, 163/22 - ZPGOPEK, 150/22 - ZIPRS2324,18/23 - ZDU-1O, 76/23, 88/23 – ZOPNN-F, 95/23-ZIUOPZP in 117/23) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 11. redni seji, dne 18. 12. 2023, sprejel 2. člen (1) S proračunom se zagotavljajo sredstva za financiranje nalog, ki jih v skladu z ustavo in zakonom izvaja Mestna občina Ptuj. (2) Za izvrševanje proračuna je županja odgovorna mestnemu svetu. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 3. člen (1) Proračun Mestne občine Ptuj za leto 2024 se določi v višini 35.217.914,71 EUR. (2) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji. (3) Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: ODL OK o proračunu Mestne občine Ptuj za leto 2024 SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem odlokom Mestna občina Ptuj za leto 2024 določa proračun, 1 ŠTEVILKA 12 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ A) BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV LETO XXIX / 21. 12. 2023 - v evrih Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2024 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 34.633.777,89 TEKOČI PRIHODKI 26.502.008,57 70 DAVČNI PRIHODKI 19.567.305,00 700 Davki na dohodek in dobiček 15.253.871,00 703 Davki na premoženje 3.913.232,00 704 Domači davki na blago in storitve 397.702,00 706 Drugi davki in prispevki 2.500,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 6.934.703,57 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 5.720.203,57 711 Takse in pristojbine 38.300,00 712 Globe in druge denarne kazni 123.300,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 12.150,00 714 Drugi nedavčni prihodki 1.040.750,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 199.500,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 118.500,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 73 PREJETE DONACIJE 81.000,00 63.142,33 730 Prejete donacije iz domačih virov 63.142,33 731 Prejete donacije iz tujine 0,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 7.869.126,99 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 6.699.285,48 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 1.169.841,51 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0,00 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 33.367.806,19 40 TEKOČI ODHODKI 12.556.070,22 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 3.911.555,73 639.419,41 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 402 Izdatki za blago in storitve 5.758.684,78 403 Plačila domačih obresti 839.410,30 409 Rezerve 1.407.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI 12.059.689,89 410 Subvencije 100.000,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 5.470.713,11 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 1.030.991,15 413 Drugi tekoči domači transferi 5.457.985,63 414 Tekoči transferi v tujino 0,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 3.752.446,08 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 3.752.446,08 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 4.999.600,00 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 824.600,00 4.175.000,00 2 LETO XXIX / 21. 12. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ ŠTEVILKA 12 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) 1.265.971,70 B) RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2024 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 0,00 750 Prejeta vračila danih posojil 0,00 751 Prodaja kapitalskih deležev 0,00 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0,00 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0,00 0,00 440 Dana posojila 0,00 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0,00 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0,00 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0,00 C) RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2024 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0,00 50 ZADOLŽEVANJE 0,00 500 Domače zadolževanje 0,00 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 1.850.108,52 55 ODPLAČILA DOLGA 1.850.108,52 550 Odplačila domačega dolga 1.850.108,52 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV+VII.-II.-V.-VIII.) -584.136,82 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -1.850.108,52 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -1.265.971,70 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 9009 Splošni sklad za drugo 586.989,86 (4) Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. (5) Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Mestne občine Ptuj. (6) Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 4. člen (1) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – podkonta. (2) Sredstva proračuna se delijo med letom enakomerno med vse uporabnike v okviru doseženih prihodkov, če ni z zakonom ali posebnim aktom mestnega sveta določeno drugače. (3) Uporabniki sredstev proračuna morajo izvrševati svoje naloge v višini sredstev, ki je določena s proračunom in za namene, ki so opredeljeni v posebnem delu proračuna. (4) Odredbodajalka za sredstva občinskega proračuna je županja, oziroma od nje pooblaščena oseba. 3 ŠTEVILKA 12 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ LETO XXIX / 21. 12. 2023 in projektov z izhodiščno vrednostjo nad 100.000,00 EUR, ki se jim izhodiščna vrednost spremeni manj kot 20 odstotkov vrednosti projekta. O spremembi vrednosti projekta načrta razvojnih programov, kadar vrednost po predvideni spremembi posameznega projekta presega 20 odstotkov izhodiščne vrednosti projekta in je izhodiščna ali spremenjena vrednost višja od 100.000,00 EUR, odloča mestni svet. (2) Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve mestnega sveta. (3) Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. (4) Županja lahko na predlog neposrednega uporabnika spremeni načrt razvojnih programov za projekte, ki so sofinancirani iz državnega proračuna oziroma evropskih sredstev, ne glede na prvi odstavek tega člena. Sprememba po tem odstavku se izvede v primeru potrebne uskladitve načrta razvojnega programa zaradi prijave na razpis ali črpanja državnih oziroma evropskih sredstev. 5. člen Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in prvem odstavku 80. člena Zakona o javnih financah (v nadaljevanju: ZJF), tudi: prihodki požarne takse, ki se uporabijo za sofinanciranje nalog varstva pred požarom, – prihodki četrtnih skupnosti, ki se uporabijo za namene določene v finančnem načrtu posamezne četrtne skupnosti, – prihodki od komunalnega prispevka, ki se uporabijo za gradnjo komunalne opreme, – najemnina za infrastrukturo za izvajanje gospodarske javne službe ravnanje z odpadki, ki je prihodek proračunskega sklada za izgradnjo CERO Gajke, – okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se uporabi za gradnjo infrastrukture na področju ravnanja z odpadno vodo, in – okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se porabi za gradnjo infrastrukture in zagotavljanje oskrbovalnih standardov, tehničnih, vzdrževalnih, organizacijskih in drugih ukrepov, predpisanih za izvajanje obveznih občinskih gospodarskih javnih služb varstva okolja. 9. člen (1) Proračunska sklada sta: – Sklad proračunske rezerve in – Proračunski sklad za izgradnjo CERO Gajke. (2) Proračunska rezerva se v letu 2024 oblikuje do višine 240.000,00 EUR. (3) Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 45.000,00 EUR županja in o tem s pisnimi poročili obvešča mestni svet. (4) V proračunu se oblikujejo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki se uporabljajo za nepredvidene namene ali za namene za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu. O uporabi sredstev proračunske rezervacije odloča županja. Proračunska rezervacija se v letu 2024 oblikuje v višini 100.000,00 EUR. 6. člen (1) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. (2) Obseg izvedenih prerazporeditev pravic porabe se računa po neto načelu, ki je sešteta razlika med prerazporeditvami na njih in z njih. (3) Županja lahko na predlog vodje notranje organizacijske enote odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna. Prerazporejanje ne sme vplivati na izvajanje nalog, za katere so bila načrtovana sredstva. (4) Proračunski uporabnik lahko samostojno odpre nov konto ter razporeja proračunska sredstva znotraj svojega finančnega načrta med konti v okviru iste proračunske postavke. (5) Med izvrševanjem proračuna se lahko oblikuje nova proračunska postavka v skladu s programsko klasifikacijo, če pri načrtovanju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ali načina izvedbe posamezne naloge oziroma projekta, in sicer zaradi prenosa obveznosti za nezaključene projekte iz preteklega leta ali ob predvidenem sofinanciranju projekta. Sredstva za porabo se zagotovijo s prerazporeditvami. (6) Županja s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgustu in po preteku proračunskega leta z zaključnim računom poroča mestnemu svetu o sprejetem proračunu za leto 2024 in njegovi realizaciji. 10. člen (1) Županja lahko dolžniku do višine 210,00 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga v skladu s pogoji iz 77. člena ZJF. Skupna višina odpisanih dolgov v letu 2024 ne sme preseči 5.000,00 EUR. (2) Obseg sredstev se v primerih, ko dolg posameznega dolžnika neposrednega uporabnika ne presega stroška dveh evrov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva. 11. člen Četrtne skupnosti lahko sklepajo pravne posle brez predhodnega soglasja županje, razen pravnih poslov za javna naročila za blago in storitve, katerih ocenjena vrednost presega 2.000,00 EUR. 7. člen (1) Županja lahko prevzema obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjih letih, če so za ta namen že načrtovana sredstva v proračunu tekočega leta. (2) Skupni obseg vseh prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 odstotkov pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2024. (3) Skupni obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 odstotkov pravic porabe v sprejetem proračunu za leto 2024. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA NA RAVNI OBČINE 12. člen (1) Županja je pooblaščena, da odloča o likvidnostnem zadolževanju do višine 5 odstotkov vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna, če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnotežiti. (2) Županja odloča o začasni vezavi tekočih likvidnostnih proračunskih sredstev, ali pa za to pooblasti druge osebe odgovorne za finančno poslovanje. 8. člen (1) Županja lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov, ki imajo izhodiščno vrednost nižjo od 100.000,00 EUR 4 LETO XXIX / 21. 12. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 100. 13. člen (1) Za kritje presežka odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov in odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2024 ne bo zadolžila. (2) Posredni proračunski uporabniki in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina, ter druge pravne osebe v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, v letu 2024 ne smejo dajati poroštev. (3) Posredni proračunski uporabniki občinskega proračuna in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, se smejo v letu 2024 zadolžiti do skupne višine 1.000.000,00 EUR in le če bodo imeli za odplačilo dolga zagotovljena sredstva iz neproračunskih virov. Soglasje k zadolžitvi mora izdati mestni svet. Na podlagi 11. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 12/11 in 13/12) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 11. redni seji, dne 18. 12. 2023, sprejel SK L E P o imenovanju vršilca dolžnosti poslovodnega organa za opravljanje tekočih poslov javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj KONČNI DOLOČBI 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Alena JEVTOVIĆA, direktorja Mestne uprave Mestne občine Ptuj, za vršilca dolžnosti poslovodnega organa za opravljanje tekočih poslov javnega zavoda Regijsko višješolsko in visokošolsko središče Ptuj. 14. člen V obdobju začasnega financiranja Mestne občine Ptuj v letu 2025, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep županje o določitvi začasnega financiranja. 15. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 410-331/2023 Datum: 18. 12. 2023 ŠTEVILKA 12 2. Vršilec dolžnosti poslovodnega organa v okviru tekočega poslovanja skrbi za izpolnjevanje prevzetih obveznosti, ki jih ima zavod do ustanovitelja, do drugih in do širšega okolja. Dolžnosti in pravic za prevzemanje novih obveznosti nima. Vršilec dolžnosti poslovodnega organa izvaja odločitve ustanovitelja v zvezi z morebitnim statusnim preoblikovanjem javnega zavoda oziroma začne s postopki za imenovanje predstavnikov zainteresirane javnosti in zaposlenih v svetu zavoda. Nuška Gajšek županja 99. Na podlagi 51. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91-I - ZUDE, 55/92 - ZVDK, 13/93 - ZP-G, 66/93 - ZP-H, 66/93 - ZVDK-A, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC, 127/06 - ZJZP) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 11. redni seji, dne 18. 12. 2023, sprejel 3. Mandatna doba imenovanega vršilca dolžnosti poslovodnega organa za opravljanje tekočih poslov traja do imenovanja direktorja ali vršilca dolžnosti direktorja javnega zavoda, ki ga bo imenoval svet zavoda. SK L E P 4. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. o dopolnitvi Sklepa o pripojitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj Številka: 100-63/2022-5 Datum: 18. 12. 2023 1. člen V Sklepu o pripojitvi javnega zavoda Zavod za šport Ptuj in javnega zavoda Center interesnih dejavnosti Ptuj k javnemu zavodu Javni zavod za turizem Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 8/23) se v 2. členu doda nov peti odstavek, ki se glasi: »(5) Kot bilančni presečni datum za pripojitev se določi dan 31. 12. 2023.«. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 007-21/2023-5 Datum: 18. 12. 2023 Nuška Gajšek županja 5 Nuška Gajšek županja ŠTEVILKA 12 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ 101. Na podlagi 7. člena Odloka o ustanovitvi zavoda „Lokalna energet- 2. (območje načrtovanja) Območje OPPN se nahaja v Mestni občini Ptuj, v Četrtni skupnosti Breg-Turnišče. Območje leži na desnem bregu reke Drave, med železniško progo, vodotokom Studenčnico in reko Dravo. ska agentura Spodnje Podravje, Zavod za promocijo in pospeševanje trajnostnega energetskega razvoja“, Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 6/07, 12/07, 4/13 in 9/23) in 12. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je Mestni svet Mestne občine Ptuj na 11. redni seji, dne 18. 12. 2023, sprejel Območje OPPN obsega naslednje parcele in dele parcel v katastrski občini 400-Ptuj: 2398/1, 2398/2, 2398/4, 2398/5, 2399/1, 2399/2, 2401/1, 2401/3, 2401/4, 2401/5, 2401/6, 2404, 2405, 2407, 2406/3, 2406/4, 2417, 2418, 2419, 2420, 2421, 2422, 2423, 2424, 2559/4, 2559/16, 2559/17, 2559/18, 2559/19, 2559/21, 2559/22, 2559/51, 4058/2, 4058/3, 4132/1, 4132/2, 4133/1, 4133/2. Območje OPPN meri približno 4,04 ha in se lahko tekom postopka priprave OPPN tudi spremeni z namenom, da se zgotovijo celovite urbanistične, funkcionalne in prometne ureditve obravnavanega območja ter ostale ureditve gospodarske javne infrastrukture. SK L E P o prenehanju dolžnosti člana in o imenovanju novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda »Lokalna energetska agentura Spodnje Podravje, Zavod za promocijo in pospeševanje trajnostnega energetskega razvoja, Ptuj« Območje načrtovanja obsega stavbna zemljišča, ki so v skladu z tretjim odstavkom 41. člena Odloka o Občinskem prostorskem načrtu Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 10/15, 8/16, 8/16 – obvezna razlaga, 1/17, 2/17 – obvezna razlaga, 4/17 – obvezna razlaga, 13/17 – obvezna razlaga, 14/17, 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 106), 19/17 – obvezna razlaga (pod zaporedno številko uradne objave 107), 14/19 – lokacijska preveritev, 2/20 – lokacijska preveritev, 3/20 – lokacijska preveritev, 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 40), 6/20 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 41), 9/20 – lokacijska preveritev, 4/21 – lokacijska preveritev, 13/21, 14/21 – lokacijska preveritev, 8/22 – obvezna razlaga, 2/23 – lokacijska preveritev, 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 29), 3/23 – lokacijska preveritev (pod zaporedno številko uradne objave 30) – v nadaljevanju: OPN) zajeta v del območja enote urejanja prostora BT29 Ptuj – površine za industrijo ob Dravi, na katerem je določena podrobnejša namenska raba IP – površine za industrijo in E – območja energetske infrastrukture. Za posege v prostor na območju enote urejanja prostora BT29 je treba v skladu s tretjim odstavkom 41. člena OPN izdelati OPPN. 1. Milanu KLEMENCU preneha dolžnost člana Sveta zavoda »Lokalna energetska agentura Spodnje Podravje, Zavod za promocijo in pospeševanje trajnostnega energetskega razvoja, Ptuj«. 2. Mestni svet Mestne občine Ptuj imenuje Dušana FRICA za novega predstavnika Mestne občine Ptuj v Svet zavoda »Lokalna energetska agentura Spodnje Podravje, Zavod za promocijo in pospeševanje trajnostnega energetskega razvoja, Ptuj« do izteka mandata sveta zavoda v sedanji sestavi. 3. Ta sklep začne veljati z dnem sprejema na mestnem svetu in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 100-46/2012-35 Datum: 18. 12. 2023 LETO XXIX / 21. 12. 2023 Nuška Gajšek županja 102. Na podlagi 129. člena v povezavi s 119. členom Zakona o urejanju Pri pripravi OPPN se smiselno upoštevajo določila OPN, ki so zapisana v poglavju »3.4 Prostorski izvedbeni pogoji za območja, za katera je predvidena izdelava OPPN« in določila OPN, ki se nanašajo na podrobnejšo namensko rabo IP – površine za industrijo. S 4. spremembami in dopolnitvami OPN se na območju načrtovanja predvideva sprememba podrobnejše namenske rabe iz IP – površine za industrijo v IG – gospodarske cone, zato se načrtovane prostorske ureditve v OPPN v največji možni meri načrtuje v skladu z določili OPN, ki se nanašajo na podrobnejšo namensko rabo IG – gospodarske cone. prostora (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 – ZDU-1O, 78/23 – ZUNPEOVE in 95/23 - ZIUOPZP) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07, 14/20 in 11/23) je županja Mestne občine Ptuj sprejela SK L E P o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja enote urejanja prostora BT29 Ptuj – površine za industrijo ob Dravi 3. (predmet načrtovanja) Z OPPN je načrtovana aktivacija nepozidanih stavbnih zemljišč s podrobnejšo namensko rabo IP – površine za industrijo in umeščanje nestanovanjskih stavb za proizvodne, storitvene, servisne in poslovne dejavnosti ter za skladiščenje in vzgojo rastlin v skladu z določeno podrobnejšo namensko rabo. Načrtovale se bodo tudi pripadajoče manipulacijske, parkirne in zelene površine, nove prometne površine skupaj z nadgradnjo obstoječega prometnega omrežja (rekonstrukcija z razširitvijo obstoječih občinskih cest) in priključitve na omrežja ostale gospodarske javne infrastrukture. 1. (splošno) S tem sklepom se začne postopek priprave Občinskega podrobnega prostorskega načrta za del območja enote urejanja prostora BT29 Ptuj – površine za industrijo ob Dravi (v nadaljevanju: OPPN). Strokovno podlago za pripravo OPPN, iz katere izhajajo načrtovane prostorske ureditve, je izdelala družba UMARH d.o.o., pod št. projekta 22-OPPN-07 z datumom avgust 2023. 6 LETO XXIX / 21. 12. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ Glede na predvidene dejavnosti bodo opredeljena tri podobmočja in sicer: – podobmočje s splošno dopustnimi dejavnostmi v skladu z določeno podrobnejšo namensko rabo (osrednji del območja načrtovanja ob obstoječi lokalni zbirni cesti z oznako LZ 329281), – podobmočje z dejavnostmi pretežno kmetijske rabe (vzhodni del območja načrtovanja), – podobmočje z mirnejšimi dejavnostmi (zahodni del območja načrtovanja v bližini obstoječih stanovanjskih objektov). OPPN bo podrobneje definiral dopustne dejavnosti na vsakem od zgoraj navedenih podobmočij. ŠTEVILKA 12 Strokovna podlaga za pripravo OPPN, ki jo je izdelala družba UMARH d.o.o., pod št. projekta 22-OPPN-07 z datumom avgust 2023, je izdelana kot spremljajoče gradivo v postopku priprave OPPN skladno z določili 55. člena ZUreP-3 (Uradni list RS, št. 199/21, 18/23 – ZDU-1O, 78/23 – ZUNPEOVE in 95/23 – ZIUOPZP; v nadaljevanju: ZUreP-3). Posege in ureditve na območju načrtovanja bo natančneje določil OPPN, ki bo določil tudi dopustna odstopanja. Strokovne rešitve prostorskih ureditev v OPPN bodo izhajale iz potrjenih strokovnih podlag, ki so že bile izdelane in se še bodo po potrebi oz. na podlagi zahtev nosilcev urejanja prostora izdelale tekom postopka priprave OPPN. Potrebne strokovne podlage in strokovne rešitve se izdela z upoštevanjem veljavnih predpisov, ki določajo vsebino, obliko in način priprave podrobnega prostorskega načrta. Potrebne strokovne podlage zagotovijo naročniki OPPN. Delež proizvodnih dejavnosti po BTP objektov bo večji od 70%, na ostali površini so dopustne spremljajoče dejavnosti v skladu z določeno podrobnejšo namensko rabo. Predvideni objekti bodo določeni z gradbeno mejo, predvidena je možnost združevanja posameznih enot v primeru izkazanih potreb po večjih objektih. Objekti ne bodo presegali višine 15 m nad terenom oziroma 12 m nad terenom v bližini obstoječih stanovanjskih objektov. Objekti bodo oblikovani sodobno, z ravnimi strehami ali strehami v blagih naklonih. Znotraj posamezne gradbene parcele bo zagotovljenih 10% zelenih površin, proti obstoječim stanovanjskim objektom pa se predvidi zelene bariere. OPPN se izdela tudi v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov tako, da je možen vnos v prostorski informacijski sistem. Skladno z 68. členom ZUreP-3 se izdela elaborat ekonomike. 5. (vrsta postopka) OPPN se pripravi po postopku, ki je predpisan v 129. členu ZUreP-3 ob smiselni uporabi določb, ki veljajo za postopek priprave občinskega prostorskega načrta (od 119. do 124. člena ZUreP-3). Povečani vplivi načrtovanih dejavnosti ne bodo presegali dopustnih vplivov na okolje, predvsem se bo z OPPN težilo k temu, da bodo vplivi načrtovanih gradenj na obstoječe stanovanjske objekte čim manjši. OPPN bo podrobno definiral pozidavo oziroma rabo posameznih mikrolokacij območja načrtovanja, pa tudi velikost in medsebojna razmerja novih zemljiških parcel. Predmet načrtovanja z OPPN je tudi ureditev gospodarske javne infrastrukture, ki je potrebna za normalno uporabo načrtovanih objektov. Načrtujejo se komunalni, energetski in drugi vodi ter naprave, v skladu s pridobljenimi mnenji nosilcev urejanja prostora. V sklopu ureditve cestne infrastrukture se načrtuje novo prometno omrežje z navezavo na obstoječo lokalno zbirno cesto z oznako LZ 329281 ter javno pot z oznako JP 830481. Predvidena je tudi rekonstrukcija z razširitvijo obstoječih občinskih cest znotraj območja načrtovanja. 6. (roki za pripravo OPPN in posameznih faz postopka) V postopku priprave OPPN so predvideni naslednji okvirni roki: • izdelava Strokovne podlage za pripravo OPPN: avgust 2023, • pridobitev mnenja pristojnega zavoda za varstvo narave o verjetno pomembnih vplivih na varovana območja in o obveznosti izvedbe presoje sprejemljivosti na varovana območja: 30 dni od prejema zaprosila oz. september 2023, – pridobitev mnenja ministrstva, pristojnega za celovito presojo vplivov na okolje, o obveznosti izvedbe celovite presoje vplivov na okolje (v nadaljevanju: CPVO): 30 dni od prejema zaprosila oz. november 2023, – priprava sklepa o pripravi OPPN in posredovanje le-tega ministrstvu, pristojnemu za prostor, da dodeli identifikacijsko številko OPPN v prostorskem informacijskem sistemu: december 2023; vpis identifikacijske številke v sklep po prejemu le-te, – objava sklepa o pripravi OPPN, skupaj z mnenjem Zavoda republike Slovenije za varstvo narave in mnenjem Ministrstva za okolje, podnebje in energijo v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava sklepa o pripravi OPPN v uradnem glasilu in na spletni strani občine): po prejemu identifikacijske številke ministrstva, – občina lahko nosilce urejanja prostora zaprosi za izdajo podrobnejših usmeritev, ministrstvo, pristojno za CPVO oz. tiste državne nosilce urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO pa lahko zaprosi za izdajo mnenja o obsegu in natančnosti informacij, ki morajo biti vključene v okoljsko poročilo: 30 dni od prejema zaprosila, – priprava osnutka OPPN (v času priprave osnutka se vključi zainteresirano javnost): 15 dni od prejema podrobnejših usmeritev nosilcev urejanja prostora, v kolikor se bodo pridobivale oziroma 15 dni od končnega roka Poziva občine za predložitev predlogov in usmeritev javnosti za pripravo osnutka OPPN, OPPN lahko predvidi tudi gradnjo potrebne gospodarske javne infrastrukture izven območja načrtovanja. Območje morebitnih prestavitev, novogradenj oziroma rekonstrukcij gospodarske javne infrastrukture sme obsegati vse tiste površine izven območja OPPN, ki so minimalno zahtevane za potrebne navezave. Morebitni posegi izven območja OPPN pa niso predmet tega OPPN. 4. (način pridobitve strokovnih rešitev) Izdelovalec OPPN pridobi geodetski načrt območja načrtovanja, izdelan skladno s Pravilnikom o geodetskem načrtu (Uradni list RS, št. 40/04). Pri pripravi osnutka OPPN se upoštevajo podatki iz prikaza stanja prostora, obstoječe omejitve v prostoru, izražene investicijske namere, določila OPN, že izdelane strokovne podlage ter tudi smernice in/ali podrobnejše usmeritve nosilcev urejanja prostora, v kolikor so bile pridobljene. 7 ŠTEVILKA 12 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – ker je za OPPN treba izvesti CPVO, se hkrati s pripravo osnutka OPPN pripravi osnutek okoljskega poročila: 30 dni od prejema mnenja ministrstva, pristojnega za CPVO in tistih državnih nosilcev urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, o obsegu in natančnosti informacij, ki morajo biti vključene v okoljsko poročilo, – objava osnutka OPPN in osnutka okoljskega poročila v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema osnutka OPPN in osnutka okoljskega poročila s strani izdelovalcev, – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k osnutku OPPN: 30 dni od prejema poziva, – ker je za OPPN treba izvesti CPVO, se pozove ministrstvo, pristojno za CPVO in tiste državne nosilce urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, da podajo mnenje o ustreznosti okoljskega poročila in sprejemljivosti vplivov izvedbe OPPN na okolje s stališča njihove pristojnosti: 30 dni od prejema poziva, – dopolnitev osnutka OPPN in morebitna dopolnitev okoljskega poročila: 15 dni od prejema mnenj nosilcev urejanja prostora oz. 15 dni od prejema mnenja ministrstva, pristojnega za CPVO, o ustreznosti okoljskega poročila, –p  riprava elaborata ekonomike – 1. faza: 10 dni, – objava javnega naznanila o javni razgrnitvi in javni obravnavi dopolnjenega osnutka OPPN in okoljskega poročila na krajevno običajen način in na spletni strani občine: najmanj 7 dni pred začetkom javne razgrnitve, – javna objava dopolnjenega osnutka in dopolnjenega okoljskega poročila v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine) in v tiskani mapi v prostorih Mestne občine Ptuj: 30 dni v času trajanja javne razgrnitve, – izvedba javne obravnave v času javne razgrnitve: kraj in čas javne obravnave sta določena v javnem naznanilu, – ob javni razgrnitvi dopolnjenega osnutka OPPN se javnost seznani tudi z morebitnim nasprotjem interesov v skladu s predpisi, ki urejajo integriteto in preprečevanje korupcije, – priprava predloga stališč do pripomb javnosti (če se pripomba javnosti nanaša na področje nosilca urejanja prostora, ga lahko občina seznani s pripombo in predlogom stališča glede načina njenega upoštevanja; nosilec urejanja prostora mora občini v 15 dneh predložiti stališče glede predlaganega načina upoštevanja pripombe): 15 dni od zaključka javne razgrnitve oz. 30 dni od zaključka javne razgrnitve, v kolikor občina s pripombo javnosti in predlogom stališča glede njenega upoštevanja seznani pristojnega nosilca urejanja prostora, – prva obravnava in sprejem dopolnjenega osnutka OPPN na mestnem svetu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike) ter obravnava in sprejem sklepa o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti na mestnem svetu: čas odvisen od sklica seje mestnega sveta, predvidoma v 30 dneh od zaključka javne razgrnitve, – objava sklepa o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti na spletni strani občine in na oglasni deski občine: 7 dni od sprejema sklepa o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti na mestnem svetu, – priprava predloga OPPN in predloga okoljskega poročila: 15 dni od sprejema sklepa o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti na mestnem svetu, – objava predloga OPPN in predloga okoljskega poročila v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema predloga OPPN in predloga okoljskega poročila s strani izdelovalcev, LETO XXIX / 21. 12. 2023 – poziv nosilcem urejanja prostora, da podajo mnenje k predlogu OPPN; ker je za OPPN treba izvesti CPVO nosilci urejanja prostora, ki sodelujejo pri CPVO, hkrati z mnenjem o predlogu OPPN podajo tudi mnenje o predlogu okoljskega poročila: 30 dni od prejema poziva (če nosilci urejanja prostora mnenj ne podajo v 30 dneh, se šteje, da nimajo pripomb na predlog OPPN in okoljsko poročilo), – ker je za OPPN treba izvesti CPVO, se pozove ministrstvo, pristojno za CPVO, da ugotovi, ali so vplivi izvedbe predloga OPPN na okolje sprejemljivi: 45 dni od prejema poziva, – priprava predloga OPPN in okoljskega poročila, usklajenega s pridobljenimi mnenji in končnega elaborata ekonomike: 15 dni od prejema mnenj nosilcev urejanja prostora, – druga obravnava in sprejem usklajenega predloga OPPN na mestnem svetu (del gradiva za obravnavo na mestnem svetu je tudi elaborat ekonomike): čas odvisen od sklica seje mestnega sveta, predvidoma v 30 dneh od priprave usklajenega predloga OPPN, – objava sprejetega odloka o OPPN v uradnem glasilu: po preteku petnajstdnevnega roka od sprejema usklajenega predloga OPPN na mestnem svetu, – priprava končnih elaboratov OPPN in okoljskega poročila: v času do začetka veljavnosti odloka o OPPN, – posredovanje končnega elaborata OPPN ministrstvu, pristojnemu za prostor in objava v prostorskem informacijskem sistemu (do vzpostavitve storitve za elektronsko poslovanje objava na spletni strani občine): 7 dni od prejema končnih elaboratov OPPN s strani izdelovalca. Zgoraj navedeni roki so okvirni. Zaradi nepredvidljivih zahtev in pogojev udeležencev v postopku se lahko spremenijo, saj pripravljavec prostorskega akta, tj. Mestna občina Ptuj, na to ne more vplivati. 7. (nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj) Nosilci urejanja prostora, ki bodo pozvani za podajo mnenj k načrtovanim prostorskim ureditvam s svojega delovnega področja, so: – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za prostor in graditev, Sektor za občinsko prostorsko načrtovanje in zemljiške ukrepe, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana (za področje prostorskega razvoja), – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za naravo, Dunajska cesta 47, 1000 Ljubljana (za področje ohranjanja narave), – Zavod RS za varstvo narave, Območna enota Maribor, Pobreška cesta 20, 2000 Maribor (za področje ohranjanja narave – v vednost), – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direktorat za vode, Dunajska cesta 47, 1000 Ljubljana (za področje voda), – Ministrstvo za naravne vire in prostor, Direkcija RS za vode, Sektor območja Drave, Krekova ulica 17, 2000 Maribor (za področje voda – v vednost), – Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, Langusova ulica 4, 1535 Ljubljana (za področja okolja, podnebnih sprememb, energetike in trajnostne mobilnosti), – Ministrstvo za kulturo, Direktorat za kulturno dediščino, Maistrova ulica 10, 1000 Ljubljana (za področje varstva kulturne dediščine), – Zavod za varstvo kulturne dediščine Slovenije, Območna enota Maribor, Slomškov trg 6, 2000 Maribor (za področje varstva kulturne dediščine – v vednost), – Ministrstvo za infrastrukturo, Tržaška cesta 19, 1000 Ljubljana (za področje železnic), – Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana (za področje ribištva), 8 LETO XXIX / 21. 12. 2023 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ – Ministrstvo za obrambo, Vojkova cesta 55, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter varstva pred požarom), – Ministrstvo za obrambo, Uprava RS za zaščito in reševanje, Vojkova cesta 61, 1000 Ljubljana (za področje varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami ter varstva pred požarom – v vednost), – Ministrstvo za zdravje, Štefanova ulica 5, 1000 Ljubljana (za področje javnega zdravja), – Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (za področje javnih komunikacijskih omrežij), – Telekom Slovenije d.d., Sektor za dostopovna omrežja, Operativa TKO vzhodna Slovenija, Titova cesta 38, 2000 Maribor (za področje telekomunikacij), – Telemach d.o.o., Brnčičeva ulica 49a, 1231 Ljubljana-Črnuče (za področje elektronskega komunikacijskega omrežja), – Elektro Maribor d.d., Vetrinjska ulica 2, 2000 Maribor (za področje oskrbe z električno energijo), – Komunalno podjetje Ptuj d.d., Puhova ulica 10, 2250 Ptuj (za področji oskrbe z vodo ter odvajanja in čiščenja odpadnih voda), – Javne službe Ptuj, d.o.o. Ulica heroja Lacka 3, 2250 Ptuj (za področja javne razsvetljave ter ravnanja z odpadki), – Adriaplin, d.o.o., Dunajska cesta 7, 1000 Ljubljana (za področje oskrbe s plinom), – Dravske elektrarne Maribor d.o.o., Obrežna ulica 170, 2000 Maribor (za področje upravljanja hidroenergetskega bazena HE Formin), – Mestna občina Ptuj, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Mestni trg 1, 2250 Ptuj (za področje prometa in občinske ceste). ŠTEVILKA 12 izdelovalcem OPPN prouči pripombe in predloge javnosti, podane v času javne razgrnitve in pripravi sklep o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti, ki ga sprejme mestni svet. Sklep o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti se objavi na spletni strani občine in na oglasni deski občine. Mestni svet sprejme OPPN z odlokom, ki se objavi v uradnem glasilu, na spletni strani občine in v prostorskem informacijskem sistemu. Tekom celotnega postopka priprave OPPN se gradiva objavljajo na spletni strani občine, in sicer se na spletni strani občine objavi: Strokovno podlago za pripravo OPPN, sklep o pripravi OPPN, osnutek OPPN in osnutek okoljskega poročila, javno naznanilo o javni razgrnitvi in obravnavi, dopolnjen osnutek OPPN in dopolnjeno okoljsko poročilo, sklep o potrditvi stališč glede upoštevanja pripomb javnosti, predlog OPPN in predlog okoljskega poročila, veljaven odlok o OPPN. Po potrebi (predvsem v odvisnosti od interesa javnosti) se izvede tudi druge oblike vključevanja javnosti. 9. (seznam podatkov in strokovnih podlag ter obveznosti udeležencev pri urejanju prostora glede njihovega zagotavljanja) Naročniki izdelave OPPN financirajo izdelavo OPPN, izdelavo okoljskega poročila, objave v medijih, geodetski načrt območja načrtovanja, izdelavo morebiti potrebnih strokovnih podlag, izdelavo elaborata ekonomike in izdelavo programa opremljanja stavbnih zemljišč. Naročniki morajo v pogodbenem razmerju z izbranim izdelovalcem zagotoviti, da bo le-ta izdelal gradiva v skladu z veljavno zakonodajo. Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, Direktorat za okolje, Sektor za okoljske presoje, Langusova ulica 4, 1000 Ljubljana je pristojno tudi za vodenje postopka CPVO. Izdelovalec OPPN mora predati Mestni občini Ptuj tri kompletne podpisane izvode sprejetega OPPN, pripravljene skladno z zahtevami veljavnih predpisov. Hkrati je treba celoten OPPN s prilogami predati v digitalni obliki, pripravljeni skladno z zahtevami veljavnih predpisov. Za predmetni OPPN je treba izvesti CPVO, zato mora izdelovalec okoljskega poročila Mestni občini Ptuj predati tri podpisane izvode končne verzije okoljskega poročila. Če se v postopku priprave OPPN utemeljeno ugotovi, da je treba vključiti tudi nosilce urejanja prostora, ki niso navedeni v tem sklepu, se v postopku pridobi tudi njihova mnenja. 8. (način vključevanja javnosti) Predvideno je z ZUreP-3 predpisano sodelovanje javnosti. Mestna občina Ptuj seznani javnost s pričetkom postopka priprave OPPN z objavo tega sklepa v uradnem glasilu in na spletni strani občine. 10. (navedba, ali se bo v postopku izvedla celovita presoja vplivov na okolje, oziroma presoja sprejemljivosti na varovana območja) Pripravljalec OPPN je v skladu z drugim odstavkom 128. člena ZUreP-3 pridobil mnenje Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave, območna enota Maribor št. 3563-0407/2023-2 z dne 28. 9. 2023, iz katerega izhaja, da presoje sprejemljivosti vplivov izvedbe plana v naravo na varovana območja ni treba izvesti. Predmetno mnenje Zavoda Republike Slovenije za varstvo narave se skupaj s tem sklepom objavi na spletni strani občine V okviru priprave osnutka OPPN se bo vključilo zainteresirano javnost, usklajevali in tehtali se bodo različni interesi v prostoru. Na spletni strani občine se bo objavil Poziv za predložitev predlogov in usmeritev javnosti za pripravo osnutka OPPN skupaj z Strokovnimi podlagami za pripravo OPPN, ki jih je izdelala družba UMARH d.o.o., pod št. projekta 22-OPPN-07 z datumom avgust 2023 in iz katerih izhajajo načrtovane prostorske ureditve. V skladu z mnenjem Ministrstva za okolje, podnebje in energijo, Sektorja za okoljske presoje št. 35409-239/2023-2570-6 z dne 8. 11. 2023 je v postopku priprave predmetnega OPPN treba izvesti celovito presojo vplivov na okolje. Predmetno mnenje Ministrstva za okolje, podnebje in energijo se skupaj s tem sklepom objavi na spletni strani občine. Občina ponovno vključi javnost v fazi dopolnjenega osnutka OPPN, ko se dopolnjen osnutek in dopolnjeno okoljsko poročilo javno razgrneta za najmanj 30 dni. Javnost se seznani s krajem in časom javne razgrnitve gradiv in javne obravnave, s spletnim naslovom, kjer bodo gradiva objavljena, z načinom podajanja pripomb ter z rokom za njihovo podajanje preko objave javnega naznanila o javni razgrnitvi na spletni strani občine in na krajevno običajen način najmanj 7 dni pred javno razgrnitvijo. Za javno razgrnitev se pripravi povzetek za javnost. V času javne razgrnitve se izvede javno obravnavo razgrnjenih gradiv. Mestna občina Ptuj skupaj z 11. (objava in uveljavitev sklepa) Ta sklep se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj in na 9 ŠTEVILKA 12 URADNI VESTNIK MESTNE OBČINE PTUJ spletni strani Mestne občine Ptuj (http://www.ptuj.si). Sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Kriterij za podelitev priznanja je izjemni dosežek oziroma dolgoletno delo na področju kulturne dejavnosti, umetniškega ustvarjanja in poustvarjanja, ki je Mestno občino Ptuj predstavilo v širšem kulturnem prostoru. Številka: 3505-5/2017 Identifikacijska številka v prostorskem informacijskem sistemu: 3959 Datum: 5. 12. 2023 Nuška Gajšek županja Vsako leto se praviloma podeli ena »velika oljenka«, izjemoma dve. Priznanje se praviloma podeli posameznikom ali skupinam, izjemoma tudi institucijam oz. pravnim osebam. 2. Župan Mestne občine Ptuj podeljuje priznanje: »Oljenka«, za dolgoletno uspešno delo oziroma doseganje izjemnih uspehov na kulturnem področju. Kriterij za podelitev priznanja je dolgoletno uspešno delo oziroma doseganje izjemnih uspehov na kulturnem področju. 103. Na podlagi 19. člena Pravilnika o spremembah Pravilnika o normativih in minimalnih tehničnih pogojih za prostor in opremo vrtca (Uradni list RS, št. 63/23) in 23. člena Statuta Mestne občine Ptuj (Uradni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 9/07 in 14/20), izdaja županja Mestne občine Ptuj naslednji 3. Pobuda za priznanje mora vsebovati: – podatke o kandidatu: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, rojstni datum v primeru fizične osebe, naslov, telefon ter v primeru pravne osebe še kontaktno osebo, – pisno soglasje kandidata za kandidaturo in v primeru, da je kandidat fizična oseba, soglasje za uporabo osebnih podatkov (obrazec 1 ali obrazec 2), – podatke o pobudniku: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, naslov, telefon ter v primeru pravne osebe še kontaktno osebo, – vrsto priznanja in – utemeljitev pobude (opis dolgoletnega dela oz. opis izjemnih dosežkov na področju kulturne dejavnosti). K utemeljitvi pobude so lahko priložena tudi druga mnenja, ki podpirajo pobudo. SK L E P o uporabi manjše notranje igralne površine na otroka v enotah Vrtca Ptuj za obdobje od 1. 9. 2023 do 31. 8. 2028 1. V javnem vrtcu Mestne občine Ptuj, Vrtcu Ptuj, se v enotah: Mačice, Spominčica, Tulipan, Trobentica, Deteljica in Vijolica za obdobje od 1. 9. 2023 do 31. 8. 2028 določi uporaba manjše notranje igralne površine od 3 m2 na otroka. 2. Notranja igralna površina na otroka ne sme biti manjša od 2 m2 na otroka. 4. Pobude za podelitev priznanj Mestne občine Ptuj lahko dajo posamezniki in pravne osebe s stalnim prebivališčem oziroma sedežem v Mestni občini Ptuj. Pobudnik za priznanje ne more predlagati samega sebe ali svojega družinskega člana. 3. Ta sklep začne veljati z dnem podpisa in se objavi v Uradnem vestniku Mestne občine Ptuj. Številka: 602-8/2023-2 Datum: 22. 11. 2023 LETO XXIX / 21. 12. 2023 5. Predloge za podelitev priznanj je potrebno poslati Komisiji za odlikovanja in priznanja Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, do 4. januarja 2024. Nuška Gajšek županja 104. Na podlagi 23. člena Odloka o priznanjih Mestne občine Ptuj (Ura- 6. Priznanja bodo podeljena na prireditvi ob praznovanju slovenskega kulturnega praznika. dni vestnik Mestne občine Ptuj, št. 5/12, 9/15, 16/17 in 5/21) Komisija za odlikovanja in priznanja Mestne občine Ptuj, objavlja Številka: 900-80/2022-1 Datum: 29. 11. 2023 RAZPIS Komisija za odlikovanja in priznanja Mestne občine Ptuj za podelitev priznanj Mestne občine Ptuj na področju kulturne dejavnosti 1. Mestni svet Mestne občine Ptuj podeljuje priznanje: »Velika oljenka«, za izjemne zasluge na področju kulturne dejavnosti, umetniškega ustvarjanja in poustvarjanja. Izdajatelj: Mestna občina Ptuj. Naslov uredništva: Mestni trg 1, Ptuj. Odgovorna urednica: Stanka Krajnc Letonja, telefon: 748 29 15, e-pošta: stanka.krajnc-letonja@ptuj.si. Uredniški odbor: Miha DAMIŠ (SD), Maša GORIČAN (SDS), Milan KLEMENC (Lista Andreja Čuša – MI & ČUŠ), Polonca ŠKERGET (Gibanje Svoboda), Matevž TOPLAK (Lista Ptuj je naš), Janez ROŽMARIN (NSi), Jernej MIKLOŠIČ (Resni.ca), Suzana Lara KRAUSE (SLS) in Vinko REŠ (Levica). Oblikovanje in priprava za tisk: Vejica, Rado Škrjanec, s. p., tel.: 041 684 910. Uradni vestnik v elektronski obliki je dostopen na www.ptuj.si/uradni_vestnik_mo_ptuj. 10