O KOMUNALNEM GOSPODARSTVU Kako do potrebnega dinarja? Na območju naše občine je 406 km občinskih cest in 210 km krajevnih cest. Ceste imajo torej skupno dolžino 616 km, od tega pa jih je le 82 km asfaltira-nih, kar pomeni borih 14 odstotkov. In-tenzivnost stanovanjske in industrijske gradnje povečuje tudi promet, kar še bolj slabša že tako zaskrbljujoče stanje našitt, kot jim nekateri pravijo, cestnih objektov. Nekaj je torej treba storiti. Pravzaprav ne gre za »nekaj«, ampak za dejstvo - ceste je treba posodobiti. Tre-ba že, treba! Ampak s čim? Komunalna skupnost Ljubljana Vič-Rudnik je prav zaradi tega, včasih že kar retoričnega vprašanja, pripravila spre-membo in dopolnitev samoupravnega sporazuma o temeljih plana dejavnosti kotnunalnega gospodarstva na območju naše občine. Bistvena sprememba oziro-ma dopolnitev tega dokumenta, ki je se-veda že podpisan, pa je, da bi za odpravo deficitarnosti cestnega gospodarstva na območju občine uvedli namensko soli-darnostno združevanje sredstev iz dela dohodka TOZD, delovnih skupnosti in dohodka občanov, ki samostojno oprav-ljajo gospodarsko in negospodarsko de-javnost. Ta del dohodka pa naj bi v višini 2 odstotkov čistega dohodka zmanjšane-ga za izplačane osebne dohodke. Ideja je vsekakor dobra, delovni ljudje in občani so nedvomno, v to smo prepri-čani, zainteresirani za to, da se ceste modernizirajo. Vprašanje pa je, ki ga je zastavil tudi občinski izvršni svet ali lah-ko v sedanji ekonomski in politični situa-ciji gospodarstva še dodatno obremeni-mo?! Vprašati pa se moramo še drugo, namreč, kaj izgubimo, če na ta 2 odstot-ka ne pristanemo, ali se ne bi dalo teh sredstev dobiti drugje, ali ne bi mogel biti ta odstotek nižji? Ker pa to infra-strukturo potrebujemo se moramo seve-da najprej dogovoriti za prioritetno listo predvidenih vlaganj. ¦ NINA LEGAT ČOŽ