RAZVOJ MESTNEGA POTNIŠKEGA PROMETA V službo z avtobusom Da imamo v mestnem potniškem pro-metu težave, vemo vsi, ki vsako jutro stoji-mo pred vrati že prepolnega avtobusa in upamo, da nas bo kljub temu, da včasih ni prostora niti za miško več, odpeljal proti delovnemu mestu. Prav ista pa je situacija tudi takrat, ko se z dela vračamo. Prav nič nam zato ni težko priti do ugotovitve, da nam primanjkuje avtobusov. In če hočerno nabaviti nove avtobuse ali pa popraviti tiste, ki jim imamo, pa trenutno niso v voznem stanju, bi pa za naše potrebe zado-stovali (kar trideset je teh nevoznih ko-njičkov-zelencev), seveda potrebujemo denar. Kako torej do potrebnih sredstev za raz-širjeno reprodukcijo in hkrati tudi, kako bi zmanjšali promet osebnih vozil v središču mesta, v katerem včasih ne smemo več pogledati skozi okno? Komite za promet in zveze pri Skupščini mesta Ljubljana je izdelal predlog, ki ga je na zadnji seji obravnaval tudi naš občinski izvršni svet. Prvi del tega predloga pravi, da naj bi delavcem ne izplačevali več nadomestil za prevoz na delo v gotovini, ampak v obliki mesečne vozovnice za javna prevozna sredstva s tem, da morebitne razlike do polne cene mesečne vozovnice prispeva delavec sam. O tem predlogu združevanja sredstev se je izvršni svet pohvalno izrazil in ta predlog tudi podprl. Drugi del predloga predvideva, da bi združeno delo zagotovilo sredstva za raz-širjeno reprodukcijo in sicer v višini 0,3 odstotka od dohodka. Izvršni svet pa je menil, da ta možnost ni sprejemljiva, saj v sedanji situaciji ne gre dodatno obreme-njevati združenega dela, ampak je treba izkoristiti tista sredstva, ki se že zbirajo v ta namen. V primeru, da bi razprava prva dva predloga zavrgla, pa je omenjeni Komite za promet in zveze pripravil še dodatni predlog, ki pa predvideva povečanje cene mesečne vozovnice. Gre seveda šele za osnutek predlogov in razvojnih možnosti mestnega potniškega prometa, ki ga bo 4. februarja obravnavala mestna skupščina. Javna razprava pa bo seveda dodala še svoje. N. L. Č.