Št. 15 Maribor, petek 19.3.2021 ISSN 1854-2409 / 2386-0448 Leto XVII OBČINA BLED 238. Sklep o mnenju Občine Bled k osnutkom pokrajinske zakonodaje Na podlagi drugega odstavka 143. člena Ustave Republike Slovenije (33/91-I, 42/97 – UZS68, 66/00 – UZ80, 24/03 – UZ3a, 47, 68, 69/04 – UZ14, 69/04 – UZ43, 69/04 – UZ50, 68/06 – UZ121,140,143, 47/13 – UZ148, 47/13 – UZ90, 97, 99 in 75/16 – UZ70a), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi /ZLS/ (Uradni list RS, št. 94/07-UPB2, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP- A, 80/20 - ZIUOOPE), 16. člena Statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 67/09-UPB, 87/12 in UGSO, št. 30/17 je Občinski svet Občine Bled na svoji 11. redni seji dne 16.2.2021 sprejel SKLEP O MNENJU OBČINE BLED K OSNUTKOM POKRAJINSKE ZAKONODAJE 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom podaja Občina Bled (v nadaljnjem besedilu: občina) v postopku sprejema Zakona o ustanovitvi pokrajin /ZUPok/, Zakona o pokrajinah /ZPok/ in Zakona o financiranju pokrajin /ZFPok/ mnenje o vsebini gradiva za pripravo osnutkov pokrajinske zakonodaje. 2. člen (ustanovitev pokrajin) Občina soglaša z ustanovitvijo pokrajin in teritorialno umestitvijo občine v Gorenjsko pokrajino. 3. člen (ime pokrajine) Občina soglaša s predlaganim imenom Gorenjska pokrajina. 4. člen (sedež pokrajine) Občina soglaša s predlaganim sedežem pokrajine v Kranju. 5. člen (predlogi sprememb in dopolnitev) Občina ni predlaga sprememb in dopolnitev k osnutkom Zakona o ustanovitvi pokrajin, Zakona o pokrajinah in Zakona o financiranju pokrajin. 6. člen (objava in začetek veljavnosti) Ta sklep začne veljati 15. dan po objavi v uradnem glasilu občine. Številka:032-4/2021-12 Datum: 16.03.2021 Občina Bled Janez Fajfar, župan OBČINA CERKVENJAK 239. Javni razpis za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Cerkvenjak za leto 2021 Na podlagi 17. in 21. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18-ZNOrg in 82/20), 10. člena Odloka o sofinanciranju letnega programa športa v občini Cerkvenjak (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 29/20) in 5. člena Letnega programa športa v občini Cerkvenjak za leto 2021 (sprejetega na 7. dopisni seji Občinskega sveta Občine Cerkvenjak, dne 10. 3. 2021) Odloka o proračunu Občine Cerkvenjak za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 6/2021) Občina Cerkvenjak objavlja JAVNI RAZPIS ZA SOFINANCIRANJE LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI CERKVENJAK ZA LETO 2021 1. NAROČNIK JAVNEGA RAZPISA: (v nadaljevanju JR): Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 561 Občina Cerkvenjak, Cerkvenjak 25; 2236 CERKVENJAK, 2. PREDMET JR: Za uresničevanje JR v športu se v občini v letu 2021 preko JR sofinancirajo: ŠPORTNI PROGRAMI: PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE:  celoletni prostočasni programi od 5 do 19 let (ŠV- PRO)  celoletni pripravljalni programi od U-7 do U-11 (ŠV- PRI) ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE USMERJENIH V KAKOVOSTNI IN VRHUNSKI ŠPORT (ŠV-USM):  celoletni tekmovalni programi otrok U-12/13 in U- 14/15  celoletni tekmovalni programi mladine U-16/17 in U- 18/19 KAKOVOSTNI ŠPORT (KŠ):  celoletni tekmovalni programi odraslih ŠPORTNA REKREACIJA (RE):  celoletni športnorekreativni programi odraslih ŠPORT STAREJŠIH (ŠSta):  celoletni športnorekreativni programi starejših RAZVOJNE DEJAVNOSTI:  izpopolnjevanje strokovnih delavcev v športu ORGANIZIRANOST V ŠPORTU:  delovanje športnih društev in zvez ŠPORTNE PRIREDITVE:  druge lokalno pomembne športne prireditve. 3. UPRAVIČENI IZVAJALCI LPŠ: Na JR lahko kandidirajo prijavitelji po 4. členu Odloka o sofinanciranju LPŠ, če izpolnjujejo naslednje pogoje:  imajo sedež v občini Cerkvenjak,  so na dan objave JR za sofinanciranje LPŠ najmanj eno (1) leto registrirani v skladu z veljavnimi predpisi, ena od registriranih dejavnosti pa je izvajanje športnih programov,  izvajajo programe/področja skladno z odlokom in LPŠ, se pravočasno prijavijo na JR in izpolnjujejo vse pogoje JR,  imajo zagotovljene materialne in prostorske pogoje ter izobražen/usposobljen kader za delo v športu,  imajo izdelano finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni viri prihodkov in stroškov izvedbe programov,  imajo urejeno evidenco članstva (športna društva, zveze) ter evidenco o udeležencih programov. Prijavitelji, ki ne izpolnjujejo navedenih pogojev, se v nadaljevanju postopka izločijo iz vrednotenja. 4. POGOJI IN MERILA ZA VREDNOTENJE LPŠ: Na JR prispele vloge bodo ovrednotene v skladu s pogoji in merili za sofinanciranje LPŠ, ki so sestavni del Odloka in so kot čistopis (izvleček) priloga JR 2021. 5. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV: Višina razpisanih sredstev na JR znaša 16.000,00 €. Proračunska sredstva so zagotovljena skladno s sprejetim Odlokom o proračunu občine za leto 2021 in LPŠ za leto 2021: Sofinanciranje programov športa v višini 13.500,00 EUR:  prostočasna športna vzgoja otrok in mladine:  celoletni prostočasni programi od 5 do 19 let (ŠV-PRO),  celoletni pripravljalni programi od U-7 od U-11 (ŠV-PRI).  športna vzgoja otrok in mladine usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport (ŠV-USM):  celoletni tekmovalni programi otrok U-12/13, U- 14/15  celoletni tekmovalni programi mladine U-16/17, U-18/19.  kakovostni šport odraslih (KŠ):  celoletni tekmovalni programi odraslih,  športna rekreacija (RE):  celoletni športnorekreativni programi odraslih,  šport starejših (ŠSTA):  celoletni športnorekreativni programi starejših. Sofinanciranje razvojnih in strokovnih nalog v športu, organiziranosti v športu in športnih prireditev:  usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov v športu, v višini 500,00 EUR.  delovanje športnih društev in zveze v višini 1.000,00 EUR.  športne prireditve v višini 1.000,00 EUR. 6. ROK ZA PORABO SREDSTEV: Dodeljena sredstva morajo biti porabljena najkasneje do 31. 12. 2021. 7. RAZPISNI ROK: Rok za prijavo na JR je do vključno: 23. 4. 2021 do 12. ure. 8. ODPIRANJE IN OBRAVNAVA PRISPELIH VLOG TER OBVEŠČANJE O IZIDU JR: Postopek JR vodi komisija za izvedbo JR. Vloge, ki ne bodo oddane pravočasno, ne bodo obravnavane in bodo na zahtevo vrnjene pošiljatelju. Odpiranje prispelih vlog bo komisija opravila najkasneje v osmih (8) dneh od zaključka JR in ne bo javno. V primeru nepopolnih vlog oziroma vlog s pomanjkljivo dokumentacijo bo komisija v roku osmih (8) dni od odpiranja vlog prijavitelje pozvala, da vlogo v roku osmih (8) dni dopolnijo. V kolikor vloga v roku ne bo dopolnjena, bo s sklepom zavržena. Zavrnjene bodo vse vloge, ki ne bodo izpolnjevale osnovnih pogojev določenih v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije za posamezni športni program in/ali področje. 9. NAČIN DOSTAVE VLOG: Vlogo za sofinanciranje športnih programov in/ali področij za leto 2021 mora prijavitelj izpolniti na prijavnih obrazcih in zraven predložiti vsa pripadajoča in zahtevana dokazila. Vlogo (natisnjena, podpisana in žigosana obrazca »SPLOŠNO« in »IZJAVA«) je potrebno v zaprti ovojnici poslati ali osebno oddati na naslov: Občina Cerkvenjak, Cerkvenjak 25, 2236 CERKVENJAK. Vloga mora biti pravilno označena in sicer:  polni naslov pošiljatelja  pripis »JAVNI RAZPIS – ŠPORT 2021 - NE ODPIRAJ!«  polni naslov prejemnika: Občina Cerkvenjak, Cerkvenjak 25, 2236 CERKVENJAK. Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je bila oddana zadnji dan roka za oddajo vlog na pošti s priporočeno pošiljko ali osebno oddana v vložišču Občine zadnji dan roka do 12. ure. Izpolnjeno dokumentacijo »RAZPISNI OBRAZCI« z vsemi zahtevanimi prilogami v elektronski obliki je potrebno v razpisnem roku poslati na e-naslov: obcina@cerkvenjak.si Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 562 10. OBVEŠČANJE O IZIDU JAVNEGA RAZPISA: Prijavitelji bodo z odločbo občinske uprave o izidu JR obveščeni v roku osem (8) dni po sprejeti odločitvi o izboru. Z izbranimi izvajalci bo župan občine podpisal pogodbe o sofinanciranju LPŠ za leto 2021. 11. KONTAKTNE OSEBE ZA DODATNE INFORMACIJE: Informacije in navodila za sodelovanje pri razpisu dobijo kandidati na Občini Cerkvenjak, Cerkvenjak 25, 2236 CERKVENJAK. Kontaktna oseba: Valerija Toš. 12. INFORMACIJE O RAZPISNI DOKUMENTACIJI: Kandidati lahko razpisno dokumentacijo dvignejo na občinski upravi v času uradnih ur. JR in razpisna dokumentacija je na voljo tudi na spletni strani občine: www.cerkvenjak.si. Številka: 6712-0001/2021 Datum: 19. 3. 2021 Občina Cerkvenjak Marjan Žmavc, župan OBČINA ČRNA NA KOROŠKEM 240. Odlok o proračunu Občine Črna na Koroškem za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), Zakon o financiranju občin (Uradni list RS, št. 123/06, 57/08, 36/11, 14/15 – ZUUJFO, 71/17 in 21/18 – popr.) in 17. člena Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 12/2017) je Občinski svet Občine Črna na Koroškem na 14. redni seji, dne 17.03.2021 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE ČRNA NA KOROŠKEM ZA LETO 2021 1. Splošna določba 1. člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Črna na Koroškem za leto 2021 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. Višina splošnega dela proračuna in struktura posebnega dela proračuna 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 9.018.992 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 4.150.735 70 DAVČNI PRIHODKI 3.207.735 700 Davki na dohodek in dobiček 2.554.708 703 Davki na premoženje 429.477 704 Domači davki na blago in storitve 223.550 706 Drugi davki 0 71 NEDAVČNI PRIHODKI 943.000 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 305.500 711 Takse in pristojbine 5.000 712 Globe in druge denarne kazni 7.500 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 480.000 714 Drugi nedavčni prihodki 145.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 495.965 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 203.278 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 292.686 73 PREJETE DONACIJE 120.000 730 Prejete donacije iz domačih virov 120.000 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 4.252.292 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 2.984.596 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 1.267.695 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 8.884.191 40 TEKOČI ODHODKI 2.161.162 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 311.387 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 55.784 402 Izdatki za blago in storitve 1.710.199 403 Plačila domačih obresti 5.792 409 Rezerve 78.000 41 TEKOČI TRANSFERI 1.430.565 Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 563 410 Subvencije 24.000 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 817.593 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 182.627 413 Drugi tekoči domači transferi 394.737 414 Tekoči transferi v tujino 11.609 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 5.234.464 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 5.234.464 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 58.000 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 33.000 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 25.000 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) 134.800 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPIALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 C. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 268.083 55 ODPLAČILA DOLGA 268.083 550 Odplačila domačega dolga 268.083 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -133.283 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -268.083 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -134.800 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 133.283 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Črna na Koroškem. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti. 3. Postopki izvrševanja proračuna 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke- konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan ali druga pooblaščena oseba. Odredbodajalec proračuna je župan ali druga pooblaščena oseba. 4. člen (namenski prihodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena in prvega odstavka 80. Člena ZJF, tudi prihodki: 1) požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 9/11, 83/12 in 61/17 – GZ) Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmerni namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta proračunskega uporabnika in proračuna. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun za leto izvrševanja. Občinski svet pooblasti župana, da v skladu z Zakonom o javnih financah, prerazporeja proračunska sredstva zaradi prilagajanja proračuna okoliščinam, ki jih pri načrtovanju proračuna iz objektivnih in subjektivnih razlogov ni bilo mogoče predvideti. O prerazporeditvah mora župan poročati občinskemu svetu, pri čemer se ta naloga izvede tako, da se v poročilu o izvrševanju proračuna in v zaključnem računu proračuna posebej pojasnijo prerazporeditve. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte in ukrepe, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih projektov, odda javno naročilo za celotno vrednost Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 564 projekta oziroma ukrepa, če so zanj načrtovane pravice porabe v sprejetem proračunu. Neposredni uporabnik lahko v letu 2021 prevzame obveznosti za namene, za katere so načrtovane pravice porabe v letu 2021 in ki zapadejo v plačilo v letu 2021, v višini 60 % obsega pravic porabe na podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika, načrtovanih v proračunu za leto 2021. V letu 2021 lahko neposredni uporabnik prevzame obveznosti, ki zapadejo v plačilo v letu 2022, do višine 40 % obsega pravic porabe, za namene, ki so načrtovani v proračunu za leto 2021 po podskupinah kontov znotraj podprograma neposrednega uporabnika. Neposredni uporabnik v breme proračunov prihodnjih let ne sme prevzemati obveznosti brez odložnega pogoja, s katerim se izvajanje pogodbenih obveznosti odloži, dokler za ta namen nima zagotovljenih pravic porabe v posebnem delu proračuna. Neposredni uporabnik, v skladu z drugim in tretjim odstavkom tega člena, prevzema obveznosti v prihodnjih letih samo, če ima za te namene načrtovane odhodke v veljavnem NRP. Prevzete obveznosti iz drugega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 %, mora potrditi občinski svet. Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na predlog župana in na podlagi dokumenta identifikacije investicijskega projekta (DIIP), izdelanega v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za izdelavo in obravnavo investicijskih projektov na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) oziroma druge ustrezne dokumentacije. Vso investicijsko dokumentacijo za projekte, vključene v načrt razvojnih programov, sprejema župan. 8. člen (proračunski skladi) V proračunu občine se zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad. Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče. Proračunska rezerva se v letu 2021 oblikuje v višini 78.000,00 €. V proračunu se del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija. Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O porabi sredstev proračunske rezerve odloča župan, o porabi pismeno poroča občinskemu svetu. 4. Posebnosti upravljanja in prodaje stvarnega in finančnega premoženja občine 9. člen (odpis dolgov) Župan lahko dolžniku do višine 250 € odpiše, oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški izterjave v nesorazmerju z višino terjatve. 5. Obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja 10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Občina se lahko dolgoročno zadolžuje le na podlagi v proračunu izkazane namene, predhodnega soglasja ministrstva, pristojnega za finance, in pod pogoji, ki jih določa ZJF in Zakon o financiranju občin. Občina lahko izdaja poroštva za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov, javnih agencij in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Črna pod pogoji in do višine, ki jo na predlog županje določi občinski svet. V letu 2021 je predvideno izdajanje poroštev javnim zavodom in javnim podjetjem, katerih ustanoviteljica je Občina Črna na Koroškem, in sicer v maksimalni višini do 10.000 Eur. 11. člen (likvidnostno zadolževanje) Če se zaradi neenakomernega pritekanja prihodkov izvrševanja proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar le do višine 5% sprejetega proračuna. Ta omejitev ne velja za zadolžitev občine za sredstva sofinanciranja investicije iz proračuna Evropske unije, zanje se občina lahko likvidnostno zadolži največ do višine odobrenih sredstev. Občina lahko s črpanjem posojil pridobiva sredstva, potrebna za vračilo občinskega dolga pred njegovo dospelostjo, če se s tem: zmanjšajo stroški občinskega dolga in izboljša struktura dolga na način, da se zniža izpostavljenost makroekonomskim in tržnim tveganjem. 6. Prehodne in končne določbe 12. člen (začasno financiranje v letu 2021) V obdobju začasnega financiranja Občine Črna na Koroškem v letu 2021, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 13. člen (uveljavitev odloka) Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-0009/2020-15 Datum: 18.03.2021 Občina Črna na Koroškem mag. Romana Lesjak, županja 241. Sklep o soglasju k ceni storitve pomoč družini na domu kot socialna oskrba in višini subvencioniranja cene te storitve Na podlagi 99. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 565 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A, 28/19 in 189/20 – ZFRO), 17. člena Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev ( Uradni list RS št. 87/06, 127/06, 8/07, 51/08, 5/09 in 6/2012) in 17. člen Statuta Občine Črna na Koroškem (Uradno glasilo slovenskih občin, štev.: 12/2017, 59/2017) je občinski svet Občine Črna na Koroškem, na svoji 14. redni seji, dne 17.3.2021 sprejel SKLEP O SOGLASJU K CENI STORITVE POMOČ DRUŽINI NA DOMU KOT SOCIALNA OSKRBA IN VIŠINI SUBVENCIONIRANJA CENE TE STORITVE 1. člen Občinski svet Občine Črna na Koroškem soglaša s ceno storitve pomoč družini na domu kot socialna oskrba, ki od 1.4.2021 znaša: delavnik nedelja praznik Stroški storitve na uro 20,57€ 27,16 € 29,24 € Cena za občino (oprostitev in 69 % subvencija) 14,77 € 19,36 € 20,74 € Cena storitve pomoč družini na domu (za uporabnika) 5,80 € 7,80 € 8,50 € Razliko do polne cene storitve bo Občina Črna na Koroškem v obliki subvencije pokrivala iz sredstev občinskega proračuna v višini 69%. Stroške strokovne priprave, kateri predstavljajo oprostitev, bo Občina Črna na Koroškem v celoti pokrivala iz sredstev občinskega proračuna v sorazmernem deležu glede na število uporabnikov iz njene občine. 2. člen Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1.4.2021 dalje. Z uveljavitvijo tega sklepa preneha veljati Sklep o potrditvi cene storitve za neposredno socialno oskrbo na domu, objavljen v Uradnem glasilu slovenskih občin, št. 11/2019 z dne 8.3.2019. Številka: 122-0001/2021-3 Datum: 18. 03. 2021 Občina Črna na Koroškem mag. Romana Lesjak, županja OBČINA HAJDINA 242. Odlok o rebalansu proračuna Občine Hajdina za leto 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18) in 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) ter 16. člena Statuta Občine Hajdina (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 32/17-uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Hajdina na 6. dopisni seji, dne 19. 3.2021 sprejel ODLOK O REBALANSU PRORAČUNA OBČINE HAJDINA ZA LETO 2021 1. člen V Odloku o proračuna Občine Hajdina za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 33/20; v nadaljevanju Odlok) se 2. člen spremeni tako, da se glasi: »Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV € Skupina/Podskupina kontov leto 2021 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74 + 78) 5.742.432 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 3.004.520 70 DAVČNI PRIHODKI 3.004.520 700 Davki na dohodek in dobiček 2.361.890 703 Davki na premoženje 587.980 704 Domači davki na blago in storitve 54.650 71 NEDAVČNI PRIHODKI 638.909 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 495.850 711 Takse in pristojbine 3.000 712 Globe in druge denarne kazni 2.300 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 6.600 714 Drugi nedavčni prihodki 5.000 72 KAPITALSKI PRIHODKI 0 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev 5.000 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.094.003 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 1.025.541 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 1.068.462 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0 Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 566 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 5.800.150 40 TEKOČI ODHODKI 1.245.824 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 271.010 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 41.634 402 Izdatki za blago in storitve 850.101 403 Plačila domačih obresti 70.000 409 Rezerve 13.079 41 TEKOČI TRANSFERI 1.558.228 410 Subvencije 276.566 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 774.857 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 202.250 413 Drugi tekoči domači transferi 304.555 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 2.908.851 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 2.908.851 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 87.247 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniku 76.247 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 11.000 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) -57.718 (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov leto 2021 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA 0 KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH 0 DELEŽEV (440+441+442) 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA 0 IN SPREJEMANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov leto 2021 VII. ZADOLŽEVANJE (500+501) 177.718 50 ZADOLŽEVANJE 177.718 500 Domače zadolževanje 177.718 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550+551) 190.000 55 ODPLAČILA DOLGA 190.000 550 Odplačila domačega dolga 190.000 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU -70.000 (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII) -12.282 XI. NETO FINANCIRANJE (VI+VII.-VIII.-IX.) 57.718 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31.12 PRETEKLEGA LETA 70.000 2. člen Prvi odstavek 13. člena Odloka se spremeni tako, da glasi: »(1) Občina se za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja za proračun leta 2021 planira zadolžiti v višini 177.718 €.« 3. člen Vsa ostala določila Odloka ostanejo nespremenjena. 4. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 410-4/2020-1 Datum: 19. 3. 2021 Občina Hajdina mag. Stanislav Glažar, župan OBČINA MIRNA PEČ 243. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2021 – 1. rebalans 2021 Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 567 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 16. in 96. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradno glasilo slovenskih občin 64/2020) je Občinski svet Občine Mirna Peč na 13. redni seji, dne 18.03.2021 sprejel ODLOK O SPREMEMBAH IN DOPOLNITVAH ODLOKA O PRORAČUNU OBČINE MIRNA PEČ ZA LETO 2021 – 1. REBALANS 2021 1. člen V Odloku o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2021 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 56/2019, 57/2019 in 70/2020) se drugi odstavek 2. člena spremeni tako, da se glasi: »Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih: A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v evrih Skupina/Podskupina kontov Proračun leta 2021 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 6.656.776,00 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 5.368.216,00 70 DAVČNI PRIHODKI 2.663.238,00 700 Davki na dohodek na dobiček 2.314.546,00 703 Davki na premoženje 296.642,00 704 Domači davki na blago in storitve 52.050,00 71 NEDAVČNI PRIHODKI 2.704.978,00 710 Udeležbe na dobičku in dohodki od premoženja 177.615,00 711 Takse in pristojbine 10.000,00 712 Denarne kazni 9.920,00 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 50.000,00 714 Drugi nedavčni prihodki 2.457.443,00 72 KAPITALSKI PRIHODKI 84.860,00 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 8.000,00 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 76.860,00 73 PREJETE DONACIJE 1.000,00 730 Prejete donacije iz domačih virov 1.000,00 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.202.700,00 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 260.252,00 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije 942.448,00 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 6.521.008,29 40 TEKOČI ODHODKI 1.360.979,00 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 419.776,00 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 70.176,00 402 Izdatki za blago in storitve 849.127,00 403 Plačila domačih obresti 10.900,00 409 Rezerve 11.000,00 41 TEKOČI TRANSFERI 1.366.315,00 410 Subvencije 137.738,00 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 845.726,00 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam 79.321,00 413 Drugi tekoči domači transferi 303.530,00 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 3.587.584,29 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 3.587.584,29 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 206.130,00 431 Investic. transferi pravnim in fiz.os., ki niso prorač.upor. 115.130,00 432 Investic. transferi proračunskim uporabnikom 91.000,00 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) 135.767,71 B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB 0,00 Skupina/Podskupina kontov IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0,00 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 0,00 751 Prodaja kapitalskih deležev 0,00 Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 568 VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0,00 C. RAČUN FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0,00 50 ZADOLŽEVANJE 0,00 500 Domače zadolževanje 0,00 VIII. ODPLAČIILA DOLGA (550) 231.461,52 55 ODPLAČILA DOLGA 231.461,52 550 Odplačila domačega dolga 231.461,52 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) -95.693,81 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -231.461,52 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX) =-III. -135.767,71 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31.12. PRETEKLEGA LETA 99.004,87 2. člen Spremeni se 4. člen odloka tako, da se za besedilom prvega stavka »Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena« doda besedilo: »in prvega ter drugega odstavka 80. člena Zakona o javnih financah«. 3. člen Te spremembe odloka začnejo veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporabljajo pa se za proračunsko leto 2021. Številka: 410-04/2019-37 Datum: 19.03.2021 Občina Mirna Peč Andrej Kastelic, župan 244. Sklep o spremembi sklepa o določitvi cene programov in dodatnih znižanj v javnem vrtcu Občine Mirna Peč Na podlagi prvega odstavka 31. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05, 25/08, 98/09 – ZIUZGK, 36/10, 62/10 – ZUPJS, 94/10 – ZIU, 40/12 – ZUJF, 14/15- ZUUJFO, 55/17, 18/21), Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo (Uradni list RS, št. 97/03, 77/05 in 120/05, 93/15, 59/19) ter 8. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 64/2020) je Občinski svet Občine Mirna Peč na 13. redni seji dne 18.3.2021 sprejel SKLEP O SPREMEMBI SKLEPA O DOLOČITVI CENE PROGRAMOV IN DODATNIH ZNIŽANJ V JAVNEM VRTCU OBČINE MIRNA PEČ 1. člen Prvi člen sklepa o določitvi cen programov in dodatnih znižanj v javnem vrtcu Občine Mirna Peč (Ur.l. RS, št. 94/2014) se spremeni tako, da se glasi: »Cene programov v vrtcih znašajo mesečno na otroka po posameznih programih predšolske vzgoje (v EUR): _____________________________________________ Oddelek 1. starostnega obdobja 503,80 € Kombinirani oddelek (2-4 let) 426,68 € Oddelek 3-4 let 426,68 € Oddelek 2. starostnega obdobja 356,80 € Dnevni odbitek za neporabljena živila 1,80 € _____________________________________________ 2. člen Za 7. členom se doda nov 8. člen, ki se glasi: »Staršem se za obdobje, ko otroka izpišejo v vrtec ter ga nato ponovno vpišejo v vrtec, zaračunajo stroški, ki nastanejo z začasnim izpisom. Stroški se lahko ugotavljajo za obdobje največ dveh mesecev in ne smejo presegati višine plačila, ki bi bilo staršem obračunano v skladu s prvim odstavkom 17. člena pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen programov v vrtcih, ki izvajajo javno službo.« 3. člen Dosedanja 8. in 9. člen postaneta 9. in 10. člen. 4. člen Ta sklep se objavi v Uradnem listu slovenskih občin in se uporablja s 1. 4. 2021. Številka: 602-2/2021-2 Datum: 19.03.2021 Občina Mirna Peč Andrej Kastelic, župan 245. Sklep o izdaji soglasja k odprtju dodatnega oddelka Vrtca Cepetavček Osnovne šole Toneta Pavčka Na podlagi 21. člena Zakon o lokalni samoupravi (Ur.l. RS, št. 94/07- UPB2 in spremembe), 10. člena Zakona o vrtcih (Uradni list RS, št. 100/05 in spremembe), 8. člena Statuta Občine Mirna Peč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 64/2020) je Občinski svet Občine Mirna Peč na 13. redni seji dne 18.3.2021 sprejel SKLEP O IZDAJI SOGLASJA K ODPRTJU DODATNEGA ODDELKA VRTCA CEPETAVČEK OSNOVNE ŠOLE TONETA PAVČKA 1. člen Občinski svet Občine Mirna Peč izdaja soglasje k odprtju dodatnega oddelka Vrtca Cepetavček Osnovne šole Toneta Pavčka, in sicer k odprtju polovičnega oddelka ob vključitvi sedmih otrok ter k odprtju celotnega oddelka ob vključitvi vsaj devetih otrok. 2. člen Za potrebo delovanja dodatnega oddelka se v Osnovni šoli Toneta Pavčka uredi dodatna igralnica, v proračunu Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 569 občine za leto 2021 pa zagotovijo sredstva za nakup potrebne opreme prostorov. 3. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin in se uporablja s 1. 4. 2021. Številka: 602-1/2021-2 Datum: 19.03.2021 Občina Mirna Peč Andrej Kastelic, župan 246. Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi – uradno prečiščeno besedilo (ZLS-UPB2, Uradni listi RS, št. 94/2007, 27/2008 Odl. US: Up-2925/07-15, U-I-21/07- 18, 76/2008, 100/2008 Odl. US: U-I-427/06-9, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) ter 17. člen Statuta občine Mirna Peč (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 64/2020), je Občinski svet Občine Mirna Peč na 13. redni seji dne 18.03.2021 sprejel SKLEP O UKINITVI STATUSA JAVNEGA DOBRA I. S tem sklepom se ukine status javnega dobra na zemljišču parc. št. 3481/9, zemljišče v izmeri 316 m 2 , k.o. 1452 – HMELJČIČ, parc. št. 3481/10, zemljišče v izmeri 162 m 2 , k.o. 1452 – HMELJČIČ, parc. št. 2510, zemljišče v izmeri 1.436 m 2 , k.o. 1450 – GOLOBINJEK, parc. št. 2145/2, zemljišče v izmeri 27 m 2 , k.o. 1453- ZAGORICA, parc. št. 2944/2, zemljišče v izmeri 99 m 2 , k.o. MIRNA PEČ, parc. št. 2507/2, zemljišče v izmeri 47 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2554/2, zemljišče v izmeri 10 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2229/19, zemljišče v izmeri 300 m 2 , k.o. 1449 – GLOBODOL, parc. št. 2229/20, zemljišče v izmeri 180 m 2 , k.o. 1449- GLOBODOL, parc. št. 2229/18, zemljišče v izmeri 412 m 2 , k.o. 1449- GLOBODOL, parc. št. 2513/9, zemljišče v izmeri 1 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2513/10, zemljišče v izmeri 16 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2513/11, zemljišče v izmeri 42 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2515/4, zemljišče v izmeri 30 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2514, zemljišče v izmeri 1.559 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2513/5, zemljišče v izmeri 30 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2513/7, zemljišče v izmeri 16 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2522/6, zemljišče v izmeri 99 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK, parc. št. 2978/4, zemljišče v izmeri 113 m 2 , k.o. 1451- MIRNA PEČ, parc. št. 2495/10, zemljišče v izmeri 23 m 2 , k.o. GOLOBINJEK, parc. št. 2521/2, zemljišče v izmeri 31 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK in parc. št. 2521/3, zemljišče v izmeri 93 m 2 , k.o. 1450- GOLOBINJEK. II. Zemljišča iz I. točke tega sklepa prenehajo imeti status javnega dobra in postanejo last Občine Mirna Peč. III. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 900-1/2021- 4 Datum: 19.03.2021 Občina Mirna Peč Andrej Kastelic, župan OBČINA ŠALOVCI 247. Sklep o začasnem financiranju Občine Šalovci v obdobju april – junij 2021 Na podlagi 33. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11-UPB4, 14/2013 popr., 101/2013, 13/2018 in 195/20-odl. US) in 64. člena Poslovnika občinskega sveta Občine Šalovci (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 37/20) je Občinski svet Občine Šalovci na svoji 16. redni seji, dne 17. marca 2021 sprejel SKLEP O ZAČASNEM FINANCIRANJU OBČINE ŠALOVCI V OBDOBJU APRIL – JUNIJ 2021 1. Splošna določba 1. člen (vsebina sklepa) S tem sklepom se določa in ureja začasno financiranje Občine Šalovci (v nadaljevanju: občina) v obdobju od 1. aprila do 30. junija 2021 (v nadaljnjem besedilu: obdobje začasnega financiranja). 2. člen (podlaga za začasno financiranje) Začasno financiranje temelji na proračunu občine za leto 2020. Obseg prihodkov in drugih prejemkov ter odhodkov in drugih izdatkov občine je določen v skladu z Zakonom o javnih financah (v nadaljevanju: ZJF) in Odlokom o spremembah in dopolnitvah odloka o proračunu Občine Šalovci za leto 2020 (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 62/2020 (v nadaljevanju: odlok o proračunu). 2. Višina in struktura začasnega financiranja 3. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V obdobju začasnega financiranja se prihodki in drugi prejemki ter odhodki in izdatki splošnega dela proračuna določijo v naslednjih zneskih: Konto Naziv Znesek v EUR D. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 535.889 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 406.789 70 DAVČNI PRIHODKI 347.194 700 Davki na dohodek in dobiček 332.384 703 Davki na premoženje 3.513 704 Domači davki na blago in storitve 11.189 Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 570 706 Drugi davki 108 71 NEDAVČNI PRIHODKI 59.595 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja 53.346 711 Takse in pristojbine 186 712 Globe in druge denarne kazni 0 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 4,.791 714 Drugi nedavčni prihodki 1.272 72 KAPITALSKI PRIHODKI 123.005 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 0 721 Prihodki od prodaje zalog 0 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev 123.005 73 PREJETE DONACIJE 0 730 Prejete donacije iz domačih virov 0 731 Prejete donacije iz tujine 0 74 TRANSFERNI PRIHODKI 6.095 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 6.095 741 Prejeta sredstva iz državnega prorač.iz sredstev proračuna EU 0 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) 515.443 40 TEKOČI ODHODKI 217.843 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 81.125 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 11.852 402 Izdatki za blago in storitve 114.579 403 Plačila domačih obresti 4.714 409 Rezerve 5.573 41 TEKOČI TRANSFERI 182.572 410 Subvencije 5.662 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom 96.858 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam 24.444 413 Drugi tekoči domači transferi 55.608 414 Tekoči transferi v tujino 0 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 114.799 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 114.799 43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 229 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki 229 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom 0 III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK ( PRIMANJKLJAJ) (I. – II.) 20.446 E. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 0 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV 0 750 Prejeta vračila danih posojil 0 751 Prodaja kapitalskih deležev 0 752 Kupnine iz naslova privatizacije 0 V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 0 44 DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV 0 440 Dana posojila 0 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb 0 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 0 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti 0 VI. PREJETA MINUS DANA POSLOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) 0 F. RAČUN FINANCIRANJA VII. ZADOLŽEVANJE (500) 0 50 ZADOLŽEVANJE 0 500 Domače zadolževanje 0 VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 20.446 55 ODPLAČILA DOLGA 20.446 550 Odplačila domačega dolga 20.446 IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) 0 X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) -20.446 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) -20.446 XII. STANJE SREDSTEV NA RAČUNU NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA 13.345 V obdobju začasnega financiranja se lahko prejemki in izdatki občine povečajo za namenske prejemke in izdatke, ki so tako opredeljeni s 43. členom ZJF oziroma odlokom o proračunu, če niso načrtovani v začasnem financiranju. Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 571 4. člen (posebni del proračuna) Finančni načrti neposrednih uporabnikov se določijo do ravni proračunskih postavk - kontov in so priloga k temu sklepu ter se objavijo na spletni strani občine. 3. Izvrševanje začasnega financiranja 5. člen (uporaba predpisov) V obdobju začasnega financiranja se za izvrševanje začasnega financiranja uporabljajo ZJF, pravilnik, ki ureja postopke za izvrševanje proračuna Republike Slovenije, zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in odlok o proračunu. 6. člen (prevzemanje in plačevanje obveznosti) V obdobju začasnega financiranja lahko neposredni uporabniki prevzemajo in plačujejo obveznosti iz istih proračunskih postavk kot v proračunu preteklega leta. Neposredni uporabniki lahko v obdobju začasnega financiranja prevzemajo in plačujejo obveznosti v breme svojega finančnega načrta samo v okviru pravic porabe iz svojega finančnega načrta, določenega v posebnem delu proračuna. Nove proračunske postavke lahko neposredni uporabnik odpre le na podlagi 41., 43. in 44. člena ZJF. 4. Obseg zadolževanja občine v obdobju začasnega financiranja 7. člen (obseg zadolževanja občine) V obdobju začasnega financiranja se lahko občina zadolži za odplačilo glavnic dolga v tekočem proračunskem letu. 5. Končna določba 8. člen (uveljavitev sklepa) Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 1. aprila 2021 dalje. Številka: 410-144/2020-2 Datum: 17. 3. 2021 Občina Šalovci Iztok Fartek, župan 248. Soglasje k določitvi cene storitve pomoči družini na domu in določitvi subvencioniranja cene storitve pomoči družini na domu Na podlagi 99. in 101. člena Zakona o socialnem varstvu (Ur.l.RS, št. 3/2007 – UPB2, 23/2007-popr., 41/2007- popr., 57/2012, 39/2016, 29/2017, 54/2017 in 28/2019), 38. člena Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Ur.l.RS, št. 87/2006, 127/2006, 8/2007, 51/2008, 5/2009 in 6/2012) ter 18. člena Statuta Občine Šalovci (Uradne objave slovenskih občin, št. 34/2018) je Občinski svet Občine Šalovci na svoji 16. redni seji, dne 17. marca 2021 sprejel SOGLASJE K DOLOČITVI CENE STORITVE POMOČI DRUŽINI NA DOMU IN DOLOČITVI SUBVENCIONIRANJA CENE STORITVE POMOČI DRUŽINI NA DOMU 1. člen Občinski svet Občine Šalovci soglaša, da ekonomska cena storitve pomoči družini na domu od ponedeljka do sobote znaša 20,96 EUR na uro. V ekonomsko ceno so vključeni stroški storitve pomoči na domu do uporabnika storitve (stroški neposredne socialne oskrbe) v višini 8,38 EUR na efektivno uro in stroški strokovnega vodenja in koordiniranja v višini 4,20 EUR na efektivno uro. Cena socialno varstvene storitve pomoči družini na domu, zmanjšana za 50 % subvencijo občine za neposredno socialno oskrbo ter 100 % stroškov vodenja v skupni višini 12,58 EUR, znaša za uporabnika 8,38 EUR na efektivno uro. 2. člen Občinski svet Občine Šalovci soglaša, da ekonomska cena storitve pomoči družini na domu za nedeljo in za dan z zakonom določenim kot dela prost dan znaša 24,98 EUR na uro. V ekonomsko ceno so vključeni stroški storitve pomoči na domu do uporabnika storitve (stroški neposredne socialne oskrbe) v višini 10,39 EUR na efektivno uro in stroški strokovnega vodenja in koordiniranja v višini 4,20 EUR na efektivno uro. Cena socialno varstvene storitve pomoči družini na domu, zmanjšana za 50 % subvencijo občine za neposredno socialno oskrbo ter 100 % stroškov vodenja v skupni višini 14,59 EUR, znaša za uporabnika 10,39 EUR na efektivno uro. 3. člen Izvajalcu javne službe se bodo sredstva za izvajanje storitve pomoči družini na domu nakazovala mesečno, na podlagi posebej sklenjene pogodbe. 4. člen Z dnem uveljavitve tega soglasja preneha veljati Soglasje k določitvi cene storitve pomoči družini na domu in določitvi subvencioniranja cene storitve pomoči družini na domu (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 37/2020). 5. člen To soglasje začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin, uporablja pa se od 01.04.2021 dalje. Številka: 122-8/2021-2 Datum: 17. 3. 2021 Občina Šalovci Iztok Fartek, župan OBČINA ŠKOFJA LOKA 249. Odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Škofja Loka Na podlagi 218., 227. in 228. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 61/17), 21., 25. in 27. člena Uredbe o programu opremljanja stavbnih zemljišč in odloku o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter o izračunu in odmeri komunalnega prispevka (Uradni list RS, št. 20/19 in Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 572 30/19 – popr. in 34/19) in 16. člena Statuta Občine Škofja Loka (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 3/16, 35/16 in 26/17) je Občinski svet Občine Škofja Loka na svoji 17. redni seji dne 11. 3. 2021 sprejel ODLOK O PODLAGAH ZA ODMERO KOMUNALNEGA PRISPEVKA ZA OBSTOJEČO KOMUNALNO OPREMO NA OBMOČJU OBČINE ŠKOFJA LOKA I. Uvodne določbe 1. člen (vsebina odloka) (1) S tem odlokom se sprejmejo podlage za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju celotne občine Škofja Loka. (2) Ta odlok določa naslednje podlage za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo:  stroške obstoječe komunalne opreme,  preračun stroškov obstoječe komunalne opreme na enoto mere,  merila za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo. (3) Merila iz prejšnjega odstavka, določena s tem odlokom so:  razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto),  faktor namembnosti objekta (Fn),  računski faktor površine (Fp),  prispevna stopnja zavezanca (psz). (4) Ta odlok določa tudi občinske oprostitve plačila komunalnega prispevka in upoštevanje preteklih vlaganj. 2. člen (obstoječa komunalna oprema) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo se odmerja za naslednjo komunalno opremo:  omrežje cest,  omrežje vodovoda,  omrežje kanalizacije,  objekti ravnanja z odpadki  javne površine. 3. člen (pomen izrazov) Izrazi, uporabljeni v tem odloku, pomenijo enako kot v predpisu, ki ureja urejanje prostora in v uredbi, ki določa podrobnejšo vsebino odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo ter odmero in izračun komunalnega prispevka. II. Podlage za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunlano opremo 4. člen (stroški obstoječe komunalne opreme) Stroški obstoječe komunalne opreme po posameznih vrstah obstoječe komunalne opreme znašajo: Obstoječa komunalna oprema Stroški obstoječe komunalne opreme (EUR) omrežje cest 83.004.080 omrežje vodovoda 27.432.501 omrežje kanalizacije 39.192.400 objekti ravnanja z odpadki 643.657 javne površine 10.934.979 5. člen (preračun stroškov obstoječe komunalne opreme na enoto mere) Stroški obstoječe komunalne po posameznih vrstah obstoječe komunalne opreme, preračunani na enoto mere, znašajo: Obstoječa komunalna oprema Cpo (EUR/m 2 ) Cto (EUR/m 2 ) omrežje cest 11,06 24,30 omrežje vodovoda 5,09 11,07 omrežje kanalizacije 8,31 18,23 objekti ravnanja z odpadki 0,09 0,25 javne površine 2,10 3,20 6. člen (razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto)) Razmerje med deležem gradbene parcele stavbe (Dpo) in deležem površine objekta (Dto), ki se upošteva pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo, je 0,3:0,7. 7. člen (faktor namembnosti objekta (Fn)) Faktor namembnosti objekta (Fn) za posamezne vrste objektov, kot se razvrščajo v skladu s predpisom, ki določa klasifikacijo vrst objektov CC-SI glede na namen uporabe objektov, znaša: CC-SI - klasifikacijska raven področja CC-SI - klasifikacijska raven razreda Fn STAVBE 111 Enostanovanjske stavbe 1,0 1121 Dvostanovanjske stavbe 1,0 1122 Tri in večstanovanjske stavbe 1,3 113 Stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine 1,0 121 Gostinske stavbe 1,3 122 Poslovne in upravne stavbe 1,3 123 Trgovske stavbe in stavbe za storitvene dejavnosti 1,3 Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 573 124 Stavbe za promet in stavbe za izvajanje komunikacij 1,0 125 Industrijske in skladiščne stavbe 1,0 1261 Stavbe za kulturo in razvedrilo 1,0 1262 Muzeji, arhivi in knjižnice 1,0 1263 Stavbe za izobraževanje in znanstvenoraziskovalno delo 1,0 1264 Stavbe za zdravstveno oskrbo 1,0 1265 Stavbe za šport 1,0 1271 Nestanovanjske kmetijske stavbe 0,5 1272 Obredne stavbe 1,0 1273 Kulturna dediščina, ki se ne uporablja za druge namene 1,0 1274 Druge stavbe, ki niso uvrščene drugje 1,0 GRADBENI INŽENIRSKI OBJEKTI 241 Objekti za šport, rekreacijo in prosti čas 0,1 Ostali gradbeni inženirski objekti 0,5 DRUGI GRADBENI POSEGI 1,0 8. člen (računski faktor površine (Fp)) Računski faktor površine (Fp) za posamezne vrste stavb, kot se razvrščajo v skladu s predpisom, ki določa klasifikacijo vrst objektov CC-SI glede na namen uporabe objektov, znaša: CC-SI - klasifikacijska raven področja CC-SI - klasifikacijska raven razreda Fp STAVBE 111 Enostanovanjske stavbe 2,5 1121 Dvostanovanjske stavbe 3,0 1122 Tri in večstanovanjske stavbe 3,5 113 Stanovanjske stavbe za posebne družbene skupine 2,5 121 Gostinske stavbe 3,5 122 Poslovne in upravne stavbe 3,5 123 Trgovske stavbe in stavbe za storitvene dejavnosti 3,5 124 Stavbe za promet in stavbe za izvajanje komunikacij 1,5 125 Industrijske in skladiščne stavbe 3,5 126 Stavbe splošnega družbenega pomena 3,5 127 Druge nestanovanjske stavbe 1,5 9. člen (prispevna stopnja zavezanca (psz)) Prispevna stopnja zavezanca (psz) za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme, je: Obstoječa komunalna oprema psz (%) omrežje cest 0,9576 (95,76 %) omrežje vodovoda 0,5700 (57,00 %) omrežje kanalizacije 0,3950 (39,50 %) objekti ravnanja z odpadki 1,000 (100,00 %) javne površine 0,9482 (94,82 %) 10. člen (izračun komunalnega prispevka) (1) Komunalni prispevek za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme se izračuna na naslednji način:  STAVBE KPobstoječa(i) = ((AGP x Cpo(i) x Dpo) + (ASTAVBA x Cto(i) x Dto x Fn)) x psz(i)  GRADBENO INŽENIRSKI OBJEKTI KPobstoječa(i) = AGIO x Cto(i) x Dto x Fn x psz(i) zgornje oznake pomenijo: AGP površina gradbene parcele stavbe, ASTAVBA BTP stavbe, AGIO površina gradbenega inženirskega objekta, Dpo delež gradbene parcele stavbe pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo, Dto delež površine objekta pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opreme, Cpo(i) stroški posamezne vrste obstoječe komunalne opreme na m 2 gradbene parcele stavbe, Cto(i) stroški posamezne vrste obstoječe komunalne opreme na m 2 bruto tlorisne površine objekta, Fn faktor namembnosti objekta glede na njegov namen uporabe, psz(i) prispevna stopnja zavezanca za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme (%), i posamezna vrsta obstoječe komunalne opreme, Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 574 KPobstoječa(i) znesek dela komunalnega prispevka za posamezno vrsto obstoječe komunalne opreme, KPobstoječa znesek komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo, ki se odmeri zavezancu. (2) Za objekte, ki se uvrščajo med druge gradbene posege, se komunalni prispevek izračuna ob smiselnem upoštevanju prejšnjega odstavka tega člena. (3) Komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo, ki se odmerja zavezancu zaradi spremembe zmogljivosti ali namembnosti objekta, se izračuna tako, da se izračunata višina komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo po spremembi zmogljivosti ali namembnosti objekta in pred spremembo zmogljivosti ali namembnosti objekta. Zavezancu se odmeri komunalni prispevek, ki predstavlja pozitivno razliko med komunalnim prispevkom po spremembi in pred spremembo zmogljivosti ali namembnosti objekta. Če je razlika negativna, se z odmerno odločbo ugotovi, da je komunalni prispevek za obstoječo komunalno opremo že poravnan. III. Oprostitve komunalnenga prispevka 11. člen (občinske oprostitve plačila komunalnega prispevka) (1) Komunalni prispevek se ne odmeri za gradnjo neprofitnih stanovanj in za gradnjo posameznih vrst stavb, ki so v javnem interesu in katerih investitor je Občina Škofja Loka in so namenjene za izobraževanje, znanstveno-raziskovalno delo in zdravstvo, muzeje, knjižnice, opravljanje obredov in šport po predpisih o uvedbi in uporabi enotne klasifikacije vrst objektov. (2) Plačila komunalnega prispevka se oprosti za gradnjo:  gasilskih domov (ki spadajo v CC-SI: 1274) v višini 100 %  nestanovanjskih kmetijskih stavb (CC-SI: 1271) v višini 50 % IV. Pretekla vlaganja 12. člen (upoštevanje preteklih vlaganj) (1) Pri odmeri komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo se v celoti upoštevajo pretekla vlaganja v primeru odstranitve in gradnje novega objekta. V tem primeru se pri izračunu komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo smiselno uporabijo določbe 3. odstavka 10. člena tega odloka. (2) O upoštevanju predloženih dokazil iz prejšnjega odstavka odloči pristojni občinski organ. V. Prehodne in končne določbe 13. člen (vpogled v elaborat za pripravo odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo) Elaborat za pripravo odloka o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo je dostopen na spletni strani občine Škofja Loka. 14. člen (dokončanje postopkov) Postopki odmere komunalnega prispevka, začeti pred uveljavitvijo tega odloka, se končajo v skladu s predpisi, ki so veljali pred njegovo uveljavitvijo. 15. člen (prenehanje veljavnosti) Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o programu opremljanja stavbnih zemljišč in merilih za odmero komunalnega prispevka za območje Občine Škofja Loka (Uradni list Republike Slovenije, št. 44/15). 16. člen (začetek veljavnosti) Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 3510-0001/2020 Datum: 11. 3. 2021 Občina Škofja Loka Tine Radinja, župan OBČINA VIDEM 250. Pravilnik o spremembah Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči, pomoči de minimis in izvajanju drugih ukrepov za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Videm za programsko obdobje 2018– 2020 Na podlagi 24. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14, 32/15, 27/17 in 22/18) in 16. člena Statuta Občine Videm (Uradno glasilo Slovenskih občin, št. 11/2016-UPB2, 45/2017 in 10/2019) je Občinski svet Občine Videm na svoji 10. dopisni seji, dne 12. 3. 2021 sprejel PRAVILNIKA O SPREMEMBAH PRAVILNIKA O DODELJEVANJU DRŽAVNIH POMOČI, POMOČI DE MINIMIS IN IZVAJANJU DRUGIH UKREPOV ZA OHRANJANJE IN RAZVOJ KMETIJSTVA IN PODEŽELJA V OBČINI VIDEM ZA PROGRAMSKO OBDOBJE 2018–2020 1. člen Spremeni se naziv Pravilnika spremeni tako, da se glasi: » Pravilnik o dodeljevanju državnih pomoči, pomoči de minimis in izvajanju drugih ukrepov za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Videm za programsko obdobje 2018–2023«. 2. člen Spremeni se drugi odstavek 1. člena Pravilnika tako, da se:  v drugi alineji črta podpičje in se doda » ter z Uredbo Komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in ustreznimi prilagoditvami«  v tretji alineji doda »ter z Uredbo Komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 1407/2013 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti«. 3. člen V ostalem delu ostane Pravilnik o dodeljevanju državnih pomoči, pomoči de minimis in izvajanju drugih ukrepov za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Videm za programsko obdobje 2018–2020 nespremenjen. Št. 15/19.3.2021 Uradno glasilo slovenskih občin Stran 575 4. člen Ta Pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu slovenskih občin. Številka: 007-2/2021-1 Datum: 12. 3. 2021 Občina Videm Branko Marinič, župan OBČINA BLED Stran 238. Sklep o mnenju Občine Bled k osnutkom pokrajinske zakonodaje 560 OBČINA CERKVENJAK Stran 239. Javni razpis za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Cerkvenjak za leto 2021 560 OBČINA ČRNA NA KOROŠKEM Stran 240. Odlok o proračunu Občine Črna na Koroškem za leto 2021 562 241. Sklep o soglasju k ceni storitve pomoč družini na domu kot socialna oskrba in višini subvencioniranja cene te storitve 564 OBČINA HAJDINA Stran 242. Odlok o rebalansu proračuna Občine Hajdina za leto 2021 565 OBČINA MIRNA PEČ Stran 243. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o proračunu Občine Mirna Peč za leto 2021 – 1. rebalans 2021 566 244. Sklep o spremembi sklepa o določitvi cene programov in dodatnih znižanj v javnem vrtcu Občine Mirna Peč 568 245. Sklep o izdaji soglasja k odprtju dodatnega oddelka Vrtca Cepetavček Osnovne šole Toneta Pavčka 568 246. Sklep o ukinitvi statusa javnega dobra 569 OBČINA ŠALOVCI Stran 247. Sklep o začasnem financiranju Občine Šalovci v obdobju april – junij 2021 569 248. Soglasje k določitvi cene storitve pomoči družini na domu in določitvi subvencioniranja cene storitve pomoči družini na domu 571 OBČINA ŠKOFJA LOKA Stran 249. Odlok o podlagah za odmero komunalnega prispevka za obstoječo komunalno opremo na območju Občine Škofja Loka 571 OBČINA VIDEM Stran 250. Pravilnik o spremembah Pravilnika o dodeljevanju državnih pomoči, pomoči de minimis in izvajanju drugih ukrepov za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Videm za programsko obdobje 2018–2020 574