KNJIŽNICA JOŽeta mazovca • Razstava risb S pričujočo razstavo Buna še enkrat dokazuje, da kot risar v sodobni slovenski umetnosli nima pravega tekmeca. Lahkota, s katero obvladuje svoje motive in izrazno bogastvo, mnogoplastnost njegove risbe, s katero je sposoben interpretirali sleherno tančico svojih motivov, sta izjemni tudi v širšem okolju, kol je slovensko. Jedro Bunovih nsbpredslavljajoponreti, jedroponretovpaobrazi ali boljeglave. klseIrgajoizlislakotneukrotljivaznamenjačloveškemoči; preostato telo je zarisano hitro, simbolično, tu spregovori lemperament portretiranca. Ti portreli prehajajo v drugo skupino risb, v kritiko druž-be: tu se način risanja spremeni, postane trd, grob, na trenutke celo po-smehljh: Buna neusmiljeno opazuje m komenlira položaj okoli sebe; njegova dela nudaljujejo izročilo severnjaške krirične itmetnosti, ka-kršno poznamo vse od renesanse do nove stvarnosti in /z kalere so črpali ludi slovenski umetniki, med njimi Pilon in Pirmat. In končno svel Bu-novih risb zaokroiajo tisle, v katerih se umetnik razkriva osebno, v svoji bolečini m \ svojem sanjarjenju: tovrstna dela so redkejša, ludi v njih pa se srečamo z ustvarjalcem, ki predstavlja eno najbolj žanimivih osebno-sli našega likovnega irenutka. LEV MENAŠE