avtorji ■ authors 233 Theory and Philosophy . He is editor­ in­ chief of The Handbook of Patriotism [http://refworks.springer.com/ Patriotism] that is to be published by Springer in 2019. Mitja Sardoč (PhD) je zaposlen kot raziskovalec na Pedagoškem inštitu­ tu v Ljubljani, kjer je član programske skupine ‘Družbena pogodba v 21. stoletju’. Je avtor znanstvenih in strokovnih člankov s širšega področja vzgoje in izobraževanja ter urednik vrste tematskih številk domačih in tujih znanstvenih revij s področja državljanske vzgoje, multikulturaliz­ ma, enakih možnosti itn. Je glavni urednik revije Theory and Research in Education, odgovorni urednik revije Šolsko polje ter član uredniške­ ga odbora revij Educational Philosophy and Theory ter Open Review of Educational Research. Je tudi urednik dveh zbornikov, ki sta izšli pri založbi Blackwell (Citizenship, Inclusion and Democracy ter Toleration, Respect and Recognition in Education), avtor monografije Multikulturalizem: pro et contra ter soavtor monografije Enake možnosti in družbena (ne)enakost v družbi znanja. Je urednik publikacije Handbook of Patriotism, ki bo leta 2019 izšla pri založbi Springer. Maja Škrubej Novak Je diplomirala iz specialne in rehabilitacijske pedagogike ter se intenziv­ no izobraževala na področju motenj avtističnega spektra (MAS). Svojo poklicno pot je pričela na osnovi šoli, kjer je delala z otroki s posebnimi potrebami. Kasneje se je zaposlila na nevladni organizaciji Center društvo za avtizem, kjer je opravljala delo vodje izobraževanja. Razvila in vodila je program zgodnje intervencije za otroke z MAS. Svoje delo na področju MAS nadaljuje v okviru Svetovalnice za avtizem. Ima številne izkušnje pri delu s posamezniki z MAS ter z izobraževanjem staršev, skrbnikov in stro­ kovnih delavcev o temah, specifičnih za MAS. Maja Škrubej Novak has a bachelor’s degree in Special Education and ex­ tensive training in Autism Spectrum disorder (ASD). She began her career in regular school setting, working with children with special needs. Later she continued her work as a consultant and educator at NGO Center for Autism in Slovenia. As Head of Education she developed and run an early intervention program for children with ASD. She continues her ASD fo­ cus at Svetovalnica za avtizem. She has an abundance of experience both working directly individuals with ASD as well as training parents, care­ givers and educators on topics specific to ASD. Darko Štrajn Darko Štrajn je diplomiral iz filozofije in sociologije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Od l. 1999 do 2014 je vodil raziskovalni šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4 234 program na Pedagoškem inštitutu. Kot redni profesor predava o metod­ ologiji huma nističnih ved in o filmski teoriji na podiplomski šoli za hu­ manistične študije (AMEU – ISH) v Ljubljani. Njegove raziskave obsega­ jo teme kot so izobraževanje in družbene spremembe, politika, estetika in mediji. Njegova zadnja knjiga pod naslovom From Benjamin to the End of Cinema (dostopna na spletu) je izšla l. 2017. Darko Štrajn graduated in philosophy and sociology, Faculty of Arts – University in Ljubljana. He was heading the programme in education­ al research at the Educational Research Institute from 1999 to 2014. He is also the professor of philosophy, lecturing on methodology of human­ ities and film theory at the graduate School for Studies in Humanities (ISH) in Ljubljana. His research comprises topics such as education and social change, politics, aesthetics and media. His last book under the title From Benjamin to the End of Cinema (available on­ line) was pub­ lished in 2017. Urška Štremfel Je doktorica politoloških znanosti in znanstvena sodelavka na Pedagoškem inštitutu, pri svojem raziskovalnem delu pa sodeluje tudi v Centru za poli­ tološke raziskave na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani. Njen znanstvenoraziskovalni interes predstavlja evropsko sodelovanje na področju izobraževanja in njegov vpliv na nacionalni izobraževalni pros­ tor. V tem okviru posebno pozornost namenja vlogi mednarodnih ra­ ziskav pri oblikovanju slovenske izobraževalne politike in izobraževalnih praks slovenskih šol ter razvoju na podatkih temelječega izobraževanja. Urška Štremfel, PhD, is a research fellow at the Educational Research Institute in Ljubljana and part­ time research fellow at the Centre for Political Science Research at the Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana. Her research interests include the European aspects of policy analysis, especially new modes of EU. In that framework she has devoted special attention to the role international comparative assessment studies play in development of Slovenian education policies and practices and the development of evidence­ based education. Valerija Vendramin Je doktorica ženskih študij, zaposlena pa je kot višja znanstvena sodelav­ ka na Pedagoškem inštitutu v Ljubljani. Med njenimi interesnimi področ­ ji so edukacijske študije, ženske študije in feministična teorija ter kulturne študije (v tem okviru se ukvarja s problematiko, ki zadeva konceptuali­ zacijo spolne razlike, kurikulum in feministične kritike znanosti oz. epis­ temološka vprašanja).