Pouk v oddelkih. 0 pouku v oddelkih, ki je o njem poročal nadučitelj Rudolf Horvat pri občnem zboru postojnskega učiteljskega društva, so bile sprejete soglasno sledeče teze, oziroma predlogi: 1. Pouk z oddelki je potrebno zlo, ker ima te nedostatke: a) premajhna izprememba učne snovi zlasti za napredkaželjne, nadarjene učence; b) preredko direktno vplivanje na otroška srca, kar je v vzgojnem oziru jako slabo; c) tirekratek čas za ustno izraževanje priučenega gradiva in d) ker poučujejo učitelji dlje časa iste otroke, spoznajo ti tudi njihove napake. 2. Pouk z oddelki ima poleg tu navedenih nedostatkov tudi nekatere prednosti pred razrednim poukom, in sicer: u) ker ima ufitelj dlje časa in na enorazrednicah ves čas šolskega obiskovanja poucevati iste otroke, spozna lažje in boljše njihov značaj, kar je za vzgojo izredno velike važnosti; b) ponavlja se vzeto učno gradivo mnogokrat, kar pomeni, učiti se za življenje in c) se navajajo otroci s spremnogimi pismenimi vajami k samotvornosti. 3. Pouk z oddelki je najkomplieiranejši in tudi najnapornejši, zato sodijo na take šole le najboljši in najkrepkejši učitelji. 4. Na enorazrednicah so protizakoniton astavljene učiteljiee. Oe se pa že morajo na take šole nastavljati — zaradi pomanjkanja učiteljev, tedaj naj se vsaj starejše, ki so za^ služile samostojnost. 5. Zaradi napornejšega službovanja na šolah z oddelki naj se prizna vsem onim učiteljem, ki delujejo na takih šolah, osebna ne v pokojnino vštevna denarna doklada in 351etno službovanje za dosego polne pokojnine.