Ob rob socialnim razlikam Ko je Eva plela in je Adam oral, kdo je bil takrat plemič (danes bogat)? Nekako tako so zapisali kmečki upori svoje geslo. KAKO SPLOH pride do bogatenja? Nekateri menijo, da jc pač trcba trdo delati. Tak re-cept vsekakor ni preveč učinkovit, ker za-mcnjuje blagostanje z bogatenjem. Tudi s krajo se da obogateti, toda to je že tvega-no. Pa poglejmo, kako se je znašel nekdo, ki ga taka vprašanja ne mučijo več, saj je našel zlato jamo. Kot veste, je glavni vir dohodkov večine časopisov prav reklama. Treba je samo člo-veka, ki bi hodil po podjetjih in zbiral ogla-se. Naš znanec je rojen za tako delo. Pri velikem časopisnem podjetju zasluži z zbira-njem reklam milijone ... Kako? Da ne boste mislili, da hodi od vrat do vrat in prosjači za oglase. Preprosto zavrti telefon, zastopnika tovarne po\abi na razgovor. Podjetja so nam-reč zelo zainteresirana za takšno obliko se-znanjanja potrošnikov s svojimi izdelki ter uslugami in zato jim ni žal denarja, ki gre v ta namen. Zgodi se celo, da propagandi-stu v podjetju akviziter ponudi delitev do-hodka, če mu ta da oglas. Se mu to izplača? Seveda, saj bo s provizijo za reklamo za-služil trikrat \eč. Vzemimo primer, da je na trgu nov izde-lek, ki ga potrošniki še ne poznajo. Začeti je treba z veliko reklamno akcijo, od katere je odvisna tudi prodaja. Zato akviziter nima težkega dela, saj se oglasi kar sami ponujajo. In kakšne zasluge ima pri tem naš znanec? Podjetje bi tudi brez njega oglašalo v časo pisu. In eiekt? Tega pač zabeležijo, če uteg-nejo, na davkariji in goto\o sosedje, ki začudeni spiemljajo bliskovito naraščanje standarda preprosteaa občana. Z. Š.