TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBIN 82. ODLOK o zaključnem računu proračuna Občine Ormož za leto 2006 83. ODLOK o proračunu občine Ormož za leto 2007 84. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož 85. SKLEP o soglasju k ceniku za letno kopališče v Ormožu 82. Na podlagi tretjega odstavka 62. člena in 96. do 99. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, štev. 79/99, ‘ 124/00, 79/01, 110/2002, 30/2002, 56/2002-ZJU in 110/2002-ZDT-B), 16. člena Statuta Občine Ormož, (Uradni vestnik Občine Ormož štev. 11/99, 7/01, 19/05, 19/06), Statutarnega sklepa Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož štev. 21/06) Statutarnega sklepa Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož štev. 22/06) in Navodil o pripravi zaključnega računa državnega in občinskega proračuna ter metodologije za pripravo poročila o doseženih ciljih in rezultatih neposrednih in posrednih uporabnikih proračuna (Uradni list RS, št. 12/2001 in 10/2006) so: Občinski svet Ormož na svoji 7. redni seji, dne 15.6.2007, Občinski svet Sveti Tomaž na svoji 6. redni seji, dne 15.6.2007, Občinski svet Središče ob Dravi na svoji 5. redni seji, dne 16.6.2007 sprejeli 86. SKLEP o priznanju popusta o plačilu vrtca v poletnih mesecih OBČINA SREDIŠČE OB DRAVI 87. ODLOK o proračunu občine Središče ob Dravi za leto 2007 OBČINA SVETI TOMAŽ 88. ODLOK o proračunu občine Sveti Tomaž za leto 2007 ODLOK o zaključnem računu proračuna Občine Ormož za leto 2006 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna Občine Ormož za leto 2006. 2. člen Zaključni račun proračun Občine Ormož za leto 2006 je bil realiziran v naslednjih zneskih: A. BLANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. Skupaj prihodki II. Skupaj odhodki III. Proračunski presežek (primanjkljaj) (I. - II.) III/l. Primarni presežek (primanjkljaj) (I.-7102)-(II.-403-404) III/2. Tekoči presežek (primanjkljaj) (70+71)-(40+41) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. Prejeta vračila danih posojil V. Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV. - VI.) C. RAČUN FINANCIRANJA VII. Zadolževanje VIII. Odplačilo dolga IX. Povečanje (zmanjšanje) sredstev na računih (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. Neto zadolževanje (VII.-VIII.) XI. Neto financiranje (VI.+VII.-VIII-IX.) STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2006 3. člen Po Zaključnem računu proračuna Občine Ormož se stanje sredstev na računu konec leta 2006 v skupnem znesku 138.587 tisoč SIT prenese po dogovoru v proračune Občine Ormož, Občine Središče ob Dravi in Občine Sveti Tomaž za leto 2007. 4. člen Pregled prihodkov in njihova razporeditev po zaključnem računu proračuna Občine Ormož za leto 2006 je prikazan v bilančnem delu proračuna občine Ormož, ki je sestavni del tega odloka. 5. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-00001/2007 0011 05 Ormož, 15.6.207 Številka: 410-016/2007 Sveti Tomaž, 15.6.2007 Številka: 410-0016/2007 Središče ob Dravi, 16.6.2007 v tisoč tolarjev 3.323.870 3.804.929 -481.059 -489.744 -231.635 149.864 76.348 73.516 352.000 64.855 -120.398 287.145 481.060 138.587 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. 83. Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B) in 16. in 104. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99 in 7/01) je Občinski svet Ormož na 7. redni seji, dne 15.6.2007 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ORMOŽ ZA LETO 2007 I. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Ormož za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun) II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 12.780.302 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 9.946.189 70 DAVČNI PRIHODKI 7.365.969 700 Davki na dohodek in dobiček 6.335.694 703 Davki na premoženje 1.020.554 704 Domači davki na blago in storitve 9.721 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.580.220 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 1.060.520 711 Takse in pristojbine 29.141 712 Denarne kazni 15.103 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 53.549 714 Drugi nedavčni prihodki 1.421.907 72 KAPITALSKI PRIHODKI 403.676 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 326.902 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 76.774 74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.176.441 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 2.176.441 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 253.996 780 Predpristopna sredstva Evropske unije 114.842 782 Prejeta sredstva iz proračuna EU za strukturno politiko 47.447 786 Ostala prejeta sredstva iz proračuna Evropske unije 76.177 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 15.530 II. SKUPAJ ODHODKI 13.550.802 40 TEKOČI ODHODKI 2.458.782 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 550.969 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 86.642 402 Izdatki za blago in storitve 1.214.251 403 Plačila domačih obresti 92.915 409 Rezerve 514.005 41 TEKOČI TRANSFERI 4.942.106 410 Subvencije 47.171 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 1.965.477 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 363.806 413 Drugi tekoči domači transferi 2.565.652 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 5.698.125 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 5.698.125 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 451.789 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 154.180 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 297.609 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -770.500 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 117.376 75 Prejeta vračila danih posojil 117.376 750 Prejeta vračila danih posojil 105.416 752 Kupnine iz naslova privatizacije 11.960 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 73.770 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 73.770 440 Dana posojila 68.000 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 5.770 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 43.606 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 VIL ZADOLŽEVANJE 443.572 50 ZADOLŽEVANJE 443.572 500 Domače zadolževanje 443.572 VIII. ODPLAČILA DOLGA 234.891 55 ODPLAČILA DOLGA 234.891 550 Odplačila domačega dolga 234.891 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -518.213 IX. SPREMEBA STANJA SREDSTE NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VII.) -518.213 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) 208.681 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 770.500 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH 31.12. PRETEKLEGA LETA 518.213 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Program je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanimi konti. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k odloku in se objavita na spletni strani Občine Ormož. III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 2. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke - konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: 1. prihodki požarne takse 2. prihodki iz naslova namenskih sredstev iz državnega proračuna in drugih javnih skladov ter iz EU za investicije; 3. prihodki od premoženj a; 4. prihodki iz naslova sponzoriranja; 5. prihodki iz naslova vodarine; 6. prihodki iz naslova čiščenja odpadnih voda; 7. prihodki iz naslova kanalščine; 8. prihodki iz naslova števnine; 9. prihodki iz naslova vodnih povračil; 10. prihodki iz naslova pobiranj a komunalnih odpadkov, 11. prihodki iz naslova odlaganj a odpadkov 12. prihodki iz naslova najemnin za grobove 13. drugi namenski prihodki sofinancer) ev. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe med proračunskimi postavkami v posebnem delu proračuna med finančnimi načrti neposrednih proračunskih uporabnikov. Župan odloča o odprtju novega konta v okviru proračunske postavke, če pri planiranju proračuna ni bilo mogoče predvideti prejemnika proračunskih sredstev ah način izvedbe projektov. Nov konto se odpre v okviru že odprte proračunske postavke. Šestmestne podkonte določa računovodska služba glede na vsebino poslovnega dogodka in predpisanega kontnega načrta. Prerazporeditev pravice porabe iz drugega odstavka tega člena župan odobri s pisnim sklepom, iz katerega je razvidno, na kateri proračunski postavki in kontu se pravica porabe povečuje in na kateri se zmanjšuje, tako da ostane proračun uravnotežen, oziroma na kateri proračunski postavki se odpira nov konto. O prerazporeditvi pravic porabe in o odpiranju novih kontov v finančnih načrtih krajevnih skupnosti, ki so sestavni del občinskega proračuna, odloča predsednik krajevne skupnosti v okviru posameznega finančnega načrta določene krajevne skupnosti, za kar veljajo določila iz tretjega odstavka tega člena. Župan dvakrat letno poroča občinskemu svetu o izvedenih prerazporeditvah. Prvič poroča v okviru poročila o izvrševanju proračuna za prvo polletje, drugič pa v okviru zaključnega računa, ko občinskemu svetu poroča o veljavnem proračunu in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabniki lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2008 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % odobrenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti po koncesijskih pogodbah vključno z obveznostmi za izvajanje javne gasilske službe ter sofinanciranje opreme za izvajanje gasilske javne službe, obveznosti iz najemnih pogodb in prevzemanje obveznosti za dobavo elektriko, telefon, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. Ne glede na določila iz drugega odstavka tega člena lahko občina prevzame obveznosti za realizacijo projekta »Umetnega bogatenja podtalnice - zaključna faza« v obsegu določenim z načrtom razvojnih programov 2007-2010. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Na predlog predlagateljev finančnih načrtov neposrednega uporabnika lahko župan, na podlagi spremenjene dokumentacije, odloča o spremembi vrednosti projektov ah programov iz načrta razvojnih programov. Projekti, z katere se zardi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. račun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, 2. račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi Odloka o ustanovitvi proračunskega sklada (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 7/2001) in 3. stanovanjski rezervni sklad. Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 154.290 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 10.000 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 9. člen (sklepanje pravni poslov) Kadar je občina naročnik blaga, storitev ali gradbenih del, lahko župan sklene pogodbo za izvedbo naročila le, če je predhodno izveden postopek za izvedbo javnega naročila v skladu z Zakonom o javnih naročilih (Uradni list RS, štev. 128/06) in Pravilnika o oddaji javnih naročil, za katera ni potrebno objaviti javnega razpisa. 10. člen (financiranje posrednih in ostali proračunskih uporabnikov) Sredstva za financiranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se zagotavljajo v skladu s predpisi, ki urejajo posamezna področja. Višino in obseg porabe sredstev namenjenih za delovanje posrednih in drugih uporabnikov proračuna, ki ni določena s podpisi in merili določi župan s sklepom v okviru zagotovljenega obsega sredstev za posamezno proračunsko postavko. Poraba sredstev za sofinanciranje programov posrednih proračunskih uporabnikov se dogovori s pogodbo. 11. člen (omejitve pri sklepanju pravnih poslov oseb javnega prava) Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, so dolžni oddajati javna naročila v skladu z zakonom. Vsi uporabniki proračuna ter druge pravne osebe javnega prava, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož, morajo za izbiro izvajalca in sklepanje pravnih poslov, ki so sofinancirani oziroma financirani iz sredstev občinskega proračuna in presegajo vrednost 10.000 EUR brez DDV, pridobiti soglasje župana. Krajevna skupnost si mora pridobiti soglasje župana za sklepanje poslov katerih vrednost je večja od 5.000 EUR brez DDV. 12. člen (splošna proračunska rezervacija) Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, ki so nujno potrebni in z katere v proračunu niso zagotovljene pravice porabe, ah za namene, za katere se med letom izkaže, da pravica porabe ni zagotovljena v zadostnem obsegu. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. IV. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA 13. člen (odpis dolga) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega iz tretjega odstavka 77. člena ZFO, lahko župan dolžniku do višine 200 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 14. člen (pridobivanje in odtujevanje nepremičnin) O sklepanju pravnih poslov glede pridobivanja v last oziroma odtujevanje nepremičnin odloča občinski svet. IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 15. člen (zadolževanje) Zardi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežka izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2007 lahko zadolži do višine 443.572 EUR in sicer za naslednje investicije: umetno bogatenje podtalnice - zaključna faza. sofinanciranje projekta Phare 2003 Ekonomskega in socialna kohezija SNP 2003 - vodovod Ljutomer - Slovenske gorice - Robadje. 16. člen (poroštva) Javni zavodi, katerih ustanoviteljica oziroma soustanoviteljica je Občina Ormož se smejo zadolžiti le s soglasjem ustanoviteljev. O soglasju k zadolžitvi odloča občinski svet. V letu 2007 ni previdno zadolževanje javnih zavodov. VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 17. člen (začasno financiranje 2008) V obdobju začasnega financiranja Občine Ormož v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 18. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-00037/2006 0011 05 Ormož, dne 15.6.2007 OBČINA ORMOŽ ŽUPAN ALOJZ SOK l.r. PRILOGA: Posebni del in načrt razvojnih programov Na podlagi 80.a člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), 13. člena Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je občinski svet na svoji 7. redni seji, dne 15.6.2007 sprejel LETNI PROGRAM PRODAJE OBČINSKEGA STVARNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2007 1. člen Uvodna pojasnila Po drugi točki 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Občinsko stvarno premoženje so po 1. odstavku 67. člena ZJF premičnine in nepremičnine v lasti občine. Način pogoji in postopek odprodaje stvarnega premoženje so opredeljeni z Uredbo o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03). 2. člen Program prodaje stvarnega premoženja občine za leto 2007 Zemljišča 76.774,00 € Zgradbe in poslovni prostori__________________________________________________________324,649,00 € SKUPAJ________________________________________________________________________________401.423,00 € Prodaja stvarnega premoženja v lasti občine se za leto 2007 načrtuje na podlagi primerljivih cen na tržišču. Tabela A - Program prodaje zemljišč: pare. št. raba k.o. izmera v m2 način razpolaganja predvidena kupnina v € 832/1 travnik porušen objekt Ormož 771 219 prodaja 15.840,00 835/7 njiva Ormož 591 prodaja 9.456,00 835/8 travnik Ormož 822 prodaja 13.152,00 1026 travnik Ormož 718 prodaja 11.488,00 1029 travnik Ormož 766 prodaja 12.256,00 789/4 pot Libanja 160 prodaja 512,00 789/5 pot Libanja 360 prodaja 1.152,00 1337/2 parkirišče Ormož 73 prodaja 1.112,00 1337/3 parkirišče Ormož 3 prodaja 46,00 1316/12 parkirišče Ormož 184 prodaja 2.802,00 1316/13 parkirišče Ormož 4 prodaja 61,00 787/2 pot Libanja 598 menjava 1.914,00 788/2 pot Libanja 2050 menjava 6.560,00 789/2 pot Libanja 132 menjava 423,00 Tabela B - Program prodaje zgradb in poslovnih prostorov: Ptujska c. 18 (stanovanja in garaže) v višini Cerovec 32 ( 3 stanovanja) v višini Ivanjkovci 11 (hiša) v višini Ivanjkovci 35 (stanovanje) v višini 103.149,00 € 17.000,00 € 7.000. 00 € 4.000. 00 € Ivanjkovci 36 (hiša) Mali Brebrovnik 40 (4 stanovanja) Miklavž 36 (stanovanje) Vinski Vrh 60 (hiša) Veliki Brebrovnik 96 (hiša) Vrazov trg 1 (stanovanja) 3. člen Posli prodaje ali drugih oblik razpolaganja s stvarnim premoženjem občine, ki so se začeli ali so bili načrtovani za leto 2006, se lahko nadaljujejo v letu 2007. 4. člen Ta program začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 410-00037/2006 0011 05 Ormož, dne 15.6.2007 OBČINA ORMOŽ ŽUPAN ALOJZ SOK l.r. 84. Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 UPB in 21/06) in in Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS št. 58/03, 81/03, 109/03, 22/04, 43/04, 58/04, 138/04, 35/05,60/05, 72/05, 112/05, 49/06 140/06 in 9/07) in 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99 7/01, 19/05, 12/06) je Občinski svet Občine Ormož na 7. seji dne 15.6.2007 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož 1. člen V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 15/99- v nadaljevanju odlok) se 6. člen spremeni tako, da se glasi: »V občinski v višini 6.000,00 € v višini 26.000,00 € v višini 25.000,00 € v višini 6.000,00 € v višini 5.500,00 € v višini 125.000,00 € upravi se ustanovijo naslednje notranje organizacijske enote: Urad župana Oddelek za gospodarske in družbene dejavnosti. Oddelek za finance Upravne naloge na področju urejanja prostora, varstva okolja, inšpekcijskega nadzora in notranjega finančnega nadzora opravlja Skupna občinska uprava. » 2. člen V Odloku se 8. člen spremeni tako, da se glasi: »Oddelek za gospodarske in družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na: pripravo strategije razvoja občine ter programske usmeritve in programe razvoja posameznih dejavnosti s področja gospodarstva priprava načrta razvojnih programov preverj anj e investicij skih programov zavodov in krajevnih skupnosti vodenje investicij priprava programa j avnih del spremljanje in analiziranje gospodarskega gibanja v občini ter sprejetih razvojnih programov spremljanje cen iz občinskih pristojnosti pospeševanje razvoja malega gospodarstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti naloge na področju kmetijstva naloge, ki se nanašajo na določanje pogojev za opravljanje obrti, gostinstva in turizma v okviru zakonsko določenih pristojnosti pripravo strokovnih podlag za organizirano stanovanjsko gradnjo in reševanje stanovanjskih problemov zlasti socialnih kategorij vodenje upravnih postopkov s področja gospodarske dejavnosti sodelovanje z odborom za razvoj malega gospodarstva in odborom za kmetijstvo in gozdarstvo pripravo in uresničevanje občinskih aktov v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov, na področju zdravstva, šolstva, otroškega varstva, kulture in socialnega varstva pripravo in uresničevanje programa delovanja in razvoja otroškega varstva, osnovnega šolstva, kulture, zdravstva, športa in socialnega varstva skrb in izvajanje nadzora nad izvedbo nacionalnih programov ter uresničevanjem izvajanja občinskih programov na področju družbenih dejavnosti vodenje upravnih postopkov s področja družbenih dejavnosti pripravo predpisov s svojega delovnega področja poslovanje s spisi ter vodenjem evidenc vseh upravnih zadev vodenje postopkov podeljevanja koncesij v okviru svojih pristojnosti in v skladu z zakonom sprejem in odpravo pošte ter arhiviranje opravljanje drugih pomožnih nalog za nemoteno funkcioniranje občinske uprave naloge s področja splošnih upravnih zadev ter naloge, ki ne spadajo v delovno področje drugih upravnih organov opravljanje tehnično organizacijskih nalog za volitve opravljanje del in nalog, ki se nanašajo na delovanje krajevnih skupnosti sodelovanje z odborom za družbene dejavnosti vodenje postopkov podeljevanja koncesij v okviru svojih pristojnosti in v skladu z zakonom opravljanje drugih nalog iz njegove pristojnosti.« 3. člen 9. člen odloka se črta. 4. člen 10. člen odloka se črta. 5. člen Prvi odstavek 11. člena odloka se črta. 6. člen 12. člen se črta. 7. člen Župan Občine Ormož v roku enega meseca po sprejetju tega odloka izda usklajeno besedilo pravilnika o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Ormož, ki je podlaga za razporeditev delavcev na ustrezna delovna mesta. 8. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož. Številka: 007-00013/2007 7 10 Ormož, dne 15.6.2007 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 85. OBČINSKI SVET ORMOŽ OBČINSKI SVET SV. TOMAŽ OBČINSKI SVET SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 16. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 11/99, 7/01, 19/05, 12/06), 23. člena Statuta občine Sv. Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) so Občinski sveti občin: Ormož na svoji 7. seji, dne 15.6.2007 Sv. Tomaž na svoji 6. seji, dne 15.6.2007 Središče ob Dravi na svoji 5. seji, dne 16.6.2007 sprejeli naslednji Sklep 1. Občine soglašajo s cenikom vstopnic za letno kopališče Ormož, ki je sestavni del tega sklepa. 2. Ta sklep velja takoj. Šifra: 355-4/07 7 10 Ormož, dne 15.6.2007 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Šifra: 03-0008/2007 Sv. Tomaž, dne 15.6.2007 Mirko CVETKO l.r. ŽUPAN OBČINE SV. TOMAŽ Šifra: 355-0002/07 Središče ob Dravi, dne 16.6.2007 Jurij BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI LETNO KOPALIŠČE ORMOŽ Odpiralni čas: - Dnevni: od 9.00 do 19.00 ure - nočni: petek, sobota in nedelja od 20.00 do 22.00 ure CENIK VSTOPNICE Znesek (v EUR) ODRASLI - do 2 uri 1,70 - do 4 ure 2,50 - dnevna 3,40 - mesečna 54,30 - doplačilo za vsako uro zamude 0,40 UPOKOJENCI, INVALIDI, ŠTUDENTJE (ob predložitvi dokumenta o statusu) - do 2 uri 1,30 - do 4 ure 2,10 - dnevna 2,90 - mesečna 45,90 - doplačilo za vsako uro zamude 0,40 OTROCI OD 6. DO 15. LETA STAROSTI - do 2 uri 0,80 - do 4 ure 1,30 - dnevna 2,10 - mesečna 30,10 - doplačilo za vsako uro zamude 0,20 OSTALO - uporaba garderobne omarice 0,40 - odškodnina za izgubljeni ključ 4,20 - odškodnina za izgubljeno kartico 7,70 NOČNO KOPANJE (ob petkih. sobotah in nedeljah) - odrasli 1,70 - otroci od 6 do 15 let v spremstvu 1,30 odrasle osebe POPUSTI - za skupino nad 10 kopalcev 10 % popust - za zakup nad 10 kopanj v sezoni 10 % popust - za zakup nad 20 kopanj v sezoni 15 % popust Tečaji v dopoldanskem času se obračunavajo ob upoštevanju popusta za skupine otrok in drugih ugodnosti v kopalni sezoni 2006. Imetnik mesečne vstopnice ima 50 % popust pri nakupu vstopnice za nočno kopanje. Davek je obračunan v ceni. Cene veljajo od začetka obratovalne sezone 86. Na podlagi 16.a in 18. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Ur.list RS, štev. 97/03, 77/05'in 120/05) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 11/99, 7/01, 19/05 in 12/06) je Občinski svet Ormož na svoji 7. seji, dne 15.06.2007 sprejel naslednji SKLEP 1. Staršem iz območja občine Ormož se v času poletnih mesecev (julij, avgust), za enomesečno odsotnost otroka, prizna popust v višini 50% plačila staršev, določenega v odločbi o višini plačila za program vrtca. Podlaga za plačilo staršev je cena programa znižana za stroške neporabljenih živil. 2. Staršem se v času poletnih mesecev, ko otroka odjavijo ali izpišejo za dva meseca iz vrtca ter ga nato ponovno vpišejo v vrtec, zaračunajo stroški, ki nastanejo z začasnim izpisom. Stroški začasnega izpisa otroka iz vrtca znašajo za prvi mesec 50% in za drugi mesec 100% plačila staršev, določenega v odločbi o višini plačila za program vrtca. Podlaga za plačilo staršev je cena programa znižana za stroške neporabljenih živil. 3. Izpad sredstev v višini oprostitve plačila dela oskrbnine v vrtcih se pokrije iz sredstev proračunske postavke 051901 Dejavnost javnih vrtcev - domači, v breme konta 411921. 4. Za priznane popusta iz prve točke tega sklepa so starši dolžni dati pisno izjavo o odsotnosti otroka. 5. Ta sklep velja takoj. Številka: 602-00042/2007 0010 8 Ormož, dne 15.07.2006 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV 87. Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in 15. člena statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož št. 8/07) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na 5. redni seji, dne 15.6.2007 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA LETO 2007 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Središče ob Dravi za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: v EUR Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 1.562.400 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.308.758 70 DAVČNI PRIHODKI 1.174.026 700 Davki na dohodek in dobiček 1.055.226 703 Davki na premoženje 117.113 704 Domači davki na blago in storitve 1.687 71 NEDAVČNI PRIHODKI 134.732 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 84.112 711 Takse in pristojbine 5.029 712 Denarne kazni 2.643 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 3.600 714 Drugi nedavčni prihodki 39.348 72 KAPITALSKI PRIHODKI 10.500 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 10.500 74 TRANSFERNI PRIHODKI 243.142 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 243.142 II. SKUPAJ ODHODKI 1.587.036 40 TEKOČI ODHODKI 336.045 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 101.583 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 14.807 402 Izdatki za blago in storitve 182.911 403 Plačila domačih obresti 2.977 409 Rezerve 33.767 41 TEKOČI TRANSFERI 577.894 410 Subvencije 15.926 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 245.237 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 64.515 413 Drugi tekoči domači transferi 252.216 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 598.271 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 598.271 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 74.826 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 6.398 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 68.428 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -24.636 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 18.445 75 Prejeta vračila danih posojil 18.445 750 Prejeta vračila danih posojil 18.445 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 12.000 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 12.000 440 Dana posojila 12.000 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 6.445 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 VIL ZADOLŽEVANJE 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA 11.788 55 ODPLAČILA DOLGA 11.788 550 Odplačila domačega dolga 11.788 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (L+IV.+VIL-IL-V.-VIII.) -29.979 IX. SPREMEBA STANJA SREDSTE NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VII.) -29.979 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -11.788 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 24.636 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12.2006 29.979 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane se s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Središče ob Dravi. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: - prihodki požarne takse - prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebne delu proračuna med proračunskimi postavkami in področji proračuna odloča na predlog neposrednega proračunskega uporabnika župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2007 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2007 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sem presegati 80 % (na primer: 70%) pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2008 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 17.140 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdatnih poroštev občine) V letu 2007 ni predvideno zadolževanje Občine Središče ob Dravi. 11. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov) V letu 2007 ni predvideno zadolževanje javnih zavodov katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Središče ob Dravi. 6. PREHODNE IN KONČNE ODLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2008) V obdobju začasnega financiranja Občine Središče ob Dravi v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-017/2007 Središče ob Dravi: 16.6.2007 ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov Na podlagi 80.a člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01 in 30/02), 13. člena Uredbe o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03) in 16. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 08/07) je občinski svet na svoji 5. redni seji, dne 16.6.2007 sprejel LETNI PROGRAM PRODAJE OBČINSKEGA STVARNEGA PREMOŽENJA ZA LETO 2007 1. člen Uvodna pojasnila Po drugi točki 2. odst. 13. člena Zakona o javnih financah predloži župan občinskemu svetu hkrati s predlogom proračuna tudi program prodaje občinskega stvarnega premoženja za leto, za katero se sprejema proračun. Občinsko stvarno premoženje so po 1. odstavku 67. člena ZJF premičnine in nepremičnine v lasti občine. Način pogoji in postopek odprodaje stvarnega premoženje so opredeljeni z Uredbo o pridobivanju, razpolaganju in upravljanju s stvarnim premoženjem države in občin (Uradni list RS, št. 12/03 in 77/03). 2. člen Program prodaje stvarnega premoženja občine za leto 2007 Zemljišča________________10,500,00 € SKUPAJ___________________10.500,00 € Prodaja stvarnega premoženja v lasti občine se za leto 2007 načrtuje na podlagi primerljivih cen na tržišču. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Jurij BORKO l.r. A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV 88. Na podlagi 29. člena zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B in 23. člena statuta Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik Občine Ormož št. 7/07) je Občinski svet Občine Sveti Tomaž na 6. redni seji, dne, 15.6.2007 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE SVETI TOMAŽ ZA LETO 2007 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Sveti Tomaž za leto 2007 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) 1.604.328 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 1.407.189 70 DAVČNI PRIHODKI 1.302.925 700 Davki na dohodek in dobiček 1.224.501 703 Davki na premoženje 76.767 704 Domači davki na blago in storitve 1.657 71 NEDAVČNI PRIHODKI 104.264 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 67.462 711 Takse in pristojbine 4.961 712 Denarne kazni 2.581 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 7.260 714 Drugi nedavčni prihodki 22.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 0 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in nematerialnega premoženja 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 197.139 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 197.139 II. SKUPAJ ODHODKI 1.641.560 40 TEKOČI ODHODKI 359.099 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 81.603 401 Prispevki delodajalca za socialno varnost 13.043 402 Izdatki za blago in storitve 223.081 403 Plačila domačih obresti 2.908 409 Rezerve 38.464 41 TEKOČI TRANSFERI 639.374 410 Subvencije 13.307 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 308.263 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 64.397 413 Drugi tekoči domači transferi 253.407 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 556.940 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 556.940 43 INVESTICJSKI TRANSFERI 86.147 431 Investicijski transferi privatnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 28.984 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 57.163 III. PRORAČUNSKI PRIMANKLJAJ (PRESEŽEK) (I.-II.) -37.232 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN KAPITALSKIH DELEŽEV 18.019 75 Prejeta vračila danih posojil 18.019 750 Prejeta vračila danih posojil 18.019 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 44 Dana posojila in povečanje kapitalskih deležev 0 440 Dana posojila 0 VI. Prejeta minus dana posojila in spremembe kapitalskih deležev (IV.-V.) 18.019 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina / Podskupina kontov Proračun 2007 VIL ZADOLŽEVANJE 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA 11.516 55 ODPLAČILA DOLGA 11.516 550 Odplačila domačega dolga 11.516 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNIH (L+IV.+VIL-IL-V.-VIII.) -30.729 IX. SPREMEBA STANJA SREDSTE NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VII.) -30.729 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -11.516 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 37.232 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 30.729 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe,, glavne programe in podprograme, predpisane se s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Sveti Tomaž. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: prihodki požarne takse prihodki iz naslova namenskih sredstev državnega proračuna za investicije 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebne delu proračuna med proračunskimi postavkami in proračunskimi področji odloča na predlog neposrednega proračunskega uporabnika župan. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju 2007 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2007 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sem presegati 80 % (na primer: 70%) pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: 1. v letu 2008 60 % navedenih pravic porabe in 2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 30% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko na predlog neposrednega proračunskega uporabnika spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: 1. proračun proračunske rezerve, oblikovanje po ZJF, 2. proračun stanovanjskega sklada, 3. stanovanjski rezervni sklad Proračunska rezerva se v letu 2007 oblikuje v višini 17.670 evrov. Na podlagi za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen (odpis terjatev) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 100 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5.0BSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdatnih poroštev občine) V letu 2007 ni predvideno zadolževanje Občine Sveti Tomaž. 11. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov) V letu 2007 ni predvideno zadolževanje javnih zavodov katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Sveti Tomaž. 6. PREHODNE IN KONČNE ODLOČBE 12. člen (začasno financiranje v letu 2008) V obdobju začasnega financiranja Občine Sveti Tomaž v letu 2008, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 410-0016/2007 Sveti Tomaž, 15.6.2007 ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ Mirko CVETKO l.r. PRILOGA: Posebni del proračuna in načrt razvojnih programov