URADNO GLASILO OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI VSEBINA 58. SKLEP ZA PRERAZPOREDITEV SREDSTEV ŠT. OS-5/2009 IN OS-6/2009 59. ODLOK O PLAKATIRANJU V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI 60. ČISTOPIS PRAVILNIKA O UPORABI PROSTOROV IN INVENTARJA V KULTURNEM DOMA SOKOLANA V SREDIŠČU OB DRAVI 61. SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2010 62. SKLEP O POSTOPNI OBREMENITVI VREDNOSTI TOČKE 63. SKLEP O VIŠINI NAJEMA GROBOV 64. CENIK ZA UPORABO DVORANE V KULTURNEM DOMU SOKOLANA 65. SKLEP O PRODAJI PREMIČNEGA PREMOŽENJA 65. SKLEP O ZAČETKU JAVNEGA RAZPISA 66. JAVNI RAZPIS ZA DODELITEV ENKRATNE DENARNE SUBVENCIJE ZA PREVOZ SREDJEŠOLCEV Z OBMOČJA OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI ZA ŠOLSKO LETO 2009/2010 Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07) na svoji 8. dopisni seji dne 03.11.2009 sprejel naslednji SKLEP Potrdi in sprejme se predlog za prerazporeditev sredstev št. OS-5/2009 z dne 26.10.2009 in OS-6/2009 z dne 26.10.2009. 2. Predlog za prerazporeditev je sestavni del sklepa. 3. Ta sklep začne veljati takoj in se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 03232-3/2009-3 Središče ob Dravi, dne 03.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 21., 29. in 65. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo ZLS-UPB2, 27/08), 3. poglavja Zakona o volilni in referendumski kampanji (Uradni list RS, št. 41/07), šestega odstavka 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 3/07 -uradno prečiščeno besedilo, ZP-1-UPB4, 29/07, 58/07, 17/08, 21/08) ter 18. člena Statuta Občine Središče ob Dravi ( uradno glasilo Občine Ormož št. 8/2007 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji dne 23.11.2009 sprejel ODLOK O PLAKATIRANJU V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen Odlok o plakatiranju ureja nameščanje plakatov, postavitev in vzdrževanje objektov za plakatiranje (v nadaljnjem besedilu: plakatna mesta), nadzor nad izvajanjem odloka ter sankcije v primeru kršitev določb odloka. Območje izvajanja: določbe tega odloka veljajo v naseljih na območju Občine Središče ob Dravi. Določbe tega odloka se ne nanašajo na uradne napise in označbe sedežev pravnih oseb ter drugih subjektov in njihovih poslovnih prostorov, nameščenih na zgradbah in funkcionalnih zemljiščih 92 Izdajatelj Uradnega glasila: Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi zgradb, kjer je sedež oziroma poslovni prostor teh subjektov, kakor tudi ne na reklamne napise v zaprtih prostorih (izložbenih oknih, avlah), ki se nanašajo na blago, ki se v teh prostorih prodaja ali na dejavnost, ki se v zgradbi opravlja. Določbe tega odloka se tudi ne nanašajo na tipizirane usmerjevalne table, postavljene v križiščih, ob cestah in javnih poteh, ki kažejo oziroma usmerjajo k sedežu oziroma poslovnemu prostoru pravne osebe oziroma drugega subjekta in na katerih je le napis uradnega naziva pravne osebe oziroma drugega subjekta. Določbe tega odloka se tudi ne nanašajo na oglaševanje oziroma plakatiranje in na ureditev ter vzdrževanje plakatnih mest, ki jih izrecno samo za svoje potrebe na ali v svojih prostorih uredijo pravne oziroma fizične osebe. 2. člen Plakatna mesta so stalna in začasna, samostoječe ali stenske table oziroma vitrine, reklamni panoji in podobno. Plakatna mesta so v Občini Središče ob Dravi razporejena tako, da je vsem občanom omogočen dostop do informacij, ki jih plakati nudijo. Postavljena so v vseh naseljih v občini Središče ob Dravi. JAVNA PLAKATNA MESTA 3. člen Za postavitev in izgradnjo javnih plakatnih mest je potrebno upoštevati veljavno zakonodajo s področja graditve objektov. Za upravljanje z njimi je pristojna občina. Vrsto, obliko in lokacijo javnih plakatnih mest določi župan z odredbo na predlog občinske uprave oz. Vaških odborov Občina vodi evidenco javnih plakatnih mest. 4. člen Nameščanje plakatov na javna plakatna mesta izvaja vlagatelj - organizator sam. Fizična ali pravna oseba, ki bi rada imela plakate nameščene na javnih plakatnih mestih, mora plakate dostaviti občinski upravi najmanj dva delovna dneva prej v potrditev in plačati storitev plakatiranja. Občina odobri plakatiranje z žigom na plakatu, ki se namešča. Občina ne odgovarja za poškodbe plakatov zaradi vandalizma ali vremenskih pogojev. Cena storitve nameščanja plakatov se določi s sklepom občinskega sveta za posamezno leto oz v letu, ko se pokaže potreba po zvišanju cen plakatiranja. 5. člen Plačila storitve nameščanja plakatov na javna plakatna mesta so oproščena društva s sedežem v Občini Središče ob Dravi, Osnovna šola Središče ob Dravi, javni zavodi v katerih je Občina Središče ob Dravi soustanovitelj in ki se financirajo iz proračuna Občine Središče ob Dravi ter humanitarne in zdravstvene organizacije. PLAKATNA MESTA NAMENJENA OGLAŠEVANJU KOT GOSPODARSKI DEJAVNOSTI 6. člen Plakatnih mest, ki so namenjena oglaševanju kot izključno gospodarski dejavnosti, ni dovoljeno postavljati na vrtne ograje oziroma zidove ter na fasade zasebnih ali javnih stavb. Fizična ali pravna oseba, ki je registrirana za opravljanje gospodarske dejavnosti oglaševanja in bi želela postaviti plakatno mesto na zemljišču v lasti ali upravljanju občine, mora občinsko upravo z vlogo zaprositi za soglasje. V primeru, da občinska uprava poda soglasje, se medsebojne pravice in obveznosti uredijo z ustrezno pogodbo. Fizična ali pravna oseba, ki je registrirana za opravljanje gospodarske dejavnosti oglaševanja in bi želela postaviti plakatno mesto na zemljišču v zasebni lasti, lahko to stori na podlagi predhodnega soglasja lastnika zemljišča ali objekta, soglasja občinske uprave in morebitnih drugih soglasij, potrebnih za posege v okolje in prostor. Izvajalec nameščanja plakatov na plakatna mesta, ki so v zasebni lasti je lahko lastnik plakatnega mesta ali druga fizična ali pravna oseba, ki jo lastnik za to pooblasti. 7. člen Za soglasje občine iz 6. člena tega odloka se zaprosi z vlogo, ki mora vsebovati: - navedbo lokacije za postavitev plakatnega mesta; - grafični prikaz plakatnega mesta z navedbo tehničnih podatkov; - soglasje lastnika zemljišča ali objekta, če sta v zasebni lasti, ki ne sme biti starejše od 30 dni, - druge priloge na zahtevo občinske službe pristojne za okolje in prostor. Soglasje občinske uprave se izda v obliki odločbe. 8. člen Občinska uprava pri podaji soglasja iz 6. člena tega odloka upošteva naslednje kriterije: - plakatno mesto se na primeren način vključuje v okolico oziroma ne kvari njenega izgleda, - velikost plakatnega mesta mora biti prilagojena načinu premikanja v prostoru (plakatna mesta manjših dimenzij v območju peščev, večjega formata v območju cestnega prometa), - plakatno mesto mora biti na lokaciji, ki ne bo vplivala na varnost cestnega prometa, - morebitne druge kriterije, izhajajoče iz državnih in občinskih aktov, ki urejajo posege v okolje in prostor. 9. člen Plakatno mesto, ki je postavljeno v nasprotju s 6. členom tega odloka, mora lastnik oziroma upravljalec odstraniti v petih dneh od prejema obvestila s strani občinske uprave. V primeru, da tega ne stori, plakatno mesto na stroške lastnika odstrani pristojna služba občinske uprave oziroma od nje pooblaščena služba. VOLILNA KAMPANJA 10. člen Za potrebe volilne kampanje mora občina enakopravno zagotoviti vsem organizatorjem volilne kampanje osnovno informiranje volivcev v občini o kandidatih oziroma kandidatnih listah. Pogoje za pridobitev pravice uporabe plakatnih mest za potrebe volilne kampanje izda župan, v skladu z zakonom o volilni kampanji, in se javno objavijo najmanj 60 dni pred dnevom glasovanja. Za posebne potrebe se postavijo občasne table dimenzij 100 x 200 cm v trenutno potrebnem številu. POGOJI NAMEŠČANJA PLAKATOV 11. člen Plakati se lahko nameščajo le na plakatna mesta. Nameščanje plakatov na zunanje površine izložb, na stene, okna, vrata, drevesa, električne drogove, drogove javne razsvetljave in druga neprimerna mesta je prepovedano. Oglaševanje z odmetavanjem letakov iz zraka ali zatikanjem letakov na parkirana osebna vozila je brez predhodnega pisnega dovoljenja občinske uprave prepovedano. Prepovedana je nenamenska uporaba ali poškodovanje plakatnih mest. OBVEZNOSTI IZVAJALCA NAMEŠČANJA PLAKATOV 12. člen Izvajalec nameščanja plakatov mora poskrbeti: - da so plakati oziroma drugi oglasi pravilno nameščeni na plakatno mesto in ne presegajo njegove površine; - da se z na novo nameščenim plakatom oziroma drugim oglasom ne prekrije že nameščenega plakata oziroma drugega oglasa, ki oglašuje ali vabi na dogodek oziroma prireditev, ki se še ni zgodil/-a; - da so poškodovani in onesnaženi plakati oziroma drugi oglasi odstranjeni v roku treh dni, od takrat, ko je za tako stanje izvedel, - da so plakati oziroma drugi oglasi v roku treh dni ( 15 dni v primeru volilne kampanije ) po prenehanju razloga zaradi katerega so bili nameščeni, odstranjeni s plakatnih mest. Uporabnik, ki plakatira, mora upoštevati pravice drugih uporabnikov in s svojimi plakati ne sme prekrivati drugih plakatov, ki so namenjeni prihodnjim dogodkom, ne sme trgati drugih plakatov s plakatnih mest in ne puščati praznega plakatnega prostora med že nameščenimi plakati in novim plakatom. Nov plakat se mora namestiti na prvo prazno mesto z leve ali desne strani. Za uporabnika se šteje organizator dogodka, ki se oglašuje, ne glede na to, da na plakatu ni izrecno neveden. Inšpekcija lokalne skupnosti ali redarstvena služba lokalne skupnosti lahko po poteku roka iz prejšnjega odstavka odredi odstranitev plakatov na stroške organizatorja in izreče globo v skladu s 13. členom tega odloka. Pritožba zoper odločbo o odstranitvi plakatov ne zadrži njene izvršitve. KAZENSKE DOLOČBE IN NADZOR 13. člen Z globo 200,00 EUR se kaznuje pravna oseba, z globo 100,00 EUR podjetnik posameznik, z globo 50,00 EUR pa fizična oseba, ki: - ravna v nasprotju s 4. členom tega odloka, - ravna v nasprotju s 6. in 9. členom tega odloka, - ravna v nasprotju z 11. in 12. členom tega odloka, - poškoduje ali uniči plakate, ki so nameščeni v skladu s tem odlokom. 14. člen Nadzor nad izvajanjem tega odloka izvaja pristojna služba občinske uprave oziroma skupne občinske uprave občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. KONČNE DOLOČBE 15. člen Občinska uprava v roku 3 mesecev po uveljavitvi tega odloka izdela kataster plakatnih mest in ga objavi na spletni strani občine Središče ob Dravi. 16. člen Občinski svet sprejme cenik iz 4. člena tega odloka v roku 30 dni po uveljavitvi tega odloka. 17. člen Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. Številka: 007- 7/2009 Središče ob Dravi: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož št. 8/2007) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji dne 23.11.2009 sprejel spremembe Pravilnika o uporabi kulturnega doma Sokolana v Središču ob Dravi in inventarja, ter sprejel ČISTOPIS PRAVILNIKA O UPORABI PROSTOROV IN INVENTARJA V KULTURNEM DOMA SOKOLANA V SREDIŠČU OB DRAVI I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S Pravilnikom o uporabi Kulturnega doma in inventarja (v nadaljevanju pravilnik) se urejajo način in pogoji oddajanja v uporabo pripadajoče prostore in inventar v Kulturnem domu Šokolana v Šredišču ob Dravi. Lastnik kulturnega doma je Občina Središče ob Dravi, ki je tudi upravljalec. Uporabnik prostorov je lahko vsaka fizična ali pravna oseba. II. UPORABA DVORANE 2. člen Za uporabo dvorane in pripadajočih prostorov, je potrebno predhodno soglasje upravljalca in predložitev vse potrebne dokumentacije za prijavo javne prireditve oz. shoda ali prodaje pred kulturnim domom. V primeru uporabe dvorane, pripadajočih prostorov oz. inventarja se z uporabnikom sklene pisna pogodba. 3. člen Vloga se odda na predpisanem obrazcu, ki je priloga tega pravilnika. Upravni organ izda na podlagi vloge soglasje za uporabo dvorane, pripadajočih prostorov in inventarja in z uporabnikom podpiše pogodbo. Na podlagi podpisane pogodbe se za plačilo uporabe izda račun, ki ga je uporabnik dolžan plačati v roku 15 dni od njegove izdaje. 4. člen Prednost pri uporabi ima tista stranka, katera prva vloži vlogo za uporabo pri upravnem organu občine. Društva iz Občine Središče ob Dravi in javni zavodi katerih ustanoviteljica oz. soustanoviteljica je Občina Središče ob Dravi, lahko konec leta oziroma v začetku leta na občinsko upravo predložijo sprejet koledar prireditev, le te pa se vpišejo v koledar uporabe za tekoče leto. Za dneve, ko je predvidena prireditev po koledarju društev in javnih zavodov ni mogoča uporaba dvorane in inventarja s strani drugih vlagateljev. Občina Središče ob Dravi ima prednost pri uporabi Sokolaneza občinske prireditve. III. UPORABA DRUGIH PROSTOROV 5. člen Društva s sedežem v občini Središče ob Dravi lahko za svoje potrebe uporabljajo tudi manjši prostor pod odrom v dvorani. Uporaba tega prostora je brezplačna. Prostora nad odrom za svoje potrebe uporabljata Društvo upokojencev Središče ob Dravi in Društvo DTV Partizan, ki sta oproščena plačila uporabe in drugih stroškov. IV. POGOJI UPORABE 6. člen Za uporabo dvorane in inventarja se zaračunava uporabnina po ceniku, ki ga do konca decembra tekočega leta sprejme Občinski svet občine. Cenik je objavljen na uradni internetni strani občine in obešen na vidnem mestu v kulturnem domu. Uporabnik lahko odpove upravljalcu že dogovorjeni termin in se dogovori za novi termin le iz utemeljenih razlogov, o čemer je dolžan obvestiti upravljalca, takoj ko izve za utemeljen razlog. 7. člen Društva, ki imajo sedež na območju Občine Središče ob Dravi so oproščena plačila uporabe dvorane v primeru izvedbe nekomercialne prireditve (ko za prireditev ni zaračunana vstopnina), dolžna pa so plačati obratovalne (elektrika, čiščenje, ogrevanje, komunalne storitve) in druge stroške (postavljanje miz in stolov). Plačila uporabe, obratovalnih in ostalih stroškov je oproščen Javni zavod Osnovna šola Središče ob Dravi. Plačila najema dvorane so prav tako oproščene humanitarne organizacije ( Rdeči križ Slovenije, Karitas...). 8. člen Za uporabo klavirja, ki se nahaja v Kulturnem domu v Središču, se mora uporabnik dvorane dogovoriti z odgovorno osebo Osnovne šole Središče ob Dravi. Tehnična ozvočitev se ne posoja v uporabo izven doma, razen v primeru, ko odgovornost za pravilno uporabo ozvočitve prevzame usposobljena oseba. 9. člen Denar od plačanih stroškov uporabe dvorane se uporablja namensko za kulturni dom. 10. člen Za tekoče vzdrževanje kulturnega doma je zadolžen zaposleni delavec Občine - hišnik. Za odpiranje in zapiranje dvorane je zadolžen upravljalec oz. od njega pooblaščena oseba. Uporabniki so dolžni v času uporabe prostorov vzdrževati red in disciplino, varovati opremo, upoštevati požarne in druge varnostne ukrepe, ter pri tem upoštevati hišni red in navodila hišnika. V. OBVEZNOSTI UPRAVLJALCA IN UPORABNIKA 11. člen Vsak uporabnik je dolžan: svojo prisotnost obvezno z vsakim prihodom evidentirati z vpisom v zvezek, ki se nahaja v predprostoru » Evidenca uporabe kulturnega doma Sokolana » prostore uporabljati v skladu s pogoji navedenimi v pogodbi, poskrbeti za varnost izvajalcev in udeležencev, hišniku prijaviti morebitne poškodbe ali odtujitve prostorov in inventarja. Če so poškodbe nastale zaradi malomarnosti s strani uporabnika, jih je le ta dolžan odpraviti, oziroma poravnati vso nastalo škodo, izvajati ukrepe s področja požarne varnosti in varstva pri delu v času uporabe prostorov, upoštevati in spoštovati hišni red, prostore zapustiti v enakem stanju kot jih je prevzel, o morebitnih napakah v ali na objektu nemudoma obvestiti hišnika. 12. člen Ta pravilnik začne veljati z dnem objave v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, in se uporablja od takrat dalje. Z dnem objave tega Pravilnika se preneha uporabljati Pravilnik o najemu Kulturnega doma Sokolana v Središču ob Dravi in inventarja, ki je bil v Uradnem glasilu slovenskih občin št. 23/2008. Številka: 007-16/2008-1 Datum: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 38. člena Zakona o financiranju občin - ZFO-UPB1 (Uradni list RS št. 32/2006), 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/2007) in na podlagi 16. člena Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, štev. 21/2003 in 23/2005 ) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 24. seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji SKLEP O DOLOČITVI VREDNOSTI TOČKE ZA IZRAČUN NADOMESTILA ZA UPORABO STAVBNEGA ZEMLJIŠČA V LETU 2010 1. Določi se letna vrednost točke za izračun nadomestila za uporabo zazidanega stavbnega zemljišča na območju Središče ob Dravi v letu 2010 v višini 0,002717 EUR/m2 2. Zavezancem odmeri nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča na podlagi podatkov Središče ob Dravi, Ministrstvo za finance, Davčna uprava Republike Slovenije, Davčni urad Ptuj. 3. Z dnem uveljavitve tega sklepa preneha veljati sklep o vrednosti točke za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2009 sprejet pod št. 03230-8/2008-1-2. 4. Ta sklep začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, uporablja pa se od 1. januarja 2010 dalje. Številka: 03230-5/2009-12 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 16. člena Odloka za uporabo stavbnih zemljišč v občini Ormož ( Uradni vestnik občine Ormož št. 21/03 in 23/05 ) in 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi ( Uradni vestnik občine Ormož št. 8/07 )je Občinski svet na svoji 24. redni seji dne 23.11.2009 sprejel naslednji SKLEP O POSTOPNI OBREMENITVI VREDNOSTI TOČKE 1. člen Zavezanci za plačilo nadomestila, ki se jim odmeri nadomestilo od celotne površine nezazidanega stavbnega zemljišča se v letu 2010 obremenijo v višini 50 % pripadajočega nadomestila. 2. člen Ne glede na 1. točko tega sklepa se v letu 2009 obremenijo v višini 15 % pripadajočega nadomestila naslednja nezazidana stavbna zemljišča: k.o. Grabe pri Središču paro. št. 185/1, 186/6-del 186/3. k.o. Šalovci pri Središču paro. št. 193/15, 193/17, 193/18. k.o. Obrež paro. št. 112/2, 115/3, 115/4, 119/1, 128/1, 128/2, 129/1, 129/2, 138/4, 139/4, 145/3, 147/2, 154/1, 154/6, 154/5, 160/1, 161/1, 160/2, 160/3, 161/6, 162/3, 169/2, 170/1, 170/2, 176/3, 176/2, 178/1, 173, 180/1, 180/2, 185/1, 185/3, 213/2, 218/2, 219/1, 228/1-del, 226/1, 226/2, 225, 121/1-del, 121/2, 122, 123, 124, 125, 126, 133, 134, 135, 232/3-del, 242/1, 242/3. SKLEP O VIŠINI NAJEMA GROBOV 1. člen Sprejme se višina najemnine za grobove na pokopališču v Središču ob Dravi, ki znaša 10€/m2. V ceni ni vračunan DDV. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in se uporablja od 01.01.2010 dalje. 3. člen Z dnem objave tega sklepa preneha veljati sklep št. 354-008/2007 z dne 19.07.2007. 4. člen Ta sklep velja takoj Številka: 03230-5/2009-5 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI 3. člen Z dnem sprejetja tega sklepa preneha veljati sklep št..03230-8/2008-2 z dne 28.11.2009. 4. člen Ta sklep prične veljati naslednji dan po objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi, uporablja pa se od 01.01.2009. Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in na podlagi 6. člena Pravilnika o uporabi Kulturne dvorane Sokolana v Središču ob Dravi je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji CENIK 1. člen Številka: 03230-5/2009-13 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji Za uporabo dvorane v Kulturnem domu Sokolana. Cena uporabe se zaračuna po dnevu uporabe JAVNI ZAVOD OSNOVNA ŠOLA SREDIŠČE OB DRAVI JE OPROŠČENO PLAČILA ZA UPORABO DVORANE IN PLAČILA OBRATOVALNIH STROŠKOV. HUMANITARNE ORGANIZACIJE IN DRUŠTVA, KI SE UKVARJAJO Z HUMANITARNO DEJAVNOSTJO SO OPROŠČENI PLAČILA UPORABE DVORANE IN PLAČILA OBRATOVALNIH STROŠKOV. DRUŠTVA, KI IMAJO SEDEŽ V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI SO OPROŠČENA PLAČILA UPORABE DVORANE, PLAČAJO LE STROŠKE OBRATOVANJA, V KOLIKOR JE PRIREDITEV NEKOMERCIALNA. PRIREDITVE, KI JIH ORGANIZIRAJO IN IZVEDEJO DRUŠTVA S SEDEŽEM V OBČINI SREDIŠČE OB DRAVI PLAČAJO ZA UPORABO V KOLIKOR JE PRIREDITEV KOMERCIALNA 50 € OSTALI UPORABNIKI DVORANE PLAČAJO ZA UPORABO DVORANE 80 €. CENE NE VSEBUJEJO DDV. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in se uporablja od 24.11.2009 dalje. 3. člen Ta sklep velja takoj Številka: 03230-5/2009-6 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji SKLEP Številka: 03230-5/2009-8 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 29. člena in 51. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93; 6/94-odločba US, 45/94-odločba US, 57/94, 14/95, 20/95 -odločba US, 63/95 - obvezna razlaga, 9/96 -odločba US, 44/96 - odločba US, 26/97, 70/97, 10/98, 68/98 - odločba US, 74/98, 36/99 - odločba US in 59/99 - odločba US, 70/00, 100/00 - sklep US in 51/02, na podlagi 32. in 33. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Ur. I. RS, št. 14/2007) ter na podlagi 15. člena Statuta Občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 8/2007) je Občinski svet Občine Središče ob Dravi na svoji 24. seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji SKLEP O PRODAJI PREMIČNEGA PREMOŽENJA 1. člen Najboljšemu ponudniku se z neposredno pogodbo proda premično premoženje - radiatorji, ki so bili zamenjani v Osnovni šolo Središče ob Dravi. Izklica cena za mali radiator znaša 10,00 € Izklicna cena za veliki radiator znaša 20,00 € 2. člen Pogodbe o prodaji premičnega premoženja podpiše župan. 3. člen O VIŠINI ŠTIPENDIJE V ŠOLSKEM LETU 2009/2010 Ta sklep velja takoj in se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi in na oglasni deski. 1. člen V šolskem letu 2009/2010 znaša višina štipendije za: Dodiplomski študij 150,00 €. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. 3. člen Številka: 03230-5/2009-11 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi 15. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) je Občinski svet občine Središče ob Dravi na svoji 24. redni seji, dne 23.11.2009 sprejel naslednji Ta sklep velja takoj. SKLEP 1. člen Razpiše in objavi se razpis za enkratno denarno subvencijo za prevoz srednješolcev v šolskem letu 2009/2010. Višina enkratne denarne subvencije v šolskem letu 2009/2010 znaša 150,00€. 2. člen Ta sklep se objavi v Uradnem glasilu Občine Središče ob Dravi. 3. člen Ta sklep velja takoj Številka: 03230-5/2009-10 Središče ob Dravi, dne: 23.11.2009 JURIJ BORKO LR. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Na podlagi Pravilnika o enkratni denarni subvenciji za prevoz srednješolcev z območja Občine Središče ob Dravi ( Uradno glasilo slovenskih občin št 27/2008 ), in Odloka o proračunu Občine Središče ob Dravi za leto 2009 (Uradno Občine Središče ob Dravi št. 1/2009) objavlja Občina Središče ob Dravi. JAVNI RAZPIS za dodelitev enkratne denarne subvencije za prevoz srednješolcev z območja Občine Središče ob Dravi za šolsko leto 2009/2010 - da imajo prijavljeno stalno prebivališče v Občini Središče ob Dravi; - da za stroške prevoza niso prejeli drugih sredstev s strani Občine Središče ob Dravi 3. Prijava za dodelitev enkratne denarne subvencije se vloži na predpisanem obrazcu "Vloga za dodelitev enkratne denarne subvencije šolsko leto 2009/2010", ki ga dobite na spletnih straneh Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si ali osebno dvignete v glavni pisarni Občine Središče ob Dravi, Trg talcev 4, mora vlagatelj priložiti: • dokazilo o vpisu v šolskem letu 2009/2010: 4. Vloge za dodelitev subvencije se začnejo zbirati od 01.12.2009 do vključno 31.12.2009 do 13 ure na sedežu Občine Središče ob Dravi. Vlagatelji lahko vlogo oddajo po pošti kot priporočeno pošiljko, na naslov Občina Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi, vloga je lahko oddana tudi v glavni pisarni občine, Trg talcev 4, Središče ob Dravi. Obravnavane bodo le vloge, ki bodo popolne in pravočasne. 5. O vlogah bo praviloma odločeno v roku 30 dni od prejema vloge. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani na Občini Središče ob Dravi na tel številko 02 741-66-12, ga. Jelka Zidarič Trstenjak. Številka: 431-29/2009 Datum: 26.11.2009 JURIJ BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI 1. predmet javnega razpisa je dodelitev enkratne denarne subvencije v šolskem letu 2009/2010, za prevoze srednješolcev z območja Občine Središče ob Dravi. 2. pravico do enkratne denarne subvencije lahko uveljavljajo srednješolci, če izpolnjujejo naslednje pogoje: - da so v šolskem letu 2009/2010 vpisani v redni program srednješolskega izobraževanja; - da so državljani Republike Slovenije; Za izdajanje in tiskanje je odgovorna tajnica Občine Središče ob Dravi: Jelka Zidarič Trstenjak