Prometnice naj se izognejo naselju Stanovalci stavbe Roške ce-ste 17. do 23 smo na zboru stanovalcev obravnavali ur-banistični načrt Ljubljane in imamo naslednii predlog: V osnutku urbanističnega načrta »Ljubljana 2000« naj bi upoštevali varianto, pri kateri se primarna mestna poveza-va, ki je podaljšek Ceste za Gradom, priključi na bodočo Litijsko cesto po trsi, ki pelje med Ljubljanico in vojašnico Maršala Tita, to je tako, kot je predvideno v družbenem pla-nu občine in mesta 1981-85 z usmeritvami do leta 2000. Obrazložitev: Generalni urbanistični plan (GUP) iz leta 1966 je predvide-val primarno mestno obvozni-co kot podaljšek Ceste za Gra-dom in bi potekala po sedanji trasi Roške ceste in se priklju-čila na novo Litijsko cesto na križišču Roške in Poljanske ceste. V smernicah predloga zasnove razvoja prometa in strategije izgradnje, ki jih je izdelal Zavod za družbeni raz-voj Ljubljane in je bil sprejet za srednjeročno obdobje 1981-85, pa predlog daje pre-dnost novi varianti, pri kateri se Cesta za Gradom podaljša ob Ljubljanici do bodoče Li-tijske ceste. Menimo, da je ta varianta ugodnejša, saj bi ta trasa pote-kala po nezazidanem delu krajevne skupnosti in bi bila bolj odmaknjena od stano-vanjskih in šolskih stavb, ki stojijo ob Roški cesti. Poleg tega taka povezava ne bi pote-kala ob prostoru, ki je name-njen za stanovanjsko gradnjo in bi s tem omogočile ugo-dnejše stanovanjske razmere tudi bodočim stanovalcem. Predlagana trasa predstavlja tudi združitev prometnih po-vezav, saj poteka železniška proga v nepošredni bližini in sicer na drugi strani Gruber-jevega prekopa. Z -združeva-njem prometnih povezav bi se zmanjšali skupni škodljivi vplivi ceste in železnice, ki bi nastali, če bi obe prometni žili potekali ločeno. Glede na to, da se v delov-nem osnutku »Ljubljana 2000« pojavlja starejša varian-ta, ki jo predvideva GUP iz leta 1966 in je manj ugodna, predlagamo, da strokovna služba preuči naše pripombe in nas obvesti o svojem stali-šču. SkupiMMt (tanovalcav hl» obRotklcatti (««v. 17-M>