Tekstil za turizem Deiovna organizacija Jugotekstil Ona-On je 11. in 12. junija v Can-karjevem domu predstavila program Tekstil za turizem. Na tej prire-ditvi so največje slovenske turistične, gostinske, hotelirske in tekstilne proizvajaine organizarije terpredstavniki trgovine prikazali izborpo-nudbe tekstila za turizem. Le-ta se uporablja za obleke delavcev, ki delajo v tej veji našega gospodarstva, za opremo turističnih in gostin-skih objektov, namenjen pa je tudi domačim in tujim turistom — po-trošnikom. Prireditev, ki je del akcije Slovenija, moja dežela, ni bila zamišljena kot poslovni pogovor, marvcč kot pogovor tistih, ki lahko vplivajo na to, da postane tekstil pomembnejši del naše turistične po-nudbe. Na to temo je bila tudi uglašena okrogla miza. V naših hotelih je oprema po-gostokrat neusklajena tako po barvi kot po kakovosti. Tako je na primer v kopalnici lepa in ka-kovostna Svilanitova brisača, v sobi pa visijo sintetične zavese. Tudi natakarjern ni treba, da so vedno oblečeni v tradicionalno čmino. Zakaj hoteli ne bi imeli baryitosti naših domov, namesto da velikokrat učinkujejo strogo, hladno, uradno. Naše delovne organizacije to znajo in zmorejo narediti, naloga trgovine pa je, da z modernim tržnim prijemom poveže proizvajalca in hotelirje. »S tem, kar smo tu razstavili, nismo zadovoljni, to je prikaz zdajšnjega stanja,« je povedal direktor delovne organizacije Ona-On Roman Pipan na ti- skovni konferenci za novinarje. V tej trgovinski delovni organi- zaciji pa so že oblikovali posebno skupino strokovnjakov, sestav-Ijeno iz zunanjih in notranjih so-delavcev, v njej pa so arhitekti. tekstilni tehnologi in oblikovalci notranje opreme. S to svojo sku-pino so sposobni kakovostno opremiti najzahtevnejši turi-stični objekt. V Ljubljani pa že gradijo nov poslovni center Ona-On, kjer bodo imeli stalno ponudbo in razstavo tekstila za turizem. DARJA JUVAN