Listje in cvetje Modrost v pregovorih domaCih in tujib. Delo. Delo hvaii mo;stra. — Delo pove, koliko mož ve. — Kdor graja delo, graja mojstra. Kakor se dela lotis, tako ga izvršiš. — ZuCeto delo je rrapal storjeno. Pred delom postoj in pcsmico zapojl (Z veseljem se dela lotif Pojoč gredo dobri detavci na delo. Tudi v Šoli ucenci večkrat za~ pojo pred poukom, da z veselim srcem pricno svoje dušno delo.J Dobro delo potrebuje Casa. — Prena-gjjeoo deio se redkokdaj posreči. Polovifarsko delo. nobeno delo. KakrSno dclo, tako plačilo. — Vsako dclo zgsluži svoje plačilo. Umazano delo, svetci denar. Naprej plafano dclo iina svinec v nogah. — Najprej se mlati. potlej se plati, Kjer je treba dels. ne pomagujo bcscde. Vsakdo ima svoje delo za najbotjse. Siabo delo je to: napajati osla, ki ni žcjcn. ({Jčiti koga, ki se ne mara nič naučiti) Veliko dela, malo prcpira. Sam delaj, prijatGljcv nc čakaj. Kdor tuje delo gleda, svojcga pozabi. Slabo dclo nima dobrega konca. Kdor prifne delo s prevzctnostjo, ga konča s ponižan\ew. Beki: Hodi okoli dcla kakor maCka okoli vreJe kaSe. Pri dclu ga zebe, pri jedi se poti. Sc bojj dcla kot satan križa. — Beži prcd delom kot pcs pred bičem. — Gre na delo kot tat na vislice. Je navezan na defo kot pes na verigo. Ukradeno delo- (Če kdo poleg stanovskili, zapovedonih opravil Še kaj postranskega dela.) Bolehavo delo. (Počasno, tenobno.) To je prazno delo. Ko bi delo pokopali, bi Sel gotovo za pogrebom. KratkoCasnice- 1. Pri nazornem pouku. Na slik! je CevljarnJca. Ucitclj vpraStijc, kaj rabi čevljar pri svojem opravilu. Nobedcn nc ve veC po-vedati. Kar pomoli prstkc se edcn: BCas mora tudi imeti!" 2. Ce bo kaj p om ag alo? Mati: BKdo jc to razbil?" — nNikar ne vpraSajte, raama, zakaj jmz ne maram povedati, da sem jaz to naredila, zlagati sc pa nočem." 3. V So]j; .PiiC je pokrit s perjem — in korij?" — ,S kocem!11 4. Moder odgovor. Katehct: HK\\ je bila ona kata, ki je v raju zapeljala Evo, tudistrupena?" — UCenec: nDa — za duSo!" 5. flli ni praviino nivnal? Sodnik: BVi ste svojeg'i gospodarja natepli; zakaj stc to storili?" — Zatožcnec: nRekel nii je, da setn cepcc, pa sem ga namlatil." 6. Katehet: nKaj bi bil moral ftdam reCi Evi, ko mu je ponujala prcpovcdani sad?" — Deklica (zamahnc z roko v stran): nReCl bi bil moral: ,Hvala lepa!'11 Hešitev naloge Lt. 5. Prav so rcšili: Gra-§ek Josip, učenec v Kam- niku; Šubic Mitika in Pivk Milka, učenki VII. razreda v LichteiithurniCnein zavodu vLjubljani; Skala Alfonz in Ciemente AvguStin, ueenca IV-razreda; Bodlaj Rudolf, Pustotnik Matija. Schnabi Franc, Kiimmer K., uCenci II- razreda v Kamniku. Odgovor na šaljivo vprašanje v St. 5. ZapiSe se takole; nTou ali ntou. Pozor! UredniStvo in upravniStvo .Vrtca" se je preseJjJo in prosJ, na) se naslavljajo odslej vse poSiljatvc; Prcd Skofijo št. 6 v Ljubljani. nVrtec" izhaja 1. dn6 vsakcga meseca in stane s prilogo vrcd za. vse lcto 5'20K, za pol leta 2"60 K. — UretJniStvo in upravnistvo Prcd Skofijo Št. 6 v Ljubljant. Iz«aja drnStvo ^PrlpravalSkl dom". - Urejuje AnU KržiC - TisKa KatoliSKa TiSKama v Mubljant.