SKUPSCINSKI DOLENJSKI LIST Letnik Vlil Novo mesto, 17. junija 1971 za občine ČRNOMELJ, KOČEVJE, KRŠKO, METLIKA, NOVO MESTO, RIBNICA IN TREBNJE Št. 9 VSEBINA OBČINA ČRNOMELJ: 114. Odlok o finančnem programu za financiranje geodetskih del na območju občine Črnomelj za obdobje 1971-1975 OBČINA KOČEVJE: 115. Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o družbeni pomoči 116. Odlok o spremembi in dopolnitvi odloka o določitvi obsega in višine denarne pomoči žrtvam fašističnega nasilja in njihovim družinam na območju občine Kočevje 117. Odlok o prednostnem vrstnem redu prosilcev za uporabo sredstev sklada za reševanje stanovanjskih vprašanj udeležencev NOV občine Kočevje 118. Odredba o plačevanju nagrad mrliškim preglednikom 119. Popravek odloka št. 110 OBČINA NOVO MESTO: 120. Odlok o spremembi odloka o notranji organizaciji uprave občinske skupščine 121. Odlok o financiranju geodetskih del na območju občine Novo mesto v obdobju 1971—1975 122. Odlok o cenah za geodetske storitve 123. Razpis prostega mesta sodnika občinskega sodišča v Novem mestu 124. Javni natečaj podjetja DOMBMVEST, Novo mesto, za oddajo urejenega stavbnega zemljišča na kompleksu stanovanjsko obrtne cone v Mačkovcu za gradnjo 5 individualnih stanovanjskih hiš in za gradnjo trgovin« dnevne preskrbe OBČINA TREBNJE: 125. Odlok o zaključnem računu proračuna občine Trebnje za leto 1970 126. Odlok o razpisu nadomestnih volitev 127. Odlok o spremembah odloka o povračilu potnih in drugih stroškov odbornikom in članom kolegijskih organov občinske skupščine Trebnje OBČINA ČRNOMEU 114. Na podlagi 7. člena zakona o geodetski službi (Ur. 1. SRS, št. 21-126/70), 125. člena statuta občine Črnomelj (Uradni vestnik Dolenjske, št. 15/64) je občinska skupščina Črnomelj na skupni seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 28. aprila 1971 spre-jela ODLOK o finančnem programu za financiranje geodetskih del na območju občine Črnomelj za obdobje 1971-1975 1. člen S tem odlokom se ureja financiranje in sofinanciranje naslednjih geodetskih del na območju občine Črnomelj za obdobje 1971 do 1975: - Izdelava osnovne državne karte v nierilu 1:5000 - izdelava topografsko-katastr-skih načrtov v merilu 1:1000 - ažuriranje zemljiškega katastra - izdelava katastra komunalnih naprav - mehanografska nastavitev katastrskega operata in reprodukcija starih katastrskih načrtov. 2. člen Za izdelavo osnovne državne karte v merilu 1:5000, topografsko-ka-tastrskih načrtov v merilu 1:1000 in ažuriranje zemljiškega katastra bo občina Črnomelj do leta 1975 prispevala 613.800 din. Za izdelavo katastra komunalnih naprav, mehanografsko nastavitev katastrskega operata in reprodukcijo starih katastrskih načrtov bo občina Črnomelj do leta 1975 zagotovila 189.467 din. Sredstva iz prvega in drugega od-^ stavka tega člena bo občina Črnomelj zagotovila v svojem proračunu, v dogovoru z ustreznimi delovnimi organizacijami. 3. člen Sredstva iz prejšnjega odstavka bo občina Črnomelj zagotovila vsako leto v enakem znesku 160.650 din. 4. člen Sredstva, ki ne bodo uporabljena v posameznem letu, bodo za isti namen prenesena v naslednje leto. 5. člen Za izvajanje tega finančnega programa neposredno skrbita občinski upravni organ, pristojen za geodetske zadeve in občinski upravni organ, pristojen za proračun. 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 402-16/71 . Datum: 28. 4. 1971 Predsednik občinske skupščine Črnomelj: inž. MARTIN JANŽEKOVIČ, 1. r. OBČINA KOČEVJE 115. Na podlagi 108. člena ustave SRS, 63. in 130. člena Statuta občine Kočevje je občinska skupščina Kočevje na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 8. junija 1971 sprejela ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o družbeni pomoči 1. člen Spremeni se 4. člen in se glasi: Oblike družbene pomoči, ki se s tem odlokom urejajo, so: 1. denarne pomoči: - starim in onemoglim občanom, - zdravstveno ogroženim družinam in posameznikom, - učencem in dijakom, - odpuščenim iz kazensko poboljševalnih zavodov. 2. plačevanje: - rejnin po zakonu o rejništvu ter za stare in onemogle, - oskrbnin v zavodih za usposabljanje otrok in mladoletnikov ter v zavodih za stare in onemogle ali drugače prizadete, - pogrebnin za osebe nezmožne plačila oziroma za osebe, ki so prejemale družbeno denarno pomoč. 2. člen Dopolni se 6. člen s tretjim in četrtim odstavkom, ki se glasi: Šteje se za nesposobne tudi osebe, ki so mlajše od 15 let in starejše od 60 let ženske ter starejše od 65 let moški. Nezmožnost za delo ugotavlja zdravnik splošne prakse. Potrdilo o zdravstvenem stanju morajo predložiti vsi prosilci mlajši od 60 oziroma 65 let. 3. člen Spremeni se tretji odstavek 9. člena. Višina enkratne pomoči je odvisna od presoje posameznega primera in praviloma ne sme presegati 300.- din. 4. člen Spremeni se prvi in drugi odstavek 10. člena in se glasi: Stalne in začasne pomoči znašajo od 50 do 300 din na mesec. V izrednih primerih se da lahko tudi višja denarna pomoč, vendar mora o njej sklepati svet za zdravstvo in socialno varstvo. Če živijo osebe, ki prejemajo družbeno pomoč, v skupnem gospodinjstvu s svojci, ki so po zakonu dolžni zanje skrbeti, ne sme poprečni mesečni dohodek na družinskega člana presegati 150 din. Dohodek od kmetijstva se ugotavlja na podlagi trikratnega enoletnega katastrskega dohodka. Če oseba, ki prejema denarno pomoč, živi sama, in nima svojcev, ki bi bili po zakonu dolžni skrbeti zanjo, ne sme poprečni mesečni dohodek presegati 200 din. V izjemnih primerih zaradi nezmožnosti za delo, zaradi težkih zdravstvenih razmer, potrebne nege in varstva, pa je poprečni osebni dohodek kot kriterij za dodelitev denarne pomoči, lahko tudi večji od 200 din, vendar o tem kriteriju in dodelitvi denarne pomoči odloča svet za zdravstvo in socialno varstvo. 5. člen Za 13. členom se doda nov člen: 13. b člen Rejnina znaša do 450 din mesečno. Način plačevanja rejnine in višina prispevka, ki so ga dolžni prispevati starši, se določi s pogodbo, kadar je otrok staršem odvzet, pa s posebno sodno odločbo. 6. člen Za 15. členom se dodasta dva nova člena: 15. a člen Cenzus in stalne družbene denarne pomoči se v okviru proračunskih sredstev občine vsako leto usklajujejo s porastom življenjskih stroškov. 15. b člen ~ Upravni organ, pristojen za socialno varstvo, izvrši vsako leto revizijo stalnih družbenih pomoči, o stanju pa mora dati poročilo svetu za zdravstvo in socialno varstvo skupščine občine Kočevje. 7. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu, uporablja pa se od 1. aprila 1971. Številka: 554-2/66-5-1 Kočevje, dne 8. junija 1971 Predsednik občinske skupščine Kočevje’ MIRO HEGLER, 1. r. 116. Na podlagi 108. člena ustave SRS in 63. in 130. člena Statuta občine Kočevje je občinska skupščina Kočevje na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 8. junija 1971 sprejela ODLOK o spremembi in dopolnitvi odloka o določitvi obsega in višine denarne pomoči žrtvam fašističnega nasilja in njihovim družinam na območju občine Kočevje 1. člen V drugem členu prvega odstavka se spremeni določitev višine najnižje in najvišje denarne pomoči tako, da lahko znaša denarna pomoč od 60 do 300 din, če skupni mesečni dohodek upravičenca, vštevši dohodek zakonca, otrok in staršev, s katerimi živi v skupnem gospodinjstvu, ne presegajo 250 din na člana skupnega gospodinjstva. 2. člen Za drugim členom se dodasta dva nova člena 2 a in 2 b, ki se glasita: 2. a člen Cenzus in stalne denarne pomoči se v okviru razpoložljivih proračunskih sredstev občine vsako leto usklajujejo s porastom življenjskih stroškov. 2. b člen Upravni organ, pristojen za socialno varstvo, izvrši vsako leto revizijo stalnih denarnih pomoči, o stanju pa mora dati poročilo svetu za zdravstvo in socialno varstvo skupščine občine Kočevje. 3. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu, uporablja pa se od 1. 1. 1971. Številka: 554-3/66-5/1 Kočevje, 8. junija 1971 Predsednik občinske skupščine Kočevje: MIRO HEGLER, 1. r. 117. Upravni odbor sklada za reševanje stanovanjske problematike udeležencev NOB občinske skupščine Kočevje je v sodelovanju s komisijo za zadeve borcev NOV pri občinski skupščini Kočevje po pregledu in točkovanju vseh prosilcev na podlagi 1., 2., 3. in 5. člena odloka o načinu in pogojih uporabe sredstev sklada za reševanje stanovanjske problematike udeležencev NOV občine Kočevje na seji, dne 4. 5. 1971 sprejel prednostni vrstni red za leto 1971: a) za posojila za adaptacije, število popravila in dograditve: točk: 1. Hudorovič Janko, Željne 375 2. Brezar Albin, Željne 66 355 3. Konda Ivan, Dol 6 300 4. Logar Franc, Zajčje polje 1 280 5. Hudorovič Jože, Srednje ložine 9 275 6. Brajdič Marjan, Brezovica 260 7. Hudorovič Kazimir, Nemška loka 8 245 8. Fabijan Miro, Stara cerkev 11 205 9. Hudorovič Miha-Kiki, Kočevje, Rožna ulica 185 10. Tekavec Marija, Kostel 2 185 11. Levstek Janez, Željne 38 180 12. Žalec Franc, Predgrad 17 175 13. Šalamon Pavla, Šalkavas50 160 14. Škufca Stane, Livold 29 160 15. Žurga Jože, Strojiči 1 160 16. Erjavec Franc, Podlesje 4 155 17. Primožič Marija, Potok 155 18. Čolnar Fani, Podstene 6 150 19. Papež Anton, Fara 10 150 20. Oberstar Franc, Koprivnik 11 140 21. Curl Ivan, Drežnik 2 130 22. Dogliani Rolando, Črni potok 10 120 23. Valič Ivan, Kočevje, Prešernova ulica 8 120 24. Rus Angela, Klinja vas 4 115 25. Hegler Sonja, Šalka vas 6 115 26. Kovačevič Tilka, Kočevje, Rožna ulica 15 115“* 27. Grabrijan Jože, Livold 45 115 28. Šercer Jože, Kočevska Reka 49 90 b) posojila za graditev in dograditev udeležencem NOV, ki bodo izpraznili stanovanja: 1. Grišin Alfonz, Kočevje, Podgorska cesta 17 105 2. Jurca Lado, Kočevje, Podgorska cesta 17 90 3. Arko Anica, Kočevje, Šeškova ulica 10 50 4. Brečko Ivan, Kočevje, Roška cesta 18 50 Predsednik upravnega odbora sklada: JENKO RAJKO, 1. r. 118. Na podlagi 9. člena uredbe o mrliški pregledni službi (Uradni list, LRS, št. 11-79/48) v zvezi s 165. členom Statuta občine Kočevje izdaja svet za zdravstvo in socialno varstvo po sklepu s seje z dne 24. 3. 1971 v soglasju s svetom za družbeni plan in finance z dne 23. marca 1971 naslednjo ODREDBO o plačevanju nagrad mrliškim preglednikom 1. člen Sredstva za izplačevanje nagrad mrliškim preglednikom oziroma njihovim namestnikom se zagotavljajo v občinskem proračunu. 2. člen Mrliškim preglednikom pripada za vsak dejansko opravljeni mrliški pregled nagrada v znesku 12 din. Višina nagrade je enotna za vse območje občine. 3. člen Poleg nagrade pripada mrliškemu pregledniku povračilo potnih stroškov, ki se obračunavajo po odloku o izdatkih za potne in druge stroške, ki se priznavajo upravnim organom občinske skupščine Kočevje med materialne stroške. 4. člen Nagrade po 2. členu in stroški po 3. členu te odredbe se izplačujejo mrliškim preglednikom tromesečno za nazaj. Mrliški pregledniki morajo predložiti do 10. v prihodnjem mesecu za preteklo tromesečje oddelku za občo upravo in družbene službe seznam opravljenih mrliških pregledov zaradi izplačila nagrade in povrnitve stroškov. Pristojni upravni organ izda odločbo s to odredbo in zakonom o splošnem upravnem postopku. 5. člen Ta odredba velja od dneva objave v skupščinskem Dolenjskem listu, uporablja pa se od 1. 1. 1971 dalje. Številka: 113-6/71-5/1 Kočevje, 7. maja 1971 Predsednik sveta za zdravstvo in socialno varstvo: dr..MARKO VIZJAK, 1. r. Predsednik sveta za družbeni plan in finanoe: STANE OCEPEK, 1. r. 119. Popravek odloka št. 110 V primerjavi z izvirnikom je bilo ugotovljeno, da se je v 4. členu odloka o načinu upravljanja in sestavi skupščine**občinskega sklada skupnih rezerv (Skupščinski Dolenjski list, št. 8-21/71) vrinila napaka, zaradi katere dajemo naslednji popravek: 4. člen Skupščina sklada izvoli izmed svojih članov predsednika skupščine in upravni odbor, ki šteje 5 članov ter imenuje predsednika upravnega odbora. Iz pisarne tajnika SOb Kočevje OBČINA NOVO MESTO 120. Na podlagi 238. člena statuta občine Novo mesto (Uradni vestnik Dolenjske št. 8/64, 12/65 in 21/65 ter Skupščinski Dolenjski list, št. STRAN 18 DOLENJSKI LIST — št. 24 (1107) — 17. junija 1971 14/67 in 3/68 v zvezi s 35. členom zakona o geodetski službi (Uradni list SRS, št. 21/70) je občinska skupščina Novo mesto na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 27. maja 1971 sprejela ODLOK o spremembi odloka o notranji organizaciji uprave skupščine občinske 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 021-012/65 Datum: 27. 5. 1971 Predsednik občinske skupščine Novo mesto: FRANCI KUHAR, 1. r. 1. člen Odlok o notranji organizaciji uprave občinske skupščine (Uradni vestnik Dolenjske, št. 9/66 in Skupščinski Dolenjski list, št. 19/67, 14/68, 1/69 in 8/70) se spremeni tako, da se: 1. v 2. členu v poglavju II. TEMELJNI UPRAVNI ORGANI doda točka 6 ,-,uprava za izmero in kataster zemljišč", 2. v 2. členu v poglavju IV. DRUGI UPRAVNI ORGANI črta točka 1 ,,zavod za izmero in kataster zemljišč44, 3. 9. člen spremeni tako, da se glasi: „uprava za izmero in kataster zemljišč izvršuje naloge geodetske službe na območju občine oziroma skrbi za izvrševanje teh nalog. Pri tem zlasti: planira in koordinira dejavnost v zadevah geodetske službe na območju občine, skrbi za izdelavo načrtov, katastrov in evidenc iz pristojnosti občine, vzdržuje načrte, stalno mrežo geodetskih točk, karte, katastre in evidence, vodi in vzdržuje regionalno geodetsko dokumentacijo za območje občine in urbansko geodetsko dokumentacijo, izdaja občanom, organom in organizacijam podatke in potrdila v smislu 14. člena zakona o geodetski službi, izdaja odločbe v upravnem postopku na I. stopnji in opravlja druge zadeve in pristojnosti občine. Poleg navedenega uprava za izmero in kataster zemljišč opravlja tudi storitve za potrebe občanov, državnih organov ter delovnih in drugih organizacij, ki vplivajo na evidentirano stanje v načrtih, kartah, katastrih in evidencah geodetske službe oziroma, ki se lahko opravijo le na podlagi teh načrtov, kart, katastrov in evidenc. Za storitve v smislu prejšnjega odstavka se štejejo zlasti: parcelacije zemljišč za urbanistične namene, zakoličbe zgradb in objektov, izdelava geodetskih načrtov za potrebe lokacijske dokumentacije, delitev parcel po vnaprej določenih pogojih, vzpostavljenje stanja na zemljišču tako, kot je evidentirano v načrtih in katastrih, geodetska dela v zvezi z razlastitvijo zemljišč.44 4. v prvem odstavku 13. člena za besedama „delo oddelka44 dodabe-' sedilo „uprave za izmero in kataster zemljišč44 ter črta besedilo „delo zavoda za izmero in kataster zemljišč direktor44. 121. Na podlagi 13. člena temeljnega zakona o izmeritvizemjjišč in zemljiškem katastru (Uradni list SFRJ št. 15/65), 5. člena zakona o katastru komunalnih naprav (Uradni list SRS št. 27/68) in 238. člena statuta občine Novo mesto (Uradni vestnik Dolenjske št. 8/64, 12/65 in 21/65 ter Skupščinski Dolenjski list št. 14/67 in 3/68) je občinska skupščina Novo mesto na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 27. maja 1971 sprejela ODLOK o financiranju geodetskih del na območju občine Novo mesto v obdobju 1971 do 1975 1. člen Program geodetskih del na območju občine Novo mesto predvideva dela na izdelavi osnovne državne karte, novi izmeri in izdelavi katastra komunalnih naprav. 2. člen Za izvedbo programa geodetskih del se v letih 1971 do 1975 vsako leto zagotovijo finančna sredstva v občinskem proračunu, in sicer: v letu 1971 300.000 din v letu 1972 370.000 din v letu 1973 270.000 din v letu 1974 300.000 din v letu 1975 250.000 din 3. člen Za izvajanje tega programa skrbi občinski upravni organ, pristojen za geodetske zadeve. 4. člen Za vsakoletna dela se sklenejo z izvajalci posebne pogodbe v okvirih programa geodetskih del in finančnih sredstev. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 45-04/70-1 Datum: 27.5.1971 Predsednik občinske skupščine Novo mesto: FRANCI KUHAR, 1. r. mesto (Uradni vestnik Dolenjske št. 8/64, 12/65 in 21/65 ter Skupščinski Dolenjski list št. 14/67 in 3/68) je občinska skupščina Novo mesto na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti dne 27. maja 1971 sprejela ODLOK o cenah za geodetske storitve l.člen Cene iz tega odloka se nanašajo na storitve občanom, državnim organom ter delovnim in drugim organizacijam v zadevah geodetske službe, ki jih opravlja občinski upravni organ, pristojen za geodetske zadeve, izven rednega vzdrževanja zemljiškega katastra. 2. člen Za storitve v zadevah geodetske službe izven rednega vzdrževanja zemljiškega katastra, ki niso zavezane plačilu katastrskih taks, se šteje: 1. parcelacije zemljišč za urbanistične namene. 2. zakoličbe zgradb in objektov, 3. izdelava geodetskih načrtov za potrebe lokacijske dokumentacije, 4. delitev parcel po vnaprej določenih pogojih, 5. vzpostavljanje stanja na zem-tjišču tako, kot je evidentirano v načrtih in katastrih, 6. razmnoževanje, povečava ali ■jomanjšava načrtov in kart-, 7. obnova izmeritvenih znamenj. 3. člen Cene geodetskih storitev iz 2. člena tega odloka znašajo: samostojni geodetski projektant samostojni geodetski izvajalec geodetski risar figurant - pomožni delavec Za delo v pisarni: 35.00 din/h 30.00 din/h 28.00 din/h 9,00 din/h Za delo na terenu: 48.00 din/h 40.00 din/h 18.00 din/h Stroški potrošnega materiala in prevozni stroški se zaračunavajo posebej po dejanski uporabi in v skladu z veljavnimi predpisi. 4. člen Kadar za določeno delo obstajajo veljavni normativi, se čas za obračun določi na osnovi teh, v ostalih primerih pa je osnova za obračun efektivno uporabljen čas. 5. člen Dohodki, ustvarjeni iz naslova geodetskih storitev, so dohodki finančnega načrta uprave občinske skupščine. 6. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 45-04/70-1 Datum: 27.5.1971 Predsednik občinske skupščine Novo mesto Franci Kuhar 122. Na podlagi 17. člena temeljnega zakona o sredstvih za delo upravnih organov (Uradni list SFR J št. 46 /64) in 238. člena statuta občine Novo 123. Komisija občinske skupščine Novo mesto za volitve in imenovanja .razpisuje na podlagi 13. člena zakona o sodiščih splošne pristojnosti (Uradni list SRS št. 20/65) prosto mesto sodnika občinskega sodišča v Novem mestu Kandidati, ki izpolnjujejo z zakonom predpisane pogoje, za sodnika, naj se priglasijo v 30 dneh po objavi razpisa komisiji občinske skupščine Novo mesto za volitve in imenovanja. Komisija občinske skupščine Novo mesto za volitve in imenovanja 124. Skladno z zakonom o urejanju in oddajanju stavbnega zemljišča (Ur. 1. SRS, št. 42/66) ter na podlagi 11. in 14. člena odloka o urejanju in oddajanju stavbnega zemljišča na ob* močju občine Novo mesto (Skupščinski Dol. list št. 10/68) razpisuje komisija za oddajo stavbnega zemljišča pri svetu za urbanizem, gradbene in komunalne zadeve občinske skupščine Novo mesto JAVNINATEČAJ za oddajo urejenega stavbnega zemljišča: A. na kompleksu stanovanjsko obrtne cone v Mačkovcu za gradnjo 5 individualnih stanovanjskih hiš po tipskih projektih z označbo lokacije št. 17,18, 30, 31, 34; Pogoji natečaja: 1. odškodnina za zemljišče znaša 9 din za 1 kvad. m; 2. izklicna cena stroškov komunalne ureditve znaša na lokacijo 28.000 din in vsebuje stroške priprave stavbnega zemljišča, izgradnjo ceste, kanalizacije, elektrike in telefonskega omrežja; 3. varščina, ki jo mora položiti vsak ponudnik hkrati z vložitvijo ponudbe, znaša 1.000 din; B. na kompleksu stanovanjsko obrtne cone v Mačkovcu za gradnjo trgovine dnevne preskrbe. Pogoji natečaja: 1. odškodnina za zemljišče znaša 9 din zal kvad. m; 2. izklicna cena stroškov komunalne ureditve znaša za lokacijo trgovine 300.000 din in predstavlja stroške komunalne ureditve, izgradnjo ceste, kanalizacije, elektrike in telefonskega omrežja; 3. varščina, ki jo mora položiti vsak ponudnik hkrati z vložitvijo ponudbe, znaša 10.000 din; C. Ostali pogoji: 1. rok za predložitev ponudb je vključno 15. dan po uradni objavi tega natečaja. Odpiranje ponudb bo 19. dan ob 7. uri v prostorih Podjetja Dominvest Novo mesto, Prešernov trg 8, kjer so lahko navzoči tudi ponudniki in drugi interesenti; 2. ponudbe je treba poslati v zaprtih ovojnicah s potrdilom, da je varščina vplačana, na naslov: Podjetje Dominvest Novo mesto, z označbo ,JAVNI NATEČAJ — MAČKOVEC"; 3. predmet natečaja so stroški komunalne ureditve stavbnega zemljišča; 4. varščino je treba vplačati na račun št. 521-781/1 (Sredstva za pripravo in komunalno ureditev stavbnega zemljišča pri Podjetju Dominvest Novo mesto); 5. poleg odškodnine za stavbno zemljišče plačajo investitorji tudi občinski prometni davek od vrednosti dodeljenega zemljišča; 6. vsa dokumentacija in ostali pogoji so interesentom na razpolago pri Podjetju Dominvest Novo mesto; 7. ostali pogoji natečaja so določeni v Pravilniku o splošnih pogojih k razpisom javnih natečajev, katerega lahko interesenti dobijo pri Podjetju Dominvest in so sestavni del tega natečaja. Podjetje Dominvest Novo mesto OBČINA TREBNJE 125. Na podlagi 63., 64. in 65. člena Temeljnega zakona o financiranju družbeno političnih skupnosti (Uradni Ust SFRJ, št. 31/64,28/66, 1/67, 54/67, 30/68, 56/69 in 32/70) ter na podlagi 72. člena Statuta občine Trebnje je občinska skupščina Trebnje na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti, dne 20. maja 1971 sprejela ODLOK o zaključnem računu proračuna občine Trebnje za leto 1970 1. člen Sprejme se zaključni račun proračuna občine Trebnje za leto 1970, ki vsebuje: 1. Zaključni račun proračuna občine - dohodki 5,967.535 - izdatki 5,867.037 - presežek dohodkov nad izdatki 100.498 2. Zaključni račun rezervnega sklada - dohodki 477.594 - izdatki - - presežek dohodkov nad izdatki 477.594 2. člen Presežek dohodkov po zaključnem računu proračuna v znesku 100.498,14 din, ki je bil po 2. členu Zakona o obveznem izločanju ustvarjenega dela dohodkov proračuna v letu 1970prenešen v posebno rezervo, se uporabi za izplačilo neporavnanih proračunskih obveznosti nastalih do 31. decembra 1970. 3. člen Presežek dohodkov po zaključnem računu rezervnega sklada v znesku 477.594 din se prenese vrezervni sklad občine Trebnje za leto 1971. 4. člen Zaključni račun o izvršitvi proračuna občine Trebnje za leto 1970 je sestavni del tega odloka. 5. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 400-06/71-1 Datum: 20.5.1971 Predsednik občinske skupščine Trebnje: CIRIL PEVEC, l.r. PREGLED dohodkov in izdatkov po zaključnem računu o izvršitvi proračuna občine Trebnje za leto 1970 Vrsta Dohodki Planirano Doseženo 1. Prispevki 2,701.100 2,990.990 2. Davici 2,062.600 1,927.091 3. Takse 358.880 274.898 5. Dohodki po posebnih zveznih predpisih 79.750 63.493 6. Dohodki organov in razni drugi dohodki 186.420 90.062 7. Dopolnilna sredstva 130.000 130.000 9. Prenesena sredstva 491.000 491.001 SKUPAJ DOHODKI 6,009.750 5,967.535 Glavni namen Izdatki Planirano Izvršeno 03 Kulturno prosvetna dejavnost 127.670 122.056 04 Socialno skrbstvo 691.000 653.065 05 Zdravstveno varstvo 466.770 408.666 06 Komunalna dejavnost 137.800 129.884 07 Delo državnih ofganov 2,473.960 2,461.910 12 Dejavnost krajevnih skupnosti 280.000 280.000 13 Dejavnost družbeno-političnih organizacij in društev 420.000 420.000 14 Negospodarske investicije 577.400 578.705 16 Gospodarski posegi 561.600 650.850 17 Proračunske obveznosti iz prejšnjih let 140.000 137.409 18 Vlaganje vrezervni sklad Prispevek za uporabo 53.800 50.999 mestnega zemljišča 79.750 63.493 SKUPAJ IZDATKI 6,009.750- 5,867.037 Presežek dohodkov nad izdatki 100.498 SKUPAJ 6,009.750 5,967.535 126. Na podlagi 24. člena Zakona o volitvah odbornikov občinskih skupščin (Uradni list SRS, št. 5/69) in 75. člena Statuta občine Trebnje, je zbor delovnih skupnosti občinske skupščine Trebnje, na seji dne 20. m^ja 1971 sprejel ODLOK o razpisu nadomestnih volitev 1. člen Razpišejo se nadomestne volitve v zbor delovnih skupnosti občinske skupščine Trebnje v naslednjih volilnih enotah: I. v volilni enoti številka 10 - skupina gospodarstva, ki obsega delovne ljudi v I. izmeni delovne organizacije „Modna oblačila** Ljubljana - obrat Trebnje. II. V volilni enoti številka 17 -skupina gospodarstva, ki obsega delovne ljudi v naslednjih delovnih organizacijah: 1. upravi, trgovini, mesariji, mehanični delavnici in avtoparku Kmetijske zadruge Trebnje; 2. Veterinarski postaji Trebnje; 3. Gozdnem gospodarstvu Novo mesto - obrat Trebnje; 4. kooperante Kmetijske zadruge Trebnje in Gozdnega gospodarstva Novo mesto - obrat Trebnje iz naslednjih naselij: Benečija, Cviblje, Odrga, Pekel, Pristava pri Trebnjem, Rožni vrh, Studenec, Trebije,Grmada, Repče, Vrhtrebnje, Dol pri Trebnjem, Dolenje Medvedje selo, Gorenje Medvedje selo, Primštal, Kamna gora, Praproče pri Trebnjem in Stari trg. III. V volilni enoti številka 28 -skupina gospodarstva, ki obsega delovne ljudi v naslednjih delovnih organizacijah: 1. Kmetijskem gospodarstvu Slovenska vas; 2. Industrijskem obratu „Pohor-je“ Slovenska vas; 3. Vojni pošti Mokronog. 2. člen Nadomestne volitve za kooperante iz točke II/4 prvega člena tega odloka bodo v nedeljo, 27.junija 1971, za delovne ljudi v delovnih organizacijah iz točke I. in II/1 do 3 ter točke III. pa v ponedeljek, 28. junija 1971. 3. člen Ta odlok začne veljati takoj in se objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu ter na območju volilne enote številka 10, 17 in 28 zbora delovnih skupnosti občinska skupščine Trebnje. Številka: 013-01/70-1 Datum: 20.5.1971 Predsednik zbora delovnih skupnosti STANE VELIKONJA, l.r. 127. Na podlagi 72. člena Statuta občine Trebnje je občinska skupščina Trebnje na seji občinskega zbora in zbora delovnih skupnosti, dne 20. maja 1971 sprejela ODLOK o spremembah odloka o povračilu potnih in drugih stroškov odbornikom in članom kolegijskih organov Skupščine občin TREBNJE 1. člen V odloku o povračilu potnih in drugih stroškov odobrnikom in članom kolegijskih organov Skupščine občine Trebnje (Uradni vestnik Dolenjske, št. 18/64 in Skupščinski Dolenjski list, št. 1/67, 5/68, 2/70 in 7/71) se znesek za povračilo oskrbnih stroškov in znesek za nadomestilo za izgubljeni zaslužek spremenita tako, da se: 1. v 3. členu znesek 15 dinarjev nadomesti z zneskom 18 dinarjev in znesek 8 dinarjev nadomesti z zneskom 12 dinarjev; 2. v drugem odstavku 4. člena znesek 2.000 starih dinaijev nadomesti z zneskom 32,00 novih dinarjev, 3. v 5. členu znesek 2.000 starih dinarjev nadomesti z zneskom 32,00 novih dinarjev. 2. člen Ta odlok začne veljati osm i dan po objavi v Skupščinskem Dolenjskem listu. Številka: 113-012/64-1 Datum: 20.5.1971 Predsednik občinske skupščine Trebnje: CIRIL PEVEC, 1. r. DOiLENJSKI UST — Št. 24 (1107) — 17. junija 1971 STRAN 17