SEJA PREDSEDSTVA OK SZDL O čem lahko še odločamo Člani predsedstva občinske konference SZDL naše občine so na seji 24. marca obravnavali poročilo o delu občlnske skupščine in poročilo izvršnega sveta o delu v preteklem dveletnem mandatnem obdobju. Med drugim so opozorl/i na neusklajenost obeh dokumentov in predlagali, naj bl v prihodnje skupščina in IS tesneje sodelovala prl pripravi tega gradiva. V razpravi so med drugim omenili vprašanje vloge družbenopoli-tičnega zbora občinske skupščine. Njegove dnevne rede preveč obremenjujejo s točkami, ki sodijo v pristojnost drugih in mu tako dajemo nekakšno vlogo splošnega zbora. Dnevne rede skupščinskih zborov sploh preveč obremenjujemo z zadevami, ki bi jih lahko obravnavala in o njih odločala druga telesa. Posebej so v razpravi opozorili na status mesta, ki bi moral biti podrobneje obdelan. Delovanje delegatskega sistema pa obravnavamo preveč površno, saj se ne spuščamo v dogajanja na področju delovanja delegacij in konferenc delegacij. Po mnenju, ki smo ga slišali v razpravi, so zlasti seje zbora združenega dela dokaj problematične zlasti še zato, ker se vedno sestaja na robu sklepčnosti. Delegacije v OZD se redko sesta-jajo, konference delegacij pa so skoraj vedno nesklepčne. Vprašanje je, kakšna je potem vloga delegata, ki pride s take nesklepčne seje na zasedanje zbora občinske skupščine. Pri delu zbora krajevnih skup-nosti se ne pojavljajo taki problemi, saj so tu delegati neprimerno bolj zainteresirani za razreševanje vrste krajevnih problemov in nanje lahko tudi odločilno vplivajo. Pasivnost delegatov najbrž ne gre pripisati zgolj njihovi nevestno-sti, ampak bolj dejstvu da imajo - vsaj kar zadeva gospodarstvo - zelo malo možnosti vplivati na urejevanje razmer. Delovni Ijudje sploh nimajo več nobene oblasti, smo slišali na seji in v zvezi s tem tudi retorično vprašanje, o čem lahko sploh še odločajo. Preveč se izčrpavajo v malih zadevah, za. velike pa zmanjkuje časa. N. I.