S.: Javna kvalifikacija. Padle so tako ostre besede, da ne morejo biti v korist učiteljstvu. Desetletja smo o tem razpravljali, časa je bilo dovolj za stvarne, dobre predloge. Poverjeništvo je vpoštevlo dosedanje nasvete in želje učiteljstva. 2e pred 15. leti sem razpravlial o jav ni kvalifikaciji in tudi sedaj sem se še zaniraal za stvar, a sem šele po izdanem odloku prvič slišal, naj voditelji ne ocenjt.jejo učiteljstva. Najbrž mi n: prišlo na misel, da je to mogoče, ker lmaio to nvedbo vs> uradi (sodaija, davkarija, iinanca, itd) in mi hočemo titi tudi uradniki. Nadzorniki potrebujejo informacij. Al: ti ie ljubše, da dobi ustna poročila. Je ven dar boljše za učitelja, če ie za oceno vodja odgovoren, kakor da zbira nadzornik mformacije, katere nikdo ne more kontrolirati. Ako je vodia dober tovariš, se njegove ocene ne bojim, ako >va v sovraštvu, potem želim, da predioži pisno oceno, katero kontroliia in regulka komisija. Vesten nadzornik bo vesel, da ne nosi saih cdgovornosti. temveč tudi učit. zastopnik in voditelji. Nenaklonjenega nadzornika se lože ubranim, ker sodeluje pri oceni moj voditelj in učiteljski zastopnik. Mcžnost pristranosti je zmanjšana. odpraviti se seveda ne da. Možnost pristrarcsti it pri vsaki oceni, tudi pri razporedovanju v ljudski šoli, srednji šoli itd., rad! le grde možnosti, pa se razredovanja ne da odpraviti. Čitam in čitam Oiilok poverjen:.štva ter ga po.dravim kot lep napredek in _-boli_anje našsga pravneiia stanja. Osebno bi ini pa bilo prav ljubo. ako bi me šolska oblas4. odvezala uolžnosti ocene. !niam prav delovne. ljube tovariše, vendar iiin v vseh točkah ne bom pisal I.