URN_NBN_SI_DOC-VSVIZ18D

KAKRŠNA ŠOLA, TAKŠNA ŠOLSKA KNJIŽNICA Silva Novljan, Narodna in univerzitetna knjižnica, Ljubljana UDK 027.8(497.12) P o vzetek Razvoj šolskih knjižnic v' svetu in pri nas odseva skozi vsa obdobja tesno povezavo s cilji in načeli ter nalogami vzgojnoizobraževalnega procesa. Ti so bolj kot sama strokovna priporočila knjižničarske stroke vp liv a li na razvoj šolskih knjižnic. Kjer je v šolskem sistemu resnično živel demokratičen duh, kjer se je vsebina in metoda povezala z družbenim i spremembami in kjer so vzgajali in izobraževali učence za življenje, so šolske knjižnice živele (živijo) v skladu s priporočili knjižničarske stroke. Ta so napredna, slede spremembam, še več, povzročajo jih. Kakršna šolska knjižnica, takšna pismenost. UDC 027.8(497.12) Summary The developm ent o f school libraries in the w orld and in Slovenia as w ell has allways been in concert w ith aims and principles of the educational process. Those, rather than recommendations o f librarianship, had to bear on the devel­ opment o f school libraries. In the environments, where tru ly democratic atmos­ phere has prevailed and educational process has followed changes o f the society, school libraries w ork in accordance w ith the rules set by lib ra ry profession too. They are progressive and makechanges rather than merely fo llo w them. As is the school lib ra ry so is literacy. NOVLJAN, Silva: As is the School, so is the School Library. Knjižnica, Ljubljana, 38(1994)3/4, 211-229

RkJQdWJsaXNoZXIy