__J O p 1 3 1. Z Dnnaja. Boj za šolo. Kakor je bilo pričakovati, tako se je zgodilo; razprava o proračunu ministra za nauk in bogočastje je bila najzanimivejša v vsi proračunski debati. Levičarji, katerim je Liechtensteinov predlog posebno na želodcu, kor mislijo, da jim ta pripomore zopet k vladi, so vedno govorili o njem ter slikali v živih barvah nevarnosti, ki prete vsem narodom, ako zadubi kedaj ta predlog pravomočno veljavo. Vsak levičai>ki govornik je tako zasuknil svoj govor, da je naposled prisilil kneza Liechtensteina in ministra Giiiiia spregovoriti. Pusebno je mikalo slišati ministrovo mnenje, kajti ekscelenca se zna uže nad eno leto kaj spretno ugibati vsakej priliki, odločno povedati, je li pristaš ali nasprotnik Liechtensteinov. Kar so hoteli, so dosegli, čuli so oba govoriti, no nimajo razluga preveč se veseliti. Knez Liecbtcnstein ,je v svojem dolgem govoru razložil bistvo svojega predloga in značaj verske šole. To, kar on imenuje versko šolo, ni ona zlogl;