Kockanje Trubarjeve ulice - v isti ravnini Iz časopisnih poročil smo zaznali, da imajo pri Komu-nalnih gradnjah še vedno dovolj tlakarjev, ki še znajo polagati kamniti tlak vsake vrste. Tako bomo vendar obno-vili tlak iz drobnih porfirnih kock vsaj na ozkih nepro-metnih odsekih Trubarjeve ulice, kjer skušamo ohraniti vse stare obcestne objekte. Pred leti smo začeli preu-rejati hiše, ulice in trge vsta-rem delu Ljubljane. Ljubite-lji starega mesta smo vztra-jali, da po odstranitvi tram-vajskih tračnic tlakujejo vo-zišča s kockazni. Preozkeho-dnike za pešce naj bi opusti-li, vso širino ulice tlakujejo v eni sami ravnini, kakorje bi-lo to že stoletja v navadi. Ob velikem odporu tajniš-tva za notranje zadeve in za-ščitnikov avtomobilskega prometa smo tedaj uspeli ta-ko tiakovati samo Jurčičev trg, ulico Pod Trančo, Gallu-sovo nabrežje, Ribji trg, Hre-novo ulico in delno tudi Mestni in Stari trg tik pod Trančo. Že tedaj smo dokazali, da je tiakovanje brez dvignje-nih hodnikov za pešce v oz-kih ulicah znatno boljša reši-tev tako za občasna vozila kakor za pešce, ki se na zelo ozkih hodnikih zelo težko srečujejo in umikajo drug drugemu. ( Tedaj smo napravili veliko tehnično napako, ko nismo vsaj na celotnem Starem trgu uspeli enotno tiakovati vozišča, brez sedanjih dvig-njenih robnikov za preozke hodnike za pešce. Pred leti smo urejali Čo-povo in Nazorjevo ulico s plemenitim tlakom in zača-snim asfaltom. Zavestno smo upoštevali vse predno-sti, ki jih ima za pešce ulica brez dvignjenih in ozkih ho-dnikov. Po ogledu sed&njih del v Trubarjevi ulici odloč-no podpiram sklep, da vsaj ozke odseke te zelo stare mestne vpadnice tlakujejo samo z malimi kockami in v isti ravnini ,kakor imamo se-daj že zgrajene dvignjeno hodnike za pešce, ki so pa vsi preozki. Samo če bomo tiakovali Trubarjevo ulico v eni sami ravnini, bomo imeli vsi -pešci in avtomobilisti - do-volj široko prometno površi-no. Sedanje hodnike iz por-firnih plošč in s širokimi granitnimi robniki ohrani-mo, novo vozišče pa dvigni-mo v enotno niveleto s cest-nimi požiralniki v sredini vozišča. Rešitevje vLjublja-ni in v svetu preizkušena. Ciril Stanič