Prijaznost je ključ do uspeha Na Brezovici je majhna trgovina. Majhna po kvadraturi, vendar je moi v njej dobiti marsikaj, kar zaman iščemo v večjih in velikih trgovinah. To je pomembno tudi zaradi tega, ker živimo na-obrobju Ljubljanc, bencin je drag, avtobusne zveze pa ne idealne. Torej, iz teh razlogov je sila pomembno, kakšno preskrbo z. osnovnirai življenjsfcimi potrebšiinami nam nudi posamezna trgo-vina. In tudi zato, ker doma nimamo vsi polnih skrinj mesa in drugili živil. Prodajalkc v omenjeni trgovinici so povečini prijazne in ustrež-Ijive. Ni jim odveč svetovati pri izbiri, pogledati v skladišče, če morda ni iskanega blaga tam ali željeno blago narofiti. Zares prava škoda je, da je prodajalna utesnjena. kar moti pregled nad blagom in zelo otežkoča delo zaposlenim. Iz opisanega je moč razbrali, da ni odloflilna velika, lepal, svetla prodajalna za odlofitv kupca kje bo kupoval. Odločilen je pričakujoč prijazen odnos prodajalcev, pestra izbira in pripravljenost prisluhniii kupcu-njegovim željam in potrebara. Verjetno se celoten kolektiv zaveda, da bodo s takšnim odnosora pridobili kupce, s tem povečali promet, od tega so odvisni njihovi OD, itd. Prav gotovo pa je prisotna (udi povsem človeška ležnja teh prodajalk k prijaznosti, ne le poklicna dolžnost s čim raanj napora opravljaii svoj poklic. Zares prava škoda je, da trgovina nima možnosti širitve svojega poslovncga prostora, kajti ta zares nenarejeno prijazen kolektiv prodajalk, bi si pravgotovo zaslužil boljše delovne pogoje. Številni prodajalci iz ožje in širše sredine, iz veliko bolj urejenih poslovnih prostorov, pa bi se lahko med tem tovarišicami naučili marsičesa -da so lu zaradi polrošnika in ne potrošnik zaradi njih. Vanja Forjanič-Rankel Vnanje gorice 312