2001 jZ G O J A IN IZOBRAŽEVANJE 80 Čok L. 1999. Zgodnja večjezičnost in izobraževanje. Annales- Anali za istrske in mediteranske študije, Separat, ZRS Koper, 111-126. Čok L., Skela J., Kogoj B., Razdevšek-Pučko C. 1999. Učenje in poučevanje tujega jezika. Koper/Ljubljana: ZRS/PeF. Šečerov N., Mihalič, Z. et al. 2001. Učiteljeva priprava na pouk. Vodnik k načrtovanju pouka za učitelje tujih jezikov. ZRSŠ. Učni načrt za italijanščino kot drugi jezik v osnovni šoli na narodno mešanem območju Slovenske Istre. 1998. Silva Karim —> Zavod RS za šolstvo ZPRENOVA LIKOVNE VZGOJE >wN ISO SAMO NOVI UČNI NAČRTI V eni zadnjih številk revije Vzgoja in izobraževanje sem objavila dolgo, občasno kar pretresljivo zgodbo o nastajanju učnega načrta. Učni načrt za devetletno osnovno šolo je torej pripravljen. Ne zgolj tisti za predmet likovna vzgoja, pač pa tudi za obvezni izbirni predmet likovno snovanje v zadnjem triletju osnovne šole. Da bi bili učenci deležni se širših možnosti izobraževanja na področju likovnosti, je kurikularna komisija za umetnostno zgodovino pripravila tudi učne 7 načrte za izbirne predmete s svojega področja. To so enoletni izbirni predmeti, ki jih prav tako izvajamo v _ zadnjem triletju osnovne šole. Naj jih naštejem: kaj nam govorijo umetnine, življenje, upodobljeno v umetnosti, oblika in slog. Tudi za poučevanje vsebin omenjenih predmetov imajo likovni pedagogi po Odredbi o smeri izobrazbe strokovnih delavcev v devetletni osnovni šoli ustrezno izobrazbo.