Reforma šolstva ati bob ob steno Majda Kernjak, 18 let., Če se pogo-varjam s starejšimi o sistemu šolanja pred dvajsetimi ali več leti lahko vse trdnejše zaključujem, da do danes še ni prišlo do korenitejših preobrazb. Ze res, da smo uvedli nekaj novih predmetov, od katerih naj bi poudarila predvsem »Samoupravljanje s tetnelji marksi-zma«. Za princip dela in učenja pa se ni nič kaj dosti spremenilo, če izvzamemo redke debatne ure, ki pa so pogosteje vodene s strani profesorjev kotpa učen- cev. Tu bo potrebno brez dvoma še mnogo naporov, - vse od desetletne osnovne šole naprej. Seveda pa na pro-blem le ne gre gledati preveč čmo. Mi-slim da je najpomembnejše, da je prebit led. Povsem objektivno pa se tni zdi, da se pojavljajo stalno nove in nove težave, ki vplivajo na celotni potek. Mnogo dobrega pa slišim za izobraže-vanje ob delu in za delo. Ni izključeno, da se bom po končani srednji šoli tudi , sama oprijela tovrstnega študija. ,