Ormož, 7.2.2018 Letnik 16 Številka 1 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ TISKOVINA VSEBINA 1. Predlog ODLOKA o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož – skrajšani postopek 2. Predlog ODLOKA o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož – skrajšani postopek 3. Predlog ODLOKA o spremembi Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož – skrajšani postopek 4. Predlog ODLOKA o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) – prva obravnava 5. Predlog PRAVILNIKA o spremembah Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož 6. Predlog PRAVILNIKA o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 1. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja V 11. členu Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/08, 13/14 in 4/15) je Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 2 določeno, da se volitve predstavnikov delavcev zavoda razpišejo največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata. Dvanajsti odstavek istega člena določa, da se svet zavoda sestaja na rednih in izrednih sejah. 15. člen določa, da je za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki ima najmanj univerzitetno izobrazbo družboslovne smeri. 7.2.2018 potekom mandata. Volitve delavcev v svet zavoda so tajne.«. Na koncu dvanajstega odstavka se doda nov stavek, ki se glasi: »Dopisna seja sveta zavoda se lahko opravi, kadar gre za posamezno nujno zadevo manjšega pomena.«. 2. Razlog in cilj za sprejem odloka S predlagano spremembo odloka se v 11. členu določi, kdo razpiše volitve predstavnikov delavcev zavoda in sicer direktor zavoda. Doda se možnost sklica dopisne seje sveta zavoda, ki se lahko opravi, kadar gre za posamezno nujno zadevo manjšega pomena. Prav tako se v 15. členu pri pogojih za imenovanje direktorja uskladi zahtevnost in področje izobraževanja s Klasifikacijskim sistemom izobraževanja in usposabljanja (KLASIUS). Prva alineja prvega odstavka 15. člena se spremeni tako, da se glasi: » - ima najmanj doseženo stopnjo izobrazbe, ki odraža VII/2 tarifni razred delovnega mesta, in sicer: specializacijo po visokošolski izobrazbi (prejšnjo) ali visokošolsko univerzitetno izobrazbo (prejšnjo) ali magistrsko izobrazbo, smer Umetnost in humanistika ter Družbene, poslovne, upravne in pravne vede,«. 3. Ocena finančnih posledic Sprejem predlaganega akta za občine ne bo imel finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 in 127/06-ZJZP), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07- uradno prečiščeno besedil, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16 in 61/17), 20. člena Zakona o knjižničarstvu (Uradni list RS, št. 87/01, 96/02 – ZUJIK in 92/16) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo), 23. člena Statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/07) in 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi, št. 4/16) so: Občinski svet Ormož, na __. redni seji, dne ________, Občinski svet Občine Središče ob Dravi, na __. redni seji, dne ________ in Občinski svet Občine Sveti Tomaž, na __. redni seji, dne ________ sprejeli ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož 1. člen V Odloku o ustanovitvi Javnega zavoda Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/08, 13/14 in 4/15) se šesti odstavek 11. člena spremeni tako, da se glasi: »Volitve predstavnikov delavcev zavoda razpiše direktor zavoda največ 90 in najmanj 60 dni pred člen člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-1/2018 07/9 Datum: ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. Številka: Datum: ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu: V 11. členu se določi, da volitve predstavnikov delavcev zavoda razpiše direktor zavoda. Doda se možnost sklica dopisne seje sveta zavoda, ki se lahko opravi, kadar gre za posamezno nujno zadevo manjšega pomena. - k 2. členu: V prvi alineji prvega odstavka 15. člena se pri pogojih za imenovanje direktorja uskladi zahtevnost in področje izobraževanja. Zahtevnost izobraževanja glede na tarifni razred opredeljuje 8. člen Zakona o sistemu plač v javnem sektorju in je usklajen s Klasifikacijskim sistemom izobraževanja in usposabljanja (KLASIUS). Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 3 Področje izobraževanja je prav tako usklajeno s Klasifikacijskim sistemom izobraževanja in usposabljanja (KLASIUS). - k 3. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega odloka. 7.2.2018 Volitve delavcev v svet zavoda so tajne. Na prvi konstituivni seji člani izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika. Prvo konstituivno sejo sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju oz. izvolitvi članov sveta zavoda. Pripravila: Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Svetu prične teči mandat z dnem konstituiranja. Besedilo členov, ki se spreminjajo ali dopolnjujejo: Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov sveta. 11. člen Podrobnejše delovanje poslovnikom. uredi svet zavoda s Zavod upravlja svet zavoda, ki ima sedem članov. Svet zavoda sestavljajo: - trije predstavniki ustanoviteljev, od katerih dva imenuje Občinski svet Občine Ormož, enega pa Občinska sveta Središče ob Dravi in Občine Sveti Tomaž, - dva predstavnika delavcev zavoda, ki ju izvolijo delavci zavoda, - dva predstavnika uporabnikov oz. zainteresirane javnosti, ki ju imenuje skupni organ županov na predlog Kulturniške zbornice Slovenije. Občini Središče ob Dravi in Sveti Tomaž imenujeta člana v svet zavoda tako, da je član sveta zavoda vsako mandatno obdobje iz druge občine. Mandat članov sveta zavoda traja pet let. Član sveta zavoda je lahko v svet izvoljen največ dvakrat zaporedoma. Predsednika sveta zavoda imenuje svet zavoda izmed svojih članov. Volitve predstavnikov delavcev zavoda se razpišejo največ 90 in najmanj 60 dni pred potekom mandata. Svet zavoda se sestaja na rednih in izrednih sejah. Predsednik sveta zavoda pošlje vabilo skupaj z gradivom članom sveta najmanj sedem dni pred sejo sveta. En izvod gradiva se dostavi tudi občinam ustanoviteljicam. 15. člen Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje: - ima najmanj univerzitetno izobrazbo družboslovne smeri, - najmanj pet let delovnih izkušenj, - poznavanje dejavnosti s področja dela zavoda, - vodstvene in organizacijske sposobnosti ter znanja s področja upravljanja, - opravljen strokovni izpit za bibliotekarja. Kandidat mora predložiti program dela in razvoja zavoda. Če kandidat nima opravljenega bibliotekarskega izpita, ga mora v primeru imenovanja opraviti najkasneje v enem letu. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 4 7.2.2018 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož je začel z delom marca 2017. Zavod vodi vršilka dolžnosti direktorice, saj je svet javnega zavoda v preteklem letu dvakrat pripravil razpis za imenovanje direktorja, vendar noben kandidat za direktorja ni bil imenovan (prvič izbrani kandidat ni podpisal pogodbe o zaposlitvi, pri drugem razpisu noben kandidat ni dobil potrebne večine pri glasovanju). Razlog in cilj za sprejem odloka Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/17 in 4/17) v 17. členu določa, da je za direktorja zavoda lahko imenovan, kdor ima končano izobrazbo - podraven 6/2, smer turizem in ima najmanj 5 let delovnih izkušenj, od tega vsaj eno leto na vodilnih delovnih mestih, strokovno pozna področje dela zavoda, o čemer svet zavoda presoja na podlagi predloženega programa dela in ima sposobnosti za organiziranje in vodenje dela v kolektivu. S predlagano spremembo 17. člena odloka se črta smer izobrazbe turizem s čimer se bo razširil nabor kandidatov. Doda oziroma spremeni pa se določilo, da mora imeti kandidat pet let delovnih izkušenj s področja trženja in promocije turizma, od tega vsaj tri leta na vodilnem ali vodstvenem delovnem mestu. Ocena finančnih posledic Sprejem predlaganega akta za občino ne bo imel finančnih posledic. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 3. člena Zakon o zavodih (Uradni list RS stari, št. 12/91, Uradni list RS/I, št. 17/91 - ZUDE, Uradni list RS, št. 55/92 - ZVDK, 13/93, 66/93, 66/93, 45/94 - odl. US, 8/96, 31/00 - ZP-L, 36/00 - ZPDZC in 127/06 - ZJZP), 19. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04, 57/12, 17/15, 52/16 - ZPPreb-1 in 29/17 – ZŠpo-1), 26. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 4/10, 20/11, 111/13, 68/16 in 61/17), 44. člena Zakona o športu (ZŠpo -1, Uradni list RS, št. 29/17) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15- uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji ____. redni seji dne ______________ sprejel ODLOK o spremembah Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož 1. člen V Odloku o ustanovitvi Javnega zavoda za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 1/17 in 4/17) se v prvi alineji prvega odstavka 17. člena črta besedilo »smer turizem,«. Druga alineja prvega odstavka se spremeni tako, da se glasi: » - ima najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju trženja in promocije turizma, od tega vsaj tri leta na vodilnem ali vodstvenem delovnem mestu,«. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 5 Številka: 007-2/2018 07/9 Datum: 7.2.2018 Besedilo člena, ki se spreminja: 17. člen Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu: V prvi alineji prvega odstavka 17. člena se črta besedilo »smer turizem,«. V drugi alineji prvega odstavka se nekoliko spremeni dikcija člena in sicer kandidat mora imeti najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju trženja in promocije turizma, od tega vsaj tri leta na vodilnem ali vodstvenem delovnem mestu. - k 2. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega odloka. Pripravila: Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož (1) Za direktorja zavoda je lahko imenovan, kdor poleg splošnih zakonskih pogojev izpolnjuje še naslednje pogoje: - ima končano izobrazbo - podraven 6/2, specializacija po višješolski izobrazbi (prejšnja) ali visokošolska strokovna izobrazba (prejšnja) ali visokošolska strokovna izobrazba (1. bolonjska stopnja) ali visokošolska univerzitetna izobrazba (1. bolonjska stopnja), smer turizem, - ima najmanj 5 let delovnih izkušenj, od tega vsaj eno leto na vodilnih delovnih mestih, - strokovno pozna področje dela zavoda, o čemer svet zavoda presoja na podlagi predloženega programa dela, - ima sposobnosti za organiziranje in vodenje dela v kolektivu, - izkazuje raven znanja vsaj enega svetovnega jezika na nivoju B1 evropskega jezikovnega okvirja. (2) Kandidat mora predložiti k prijavi: - program dela ter razvoja zavoda za njegovo mandatno obdobje, - življenjepis, - dokazila o izpolnjevanju pogojev. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o spremembi Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož – skrajšani postopek V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodelovala: - Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. ODLOK o spremembi Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož – skrajšani postopek I. UVOD Ocena stanja Občinski svet Ormož je Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/16) sprejel na 13. redni seji dne 25.4.2016. V 10. členu odloka je navedeno, da koncesija podeli za obdobje 10. let. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 6 Razlogi in cilji odloka Razlog za sprejem odloka je, da se koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož, ne bi podelilo za 10 let, temveč bi se ta doba skrajšala na 5 let. Za razliko od koncesij, ki se financirajo iz cene storitev, se ta koncesija financira iz občinskega proračuna in se občina ne želi vezati za tako dolgo časovno obdobje. Ocena finančnih posledic Navedeni odlok nima finančnih posledic za občinski proračun. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi določil 21. in 61. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/2007-UPB2, 76/2008, 79/2009, 51/2010, 40/12-ZUJF in 14/15ZUUJFO), 3. in 7. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/1993, 30/1998, 127/2006, 38/2010-ZUKN in 57/11) ter 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo), je Občinski svet Ormož na svoji ___. redni seji, dne _____, sprejel ODLOK o spremembi Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož 1. člen V Odloku o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini 7.2.2018 Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 7/16) se 10. člen spremeni tako, da se glasi: »10. člen Koncesija se podeli za obdobje 5. let.«. 2. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: Datum: Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ III. OBRAZLOŽITEV - k 1. členu Koncesija za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe rednega vzdrževanja občinskih lokalnih cest v občini Ormož, se ne bi podelila za 10 let, temveč bi se ta doba skrajšala na 5 let. Za razliko od koncesij, ki se financirajo iz cene storitev, se ta koncesija financira iz občinskega proračuna in se občina ne želi vezati za tako dolgo časovno obdobje. - k 2. členu V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega odloka. Pripravila: Klavdija Bac, Svetovalka za javna naročila Besedilo člena, ki se spreminja: 10. člen Koncesija se podeli za obdobje 10. let. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 7 7.2.2018 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog ODLOKA o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) – prva obravnava V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi odloka sodeloval: - Boštjan Najžar, Višji svetovalec za okolje in prostor Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 4. ODLOK o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) - prva obravnava I. UVOD Ocena stanja Občina Ormož je pristopila k pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava). Podlaga za pripravo OPPN je Odlok o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (OPN) (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013, 1/2016 in 7/2017), ki določa podrobnejšo namensko rabo zemljišč na tem območju. V OPN so določene enote urejanja prostora, za katere je potrebno pripraviti občinski podrobni prostorski načrt (OPPN). Z OPN je Ocena finančnih poledic Finančna sredstva za pripravo OPPN Dobrava in pripravo strokovnih podlag je zagotovila Občina Ormož, ki tudi vodi postopek priprave OPPN skladno z veljavno zakonodajo. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 61. člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list RS, št. 33/07, 70/08 – ZVO1B, 108/09, 80/10 – ZUPUDPP, 43/11 – ZKZ-C, 57/12, 57/12 – ZUPUDPP-A, 109/12, 76/14 – odl. US in 14/15 – ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št 9/15) je Občinski svet Ormož na ___ redni seji, dne _________, sprejel ODLOK o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) območje opredeljeno kot stavbno zemljišče, s podrobnejšo namensko rabo zemljišč O – območje okoljske infrastrukture. Zemljišča, ki se obdelujejo z OPPN spadajo v enoti urejanja prostora HA 2 in HA 3, za katero je v OPN predpisana izdelava OPPN. I. Razlogi za sprejem odloka Razlog za pripravo OPPN Dobrava je umestitev objektov v prostor in se nanaša na zemljišča s parcelnimi številkami 441/2-del, 443/1, 442/1, 444/3, 445/1, 440, 439/1, 466/1, 467, 465/1, 468, 470, 469/2, 439/3 k.o. Hardek, ki ga ureja Odlok o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013, 1/2016. 7/2017). Strokovne rešitve za pripravo OPPN Dobrava temeljijo na strokovnih podlagah in idejni zasnovi investitorja. S tem odlokom se skladno z Odlokom o Občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013, 1/2016 in 7/2017; v nadaljevanju OPN), sprejme občinski podrobni prostorski načrt (v nadaljevanju: OPPN) za enoti urejanja prostora (v nadaljevanju EUP) HA 2 in HA 3, ki ga je izdelalo podjetje Žiher projekt d.o.o., Opekarniška cesta 17a, 2270 Ormož, pod številko projekta 30-OPPN/2017. UVODNE DOLOČBE 1. člen (predmet odloka) Cilji za sprejem odloka Cilj priprave OPPN Dobrava je sprejem odloka in umestitev objekta v prostor. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 8 2. člen (sestavni deli podrobnega načrta) (1) S tem odlokom se določa ureditveno območje OPPN, umestitev načrtovane ureditve v prostor, zasnove projektnih rešitev in pogojev glede priključevanja objektov na gospodarsko javno infrastrukturo in grajeno javno dobro, rešitve in ukrepe za varovanje okolja, naravnih virov in ohranjanje narave, rešitve in ukrepe za varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, etapnost izvedbe prostorske ureditve, odstopanja od načrtovanih rešitev ter obveznosti investitorja. (2) Sestavljen je iz naslednjih delov: A) TEKSTUALNI DEL 1. Obrazložitev odloka 2. Odlok o občinskem podrobnem prostorskem načrtu B) KARTOGRAFSKI DEL 1. Pregledna karta s prikazom območja obdelave 1:1000 2. Izsek iz kartografskega dela OPN s prikazom meje OPPN 1:2000 3. Območje OPPN z obstoječim parcelnim stanjem 1:1000 4. Vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora 1:5000 5. Rušitvena situacija 1:1000 6. Ureditvena situacija 1:1000 7. Situacija komunalne infrastrukture 1:1000 8. Situacija prometne ureditve 1:1000 C) PRILOGE 1. izvleček iz strateškega prostorskega akta 2. prikaz stanja v prostoru 3. strokovne podlage na katerih temeljijo rešitve prostorskega akta 4. smernice in mnenja k občinskemu podrobnemu prostorskemu načrtu 5. povzetek za javnost 6. spis postopka. II. OPIS MEJE OBMOČJA 3. člen (območje podrobnega načrta) 7.2.2018 (2) V območju OPPN iz prejšnjega odstavka se skladno z geodetskim načrtom, nahaja zemljišče s parcelnimi številkami: EUP HA 2: 439/3, 469/2, 470, 468, 467, 465/1, 466/1, 439/1, 440, 445/1, 444/3, 442/1 in 443/1, vse k.o. Hardek, EUP HA 3: 441/4, k.o. Hardek. (3) Celotno območje obdelave je velikosti približno 4,7 ha (47.273 m2). 4. člen (namenska raba območja) (1) Enota urejanja HA 2 je območje odlagališča komunalnih odpadkov, ki je zemljišče okoljske infrastrukture, namenjeno za izvajanje dejavnosti gospodarskih javnih služb s področja ravnanja z odpadki. Enota je delno pogozdena in obsega zaprto odlagališče nenevarnih odpadkov Dobrava. Osnovna namenska raba po OPN je določena kot območje stavbnih zemljišč, s podrobno namensko rabo območje okoljske infrastrukture – z oznako O. (2) Enota urejanja HA 3 je območje rastlinske čistilne naprave ob odlagališču, ki je zemljišče okoljske infrastrukture, namenjeno za izvajanje dejavnosti gospodarskih služb s področja čiščenja odpadnih voda (obstoječa rastlinska čistilna naprava za čiščenje izcednih voda iz odlagališča). Osnovna namenska raba je v OPN določena kot območje stavbnih zemljišč s podrobno namensko rabo območje okoljske infrastrukture – z oznako O. III. FUNKCIJE OBMOČJA S POGOJI ZA IZRABO IN KVALITETO GRADNJE TER URBANISTIČNE OMEJITVE 6. člen (prostorske ureditve, ki se načrtujejo s podrobnim načrtom) (1) Ta odlok določa prostorsko ureditev območja OPPN, pogoje za gradnjo novih objektov, posege na obstoječih objektih, pogoje za odstranitev obstoječih objektov, ureditev utrjenih in zelenih površin ter gradnjo prometne, energetske, komunalne in telekomunikacijske infrastrukture. (2) Predvidene so naslednje ureditve: - gradnja betonskih elementov – boksov - gradnja hale - gradnja nadstrešnice - gradnja opornega zidu - gradnja servisnega objekta - gradnja objekta za potrebe ravnanja z odpadki - gradnja enostavnih in nezahtevnih objektov. (1) Sklenjeno območje OPPN obsega enoti urejanja prostora HA 2 in HA 3. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 9 7. člen (urbanistični parametri) V območju obdelave veljajo naslednje urbanistične omejitve, ki so prikazane v grafičnem delu: - gradbena meja je črta, ki je objekt ne sme presegati, lahko se je dotika ali pa je od nje odmaknjen v notranjost; - gradbena linija je črta, na katero morajo biti z enim robom (fasado) postavljeni objekti, možni so manjši zamiki fasade; - namembnost objekta je oznaka objekta z barvno šrafuro. IV. MERILA IN POGOJI ZA NAČRTOVANJE PROSTORSKE UREDITVE 8. člen (vplivi in povezave s sosednjimi enotami urejanja prostora) (1) Območje OPPN se nahaja v območju okoljske infrastrukture (O). Na območju OPPN že deluje zbirni center za ravnanje z odpadki. (2) Predmetno območje urejanja obsega EUP HA 2 in HA 3. Obe ležita v k.o. Hardek. EUP HA 2 in HA 3 sta izven naselij, v nižinskem delu občine Ormož. Obe EUP skupaj tvorita dopolnjujočo se funkcionalno celoto. (3) Območje obdelave leži severno-zahodno od mesta Ormož, severno od državne ceste G1-2, zahodno od občinske ceste LC 302021 ter južno od občinske ceste JP 804391. Na zahodni strani območja se nahaja gozdna cesta 120807. (4) Območje urejanja je v predmetnem občinskem podrobnem prostorskem načrtu obravnavano kot enovito ureditveno območje, kot funkcionalna in prostorska celota. 7.2.2018 - spremembe namembnosti objektov ali njihovih delov, v skladu z dopustnimi vrstami objektov po tem odloku, - vzdrževanje objektov, - postavitev sončnih elektrarn. (3) Na območju OPPN je dopustna gradnja in postavitev naslednjih objektov: 1. gradbeno inženirskih objektov: - prenosni in distribucijski cevovodi, elektroenergetski vodi in komunikacijska omrežja (vodni stolpi, vodnjaki, hidranti, cevovodi za odpadno vodo, čistilne naprave), - kompleksni industrijski objekti (energetski objekti, vendar le za potrebe v enoti urejanja), - drugi gradbeni inženirski objekti (objekti za varstvo pred škodljivim delovanjem voda, odlagališča odpadkov), - vsi drugi objekti za potrebe delovanja zbirnega centra, obstoječe deponije in čistilne naprave; 2. nezahtevni in enostavni objekti skladno z veljavno zakonodajo. (4) Na saniranem deponijskem telesu in območju rastlinske čistilne naprave je potrebno izvajati vse ukrepe, ki so potrebni in predpisani z veljavno zakonodajo ali okoljevarstvenim dovoljenjem. Na tem območju so dopustni posegi iz drugega odstavka (2) tega člena, ki se izvajajo skladno z veljavno zakonodajo in potrebno projektno dokumentacijo. Na območju deponijskega telesa (biofiltrov) se predvidi možnost nasutja (zasutja) ali nadkritja z nadstreškom nad biofiltri. V. FUNKCIONALNA MERILA TER POGOJI IN OBLIKOVNA 9. člen (vrste posegov in dopustnih dejavnosti) 10. člen (pogoji za urbanistično in arhitekturno oblikovanje) (1) Na območju OPPN v EUP HA 2 in HA 3, so dopustni naslednji objekti in dejavnosti, ki se locirajo skladno s podrobnejšo namensko rabo določeno v OPN. Namembnost območja je namenjena območju okoljske infrastrukture (O). (2) Na obravnavanem območju so dopustne naslednje gradnje: - novogradnje, - rekonstrukcije, - odstranitev in vzdrževanje vseh objektov in naprav za določeno oskrbo (komunalne čistilne naprave, vodarne, črpališča, ekološki otoki, odlagališča…), vključno z vsemi tehničnimi objekti in napravami, s katerimi se izboljša delovanje in poveča kapaciteta naprave, (1) Pri izdelavi projekta je treba za pridobitev gradbenega dovoljenja upoštevati urbanistične in oblikovalske pogoje: - najmanjši odmik zunanje stene objekta na zemljišču od sosednje parcelne meje je 1,0 m, - od javne občinske ceste ali poti z najbolj izpostavljenim delom objekta je odmik 4,0 m (pri odmiku je potrebno paziti, saj so objekti zelo blizu ceste), - od zunanjega roba brežine potokov in vodnih površin 1. reda je odmik 15,0 m, - od ostalih vodnih površin in manjših vodotokov je odmik 5,0 m. (2) Novi objekti morajo biti od parcelne meje odmaknjeni tako, da ni motena sosednja posest, da je možno vzdrževanje objektov ter da so upoštevani požarnovarstveni, sanitarni in drugi tehnični pogoji. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 10 (3) Odmiki od meja in sosednjih objektov morajo zagotavljati tudi možnost umestitve priključkov gospodarske javne infrastrukture na predmetnem zemljišču ter zagotavljati ustrezno požarno varnost. (4) Velikost objektov na posamezni parceli se določa glede na velikost parcele in glede na obvezne odmike od javnih cest. (5) Oblikovanje objektov in streh je poljubno. (6) Velikost obstoječih objektov se lahko poveča, če to dopušča velikost parcele, faktor zazidanosti in odmiki od meja in sosednjih objektov. (7) Pri določanju velikosti nezahtevnih in enostavnih objektov se upošteva veljavne predpise, ki določajo pogoje za gradnjo teh objektov. (8) Z OPPN Dobrava se znotraj območja obdelave predvidi gradnja novih objektov in ureditev pripadajočih funkcionalnih površin namenjeni dejavnosti. Funkcija novih objektov bo nadgradnja obstoječe funkcijske zasnove celotnega kompleksa zbirnega centra odpadkov. Novo zgrajeni objekti se bodo nahajali ob vzhodnem robu območja obdelave. Opisi posameznih objektov: Nadstrešnica – objekt A Nad obstoječimi in predvidenimi opornimi armirano betonskimi stenami se bo izvedla nadstrešnica. Oporni zid – betonska stena – objekt A Na območju obdelave so že obstoječi AB oporni zidovi. Dodatno se bo zagotovil dodatni prostor za kontejnerje. Betonski montažni elementi – boksi – objekt B Betonski elementi z ločilnimi elementi oziroma boksi za frakcije bodo namenjeni za ločevanje odpadkov. Pokriti prostor z ločilnimi stenami – hala – objekt C Pokriti pritlični prostor z ločilnimi stenami oziroma hala. Uporabljala se bo za razvrščanje komunalnih odpadkov. Hala – objekt D Pritličen objekt za potrebe ravnanja z odpadki. Servisni objekt – objekt E Objekt namenjen zaposlenim. V objektu bo pisarna, garderoba, sanitarije, umivalnica, čajna kuhinja, arhiv, priročno skladišče in drugi potrebni prostori. 11. člen (nezahtevni in enostavni objekti ter vzdrževalna dela v javno korist) V območju OPPN Dobrava je dopustna postavitev nezahtevnih in enostavnih objektov skladno z veljavnimi predpisi in temu prostorskemu aktu nadrejenimi akti. 12. člen (objekti predvideni za odstranitev) (1) V območju OPPN je predvidena odstranitev obstoječih pomožnih objektov. V območju, kjer se nahajajo stavbe predvidene za odstranitev, je odstranitev dopusten poseg v prostor. 7.2.2018 (2) Objekti, ki so predvideni za odstranitev, so določeni na kartografskem listu št. 5 »Rušitvena situacija«. VI. OBLIKOVANJE PROSTORA ODPRTEGA 13. člen (pogoji za zunanjo ureditev) (1) Odprte površine, ki niso namenjene prometu, skladiščenju in manipulaciji se zatravi in intenzivno ozeleni z grmovno in drevesno vegetacijo. (2) Območje obdelave se v največji možni meri ozeleni z avtohtonimi drevesnimi in grmovnimi vrstami. Pri zasaditvi se uporabi rastline, ki jih je možno oblikovati in vzdrževati s striženjem. (3) Obstoječe utrjene manipulativne površine se razširijo z ureditvijo novih utrjenih, asfaltiranih manipulativnih površin med novimi objekti in z ureditvijo dostopov do njih. VII. MERILA IN POGOJI ZA GRADNJO PROMETNEGA OMREŽJA 14. člen (gradnja in urejanje prometnega omrežja) (1) Priključek na občinsko cesto LC 302021 je obstoječ. Vse prometne površine morajo biti utrjene za vožnjo tovornega prometa in vse voziščne, parkirne in manipulativne površine morajo biti protiprašno utrjene z rešenim odvodnjavanjem padavinskih vod. Meteorne vode s prometnih in manipulativnih površin se odvajajo preko lovilcev maščob. (2) Predvideni objekt za gradnjo je lociran v varovalnem pasu občinske ceste. Trasa komunalnih vodov in njihovih priključkov mora potekati izven prostega profila občinske ceste z minimalnim odmikom 2,0 m od roba vozišča – asfalta, razen na lokaciji prečkanja občinske ceste. Prečni nagib priključka mora biti enak vzdolžnemu nagibu roba vozišča občinske ceste. (3) Priključek mora biti utrjen z vezano plastjo ali tlakovan najmanj na dolžini 5 m od roba vozišča občinske ceste, tako da se prepreči nanos blata, peska in drugih materialov iz parcele in priključka na vozišče občinske ceste. Dovozni priključek mora biti ves čas obstoja v redu vzdrževan tako, da ne predstavlja nevarnosti za cesto in prometa na njej. Priključek na občinsko cesto se lahko izvede le na tistih lokacijah, na katerih je zagotovljena ustrezna preglednost in na katerih ne bo prišlo do poslabšanja prepustnosti javne ceste pod predpisano mejo. (4) Odtekanje vode s ceste z novim priključkom ne sme biti ovirano. Meteorna in druga voda s parcele in priključka ne sme pritekati na cesto ali na njej celo zastajati. (5) Zaradi gradnje predvidenih objektov z zunanjo ureditvijo in cestnim priključkom ne sme biti ogrožena Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 11 varnost prometa na občinski cesti, stabilnost te ceste ali moteno redno vzdrževanje občinske ceste. (6) Gradnja in postavitev nadzemnih naprav ter ograj ali saditev drevja v polju preglednosti (pregledni trikotnik, pregledna berma) ob križiščih, v krivinah in priključkih na občinsko cesto ni dopustna. Minimalna globina komunalnega voda se mora izvesti po veljavnih tehničnih predpisih. (7) Investitor je dolžan takoj obvestiti občinsko upravo Občine Ormož, ter odstraniti vgrajene naprave iz varovalnega pasa občinske ceste oziroma cestnega telesa in vzpostaviti prvotno stanje brez odškodnine, če je to potrebno iz cestno–varnostnih razlogov, zaradi varnosti prometa na cesti ali če to zahtevajo gradbeni ukrepi pri izvajanju del v zvezi z izboljšanjem stanja ceste. (8) Če se zaradi gradnje drugih gradbenih del pojavi čezmerna obremenitev občinske ceste je potrebno pred in po zaključku del opraviti komisijski ogled v sestavi investitorja in upravljavca ter oceniti nastalo škodo na občinski cesti, ki jo je investitor dolžan popraviti pred izdajo uporabnega dovoljenja. 15. člen (parkiranje) (1) Parkirna mesta (PM) morajo biti razporejena in izvedena tako, da hrup ali smrad ne motita dela, bivanja in počitka ljudi v okolici. (2) PM morajo zadostiti zahtevam protipožarne zaščite. Goriva in maziva, ki odtekajo, se odstranijo na neškodljiv način. Garaže in njihovi pomožni objekti morajo imeti možnost prezračevanja. (3) Parkirne in manipulativne površine na območju so v asfaltni ali drugi utrjeni izvedbi. VIII. MERILA IN POGOJI ZA GRADNJO KOMUNALNE INFRASTRUKTURE 16. člen (skupne določbe o gospodarski javni infrastrukturi in grajeno javno dobrem) (1) Gospodarska javna infrastruktura in grajeno javno dobro se izvedeta skladno s smernicami in strokovnimi podlagami, ki so sestavni del OPPN, ter skladno z geološko-hidrološkimi razmerami območja. (2) Trase vodov gospodarske javne infrastrukture in grajenega javnega dobra se medsebojno uskladijo z upoštevanjem zadostnih medsebojnih odmikov in odmikov od drugih naravnih in grajenih struktur ter se med gradnjo ustrezno zaščitijo. (3) Pred gradnjo se obstoječa gospodarska javna infrastruktura zakoliči na kraju samem. (4) Gradnja gospodarske javne infrastrukture in grajenega javnega dobra poteka usklajeno. (5) Kanalizacijski sistem mora biti v celoti načrtovan vodotesno in v ločeni izvedbi za odvajanje komunalnih 7.2.2018 odpadnih vod in prečiščenih padavinskih vod, ob upoštevanju vseh potrebnih predpisov. (6) Po dokončanju del izgradnje infrastrukturnega omrežja je potrebno upravljalnem predložiti geodetski posnetek poteka izgradnje infrastrukture. (7) Dopustna so odstopanja priključnih in javnih infrastrukturnih vodov od predvidenih rešitev opredeljenih v tem odloku, če so rešitve utemeljene iz tehničnega in ekonomskega vidika in ne vplivajo na koncept ostalih rešitev. Rešitve infrastrukture se prilagajajo konkretnim arhitekturnim rešitvam, podanim v fazi projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja. Za izvedbo odstopanj so potrebna pridobljena soglasja nosilcev urejanja prostora. (8) Ureditev gospodarske javne infrastrukture in grajenega javnega dobra je razvidna na kartografskem listu št. 7 – »Situacija komunalne infrastruktur«. 17. člen (vodovod) (1) Obravnavano območje podrobnega načrta je priključeno na javno vodovodno omrežje, zunanji vodomerni jašek. Vodovodni priključek z vodomernim jaškom in po potrebi nadzemni hidrant se pred pričetkom gradnje prestavi izven območja gradnje. Območje zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava leži znotraj območja javnega vodovoda, kjer se izvaja javna služba. Lastna oskrba s pitno vodo na tem območju ni dovoljena. Na javni vodovod se mora priključiti vsaka stavba ali gradbeni inženirski objekt posebej. Priključek na javno vodovodno omrežje je obstoječ. Izveden je priključek s priključnim cevovodom DN 32 in vodomerom DN 25, kateri je vgrajen v zunanjem vodomernem jašku, ki je lociran na parc. št. 468, k.o. Hardek. Za predvidene objekte je potrebno predvideti požarno varnost. Najbližji javni hidrant DN 80 je lociran na parc. št. 468 k.o. Hardek. (2) Na območju OPPN obstaja vodovodno omrežje, na katerega se bodo v skladu s pogoji upravljavca navezovale nove ureditve. Predvidena je priključitev objektov na vodovodno omrežje. (3) Vsa montažna dela pri izvedbi novega sekundarnega cevovoda ter priključkov na posamezne parcele izvaja upravljavec vodovodnega omrežja. (4) Stroški, povezani z izvedbo novega sekundarnega vodovodnega cevovoda ter priključkov na posamezne parcele ter eventualnih poškodb, ki bi nastale na obstoječem vodovodnem cevovodu, bremenijo investitorja. (5) Na trasi vodovodnega cevovoda ni dovoljena izgradnja podzemnih ali nadzemnih objektov, sajenje dreves ali trajnih nasadov, postavljanje garaž, barak, ograj, drogov ali gradnja drugih podzemnih instalacij, nasipavanje ali odvzemanje materiala, ki bi lahko povzročal poškodbe vodovoda ali oviral njegovo redno delovanje in vzdrževanje. Sprememba nivelete terena nad vodovodom je možna le s pisnim soglasjem izvajalca javne službe. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 12 (6) Pri izdelavi projektne dokumentacije je obvezno sodelovanje s komunalnim podjetjem z upoštevanjem katastra obstoječih vodovodnih objektov. (7) Sekundarno vodovodno omrežje, ki mora zagotavljati požarno varnost, se priključi na obstoječi vodovodni cevovod na območju podrobnega načrta. Postavitev nadzemnih hidrantov mora biti skladna z zahtevami in tehničnimi normativi predpisanimi z veljavno zakonodajo za hidrantno omrežje za gašenje požarov. 18. člen (fekalna kanalizacija) Območje OPPN ni opremljeno z javnim kanalizacijskim omrežjem za fekalne vode. Območje se ne bo opremljalo z javno fekalno kanalizacijo. Servisni objekt odvaja fekalne vode v malo čistilno napravo ali skladno z veljavno zakonodajo. 19. člen (meteorna kanalizacija in odvodnjavanje) (1) Na območju je obstoječa meteorna kanalizacija. Za odvodnjavanje padavinskih vod z utrjenih površin so na platojih točkovni požiralniki, preko katerih se voda po kanalizacijskih ceveh in jaških steka do lovilca olj z vgrajenim usedalnikom, nato pa v obstoječi sistem meteorne kanalizacije. Zagotovljena bo zaščita pred možnostjo izliva raznih goriv, olj, maziv v tla in vodotoke. (2) Čiste meteorne vode s streh novih objektov bodo preko novih peskolovov priključene na obstoječo meteorno kanalizacijo. Za odvodnjavanje padavinskih vod novih utrjenih površin se na platoju izvedejo novi točkovni požiralniki, ki se priključijo na preko novega revizijskega jaška na obstoječo meteorno kanalizacijo. Ob izgradnji novih objektov se ne sme poškodovati obstoječe kanalizacijsko omrežje in obstoječe kanalizacijske priključke. (3) Zagotoviti je potrebno vso potrebno zaščito pred možnostjo različnega onesnaženja in izliva raznih goriv, olj ter maziv v tla in vodotoke. Odvodnja padavinskih vod iz parkirišč in manipulativnih površin se uredi preko ustrezno dimenzioniranih lovilcev olj s filtri, ki naj bodo dimenzionirani ob upoštevanju velikosti prispevnih površin, intenziteti padavin in možne pričakovane količine naftnih derivatov. Iz projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja mora biti razvidno, da je predvidena vgradnja standardiziranih lovilcev olj. 20. člen (elektroenergetski vodi) 7.2.2018 d.d. in nizkonapetostni podzemni elektroenergetski vod TP Ormož – deponija odpadkov (t-709 OE Ptuj). (2) Pred gradnjo novih objektov je potrebno obstoječe vode prestaviti. Prestavitev izvede upravljavec ali pod njegovim nadzorom usposobljen izvajalec. (3) Predvideni objekti se lahko priključijo na električno omrežje. (4) Pred gradnjo predvidenih objektov je potrebno: - kablirati del daljnovoda Tomaž (d-421) oziroma ga prestaviti na mejo obravnavane parcele izven območja gradnje; - Pridobiti ustrezno projektno in upravno dokumentacijo za prestavitev oziroma kabliranje elektroenergetskih vodov in objektov; Pridobiti služnostne pogodbe za zemljišča, čez katera bo potekala trasa novih elektroenergetskih vodov. (5) Investitorja bremenijo stroški morebitnih prestavitev obstoječih elektroenergetskih vodov, ki so last Elektro Maribor d.d., ter vsi stroški, zaradi neupoštevanja navodil iz teh pogojev. Za vse elektroenergetske vode in objekte, ki so predmet teh projektnih pogojev in last Elektro Maribor d.d., mora investitor pri Elektro Maribor d.d. pridobiti ustrezno upravno in projektno dokumentacijo na račun investitorja. Investitor nosi odgovornost za časovno usklajenost izvedbe vseh potrebnih del. Izvedba del na elektroenergetskih vodih, ki so ali bodo last Elektro Maribor d.d., mora investitor naročiti pri Elektro Maribor d.d. (6) Vso elektroenergetsko infrastrukturo (novogradnja energetskih vodov in objektov) je potrebno projektno obdelati v skladu s tehničnimi pogoji, veljavno tipizacijo, veljavnimi tehničnimi predpisi in standardi, ter pridobiti gradbeno dovoljenje. Elektroenergetska infrastruktura mora biti projektno obdelana v posebni mapi. (7) Na strehah objektov je možna postavitev sončne elektrarne. - 21. člen (telekomunikacijski vodi) (1) Na obravnavanem območju podrobnega načrta je obstoječe TK omrežje – telefonsko telekomunikacijsko omrežje na samem robu ureditve. Predviden objekt E bo priključen na TK omrežje. Po potrebi se na TK omrežje priključijo tudi ostali objekti. (2) TK priključek je izveden. Ob urejanju okolice je potrebno od mesta TK priključka do lokalne ceste položiti zaščitne cevi. (1) Obravnavano območje podrobnega načrta je priključeno na električno omrežje. Na območju predvidene gradnje se nahaja obstoječi 20 kV daljnovod Tomaž (d-421), ki je v lasti Elektro Maribor Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 13 22. člen (ogrevanje in prezračevanje) (1) Nobena od predvidenih novogradenj ne bo ogrevana, razen servisnega objekta E, ki bo ogrevan z malo toplotno črpalko zrak-zrak. (2) Prezračevanje bo naravno in delno prisilno. 23. člen (plinovodno omrežje) (1) V bližini območja načrtovanega posega poteka obstoječ regionalni prenosni plinovod P151B. (2) Nobena od predvidenih novogradenj ne bo priključena na plinovodno omrežje. IX. MERILA IN POGOJI ZA PARCELACIJO 24. člen (parcelacija) (1) Parcelacija se izvede po potrebi. X. VAROVANJE KULTURNE DEDIŠČINE IN VAROVANJE NARAVE 25. člen (ohranjanje kulturne dediščine) (1) Na območju OPPN ni evidentiranih enot kulturne dediščine, zato posebni ukrepi niso potrebni. (2) Ob vseh posegih v zemeljske plasti velja obvezujoč splošni arheološki varstveni režim, ki najditelja/lastnika zemljišča/investitorja/odgovornega vodjo del ob odkritju dediščine zavezuje, da najdbo zavaruje nepoškodovano na mestu odkritja in o najdbi takoj obvesti pristojno enoto Zavoda za varstvo kulturne dediščine Slovenije. 26. člen (ohranjanje narave) Območje OPPN se ne nahaja na območju Nature 2000, EPO ali naravnih vrednot, zato posebni ukrepi niso potrebni. XI. VARSTVO PRED DRUGIMI NESREČAMI NARAVNIMI IN 27. člen (splošne zahteve) (1) Obravnavano območje se delno nahaja v poplavnem območju (pogoste poplave). EUP HA 2 je v skrajnem zahodnem robu delno v območju pogostih poplav - poplavno območje potoka Lešnice. Večji del prostorske enote se ne nahaja v poplavnem območju. 7.2.2018 EUP HA 3 se v celoti nahaja v območju pogostih poplav - poplavno območje potoka Lešnice. (2) Pri načrtovanju prostorskih ureditev oziroma izvajanju posegov v prostor treba upoštevati predpis, ki določa pogoje in omejitve za posege v prostor in izvajanje dejavnosti na območjih, ogroženih zaradi poplav. Pri tem je treba zagotoviti, da se ne povečajo obstoječe stopnje ogroženosti na poplavnem območju in izven njega. Na obravnavanem območju OPPN Dobrava je izdelana karta poplavne nevarnosti in je določen razred poplavne nevarnosti. (3) Obravnavano območje spada v VII. stopnjo potresne nevarnosti. Projektni pospešek tal znaša 0,100 g, ki ga je potrebno upoštevati pri projektiranju. Objekti morajo biti protipotresno grajeni za 7. stopnjo 12-stopenjske lestvice EMS, to je evropske makrosezmične lestvice (EMS European Macroseismic Scale). (4) Možnost razlitja nevarnih snovi v času gradnje objekta se zmanjša na minimalno vrednost ob upoštevanju nadzora nad: - tehnično usposobljenostjo vozil in gradbene mehanizacije, - uporabo in skladiščenjem goriv ter motornih in strojnih olj, - ravnanjem z odstranjenimi gradbenimi elementi z obstoječih utrjenih površin in objektov in ravnanjem z odpadno embalažo in ostanki gradbenih in drugih materialov. 28. člen (požarno varstvo) (1) Območje se ureja skladno s predpisom, ki ureja sistem varstva pred požarom. Pri graditvi objektov se izpolnjuje zahteve za varnost pred požarom, določene s predpisi o graditvi objektov. (2) Pri načrtovanju se upošteva pogoje za varen umik ljudi, živali in premoženja, načrtuje potrebne odmike med objekti ali potrebno protipožarno ločitev, ustrezno načrtuje dostope, dovoze in delovne površine za intervencijska vozila ter oskrbo z vodo za gašenje. Zadostne količine požarne vode se zagotovi iz vodovodnega omrežja. V primeru nezadostne kapacitete, se zagotovijo alternativni viri požarne vode iz vodnih zbiralnikov, zadrževalnikov ali vodotokov. (3) Intervencijski dostop je zagotovljen preko predvidenega cestnega priključka. Delovna površina za intervenco je zagotovljena na utrjenih površinah znotraj območja OPPN. (4) Za objekte, ki jih določa veljavni predpis, mora doseganje predpisane ravni požarne varnosti izhajati iz študije oziroma zasnove požarne varnosti in drugih zakonsko določenih dokumentov z zvezi z varstvom pred požarom. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 XII. 14 VAROVANJE OKOLJA 29. člen (varstvo tal) (1) Posegi v tla se načrtujejo in izvajajo tako, da je prizadeta čim manjša površina tal. Površine, ki so bile v času gradnje razgaljene, se ponovno zatravijo oziroma zasadijo. (2) Pri gradnji se uporabljajo prevozna sredstva in gradbeni stroji, ki so tehnično brezhibni in takšne vrste materialov, za katere obstajajo dokazila o neškodljivosti za okolje. Na prometnih in gradbenih površinah ter odlagališčih gradbenega materiala se omejijo in preprečijo emisije prahu. S teh površin je potrebno preprečiti odtekanje vode v podtalnico. 30. člen (varstvo pred hrupom) Skladno z uredbo, ki ureja mejne vrednosti kazalcev hrupa v okolju, se območje OPPN uvršča v IV. stopnjo varstva pred hrupom. Hrup na območju ne sme presegati z uredbo predpisanih vrednosti. 31. člen (varstvo zraka) (1) Na območju obdelave se opravljajo gospodarske dejavnosti zaradi katerih je potrebno ohranjati in tudi na novo vzpostaviti na novo zelene pasove, ki delno zmanjšujejo možnost širjenja delcev in vonjav v okolico. (2) Pri izdelavi projektne dokumentacije in izvedbi predvidenega posega v prostor je potrebno upoštevati veljavno zakonodajo, predpise in določila s tega področja. S predvidenim posegom ne bodo presežene kritične vrednosti kazalcev onesnaženosti zraka. 32. člen (varovanje voda) (1) Območje obdelave se ne nahaja v ožjem vodovarstvenem območju zajetij pitne vode. Na območju so prisotne podzemne vode. Pri načrtovanju je potrebno dosledno upoštevati omejitve in pogoje iz veljavnih predpisov. Zagotoviti je potrebno vso potrebno zaščito pred možnostjo različnega onesnaženja in izliva raznih goriv, olj ter maziv v tla in vodotoke. (2) Vsi objekti s pripadajočo komunalno, prometno in zunanjo ureditvijo, vključno z morebitno ograjo, morajo biti, skladno s 14. čl. In 37. čl. ZV-1, odmaknjeni od meje vodnega zemljišča, to je od zgornjega roba brežine vodotoka, 5 m pri vodotokih 2. reda. Vsi posegi na vodnem in priobalnem zemljišču morajo biti izvedeni tako, da ne vplivajo negativno na vodni režim ali stanje voda. (3) Odvajanje padavinskih voda iz večjih ureditvenih območij je treba predvideti skladno s predpisi s 7.2.2018 področja voda in varstva okolja. Padavinske vode z obravnavanega območja je treba prioritetno ponikati, pri tem morajo biti ponikovalnice locirane izven vpliva povoznih in manipulativnih površin. Če ponikanje ni možno, in v kolikor geološke razmere za to niso ugodne, je treba padavinske vode speljati v bližnji vodotok oziroma površinski odvodnik, če tega ni, pa razpršeno po terenu. Pri tem mora biti ureditev odvodnje načrtovana tako, da ne bodo ogrožena sosednja zemljišča ali objekti. (4) Odvajanje odpadnih vod s parkirišč in manipulativnih površin je potrebno načrtovati preko ustrezno dimenzioniranega lovilca olj in usedalnika po vodotesnem sistemu, v kanalizacijo za padavinske odpadne vode. Tla v proizvodnih in skladiščnih prostorih, kjer lahko pride do razlitja nevarnih snovi, morajo biti načrtovana brez talnih iztokov, v primeru izvedbe le teh morajo biti odpadne vode speljane po vodotesnem sistemu preko lovilca olj in usedalnika v kanalizacijo za padavinske odpadne vode. (5) Začasne deponije je potrebno predvideti izven struge vodotoka ter območja potencialno ogroženega z visokimi vodami vodotoka Lešnica, območja pod vplivom zalednih vod ali erozijsko in plazljivo ogroženega območja. 33. člen (ravnanje z odpadki) (1) Med gradnjo se uvede sistem ločenega zbiranja gradbenih in drugih odpadkov glede na možnosti ponovne uporabe posameznih frakcij. Nevarni odpadki se skladiščijo v zaprti posodi in izročijo pooblaščenemu odjemalcu nevarnih odpadkov. (2) Ravnanje s komunalnimi odpadki se izvaja v skladu z določili občinskega odloka o ravnanju s komunalnimi odpadki. XIII. ETAPNOST UREDITVE IZVEDBE PROSTORSKE 34. člen (etapnost izvedbe podrobnega načrta) Načrtovana gradnja novih objektov, ureditev asfaltiranih manipulativnih in prometnih površin ter ureditev pripadajoče infrastrukture se lahko izvede etapno. XIV. DRUGI POGOJI IZVAJANJE OPPN IN ZAHTEVE ZA 35. člen (obveznosti investitorjev in izvajalcev pri izvajanju podrobnega načrta) (1) Gradbišče se načrtuje in uredi skladno z veljavnimi predpisi. Zagotovi se vse potrebne varnostne ukrepe in organizacijo na gradbišču, da bo preprečeno Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 15 onesnaževanje okolja. Za potrebe gradbišča je kar največ uporabljati že obstoječe komunikacije. V kolikor je potrebno med gradnjo izvesti dodatne začasne dostopne poti do gradbišča, se upošteva trenutna raba območja obdelave in sosednjih zemljišč. (2) Investitor je dolžan: - pred začetkom gradnje pravočasno obvestiti upravljavce gospodarske javne infrastrukture in grajenega javnega dobra, da se z njimi evidentirajo obstoječi objekti in naprave ter uskladijo vsi posegi v območje objektov in naprav ter v njihove varovalne pasove, - zagotoviti zavarovanje gradbišča tako, da bosta zagotovljeni varnost in raba bližnjih objektov in zemljišč, - promet med gradnjo organizirati tako, da ne prihaja do večjih zastojev na obstoječem cestnem omrežju ter obveščati lokalno prebivalstvo o zaporah cest zaradi gradnje, - zagotoviti ukrepe na obstoječem cestnem omrežju v takšnem obsegu, da se prometna varnost zaradi graditve ne poslabša ter zagotoviti dostope do objektov in zemljišč, ki so bili zaradi gradnje prekinjeni, - zagotoviti nemoteno oskrbo preko vseh obstoječih vodov in naprav gospodarske javne infrastrukture (infrastrukturne vode je potrebno takoj obnoviti v primeru poškodb), - sprotno rekultivirati območja posegov, - v času gradnje zagotoviti vse potrebne varnostne ukrepe za preprečitev prekomernega onesnaženja tal, vode in zraka, v primeru nesreče zagotoviti takojšnje ukrepanje usposobljenih služb, - preprečiti onesnaženje cest med gradnjo in ceste sproti čistiti, - sanirati oziroma povrniti v prejšnje stanje vse poti in ceste, ki so zaradi gradnje ali uporabe pri gradnji prekinjene in poškodovane, - začasno pridobljena zemljišča po izgradnji posegov in spremljajočih ureditev vrniti v prejšnje stanje. (3) Vsi navedeni ukrepi iz prejšnjega odstavka se morajo izvajati skladno s predpisi s področja, v katerega sodijo njihove pristojnosti. (4) Investitor oziroma izvajalec je dolžan kriti stroške spremembe dokumentacije, zakoličbe, zaščite in prestavitve obstoječe infrastrukture, eventualnih poškodb in nadzora. (5) Izvajalci so dolžni upoštevati določila občinskega podrobnega prostorskega načrta, projektne dokumentacije za posege ter določila veljavnih predpisov in standardov. (6) Investitor načrtovanih ureditev pripravi ustrezne razmejitve ter preda potrebno dokumentacijo vsem upravljavcem ter poskrbi za primopredajo vseh 7.2.2018 objektov in naprav gospodarske javne infrastrukture in grajenega javnega dobra. (7) Po končani gradnji in uspešno opravljenem tehničnem pregledu so upravljavci javne gospodarske infrastrukture dolžni le-to brezplačno prevzeti v upravljanje in vzdrževanje. XV. TOLERANCE PRI LEGI, VELIKOSTI IN FUNKCIJI OBJEKTOV IN NAPRAV 37. člen (dopustna odstopanja od načrtovanih rešitev) (1) V vseh enotah urejanja je dopustno odstopanje pri prometnem in komunalnem urejanju, v kolikor to zahteva prilagoditev obstoječim trasam vodov in naprav, gre za ustreznejšo tehnologijo izvedbe in tehnično rešitev ter če te spremembe ne spreminjajo funkcionalnega in vsebinskega koncepta OPPN. (2) Največje odstopanje pri velikosti objektov je označeno v grafičnem prikazu, karta št. 6 »Ureditvena situacija«. (3) Odstopanja od tehničnih rešitev ne smejo biti v nasprotju z javnimi interesi, z njimi morajo soglašati organi in organizacije, v katerih delovno področje spadajo ta odstopanja. (4) Vsa odstopanja se lahko izvedejo le v primeru, da se z njimi ne poslabšujejo prostorske okoljske zahteve po tem odloku. XVI. KONČNE DOLOČBE 38. člen (dostopnost podrobnega načrta) OPPN je na vpogled na Občini Ormož. 39. člen (nadzor) Nadzor nad izvajanjem tega odloka opravljajo pristojne inšpekcijske službe za posamezna področja. 40. člen (pričetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 350-10/2017 02\22 Datum: Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 16 III. OBRAZLOŽITEV Odlok o Občinskem podrobnem prostorskem načrtu za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) določa predmet, vsebino, območje prostorskega načrta, načrtovane prostorske ureditve, zasnovo projektnih rešitev prometne, energetske, komunalne in druge gospodarske infrastrukture, rešitve in ukrepe za varovanje okolja, ohranjanje narave, varstvo kulturne dediščine in trajnostno rabo naravnih dobrin, varstvo pred naravnimi in drugimi nesrečami, etapnost in dopustna odstopanja prostorskega načrta. Postopek priprave občinskega podrobnega prostorskega načrta (OPPN) je določen z Zakonom o prostorskem načrtovanju. V postopku priprave in sprejema je bil sprejet in objavljen Sklep o pripravi Občinskega podrobnega prostorskega načrta za ureditev zbirnega centra in odlagališča komunalnih odpadkov Dobrava (OPPN Dobrava) (Uradni vestnik občine Ormož, št. 3/2017), izdelane so bile strokovne podlage, osnutek OPPN, pridobljene smernice nosilcev urejanja prostora in odločba o potrebnosti postopka celovite presoje vplivov na okolje, izdelan dopolnjen osnutek OPPN ter izvedena javna razgrnitev in obravnava. V postopku priprave in sprejema sledi izdelava predloga OPPN, pridobitev mnenj nosilcev urejanja prostora in sprejem OPPN na Občinskem svetu Ormož. Območje OPPN Dobrava obsega enoti urejanja prostora HA 2 in HA 3, ki se urejata z Odlokom o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013, 1/2016). Z občinskim prostorskim načrtom (OPN) je območje opredeljeno kot stavbno zemljišče s podrobnejšo namensko rabo O – območja okoljske infrastrukture, ki je namenjeno za izvajanje dejavnosti gospodarskih služb s področja oskrbe z vodo, čiščenja odpadnih voda ter ravnanja z odpadki. Skladno s 112. členom Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013, 1/2016, 7/2017) je potrebno za enoti urejanja prostora HA 2 in HA 3 pripraviti OPPN. Enota urejanja HA 2 je območje odlagališča komunalnih odpadkov, ki je zemljišče okoljske infrastrukture, namenjeno za izvajanje dejavnosti gospodarskih služb s področja ravnanja z odpadki, enota urejanja HA 3 pa območje rastlinske čistilne naprave ob odlagališču, ki je zemljišče okoljske infrastrukture, namenjeno za izvajanje dejavnosti gospodarskih služb s področja 7.2.2018 čiščenja odpadnih voda (obstoječa rastlinska čistilna naprava za čiščenje izcednih voda iz odlagališča). OPPN Dobrava obsega zemljišča s parcelnimi številkami 441/2-del, 443/1, 442/1, 444/3, 445/1, 440, 439/1, 466/1, 467, 465/1, 468, 470, 469/2, 439/3 k.o. Hardek v površini dobrih 4,7 ha. Območje leži v severozahodno od Ormoža. OPPN je podlaga za pripravo projektne dokumentacije za pridobitev gradbenih dovoljenj. Na območju OPPN Dobrava se locirajo objekti skladno s podrobnejšo namensko rabo določeno v OPN za potrebe ravnanja z odpadki. Dopustne so novogradnje, rekonstrukcije, odstranitev in vzdrževanje vseh objektov in naprav, spremembe namembnosti objektov ali njihovih delov, v skladu z dopustnimi vrstami objektov po tem odloku ter postavitev sončnih elektrarn. Z OPPN Dobrava se znotraj območja obdelave predvidi gradnja novih objektov in ureditev pripadajočih funkcionalnih površin namenjeni dejavnosti. Novo zgrajeni objekti se bodo nahajali na vzhodnem robu območja obdelave. Na območju OPPN Dobrava se načrtujejo naslednji objekti: objekt A – nadstrešnica, oporni zid (betonska stena), objekt B - pokriti prostor z ločilnimi stenami (hala, ki se bo uporabljala za razvrščanje komunalnih odpadkov), objekt C - betonski montažni elementi (boksi – betonski elementi z ločilnimi elementi oziroma boksi za frakcije bodo namenjeni za ločevanje odpadkov), objekt D - hala (za potrebe ravnanja z odpadki), objekt E - servisni objekt (namenjen zaposlenim s pisarno, garderobo, sanitarijami in drugimi prostori in bo postavljen na mestu obstoječih kontejnerjev, ki se bodo odstranili). Obstoječe manipulativne površine se razširijo z ureditvijo novih utrjenih, asfaltiranih površin med novimi objekti in z ureditvijo dostopov do njih. Območje obdelave se v največji možni meri ozeleni z avtohtonimi drevesnimi in grmovnimi vrstami. Javna razgrnitev OPPN Dobrava je potekala od 13.11.2017 do 15.12.2017, 29.11.2017 je bila organizirana javna razprava, ki se je je udeležila ena občanka. Pripomb na razgrnjeno gradivo v času javne razgrnitve ni bilo. Pripravil: Boštjan Najžar, Višji svetovalec za okolje in prostor Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 17 7.2.2018 Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog PRAVILNIKA o spremembah Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi pravilnika sodeloval: - mag. Roman Rozman, Višji svetovalec za razvojne projekte, gospodarske javne službe, prostor in varstvo okolja Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 5. PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož I. UVOD Ocena stanja S Pravilnikom o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 16/16) se določajo pogoji in postopek dodeljevanja subvencij, namenjenih za nakup in vgradnjo individualnih ali skupinskih malih komunalnih čistilnih naprav do velikosti 50 populacijskih enot (v nadaljevanju MKČN) za čiščenje komunalne odpadne vode iz stavbe ali več stavb na območju občine Ormož. V letu 2017 je bil izveden prvi javni razpis na katerem je bilo dodeljenih 25 subvencij, 4 vloge še niso bile odobrene, ker morajo biti ustrezno dopolnjene. Razlogi za sprejem pravilnika Zaradi večje možnosti pridobitve finančnih spodbud za ureditev odvajanja in čiščenja odpadnih voda za občane in lastnike stanovanjskih stavb v občini Ormož predlagamo nekaj manjših sprememb, ki bodo omogočile večjemu številu lastnikov stanovanjskih stavb, da se bodo lahko prijavili na razpis v letu 2018 in v prihodnjih letih. Tako bodo lahko upravičenci do subvencij fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Ormož. Popravi se določilo, kjer ni predvideno subvencioniranje. Črta se točka, da mora imeti objekt za katerega se dobavi MKČN pridobljeno gradbeno dovoljenje ali potrdilo v skladu z zakonom, saj veljavna zakonodaja že zavezuje lastnike, da imajo stavbe zgrajene v skladu z zakonodajo. Popravila so se poimenovanja potrebnih poročil o delovanju MKČN ob prijavi na razpis. K vlogi morajo biti priloženi računi, ne glede na leto vgradnje. Doda se besedilo, da so upravičenci lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno MKČN že pred uveljavitvijo Pravilnika. Dodan se stavek, ki določa, kdaj je vloga popolna zaradi določitve vrstnega reda dodelitve sredstev v primeru večjega števila prijav. Cilji sprejema pravilnika Možnost večjega števila prijavljenih lastnikov stavb na javni razpis in s tem boljši prispevek k čistemu okolju. Ocena finančnih posledic S spremembo pravilnika se planirana sredstva v proračunu občine Ormož ne spremenijo. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na ____. redni seji dne _________ sprejel PRAVILNIK o spremembah Pravilnika o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož 1. člen V Pravilniku o subvencioniranju nakupa in vgradnje malih komunalnih čistilnih naprav na območju občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, štev. 16/16) se prvi stavek prvega odstavka 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Upravičenci dodelitve subvencij so fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Ormož.«. Tretji odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Do sredstev niso upravičene fizične osebe, ki so lastniki stanovanjskih ali več stanovanjskih stavb v Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 18 območju, kjer je že zgrajena ali kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja.« 2. člen Prva točka 3. člena se spremeni tako, da se glasi: »enostanovanjska ali več stanovanjska stavba oz. stavbe (v nadaljevanju: stavba), za katero se dobavi in vgradi MKČN, ki ne leži na območjih, kjer je bilo že izgrajeno javno kanalizacijsko omrežje in kjer je predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja. Območja, kjer je že zgrajena ali predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja in ni predvidena za subvencioniranje, se posebej opredelijo z razpisom;«. Druga točka se črta, ostale točke se ustrezno preštevilčijo. Četrta točka, ki postane tretja točka se spremeni tako, da se glasi: »za MKČN mora biti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda izdelano Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, iz katerih mora biti razvidno, da je njeno obratovanje v skladu z določbami Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja. Upravičenec mora Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE dostaviti ob vlogi za dodelitev sredstev oziroma najkasneje v roku 6 mesecev po pozivu za dopolnitev vloge, če ob oddaji vloge s Poročilom o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilom o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE še ne razpolaga;«. Osma točka, ki postane sedma točka se spremeni tako, da se glasi: »MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja do oddaje vloge za subvencioniranje, pri čemer morajo biti računi nakupa in vgradnje ter potrdila o plačanem računu priloženi vlogi. Upravičenci so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno MKČN že pred uveljavitvijo tega Pravilnika;«. 3. člen Četrti odstavek 7. člena se spremeni tako, da se glasi: »Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev posameznega leta za ta namen. Vloga se šteje za popolno, ko vsebuje vse zahtevane priloge, tudi Poročilo o prvih meritvah za MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE in Poročilo o pregledu MKČN z zmogljivostjo, manjšo od 50 PE, iz tretje točke 3. člena Pravilnika. Upravičencem, ki se bodo prijavili s polno vlogo in zaradi pomanjkanja sredstev ne bodo uspešni 7.2.2018 na javnem razpisu, bodo sredstva dodeljena v naslednjem proračunskem letu, če bodo sredstva v proračunu zagotovljena. Prvi javni razpis se opravi po sprejetju tega Pravilnika in zagotovitvi sredstev za tekoče leto.«. 4. člen Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-15/2015-7 02\23 Ormož, dne _____________ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ III. OBRAZLOŽITEV k 1. členu Spremeni se besedilo, da so upravičenci za dodelitev subvencije lastniki stanovanjskih stavb na območju občine Ormož. Popravil se je stavek, ki govori o območjih, kjer ni predvideno subvencioniranje. Brisala se je beseda aglomeracija. k 2. členu Spremeni se besedilo, ki določa, da se v javnem razpisu opredelijo območja, kjer je že zgrajena ali predvidena izgradnja javnega kanalizacijskega omrežja in ni predvidena za subvencioniranje. Črtalo se je določilo, da mora imeti objekt za katerega se dobavi MKČN pridobljeno gradbeno dovoljenje ali potrdilo v skladu z zakonom, saj smo mnenja, da veljavna zakonodaja že zavezuje lastnike, da imajo stavbe zgrajene v skladu z zakonodajo. Popravi se poimenovanje potrebnih Poročil in rok dostave le teh po pozivu za dopolnitev, in sicer v roku 6 mesecev po pozivu za dopolnitev. Črta se besedilo v delu, ki govori, da morajo biti računi izdani za tekoče leto razpisa. Doda se besedilo, da mora biti priloženo potrdilo o plačanem računu. Doda se besedilo, da so upravičenci lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno MKČN že pred uveljavitvijo Pravilnika. k 3. členu Črta se del besedila v delu, ki govori o dostavi potrebnih Poročil, saj zaradi spremembe v 3. členu to več ni potrebno. Dodan je tudi stavek, kdaj je vloga popolna. k 4. členu V tem členu je določen način objave in začetek veljavnosti predlaganega pravilnika. Pripravil: mag. Roman Rozman, Višji svetovalec za razvojne projekte, gospodarske javne službe, prostor in varstvo okolja Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 19 Besedilo členov, ki se spreminjajo: 2. člen (upravičenci) Upravičenci dodelitve subvencij so fizične osebe s stalnim prebivališčem na območju občine Ormož in so lastnice stanovanjskih stavb na območju občine Ormož. Upravičenci so tudi društva s sedežem v občini Ormož, ki jim je z odločbo ali na podlagi zakona podeljen status društva, ki deluje v javnem interesu in ki so lastniki ali upravljavci objekta, ki služi izvajanju dejavnosti društva. V primeru izgradnje skupne MKČN za več stanovanjsko stavbo oz. več stanovanjskih stavb, je nosilec investicije (vlagatelj) tisti, na katerem zemljišču bo čistilna naprava zgrajena. Investitorji medsebojna razmerja uredijo s posebno pogodbo oz. dogovorom. Do sredstev niso upravičene fizične osebe, ki so lastnice stanovanjske ali več stanovanjskih stavb v območju aglomeracij, kjer je že zgrajena ali kjer je predvidena izgradnja javne kanalizacije. Izjemoma se subvencija odobri lastniku stavbe na območju, kjer je javno kanalizacijsko omrežje že zgrajeno, bi pa priključek presegal dolžino 100 m ali bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja. Vlagatelj si mora od izvajalca gospodarske javne službe kanalizacijskega omrežja pridobiti potrdilo, da gravitacijski priklop na kanalizacijo ni možen, ter da je priključek daljši od 100 m oz. bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje oz. v skladu s pogoji kot so opredeljeni v veljavni zakonodaji s tega področja. Subvencija se lahko dodeli tudi za črpališče odpadne vode, ki omogoča priključitev objekta na že izgrajeno kanalizacijsko omrežje. Postopek pridobitev sredstev črpališča odpadne vode je podoben kot pri pridobitvi sredstev za MKČN. 3. člen (pogoji) Občina subvencionira nakup in vgradnjo MKČN velikosti do 50 populacijskih enot pod naslednjimi pogoji: 1. enostanovanjska ali več stanovanjska stavba oz. stavbe (v nadaljevanju: stavba), za katero se dobavi in vgradi MKČN, ki ne leži na območjih, kjer je bilo do sprejetja tega Pravilnika že izgrajeno kanalizacijsko omrežje s čistilno napravo, ter bilo predano v upravljanje izvajalcu gospodarske javne službe in kjer priključek presega dolžino 100 m ali bi gradnja kanalizacijskega priključka povzročila nesorazmerne stroške glede na koristi za okolje. Območja, kjer je predvidena izgradnja kanalizacijskega omrežja in ni 7.2.2018 predvidena za subvencioniranje, se posebej opredelijo z razpisom; 2. stavba, za katero se dobavi in vgradi MKČN, mora imeti veljavno pridobljeno gradbeno dovoljenje ali potrdilo v skladu z zakonom, ki ureja graditev objektov; 3. MKČN mora imeti pridobljeno izjavo o lastnostih, da ustreza standardom iz Uredbe o odvajanju in čiščenju komunalne odpadne vode (Uradni list RS, št. 98/2015) - v nadaljevanju: Uredba oz. veljavni zakonodaji s tega področja in je izdana skladu s predpisom, ki ureja potrjevanje skladnosti in označevanje gradbenih proizvodov; 4. za MKČN mora biti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda izdelano poročilo o pregledu naprave skupaj s pozitivno oceno obratovanja, iz katere mora biti razvidno, da je njeno obratovanje v skladu z določbami Uredbe, ki jo mora upravičenec dostaviti ob vlogi za dodelitev sredstev oziroma najkasneje pred izplačilom dodeljenih sredstev, če ob oddaji vloge s poročilom o pregledu naprave skupaj s pozitivno oceno obratovanja še ne razpolaga; 5. čiščenje komunalne odpadne vode v MKČN mora biti skladno z ostalimi določili Uredbe oz. veljavne zakonodaje s tega področja; 6. lokacija postavitve MKČN mora omogočati neoviran dostop za vzdrževanje naprave in odvoz blata; 7. upravičenci morajo razpolagati z zemljiščem (lastniško ali s pridobljeno stavbno pravico), na katerem je postavljena MKČN; 8. MKČN mora biti vgrajena in v funkciji obratovanja do oddaje vloge za subvencioniranje, pri čemer morajo biti računi nakupa in vgradnje priloženi vlogi in morajo biti izdani za tekoče leto razpisa, razen za primere, ko sredstva v tekočem letu ne zadostujejo in se zagotovijo s sredstvi v novem Proračunu in novim razpisom; 9. upravičenci, ki bodo za več objektov postavili skupno MKČN, morajo vlogi priložiti podpisan medsebojni dogovor vseh uporabnikov MKČN, ki ni časovno omejen in osebo, ki bo zadolžena za upravljanje MKČN. Skupno vlogo s prilogami poda upravičenec, ki je lastnik zemljišča na katerem bo MKČN; 10. za nabavo hišnega črpališča mora biti s strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda pridobljeno potrdilo, da objekt za priklop na kanalizacijsko omrežje potrebuje hišno črpališče, zapisnik o pregledu in prevzemu priključka na kanalizacijski sistem, ter račun o nabavi (vgradnji). Upravičenci za nabavo hišnega črpališča so lahko tudi tisti, ki imajo vgrajeno hišno črpališče že pred sprejetjem in veljavnostjo tega Pravilnika. 7. člen (postopek) Postopek za dodelitev proračunskih sredstev v skladu z razpisnimi pogoji vodi tričlanska komisija, ki jo s sklepom imenuje župan. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 20 Naloge komisije so: 1. odpiranje in pregled vlog, 2. ocena upravičenosti vlog, 3. priprava poročila s predlogom upravičencev in višine subvencij po posameznih upravičencih, 4. spremljanje namenske porabe subvencij, 5. druge naloge, povezane z izvedbo javnega razpisa. Komisija obravnava vse popolne in pravočasno prispele vloge po vrstnem redu prispetja in pripravi seznam upravičencev najkasneje v roku 30 dni od obravnave vlog in pripravi predlog o dodelitvi subvencij. Sredstva se dodelijo upravičencem po vrstnem redu prispelih popolnih vlog do porabe proračunskih sredstev posameznega leta za ta namen. Upravičencem, ki se bodo prijavili in zaradi pomanjkanja sredstev ne bodo uspešni na javnem razpisu, bodo sredstva prejeli v naslednjem proračunskem letu, če bodo sredstva v proračunu zagotovljena. Vlagatelj je upravičen do sredstev, če je strani izvajalca gospodarske javne službe odvajanja in čiščenja komunalnih in padavinskih odpadnih voda izdelano poročilo o pregledu naprave skupaj s pozitivno oceno obratovanja, iz katere mora biti razvidno, da je njeno obratovanje v skladu z določbami Uredbe pridobil v obdobju med preteklim in aktualnim razpisom za sofinanciranje 7.2.2018 izgradnje MKČN. Prvi javni razpis se opravi po sprejetju tega Pravilnika in zagotovitvi sredstev za tekoče leto. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi subvencij občinska uprava izda odločbo. Zoper odločbo je mogoča pritožba pri županu. Upravičenec lahko pridobi subvencijo za isto naložbo le enkrat. Če je upravičenec že prejel javna sredstva za isti namen, do sredstev po tem razpisu ni upravičen. Upravičenec je dolžan vrniti nenamensko porabljeno subvencijo skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, ki se obračunajo od dneva izplačila upravičencu do dneva vračila v primerih, če se ugotovi: - da je bila dodeljena subvencija delno ali v celoti nenamensko porabljena, - da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve subvencije navajal neresnične podatke, - da je v obdobju 5 let od prejema subvencije odtujil MKČN, za katero je prejel subvencijo, - na druge nepravilnosti pri porabi subvencije. Komisija iz prvega odstavka tega člena lahko pred izplačilom subvencije opravi ogled MKČN, za katero se pomoč dodeljuje. Na podlagi 79. člena Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) pošiljam Občinskemu svetu Ormož v obravnavo: - Predlog PRAVILNIKA spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož V skladu z 78. členom Poslovnika občinskega sveta (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 – uradno prečiščeno besedilo) bo pri obravnavi pravilnika sodelovala: - Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Ormož, dne 7.2.2018 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 6. PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož I. UVOD Ocena stanja V Pravilniku o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/16) je Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 21 cilj ukrepa Promocija izdelkov in storitev podjetja spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. Upravičeni stroški so: - najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ali v tujini, - oblikovanje in tisk promocijskega materiala. Intenzivnost pomoči je dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskih aktivnosti. Razlog in cilj za sprejem odloka S spremembo pravilnika predlagamo, da je cilj ukrepa Promocija lastnih izdelkov in storitev podjetja spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve lastnih izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. Upravičeni stroški so najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ali v tujini, kot upravičen strošek se črta oblikovanje in tisk promocijskega materiala. Dotacija znaša do 50% upravičenih stroškov promocijskega prostora in se poveča za do 10 % za vsakega dodatnega upravičenca, v kolikor ima več upravičencev skupni promocijski prostor. Ocena finančnih posledic Sredstva za promocijo izdelkov in storitev podjetja ostanejo v enaki višini, zato sprememba ne bo imela finančnih posledic za proračun. II. BESEDILO ČLENOV Na podlagi 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na svoji ___. redni seji, dne ______ sprejel PRAVILNIK o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož 7.2.2018 2. člen 38. člen se spremeni tako, da se glasi: »38. člen »Cilj ukrepa Promocija lastnih izdelkov in storitev podjetja je spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve lastnih izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov.«. 3. člen V 39. členu se pred besedno zvezo »izdelkov in storitev« doda beseda »lastnih«. 4. člen Prvi odstavek 41. člena se spremeni tako, da se glasi: »Intenzivnost pomoči: - dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskega prostora. V kolikor ima več upravičencev skupni promocijski prostor se višina dotacije poveča za do 10 %, za vsakega dodatnega upravičenca.«. Druga alineja drugega odstavka se črta. Dosedanja tretja alineja postane druga alineja. 5. člen V 45. členu se pred besedno zvezo »izdelkov in storitev« doda beseda »lastnih«. 6. člen V 46. členu se pred besedno zvezo »izdelkov in storitev« doda beseda »lastnih«. 7. člen V 47. členu se pred besedno zvezo »izdelkov in storitev« doda beseda »lastnih«. 8. člen 1. člen V Pravilniku o dodeljevanju proračunskih sredstev za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 14/16) se naslov poglavja »V. PROMOCIJA IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA« spremeni tako, da se glasi: »V. PROMOCIJA LASTNIH IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA«. Ta pravilnik začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Šifra: 007-3/2018 07\9 Ormož, dne Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 22 III. OBRAZLOŽITEV - k 1. 2., 3., 5., 6. in 7. členu: Cilj ukrepa Promocija lastnih izdelkov in storitev podjetja spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve lastnih izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. - k 4. členu: Upravičeni stroški so najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ali v tujini, kot upravičen strošek se črta oblikovanje in tisk promocijskega materiala. Dotacija znaša do 50% upravičenih stroškov promocijskega prostora in se poveča za do 10 %, za vsakega dodatnega upravičenca, v kolikor ima več upravičencev skupni promocijski prostor. - k 8. členu: V tem členu je določen način objave in rok začetka veljavnosti ter uporabe predlaganega pravilnika. 7.2.2018 41. člen Intenzivnost pomoči: - dotacija v višini do 50% upravičenih stroškov promocijskih aktivnosti. Upravičeni stroški: - najem, postavitev in delovanje razstavno prodajnega prostora na določenem sejmu ali razstavi v Sloveniji ali v tujini, - oblikovanje in tisk promocijskega materiala, - ne upoštevajo se potni stroški, dnevnice in stroški prenočišč udeležencev na sejmu ali razstavi. 45. člen V. PROMOCIJA IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA Vloge na podlagi razpisa sprejema organ občinske uprave, pristojen za gospodarstvo. Vloge praviloma enkrat letno pregleda posebna komisija za dodeljevanje sredstev za promocijo izdelkov in storitev podjetij, ki jo imenuje župan v sestavi: Predsednik: - predstavnik Občinske uprave Občine Ormož, Člani: - predstavnik odbora za razvoj malega gospodarstva, - predstavnik Območne obrtno-podjetniške zbornice Ormož. 38. člen 46. člen Cilj ukrepa Promocija izdelkov in storitev podjetja je spodbuditi sodelovanje podjetnikov in obrtnikov na sejmih in razstavah v Sloveniji in v tujini z namenom predstavitve izdelkov in storitev, promoviranja turističnih danosti občine ter sklenitve novih poslov. Sklep o dodelitvi sredstev za promocijo izdelkov in storitev podjetja sprejme občinska uprava na podlagi predloga komisije. 47. člen Pripravila: Mateja Zemljak, v.d. Direktorica Občinske uprave Občine Ormož Besedilo členov, ki se spreminjajo in dopolnjujejo: 39. člen Upravičenec na podlagi sklepa o dodelitvi sredstev sklene z Občino Ormož pogodbo o sofinanciranju promocije izdelkov in storitev podjetja. Sredstva za promocijo izdelkov in storitev se zagotavljajo iz sredstev proračuna občine Ormož in drugih sredstev. Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana Poročevalec, št. 1 23 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 7.2.2018 Poročevalec, št. 1 24 Uradno glasilo Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana 7.2.2018