Nove akcije za povečanje prometa Šišenski večeri polno zasedeni Elitni šišenski večeri v hotelu llirija so bili odlična zamisel delovne orga-nizacije Mercator-Hoteli Gostinstvo, da bi popestrili družabno življenje v našem glavnem mestu. A to je le ena izmed številnih akcij, ki jih načrtujejo v Mercatorju — tem 700-članskem kolektivu, ki se je še lani ubadai s šle-vilnimi težavami. Po dohodkih so, denimo, bili na repu družbene lestvice. Zavedamo se, da so osebni dohodki v veliki meri odvisni tudi od nas samih, čeprav v gostinstvu notranjih rezerv skorajda ni več. Zato se trudi-mo, da bi povečali promet, med drugim tudi s takimi akcijami, kot so ELITNI ŠIŠENŠKI VECERI, nam je dejal Metod SKRJANEC, direktor de-lovne organizacije. Zamisel zanje seje porodila že lani, a od zamisli do uresničitve, je vedno dolga pot. Organizatorji so morali poiskati pokrovitelja, pripraviti program, ki je pisan na kožo srednje generacije in postoriti še kup drobnarij, da so lahko pred dvema mesecema prvič najavili »novo atrakcijo«. Za začetek so, denimo, pripeljali Tofa in Rifleta. Najpomembnejša pa je vsekakor postrežba in kuhinja. V lliriji so za te večere pritegnili dobre natakarje iz vseh Ijubljanskih obratov. Rezultatje že viden. Gostje se radi vračajo, pritegnili pa so tudi številne nove. Opogumljeni z uspehom, so v Mercator-Hoteli Gostinstvo sklenili, da bodo program prenesli še v druge svoje T(}ZD po Sloveniji, ki imajo ustrezne zmogljivosti. Sicer pa organizirajo tudi tedne domače kuhinje, kuharske tečaje in predavanja o uporabi soje v vsakdanji prehrani. Ob kar 76-odstotni zasedenosti hotela in povečanem obisku v restavracijah, upajo v tem skoraj sedemsto-članskem kolektivu, da bodo dohodek le uspeli povečatj in z njim tudi seveda osebne dohodke. Andrej Dvoršak