Ob začetku pouka Življenje je šola. Torej je pametno splošne stvari ohraniti iz šolskih klopi tudi za doma in vsaj med sosedi in sode-lavci. Pa tudi strokovnjaki pravijo, da so zgledi, ki jih dajemo svojim otrokom najbolj prepričljivi. Učenci se morajo sprijazniti z dej-stvom, da ne vedo vsega in da se bodo vsak dan učili. Sprejeti morajo učitelja, sosede, dnev-ni vred in delovne programe. Največje učinke dosežejo s samostoj-nim delom in medsebojno pravočasno pomočjo. Vspodbujajo in k vstrajnosti jih usmerjajo preizkusi znanja in medseboj-na pozitivna skupinska in razredna tek-movalnost. Življenje je šola, skupnosti in stranke pa so njeni razredi. Delovni program je vsem koristno delo. V normalni državi naj bi se skupnosti in stranke torej dopolnjevale med seboj, saj je to njihov smisel. Vendar pa bi bilo to uresničeno šele takrat, ko bo večina odraslih vanje aktiv-no in s poštenim namenom vključena. Sedaj pa večina odraslih »šprica« v zmotnem prepričanju, da vse ve. Ener-gijo pa zgublja v kritiki narejenega na-mesto, da bi vsi skupaj poprijeli in nare-dili s skupnimi močmi več in boljše. V imenu SLS vas torej vabim, da sto-pimo skupaj tam, kjer živimo in delamo. Pripravimo vendar varno pot sebi in svo-jim otrokom! DRAGO STANOVNIK