TELETRAC TELETRAC d.t^o., Ul^.Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija let.: 061/159 93 44 f;»x: 061/159 76 99 Poslovni informacijski sistem teletrac pistel а. uvod Poslovni informacijski sistem TELETRAC je sodobno zasnovan produkt za podporo proizvodnim podjetjem. PISTEL ustreza tako malim kot velikim podjetjim od cca, 10 uporabnikov pa tudi do ) 50 in več uporabnikov ( PC-jev v mreži, terminalov ali tiskalnikov). Bistvena prednost PISTELa je, da pokriva vse poslovne funkcije podjetja in je lasten produkt TELETRACA. TELETRAC je podjetje za izdelavo programske opreme za proizvodnjo in za banke. Zaposluje 25 redno zaposlenih delavcev, ki se ukvarjajo z razvojem in izdelavo programske opreme in z uvajanjem in svetovanjem pri implementaciji rešitev v podjetja. Rešitve lahko ponudimo tudi na ključ od tako imenovane analize stanja informatike, prek projekta izgradnje strojne opreme, pa do uvedbe PISTELA kot programskega produkta v celoti ali po posameznih modulih. 2. POGOJI ZA DELOVANJE PROGRAMSKE OPREME Produkt PISTEL je narejen s sodobnimi orodji m deluje po principu tehnologije strežnik-odjemalec (client/server). Odvisno od velikosti podjetja priporočamo uporabo mreže PC jev ali sistema z mrežo, ki ima v osrčju računalnik večjih zmogljivosti na periferiji pa terminale ali PC-je. 3. PROIZVODNI PROGRAM TELETRACA 1. Projektiranje računalniško podprtih informacijskih sistemov 2. Nakup ah najem aplikativne programske opreme za vse poslovne funkcije vašega podjetja 3. Vzdrževanje aplikativne programske opreme 4. Svetovanje pri nakupu računalniške opreme 5. Svetovanje in pomoč pri organizaciji poslovanja б. Računalniška strojna oprema (prodaja, najem ali li-zing) 7. Računalniške mreže 8. Šolanje uporabnikov 4. ZGRADBA PISTELA 4.1 OSNOVNI OPIS Na vašo željo zagotovimo: ■ sodobno, kompletno in učinkovito računalniško opremo a stalno in zanesljivo strokovno pomoč a vse storitve in odgovornost za njihovo kvaliteto na enem mestu. Pri nas razvita računalniška oprema se odlikuje po značilnostih. ki najbolj zanimajo uporabnika: a enostavna pnučitev in uporaba a istočasni pristop z več delovnih mest a odprtost izdelave, ki omogoča enostavno prilagajenje novim zahtevam in s tem nižje stroške vzdrževanja, a povezanost posameznih programskih paketov m usklajenost z knjigovodskimi in zakonskimi predpisi • usklajenost z ISO standardi. Nekatere bistvene prednosti naše aplikativne programske opreme pred podobnimi konkurenčnimi produkti so naslednje: a programske rešitve so izdelane z orodjem MAGIC ■ za hrambo podatkov naši programi ne uporabljajo podatkov baz, kar bistveno zmanjšuje ceno in povečuje zanesljivost ter enostavno vzdrževanje a vgrajen je poseben algoritem branja podatkov, ki omogoča visoko hitrost čitanja pri velikem številu podatkov in njihovo knjiženje. Za vse programske pakete nudimo: ■ enoletno garancijo ■ navodilo za uporabo a šolanje uporabnikov a trajno vzdrževanje v skladu s pogodbo o vzdrževanju. 4.2 OPIS MODULOV Kompletna ponudba modulov PISTEL za podporo poslovnim funkcijam podjetja je: BAZA - baze podatkov {matični, kosovnice, po stopki. kapacitete itd.) PROI - vodenje proizvodnje MATE - vodenje materialnega poslovanja in zalog NABA nabavno poslovanje PDOI - prodajno poslovanje SALD ■ saldakonti kupcev in dobaviteljev ter glav na knjiga OBPR - obračun proizvodnje 1997 ■ Posebna Številka upomtodNFORMATTKfc TELETRAC /I* TELETRAC ü.o,o., UL J. Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija le!. ÛG1/1G9934<1 fax; 061/559 7G 99 KEOD - kadrovska evidenca in plače OSNS - aplikacija evidence osnovnih sredstev EXPO izvozno poslovanje UVOZ - uvozno poslovanje MISS - informacijski sistem za vodilne v podjetju 4.3 PRENOS BAZ PODATKOV IN UVAJANJE MODULOV V PRAKSO Za prenos baz podatkov imamo zapis stavka 14 osnovnih baz podatkov, ki so osnova za prenašanje. V kolikor stranka ni sposobna pripraviti podatkov v takšni obliki, lahko poda podatke v kakršnikoli obiiki ASCII zapisa. V kolikor podatkov ni, jih v fazi uvajanja ustvari in ročno vnese v računalnik. Pri uvajanju projekta aktivno sodelujejo strokovnjaki Teletraca z namenom, da bodo v čimkrajšem času dosegli polni izkoristek računalniške podpore v vseh funkcijah podjetja. Podjetje potrebuje po uvajanju delavca, ki bo nadziral sistem, izvajal zaščito podatkov, skrbel za izpisovanje podatkov ter kontroliral celotno instalacijo. To delo zahteva 8 ur dnevno. Za instalacijo vse programske opreme je potrebno 24 delovnih ur. Vsa aplikativna oprema je uvedena pri uporabniku 6 mesecev po začetku dela. to pomeni da takrat povsem normalno posluje z novim informacijskim sistemom. Za programsko opremo je potrebno od 1 do 5 dni uvajanja uporabnika, odvisno od področja. 4.4 SHEMA POSLOVNIH FUKCIJ, KI JIH POKRIVA PISTEL PRODAJA VODSTVO PLAN - PROIZVODNJE - materialna oskrba - - planiranje operacij - - razpis dokumentov - - spremljanje narejenega - - obratun del. naloga - NABAVA naročanje ■ ■ prevzemanje -- rezervacije -- analize zalog - - analize dobaviteljev BAZA PODATKOV - podatki o predmetih dola -zgradba izdelkov - - postopki izdelave - ■ strojne in ročne kapacitete - - kupci, dobavitelji - - ccne. vrednosti - - materialno knjigovodstvo ■ - (Javna knjiga -• saldakonti -■ obračun plač ■ ■ osnovna sredstva - RAČUNOVODSTVO SKLADIŠČNO POSLOVANJE KAKOVOST VZDRŽEVANJE KADRE-PLAČE MIS FLOW - prevzem ■ - izdaja - - inventure - - kooperacija - 40 i A* indi) nil NFOfl M AT IKA 1997 ■ Posebna številka TELETRAC TELETRAC d,o.o.,UI. J. Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija tel.: 061/159 93 44 fax: 061/159 76 99 5. VODENJE proizvodnje Osnovni pogoj dobrega planiranja proizvodnje je kvalitetno postavljena in izpolnjena baza podatkov, ki je sestavljena iz sledečih segmentov: ■ matični podatki predmetov dela {materiali, polizdelki. izdelki, orodja, drobni inventar itd....) • zgradba predmetov dela {sestavnice. kosovnice, re-cepture,...) a tehnologija izdelave predmetov dela (tehnološki in proizvodni postopki) • kontrolni postopki, postopki vzdrževanja ■ kapacitivna mesta, delovna sredstva, stroji ■ koledar delovnih dni ■ vsi osnovni šifranti {stroškovna mesta, poslovni partnerji, devizni tečaji itd,,.) Modul proizvodnje se sestoji iz segmentov z vsebino: 1. PLANIRANJE IN PRIPRAVA PLANOV m oblikovanje plana na osnovi prodajnih podatkov a obdelava plana z ali brez upoštevanja obstoječih evidenc stanj a analiza in preoblikovanje plana ■ interno naročanje za materiale in orodja 2. PRIPRAVA PROIZVODNJE ■ formiranje delovnih nalogov izdelkov a oblikovanje dokumentacije a razpis delovnih nalogov a preverjanje rezervacij ■ razporejanje operacij m detajliranje koledarja kapacitet 3. SPREMLJANJE PROIZVODNJE a lansiranje izdelave v proizvodnjo a povratno informiranje - vnosi - črtna koda a razknjiževanje dokumentov in zapiranje delovnih nalogov a poročila iz proizvodnje za doseganje normativov, kvalitete in rokov 4. OBRAČUN PROIZVODNJE m predkalkulacija delovnega naloga a pokalkulacija dokončanih delovnih nalogov • primerjalne anahze 6. PRODAJNO POSLOVANJE Prodaja je tisti del procesa poslovanja podjetja, ki je usmerjen k realizaciji njenega osnovnega namena - zadovoljevanje potreb tržišča. Prek procesa prodaje in nabave je proizvodni proces podjetja pravzaprav povezan z zunanjim okoljem, prodajni informacijski podsistem pa je skupaj z nabavnim, posredovalec podatkov in informacij med drugimi informacijskimi podsistemi v podjetju in njihovim zunanjim okoljem. Cilji Prek prodajne funkcije si podjetje ustvarja svoj prihodek. Temu cilju je podrejena tudi prodajna funkcija, ki obdeluje naslednja področja: a omogoča pravilne in pravočasne informacije o stanju: a pogodb a naročil a realizacije plana prodaje a omogoča enostavnejše poslovanje z računalniškimi izpisi dokumentov, kot so: a potrditev naročila dobavnice a fakture dobropisi a bremepist a povezovanje z ostalimi informacijskimi funkcijami prek skupne baze podatkov a spremljanje realizacije po pogodbah, da zagotovi ugodnejše prodajne pogoje stalnim kupcem. Način obdelave Podjetje mora prek prodajnega modula zagotoviti stalen pregled nad kupci svojih proizvodov, konkurenčnimi organizacijami in prodajnimi cenami. Temeljno načelo je priprava plana prodaje, ki mora biti razdeljen na mesečna obdobja po količinah in tipih proizvodov oziroma uslug. Vsa naročila, ki prihajajo v prodajo, se v računalnik tekoče vnašajo. Preverja se naročena količina in čas dobave oz. izvršitve posla, glede na zaloge potrebnih materialov in zasedenosti kapacitet. Šele na osnovi teh podatkov se izpiše potrditev naročila in podatki iz naročila se prenesejo v funkcijo proizvodnje. Naročila so: a naročilo za znanega kupca a individualno naročilo za znanega kupca a naročila na zalogo V prodajnem modulu se izdelajo tudi vsi dokumenti za odpremo. Ko so delovni nalogi zaključeni, se preverijo podatki o naročilu, izdelani količini, opravljenem delu in izpišejo se odpremnice. Skladiščnik ima pregled nad odpremo prek terminala, kjer pripravi ustrezno dokumentacijo za odpremo, za prevoznika in špediterja. Z odpremo se zapre naročilo v podatkih o odprtih naročilih. Ko je izdelek odpremljen. se izpišejo tudi faktura in ustrezna prodajna poročila. Informacije o izdanih fakturah se direktno prenašajo v prometne podatke salda-kontov, informacije o dobavnicah pa v prometne podatke materialnih gibanj. 7. NABAVNO POSLOVANJE Cilji Nabavna funkcija mora biti povezana z vsemi ostalimi funkcijami, saj samo z ažurnimi informacijami, ki mora- 1997 Posebna šlevilka i ¡[Amibnai N FOR M ATIK A TELETRAC tel.: 061/159 93 41 TELETRAC d.o.o.. ULJ. Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija fa«; 001/159 7G 99 jo biti enkratne, zagotovimo kvalitetno materialno preskrbo, ki zagotavlja nemoten proizvodni proces. Cilji nabavnega informacijskega podsistema so: a omogočiti moramo neposreden dostop do vseh podatkov. ki so vezani na problematiko notranjih in predvsem zunanjih naročil, a omogočiti pravilne in pravočasne informacije Stanja naročil pri dobaviteljih, da pravočasno ukrepamo pri naročilih, ki kasnijo z dobavo ■ omogočiti nemoteno poslovanje nabavnega področja a izvesti izdelavo vseh naročilnih dokumentov ■ omogočiti pregled informacij za: ■ odprta naročila a zaloge materiala ■ omogočiti povezavo z ostalimi informacijskimi funkcijami prek skupne baze podatkov, predvsem s finančno računovodsko in proizvodno funkcijo ■ s sprotnim zajemanjem dejanskih nabavnih stroškov omogočiti spremljanje: nabavnih cen načina nabave režim uvoza zaradi izvoza Stroške carine stroške špedicije itd. Način obdelave Za nemoteno delovanje nabavnega modula biti urejeno: a šifriranje predmetov dela (identifikacija, klasifikacija) a predhodno morajo biti zgrajeni drugi informacijski podsistemi (proizvodnja, poslovni partnerji) Za naročilo materiala je potrebno oblikovati interno naročilnico. Ta pa se tazpise na osnovi znižanja zalog ali planiranih potreb pri obdelavi plana proizvodnje. Planirane potrebe materiala pa daje priprava dela na osnovi plana proizvodnje. Za predmete dela. ki se naročajo po principih minimalnih zalog, se z računalnikom izpišejo predlogi za nabavo. Odločitev pa daje priprava dela. Signal za nabavo je lahko: ■ padec zalog pod kritične zaloge ■ plan proizvodnje a izdaja delovnega naloga Nabavni postopek se prične v operativni pripravi dela. kjer se potrebe prek terminala potrjujejo oz, vnašajo v računalnik, Ker je delo interaktivno, se lahko vsi vneseni podatki tudi: sprotno kontrolirajo, tako da je mogoče vse eventuelne napake takoj odpraviti. Rezultat vnešemh podatkov je samo opozorilo nabavi o povečanih oziroma novih zahtevah po nabavi izbranih predmetov dela. Oblikovano naročilo se vpiše v podatke odprtih naročil iz katerih se izpišejo naročilnice dobaviteljem. Ko se vrne potrditev naročila, se v podatkih odprtih naročil ustrezno popravijo vneseni podatki giede rokov dobave, nabavnih pogojev in potrjenih količin. Prejem materiala na skladišče poteka prek vhodne kontrole. Ta ima nalogo, da na osnovi dobavnice dobavitelja in kataloga materialov, na osnovi znane identifikacijske številke in nomenklature, količinsko in kvalitetno opravi prevzem in podatke o prevzemu vnese prek terminala. Skladiščnik potrdi količinski prevzem in dostavi material na ustrezno lokacijo. Računalnik izpiše prevzem-nico materiala na skladišče. Izdaja materiala poteka na osnovi izdajnic, ki jih skladiščnik potrdi. Ko je material v skladišču, je potrebno vnesti še nabavne stroške prek likvidacije računov. 8. REFERENČNA LISTA ISKRA FERITI ISKRA BATERIJE ISKRA KONDENZATORJI DANFOSS TRATA CORIČANE Tov. papirja 1MP MONTAŽA IMP PROMONT NI KO IMP LIVAR IMP KLIMAT IMP TIO IMPČRPALKE LJUBLJANA LJUBLJANA MOKRONOG LJUBLJANA MEDVODE MARIBOR LJUBLJANA ŽELEZNIKI IVANČNA GORICA LJUBLJANA IDRIJA LJUBLJANA i ipombi uilNFORMATIKA 1997 Posebna šievilka TELETRAC H' TELETRAC d.o.o., Ul. J. Jame 14,1210 Ljubljana, Slovenija tel.: 061/16993 44 fax: 061/159 76 99 bančni informacijski sistem 1. OBSEG PROGRAMSKE OPREME 1. TEKOČI RAČUNI 2. TOLARSKE HRANILNE VLOGE 3. ŽIRO RAČUNI 4. DEPOZITI (tolarski, devizni, z devizno klavzulo) 5. DEVIZNO POSLOVANJE 6. SPLOŠNI POSLI (položnice, interna vpl./ izpl.. trezor-ske transakcije) 7. MENJALNICA 8. RENTNO VARČEVANJE 9. TELEBANKING t O. BANKOMATI 11. TRAJNI NALOG! 12. PREPREČEVANJE PRANJA DENARJA I 3, SAMOPOSTREŽNO DELOVNO MESTO 14. POKOJNINE 15. OTROŠKI DODATKI 16. PLAČILNE KARTICE 2. NAČINI DELOVANJA PROGRAMSKE OPREME Programska oprema teče na samostojnem računalniku ali na mreži računalnikov. V primeru, da teče na mreži računalnikov, se na lokalnih računalnikih izvajajo zajem dnevnega prometa in vpogledi v centralni računalnik, centralni računalnik pa čez dan posreduje odgovore na zaht eve lokalnih računalnikov, izven delovnega Časa banke pa izvaja dnevne in ostale obdelave. V primeru delovanja banke z mrežo računalnikov enote lahko delajo v različnih načinih: ON LINE: v tem primeru je vzpostavljena stalna zveza lokalnega računalnika s centralnim. Pri vpogledu v stanje partije vidimo stanje in promet partije do zadnjega knjiženja, za partije, ki so imele promet v tekočem dnevu na lokalnem računalniku pa se vidi tudi promet in stanje tekočega dne,Vse dnevne transakcije se beležijo v prehodno (kontejner) datoteko in se po zaključku delovnega dne prenesejo v centralni računalnik, kjer se izvede nočna obdelava, v kateri se ažurirajo matični in prometni podatki, ki so naslednji dan na voljo vsem ekspozituram, nepopolne transakcije pa se zavrnejo in se z vsemi potrebnimi podatki vrnejo na izvor, kjer se popravijo in ponovno vnesejo v računalnik. POPOLNI ON-LINE: v tem primeru je vzpostavljena stalna zveza lokalnega računalnika s centralnim. Pri vpogledu v stanje partije vidimo trenutno stanje in promet partije, ne glede na to, na kateri enoti je promet nastal. Poleg vpogleda v promet in stanje tekočega dne. nastalega na bančnih okencih, je po želji možno videti tudi promet ostalih izvorov. OFF-LINE: način delovanja enote - v tem primeru ni povezave med lokalnim in centralnim računalnikom. Vpogleda v stanje in promet partije ni. Transakcije, ki za izvedbo ne potrebujejo podatkov o partiji, se kljub temu lahko izvajajo. Ta način se uporablja le izjemoma (izpad linije, vzdrževalna dela na centralnem računalniku,...). 3. KONCEPTI UPORABE PROGRAMSKE OPREME 1. ekspoziture so samostojne - vsaka ekspozitura ima svoj mini računalnik ali PC (zaprta struktura banke) 2. uporaba centralnega računalnika, kjer imamo v ekspoziturah mini računalnik. PC ali terminale, na ka terih se obdelujejo salterske transakcije, na centralni računalnik pa imamo samo vpogled v podatke partije. Po zaključku delovnega dneva pa se podatki prenesejo na centralni računalnik in se obdelajo, naslednji dan pa so ažurirani podatki dostopni ekspozituram (odprta struktura). 4. OPISI POSAMEZNIH POSLOV 4.1. TEKOČI RAČUNI OBČANOV 1. NEFINANČNE TRANSAKCIJE pristopnica sprememba podatkov postavitev pooblastila ukinitev pooblastila avtomatski limit vsem partijam glede na stanje partije prijava limita za partije s posebno boniteto odjava limita za partije s posebno boniteto prijava trajnika odjava trajnika izdaja čeka (Reiner, KDP20; lahko z direktno povezavo) odjava čeka prijava izgubljenega čeka zahteva za saldacijo 2. FINANČNE TRANSAKCIJE ■ osebni dohodek ■ vplačilo ■ izplačilo a realizacija čeka (lahko prek čitalcev čekov) a likvidacija (gotovinska/negotovinska) 1997 Posebna Številka r Ifmmh i/il N FOR M AT IK A tel.: 0G1/1599344 TELETRAC d.o.o., Ul. J. Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija fax: 061/159 7G 99 3. IZPISI, PREGLEDI, REGISTRI ■ otvoritve in spremembe matičnih podatkov ■ odobritev, ukinitev pooblastil ■ odobritev, ukinitev trajnih nalogov ■ odobritve, ukinitve, spremembe limitov ■ izdaja čekov m prijava izgubljenih čekov ■ kontrola prometa in knjiženje ■ kontrola saldacij TR a dnevnik prometa za enoto ■ dnevnik inicialnega prometa ■ nedovoljene prekračitve stanj » lista stanj ■ numerični register partij ■ abecedni register partij a izpis nakazil trajnih nalogov po koristnikih ■ rekapitulacije, virmani za trajne naloge ■ arhiviranje prometa itd. ... ■ ekranski vpogledi v mesečni, letni promet, matične podatke,,, UMITI: 1. ob otvoritvi partije stranka dobi minimalni limit 2. limit se odobri na zahtevo stranke 3. avtomatsko povečanje minimalnih limitov vsem partijam z novim minimalnim limitom 4- avtomatsko povečanje limitov vsem partijam na osnovi odstotka poprečnih prilivov v preteklem obdobju ČEKI: 1. kosovno vodenje Čekov, kjer se na partiji vodi samo število čekov 2. posamično-individualno vodenje čekov 4.2 TOLARSKE HRANILNE VLOGE ■ vpogledne vloge ■ vezane vloge ■ varčevanje (normalno, mladinsko) 4.3 ŽIRO RAČUNI 1. NefinanČne transakcije 2. Finančne transakcije 3. Izpisi, pregledi, registri 4.4 VEZANI DEPOZITI namenski (kratkoročni, dolgoročni) nenamenski (kratkoročni, dolgoročni) tolarski devizni tolarski z devizno klavzulo po poteku depozita: ■ prenos na partijo, ki se določi ob otvoritvi depozita a podaljšanje za enako dobo, kot je bil odprt depozit a neomejeno podaljšanje, kjer se na partijo za prenos prenašajo samo obresti (rentniki) 4.5 DEVIZNO POSLOVANJE 1. NefinanČne transakcije 2. Finančne transakcije 3. Izpisi, pregledi, registri V okviru deviznega poslovanja so rešeni tudi nereziden-ti, za katere je možno odpreti tolarski tekoči ali žiro račun. 4.6 SPLOŠNI POSLI 1. POLOŽNICE ■ splošna položnica ■ specialne položnice (elektro, VO-KA, kanalizacija, turocard, Visa, Karanta....) 2. INTERNI NALOG a interni negotovinski prenosi med tolarskimi partijami a interni negotovinski prenosi med deviznimi partijami ■ prenosi med tolarskimi partijami in ostalimi tolarskimi računi m prenosi med deviznimi partijami in ostalimi tolarskimi računi s konverzijo 3. TOLARSKA INTERNA VPLAČILA IN IZPLAČILA a za vrednostne papirje a za potrošniške in stanovanjske kredite . za EUROCARD račune a za razne provizije 4. DEVIZNA INTERNA VPLAČILA IN IZPLAČILA a za sektor mednarodnega poslovanja a vplačila tujih bank, tujih pravnih oseb a vplačila pogodbenih menjalnic a vplačila domačih in tujih fizičnih oseb za nakazila v tujino a izplačila dnevnic 4.7 RENTNO VARČEVANJE 1. SVETOVANJE a izračun obroka m želena renta a izračun rente a enkratni polog 2. NEFINANČNE TRANSAKCIJE a otvoritev rentnega varčevanja a sprememba matičnih podatkov a postavitev pooblastila a ukinitev pooblastila a stornacije pogodbe 3. FINANČNE TRANSAKCIJE a vplačilo a nakazilo 22 "f*™1" 'INFORMATIKA 1997 ■ Posebna Številka TELETRAC tel.: 061/159 93 44 TELETRAC d.o. o., ULJ. Jame 14, 1210 Ljubljana, Slovenija____iax: osi/159 76 99 4. POROČILA, IZPISI ■ otvoritve in spremembe matičnih podatkov a kontrola prometa in knjiženje a dnevnik prometa ■ lista stanj ■ poročila za Banko Slovenije ■ numerični register partij m abecedni register partij * arhiviranje prometa itd. ... 4.8 SAMOPOSTREŽNO DELOVNO MESTO Izdelana je programska oprema, ki omogoča : 1. splošne informacije za stranko 2. vpogled v stanje tekočega računa 3. izpis prometa tekočega računa 4- izdelava knjigovodske kartice za tekoči račun 5. pregled prometa tekočega računa na zaslon 6. vpogled v stanje žiro računa 7. izpis prometa žiro računa 8. izdelava knjigovodske kartice za žiro račun 9. pregled prometa žiro računa na zaslon Potek implementacije izdelanih modulov: 1. predstavitev modula 2. predstavitev dokumentacije 3. testiranje modula s strani kupca 4. CAP analiza (ugotavljanje pomankljivosti in dodelava po željah uporabnika) 5. dodelava, popravki programske opreme in dopolnitev dokumentacije 6. instalacija pri uporabniku Potek izdelave nove programske opreme po zahtevah naročnika: 1. izdelava projekta 2. potrditev projekta 3. izdelava standarda za programiranje in uporabniški vmesnik 4 izdelava prototipa 5. potrditev prototipa 6. izdelava programske opreme 7. testiratije 8. izdelava uporabniških, tehničnih in tehnoloških navodil 9. testna instalacija na banko 10. prevzem programske opreme s strani naročnika ! I. izdelava protokola in procedur za distribucijo in instalacijo 12. izdelava protokola za vzdrževanje in dodelave programske opreme NAŠE IZKUŠNJE TELETRAC se že od leta 1989 kot samostojno podjetje ukvarja z razvojem programske opreme na področju poslovne in bančne informatike. Na bančnem področju pokrivamo celotno področje pasive poslov z občani Banke so z našo programsko opremo povezane tudi z zunanjimi institucijami - NLB in Plasis za bankomate in changomate, UPPD za preprečevanje pranja denarja, APP za izmenjavo plačilnega prometa.Izdelali smo tudi že na-kaj podobnih rešitev - vplačila obveznic banke,prijava na storitve elektronskega bančništva. Imamo tudi izkušnje s povezavami z različnimi arhitekturami prek vmesnikov in z različnimi perifernimi enotami (bančna aplikacija podpira več različnih protokolov tiskanja na bančne tiskalnike, čitalci čekov. ON-UNE izdaja čekov na REINER in KDP aparature za izdajo čekov), izdelali smo lastno rešitev za informacijsko delovno mesto. NAŠI PLANI ZA NAPREJ 1. predelava celotne programske opreme na novejše orodje, ki bo omogočalo uporabo na sistemih NT in mreži PC-jev 2. povezava vseh poslov stranke v skupni register 3. izdelava bonitete in bonitetnih poročit za stranko 4- obračun stroškov po transakcijah 5. dopolnitve zaradi zakonskih sprememb 6. dodelava in izdelava novih modulov po zahtevah stran 5. REFERENČNA LISTA . SKB BANKA D.D. • KREKOVA BANKA d.d. * MERCATOR BANKA d.d. 1997 - Posebna Številka j ipomfo ml N FO RM ATIKA