99 SPojdh Hmo v 3ettefiem", buR. 2,15. Hesede, Ri toorijo napis čtanRa, so prvi tzgoDoriti pasfirfi, stražečl svojo čredo na BeUeHemsRt potjant. Z njimi so drug drugega izpodBuditi R potu v 'Bettefiem, Rjer /e Bit po dngetovi napovedi rojen »Zvetičar, Rt f« Mristus dospod." Jt SRrtstusu Gospodu, Ri /e Zvetičar sveta, oodi pot vse narode. Zgodovina SKristusova /e zgodooina sveta. 3iot Zpetičar pripada SRristusj)sem narodom in vsem časom. On /e temetjnl Ramen in fundament, Ri na njem počiva soet. &n je vez, Ri združuje med sedof ose narode in vse Čase. 5Kdor pčoršno prosmatra svetouno zgodouino, Bo samo Beležil poRrefe strasfi in od njiH poozročene dušeune prevrate in potitične teootucije. Sa ne 60 zagledat na dnu vsefi dogodRov veKovite$a osnounega načrta, Ri ga je začrtal sam 'Bog. SKdor pa zgodovino pojmuje temetjitejše tn gtoBtje, 60 prodrt do proega vira in vzroRa. J(do 6i moget zgodovino pofmooati izčrpno Brez JCristusa In Rdo 6i wuge( SKri$tusa pojmovati In tofmačiti 6rez vere o nfegovo 6ožanstvo?l *Ose doSe z vetiRimi dogodRi, /?/ so se 0 njifi žgodift, Ražejo na čKrtstusa. fKdor noče tti po potl, fi Raien so pastirft drug drugega opominjati, Rdor ne gre v 'Betlefiem, noče iti h JCristusu, izgubi tisto pot, po Raferi so med seBof zvezana vetiRa razdo6ja svefoune zgodovine. ffisfi, Rt fioče/o Hoga in njegovo previdnost odstraniti Iz zgodovine, pretuarjajo zgodouino 0 Raos In zmedo, Rl /e niHČe raziimett ne more. SKdor pt^priznava 60ŽJ0 previdnost tn nadsvetoono oodstuo v zgodovtnt, 60 tudi priznat SKrlstusa. edinorojenega Slna *Boga 0četa, porofenega na svet od presvet« T)evlce v IBeUefiemu. S strafiom se danes povprašuje/o posamezniRi in narodi; n3ioliRo Rate soetovna ura ?"* *OetiRl Razatep svetovne ure Raie vedno na SKristusa, Zvefičarfa sveta. @lm 6tiž/e /tf ddo, posamezniR in osoBito ves narod dožjemu svojemu Zvetičarju, tem 6otjše zan/. SKdor pa ne nafde potl o 'Bettefiem, Rer fe noče naftl Oft Jo zanemarja, tem oeč gor/a tn zta /0 na njegoot Žiof/enJsRl pott. Zdorujejo zastopniRi oede tn znanostt. SPretresajo stvarstoo in stvari. SPrlznalo samo — ne vsf, nafuečji in naf6otjši med njimi so gtoBoRo vernl — tvar, to je to. Rar se more viSett in otipati. Jie priznajo pa nt duše ne 'Boga. SJle douotj izo6raženi pisar/i pretirauajo potem po časniRiH tn Rnjižicafi te taRozuane znanstvene izstedRe. 3n Ram merifo ti tzsledRi? ČtoueRu Gaže/o pot ne o 'Bettehem, maroeč v pragozd, Rjer preBiva tisft, Rt je 6aje čtoveRu praded, orcngutang ati gorita ati RdorRoti iz opičjega rodu. 3la ose Rriptje se trudijo čotjševtRt, da 61 oRrenili Razalec SDetovne ure od ^Rnstusa ter ga nasfauifi pri JBeninu, svojem duševnem pogfavarju, Rojega mrtoo truplo počiva v sijajnem Rafafatfiu v SFiremlju v SJlosRoi. Łenin in fKristus — BogoRtetna prispododa / 3laf se 6o(jševiRi še toliko trudijo, naj po suojifi RomunističniH odposlanciH po celem svetu razvifajo še taRo BrezBožno, protiv&rsRo in proticerRoeno agitacijo, ne 60 se Jlm posrečlto Razatec svetovne ure odmafiniti od ZKristusa. Jiam petje pot, Ri vodi proč od^SKristusa, doRazujejo razmete, Ri vladajo daneS na suetu na gospodarsRem in družaBnem potju. 3-ovzroČil /if^Je Rapitatizem — neRrščansfd gospodarsRl sestav.