Odprt Drenikov podvoz Skrajšane minute Cetrtek, 25. novembra. Ura je 12 in 20 mi-ntit. To je trenutek, ko je bil odstranjen en prometni zamašek v Ljubljani. Takrat je de-Iavec Slovenijaavta prerezal trak in se odpe-ljal po novem podvozu, takoj za njim pa tudi vsi ostali udeleženci v prometu. To je bil tre-nutek, ko so se končale dolge vrste pred za-pornicami čez železniško progo na Cernetovi cesti, trenutek, ko je bilo konec negodova-nja šlevilnih lastnikov, ki so prej dolge in predolge minute čakali na sopihajoči vlak. In kakšen je novi podvoz? Prav tak kot smo ga objavili v lanski junijski številki Jav-ne tribune. Le s to razliko, da so bili tisto na-črti, slika, ki jo sedaj vidite, pa je resničnost! Cesta ima štiri prometne pasove, v vsako smer dva, na robeh je nekoliko dvignjena kolesar-ska steza in pa pločnik za pešce. Ob straneh je več stopnišč proti stanovanjskim objektom. Urejena je že tudi okolica podvoza in razsvet-ljava. Podvoz na Drenikovi cesti so začeli graditi 28. maja lani kot prvi objekt iz programa 10-letnega programa izgradnje cest v Ljubljani. Njegova gradnja je veljala okrog 80 milijonov dinarjev, glavni delež pri gradnji pa so opra-vili delavci Slovenijacest, Gradisa in 2elez-niškega gradbenega podjetja Ljubljana. Naj samo omenimo, da so pri izgradnji podvoza izkopali kar 100.000 kubičnih metrov zemlje. Z novim podvozom sta Siška in Bežigrad tesneje povezana, s tem pa posredno tudi Go-renjska in Stajerska. Novi podvoz pa bo veli-ko pomenil tudi pri razbremenjevanju gostega prometa v centru Ljubljane. Treba pa je po-vedati, da je to le prva faza izgradnje, v dru-gi, ki bo predvidoma končana do junija 1977, pa bodo uredili še sodobni povezavi Dreniko-ve oziroma Samove ceste s Celovško in Titovo cesto. Ta faza gradnje bo veljala okrog 60 mi-lijonov dinarjev. F. Kmetič