SEJE ZBOROV SKUPŠČINE OBČINE CENTER Prometno središče v primežu krize Vsi trije zbori skupščine občine Ljubijana Center so blli sklicani za četrtek 2. junija. Vendar pa zbor združenega dela nl bll skiep-čen In sta tako lahko nadaljevala delo samo družbenopolitični zbor In zbor krajevnih skupnosti. Tega dne tudi ni bila izvedljiva skupna seja vseh treh zborov, na kateri naj bi sprejeli med drugim sklep o podelitvi priznanj občine LoubJjana Center v letu 1988. Za-radi tega je bila skupna seja prelo-žena na sredo 8. junija. Tedaj so bili vsi trije zbori sklepčni. Skle-nili so, da podelijo naziv častnega občana Janezu Učakaiju, občin-ske nagrade pa Egonu Conradiju, Ivanu Hafneiju, Ždravku Jerasu, fr. Albinu Wedanu in Štefaniji agmeister. Na seji zbora krajevnih skupno-sti, ki je nadaljeval delo v četrtek, je vzbudila pozornost razprava o predlogu sprememb dolgoroč-nega plana občine in mesta Ljub-ljane za obdobje 1986 do 2000. Ne-kateri delegati, so menili, da seda-nji trenutek ni primeren za odlo-čanje o večjih naložbah. Izvedbo nekaterih predvidenih akcij naj bi preložili na kasnejši čas. ZastavJja se vprašanje ali je re-alno v sedanjih razmerah rekon-struirati železniško postajo, saj noben udeleženec finančne kon-strukcije nima na voljo dovolj de-narja. Razen tega sedanji projekt zahteva gradnjo velikega nadvo- za, ki stane prav toliko kot želez-niška postaja sama. Tudi vpraša-iye Kardejjeve ceste in njenega podaljška do obvoznice je močno problematično, saj bo prav tako zahtevalo velika finančna sred-stva. Isto velja tudi za Njegoševo. Po mneryu nekaterih delegatov bi morali v sedarijem času dati prednost nekaterim nujnim ko-munalnim in ekološkim nalož-bam, vendar tako, da ne bi na no^ vo bremenili osebnih dohodkov. Ce že ne moremo graditi parkirne hiše, bi morali poskrbeti za ekolo-ško sanacijo, ki bi omogočila pre-bivalcem Ljubljane, da vdihavajo čistejši zrak. Mesto bi morali raz-bremeniti mirujočega prometa. Na omenjene ugovore delega-tov smo slišali pojasnilo predsed-nika mestnega komiteja za pro-met Boža Kovačiča, ki je z razu-mevanjem sprejel pomisleke, vendar je dodal, da bi morali na železniški postaji zagotoviti naj-nujnejšo tehnološko usposoblje-nost. Zavedati se moramo, da smo v središču mesta in republi-ke, da nam promet uhaja in polzi mimo nas. V mestne plane bi mo-rali vnesti vsaj minimalne poso- dobitve železniškega vozlišča. To je med drugirrr tudi pogoj za lici-tacijo za mednarodni kredit. Vprašanje je tudi ali si lahko pri-voščimo, da postane Ljubljana cokla v razvoju prometa na relaci-ji sever-jug-vzhod-zahod. Raz-en tega bi morali tudi hitreje raz-reševati problem avtobusne po-staje preko katere se preliva vsak dan okrog 50 tisoč potnikov. Zbor krajevne skupnosti je med drugim razpravljal o osnut-ku programa razvoja drobnega gospodarstva in o predlogu pro-grama obnovitvenih del na ljub-ljanskih srednjih šolah. n. i.